Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Inhoan+noita+sekavia+juttujasitä+et+ihmis+hahmoja+tunke+e+päähän++++..Tänään+en+voinut+niin+hyvin+kirjoittaesssani..+++++tahdoin++++voida+hyvin++ja+++lainasin++Marvi+Jalon+kirjan+++Taivashevoset,+sattui+eteeni++päätin++juon+kahvin+ja+luen+sitäja+tein+niin,+++ja+yhden+sukla+akonvehdin..+ja+sitten+alkoi+kuulua+klassista+musiikkia+++++Viuluesityksiä+oli,++ja++se+musiikki+sai+muistamaan++elämän+Warsowassa+1936-+++en+kyllä+aiemmin++muistanut+että+minulla+oli+lapsi..+se+ihan+vuoden+sisällä+++ilmentynyt,+++että+oli+poika,++ja++hän+on+Alexander.++Rikhardinkin+tiedän,++hän+ollut+juoppotuli+aina++ihan+sekavas+tilassa+ällöttävänä++spurguna+vastaan++en++tiennyt+miksi+törmään+tuohon+alkeelliseen+++puliukkoonmut+++(+liian+usein+)+++sattumalta+++kauppakeskuksen++++juna+aseman+jne++tienoilla.+++Piti+olla+kiltti+kun+on+hengellinen+++ja++pitäisi+olla++++toivoin+että+voi+hyvin+++kaikki+on+köyhiä...+++hänellä+oli+antaa++pari+euroa+joskus.+Tarjosi+kahvin.+++Hänkin+on+niin+vanha.++++++kumpa+saisin+löytää+++jot+ihmisiä+joihin+tutustua(+Äitini++++Wienissä,+josta+lähdin+Amerikkaan+++veljeni+perässämuusikoksi++lähti+hän(minäkin+soitin,++jot++jousisoitintaselloa+voisi+kokeilla???++++viulu+a+en+kyllä+osannut+soittaa..kun+kokeilin.++(mitähän+soitinta+soitin.++?++Äitini+on+tätini++tässä+elämässäeikä+ollut+mitään+tunteita+häntä+kohtaan.++Wienissä+teki+kai+itsemurhanehkä+kateellisuudesta??+kun+löysin+miehen.++??se+oli+osa+sitä++olen+käsittänyt.nyt+ei+ole+kateellinen,+kun+on+raiskattu+20+vuotta++tyhjästä+ilmasta.minäolinjoka+olin++kykenevä+++++rakkauselämä++än++ei+kuulemma+olekaan+kaikki+kykeneviäen+tiennyt+sitä..ja+oli++++voimakkaat+tunteet+++++onkohan+ett+++jotkut+miehet+onniinkusipäisiäjeesus+esim++että+hän+vaan+kokee+mukanaisnekinelämänja+se+krisnnan+nainen+onjoka+oli+raiskattu++inä+ainakinkoin+raiskauksen+++aikana++absoluuttisesti+++että+ei+ksokana+ei+atomin+murto+osa+sieluani++sielun+atomin+murto+osakaan+sieluani+joka+liittyi+edes+siihen++raiskaamiseen(+eva++ei+tule+olemaana+atom+murt+osa+sieluanihänestä+henki+että+hän+nautti+raiskaamisestani.ja++kuului+että+++tahtoi+sen+jatkuvan++++että+en+tajuaisi+mistä++siinä+on+kysymys++++(+intim+elämässä+)(hän+on+kaiken+mädän+juurikoin+viimeksi+kun+raiskattiin+yö,+tunnista+toiseen+ja+hänen+näkyä+näkyihänoli+vain+vallanhimoinen+hirviö+++(+hänet+voi+nähdä+monissa++jotka++jonk+laisessa+alastonkuvassa.esim++1600+luvulla++++kunnyt+muistaisin+nimen....Henriette+Amalie….+(++kun+entiennyt+jos+olin+ollut+hän..+1600++Hän++meni+muotokuvana+jossa+++rinta+paljaana+imettää+vauvaatäysin+viattomana+ja+puhtaana+++(+mutta+liian+raakana++)niin+sitten+hänestä+oli+kuva+jossa+oli+ihan+EEvan+näköinen.