Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. siis+noin+suloinenkuin+Ismo+olisi+voinut+olla+poika+ystävä.Ei+Ismo+olisi+voinut+olla.++++++(ei+voinut+olla+noin+suloista++koska++en+ollut++suloinen,+kelvollinen+sellaiselle.+Jos+sielut+olisivat+että+kuuluvat+yhteenniin+pitäisi+olla.+et+ulkonäöllä+ei+väliä.Niin+ajattelin+aina++tietysti.++++++En++sitä+sielua++kohdannut.(+ajallaan+++)++olitunteet++30+v+hetkestä+hetkeenesim++joskus++23+vuotiaana+muistane+ttä++ssattui++oli+tuska++että+kesäilta+meni+hukkaanLähdin+kävelylle+vain+++metsään.++(+ja+suutelin+sammakkoa+)++oli+tuska+++riutua.++++n+Tunteet+oli+ehkä16+vuotiaasta+++++kaikki+oli+tuskaa+kokoajan.+Kouluss+avälitunnit+ja+tunnit+ja+++opo+oli+kunnioittava,+se+oli+kummallistaotti+puhutteluun+++ja+kertoi++nuoruudestaan++että+oli+++jollekin+taidealalle+tahtonut.++(Ei+vapaaksi+taiteilijaksi+)+++Mies+puolinen.ehkäsiinäoli+vaikak+se+et+en+teinnyt+mistään+jalkoväli+tuntemuksista.++että+hän+oli+kunnioittava.+En+tiennyt+että+sellaista+on+olemassa.Ehkä++hän+oli+ollut+vaikak+joku+keisari.(+ei+minua+kukaan+ollut+kunnioittanut..+)(+en+tiennyt,+että+ensi+rakkauteni+oli++Irlannin+ja+Englannin+kuningas+ollut..+)(+Grete+Thunberg+oli+hänen+vaimo.++Toinen+vaimo+oli+s+ejonka+kanss+ahän+seurusteli.(+oli+kaksi+kuningatarta.En++sitäkäänolisi+arvannut.++myöhemminnäin+muotokuvasta+että++Zäppihän+tuo+on.++Ensin+oli+toinenkuningatar+ja+sitten+toinen++,+jostain+syystä.+en+muista.Eli+kuningas+Philip.+++++Tai+parempi+on+sanoa++"ensiihastus"+kuten+nuoret+nykyään+sanovat.Demistä+olenlukenut.se+on+oikea+sana.++ensiihastus.+++antaisiko+Luther+minun+pitää++kahta+hevosta?++yksi+ensinjoku+vanha+ravuri+vaikkaja+keskityn+hoitamaan+niitä.+++Ja+on+lumen+satamista+ja++sellaisia++++++++ehtii+kokea!++Jos+hän+suostuu.++esim.+siis+on+realistista.++viime+elämässä+tahdoinkai+juuri++tallin?+maatilan.+++Rakentui++se+talli,++1936,
  2. Isäni+sai+raivokohtauksen++tai+oli+raivona,+murisi+ja+ärisi+vain++aina+jos+olin+++kunnossa,+++että+olin+vahva+jossain++oikeasti.+siis+oikeasti+vahva++terve++jne.++H+eovat+vain+vallanhaluisia+++.++ja+täys+sikitsofreenisia.++tulee+tässä+mielen+se+tyttö++jonka++5+musta+ihoista+raiskasi++suihkussa.Olen+välillämuistanut+häntä.Lehdessä+oli+uutisissa.+++Hän+kertoi+++yksityiskohtaisesti+++mitä+tapahtui.+Oli++tanssinut+jonkun+mustan+kanssa+ja+ihastunut+ja+he+oli++menneet+vuoteeseen++hotellihuoneessa,++mutta+sitten+se+musta+olikin+yllättäen++pyytänyt+kaverinsa+sinnesisälle++ja+++pari+muuta++oliko+heitä+4+vai+viisi+ja+he+kaikki+olivat+raiskanneet+vuoronperään++sen+tytön.+++Hän++sanoi+että+ei+jaksanut++++ja++yksi+raiskaajista+oli+antanut+hänen+suihkussa+olla++hetken++++(+en+osaa++kertoa+sitä+lainkaan.++hänenkertomuksesta+++kuului+se+että++hän+oli+++vähän+yksinkertainen+?+++kertoi+niin++vakavamielisesti+joka++vaiheen,++ei+ollut+mikään+kovis++tai+sexypukeutunut++vaan+jokusellainen+nallekarhumainen+pehmeä++ihminenjonka++se+eeva+tahtoi+raiskattavan+että+hän++joka+oli+kykenevä++intimeläm+olis+vähäisempikuin+lehmä+++hän+tai+muut(++se+oli+niin+erilaista,+s+emieli,++Ismon+kaikki+laulut...+++v+teen+04++näen+elämänhengen++hänen+lauluissa++(++se+oli++väh+kaameaa++muistan+kellarista+muiston+ett+katselin++(+s+eelämä+onniin+tärkeä..+)+tietysti+++se+on+mistä+itkee+++tai+millä+merkitystä+++(+kun+oli+tunteet++oli+kauhu++todella+niink++kauhuelokuvien+kauhu+++se+pelko+että+tunne++heikkenisi+päässä,+muistan+sen..+++v+98++aikoihin..Elämänhenki++kuuluu+vuoteen+04++(+ja+oli+myös++ylevät+korkeat++levynkannetjokin+vanha+maalaus++tm(+sitten++tuli+04++se++ismo+ja+pojat++++joku++perverssi+++sarjakuvahahmo++kurja+ja+raaka.+++(+Ismollaoli++sanoitukset++niin+inhimillisiäniink+se++"syksyllä+sateessa++kurjana+++oliona+löysin+maasta+omenan,se+oli++++…+++miten+ne+nyt+meni+ne+sannat..+se+oli+++ihmeellinenomena?+se+oli+tavallinen+omena,++++pitää+mennä+kuuntelemaan+se+laulu.
