Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Tuossa+on+Michal+;https://herstoryline.com/2015/10/05/the-good-wife/Tuossa+on+Janita+1700+luvun+elämässään+++Lady+hamilton+as++The+magdaleneeli+hänkinon+alkukristittyjä.+++Siksi+hän+pärjäilee.++Mut+en+koe+et+hänolis+rakakus++kuten++(+kun+etsin++s+postista+tuota+nimeä+hamiltonjonk+olinunohtanutnäin+myös+olin+Meeri+Koutaniemelle+kirj+paljon++eikä+hän+vastannut+mitään.He+ei+ole+rakakus++mielestäni.+He+on+kaikki+sellaisia.++Ei+minkäänlaista+vastausta+.laitan+jonkinomankuvanikin+olennoita+tummapitkätukakisialaitanko++Humasahin++Riitta+Väisäsen+++muotokuvan+1600+luvulta?Hän+oli+äitini++Turkissa+++muslimeina++(+voi+olla+että+janitalle+tuli+oksennus+Joulunajos+oli+syönyt+sianlihaa+kinkkua.++++(+selim+kin+aina+kertoi+että+närästystä+hänellä.++Selim+oli+++aviomies++Leyla+hasekin++++(+Janitan+)en+tiedä+kumpi+oli+äitini+Humasah++vai+Leyla++Haseki++Sultanakumpikin+näyttivät+äidiltä.+Arvelen+.+olin+Grand+Vizirin+tytär+eli++Spede+Pasasen.+++++(+Niin+ilmeisesti+on.ja+poika+ystäväni+oli+ehkä++++sitten+Leyla+Hasekin+ja+Beyazidin+poika.+?+++vai+toisinpäin.+++++Tarkoittaa+siis++he+olivat+kilttejä+hyviä+onnellisia++?He+ei+tahtoneet+sairautta+kenellekään.++https://commons.wikimedia.org/wiki/File:George_Romney_-_Lady_Hamilton_as_The_Magdalene.jpghttps://www.google.com/search?q=Lady+hamilton+praying&tbm=isch&ved=2ahUKEwiklaD5lZjrAhWopYsKHQJfCj8Q2-cCegQIABAA&oq=Lady+hamilton+praying&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQEzoICAAQBRAeEBM6CAgAEAgQHhATUMy7H1j80h9g69UfaABwAHgAgAFNiAHnA5IBATiYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=wDA1X6S1KajLrgSCvqn4Aw&bih=967&biw=1920#imgrc=uiqaWe7zPr_xPM+Tuosta+Janitan+tunnistaa.++https://www.ancientfaces.com/person/emma-lyon-hamilton-birth-1765-death-1815-france/997320
  2. kun+ihmiset+ei+tahdo+elää+yhdessä..++Näkyi+tuossa++uutinen++Janitasta+++että++kotona+++saattohoidossaja+aina+lukee++että+sairastaa+++söypääSitten+oli+tuollainen+uutinen+Huhtikuulta.++;–+Lääkäri+totesi,+että+kasvainten+laajeneminen+kehossani+on+pysähtynyt.+Ne+eivät+olleet+kasvaneet+neljään+kuukauteen.+Lääkäri+ihmetteli+sitä,+koska+syöpäni+on+aggressiivinen+ja+minut+siirrettiin+Terhokotiinkin+siksi,+että+ajateltiin,+ettei+minulla+ole+enää+kovin+paljoa+aikaa+jäljellä.ViihdeViihdeuutisetJanita+Lukkarinen,+26,+yllättyi+lääkärin+sanoista+-+syöpäkasvainten+laajeneminen+pysähtyi:+”Tapahtui+pieni+ihme”09.04.2020+klo+5:31Janita+Lukkarinen,+26,+kertoo+Iltalehdelle,+että+syöpäkasvainten+laajeneminen+on+toistaiseksi+pysähtynyt.+Edessä+on+yksinäinen+pääsiäinen+Terhokodissa.Yllättäviä+uutisiaSyöpäsairaan+Janitan+vointi+heittelee+sairauden+myötä+viikoittain.+Pari+viikkoa+sitten+hän+sai+kuulla+TT-kuvien+ottamisen+jälkeen+uutisia,+jotka+tuovat+paljon+iloa.–+Lääkäri+totesi,+että+kasvainten+laajeneminen+kehossani+on+pysähtynyt.+Ne+eivät+olleet+kasvaneet+neljään+kuukauteen.