++sellainen+suuri+naamainen.suuri++Lorna+Byrne+on+eevaja+Orlando+elokuvan+näyttelijätär+on+eeva.++(ja+minä+en+pidä+siitä+naistyypistä)mminua+huijattiinsuunnitelmallisestiettä+ismo++joka+eevan+poika++(+ja+Lancaster+)(+Eva+myös+oli+Lancaster+++todellakin+(+juur+se+tyyppi..+++)(+Lorna+Byrne+oli++++++++Ismo+annettiin+minulle+?++puolisoksi+jossainelämässäja+++tunsin+vaan+rakkautta+ja+myönt+tunteita+täällämut+hän+ei+välittänyttai+välitti+paljon++lauluissa++muisti(+suurenmoinen++ruumisaattue++on+minulle+laulu+!!++mutta+hän+onkin+ihan+eeva+tyyppi++hänen+äiti+oli+Eeva++hänen+1.+vaimo+on+Eeva+ja+toinenkin+vaimo+on+eeva.++(+ei+sillä+mitään+väliä+enää+)mutta++huijattiin+siis?++tuntemaan+häntä+kohtaan.(+hän+on+vahva.+++Oli++.+++(+on+yhä+kauneimmat+rakkaus+laulu+sanatja+inhimilliset++++++laitanko+hänen+laulun?++Kun+kuulin+"Rakkaudesta"itkin+tunnin+verran!!!+++Ismon+laulu+++vuonna+++86?++ihan+sama+aikaakuinnyt+todellisuus(++miksi+on+niin+vähän.++++nyt+tutustun+eläviinihmisiinja+he+ei+voiollamit++psykopaatteja++kuin+ismo(+hänen+laulut+on+psykopaattisia.+++(kun+jättisen+inhimillisyyden++eikä+tasapainoinen+ollut.++++++tai++eikö+sille+voinutKunoli+tunne++silloin+oliis+voinut+tehdä+sen+tunteen+mukaanmutta++he+ei+välittäneet+minun+tunteestaOli+tunteetaina+vana+hetkestä+toiseen++oli+++sen+jälkeenkin+kun++aivojen+tunne+alueet++lamaantui+v+99olivaan+tunteet++hetkestä+toiseenoli+ymmärrys+rakkaudesta+jne+++ja+oli+heidän+suunnitelma++tuhota+tämä+tunteva+tummapitkätukkainenlaittamalla+vaalea+tukkaisen+++taloon+(+hän+oli+Jeesuksen+ihailema+Kleoptarajoak+teki+itsemurhan+ennen+kuin+Jeesus++.+Jeessu+ymmärsi++vaaleaa,+psykopaattistablondeilal++kuten+blondivitseissä++ei+ole++tajua+intim+elämästäei+tunteet+voimakkaatei+älyKerran+lähdin++blondin+talosta++ja+50+km+päässä++pystyin+itkemään+mustan+metsän+kohdalla+++itkinblondin+talossa+ei+voinut+tuntea++.++Lutherille+menin+kylään.++++(+ei+ole+hänen+kanss+aseurustelua++Olen+neitsyt+tosiaan.+++he+ikääntyy!!!+++tehdäänkö+me++henkinen+keskuskesäkurssi+kaikkea++fiilis+pitää+löytää
  2. niin,+en+minä+pidä+sitä+minään,++kun+tunnen+hänet+täällä.++Ihan+luontevaa,+ei+mit++erityisiä+tunteita.muttahän+on+muuttunut+ihan+alkeelliskesi,,,+kunsiellä+oli+aristokraatti.+++Yhden+kerran++olen+++nähnyt++kokenut+++kun+menin+kylään+luokseen,+++että+++hän++alkoi+puhua+historiasta,+++opettaa+niin+kuin,+ja+oli+tietoa,+ja+oli+asiallinen+++eikä+ylimielinen+tai+röyhkeä++hetken+oli++++ylhäinen,+++se+ainoa+++hetkikun+pidin+hänestä,++tai+oli+hyvä+henki,(+en+osaa+sanoa++paremmin?++Muutoinollut+todella++++sairasääliö+++(+puolikuuro+onvoi+kuulla++kuulolaiteella+mutat+ei++kokeile+niitä'.