  3. Tapasin+hänet+joka+ollut+Venäjän+Kuningas.+++Ja++toisella+vuosisadalla+oli+joku++melko+ylhäinen,++mutta++ei+korkea+titteli.+++++Ensinnä+vaan++oli++häiriönä+ett++se+paha+henki++kajosi+jalkoväliin.++ajattelin+sitä+käsitellä.++kertoa.+++(+siis+se+naisen+henki+pitää+hänestä.++Yleensä+aina+jostain+yksinkertaisesta++mieleltään++.++ja++osoittaa+sitä+pitämistään++jalkoväli+energialla.Tapasin+hänet+uudestaan++toisella+puplen+kaupunkia++,+tänään++aamulla+++äsken+siis,niin++jotain+jutellakseni+kerroin+kokemuksistani++mitä++oli+20+v++sitten++ym(+hänkinolikokenut+henkien+hyökkäyksen+++ni+oli+kansanparantajalle+soittanut,+ja+hän+sai+häädettyä+ne+hengetkaikki+tuntui+turhalta+++joka+sana+++(+oli+aikoinaan+tunteet,+joka+hetkessä,+mutt++kukaan+ei+välittänyt+minusta.+Eikä+voinuttoteut++tunteita++ei+niiden+mukaan+tehdä.++Tahdoin+menn+tapaam+Ismo+Alankoa,++Toni++W+tä.+Ismo++aina+avasi+oven+sinne++sis'ätiloihin++yhden+lauseen+ehkä+sanottuaan+ja+häipyija+olin+yksin+Tampereella+tms+++nuoruutta+tuhlaamassaei+kukaan+välittänyt.++Ei+ole+fiilistä+puhua+tuolle+Venäjän+kuningas+sedälle,(+oli+1600++luvulla++)+++(+sanoin+että+s+eon+paha+henki++joka++pyrkii+kajoamaan+jalkoväliin,+niin+hän+lopetti+sen.tai+se+lakkasi+tekemästä+niin,+++++ni+seisoskelimm+hetkn++juttelemassa++joka+sana+turha+sanoa.+++Tuntui+vaan+turhalta.++++Sanoin++ett+en+nukkunut+lainkaan+toissayönä++ja+viime+yönä++4-5+h+++(++ett++energiani+ei+paras.++)+++Annoin+hänelle++mikäs+s+e+kasvis+piirakka...++++Vihis+++piirakan...++Niin,+tuntui+turhalta+kertoa+niistä+kokemuksista.Että+8+v+käsitin+väärin..Ja+että+Krisna+liikkeeessä++sain+Raamatun++(+++new+age++ihmiset+ei+tiennneet+pahoja+henkiä+tai+paholaista+olevankaankaikki+tuntuu+turhalta+sanoa.+?(+kukaan+ei+välittänyt+aikanaanolivat+kai+ajankohtaisempia.+++mitä+oli+kokenut.+koki.++(+Raamatuss+aluki+pahoista+hengistä.sanonsamat+sanat+kuin+hänelle++(+ja+se+tuntuu+turhalta+taas.+)++No+jos+en+sitten+kerro.+++niit+kiinnsota+avaan+s+emosse++vaikket+tiedä++ai+et+sellainen+suunnitelma?he+yritti+saada+minut+tunteilemaan++++isäni+takia++asunnottomana+menin++hänen+pihal+nukuin+kesän+teltassa+++mitään+muut+tekemist+ei+meil+ole+ollutmuistan+nuoruudesta+hän+huusi+ja+raivosi+kaikenaikaa++ja+oli+hyvin+raaka+++ja+hyvin+epä+älyllinen+(+todella+)+idiootteja+olivat,+äitipuoleni+ja+isäni.++++Hyvinkinidioottimaisia.+++Esim++jos+olin++jättänyt+lasin+tiskipöydälle++saivat+siitä+raivokohtauksen++että+tämä+on+kuin+sikolättiraivosivat+Puhelimen+piilotti+kaappiin+++kerran,+olin++kuulemma+tehnyt+niin+paljonpuhelinlaskuavaikka+soitin+ehkä+1-+2+kertaa+vkossa++jos+sitäkään+++Ei+pysty+kuvailemaan+sitä++vihamielisyyttä++++ilman+syytä.++Hänon+joka+tiesi+jot+asioita+jossain+korkealla+tasolla++++++++ja++sai+++sen+takia++raivareita+++ym+oikkuja++oli(+tuossa++vähemmän+aikaa+sitten+++tapahtui+++(+muistans+en+paremmin+++)asui+rapussa++poika+joka+oli++ohjaaja+ja+näyttelijä++ed+elämäs++Amerikass+a+unohdan+nimen+aina....