puhuu sinulle römpsännuolemispuuhista?
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Suomen-Eeva-Leena-hekumoi-Odotan-innolla-rompsannuolemispuuhia/1145556
Kuuluuko römpsä sanavarastoosi?
Mitä ajattelet naisesta joka
59
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no sitten täytyy naisen toive toteuttaa ja tehdä hänet onnelliseksi mutta jos eeva leena sanois niin en toteuttaisi sitä hänelle vaan sanoisin mene jukkasi luokse niin aika surkea ja luuseri täytyy miehen olla joka eeva leenan kanssa on tämän jälkeen
- Anonyymi
eeviksellä on todella epämiellyttävä tapa jauhaa ruokansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eeviksellä on todella epämiellyttävä tapa jauhaa ruokansa
en ole seurannut ohjelmaa mutta kuvien mukaan miran ja emman siis se ketä tippui pois niin niillä nätit reidet ja heidän jalkojen väliin haluaisin ja eevis saisi mennä jukkansa luokse jauhaan ruokaa
- Anonyymi
Römpsä kuuluu yhtä rikkaaseen kieleen kuin Aku Ankan puhekuplat.
- Anonyymi
Eevis eli Elvis.... joo ei kuulu sanavarastooni joku römpsä kuulostaisi lähinnä Sauli Niinistön vaivautuneen vaimon ikivanhalta harmaalta vaginalta tuollainen sanonta :D
Ajattelen, että hän haluaa keskustella asiasta kanssani ja kuuntelen mitä hän siitä haluaa kertoa.
- Anonyymi
ja se kysyy kaskenpolttaja voisitko nuolla römpsääni ja olisitko haltioissasi
Anonyymi kirjoitti:
ja se kysyy kaskenpolttaja voisitko nuolla römpsääni ja olisitko haltioissasi
Voisitko olla joskus ihan vaikka asiallinenkin?
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Voisitko olla joskus ihan vaikka asiallinenkin?
ok ja anteeksi taisi olla sopimaton kommentti
- Anonyymi
Saako huuhdella vaikka hammastahnalla terästetyllä vedellä sen homman jälkeen? köh köh köh(kaivaa karvaa suusta ja niistää nenän).
AsianVierestä - Anonyymi
Vanhoil näkee sellasii aatamin ajoista käytössä olleita nahkasii lompakoita. Ovat jo sellasta velton pehmeetä nahkaa josta taitteiden kohdalta nahkasta pintakin kulunu puhki ja väri muuttunu. Mulle tulee römpsästä mieleen just sellainen veltto, värimuutoksia kokenut ja roikkuva nahkahärpäke, römpsä.
- Anonyymi
Et vissiin ole monta nähnyt tai edes yhtäkään römpsää... Työni puolesta näen niitä, enkä ole kuvailemiasi römpsiä nähnyt vanhemmillakaan naisilla.. Yläpää vanhenee, muttei alapää.
- Anonyymi
Mietin lähinnä että mitäköhän ruokaa sitä ostaisi kaupasta?
- Anonyymi
Ruokahalu heräsi?
Outo maku sulla
- Anonyymi
Kyllä sitä mies aina pillun nuolee vaikka jälkiruoaksi mutta se ei ole mukavaa jos karva jää kurkkuun eikä lähde pois vaikka miten kakistelisi...perkeleen perkele...silmistä vain vesi valuu.
AsianVierestä - Anonyymi
Vähän nolo muija, kun rupes Jukan kanssa vehtaamaan ja turha haaveilla nyt voitosta.
Kiva varmaan mennä ulkomaailmaan takas.. Ai gauheeta! 😱🥴
- Anonyymi
Tuollainen on todella inhottavaa asiasta toiseen: otat joltain "loan shark":lta lainaa uhkapeleihin ja aina vain häviät etkä pysty maksamaan ikinä takaisin vaikka jotain nettipokeripelejäsikään sitten niille....
Ikävä asia on silloin se, tuollaisten laittomien lainojen ottaminen uhkapeleihin muutenkin, joskus voi voittaa, mutta jos häviää pahasti niin luultavasti kokonaan ihminen "katoaa" jos ei pysty sitten maksamaan velkojaan.
Pikkusummia, kuten alle 1000eur voi lainailla, mutta jos yhtään suuremmaksi menee, niin on vaarassa jos pyytää lisää lainaa, ja aina häviää vain lisää. - Anonyymi
On taas niin kultturellit aiheet.....
