Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. En+löytänyt+sitä++We+can+live+like+angels..++https://www.youtube.com/watch?v=Cy54kw1wJE8Tuo+sai++kyynelehtimään+jostain+syystä.++https://www.youtube.com/watch?v=EYB_EXu4UT8hassua+kun+joku+näyttää+tuollaisen+Helsingin..+kun+kohta+++voi+mennä++jos+keksisi+jotain+syytä…+++että+millaista+siellä+oikeasti.+on+itsellä…+tuokin+sai+kyynel+silm+kun+oli+että++oli+vuosi+65laitanko+s+en+tähän+?Isäni+ja++Evan+mie+s+tuollasiia+silmälasipäisiä.+(+ainakin+Elisabeth+hän+oli+)ja+sitten+vuosi++82++he+sai+lapsen+++?+++https://www.youtube.com/watch?v=85NovPJu6RAalku+saa+kyyneliin++eikä+voi+kestääettä++luotu+elämä++kun+s+eon+niin+sietämätöntä++Ja++laitettu+++vuonna+18+++sen+uskovan+pojan+näköinen+pitkä+tuohon++filmille+osaan.+Olin+vain+asunnottomuuden+takia++luonaan.Muistankin+he+ei++ymmärtäneet+sitä++++aika+on+taa+skulkenut..+++hän+on+niin+hankala++,+kielteinen.he+niink+ei+tahdo+missäään+antaa+onnistua++tehdäelää++hän+voi+dj+nä+soittaa+gospel+laulujaja+voisimme+tutustua++gospel+lauluja+tehneisiineikö+he+ymmärrä+miksi?kun+minulla+on+henki+ja+fiilikset++++(+nyt+just+ei+ole+mitään+visiotaOn+usko+että+Jumala++välittää+++tästä+sielusta++ja++siitä+hengestä(koin+Kirkossa++viimeksi++hartauden+henkeä++he+ei+koskana+teinneet+että+sä+oot+joku+?++näen+eevan+juoksevan+pakpoon++jo++äsken+aiemmin..siis+en+ollut++suuri+nimi+++korkeas+asemassa+++titteli+vaan+olin++jonkun+heidän+lapsiGopin+tytärherttuattaren+ensimm+tytär++1617++++jonka+nimeä+ei+mainita,+vain+veljen+kuuluisan+veljen(++jossain+++sukutaulussa+oli+++että+oli++kaksi+tytärtäensimmäisessä+avioliitossa++(+toinen+heistä+on+Alexander+Rybakin+äitiKuoli+nuorena+tuolloin++n+6+v+lapsena.++(++1500+luvulla+++Turkissa++++ei+kerrota+edes+nimeä,että++Humasahilla+oli+tytär.Joku+on+laittanut+Geni+sukutauluihin+että+oli+kolme+tytärtäGaia,+Jasmin+ja+Amira++++Humasahilla+++joka+oli+++Garnd+Vizir+++Pasa+lala+kara+Mustafan++vaimo,+ja+kanssa.++Ja+he+nykyään++Riitta+Väisänen+ja++Spede+Pasanen.++Heidän+lapsia+ei+mainittu.++Luulisi+että+lapsia+on.ja++tyttären++sitä+suurta+rakkautta,+++ei++kerrottu+eikä+heidän+kahta+poikaa.+++Amiran.Turkkilaiset+tietävätkö+olenko+oikeassa.+++?Olin+joko+Leyla+Hasekin++tai+Humasahin+tytärja++se+rakastettuni+oli+ehkä++toisen,+jommankumman+poika.