++se+itävaltalainen..ja++hän++myös++Raamatun++opetuslapsista+yksija+ihan+alhaalla+hän++++henkisesti+seko++ihan+sekava+ja+yksinkertainen+kuka++opetuslapsi+se+olikaan...……+++Simon..++Niin+hän++joka+ei+minua+tuntenut+ei+tiennyt+minusta+mitään,sanoi++yht+äkkiä+vaan++rapun+käytävällä+++että+mene+tonne+parvekkeelle++ja++avaa+jalkoväli+ja+++heiluttele+häpyhuulia+++++elikkähänellä+oli++henkisesti++jossain+korkealla+tasolla++++jokin+tietoisuus+++ettäolin+ollut++arcadekuvassa++ja+++olin++ajettu+prostituutioon++1943++Warsowassa++maaseudulla++Wolan+kylässänälänhä'dässä+ja+kylmyydessäkuljinkorin+kanss+a++maaseudull++etsin+++ruokaa+++(+söin+mutaa...++ja++hyönteisiä..+++++(+niistäolen+tavoittanut+muiston+)++joku++maalaismies+siellä++sanoi+tietysti+että++tekisi+jotain++niin+saa+ruokaa.En+tiedä+mitä++se+oli(+normaali+mielellä+on+mahdottomuus+++se+että+tekisi+mitäänmut+minua+kidutettiin++++vdsta++92+++(+ihan+aamusta+iltaan+)+++(+olin++ja+olen+neitsyt,+++ja+TRO+++Tosi+Rakkaus+Odottaa++periaatteellla++elänelänyt.++)++(+Warsowassa+olin++Lutherin+puoliso.++(+kunoli+raiskattu+1923++en+varmaantahtonut+koskaan+seurustella++et+he+toi+sellaisen++jota+ei+voinut+vastustaa.+++(kunnollinen+++korkeatasoinen+?+henkilö++(+viulupedagogi+oli.(++Soitin+kai+selloa.+++Veljeni+oli+saksofonisti.++(+lähdin+veljen++perässä++Amerikkaan,++ehkä+1926.(+23+oli+raiskattau.+(+sen+teki+Klaus+Mann,ensimm++?++aviomies+ehdokas.+?Olin+tuomarin+tytär.ja++teatterissa+äiti(+tänäänjust+aamulla++oli+siitä+++että+äitini+oli+kateellinen+minulle.(+se+kävi+jo+aiemmin++ilmi+)(+Hän+teki+itsemurhan+++)++++1936+aikoihin++++++++Gertrude++äitini.++Wienissä.++++ilmeisesti+se+oli+Wien.++niin+tuo+++poitsu++tyyppi+++siis+ei+välittänyt+MITÄ*+hän+sanoi++oikun+mukana+sanoi+vana+mitä+päähän+pälkähtiIhan+vieraalle++++tytölle+rapussa+että++mene+tonne+jalkoväliälevittelemään+ja+lärpsyttelemäänhäpyhuuliajot+sellaista+sanoise+oli+hänenkäsitys+++arcade+kortissa++poseeranneelle++sopivasta+asiastasama+oliisäni++sai++oikkuja+oikku+raivokohtauksia
  4. alettiin+illalla++mesettää+++päähän+että+++(+en+tiedämitä+mesetys+on+mutta+arvelensähköttää+päähän+?+++että+isäni+kun+en+ole++ottanut+yhteyttä+++ryhtyi+elämään+tv+ihmisten+kanssa.++Voicea+esim+katseli+++aiemmin+++kun+kävin+++pari+kertaa++näin+voice+a+katselemassa.++(ja+isäni+oli+Mooses.+++)++(+sitten++näkyi+näky+että+hän+voisi+vaikka+olla+alasti++.että+se+riitti+sille++huoralle,++++(++äskenkinoli+siitä+että+++Jeesuksen+maailmassa++raiskattiin+aina++se+joka+oli+kadehdittu.+)(++en+voi+olla+Jeesuksen++kanssa+(+raiskauksessa++on+sellaiset+tunteet++ehdottomat+absoluuttiset+)+++1923+kun+raiskattiin+s+eoli+niin++suuri+kauhu++tunteet.+?++en+muista.mutta+en+tiennyt,+että+Jeesus++antoi+tehdä+s+en.++(nyt+sanottiin+että++jeesus++antoi+raiskata+)++en+muista+sitä+raiskausta.++Mietin+tunteista..++että+1998++oli++suuri+tuska,+mutta+se++ei+näkynyt+valokuvassa.+Niin+sillä+tytöllä+1928+++oli++todella+++voimakkaat+tunteet+ja+tuska+++koska+se+näkyiniissä+kuvissa.