Oletko ajatellut mennä Savonlinnan oopperajuhlille?
Tykkäisitkö aurinkoisesta Savonlinnasta ja korkeasta kulttuurisesta pläjäyksestä joka jää mieleen vaikka siittä ei paljon kyllä ymmärrä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut mennä Savonlinnan oopperajuhlille?
Tykkäisitkö aurinkoisesta Savonlinnasta ja korkeasta kulttuurisesta pläjäyksestä joka jää mieleen vaikka siittä ei paljon kyllä ymmärrä.
AsianVierestäLuultavasti tykkäisin. Joka tapauksessa se olisi mielenkiintoisempaa kuin monet avaukset täällä.
Pahoittelen, että olen vähän turhautunut...- Anonyymi
Luultavasti tykkäisin. Joka tapauksessa se olisi mielenkiintoisempaa kuin monet avaukset täällä.
Pahoittelen, että olen vähän turhautunut...Hmm..ei se mitään. Älä ota liian vakavasti. En ota minäkään.
Höpöttelen välillä mitä sattuu mieleen tulemaan ja sehän ei ole viisasta.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..ei se mitään. Älä ota liian vakavasti. En ota minäkään.
AsianVierestäNo, mistä keskusteltaisiin?
Hmm..ei se mitään. Älä ota liian vakavasti. En ota minäkään.
AsianVierestäEn ota vakavasti. Pitää avata tähän rinnalle tyo peli ja hoidella vähän maatilaa :)
- Anonyymi
En ota vakavasti. Pitää avata tähän rinnalle tyo peli ja hoidella vähän maatilaa :)
Oletko siis mennyt keräämään pisteitä maatilalle?
Pisteillä saa ostettua tulevaisuutta ja jatkuvuutta jos jaksaa päivystää, kyllä ne vihannekset kasvaa.
Oletko siis mennyt keräämään pisteitä maatilalle?
Pisteillä saa ostettua tulevaisuutta ja jatkuvuutta jos jaksaa päivystää, kyllä ne vihannekset kasvaa.
AsianVierestäNo joo, taidetaan siellä pisteitä kerätä ja tasot nousevat :D
- Anonyymi
No joo, taidetaan siellä pisteitä kerätä ja tasot nousevat :D
Tuo taitaa olla se maailmanlaajuinen peli, 10 vuotta sitten tutustuin kun yksi nainen pelasi sitä jokainen päivä.
Tuo taitaa olla se maailmanlaajuinen peli, 10 vuotta sitten tutustuin kun yksi nainen pelasi sitä jokainen päivä.
AsianVierestäSaattaa olla sama peli. Päivittäinhän siellä pitäs touhuilla, mutta ei se minulle sellaiseksi elämäksi tule, että elämä sen mukaan järjestetään.
- Anonyymi
Saattaa olla sama peli. Päivittäinhän siellä pitäs touhuilla, mutta ei se minulle sellaiseksi elämäksi tule, että elämä sen mukaan järjestetään.
Tuli outo ajatus. Teet paljon asioita jotka ovat ihan ok mutta samalla haluaisit tehdä jotain muuta?
Millainen olisi hyvä päivä elämässäsi jossa olisi mukana joku uusi mies josta välittäisit? Fiktiivinen kysymys.
Tuli outo ajatus. Teet paljon asioita jotka ovat ihan ok mutta samalla haluaisit tehdä jotain muuta?
Millainen olisi hyvä päivä elämässäsi jossa olisi mukana joku uusi mies josta välittäisit? Fiktiivinen kysymys.
AsianVierestäSaattaa olla, että kysymyksissäsi oli jokin logiikka, en vain ymmärtänyt sitä.
Teen kaikenlaista, josta pidän ja on minulla asioita, joita haluan tehdä tai haluaisin, jos siihen avautuisi mahdollisuus? Eikö sinulla ole?
Hyvä päivä, jossa olisi mukana uusi mies? Miksi sen miehen pitää olla siinä hyvässä päivässä?
Mutta siis, jos tapaisin miehen, josta välittäisin ja joka viihtyisi seurassani, luultavasti viettäisin aikaa hänen kanssaan.
Kuten huomaat, en ihan sisäistänyt kysymystä.- Anonyymi
Saattaa olla, että kysymyksissäsi oli jokin logiikka, en vain ymmärtänyt sitä.