+Lääkäri+ihmetteli+sitä,+koska+syöpäni+on+aggressiivinen+ja+minut+siirrettiin+Terhokotiinkin+siksi,+että+ajateltiin,+ettei+minulla+ole+enää+kovin+paljoa+aikaa+jäljellä.++"Miksi+toistetaan+aina++"sairastaa+söyp++ää++"++se+anta+a+voiman+silleYlläoleva+uutisen+mukaan++mahdollista+että+++se++kysta+ei+ole+kasvanut+4+kuukauteen.++siellä+lukee+se+totuus.+++se+janitan+kysta+ei++ollut+kasvanut+4+kuukauteen.Taas++kerrotaan++saatto+hoitossa++sairastaa++söypaajoka+ei+ole+4+kuukauteen+kasvanuteikö+voisi+kertoa+että+++että+nyton+sellaienn+söypn+muoto+++että+se+ei+ole+kasvanut+4+kuukauteen.++Nyt+ei+ole+saattohoidossa.++++on+kotona++++++ei+teidetä+tarkaan+missä+kunnossakoska+he+sanoo+että+sairastaa++söypaa++ja+on+saatossa+++VAIKKa++EI+OLE+4+KUUKAUTEEN++KASVANUT++LAINKAan+++se++kysta+++++"–+Lääkäri+totesi,+että+kasvainten+laajeneminen+kehossani+on+pysähtynyt.+Ne+eivät+olleet+kasvaneet+neljään+kuukauteen.+Lääkäri+ihmetteli+sitä,+koska+syöpäni+on+aggressiivinen+ja+minut+siirrettiin+Terhokotiinkin+siksi,+että+ajateltiin,+ettei+minulla+ole+enää+kovin+paljoa+aikaa+jäljellä.ViihdeViihdeuutisetJanita+Lukkarinen,+26,+yllättyi+lääkärin+sanoista+-+syöpäkasvainten+laajeneminen+pysähtyi:+”Tapahtui+pieni+ihme”(+olennukkunut+vain++4+h+taas.++…Toisaayönä+onnistui+10.5+h+nukkua++++ja+tilanne+paranee.++Janita+saattaa+olla+++joka+on+vahvaminäkään+en+jaksa+sitä'+että+aatelinenn+vahva+koska++ei+hän+välitä+minusta+ei+tahdo+tavata+jne++++++(+eik+minul+ole+muitakaan+)++(+Michal+ja+Absalom+nyt+näkyi+++ja+olivat+todell+++upeita.++Absalomist+tulee+heti+tähti+kun++elokuvassa+esiintyy.++Ja+Michalkin+menossa+opiskelem++tanssia.++(+siis+hän+oli+sellainenn+"aatelinen"joakoli++hyvin+kiltti++yms++minä+entiedä+enää+kiltteydestäkun+kukan++ei++tahdo+tavata++ei+tarjoa++vierashuonetta++++ei++uhrautua+++tahdo+ei+ole+rakkautta++Rakkaudesta++++++minul+ehkä+olis+rakkautta
  3. Minä+olen+kyllä+normaali+ihminen,+++terve+sieluinen.++++(+mutta+nukkunut+liian+vähän+viime+aikoina.++)+++Uskon+että++parantuu+tilanne.+++Tänään+++olin+hyvinväsynyt+herätessä,+olisi+voinut+jatkaa+nukkumista.++++5.+40+ehdin+nukkua.+++Havainnoin,++nyt+++tänään+ensi+kerran+että+aurinko+ei+enää+paista+niin+kuumasti,++voi+nukkua+++++puoli+yhdeksään++++++taisi+olla,++kun+valvoin++teltassa+++seitsemästä+++olisi++yhtä+hyvin+voinut+nukkua.++että,+kesä+menoss+a+ohi.++++Vielä+oli+kesäpäivä.++++++On+kyllä+ollut++"onnellista+"++mennyt+hyvin+kaikki.++++Viime+päivinä+ja+aikoina.+Tänään+++lähdin+pankkiin+ensimmäiseksi,+koska++olen+hukannut+sen++mollukan++minkä+Danske+bankissa+saa,+joss+aon++ne++tunnusluvut.++++Menin+pitkästä+aikaa++pankkiin+(+kun+pankkikorttikin+onAiemmin+olin+siellä+aina+joka+kk++++ja+kuuntelin+musiikkia+Mutt+en+ole+asiaan+kiintynyten+muistanut++edes++tänään+käydessä++++++Sitten..+++ruokin+yhden+pulun..+(+Kampin+torilla++saakin+ruokkia+lintuja.Se+söi+perunan+palan!+ja+leivän+muruja++ja+tofun+palasen.(+laitoin+aamulal++grillissä++kantarelleja+kermassa++paistinpannulla(+ei+erityistä++..+)++++(+en+ole+koskaan++aiem+tehnyt+kantarelleja..