Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulee+mieleen+kokkaukset+opiskelija-aikoina.+Sijoita+rahaa+tomaattitahnaan+ja+yrttimausteisiin+tai+yrttimaustesekoituksiin.+Savustettua+paprika+ja+chipotle-chilikin+ovat+hyviä+yleismausteita.
27.08.2020 18:35
Ruokahalu+on+kyllä+huono.+Sen+sijaan+minulla+on+epänormaali+kiinnostus+ruokaan.+Minulla+on+mm.+kolme+kirjaa+makkaran+teosta+ja+kaksi+sinapin+teosta.
27.08.2020 16:34
En+erityisemmin+pidä+makeasta+mutta+jäätelöä+syön+silloin+tällöin.+En+muuten+katsonut+ravintosisältöä+vaan+valmistusaineita.+Ei+ollut+aitoa+gelatoa+mutta+minttu+oli+aitoa.+Löysinkin+netistä+aitoa+minttu-uutetta+ja+aloitan+minttugelatokokeilun+sitten+1.5+vuoden+kuluttua+kun+työkeikka+loppuu.+Täysmaitoa,+hiukan+kermaa.+Makeutukseen+karppisokeria+ja+glukoosia+kiteytyminen+estämiseksi.+Aika+hyvä+diabeetikkotuote+kun+ei+ole+paljoa+rasvaa+eikä+sokeria.+Jotkut+gelatot+pärjäävät+oikein+hyvin+oikealle+jäätelölle+mutta+senkin+saatavuus+on+heikkoa+(oikea+jäätelö+tehdään+jäätelökastikkeesta+jossa+kerma+on+emulgoitu+kananmunankeltuaisella+kiehauttanalla,+minulla+on+tuohon+Thermomix).
27.08.2020 16:30
Tuo+perustuu+havaintoihin+eli+kun+hiilihydraattia+vähennetään+tai+rasvaa+lisätään+niin+tilastollisesti+diabeteksen+riski+kasvaa.+Syytä+se+ei+kerro.+Riskin+kasvu+oli+sitten+melkoinen.+
Myös+tyydyttynyt+rasva+rasvoittaa+maksaa+ja+suurin+syy+maksan+rasvoittumiseen+on+lihavuus.
27.08.2020 16:15
Toki+säännöllisesti+käytettynä.+Tämä+oli+vaan+kertatesti+kuten+maanantainen+lounaspitsakin.+Kumpikaan+ei+siis+säännölliseen+käyttöön.
27.08.2020 15:42
Aikamoiset+erot.+Autottomana+ostan+mitä+kävelyetäisyydellä+löytyy.+Lidlissä+taitaa+olla+Vegesunia+ja+ostanen+sitä+tänään.
27.08.2020 15:38
No+sama+kyllä+koskee+montaa+muutakin.+Jos+esimerkiksi+on+sitä+mieltä+että+rypsiöljy+tappaa+talossa+ja+puutarhassa+niin+kovin+moneen+lounaspaikkaan+ei+ole+asiaa.+Tai+jos+täytyy+kysyä+jokaisesta+tarjolla+olevasta+ruuasta+ettihän+siinä+vaan+ole+hiilihydraattia.
27.08.2020 12:35
Samat+on+kokemukset.+Vyötärön+ympärys+kaventunut+10+cm.
27.08.2020 10:59
Soijarouhettakin+pitää+ostaa.+Se+on+minulla+säännöllistä+hätäravintoa+eli+jos+ei+ehdi+tehdä+ruokaa+niin+keittää+bulguuria+tai+täysjyväpastaa+ja+heittää+sekaan+sitä.+Keittämisen+jälkeen+ylimääräinen+vesi+pois+ha+päälle+valmispastakastiketta.
27.08.2020 10:58
Tofua+en+ole+löytänyt+duunipaikkakunnalta,+siis+sitä+halpaa+ulkomaista+eikä+savustettua+seesamiöljyä+eikä+soijakastikettakaan+ole.+Sentään+paistinpannu+on.+Täytyy+harkita+tofun+tuontia+kotipaikkakunnalta.+Samaten+täytyy+ostaa+kattila+papujen+keittoa+varten+(lähinnä+ekologisista+syistä,+tölkkipavut+eivät+ole+kalliita).
27.08.2020 09:42
On+niissä+pieni+ero+mutta+mehuissa+menetetään+hedelmien+kuitu+toisin+kuin+soseessa.+Tänään+täytyy+käydä+Lidlissä+ja+ostaa+hedelmiä+ja+pumpernikkeliä.+Myös+hedelmäsosetta+jos+se+on+tarjouksessa.