Teen kaikenlaista, josta pidän ja on minulla asioita, joita haluan tehdä tai haluaisin, jos siihen avautuisi mahdollisuus? Eikö sinulla ole?
Hyvä päivä, jossa olisi mukana uusi mies? Miksi sen miehen pitää olla siinä hyvässä päivässä?
Mutta siis, jos tapaisin miehen, josta välittäisin ja joka viihtyisi seurassani, luultavasti viettäisin aikaa hänen kanssaan.
Kuten huomaat, en ihan sisäistänyt kysymystä.Et vastannut selkeään kysymykseen.
Logiikka on olemassa, nyt, aikeisemmin ja tulevaisuudessa. Jokaisella ihmisellä se on sama mitä aikaisemmin, nyt ja tulevaisuudessa.
Menneisyys on takana joten kysymys oli fiktiivinen.
Vaikea, ehkä epäselvä koska tulevaisuus on sitä. Itselleni ei riitä nainen joka vain viettäisi aikaa kanssani. hänen tulisi olla jotain enemmän mitä aikaisemmat naiset ja käytännössä se on mahdotonta. Olen siis menneisyyden vanki koska en tule tapaamaan ketään joka olisi enemmän. Tyydyn kohtalooni ja hulluttelen palstalla:)
Menneisyydessä ei ole hävettävää, se on osa minua, olen itseeni tyytyväinen. Jopa niin paljon että voin esittää olevani joku epätasapainossa oleva tai muutakin jota en ole. Miksi haluaisin tuottaa järkevää kuvaa? Siitä ei olisi hyötyä joten hassutelaan, ei kritisoida liikaa mitä ihmiset kirjoittavat. Eletään ja annetaan toistenkin elää kuten haluavat. Se on rakkautta, ihmisille joita et tunne.
Et vastannut selkeään kysymykseen.
Logiikka on olemassa, nyt, aikeisemmin ja tulevaisuudessa. Jokaisella ihmisellä se on sama mitä aikaisemmin, nyt ja tulevaisuudessa.
Menneisyys on takana joten kysymys oli fiktiivinen.
Vaikea, ehkä epäselvä koska tulevaisuus on sitä. Itselleni ei riitä nainen joka vain viettäisi aikaa kanssani. hänen tulisi olla jotain enemmän mitä aikaisemmat naiset ja käytännössä se on mahdotonta. Olen siis menneisyyden vanki koska en tule tapaamaan ketään joka olisi enemmän. Tyydyn kohtalooni ja hulluttelen palstalla:)
Menneisyydessä ei ole hävettävää, se on osa minua, olen itseeni tyytyväinen. Jopa niin paljon että voin esittää olevani joku epätasapainossa oleva tai muutakin jota en ole. Miksi haluaisin tuottaa järkevää kuvaa? Siitä ei olisi hyötyä joten hassutelaan, ei kritisoida liikaa mitä ihmiset kirjoittavat. Eletään ja annetaan toistenkin elää kuten haluavat. Se on rakkautta, ihmisille joita et tunne.
AsianVierestäItse taas en ajattele, että kumppanin, jos sellaisenlöytäisin pitäisi olla enemmän kuin joku toinen. Miten enemmän?
Kumppanin kanssa tietenkin tehdään asioita, joista molemmat pitävät, sanoisin, että eletään yhdessä , kun yhsessä ollaan, ei sitä ennalta voi määritellä, että sitten teen tätä ja tätä, kun jonkun kiinni saan.
En myöskään häpeä menneisyyttäni, en kadu valintojani, sellaiseta ei ole mitään hyötyä. Ne vaiheet ja valinnat ovat muokanneet minusta sen, joka nyt olen ja tähän olen aika tyytyväinen, vaikka toki matkaa vielä on kasvamisen polulla.
Ei kritisoida liikaa mitä ihmiset kirjoittavat...haluatko hiukan avata tuota ajatusta? Mitä tarkoitat hassuttelulla?
Tietenkin annamme kaikkien elää kuten he haluavat, niidenkin, jotka eivät halua antaa järkevää kuvaa ja niiden jotka haluavat hassutella ja niiden, jotka haluavat kritisoida toisten kirjoituksia ja niiden, jotka eivät yllä huumorintajussa meidän tasollemme, niidenkin, jotka ovat järkeviä, tiptop -ihmisiä...