+++Vaan+kimittää,+ja++arvailee+toisten+puheet.kuin++se++että+ei+kuulisi+puhetta+++jäl+syntymästä++minust+a+tuntui.++(+hän+kun+oli+Luther++1500+luvulla..+)++Mutta++ei+ole+luterilainen..++tule+emuistikuva+yhdest+kaupungista+missä++ruskea++iso+kirkko+aseman+vieressä..ei+hän+käynyt+(+minä+kävin+kerran+siellä+kirkossa+)++asuin+tyhjillään++kun+oli+asuntonsa++2+vkoa+++siellä+yksin.++niin+helluntailainen+hän+on.++kiva+tavallinen+ihmeellinen+elämä.toinen+siis++Alexander..++jonka+tunnistin,+oli+poikani.++(+menehdyinsiellä++kitumisen+jälkeennälänhädänmissä+oli+pakotettu+prostituutioonkin++mikä+oli+mahdotontatässä+elämässäkään+++tai+tässä+elämässäni+++täysin+mahdotonta+++ei+ihminen+++kestä+selllaista++ei+pysty++++ei+olisi+tullut+mieleenikään,(minulla+ei+ole+mitään++++viehättyneisyyttä+++siitä+ala+arvoisuudesta+kä'sittämättömästä++mistä+tuntuu++kaik+aikaa+++++…+++(++kiersin+siellä+korinkanssa++etsien+ruokaa,+++(+olen++n+15+v?+++muistellut++)++niitä+aikoja.+++Siellä+oli+joku+mies+joka++sanoi+että+jos+tekee+jotakin++en+tiedä+mitä+se+oli+että+sai+ruokaa.++en+tiedä+mitä+suostuin+tekemään.en+ymmärrä+miksi+joku+virnuilisi+sitä+Krisna?++++nyt+erkani+se+hä'nen+hevosraak+nainensiiskuinhevosen+luupää+++(hevosistahan+pidinkasvatin+++puolan+arabialaisia++hevosia++siis+muka++Krisnan++naima+vartalo+luule+eolevansa+samaon+kummallinen++asia.millä+tavalla???++Kun+tila+aon+kilometrejä+joka+suuntaan.Pidän+luonnosta.+++olenmiettinyt+tätä..+++puolustanut++yksityisyyttäni++sisintäniettä+jos++katsoo++ympärilleen+niittyjä+++nurmikokkoja+metsiä+teitä+silmänkantamattomiin+ei+ketään+ihmistäettä+miksi+?++tunkee+päähäni++jotain+yksilöä?++on+erotettavissa+selkeästi+joku+henkilöisäni+oli+äsken+hetkensitten+oli+Evaoli+se++b++12+++46eli+ne+ovat+vainajahenkiä?++jotka+ovat+heidän+yhteydessä+olleet.+++?On+rasittavaa+että+Jumala+ei+itsestäänselvästi+suojele(+olisin+luullut+että+suojelee+)++Se+liittyy+varmaan++siihen+että++minulla+ei+ole+ihmisiäIsmoa+kun+menin+tapaamaan+hän++sanoi+vain+yhden+lauseen+ja+häipyi++oven+taa.toni+w+vain+pelleili+++sanoimuutaman+lauseen+++Olen+ollut+yksin+aamusta+iltanase+liittyy+ilm+siihen+prostituiduksi++pakottamiseen+(+mikä+oli+hirvittävä+tuska+)+++(+en+tiedä+mitä++se+oli+mitä+tekise+yksi+mies+oli+sadisti,++olen+ymmärtänyt+++(+hän+ehkä+antpi+syödä+spermaa++?+esim++?+++en+teidä++yhtään.++Mutat+hän+oli++++rakastettuni+++Rikhard,+Duke+Glocester++1400+luvulal++jonkak+kanssa+minulal+oli++2-3+lasta.+++Ensimmäinen+heistä+se++paperitee++on+nykyäänja+hänestä+näkyy+seettä+miten+tekee+niin+törkeitä++++huora+naisia+mus+videoihin(+jasama+on++joka+oli++Glocesterin++poika++Anne+nevillen+kanssaon+Lil+Pump+++(++Prince+of+Wales+aivan+hirveitä+huoria+++mus+videoillaAi!!