+ellei+nii+kaua+sitten+et+en+muista+.+++Ei+ne+onneksi+liianhyviä+olleet.++(+niitäe+i+huomannut++++++(minullelmyytiin++liian+kalliita++kantarelleja++..++kaupassa++puolet+kalliimp+kuin++kojussa+ulkopuolella+++Ja....+++niin+++++Kävin+++Kampin+kappelissa+++missä+hyvä+henki+oli++meditatiivinen,rauha+oli+.++Kynttilä+ei+henkinyt++++oik+hyv+++energiaa+?+mutat+oli+pyhää+henkeäkin+alttarin+kohdilla++kun++silmät+avasi+Tahdoin+mennä+jonnekin++samassa+rauhassa+suunnittelemaan++miten+raha+riittäisi+ja+mitä+tekisi+++++mutta+ei+ole+hyvää+kahvilaa+keskustan+alueella++++,+koin(+sattui+tulemana+se+setä+päävuokralainen+vastaan+++yht+äkkiä+ilmaantuiSattuman+todennäköisyys+prosenttilla++++eimut++++se+oli+selvääe+ttä++oli+vaan+luotiu+niin+++ett+tuli+siihenjust+kun+++jätin++,++vuokr+maksamattahih..(nimitt+pank+neiti++sanoi+että+jos+ei+ole+viitettä+++ei+he+tiedä+Lumossa+++ehkä+++olenko+maksanut.No++ei+sitten+makseta++päätin++(+tilasin+vaan+uuden+mollukan+)(+keksin+vasta+toissapäivä+kutsua+mollukaksi+++esinettä+jolle+iolle+ei+ollut++sanaa.++Pullea+mollukka+se+on.++++soikio.++Nappi+mistä+painaa+ja+näyttö.sain+tietää+että++350+on+tilillä.+++++Ja+menin+Kampin+ka´ppeliin+++rukoilemaan.Ja+rauha+++siellä+oli.++++++350++voi+miet++mihin+käyttää.Kun+maksan+140++vuokran++ei+ole+paljoa+miettimistäet+mitä+150+++ella+++tehdä.Mutta,+ostan+kännykän.++joka+maksaa+100+e+olen+päättänyt.++Ja+++kävin+katsom+++++(+setä+ta5rjosi+minulel++10+euroaeikä+tajunnut+kysymyksistä+mitäänettminkälainenkirje+tullut++ja+voisiko+laittaa+sen+pöydänkulmalle+että+näen+sen+++Toivottaavsti+tekee+sen.++++menin+portaita+uylösja++elokuv+teatteriin+katsonm+nmeneekö++se+++++V++tu+mikätyhmä++++++mikäs+e+olikana+mitä+luki+julisteessa++tämä+mene+ekohta+kiinni+++++Kävinn+Cocacolan+juomas++kun+oli+1++e++iso++mukija++palasin+elokuv+teatteriinoli+alkanut+jo+näytön+++10+min+mennyt+mut+he+sanoi+ehdin++siinä+on+mainoksia+alkuunja+ehdin+tosiaan+hyvin+ja+hienosti+ihan+omalla+hissiällä+sinne+++++yläkerran++elokuva++++katsomoonja++elokuva+oliniin+kristillinenkuin+voi++aika+ihmeellistä+ja+erikoista+.++++Ei+ollut+kauhuelokuva++kuten+pelkäsin.+nyt+en+muista+mitä+siinä+elokuva+julisteess+aluki..++Eden+elokuvan+nimija+++"++v++tu++mikä++tyhmä+leikki++"niinhän+s+eoli.++++Mikähän+se+leikki+siinä+oli.+++++Ihan+vakava+elokuva.++Mutta++tunteita+ja+sielunelämää++niiden+nuorten+en+ymmärtänyt+kun+puhuivat++tunsivat++++(++se+oli+irrationaalia+ja+omituista++se+heidän+sielujen+toiminto.Mutta++mitään+pahaa+ei+elokuvassa+ollut.
  4. Niin++jos+ette+havaitse+mikä+idea+onsiltä++pahalta+naiselta.++lentää+yli+aluerajojen+on+siltä'+pahalta+naiselta+idea.se+on+niin+julma+ja+paha+että+ei+voi+ymmärtää.kaikki++juutaisten+ihosta+tehdä+kukkarotai+leikata+heidän+hiukset++vuoreksi+hiuksiaonsiltä+naiselta+++ideahän+ei+kysy+mitä+minä+tunnen++se++joka+masturboinut++ehkä+itsensä+++jonk+siveettömän+yhteyteen.++++Ihmiset+oli+ennen+normaalimeja++saattoi+sopia+tapaamisen++jutella+että+mitä+sinulle+kuuluu+?