Olet ollut aika kryptinen pari päivää. Minä olen yksinkertainen ihminen, en ymmärrä liian kryptistä tekstiä.- Anonyymi
Itse taas en ajattele, että kumppanin, jos sellaisenlöytäisin pitäisi olla enemmän kuin joku toinen. Miten enemmän?
Kumppanin kanssa tietenkin tehdään asioita, joista molemmat pitävät, sanoisin, että eletään yhdessä , kun yhsessä ollaan, ei sitä ennalta voi määritellä, että sitten teen tätä ja tätä, kun jonkun kiinni saan.
En myöskään häpeä menneisyyttäni, en kadu valintojani, sellaiseta ei ole mitään hyötyä. Ne vaiheet ja valinnat ovat muokanneet minusta sen, joka nyt olen ja tähän olen aika tyytyväinen, vaikka toki matkaa vielä on kasvamisen polulla.
Ei kritisoida liikaa mitä ihmiset kirjoittavat...haluatko hiukan avata tuota ajatusta? Mitä tarkoitat hassuttelulla?
Tietenkin annamme kaikkien elää kuten he haluavat, niidenkin, jotka eivät halua antaa järkevää kuvaa ja niiden jotka haluavat hassutella ja niiden, jotka haluavat kritisoida toisten kirjoituksia ja niiden, jotka eivät yllä huumorintajussa meidän tasollemme, niidenkin, jotka ovat järkeviä, tiptop -ihmisiä...
Olet ollut aika kryptinen pari päivää. Minä olen yksinkertainen ihminen, en ymmärrä liian kryptistä tekstiä.Menneisyydessä epäonnistumiset ovat johtuneet ihmisistä, minusta ja heistä. Myös onnistumiset ovat tulleet ihmisten välityksellä tai ansiosta. Uusi suhde ei voi perustua huonompaan lähtöasetelmaan mitä aikaisemmat, ennuste olisi huonompi. Suhteissa ihmisen tulisi muuttua itse tai löytää ihminen joka olisi jotenkin sopivampi. En voi muuttua kovin paljon, naiset jotka ovat kanssani olleet ovat jo hyviä. Ennuste tuleviin suhteisiin on siis kovin huono. Tästä syystä en tule koskaan menemään vakaviin suhteisiin. Mitä järkevää voisin kirjoittaa palstalla, mitä itse voisit:)
Sinä ainakin tuot esille tyytymättömyytesi, itse teen sen todella harvoin. Ainoastaan asiayhteyksissä perustellen mutta muuten en koskaan. Kritisoit aloituksia? Miksi teet niin, joku voi pitää aloitusta ihan järkevänä vaikka kokeneena pitäisit sitä idioottimaisena...monesta eri syystä.
Kryptisyys pukee ihmisiä, jopa parisuhteissa jotka kestävät vuosikymmeniä?
Menneisyydessä epäonnistumiset ovat johtuneet ihmisistä, minusta ja heistä. Myös onnistumiset ovat tulleet ihmisten välityksellä tai ansiosta. Uusi suhde ei voi perustua huonompaan lähtöasetelmaan mitä aikaisemmat, ennuste olisi huonompi. Suhteissa ihmisen tulisi muuttua itse tai löytää ihminen joka olisi jotenkin sopivampi. En voi muuttua kovin paljon, naiset jotka ovat kanssani olleet ovat jo hyviä. Ennuste tuleviin suhteisiin on siis kovin huono. Tästä syystä en tule koskaan menemään vakaviin suhteisiin. Mitä järkevää voisin kirjoittaa palstalla, mitä itse voisit:)
Sinä ainakin tuot esille tyytymättömyytesi, itse teen sen todella harvoin. Ainoastaan asiayhteyksissä perustellen mutta muuten en koskaan. Kritisoit aloituksia? Miksi teet niin, joku voi pitää aloitusta ihan järkevänä vaikka kokeneena pitäisit sitä idioottimaisena...monesta eri syystä.
AsianVierestäMillai se meni...eletään ja annetaan toistenkin elää.....kai se koskee minuakin?
Jos aloitukset ovat mielestäni sellaisia, että niitä on syytä kritisoida esim. siksi, että ne ovat loukkaavia, olisi hyväksymistä olla hiljaa, näin ajattelen.