+hän+snaoi++kun+katsoin+hänen+mus+videota++ja++yksi+kohta+onnistui+herättäm+jot+++++ei+vois+anoa++ei+seks+tunnetta++vana+että+s+e+paha+henki+pääsi+kajoamaan++jot+seks+energiaa+tehdenja+hän+sanoi++että+++sä+pystyit+siihen!+että+s+eon+jotain!että+hän++ei+tunne+mitään++seks+vaikka+näkisi+mitä.+++(+hänestä+henki+se.+)++??+++(+aiemminjoku+väitti+että+s+eon+että+on+joku+tunne+olemassa..+jos++se+henki+pääsi+jonk++++jalkoväliinkajoamaan++.(+tänäänkinkun+kohtasin+sen+kiltin++mie+sihmisen++aloin+pelätä+että+se+henki+aiheuttaa+jot+jalkoväli+energiaa++(+juttelin+kanssa+++mie+shnkilön+++kaupan+edustalla.++)Se+ei+päässyt,+ei+tehnyt+sitä+(+mut+se+onkuin++se+kahvikuppineuroosi,+että+ksoka+pelkää+sitä+++se+voi+tapahtua++se+mitä+eniten+pelkääettä+s+ekajoaisi+jalkoväliinse+on+ulkopuolinen+henki.+(+mutta+kuulemma+silloinon+JOKIn+tunne??että+s+eon+pudonnut+niin+alas++ihmisissä++päästä+kaulasta+sydämestä++vatsastajalkovälin+tasalle,+tunne.+++(+tämä+on+varm++sekav+jos+ette+ole+lukeneet+mitä+olenkirjoittanut++profiilista+voi+luke+a++paljon+joutuu+kirjoittamaan+jos++20+v+++kidutuksesta,+raiskauksesta+tyhjästä+ilmasta,+++++ja+että+olen+neitsyt++jne+TRO+periaatteella+elänyt++True+love+Waits.
  3. Tässä+maassa+on+niin+ylhöuiset+sielut+että+he+pysäyttää+sen+Ja+sehän+on+jo+kerrottu+että+rokotteet+annetaanIltalhdetvaan+uhkavaaraett+tahtoisisiitä+juttuja+voida+tehdä+Kauhuko+kiinnostaa?+Myydä+lehteä+Tuolla+oli+ilm+et+suojanaamari+pakotteet+uhkaisiJot+työntekijöitä+Hengellisyys,+Jumala+suojaa,+ei+naamari.+++n+löytys+se+rakkaus++Et+tahtois+elää+yhdessäTavata+pitää+vaihtaa+kuulumisiaettä+välittää,Syntyä+tunne+että+välittää+Minusta+välittää+siitä+jonka+kuulumisia+kuulee+?mutt+olen+vaan+yksin+ollut+Eivät+ole+kontaktikykyisiäPitäisi+selvittääTuohon+tuli+loukkaamaan+minua+kun+keskilattial+istuin+lastenvaunuineen+ja+koiran+kanssa+++(+nyt+se+saatana+aiheutti+kutinaa...+)+Tuosta+tädistä+henki+mä+haluisin+vaan+tappaa+sut+mä+olen+sellanen+nainen(+mä+en+välitä+mitään+onOlen+köyhä+henkisesti++sanoiSiis+hän+hoitaa+lapsensa+minun+Krist+uskon+avustuksinKouluthoitopaikat+on+lapsilleMutta+teki+oloni+hankalaksi+kun+jouduin+kiirehtimään+tieltä+tädin+ja+pentun+sa+ja+koiransaYmmärsi+n+tarvitsen+ihmistä+joka+on+ylpeä+että+olen+Jeesuksen+sukulainenAlkukristitty+tms++ihmist+joka+pitää+siitä+Et+pystyn+tekem+kaikkea+hänen+kansEn+ihan+yksinTuollaiset+lähel+yliÄlä+puhu+mun+äänellä+saatana+sanoin+EevalleHän+tunkeutuu+sinne+missä+on+ylhäinenHän+on+saatana+joka+kuunteli+saatanaa+?Hän+kuuluu+kirkkoon+kylläN++se+oli+hänen+aviomies+jossai+inkarnaatioJolla+loistavia+tik+tok+videoitaKatselin+kahteen+kertaan.Heynok?+En+muista+sitä+nimeä+ja+kassitäynnäen+löydä+Hänestä+kuului+jotain+henkistä+tukea+Et+hän+tietää+Eeva+on+pieni+ihminenHänen+tavalline+eukko+oliHeyt..++Heyton??+Olisiko+ollut+Heyton