++(yritänsaada+jostain+otteen..minullaonhyvä+fiilis+siinä+että+saan+otteensillä+pahalla+naisella+on+ehjköä+hyvä'+fiilis+siinä+että+ote+avannon+reunalta++ei+saisi++?se+voi+olla+niin+julma.++++Siis+se+ei+halua+että+saan+otteense++apina+saatana+luule+eolevansa++läheinenolen+hitaasti+väjhinerin++menettänyt++ne+tunteet+mitä+oli,+++Jostain+ote.++++++Oli+s+e+iso+rakennus++minkä+saisi++vuokralle.Minull+ei+ole+fiilistä+isolle+joukolle!!++tahdonollakahden.oli++10+vuotta++tarvehyvin+voimakas+tarve+kaikenaikainen.++Mistä+hyvä+Jumala+saa+otteen?++Tuolallaulaa+++jokunainenlaulaa++ehkä+20++tunnissa+joista+kehenkään+ei+sa+ayhteyttä.++Ihan+hirveä+vaiva++eikä+tuota+tulosta.++onkos++ejokin+rakkaus.En+tahdo+mennä+poliittiseenkokouksene+koska+tunne+++elämätunne++++sielussa+++on+vedetty+niin+alas(+sisi+Rybakinkinlaulaessa+++uhkasi++tuntua++sitä++energia+tunnetta++alapäähän+++jalkoväliin+mistä+en+ole+kiinnostunut++(+siinä+s+enainen+on+"läheinen"++ehkä++että+ei+pysty+tuntemana+mitään.koirat+haistele+e+toistensa++"alapään"ne+ei+ymmärrä+niistä+ylemmistä+chakroistane+haistaa+sitä++alinta+++jalkovälin+++(+jostain+syystä+)++en+ymmärrä.Tarvitsen+sellaisen+ihmisen+jota+kohtaan+tuntea,++tunne+aivoissa+++normaalistikuten+minulla+33+ensimm+vuotta.++normaali+tunneon+aivoissa.+(+sitä+ei+monet+miehet+tiedä..+)(+miehillä+on+kalteva+otsakin++usein++,+naisilal+pyöreä++++minkä+alle+mahtuu+tunne,+ehkä.Koska+naisilla+on+ollut+herkkä+elämä++kuka+uhrautuisi+++että++pidettäisi+yhteyttäkatsottaisi++syntyykö+se+tunnekun+toistuvasti++kohtaa++ja+elää+yhdessä+tekee+jotain+yhdessä++Minulle+varmaan+sopisi+sellainen++joka+on++vahvempi+minua,++kunnioitettava.++Kyllä+radioss+a+puhuu++fiksuja+ihmisiä.+en+ole+yhtäkään+heistä+kohdannut.++Voisiko+vaikak+toimittajien+kanssa+jutella.Mutta++toistuvasti++tavaten.+++Tunne+onpudonnut++päästä+++++ja+kaulasta++(+joka+on+puheyhteys+)+kaulachakra++5.,ja+sydämestä+pudonnut++4+.+chalrayksi+vaihe+olikun+Ville+valon++ovelle+menin,+++(+jatunsin+rakkautta!++häntä+kohtaan++silloinportailla+istuessa.+++(+hän+onollut+veli++++1400++)++++(+rakkaus++ja+tunne+oli,+ja+muistan+ett+en+kestänyt++että+niin+paljonkuin+ilta+menee+hukkaan,+kun+lähdin+bussille.+++ja+siinä+tunteess+a+pitäisi+elääkokoajan++(+mitä+oli+hetki+ja+joka+oli+heitettävä+hukkaan!++se+onkuin+heittäisi+miljoonia++seteleitä+vessanpönttöön+tms.+++++(+arvokkaimman+heittää+hukkaan+)++Myös+bussissa++kunhän+istui+taakseni++kun+Nuuksiosta+++menimme+samana+bussiin+aamulla++++enkä+tunnistanut+häntä++ennenkuin+myöhemminvaikak+en+tuntenut+häntä+siinä+oli+hyvä+henki,++kun+hänistui++takanani.++O)li+tosi+hyvä+henki.++(+oli+eri+näköinen+kuin+yleensä+)++(+sittennäinsen+videon+Nuuksion+poneista+kuvatun+niinsiinä+oli+samanäköinen.++Siin+oli+niin+hyvä+henki!!+henki+lähettyvillä!!+++eläm+tarkoituksellisuus.