Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Mitä+Stefanille+kuuluu??++Onko+heillä++varaa+++++kun+jossainluki+että+velkoja.
  2. siis+Lahdessa,+++ismo+Alanko+Yksin+oli+tdoella+hieno+esitys..++(mut+muistan+tunen+elämäni++ei+kestä+++koin+++keskellä+esitystäkinkun+Ismo+levitti+käsiään+++minua+kohti+kuin+halaukseen..(nyttulee+Amma+mieleen..+++Saban+Kuningatar++oli.+++(+++kävin++7++Amman+tilaisuudess(+sieltäkin+muistanhetken+jona++I9smonolisin+tahtonut+sinnehe+ei+valinneet+minun+visiota++oli+tuskallista++oli+voimakkaat+tunteetsanoijust+et+olin++suurin++olinkaikkisilti+ei++se+hirviö+valinnut++ei+välittänyt++lähetin+viestin+++turhaan+++meni+ilta+hukkaanhän+olisi+pitänyt+siitä+lapsikuorosta++muttatoisaalta+se+olisi+paljon+vaikuttanut+?+sitten.+++en+tiedä+siitä..(+en+tiennyt+ett+Amma+oli++Salomon+kanssa+vuoteess+a+ollut++ja+menelik+pojan+saivatKuningas+hänestä+tuli.muistan+kaikki+kunnioituksen+tunteet++kuninkaallisia+kohtaanoikeat+tunteet..++(+uskon+että+olisi+ollut+hyvä++että+ismo+olisi+tullut+sinen+heti,+kuten+kutsuin+tekstiviestillä.+++Lapsikuoron+laulu++oli++minust+atuntui+hän+olisi+pitänyt+siitä.sitten+olisimem+olleet+suuriaja+pysyneet+sellaisina.++mikä+on+oikein++.++kun+pitääkehittyä,+autuudessa+ymse+nussinut+v++ttu…joak+kuvassa+sen+tapinpäällä+ja+hämähäkki+++kertoi+olevansa+++ei+ole+enää++elämääIsmon+lauluista++näin+(+se+oli+Vainnormaalia+elämää+)++vuoteen+04+++oli++henki(++aivojeni++tunne+alueet+lamaantuivat+vuonna++1999.+)(+siksi++vain+että+olin++niin+yksin.+++Muistan+sitä+henkeä++kerrostalon+Helsingin+keskustassa..++++++++(+nyt+ei+ole+mit+visiota+kun+on+niin++tottunut++että++Terhille+teelle???++onko+hänellä+tytär+++kaksi+ihmistä+on++liikaa++minulel++yhtä+aikaa.+kahden+pitäisi+olla+jonku+kanssaluter++kuuro++kun+ei+kuulolaitetta+ole+laittanut.Bachkertoihänen+äidille+aukesi+uusi+maailma+kun+kuulolaiteen+hankki10+v+ehti++kuulla+++normaalisti,+iäkkäänä.
  3. Minäkin+olin+Amerikassa
  4. Eli+ei+ole+liian+vanha+olemaan+kokematon+25+vuotiaana++tai+18+vuotiaana.Se+kokemus+ei+ole+tarpeen+mikä+ei+ole+puhdas.
  5. Näin+rohkeaa+k+18Mut+järkeä+että+lapset+ja+nuoret+tietää+että+on+k+18+asioitaHeidät+säästetään+silläEihän+he+ole+tietämättä+mitä+se+on?+Onko+lapsi+nuori+sellainen?+Että+k+18+niin+tuosta+en+tiedä+mitään+jos+olen+12Siis+heidän+pitäisi+olla+sellaisia?+Tai+16+vuotiaana+Eikö+voi+opettaa+että+ovat+pilaantuneita+saastuneita+on+paha+asia+se+k+18He+ymmärtää+se+on+paha?+Kaikki+mitä+kokee+on+vain+häpeäksiMyöhemminKannattaa+odottaa+se+avioliittoTro+tosi+rakkaus+odottaaEI+ole+olemassa+mitään+että+entä+jos+jonkun+muun+kanssa+kokisi+jotainJumala+antaa+sen+suurimman+kokemuksen+sen+niin+todellisen+rakkauden+kanssa+että+menee+naimisiinOliko+Gandhi+joka+sanoi+että+jos+teidän+ei+ole+pakko+tehdä+sitä+niin+älkää+tehkö,Mikä+Se+toinen+lause+olikaan.Hänen+elämäkerrassa.+Tai+oliko+s+e+vaimostaan.Että+mennä+naimisiin+vain+jos+on+pakko+mennä?+Että+sietämätön+ikävä?+Ahdistus?+Että+On+varma+Niin+kaikki+kokemukset+vaan+hävettää+vanhempanaKokeminen+ei+ole+arvokasta.Ei+tahdo+edes+nähdä+sitä+henkilöä+jonka+kanssa+teki+jotain+kun+oli+liian+vanha+olemaan+kokematonOlen+hyvin+onnellinen+että+neitsyys+säilyiOn+intin+elämästä+yksin+kokemus+että+se+oli+kaik+myönteist+mit+pitää+olla+++ja++sitä+ei+voinut+kokea+jonkun+kanssa+Siihen+liittyi+just+se+että+sen+pitää+olla+se+todellinen+rakkaus++ikuinen+ainoa+oikea+se+oikea++(+se+raiskaaminen+tuhosi+senMutta+yksin+ei+voi+ollaintim+elämää+koska+jotkut+yhä+katsoi+sormia+kun+he+halusi+alentaa,+he+vaan+tiesi+Et+tuo+on+tehnyt+jotainOn+aina+parempi+ettei+ole+tehnyt+mitään+Yhä+eräs+häpäisi+niin+että+en+kehtaa+sitä+kertoa.Tik+tok+tyttö.++Hän+ties+Et+oli+jotain+hävettävää+menneisyydessäni