  4. Tahdon+auttaa+että+nuorelta+ei+mene++elämä+hukkaan+Todella+tahdon+auttaa++Kùn+ääneltäkin+tähänkö+elämäni+kuluuKu+etsin+eilen+tein+otsikon+New+Age+ihmisetMene+rotanpillu+pois+mun+elämästäSaatanan+mulkunreikäJoka+voitti+niinku+hyvin+kun+olen+nukkunut+vain+1,5+h+ja4,5+h+ja+6+h+niin+sinäniinku+kattelet+yläpuolelta+ni+sinulla+on+ihana+olo++Nyt+sinä+et+tunne+ittees+pienenäMut+sinulta+taitaa+puuttua+kunniantunto+yms+Että+olen+nukkunut+liian+vähänNe+pisti+Evan+vitun+tuotoksenHyvä+JumalaÄsken+sen+kirotun+hirviön+Eevan+pääniSen+vallankumouksen+lehmänKuului+minun+äänessäJa+joku+inhimillinen+oli+joka+katteli+tätä+yläpuoleltaSe+ei+O+tehny+pahaa+millekään+äijälleSä+tapat+jos+se+koskee+suhun+Sanoi+radiotoimittajaEn+ole+tehnyt+mitään+pahaa+siinä+että+ei+voi+koskea+sukupuolielimiinEn+anna+ketään+koskea+en+ole+ketään+tappanutSekuoli+helvettiin+jos+se+on+niin+pieni+ettei+voi+koskeaSiisjonkun+vieraan+sukupuolielimiin?+Kumpa+olis+hyvä+ihminenKuten+se+maalainen+joka+niin+sydämellisesti+kutsui+kylään++ja+taksin+olisi+maksanut+(+kävin+siellä+kylässä+monesti+10+v+sitten+Sitten+en+tahtonut+pitää+yhteyttä+koska+olen+syvällinen+jokamietin+viestejä+tuntikausia+ehkäJa+hän+ei+piitannut+mitä+sanoiNytkin+eilen+mietin+illan+mikä+on+vialla+kun+ei+yhtäkkiä+enää+vastannut+Ei+selittänyt+mitään,++tuotti+sillä+tuskaa.En+lainkaan+tiedä+miksi+ei+laittanut+tililleni+sitä+100-200+mitä+niin+lupasiVaijospa+hän+on+tehnyt+sen.Ja+olisin+voinut+käydä+siellä+mutta+en+lähtenyt+klo+16+menemään+sinne+kun+olis+ollut+pakko+olla+yötäEi+olis+päässyt+takaisin++ei+tiedä+olosuhteita+kun+ei+ole+10+v+teen+käynyt+siellä.
  5. En+saanut+yhtäkään+mansikkaa,+arvasin+sen+koska+se+paha+henki+naisen+henki+kävi+kimppuunTerveys+minulon+siinä+olen+ollut+pyhä+tuhannet+vuodet+mutta+++siis,Kaivoin+mansikatKun+palsta+otettiinLapiolla+siirsin+siihen+kulmaanSiinä+ne+sitten+sai+olla+Kùn+olin+paljon+taimia+kasvattanut+Sain+olla+siin+kulmassa+Tyhjän+palstan+joka+ollut+viljelemätön+Se+edellinen+palstavastaava??++Antoi+tehdä+palstan+miten+tahtoi+rauhassaSe+on+minun+henki+ei+tullut+mieleenkään+muuta+Minusta+kaikki+palstat+ovat+aina+saaneet+olla+ihan+minkälaisia+ovat+++Kun+se+on+vaan+harrastusMikä+on+kenenkin+fiilis+harrastaa+on+hänen+asiansaJa+olen+siin+täydellisen+oikeassa+tietysti+sellaista+on+ollut+aina+vaikkaArabian+kasvimaapalstatAuta+nyt+Jumala+kun+on+ollut+normaali+Jumalan+mieli++Et+tällaisille+ei+ole+tullut+mieleenkään+arvostellaSiis+arvostelu+ei+ole+harrastuksissa+ylevämielistä+Ei+ole+mit+syytä+et+pitäis+olla+puolen+aarin+perunapeltoja+++++ei+voi+mitään+jos+ei+saa+jotain+kukkaa+kasvamaan+Tyhjät+palstat+ei+oherättänyt+mitään+ajatusta+Saa+olla+niittyä+niittykukkia+Ruohoja+kaikki+on+ollut+kauniita+Ja+hyvinkasvavat+hienoja+myös+,Tuolla+on+valtavia+kurpitsaaMutt+minusta+on+ihan+samantekevää+onko+minun+kurpitsa+kasvanut+ollenkaan+{+ei+ole+kasvanut!!