+++Niin,+kun+Ville++kerran+avasi+oven+ja+sanoi++pahastisen+pahna+naisen+sanoilal++"sainäkö+niitä+kirjeitä+olet+tuoniut++säästin+ne+antaakseni+ne+poliisilel+)Niin+menin+ihan++sumeana++järkytyksestä++johonkin+busisin+vaan+ja+se+päätyi+maaseudulle+ja+kävelin+siellä+ihan++sumussa++++ja+tunsin+että+sydämeni+++särkyi,sydämessä+särkyi+jotain.+++Olin+herkkäen+olisivoinut+kuvitella+että+joku+kirjeeseen+vastaa+että++sinäkö+kirjoitit+ssäästinne+poliisille(+niin+epäkypsä++++raaka++loukkaava++uskomatonsitä'+se+juuri+tekee+se+nainen+,+yllättääse+teki++luo+nut+aina+jotain+yllättävää+++satuttava+amitä+olisi+arvannut(+ja+kun+s+eon+käynyt+läpi++ei+ole+enää+mitään+sielussa+?+herkkyyttä+tunteita+luottamusta+++++Sitä+se+haluaa++s+ekehittymätön+nainen+jolla+ei+ole+mitään+sisällään.++++sitten+on+++vatsa++chakrat,++niissä+voi+jakaa++syömisen++?++ett+jos+välittää+++esim+että++saa+ruokaa++++(minul+eiole+nytollut+mitään+ihmistä++Koirani+ruokin+aina+mielelläni++huolehdin+siitä.++++++Sitten+on+se+jalkovälin++chakra,++eloonjäämistasopunainen+väri+++++sitä+vaan!!?+oli+minunja+Rybakin+välillä.+++?yrititkö+sanoa+että+ei+ole+saanut+s+postiani?++eikö+se+ole+hänen+gmail+osoite?++johon+lähetin?
  5. Joku+sanoi+++tuossa++(+luki+sanomalehteä+++++että+++venäjän+koneet+loukanneet+Suomen+ilmatilaa,+++että+vähänväliä+kuulunut+++sellaisesta++että+eikö+ne+tee+mitään.++Sota++olisi+niinhirveä+asiaettä+senkineteen+kannatta+a+etsiä+se+rakkaus++minkä+voi++sen+eteen+että++on+rauha++++nytonpaljonniitä'+naisia++jotka+ovat+pahoja+++minunpitänyt+elää+täysin+yksinen+ole+seurustellut+päivääkään+että++kehittymättömät+ja++pahat+naiset+ei+kadehtisi++olen+raiskattu++4,+5+h+eilenja+nukkunut++0-+2-+4++h++öisin+pari+vuottaeikö+Jumala+ole+luonut+mitään+++minull+sopivaa?missä+ei+mietitä+teiän++naisia+tai+jotainnaisiaminäolen+jaksanutettä+ne+opiskelee++syökouluruuaneikö+mitään+sopiva+aihmistä+minulle+ole+luotu?++se+on+vaan+siellä+ylhäällä+s+eakka++joka+on+siveetön+sanoo+joku.++ne+on+kaikki+sitä'+jotka+on++jotain++julkisia++++menestyneitä++Siis+sitä+minun+pitää+ajatella?+++on+jokin+ylivoimainen+mystillisyys++salaliittoisuus++++musta+magia++++En+ymmärrä+sitä.+että+miten+voi+olla.+++(+Venäläisissäkinoli+kun+joskus+näinheitä++ei+hekään+suostunete+juttelemaan++vaan+olivat++mustamagia++mystillsesti+outoja++omituisia.++minusta+minunpitää+löytää+rakkausIhminen+jonka+ikanss+apitää+yhteyttä..siis+se+siveetön+nainen+tekee+sen+++pahan+fiiliksen?+++kun++otta+yhteyttäesim+julkkikset+se+saa++juoksemaan+pakoon,+häipymään,++++Heidän+pitäisi++pitää+mielessä+se+++1,+4+C+++voi+nousta++lämpötila++hä'n+ei+ymmärrä+miten+voisi+auttaa?+se+siveetön+nainen?++++Kunhän+kohtasi+sellaisen+jolal+oli+oman+arvon+tuntosessatanan++eva+ei+käsitäettä+++++miten+epäinhimillistä+yrittää+tämä+sielu++jokaollout+tunteva+ja+rakkaus+elämä+ollutsaada++20+vuodess+apsyklopaatiksi+mikä+alastonkuvissa++satoja++vuosia+näkynyt+evaminul+ei+ole+fiilistäsopii+sille+evalleminulel+se+ei+sovi.,hän+ei+ymmärrä+miten+++yli++inhimill+sietokyvyn+rajojenhän+tekis+minusta++sellaista+tavis+tavallista+harmitonrta+vitunkantajaaon+selvää.että++kunsynnyn+uudestaanet+olisin+naikkonenniinku+ne+kaikkil.?