  2. ai++kirjoitin++vähän++++sekavasti++kun+kirjoitin+siitä+että+kivi+satutti+sormea,++ja++ajatuksen++että++tahtovat+vahingoittaa+++siksi+että+oli+intim+elämä+yksin++(+näin+sen+naisen+pahan+hengen+)+++niin++++ajatt+++koska+he+olivat++++tuollaisia+torjuvia,+++syrjäyttäviä,++oli++puhdasta+että+oli+yksin+se+intim+elämä.+++Ei+annettu+ketään++kenen+kanssa++++seurustella.++++Täytyy+olla+++jota+rakastaa.+++Oli+puhtaampa+a+yksinolla+s+eintim+elämä,josta+koin+vain+että+s+ekuuluu+elämään++niinkui+yleensä+ihmiset+täällä+++kokevat.+Minulla+oli+siinä+kaunis+mieli,++kuvittelin+sen+oikean.++++(+runkkaus+sana+ei+sovi++siihen++)+kaipasin+ja+tarvitsin++++rakkauden++++mut++mitään+ei+löytynyt.++intim+eläm+oli++15-25+vuotiaana.++ja+siitä+asti++-92+syksystä+elänyt+selibaatissa+totaalisesti.++++(++2+vko+välein++se+intim+elämä,+++ei+joka+päivä,+ja+++joskus+elin+4+kuukauttakin+selibaatissa,++päätin+vain+tehdä+niin.+++Mutta+en+nähnyt+mitään+syytä+miksi+ei+olisi+kokenut+sitä+++mikäoli+pelkästään++myönteinen+ja+puhdas+jne.++ei+ollut+silloin+tajua+esim+että+ei+voisi++ksokea+mihink+sellaisil+käsillätehdä+voileipiä+ihmisille+++minust+kädetoli+puhtaat+kun+pestyt.++Saatoin+olla+ihminen+joka+++laitoin+ruokakassin++bussinpenkille+?+en+muistaSarihan+oli+vihainen+kun+äitinsä+toi+ruokaa..+++ne+oli+takapenkillä+autossa..ehkä+ne+oli+penkillä?+jolla+istuttiin.+?++en+tiennyt++mitään+syytä+miksi+oli+vihainen,+silloin+++oli+kiittämätön+vain+ehkä(+en+tuominnut++kumpaakaan++++tahdonolla+hengellinen++ylevämielinen++mutta+ehkä'+hän+ei+siet+et+takapenkillä'+ruokakassi..Ajoimme+sinne++Sipooseen+tallille+++sarin..+++asuin+samass+a+lähiössä..olin+heillä+kylässä++usein++Kävimme+elokuvissa..++(+kävimme++interreilllä+yhdessä..++18+vuotiaana..
  3. Kävin+Kirkossa,+++ja++tunsin+sen+pyhyyden+ja+hartauden,++kuulun+siihen!!+Siellä+kutsuttiin+nimeltä++neljä+valkopukuista,+++(+tunsin++yhtä+kohtaan+++pienen+tunteen+jalkoväln+tasalla++)+(+ymmärsin+siinä++kuten+oli+opetettu,+että+++sekinoli+tunnetunteet+vaurioitettu+siten+että++ja+painettu+alas+(+ei+voi+päässä+tuntea+tunnettase+on+päästä+++sydämestä+++vatsasta++pudonnut+jalkovälin+tasalle.(+että+sekinon+jotain.+++)++++Mutta+ne+nuoret,++neljä++sumensivat+näköäni++he+pyrkivät+vainnäkemään+++heitä+alempana,+mitättömänä++tmsnäköni+sumentuu+siitä.++(+edl+elämäs+näin+vain+valkeina+läikkinä+ihmisten+kasvot.++)Nousin,++niin+näin+terävämmin.+++Heid'ät+kutsuttiin,+oli+oikeaa+henkeä,++pyhä+nn+hurskaan+musiikin+jälkeen,+++arvokkuudessa++++(+kaksi+tummatuk+tyttöä+jot+istu+penkil++sai+kyyneleet+silmiin++että+heillä+elämä+edessä+)++++taas++kyyenleet+nousee+silmiin.++Tummat+pitkät+hiukset.+++ja+he+kulkivat+++Ristiä+kantavan++perässä+(+häenstä+henki+minulle++"maria.."++valkokaapuisina++käytävän+++++++++(+sitä'+hurskasta+henkeä+pyhyyttä+ei+saa+välittymään+tähän.+++koen+niin+että++se+ei+tunnu+enää+mutta+s+eoli+siinä.