++KesäkurpitsaSit+siin+on+vaikka+haastettaEt+t+mitäs+tuos+tekisKasvaakohan+se+joskus?Oli+nyt+ideaett+myykö+he+liian+myöhään+istutettuja+kesäkurpitsaa+taimia,+ne+ei+ole+ikinä+ehtinyt+kasvaaYm+mielenkiintosta+vaan+kaikki
  6. Kiroan+niin+hirveän+tuskan+tuottamisesta+Ensinnä+se+täti+tuli+keväällä+että+ottaa+palstani+Rukoilen+että+se+on+kiropraktiikka+tuottaa+tuskaa+Krist+uskon+perustajalleMenettävät+talonsa+menettää+veden+tuo+äijä+joka+tuli+sanomaan+että+hän+ottaa+sen+pienen+kulman+Mis+sain+pitää+kasviniHe+ei+päätäMinä+asunut+täällä+koko+lapsuudenOlen+Mooseksesta+syntynytHän+asui+täälläTahdon+pysyä+tuossa+vesihanan+vieressäTeill+on+letkut+joilla+vie+veden+minne+vaanMinull+on+sentään++ollut+Krist+uskon+perustajana+palsta+vesihanan+vieressäHetahtois+tuskaa+siinä+että+kantaisin!+Jos+edes+mit+palstaaSitä+todella+inhottavaa+anoaMinul+oli5+kesää+palsta+jossa+rakastin+käydä+Mut+rahaa+ei+ollut+Aiem+palst+pitäjän+koristelehti+kasvin+vihreän+isolehtisen+annoin+kasvaa+kauniistiEi+ollut+normaalia+peruna+pengertä+kolmeaMinusta+tuntuu+se+täti+erehtyi+että+minunpalsta+hoitamaton,+koska+siinä+oli+vieressä+palsta+joka+oli+tyhjillään+ne+5+vuottaKävin+enemmän+kuin+monet+palsta++pitäjät+koska+heidän+peruna+penkit+ym+kasvaa+itsekseenEihän+he+siellä+käyEi+heillä+ole+mitään+tehtävää+sielläMinul+oli+kokoajan+keskeneräinen+puutarhaMansikoita+oli++kaaleja+++linssejä++aina+oli+kesäkurpitsa++kauraa+pinaattiaViimev+uusina+paholainen+paha+nainen+alkoi+todella+tuhotaJuuri+silloin+kun+aloin+saada+järjestymään,Hankin+3+pensasmustikkaa,Se+paha+++mikä+liittyy+Et+Ismo+Toni+torjui+Niin+ihmiset+ei+tienneet+millainen+olenVoin+tehdä+noita+videoita+..se+paha+toikauriin+tai+jäniksen+puremaan+poikki+pensasmustikat+TalvellaMutt+en+minä+siitä+periksi+anna+tietenkään+vaan+ostan+vaan+lisää+pensasmustikoita.Tyrnipensaat+ostin+Minusta+on+kiva+tehdä+luovasti+kasvimaataVälitän+niistä+kasveista+En+tahdo+laittaa+tehtaat+ja+mansikkaa++esim+tarpeettomastiNyt+oli+sinisiä+perunoitaNiistä+on+pallukat,+siemeniä,Pellavat+myös+joku+repi++ennenkuin+oli+ruskeita+ne+kodat,+oikeasti.Annoin+pelkäisittepä+kasvillisuuttakoska+se+tekee+happeaMinulle+ei+saa+tuottaa+tuskaaOstin+echinaforce+kukat,+preeriakukat+istutin+maahanJa+euroopanpähkinäpuu+on+istutettu.Se+palsta+tyhjäEn+saa+kirota++siitä+tulee+paha+ollaHe+voi+antaa+sen+minulle++ollut+5+v+viljelemätön+Se+palstani+viereinen+,joiden+välissä+vesihana+on.