Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Tunne+elämäni+ei+kyllä+selvinnyt+tuosta+Yritin+etsiä+henkisiä+lauluja,+kuunnella+Kupariketun+ääntä,++ja...Litku+Klemetin+uusia+lauluja,+(+en+kestänyt+Ety+hän+kehui+jotai+1+laulussa+en+kuunnellut,+sitten+oli+toinen+laulu+missä+kaunis+oli+kuva+missä+nukkui+ulkona,(+hän+oli+eksyneen+oloinen+lauluissa+)+vaikka+on+niin+iso,+Eikö+hän+ole+iso?+En+kestänyt+et+hän+oli+kunnioittavan+näköinen(+Minä+ainakin+olen+vaan+raiskattu+20+vuottaEi+hän+varmaan+ole+nähnyt+kuvaani+että+olen+lapsi.Soitin+isälleni+tänään!bussipysäkiltä+ja+hän+toivotti+jopa+siunausta+takaisin!ja+Jumalan+siunausta+toivotin+sanoi+"samoin+"Ja+sanoi+että+siunausta.!!kunnossa+ovat+onneksi,+isäni+pyöräilee+ja,+mutta+naisystävä+rollaattorilla+kävelee.+Niin,+isäni+on+ollut+Mooses.+Varmasti+toivoo+siunausta+teille+kaikille,+hän+on+niin+kiltti.
  2. Niin+koirastani,+kun+löysin+++siellä++tsekkoslovakian+++paimenkoira,++Määri++vaakuna+kun+olija+heill+sellainen+rotukoira+mikä+vasta+hyväksytty++roduksiniin+,+näinm,++että+++koirani++on+ollut+tuollainen!!+se+saattoi+olla+tuttu+koira++kun+olimme+metsävoutina.++Tsekkoslovakiannoutaja.++++Ja++näin,+etä+se+uroskoira+jonkka+kanssa+se+elikki++Lipapjärven+jäällä,++++sai+juosta+vapaana+siellä++,++tapasimem++toisen+ssaks+p+koiran+++ja+ne++tykkäsi+leikkiä++++että+sekin++8uros++oli+ollut+tsekkoslovaki+pa+koira.++!!+ihan+sen+näköinen.+(+he+oli+sielut+jotka+kuului+yhteen.++Yirin+kerran+astututtaa++koirani,++mtta+se+ei+pitänyt+siitä+harmaasta++uroskoirasta+++eikä+suostunut.++Sitä+yritettiin+pakottaa,++se+on+kuulemma+tapana(+en+ymmärtänyt+sellaisesta+mitään.Minusta++koira+oli+vain+eläin++jolla+e+i+ole+mit++ymmärrystä+sellaisissa+asioissa.++En+tiedä++vaik+minua+olis+yritetty++raiskata+senkin+takia,++(+en+tajunnut+että+se+oli++raiskaamista++++koska+se+oli+joku+astutus++uros++ja+en+tiedä+sellaisista+asioista+Ei+saa+pakottaa++siinä+astutuksessa++koiraa.++voijoutua+itse+raiskatuksi.Niillä+on+jotkin+puolisot.++mitkä'++itse+hyväksyvät.+Joiden+kanss+a+eläneet+aiemminkin.+++Hevosissakin+++hyväksyisin++normaalin+astutuksen+ja+lehmissä++eikä+mitään+keinosiemennystä.++++Olen+nähnyt+lehmän+astutuksen,++10-11+vuotiaana+++vietiin+++lehmä++taluttaen+astutettavaksi++++ja+me+oltiin+täysin+asiallisia++++en+nähnyt+siinä+mitään++että++se++sonni+hyppäsi++lehmän+astui.++(++kääpiökoiranikin+astutuksessa+olin,+++se+uroksen++omsiatja+katsoi++ehkä'+vähän+oudosti+hetken,+++oliisko+hän+tiennyt+perversseistä+ihmisistä++?Minä+en+nähnyt+yhtään+mitään+siinä+astutuksessa.++se+ei+kyllä+koskettanut+eikä+kiehtonut.++++(+oli+sijoitus+kääpiöpinseri.+++)se+oli++minun+toinen+++oli+kaksi+En+suosittele+sitä+kyllä++että+kaksi+koiraa.