+++(+niin+voimakkaat++vuoteen+1998++nähden++sitten++jolloinsietämättömän+voimakas+tuska+++ei+näkynyt+(+mitä+on+sietämättömän+voimakasta+tuskaa++suurempi+++tuska+?+++(+s+eoli+sillä+tytöllä+joka++meni+arcadekuvaan(+ja+oli+niissä++kuvissa+++tuskassa(mutta+minäkään+en+välitä+siitäenkä+tiedä+++mitä+se+oli++,+vaikka++olin+itse,++sieluni+oli++olenniin+pahopin+menett+luottamusken+Jumallaantule+emieleen+se+kunoli+tyhjää++pä'iv+toiseen+aamustiltaan++kuukaudest++toiseenja++sitten+kuulin++sen++Apulannan++Nukuttaja++biisin+++yht+äkkiä+niin+++kauniina++liikuttavana+++että+itkin+sitä+tunnin+verran.kuuntelin+ja+itkin++++tunsin++(+sne+sydämenlyönnit++siinä++kuin++se+olisi+joku+just+syntyny+pentu+ni+tmsmissä+kuulemma+voioll++tunteet+ja+just+se++mies+joak+pannut+sen+++sinne+reikään+olis+olltu+jotain++ääårettömän+hurmaava+a+varmaanjoku+elvis++mink+kans+kaik+halus+paneskella+yhdessä+yhtä+aikaa(+hänhänoli+hirveä+kylläse+lantion+heilutus++(+en+tiennyt+siitäkääN!!!!!en+koko+lapsuuteni+nuoruuteniku+ei+oll++tieto+koneitaja+sittenkun+sai+tiet+koneen+ni+eihän++katsellut++vuosiinkaan+mitään++Elviksen+esiintymistä(+s+eoli+hirveä+hävettävä++se+lantion++heilutus.+)++Mutta++jos+oli+jotain+s+uuria+tunteita+rakkaudessa.Tunsin+hetken++,+kun+Joel+suuteli++kaulalle+(+koska+hänoli+ehkä+Jeesus++)??siin'ä+vaan+oli+Tunne,++(+vaikkei++meillä+ei+++ollut++meidän+välillä+EI+ollut+rakkautta,mutta++siin+suudelmas+kaulalle++oli+tunne,++niin+ett++se++säilyi++pari+tuntia++kun+menin++matkan+++++sukulaisen+luo+olohuoneeseensa+++nukkumaan++(++siis+ymmärsins+en++seurustelu+idean++++että+siinä+tuollainen+tunne.+++)++niin+isäni+ei+kuulemma++enää+"ollut+minä"sellaista+höpöttänyt++jatkuvasti+++että+ihmiset+ovat+niinkuin+sama++jos+ovat+yhdessä+että+isäni+ei+enää++ole+"minä"(+bussissa+kuuluikun+ajattelin+Pirjo+ohjelmaa++jota+olen+katsellut++viim+päivinän+10+jaksoa+päivässä++Areenasta.+++(+eilen+illala++tykkäsinkatsel+ja+nauroin.++)tuli+se+Pirjo+mieleenniin+kuului+mielestäni+isäni+ääni++"+mä+olen+Pirjo+!"++tuo+naurattaa++tässä..+++(+eilenjust+näin+et+pirjo+oli+liian+vahva++)++(+en+ollut+nukkunut+ollenkaan+yöllä.Hänel+ol+kaikki+eleet+++sellaisia++siinä++jaksossa+++mietin++++et++tuoll+lailla+elehtiväonniin++vahva,++et++onko+hän++oikeasti++eläväs+elämäs+sellainen.+++(+Isäni+ei+ole+sellainen+)+++sitten,+raporttia...++aika+järjestyksessä+?++lisää..++++(/+olin+huolissani+vähän+isästäni++eilen+illalla+++mutta+++onneksi+ei+se+tarkoittanutkaan+et+hänel+mitään+hätää++vaan+pärjääniiden+tv++ihmisten+kanssa+++onhan+hän+Mooses++)+Heräsin+sitten+4+h+nukuttuani.+++Lepäsin+2+h+lisää++mutta+en+tiedä+nukuinko+vai+olinko+valveilla.++En+oikeasti++tiennyt++2+h+kuluttua++siis++en+lainkaan.++nukuinko+4+vai+5+h+vai+6+h+en+tiedä.+Mutta+inhotti+kaikki+asiat++ja+aloin+rukoilla+että+Jumala+lakka+a+olemasta.++Niin+kuin++eilen+,+toissapäivä++kun+raiskattiin,++rukoilin+niin.