Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

7560

1. Ensinnäkään+ruskit+elät+vekun+LCHF-dieetillä+jossa+noin+puolet+energiasta+tulee+tyydyttyneestä+rasvasta+ja+erot+LDL:n+nousussa+ovat+merkittäviä+(jotain+0%-107%,+ka+44%).Valkokaalissa+on+2.5%+kuitua+ja+5%+hiilihydraattia+ja+se+on+kasviksista+kohtuullisen+suurikuituinen+ja+siinä+on+aika+hyvä+kuidun+ja+hiilihydraatin+suhde+eli+1:2.+Lehtisalaatissa+olisi+1:1.+Parasta+siis+ottaa+se+kuitu+pussista.+Täysjyväeuisleiväasä+on+kuitua+sitten+14%.
  2. Olen+viimeksi+ostanut+kopan+keskiolutta+jotain+6+vuotta+sitten+kun+muutin++ja+olen+juonut+viimeisen+3+kk+aikana+4+tuoppia+keskiolutta+ja+7+pientä+tölkkiä.+Tuopit+ensimmäisenä+hellepäivänä+ja+aikaa+paloi+jotain+3+tuntia,+tölkit+juhannuksena+grillatessa.+Juon+olueni+ravintoloissa+ja+kun+parempi+lähiravintolani+lopetti+niin+juotavaa+olutta+saa+vain+keskustan+ravintoloista+ja+käyn+siellä+vain+2-3+kertaa+viikossa.+Nyt+juon+sitten+soodavettä+lähiravintolassa.+Tänään+paloi+18+€+siihen.+Pari+annosta+päivässä+nostaa+tosissaan+HDL-kolesterolia+ja+vähentää+sydäntauteja.+Koppa+päivässä+sitten+lisää+sydäntauteja.+Minulla+on+yleensä+HDL-kolesteroli+ollut+noin+1.8+mmol/l+ja+nyt+vain+1.4+mmol/l.+Kohtuullinen+alkoholin+käyttö+nostaa+HDL-kolesterolia+noin+20%+ja+pitää+ilmeisesti+minun+kanssani+vaikka+minulla+nousua+olikin+noin+25%.Taidat+olla+ylen+katkera.+Onko+sinulla+itselläsi+alkoholiongelma?