++ja+++ihmiset+myös++meni+ulos+niinkuinsiitä+pyhyydestä+++kun+he+meni+kukkakimppuineen++ulospihalle++++sitten+mietin+++menen+opiskelemaan+teologiaa+?++Jumaalnpalveluksen+järjestämisen.++N+evaiheet++++..++++ja++++(++kylläkin+tahdon+mies+papin+++meidän++henk+kirkkoonKirkonrakentamista+mietin+sinne...+++++meidän+maalle+++ja++++sitä+et++ihmisil++pitää+olla+tehtävää++paikkansa+++heidät+kutsuttiin+nimeltä+++ja+oli+se+risti+jota+kannettiin+edellä..(+että+miten+s+itä+hurskautta+voi+toteuttaa.+++pihalla++he+ol++ihan+tyhjyydessä+++(+tyhjässä+Kirkossa+mietin+Luostarielämää..++++++(menin+Kirkk+takaisin+kysyäkseni++mitä+s+eolimitä+tapahtui..+(jokinkonfirmaatio+++arvelin+)sairastahan+on++että+minä+olen++alkukristitty++Jeesuksen+sukulainen+mukana+++Jerusalemiin+matkallaisäni+on+Mooses..+++ja+++tyttöjä+on+vaan+konfirmoitu++++ja+annettu+paremmat+olot++(olen+aina+jout+uhrautumaan+++että++ihmisilläon+paremmin+kuin+minulla++en+ole+koskaan+vihannut+että+heillä+on++talot++kodit+perheet+poikaystävät+++opiskelut+työt+++menestys++tähteys++keillä+on++taiteilijoillapyörää+kun+talutin+Kirkon+vierestä++kivi+irtosi+maasta,menin+laittam+kiven+takaisinpaikalleen++++niin+se+satutti+keskisormea,+putosi+sormen+päälle+++++++++++mietin+että+tuollaista+++yhä+++tahtoi++(+näkyi+naisen+paha+henki+)++++mietin+se+intim+eläm+yksin+++++++koska++kaikk+olivat+tuollaisia++torjuvia,++torjuivat+syrjäyttivät++++(+juhlivat+niitä+tyttöjä+)++minullaOli+tunteet++juhlimiseenikaikkea+tähteyttä+rakastin++++kuuntelin+musiikkia+++radiosta+ja++nauhoitin+joka+biisistä+pätkän+koska+ne+oli+NIIn+ihania+rakastin+kaikki+a+laulujajoskus++23+vuotiaana...+++(+sillon+esim+se+Dave+Lidholmin+"Pieni+ja+herkkä+ote++"oli+ihan+täydellinen+++ym+kaikki++++(++Paul+Oxley+Unit+++Chakra+bändin+laulusta++olin+aivan+++hurmioitunut++++++(+nuorempana+++David+Bowien+Low++levuy+oli+jota+kuuntelinSe+oli+nytkin+minusta+hyvä++,+biisi+jonka+kuulin++mutta+yleensä+ne++laulut++myöhemmin+ei+enää++sopineetolleet+täydellisiä++++(+kehityin+henkisesti+++Niin+siis++tunteet++että+olisi+se+tähteys++++Ismo+Alangonmusikk+rakastin+aina,(+ehkä+olin+hyvin+uskollinen+palvoja+?++++ja+Toni+Wirtasen+musiikkiin+raakstuin++03+++sain+kasetin+++++++ja+lähdin+sitten+heitä+tapaamaan++suurin+suunnitelmine+++hengellisyydestä+kaikesta++++kaikkivaltaisesta+kuninkaallisuudesta++++++hengestä+mitens+e+toteutuukin++että+me+oltiin+sitä+henkeä+++++++mut++he+ei+ottaneetkaan+mukaansa++nii+olenitse+lahjakas++voin+maalata++kirjoit+tehdä+elokuvia++voisn+tehd+musiikkia+++tanssia+++++tietysti+oli+kaikki+tähteys+henki++mut+ymmärsin+vaan,+että+tarvitsen+rakkauden+++välitin+vainrakkaudesta+++kirjoitin+vähän+pitkästi.+?+++väh+vaikeasti++viimeiset++musiik++++asiat.++jos+heille+jotka+ei+ole+vielä+se+tähteys+henki.++Niin+he+kerää+valoa?++niink+Ismo+lauloi++++++Tule+kanssani++liikkeeseeen..+++tule+kanssani+valoon..++(+en+muista+oliko+s+etule+kanssanimutta+liikkeeseen++ja+valoon...