27.08.2020 09:34
Itsekään+en+kelpaa+ja+joutuminen+punainen+liha+-ryhmään+estäisi+sen+joka+tapauksessa.+Lisäksi+en+asu+Helsingissä.
Mielenkiintoinen+tutkimus+joka+tapauksessa.
27.08.2020 08:31
Noinhan+sen+pitäisi+ollakin.+Tuollainen+määrä+lakritsia+on+kyllä+minulle+poikkeuksellista.
27.08.2020 08:08
Ei+painon+mittaaminen+ole+niin+helppoa+kuin+ihmiset+kuvittelevat.+Vaa'an+pitää+olla+tasaisella+ja+kovalla+pinnalla+ja+vaakatasossa.+Mittaustarkkuus+on+noissa+ehkä+kilo+vaikka+ne+muka+näyttävät+tarkemmin.+Tuo+on+saatu+aikaan+kikkailemalla+kuten+olet+huomannut.
Toimiva+vaaka+maksanee+ainakin+useamman+satasen.
27.08.2020 08:05
Ei,+testaan+oluettomuuden+vaikutusta+laihtumiseen+ja+verensokeriin+jonkin+aikaa.+5+kg+pois+niin+vyötärön+ympärys+95+cm+ja+10+kg+niin+90+cm.+Jos+oluttomuus+ei+lisää+syömistä+niin+veisi+ehkä+5+kk.
27.08.2020 07:57
Näinpä+olikin.+Muistin+että+kuukausia.+
Tänään+paasto+7.7+kun+söin+illalliseksi+180+g+lakritsia.+Tuo+on+tietysti+aivan+massiivinen+määrä+mutta+kyllä+terveellä+verensokeri+olisi+laskenut+alemmas.
27.08.2020 06:35
Unohtui+mainita+kateus.+Ilmeisesti+omalla+dieetillä+ei+ole+onnistuttu+tai+terveys+ei+ole+parantunut+niin+kuin+minulla+on.+Lisäksi+ilmeisesti+kadehditaan+minun+kykyä+hallita+alkoholin+käyttöäni.+Halpaa+keppanaa+en+tosissaan+juo.+Jos+ei+ole+tarjolla+kunnollista+olutta+niin+juon+gintonicia+tai+soodavettä.
Lisäkateutta+tietysti+aiheuttaa+se,+että+rahan+vuoksi+minun+ei+tarvitse+kieltäytyä+mistään+ruuasta+tai+juomasta.
27.08.2020 06:24
Kohta+onkin+muikunmätiaika.+Hakkaa+kaviaarin+mennen+tullen.+Voisi+ostaa+myös+pullon+Bollingeria+(@+50+€)+mutta+mittailen+tällä+hetkellä+verensokeria+ilman+alkoholia+ja+kokopullo+on+aivan+liikaa.
Helsingissä+on+kauppa+josta+saa+kaviaaria.+Täytyy+käydä+joskus.
27.08.2020 06:16
Tässä+on+pitkälti+kyse+halusta+syödä+kermaa,+voita,+makkaraa,+pekonia+jne..+Noilla+on+myös+lihotti+ja+kun+joku+guru+ilmoittaa+että+noita+voi+syödä+vapaasti+kun+jättää+hiilihydraatit+pois+niin+hurahdetaan+uskoon.
Kasvirasvaan+ja+-proteiiniin+perustuva+karppaus+olisi+terveellinen+vaihtoehto+mutta+se+ei+ole+suosittu+karppauspiireissä.+Erikoisesti+rypsiöljyä+demonisoidaan.+
Valtaosa+vähärasvaisella+olevistakaan+ei+valitettavasti+kiinnitä+huomiota+hiilihydraatin+laatuun.
27.08.2020 06:12
No+RCT-tutkimusten+huono+puoli+ravitsemustutkimuksissa+on+se+ettei+voida+mitata+päätetapahtumia+eli+sairastumisia+ja+kuolemia+vaan+täytyy+tyytyä+erilaisiin+markkereihin+kuten+LDL-kolesteroliin+ja+HDL-kolesteroliin.
Jos+ei+usko+LDL-kolesterolin+haitallisuuteen+vaikka+itse+poistaa+artikkelin+jonka+mukaan+korkea+LDL-kolesteroli+nostaa+sydäntautiriskiä+40%+niin+ei+voi+mitään.
27.08.2020 06:01
255 / 378