+++että+Jumala+joka+antoi++raiskata++++++++++(++ja+kun+en+saanut+apua+mistään,++eilen+keksin++että++laitoin+googlesta+kuvahaustaAvaruus+++ja+kun+näin+ison++valotähden+rukoilin+kaikesta+voimastani+ja+sydämestäni+että+++se+muuttaisi+baklteeriksi++sen+joak+raiskasi+minua(+rukoilin++(+koin+absoluuttisesti+siten+)+sen+raiskauksen+aikanaettä+se+sielu+voi+olla+enintään+bakteeri++ja+sellaisenakin+murskaisin+sen.++(+tässä+sitä+ei++käsitä+enää....++en+tiedä+mitä+ne+tunteet+ovat+En+tunne.+++(+siis+se+on+oikeasti+++vaikeaa,++että++raiskauksen+aikana++tuntee+todella+kirkkaasti+ja+varmasti+että+muuta+mahdollisuutta+ei+ole,+++mutta+kun+sitä+ei+enääole+,+sitä+raiskausta+tapahtumassa+++en+tiedä+mitä+ne+tunteet+ovat.++(+Tunne+oli+aivoissa++(+tuhannet+vuuodet++++kehittynyt+tunne..+(muistan+hyvin+voimakkaan+rakkauden+tunteet..+mitä+koin++jotakuta+kohtaan+(+rakkauden+tunteita++++(+kaikkia+tunteita++yli+33++vuotta++normaal+it+tunteet.++(+ihan+lapsena+oli+TODella+voimakas+tunne++joskus..+++joku+yritti+sanoa+et+niil+on+se+niil+äijillä+on+mahdotonta+että+sillä+kusipäällä+olisi+mitäänmikä+sipe+tai+Toni.+++(+että+millä+äijällä++?+)
  5. se+on+oikeasti++käytännössä.menen+tästä+illalla+nukkumaan.jos+nukun++6+h++olenheikompi.voit+auttaa+että+voinnukkua+11+h++niinkauan+kunens++se+univelka++nukuttu.++ens+iltä+tissi+tytöltä+tahdotämä+varmana+kuvasta+ataa+ssitä+että+olin+jossainposeerauskuvassa?++1900+ll+aluss+aed+elämässä.ja+siitä+seurasi+että+joltain+bikinitytöltä++hänen+otsakkeen+alla++kyselen+++Energiat+on+sellaisia.tahdon+sen+asian+selvittää+myös.eilenjust+tutkinniitäkuvaiuyksi+niistä+EI+ollut+minun+kuva.++vaikak+se+tyttö+oli+niiden+muiden++kuvien+näköinenen+tiedä+miten+se+selvittää.että+ovatko+ne+tumamtukkaiset++pitkätukakiset++vaikka+kolme+eri+tyttöä.Viimeiseksi+illalla+keksin++kenen+näköinen+se++hymyilevä+tyttö+oli.+++Lapsuuden+kaverini.+++Mutta+++aamulla+herättyä++epäilen+että+++se+olisi+hän+kuitenkaan.+++Se++voisimuistuttaa+erästä+jonka+tapasin+voi+olla+ihan+vieras+++(+minä+en+ollut+sen+näköinen++en+peilistäni+sitä+kasvoa+nähnyt+olen+varma.++)Mut+hän+voisi+olla+samannäköienn+kuin+ne++muut+tytöt.+Niin+en+tiedä+olinko+heistä+kukaan.++mutta+voisi+vedota+siihen+että+++ne+arcadekortit+++oli+4+kertaa+4+cm++kokoisia.ja++ne+ihmiset+ei+tienneet+mitä+se+intiimi+elämä+on.+++Jos+kuvittelee++ihmistä+joka+ei+ole+kokenut+mitään(+minustakin++oli+valokuva+puistossa+++4-5+vuotiaana+ilman+paitaa++)ei+ollut+lapsella+mitään+tajua++++ei+ollut++mitään++se++suaal+he+ei+tiedä+mitä+se+on+++jotk+poseeraa+++jossainkuvassa.ja+sen+jälkeen++he+ei+voi+varsinkaan+tietää,++koska++he+raa+istuu+siitä.Ensin+kun+näin+sen+kuvan++missä++ehkä+olin,+kolmas+kuva+tuli+eteen++järkytyin+todella,s+eoli++hirvittävän+raaka+kuva.++++Se+pilasi+elämäni.+++pelkästään.Olinpaljon+herkempi+ja+yms.+++mutta+++sitten+tottui+siihen+kuvaan.+Jos+sen+on+ottanut+ei+enää+voi+tuntea++mitä+se+on.,Siitä+ei+tunne+mitään.+++Sen+nähdessäs+ei++enää+tunne+mitään.