+se+olis++heistä+kiva.+naikkosista.++Siis+eikä+ole+ketään?+++et+tiedä+mitä+s+evaatii+++sitä+että+siinä+ei+ole+sitä+huoraa.++++sanoi+joku.En+ole+varma+että+ymmärränkö.+++++sisi+etkö+voi9+vastusta+a+negatiivista+tunnetta?se+onjokin+negatiivinen+tunne?++Me+voidaan++jutella+++olla+anormaalit++periaatteet+++juttelunettä+antaa+arvoa+itselle+ja+toiselle++(+sillä+oli+vana+valtaa+sillä+siveettömällä+siinä+++että+kohtasin+sartasvuon+vaikkaHänoli+niin+itsekä'sitsekeskeinenkun+soiti+nhänelle++ei+hän++välittänyt+jutellaei+ollut+aika+a+koin+++Hänel+oli+666+++nro++puhelimessani+en+tahtoniins+e+on!!!++siinä+on+aina+jotain+pahaa+++mitä+s+eantaa+se++alkeellinennainenSai+tutustua+kun+nrossa++666+++Sarasvuolla.+++en+tahtonut+soittaa+sellaiseen+nroon.+++(Mut+se+oli+myös+mormonien+toimistolla+puh+nrossa+)++se+luku++pedonluku.+++hän+ei+tajunn+tmitä+sä+olet+ennek+sä+olet+++++arvossa+++läsäshtänyt++++että+hänen+täti+olisi+enemmän+?++?+++kaikki+on+sellaisia?että+he+halua+apitää+heidän+nussittavaa++tärkeimpänäse+nainen+ei+kestä+että+he+tutustuisi+johokuhun+muuhun++?eikö+mitään+ihmistä+ole.++minua+inhotta+aihmiset+nykyään.++on+vähemmän+aikaa,++++ei+huvita++isrtusskella++laittaa+pöytäliinasa(+oli+kyllä+inspiraatiota++siellä+Rusta+gardenissa+(+joka+on+ruotsalainen++)ne+tyynyliinat,++ett+tuollaisia+vois++ollaolisi+kivaa+sisustaamutta+Lutherilla+onjust+sellainen++nainen+jota+ei+tunnejoak+on+niinyksinkertainen++ethän+elää+sille+vainei+saisi+olal+enemmä'nkuin+se+täysinmitätönnytolennukk+lniinlian+vähäs4e+yritti+just+olalsuuri(minua+suurempi++)+ei+voi+anta+aminun+ollaluontevanormaalise+sovinisti+mitättömyysolenaina+enemm+kuinhänenmiss+rainy.olen+vana+koska+olen++aktiivinen++luovahänenon+joka+vaan+lösöttää+istua+lösöttää+jossainIlmeisestikoko+Luther++on+liian+erilainen.esim+siinä'et+hänen++parisielulle+olen+sanonut+10+kertaa+että+eikö+tahtoisi++lähteä+tutustumaan++Lutheriin.++ei+hän+minneklään+maalle+lähde.olenerilainen.+Olisin+lähtenyt+tutustumaan.++Minulel+ei8+sovi+että+en+saa+toimia+inspiraatiosta.+vana+että+s+etuhotaan++ala+arvoisesti.+++Kun+rakensin+pihalleen++uunin+talon+alta+löytyneistä+tiilistähän+oli+++se+siveetönnainen+tykkäsi+siitäyllätys+monentistaettä+s+eoli+yht+äkkkiä+kadonnutHänoli+purkanut+senja+nyt+jos+sen+apina+akan+itsetuntoa+ei+tyydytetäjos+se+ei+saa+kokea+et+SE+on+tässä+poskivastenposkea?nyt+se+muka+erkani+++hitusen+erilaiseksiMiten+vaill+mit++detaljien+tajua++on++jokinett+se+kusiaivo0++joka+tahtoo+pahaa++kokoajanon+muka+minä++minulleläheine.++?++Kun+leikkasin+heinää,+(minulla+olipaljon+tunnetta+sillel+(+äskenkin+kyyneleet+nousi+silmiin++kun+Rybak+käveli++viljapellonlaitaa..+++s+eoli+muistikuva+Warsowasta++(+että+siellä+oli+nyt+viljaa..+++)++++++leikkasin+++niitä++sylyksiä++tuppoja++laitoin+vasten++rakennuksen+seinääkuivumanatahdoin+viedä+ylisilel+kuivumanani+näinkohta+++verannalta++miten++puhisi++kantaen+muovikompostiin++vaivalla+leikkaamiani+heiniäse+itsetunnoton++++naishnklö+sielu+ant+sen+idean