  4. Tääll+on+eräs+yksinkertainen+poik+joka+oli+poikamme.+Ny+t+näin+tänään+sanomalehtiä+kun++sivuja+polttavakseni,+ruokaa+laitoin,+Putinin+kuva,+hän+samannäköinen+kuin+se+Andy,Tajusin+,Putin+oli+poikamme+myös.+Toivon+että+saan+nukkua+kun+olin+Putinin+äiti+ja+osa+rauhaa+kymmenien+vuosien+2+h+onnistuin+nuk++Pelottaa+tämäett+ei+väsytä+Rukoilin+että+saan+nukkua+11-12++h+Univelan+pois.+Taiteilijana+tarvitsen+päätäJa+tehdä+hyvin+työni.Jeesus+oli+ehk+mieheni+1600+alussaKoska+minul+oli+se+suuri+rakkaus+1500+lopussa,?+Päättelin.+Louis+Charles+jos+hänen+inkarnaatioMutta+kuolin+29+vuotiaana,Koska+en+uskonut+Jeesukseen??Isorokkoon+kuolin.+Siskoni+myös,+18+vuotiaana,Abbesse+Notre+dame++joka+En+usko+et+olin+muotokuvan+lady+1600+l+lopun+eläm+++Olisinko+Cesilia+ollut+1700+Lady+Sarahin+tytär+joka+eli+n+15+vuotiaaksi+vai+18+?1500+l+Turkin+rakastettu+oli+isäni+George.Niin..en+voinut+olla+Lady+Sarah.+?+En+tiedä+enää+oliko+Ismo+1800+l+uudisraivaaja+mieheni,++hän+oli+1500+Turkissa+Oliko+toisen+kerran+en+vielä+tiedäOlinko+lady+SarahTai+oliko+cowboyna+mieheniSe+voi+olla..Että+olin+Sarahin+tytär+CesiliaJa+nyt+elämässä+Rose,+jonka+mies+saattoi+olla,Mutta+emme+olleet+ylhäisiä+enää..Vaan+köyhiä+ja+mies+juoppohullu++Taas+1900+oli+ylhäinen+mies,+LutherKun+Olin+raiskattu,1923++ei+tahtonut+miestä?+Pukeuduin+valkoiseen+?+Mut+hän+oli+tarpeeksi+kunnollinen,Syntyi+se+rakkaustarina+vielä,Luotettava+ylhäinen+oli+Alexander+Rybak+syntyi+siitäViolinpedagog+Jakubin+poikaKuba,+Luther.
  5. 🤗💭ehdin+hakea+vettä+hämärässäKuuntelin+kiirtanoita+Euroopa+naisten+laulamia+Ja+lauloin+kanssaan++Tahdoin+nukk+päivän+mut+aurink+paistoiYöllä+nukuin+vain+k+2.24-4++++Olin+huolissaniOlin+kidutettuRaiskaus+alkoi+herättyä++Ihmisten+akteja+laitettiin+tuntum+sisälläni,+alusta+loppuun++virtanaJoku+tyt+koetti+voittaa+sen+mitä+minul+oli+ollut+1500+l+lopulla+Turkissa,+Ismo+A'+ilm+oli+mieheniKun+Olin+Amirah,++Olin+kuulema+irronnut+kehostakin++Jonk+aktin+aikana
  6. Koetin+soittaa++eräälle++joak++lupasi+että++lähtee+kanssani+katsomaan+++yhtä+paikkaa++maalla.+++Numero+ei+vastannut,++++turpa+kiinniitsekäs+++vainajahenki+hänessä!!menen+käymään+siellä...++++Toivottavasti++ehdin+mukaan..+miehet+on+sellaisia??+että+he+tekee+niin+kuin+sanoo+?että+jos+ovat+menossa+jonnekin+menevät+?että+jos+ei+ole++lähtenyt+jo++ja+ehdin+mukaan.+Pitäis+saad+maanantaina++raha+a+mukaanei+voi+olla+kenenkään+varassa.++++Kirosin+kerran+hä'nen+matkassa..++kun+ei++suostunut+ostamaan+ruoka+aminulle+++kaupasta...++ja+oli+menossa++hautausmaalle(hän+harrasta+ahautausmailla+käymistä.++Siis+kauniiden+++eri+väristen+kanervapensaiden+istuttamista++muinaisille+sukulaisilleen.++Ymmärsin+sitten,++että+koska+menimme+erämaa+mökille++yöksi++että+siksi+ei+saanut+olla+ruokaa?+mukana?+++++mutta+eihän+ne++karhut+yms++tiedä+onko++ihmisellä+ruokaa++mistä+ne+tietäisi.++++niitäkö+se+olisi+kiinnostanut.OLi+++minull+jotain+ruokaa..+++mutt+se+vaan+oli+loukkaavaa+että+hän+ei+ostanut+mitä+olisin+tahtonut.++en+muista+enää+tarkalleen..+++++J+a+olihan+siellä+ne+lehmät+laiduntamassa+++laitumil++ei+niitä+mitkään+eläimet+uhanneet.