+ei+ymmärrä+että+s+eonjärkyttävä.Bikineissä+oleminen+on+Todella+järkyttävää.mutta++tyttö++ei+tajua+sitä++jos+hän+on++kylmettänyt+itsensä,++ja+mennyt+esille+bikineissähän+ei+enää+tunne+mitään.ei+voi+tuntea+sitä+herkempää+olotilaa++joka+on+kun+suojaa+itsensä.++++(+minä+en+esiinny+siten+kuin+niissä+kuvissa+ne+tytötHe+ovat+vieraita.++(+entiedä+onko+ihmisil+intim+elämää++++tai++ei++mutta++eilenluin+että+Intiassa+on++40+miljoonaa++katulastaja++siellä+on+pakko+++tehdä+jotain.+mietin+missä+he+käy+vessasssa.Nukkuvatko+he++kadulla+yöllä?++Mistä+saavat+ruuan?+++(+oliko+40+vai+400+miljoonaa.++Jokinmahdoton+luku.Niin+ne+naiset+on+estettävä++++synnyttämästä+++ihmisiä+kitumaan.++Pitää+olal+ehkäisy+tai+selibaatti.+++en+teidä+mitkä+olot+siellä+on.+En+pysty+tekemään+mitään+jos+ei+ole+ihmisuhdetta+++en+pysty+vaikuttamaan.++++Miksiihmset+jotka+käyneet+siellä+ym+++eivät+tajua+tai+välitä++että++he+ei+voi+++tehdäs+ellaista+++++siis+miksi+he+eipuutusiihen?Jos+ei+voi+olla+400+miljoonaa+katulasta(jotkut+heistä+kuulemma++ottivat+junista++huonoa+vettä+ja+möivät++köyhille+(+siis+ottivat++jonkinlimsapullon?+ja+junan+vessasta+täyttivät?+++ja++köyhille++joilla+ei+varaa+kunnon+veteen.+(+++mitens+iellä+on+vessoja????+++sielläon+vessoja?++(mitenniillä+köyhillä+oli+rahaa+ostaa+sitä+vettä+junan.+?Miten+e+lämä+toimii+siellä?++Mistä+hesaavat+ruuan?++eihän+heitä+voi+auttaa+siten.+että+ne+naiset+sitten+nai+sinne+lisää+kun+heitä+ruokitaan.++He+ei+saa+tehdä+sellaista!++Mitä+siellä'+pitää+tehdä??`?+++että+ei+nussita+sinne+ihmisiä+kitumaan??onko+joku+sanonut+heille+että+he+nussii?ja+kiduttaa++lapsiaan+?++Onko+siellä+oikeasti+sellaista+yhä???++Saa+heille++ruoka+apua+antaa++tietysti+ja+ptiää+antaa,mutta+samalla+estää+senussintamissä+tuotetaan+katulapsi.++Luins+en+uutisenja+minä+en+tahdo+sinne++++en+tahdo++syntyä+katulapseksisiksi+tahdon+auttaa+että+heitä+ei+ole.++Tarvitsen+ihmisuhteenjonkun+johon+tunne+kohdistaa.++Kaupungin+asunnot+Espoossa+ei+anna+++asuntoa+jos+on++++se++että+ei+ole+luottotietoja.+++(minulla+oli+600+e++sielläulosotossa.++)Niin+ei+saa+kaupunginasuntoa+++lukee+heidän+sääännöissä++se+onuskomatonta.++++Kaupungin+pitäisi+antaa++köyhille+asuntoLaki+++on+että+katto+pään+päälle.
  6. Nyt+olenkuinToni..+joak+lauloi+Toinen+Jumala..?Tarkoitin+että+olla+Jumalasta++saada++mielettömän++suojeluksen+siunauksen+päästä+taivaaseen++Suuren++siunauksen.++++saa+joka++anta+a+paikan+nukkua,Antaa+vaatteet..Eilen++++raha+eiollut+tulluttilille+++kun+palautin+++teltan++25+e+++se+laitettiinkin+pankkortille,++ja+ei+ollut++seur+päivänäkään+tullut+tililleja+ei+ollut+ruokaa+++++++yritin+ostaa+juustovekenpank+kortilal+++siell+ei+ollut++rahaa.++++Sitten++ajttelin+++Kyösti!!!+olisipa+Kyösti+täällähän++tykkää+tarjota++(+hän+on+ollut+taksikuski+)ja+kun+menin+ulos+toiveikkaana++olisiko+Kyösti+(+ostoskeskuksen+pihalle+siis+)niin+siellä+hän+oli.++(+ei+ole+siis+koskaan+ennen+ollut.+Yhden+kerran+oli+aamulla++kun+saavuin++ja+tarjosi+kahvin.mutta+ei+yleensä+oleettä++se+oli+erikoistaettä+kun+ajttelee+Kyösti!!