  6. https://www.youtube.com/watch?v=qeKTLaGvgSkTuossa!!!++On+++meidän+hevoslaitumet+ja++siitostalli++puolan+arabialaisten.,+Pelkinie?+++vai+onko+meidän++laidun??+löysikö+hän+sen?++J+ahän+laulaaa+Syrenan++lavalla.++!+Mistä++on+minusta+valokuva!!!+++Jossa+nostan+käsiä++v+1943++kuolinlakanaan+pukeutuneena.+++(+sen+jälkeen+pyörtyi++??+++Niin+etsin+sitä++mus+videota+missä+näkyy++se+++miten+pyörtyilin+siellä++ilman+ruokaa,vähällä+ruualla.++En+tuosta+muutoin+innostunut+oleHän+on+ollut+varmasti+Amerikassa+myös+1800.++https://www.youtube.com/watch?v=wJsMqbYoL4I+++Tuossa+on++se+mikä+toi+mieleen+++että+pyörryin+siellä++usein.++https://www.youtube.com/watch?v=wJsMqbYoL4ITuossa+on+hyvä+koreografia+++ja++warsowan+henki+++1900+l+alun++ja+teddy+bear+boomi+näkyy,+++(+sitä+olenmuist+joskus++kun+näinjonkunnallen+kanssa.++(+Presdientti+Rooseveltin.koetan+etsiä+teddybear+boom+++niin+ei+ole+löytynyt.++Tuossa+näkyy+mitens+ekaisin+menneet+koko+teddybear+aiheestalaittaneet+kuvat+tekstin+päälle++http://www.oxfordteddybearuniversity.co.uk/Bear+History.it.htmeli+he+on+perkeleitä+jotka+ei+antaneet+krist+usk+perustajalle++mit+hänm+tarvitsi++Onhan+teddy+bear+boom+++President+Rooseveltin+++tuttu+sana.++ai+minusta+se+oli+tyhmää+vain+?+koenkunkatson+1900+l+alun+nallea.+++En+välittänyt+niistä.++tai+jos+tuo+oli+väärännäköinen+nalle.++teen+museonkaikki+sen+ajan+hengessä.+kaikkien+aikojen+hengessä+kaikki.++Ehkä+teddy+bear+boom+Sanaa+ei+sitte+ollut+olemassa.++Oli+ne++suloisia+minusta.+++Olinhieno!!+näen+noista+nalleista.teddy+bear+siis+nimettiin++Rooseveltinmukaan.+https://fi.pinterest.com/pin/470063279846503812/Onkohan+Roosevelt+se+poika+jonka+näinkerran,+++hän+oli+aika+sekaisin.Josihmisille+ei+ole+hyväksi+että+he+ovat+jossain+asemassa+++Mutta+miksi+minut+jätettäänihanyksineikö+kiva+avois+olla++lähettää+tekst+viestejä+,+kuulumisiavoi+löytyäsitten++se+henki.+++Jumala+antaa+sitten+sen+hengen.voidaan+auttaa++että+ei+1,+4+lämpeneilmasto.+++koska+se+vaatii+++että+osataan+elää+++++https://www.youtube.com/watch?v=QEkcq-HO_M4Tuo+venäjänkieli+sopii++++(+vai+puolaako+s+eon+?+++Nuo+on+kohtuullisia.Tuossa++oli+poikani+näköinen,++kyyneleet+nousi+silmiin.++Se+on+kivaa+tuntea!!++++Tuntea,+liikuttua.++++se+on+taiteen+tarkoitu+s+kaikki+henkinen
  7. Ninan+j+a+minun+koulukaverin++ja+Sofia+Belorfin++pitäisi+nyt+tavataja+Jarkko++Aholan+++++suuri+rakkaus+olla+kaikki+sukulaisetja+Albertina+Agnesja+++kaikki+muut.++++++Kioskill+hengaava++on+selvästi+(+s+emeis+joak++tahtoi+toisen+naisne++jaAmeli+e+kuoli++5+v+avioliiton+jälkeenehkä+just+tuonkuvan+ottamsien+jälkeenjonka+ensimmäiseksi+laitoin.++siis+hälle+ei+voi+sanoa+mitään!+hänonalkeellinenpieniKioski+onhänelle+suuri!en+voi+sanoa+mitään++Ei+tahdo+kuunnnella+minkäänlaista+lausettaonliianpieni+ihminenHän+on+väjhän+kuin+Luther.++++juntti+sovinisti+++ja+pieni+ihminenEi+ole+eikä+tule+olemaan+tekemistä+kanssaanHän+on+liian+erilaine.