+eli+siitä+ei+johtunutkaan+ettei+ostanut+ruokaa.+++En+vain++lähde+kanssaan+ilman+rahaa.+Pitää+itse+voida+ostaa+mitä+tahtoo.+++Pelkäsin++hirveästi...+ja+oli+ihmeellisen+hyviä+henkiä+siinä+++asiassamuistan+ett+koin+jonkin+korkean+tajunnantilan..++missä+koki+että+++++mitään+hätää+ei+ollut..++++(++mutta++++++se+ei+ollut+kivaa...++se+että+valvoin+yön+autossa++jossain+oli++mainos+++makuu+patjasta++minkä+voi+autoon+laittaa+(+on+hirveänalkeellista+kun+ei+ole+rakkautta+ja+tukea++oikeanlaisen+ihmisen.Jumala+ei+voi+tahtoa+sitämietinjust+et+Kata+Kärkkäisellä+ja+Linda+Lampeniuksella+on+kaikkeavoivat+tavata+++keitä+vain+ihmisiäettä++++ei+ole+mitään+++mieltä+että+siksi+että++olin+ehkä++arcadekorttikuvassa++edel+elämässä++++että+ei+olisi+mitään+ihmisiä++++ei+ole+mitään+syytä+siihen++niin+++en+muistanut+sitä+++vaikeuksia+++siinä+matkassa+++olin+++positiivisemmassa+mielentilassa+selvänä+pidän+että+ei+ole+mitään+vaikeuksia+++Pitäisikö+meidän+yöpyä?Palautin+teltan++toisen+et+sainruoka+arahaa+25+epitää+ostaa+se+uudestaanTeltas+nukuin+kyllä+sillä+matkalla+++yhden+yön.+++++On+s+evähän+rasittava+a+mennä+++++hänen+kanssa++tuollaisiss+a+asioissa+että+ei+ole+rahaa+hotelliinlöytyykö+mesenaattia?
  7. Ne+++raivosi++,+s+enaisen+henki+raivosi++kun+menin+++ryhmäliikunat+tunnillel+Elixiaan,mutta+ei+voinut+estää,+menin+vaan.+++Siitä+on+varmaan+10+v(+harmittaa++että+meni+hukkaan+ja+menee+hukkaan+se++että+VOI+tehdä+mitä+vaan(+olen+mieluumin+sellaien+että++lavalla++todistetaan+että+Jumala+auttoi+pelasti+JOhanna+Tukiainen+voi++++auttaa?+No+niin++voidaan+käydä+siellä+kylässä,+Ismon+kanssa.+++sellainenvisioose+olis+kivaa!!!+pelätä+Loviisan+ydinvoimalaa..++++ja+juoda+jotain+teetä++ja+koke+a+ett+joku+onliian+vahva(+mutta+++siinä+ei+tiedä+johtuuko+neg+tunne++siitä+siveettömyydestä+mitä+hänellä+ollut.se+tekee+neg+tunteen.kun++Paula+otti+vieraskirjaan,+oli+minulla+neg+tunne+hänen+esiintymisen+ajan..++Kuopiossa..++++arvelen+se+johtui+siitä+(+he+olitodella+siveettömiä+esiintymisissä..++)J+aheillä+myös+++voi+olla+neg+tunne+++neitsyttä++kohtaan+++tai+hengellistä+yms.Koin+eräässä+tytössä++hän++sai+vaan+raivokohtauksianyt+on+helpompi+kun+en+ole+saanut+nukkua++pariin+vuoteen.Nyt+nukuin++6+h(+luulin+nukkuvani++paljon,+yöllä++nukkuessa+koine+ttä+nyt+nukuin++pitkän+yöunen..++(+heräilin+välillä+)++(+en+tiedä+++siitä+neg+tunteesta+hänenkohdalla.++Hänon+niinpaljonnuorempi+ja+oli++epä+älyllinen++ja+epä+kypsä.+++Hänel+on++seurustelu+suhde+ja+kotiminulla+ei+ole+ollut+++(++ei+kai+se+oikein+ole?++++(++ei++huvita+häntä+mennä+tapaamaan++seuraavaksi..Kyllähän+sen+tuntee+?+Toivottavasti+Jumala+on+luonut++++minulle+sopivan++ihmisen.+NIin+s+epaha+naisen+henki+raivosi+myös+kun+menin+klassi9sen+musiikin+konserttia++kuulemaan.Ja+myös+kun+menin+yrittäjä+kurssille,++se+kidutti+sukupuolielimeen+kokoajan+siellä.++Nuoresta+asti+tuntemani+kaverini+++myös+meni+tietämättäni+samalle+yrittäjä+kurssille,++ja+perusti+poniratsastuskoulun.++++St+nimikkeellä...+++mikä+st+se+oli++??++++(+hänoli+Davidin++vaimo++Abitali..+ja+myös+++Maria+Antoinette.+++++Se+oli+ihan+kivaa,+kunoli+kaverini,+että+oli++ollut++Maria+Antoinette.