+niin+siinä+hän+oli!!ja+hän++,+oli+juuri+tarjonnut+jäätelötötterön+kolmelle++naiselle+++jotka+mulkoili+vihamielisesti+minua,(+hänelläkinon+s+eRaamatullinenparta….++)+ja+hänellä+oli+anta+a+minullle+1+euro!+++jolla+saa+juustoveken.++(+mutta+ymmärsin+että++Raamatun+Eevan+ym+elämä+ehkä+ollut+tuolalista.he+ei+ole+kokeneet+normaal+inhimillistä+elämää+++vaan+he+++voineet+pitääihannormaalina+tuollaista+niink+minäkin+pidin+siinä+hengessä.(+se+ei+ole+kovinnormaalia+et+ostoskeskuksessa+sattuisi+olemaan+joku+joka++tarjoaisi++juustoveken.+)+++(+mutta++ajattelin+siinä++että+++sitä+ei+ymmärrä++miten+paljon+se++voi+olla+++1+euro,++että+yhden+juusto+veke+hampurilaisen++tarjoaa.++Ei+tajua++kun+on+rahaa+että+miten+paljon+se+on.,+Tarvitsin+sen+.++niin+sellaisella+pääsee+taivaaseen.+++koska+s+eon+siunattua.++se+oli+niin+tarpeen.++++Niin+vähällä+++voi+päästä+taivaaseen.että+tarjoaa++jostainkurjast+atalostaan++josta+joutuu+++vanhainkotiin?+tms++++jonkinosna+missä+sa+aolal+rauhassasiis+koska++nukuin++++laskin+äskenkun+menee+niiepäinhimil++tilaan...+aloinkirjoit+päivkirjaasiin+saa+olla+itsensä+kanssaniin+++laskin,+nukuin++6h+40+minja+se+onJumalasta+joka+auttaa++ett+voin+nukkua+9+htai+10-11-12+hettä+se+univelka+++nukun+sen.++tämä+sielu+onsilloinparempi.+++kaikelöl+e+elämälle.nyt+onhuonompi+kun+ei++sa+anukuttua+tarpeeksikärsitte+kaikki+siitä.nyt+ja+tulevaisuudessa.opetti+se++henk+opettaja++Marika++Borg+että++jos+joku+tekee+itsemurhan++,+kaikkiovat+heikompia.++(+se+oli+Yliopiston+luentosalissa.+++)++Henkiset+esitelmät+kävinkuuntelemassa.
  7. Voisi+olla+kuin+"Jumala"+joka+tarjoaisi+minulle+paikan+nukkua.++Hkin+seudulla.+++Rivitalosta++päätyhuoneen++tai+omakotitalon+yläkerran.++Vantaa+olisi+paras.++++Kuuntelin+Maustetyttöjä,++ja+yhä+pidin+noist+a+kahdesta+laulusta++"soitinsulle++ilman++mi+asiaa"ja++++"olet+se+poika+jota+rakastan+"++laitanko+ne+tähän?+++https://www.youtube.com/watch?v=SrvilGsiUoMhttps://www.youtube.com/watch?v=XLikRMlgQhosiinääö+on+se++kiihkeys++että+soitin+sullel+keskellä+yötä++ilman+asiaa..Musiikiss+akuuluu+se+henki.+++(+Ja+tarkoitansitä+kaikesta+sydämest+ai+sydämeni+pohjasta.+++++(+hän+osa+alaulaa+sen..+)++miksi+ei+tehdä+++kaikesta+sydämestä.+ei+voi+soittaa+++++kun+ei+he+halua+jutella.++++Minul+ei+ole+kenenkään+numeroa.++en+koskaan+soita+kellekään++koska++ei+ole+mitään+tekemistä+niiden+kanssa+joiden+numero++n+sai.+++++On+kaksi+tyttöä,++Michal+++ja++Ibi+Love++jotak+ovat+luovia+ym++mut+ei+ole+mit+syytä+olal+heidän+kanss+akahden.+++Ida++kirjoitti++s+postiosoittensapäiväkirjani+++(alkaneen++++kanteen+++koko+kannen+vei++juuri+alkaneesta+päiväkirjasta.++Se+loukkasi+minua++mutta+en+kehdannut+sanoa+mitään++tunsin+vaan+++"tuskaa".++Kirjoitin+sitten+s+posti+osoiteeseen++++että+++kirjoitti+++koko+kannen+täyteen,+laidasta+laitaan+niin+isoilla+kirjaimilla.++että+saa+sitten+olla++minulle+niiniso.++?+++Miten+hänolisi.++Emme+sovi+yhteen+ei+ole+mieltä+olla+jonkun+++tytön+kanss+a+joka+nuorempi+ja+seurustellut+tarvitsen+jonkun+sopivaneikö+Jumala+tiedä??Jumaal+luonut+sopivan+ihmisen.+?
