Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies-98
profiilit
mies-98
mies-98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+puhelinnumero+pakollinen.+Ei+ole+vielä+kukaan+tullut+juttelemaan+siellä.+Rohkeasti+vain.
26.11.2019 14:47
En+ole+vielä+löytänyt+tyttö/naisystävää+mutta+en+halua+luovuttaa.+Hukassa_123+tuo+on+hyvä+idea+ja+tein+juuri+kik+messenger+käyttäjän+mies988+nimimerkillä+mut+löytää+sieltä+ja+keskustelisin+mielelläni+teidän+kaikkien+kanssa+siellä+ja+voin+tehdä+siellä+ryhmän+meidän+kaikkien+kesken.++Tuo+kik+on+varmasti+parempi+ja+nopeampi+käyttää+kuin+sähköposti+niin+tein+sinne+tilin+toivon,+että+tekin+teette+ja+tulette+siellä+juttelemaan.
17.11.2019 19:26
löytyyköhän+tuolta+suomi24+treffit+osiosta+aseksuaaleja+mitkä+haluais+romanttisen+parisuhteen?
15.08.2019 17:17
joo+luin+mä+vähä+noit+setan+sivui+mut+ei+siel+taida+mitää+seuranhaku+foorumii+olla+aseksuaaleille?+katoin+kyl+et+vissii+kk+välein+niil+oli+jtn+tapaamisii+jossai+kauempana+mut+ei+tääl+pk+seudun+lähellä+ollu+must+mitää.+ehkä+tääl+suomi24+olis+parempi+mahis+löytää+jos+tekis+profiilin+tonne+treffi+osioon.+mut+päivystän+kyl+näit+foorumeita+kans,+jos+täältä+löytyis.
15.08.2019 08:11
hmm+en+tiedä+voiko+tässä+olla+tuo+testosteroni+ongelmana,+koska+erektioni+kuitenkin+yleensä+toimii,+jos+sitä+haluan.+Se+ei+vain+juuri+tunnu+miltään,+koska+terska+on+kaventunut+ja+tuntuu+pehmeältä+erektiossa.+Lisäksi+peniksessä+on+usein+sellainen+tunne+niinkuin+siihen+oltaisiin+laitettu+jotain+puuduttavaa+ainetta+niin+eipä+sillä+sen+takia+tee+edes+kauheasti+mieli+tehdä+mitään+ja+jos+tekee+orgasmitkin+tuntuvat+hyvin+laimeilta.++Mainitsemiasi+dopamiini+agonisteja+en+ole+kokeillut+niistäkään+ei+ole+tainnut+olla+ainakaan+kovin+suurta+apua+niitä+kokeilleille+ja+niissäkin+varmasti+on+omat+riskinsä.
Pystyisin+varmasti+elämään+helpommin+tämän+asian+kanssa+kunhan+jostain+löytäisin+sen+romanttisen+parisuhteen.
14.08.2019 07:47
eihän+tuosta+tekstistä+käy+ilmi,+että+olenko+komea+vai+en.+se+on+katsojan+silmissä.+normaalipainoinen+olen+ja+aika+pitkäkin.
13.08.2019 15:19
olen+siis+tuo+äskeinen+kirjoittaja.+tein+varmuuden+vuoksi+vielä+rekisteröityneen+käyttäjän+ja+tulen+kommentoimaan+tällä+nimellä+jatkossa.
12.08.2019 15:09
1 / 1