Ihan varmasti jokaisella aloituksella on tarkoituksensa ja jostakin tarpeesta ne nousevat, ymmärsin minä sen tai en. Ihminen tekee asiaoita siksi, että haluaa ja se on mahdollista ja niin on myös erilaisten aloituksien kanssa. Ja esim.naisvihaa tihkuvat aloitukset ja kommentit aivan varmasti nousevat tarpeesta ja ovat joillekin hyvinkin järkevä tapa kommunikoida tälläkin palstalla. Ja on se niinkin, että sisältö täällä on juuri tasan tarkkaan se, jota kirjoittajat tuottavat. Ja jos kirjoittajat tuottavat näitä perse- ja pillujuttuja päivä toisensa jälkeen, niin se on silloin se sisältö. Minun näkökulmastani ei niin mielenkiintoista, mutta ihan varmasti tarpeesta nousevaa ja siten järkevää kirjoittajien kannalta. Millainen lukukokemus se sitten muille on, siihen vastauksia on varmasti monenlaisia.
Ja jos olen turhautunut, voin sanoa sen suoraankin, liika kryptisuus ihmissuhteissa ei yleensä kuitenkaan johda hyvään lopputulokseen, ei siis myöskään parisuhteessa. Itse liputan suoraan sanomisen puolesta, jos haluaa saada asiansa ymmärrettyksi ja välttyä väärinkäsityksiltä.Anonyymi kirjoitti:
Menneisyydessä epäonnistumiset ovat johtuneet ihmisistä, minusta ja heistä. Myös onnistumiset ovat tulleet ihmisten välityksellä tai ansiosta. Uusi suhde ei voi perustua huonompaan lähtöasetelmaan mitä aikaisemmat, ennuste olisi huonompi. Suhteissa ihmisen tulisi muuttua itse tai löytää ihminen joka olisi jotenkin sopivampi. En voi muuttua kovin paljon, naiset jotka ovat kanssani olleet ovat jo hyviä. Ennuste tuleviin suhteisiin on siis kovin huono. Tästä syystä en tule koskaan menemään vakaviin suhteisiin. Mitä järkevää voisin kirjoittaa palstalla, mitä itse voisit:)
AsianVierestäNostit esiin tuon rakkauden tuntematonta ihmistä kohtaan...se on hyvä lähtökohta elämässä. Missä määrin se mielestäsi toteutuu tällä sinkkupalstalla? Miten se mielestäsi toteutuu kaikissa niissä aloituksissa ja ketjuissa, joissa naisesta kirjoitetaan halventavasti ja epäkunnioittavasti? Miten se rakkaus tuntematonta kohtaan mielestäsi toteutuu niissä aloituksissa, joissa tökitään jotain yksittäistä kirjoittajaa? Miten se rakkaus mielestäsi toteutuu niissä kommenteissa, joissa haukutaan maahanmuuttajia? Miten se rakkaus mielestäsi toteutuu kaikissa näissä jännämies, ätmi yms. aloituksissa ja kommenteissa? Missä se rakkaus tuntematonta kohtaan näkyy?
- Anonyymi
Nostit esiin tuon rakkauden tuntematonta ihmistä kohtaan...se on hyvä lähtökohta elämässä. Missä määrin se mielestäsi toteutuu tällä sinkkupalstalla? Miten se mielestäsi toteutuu kaikissa niissä aloituksissa ja ketjuissa, joissa naisesta kirjoitetaan halventavasti ja epäkunnioittavasti? Miten se rakkaus tuntematonta kohtaan mielestäsi toteutuu niissä aloituksissa, joissa tökitään jotain yksittäistä kirjoittajaa? Miten se rakkaus mielestäsi toteutuu niissä kommenteissa, joissa haukutaan maahanmuuttajia? Miten se rakkaus mielestäsi toteutuu kaikissa näissä jännämies, ätmi yms. aloituksissa ja kommenteissa? Missä se rakkaus tuntematonta kohtaan näkyy?
Rakkaat lapset pysyvät otsikoissa, ongelmana lienee se etteivät he ole rakkaita kaikille ihmisille. Sinusta varmasti tuntuu kauhealta jos joku haukkuu ihmisryhmää joka on oman sydämesi huollon alaisena mutta olet puolueellinen? Ketään ei saisi haukkua, ei edes omia nuoria jotka ovat oikealta polulta eksyneet.