  3. Kävin+eilenkin+katsomassa++eläinkaupan+kun+huomasinMissähän+olinkaan...++?+++PikkuLippulaivassa+?+++pienjyrsijä+toli+piilosssamutta+lattialla+oli++aitaus+missä+kani,+++(+sekinoli++mökissään,++kasvot+näkyi++,++(+ja+se+näytti++että+voisi+murista+)++voisi+olal+vähän+vihainen.+++Tahtoi+olla+rauhassa.++Mutta,+se+oli+vanhan+sielun+näköinen!!++ihmettelin,+että+missä+se+on+ollut++kanina++aiemmissa+elämissä.++se+oli+jotenkin++vanhan+näköinen.++(++sitten,++Askadaa+laulanutt++Lil…++++rap+muusikkoa++etsintaa+sunohtui+nimi..++hänel+oli+hirveitä+++huoran+asussa+olevia++mus+ideollamuuten+näuyttävää+todella++oli++videonsa++valitettavasti+niitä++melk+alastomi+a+naisia++(++mutt+hän+sanoi++että++Jeesus+on+tuollainen,++kun+siinä+oli+kiinalainen++lapsi++syntymäpäiväkakun++kynttilää+puhaltamassa.+???+että+Jeesus+++syntynyt+buddhalaiseksi.++Aasialaiseksi.++++En+tiedä+kiinalaiseksiko.+++(+miten+kaikilel++riittää+uusi++inkarnaatio?kaneillekoirilel+ihmisilel.eikö+kannata+pitää+s+eväkiluku++++enintään+sellaisena+kuin+on.++Ei+saa+kasvaa!!!eläimet+voi+syntyä+eläimiksi+..++++jos+eläimistä++on+tullut+++uusia+ihmisiä..+(+omastakoirast+anäins+ellaista+sekamelskaa++kun+s+eoli+musta+ihoisten+koira+jossain+++villiihmisten+majassa,++se+++mikä++rotu+se+onkaan...rhodesiankoira..++että+++ei+tiennyt++oliko+ihmisillä+häntä+tai++oliko++se+ihminen++jollaoli+häntä+++se+oli+melkein+ihminen.++J+anyt+se+olisi+jokin+nöffimäinen+koira.+++?Ensinoli+valkoinen+paimenkoira++turbaanipäisen++ihmisen.++(kun+minun+luota+lähti+)++ja+s+eoli+ollut++sotakoira+ehkäse+olisi+osannut+kaioken+kuin+automaatti,++seolisellainen+spn,++++saksp+koir(+ihanjoku+aika+sitten+++sellaist+pahoittelua+tuli+++että+kun+se+olisi+ollut+niin+taitavaolisin+kaikki++pokaalit+voittanut.+++Mut+en+kouluttanut+sitä+yhtään.++Kerran+kokeilin,++opetin+sivulle+tulemaan,+niin++se++oppi+sen++heti++ja++salamavauhtia++tuliaina+heti+sivulle.+++kun++sanoi.+++++Ymmärsin+että+++se+on+todel+lahjakas++mutta+en+kouluttanut+yhtään.++(++olen++voittanut++Suomen+mestaruus+hopean+++kiharakarvaisen+noutajan+kanssa.ja+kääpiöpinserinikin+oli+yhtä+ykköstä+vaille++tott+valio.Siis+kaksi+kerta+a+sai+voittaja+luokassa+ykkösen,++se+kääpiöpinseri.++(minul+oli+ne+kaksi+,+kihara+ja+kääpiöpinseri.+++)++Nadja+ja+Veera.++Tottelevaisuus+valio++Nadjasta+tuli.++(+olin++jännittäjä+++se+oli+ihme+että+koiran+kanssa++menin++esille.++He+katseli+koiraa++ja+se+osasi.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=STWtdOTmqusBachin+metsästyskantaatti.+++!Alku+oli++väh+lapsellinen+mutta++se+muuttui++++paremman+kuuloiseksi.++J+ahän+ON+kyllä+Bach++,+on+varmaa.+Koetan+saada+hänet+Voice+tuomariksi.+Tai++Tähdet+Tähdet.++++++++se+on+parempi+++Miten+me+tehdään?++++Toni+tavataanHänellä+on+absoluuttinen+sävelkorva.++ei+ole+ollut+vanhan+näk+yhtäänmutt++hän+ilm++tahtoi+minulel+hieman+pahaa++ku+hänel+on+vaan+tavis+elämä(++aattelink++et+voi+kuunnel+tuota+musiik++++Olen+liian++ei+ole+levollista+elämääon+kiire++ett+ehtii+tehdä.+++Jos+tavataan+Toni+W+++++hän+auttaa.++++Bach+tuomariksi++Tähdet+Tähdet.+++++(++siel+oli+niin+huono+taso+ett+hän+osaa.+)++(+nii+hän+joutui+itse+hieman+lössähtämään+koska+tahtoi+jollekin+vanhenemista.++(+sanoinkin+hänen++pelikaverin+nähdessäni+++sohvallaan+he+katsoi+elokuvaa,+++että+++olet+nuorempi+kuin+++hän+!!++Samanikäisiä++sanoivat+olevansa.+++Tahtoisin+Todella++++saada++(+siitä+puuttuuu….++rakkauden+pala+peli+hajonnut+staas++++voidaan++niin+paljonparempi+++eläm+elää+++Jos+menen+katsom+Ismo+misäs+esiintyy+ja+vien+hänell+eviestinmut+eikö+hänole+hirveä+jos+ei++osaa+++reagoida+ja+järjestää+tapaamisia?++(hänellä+ei+ole+ilman+merkkiähän+ei++osaa+kommunikoimista.+++Tonin+menen+tapaamaan?+++++perustelen+ihan+sillä+että+on+Bach+++ihan+t6akuuvarmasti+on.kerran+käydessä+meillä+syntsa+++minulaloli,+ja++siitä+laitoin+jonkin+sävelmän+soimaansiinä+oli+20++erilaista+sävelmän+pätkää.++niin+hän+kuunteli+yhden,+ja+sen+jälkeen+näppäili+sen++koskettimilta++suoraa+päätä,++kuulomuistista++vaikka+ei+osaa+soitta+a+pianoa+!+tai+syntetisaattoria.Haitaria+on+soittanut.+++Eikö+ole+käsittämätöntä?+että+kuule+e+jonkin+sävelmän+ja+osaa++koskettimet+valita,ihan+haparoimatta++ja+ihan+oikein++.+++vaikkei+osaa+soitta+a+pianoa.++(+ihan+siinä+seisaallaan+ja+ohimennen+++,++soitti+sen+sävelmänpätkän.+++)
  5. Nyt++keksin+yhden+asian+mitä+tehdä+Olisin+tahtonut+sinne+ratsastusleirilleN23+vuotiaana+mutta+ei+ollut+rahaaNiin+voidaan+hankkia+muutama+hevonen+ja+pitää+ilmaisia+ratsastusleirejä.💟