  8. Toisesta+linkistä+"Taksiin+jää+myös+kummallisia+tavaroita:+erotiikkalehtiä,+hieromasauvoja,+tiiliä,+wc+paperia,+kondomeita,+porkkanoita+ynnä+muuta."Minusta+tuo+oli+++hauskaa.+++Pitäisikö+ollaaivan+asiallista+ja+tylsää.+++(+enimmäkseen+varmaan+on+++kunnollisia+ihmisiä.+)Sitten+luin+viimeisen+linkin++niin+kyse+on+siitä,+että++joillain+ihmisillä+on++tunne+taso+++vaurioitettu+tai+kehittymätönhe+kokevat+seksuaalisia++tuntemuksia+teidän++intiimeistä+paikoista++joihin+katse+osuu.++++Se+on+heille+tuskallista++++tukallaa+ahdistavaaMyös+heidän+lapset+voivat+kasvaa+pitämäänhuoraa+ihannorjmaali+pemppunaET+HEMENEE+VAIKKA+HUORAA+NUSSIMAAN+SENSIJAAN+ETTÄ+ETSIVÄT+KUNNOLLISEN+AVIOPUOLISON??he+ei+ole+ehkä+iste+se+kehittymätn+sielu++,+vaan++kaikki+ne++puolialstomat+kuvat+poseerauskuvatovat+saaneet+vallan++kehittymättömille++++jotka+päässeet+vaikuttamaan+sitten+++terveisiin.++en+etiennyt+tuollaista+ilmiötä++nytkin+äskien+kipristin+varpaita(+kerrna++kuulin+++rippikouluohjaajan+sanovan++"+tulka+anyt+sippuravarpaat"++"hellästi"++rippikoululaisille,hän+teisi++että+se+piristeli+varpaitaettä+s+eolijokumuu+joka+nussija+heidän+varpaat+tavoitteli+sitä+auttutta+autuudentilaajos+ette+voikaannussia++sill+saatnanperseelvoi+tulla+tunne+vaikeuksiaEi+minulle+tullut,++elin+selibaaatiss+aihan+kevyesti+++n+6+vuotta,++(+mutta+++olisin+kokenut+jotain++siinä+asiassa++ja++se+?+sai++heti++henget+kimppuun..++ehkä+siitä+johtui.++++Olisin+kokenut+mutta++ei+voinut.+++++(+s+emyönteisyys++jollekin++++(+mikä+ei+ollut++avioliitto++rakastuminen+tms++)++(+luulin+että+voi+ajatella+mitä+vain,++kuvitella+mitä+vain+++että+s+eon+yksityistä.++(+sellainen+elämä++minusta+ehkä+parempi..+++se+oli+niin++tuhat+prosenttisenyksityinen..(+en+tiennyt+mitä+asioita+voi+tai+saa+tai+pitää+tehdä,+++(+se+oli+erilaista+kokeaesim++jos+meni++sen+ensirakkauden+luo++kun+oli+täysinkokematon+ja+liian+vanha+olemaan+kokematon++25+vuotiaana++oli+ikäloppu++++ei+siinä+missään+ollut+mitään+ongelmaa+++siinä+elämässä++(++ei+ollut++yhdyntää++en+menettänyt+neitsyyttä+++)niin+ei+sitä+edes+miettinyt+mitä+s+eoli++se+oli+ihan+normaaqliaihmiset+teki+paljon+pahempia+asioita+++++++mutta+nyt++sekin+ollut++vaiva++osaltaan+että+++kokee+sen+++pelkkänä+häpeänä,Tahtoisinkin+sanoa+että++se+kaikki+on+pelkkää+häpeääjso+tahtoo+nuroena+koke+ajotainsitä+vain+häpeäää+vanhempana.+Ei+tahdo+nähdä+sitä++henkilöäSiis+nuorena+se+ei+merkinnyt+mitäänihanhyvinsaattoi+nähdä+hänet+eikä+muistanutkoko+asiaasillä+ei+ollut+mitään+merkitystä.++ehkäs+eon+sama+kuin+Ismo+Alangonlauluissa.++että++niiissä+oli+kaikenlaisia+sanoituksiase+rakkaus++ja+tunne++kattoi?++kantoi+++++mitkään+sanoitukset+ei+olleet+raakoja+tmsmutta++hänolis+ellaisena+++niin+raaka++että+kuoli+ne+tunteet.+++Niin+sevarm+on.++ett+nyt+kuule+e+vaan+ne+raakuudet++ei+ole+enää+sitä+rakkautta.ei+pysty++kuulem+et++tuo+onrunoutta++ja++se+raakuuskin++niink+ne++taksiinjääneet+asiat++ett+se+on+hauska+a+luovaaminusta+se+saisi+ollamut+jos+varminta+on+että+istuu+vaan++siellä++eikä+jätä+mitään+roiniaeikä+tee+mitään+sanoituksia.(++en+ajattelekaan+niitä++raakoina++mutta+++ei+nil+ole+mit+vä'liä++kun+ei+hän+tahtonut+tavata+eikä+tutustuaeikä+ollut++ssydämellinen+luulin+et++on++suuri+rakkaus+ja+sydämellisyys++(mutta+sen+piti+olla+minulle...ensinnä.++Jos+tahtoisi+tietää+että++mitä++hänen+kanssa,++kun+ei+ollut+mit+yhdyntää+(+eikä+ollut+minkäänlaista+"aktia"+++(+annoin+vaan+lääppiä+itseäni,++enkä++kokenut+sitä++miellyttävänä.++++(+Hän+sanoi,+että++jos+minulla+olisi++jota+rakastan+,+suuri+rakkaus+että+sitten+varmaan+kokisin.+++)++(+niin..+sanoin+että+hyvä+tietä'ä..+että+en+tunne+yhtään+mitään+!!++++onneksi+oli+niin.