  8. yksi+idea+oli,+että+hän+voisi+soittaa++dj+nä+++meidän++henkisessä+kahvilassa+henk+paikass+a+niitä+levyjä..se+ol+asues+hänen+luon++(nii+ja+++++se++juuri++että+tutustua+niihin+gospel+esiintyjiin+ja+säveltäjiin.Miten+sen+saisi+aikaiseksi.nyt+olen+kadottanut+sen+hengenpitäis++kun+on+tunne,+tehdä+silloin,+++sen+tunteen+ja+inspiraation+hetkellä(minulla+OLI+yksi+tuollainen++inspiraation,+vision+hetki++ihan++tunti+sitten,++kun+kysyin+saanko++kumpa+nuo+mustat+ei+pitäisi+ääntäitsekkäitä+kehittymättömi’ä+?++Pitää+pyytää+hiljaisuutta?ja+tuo+vieraskielion+loukkaavaodotanko?++että+saa+rauhan+++??++Luther+voi+olla+yksi+joka+++ajaa+teitäsaa++pahuuteen++tätä+kohtaan..Ismo!??++mitä+kuuluu?+++(+menenvoikun+he+olis+hiljaaheiltä+puuttuuu++herkkyys++++vaistota+että+nyt+++++++voisko+tääl+olla+hiljaisuuttakinarmeijan+takki+oli++sillä+pojallameidänpitäis+oppia+elämään+++Niin,+++kysyin+että+++saisiko+vielä+kahvia,+++se+juuri+aiottiin+heittää+pois+++ja+piti+lähteä+sieltä,++++niin+se++että++sain+kahvia!!!+++siitä+sain+voimiatunteen+++että+tahdon+itse+perusta+a+paikan+missä+++saa++++(+++++ajattelin+että++kasvisruokaa,+keittoa++tekisis+mielellän+ja+helppo+tarjota(+mutta+s+e+oli+siis+tunne++missä+kivi+vedessä+missä+hypätä+kiveltä+toiselle.+Li+Andersonista++tuli+mieleen+tuoNäin+kuvan+että++vauvan+saa.++++++Kivi+tunne(+Ismo+kirjoitti+jotain++että+++”Kai+mieskin+joskus+antaa+jotain++kivi+sielustaan..++”+???++Se+oli+s+e++++veri..+++Hassisen+koneen+biisi+?+nuorena+oli+rakkaus+sellaisenaan+sille++hilja+avuota+averi+++oli++ihan+++ei+mitään+vikaanyt+vähänkammoaa+++sanoa,+kirjoittaa+tuollaista..++Pitäis+sen+rakkauden+kanssa+tehdä+kaikki???++(+jos+se+oli+vaikka+kuukautisverta+sitten.+)++aattelin+mennä+jonnekin??+++käymään++mutta+se+onkaukana+et+Ismon+tapaisi+vaikka+Hkissä+++asuisikin(+Jarkko+Aholan++manageri+tms++lupasi+hänelle+++välittää+viestin+mutta+ei+hän+vastannut.