Rakkaat lapset pysyvät otsikoissa, ongelmana lienee se etteivät he ole rakkaita kaikille ihmisille. Sinusta varmasti tuntuu kauhealta jos joku haukkuu ihmisryhmää joka on oman sydämesi huollon alaisena mutta olet puolueellinen? Ketään ei saisi haukkua, ei edes omia nuoria jotka ovat oikealta polulta eksyneet.
AsianVierestäMinun sydämelläni ovat kaikki ja kuten sanoit ketään ei saisi haukkua.
- Anonyymi
Mieleen tulee rempseä risusavotta.
- Anonyymi
Poliiseilta pitää poistaa ampuma-aselupa pistooleille, näin sen taidon voi helposti todentaakin, sen taidon: 30 laukausta pitää osua ilmapistoolitauluun sarjalla vapaalta kåädeltä 20m etäisyydeltä, muuten aseenkantolupa on kokonaan peruttu tältä poliisilta jos eivät kaikki osu mustalle.
Selkeä sääntö. Minä en Eevan römpsää uskaltaisi nuolasta....Ties ketä käyny.
- Anonyymi
Olet se bakteerikammoinen. Lotraat varmasti desinfiointiaineilla ennen seksiä.
- Anonyymi
Kyllä tuossa on erittäin suuri riski saada vakavia bakteeritartuntoja.
KilttiMies89
- Anonyymi
Kauheeta kuultavaa.
- Anonyymi
Kiihottuisin välittömästi ja sen lisäksi ajattelisin myös että naisella on huumorintajua.
- Anonyymi
Ei yhtään eroottista ainakaan
- Anonyymi
Se mitä tiedämme Eevistä ennestään, käy pesulla ehkä kerran viikossa, auttaa asettamaan eevin naiskategoriaan joka todellakin käyttää sanaa "römpsä". Ei mitenkään kiinnostavia missään mielessä tuollaiset römpsänaiset.
-harmis- Römpsä ja muut hauskuutta tavoittelevat, kuten ripsipiirakka ja torttu, ovat minulle totaalinen turn off, mutta jo viikinkikielestä lainautunut vittu on ja naisen arvoa ja kauneutta korostava ja naista syvästi kunnioittava.
Naiseen, jolla on vaikeuksia suhtautua naisen omaan luonnolliseen olemukseen, lienee ongelmia saada myös miehiltä täyttä arvostusta.Hyi h...vetti. Aika makaaberia ja karskia kieltä. Kaiken kukkuraksi törkeän ruma sana.
Kyllä siinä vähän Jukalla (mitä minä näin) oli ilmeessä valitsemista kun nainen tuolleen töksäytti. Hyh! Hienot naiset eivät käytä tuollaista kieltä. Myötähäpeää...
Noh he ovatkin vielä melko lapsia.- Anonyymi
Ohjelmista voisi tulla mieleen joku Kevlin...Kevin pissimässä omaan kakkiinsa.
- Anonyymi
Juicea lainaten,
"Vuoksi isänmaan, eestä ristin tään,
täytyy miehen heilutella pistintään,
mies on valmis vaikka kitumaan ja kuolemaan,
vaan jos pitää käydä pimppiä nuolemaan..
(Vaa-san-kin veri vapisee!"
Pelottaako? 😁
xLiner - Anonyymi
Että ämmä täytyy olla ihan sekasin ja päästään vialla kun puhuu tv:ssä römpsän nuolemisesta, ei jatkoon.
KilttiMies89- Anonyymi
Eikä täyspäinen ihminen kyllä mene tv:seen häpäisemään ja alentamaan itseään kertomalla että on katsonut piirrettyjä ja sitä on samalla nussittu perseeseen ja sen suuhun on kustu.
KilttiMies89
- Anonyymi
Että levittää eteen :-*
Olen höpöttänyt römpsän nuolemisesta jo sen verran, että tiedätte kantani tähän kysymykseen :D
En nyt oikein tiedä mikä olisi sopiva sana kun puhutaan naisen alapäästä..
- Anonyymi
Ei siitä tarvitse puhuakaan.
- Anonyymi
Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei häpeä puhua seksistä kuten ujot palstalaiaset joilla ei ole kokemusta seksistä. En puhuis römpsästä vaan suuseksistä puhun naisen kanssa. Nimitykset on erilaisia eri ihmisillä mutta pitää puhua siitä mitä haluaa. Ihmiset ei usein puhu millaisesta seksistä tykkää ja se riepoo parisuhteessa olevia.
Kessäytynyttä särkeä. Ka syöphän sitä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970