+++kaikkiovat+eva+tädinb+vallassamissä+on+minunjonbak+kanss+aon+vaan++fiilistä+tarkoituksellisuuden+tunne+++(nyt+s+eyksi+radiotoimittaja+tuli+mieleenmuttahänkinon+vaalea+??mikä+vaivaakaikkion+eeva++syndroomaa+++?++++++tuokin+sai+vaalean+lapsen++(+tuo++lady+and+her+son.ja+poika+on+viertashe+meni+vana+tupakallehe+oli+niin+yksinkertaisiatai+hän++ei+voinut+jutellaSe++++++++Parviainen+++meni+vana+tupakalleHänoli++iahanajn+positiivinenkun+sanointarvitsen+löytää+asunnonsanoinolennaisimmat+asiat++++hän+snaoi+Se+löytyy!!!ja+kerroin+tarvitsen++löytää+ihmisuhteen+jonkunihmisen+johon+kohdista+atunteet++Se+löytyy+!!+löydetään+++hän+lupasi++++++siksi+kai+ei+ole+mit++et++ei+hän+minule+etsinyt+mitäänHän+lupais+tarjota+seur+päiv+aterian+kirjamessuilalei+ilmestynyt+sovittuna+aikanaei+vastannut+s+postiin+kun+kirjoitin+hänelle++missä+on+joku+ihminen??(+ei+ollut+fiilistä+näitä+kirjoittamutta+fiilis+ei+auttanut+kun+kirjoitin++paljon+fiilikselläte+haluatte+vaan++eeva+tädin++kaunsi+vartaloisne+naisennniinjokinilmaisi+et++se+oli+eevatätimäinenainen+joka+nai+jonka+naiminen+laitettiintuntumaan+minunsukupuolielimen+sisällä++aamullaja+aiemmin.Minulalsisi+oli+s+erakkaus+elämämutta++minulle+ei+ollut+ketään++(+Amelie+eli++aviottomana++35+vuotiaaksi.++joku+sanoo+että+he+sai+hänet+työntämään+sormen+emättimeen++niin+hänelle+löytyi+joku.++?++nii+tul+mieleen+ett++jos+hän+teki+jotain+siveetöntä.Sitten+löytyi+Johan+Wilhelm.joka++5+v++avioliitto.++++ja+syntyi++tuo+poik+a+tai+poika.++Muissa+elämissä....+++Ennen++1600+loppua..oli+1600++alku..++Oli++Anen+Marie++de+Albert+de+Luynes++Ranskassaherttuatatren+tytär(+jonka+nimeä+ei+ole+mainittu++kuin+sukutaulussa+,+jossian.Yleens+kerrottu+vain+kuuluisan++pojan++nimimutta+ilm++oli+myös+kaksi+tyttöä.+??+Jossain+sukutauluss+alukee+niin.++(+toinenoli+Alexander++Rybakin+äiti++toinen+siskoksista.++Marie.++++Ja+Anne+Marie++++eli+vuoteen+46++Ja+jossiankerrotaan+että+kihlautui++Louis+Charles+Lorraienn+kanssa++ja+avioitui,+josta+tuli++Piispa+Bishop+of+Condom++(+70+vuotiaana+)(+Oli+Abbe+de+Chaales.++Niin+ei+kai+he++neitsyinä+aina+ole++menneet++papeiksi+tai+++jne.+++?+++Ei+kyllä+ole+tietoa.+++Että+olivatjko+Luostariin+menneet++neitsyitäja+minule+lväitettiin+että+hän+ehkä+olisi+ollut+Jeesuksen+inkarnaatio++se+++Charles+Louis+de+Lorraine.++(+jahänenisäon+täällä+Alexander+Rybakniinonko+hän+hyvin+pyyhä?++(+Hänoli+joka+tapauksessa++Bishop+Of+Condomin+isä.+)++Siis+Abbe+de+Chaalsin.olsi+kivca+kun+välittäis+ihmisist+kun+sai+syhteyttävois+lähet+viestejä+vaikakkuntuntuu+siltäjos+siinä+olisi+henkeä??+++nyt+vast+löysinjotain+henkeä.++++(+Anne+Marie+de+Albert+de+Luynesista+ei+muotokuvaa++ole+löytynyt.++)++(+kuolinajan+löysin++oli+merkitty+luetteloon++otettu+siis+jostain+virallisista+kirjoistaettä+sellainen+henkilö+oli+olemassa+46++lähtenytja+oli+siis+eri+kuin++toinen+sisko++samanniminen+Anne+marie++(+toisesta+isästä)++sama+äiti+)+++Joka+oli+veitola+Maria+nykyäänoli++Abbess+de+Notre+dame.++jo+18+vuotiaana++menehtyi.(+siis+ei+v+46.+++puolisisko++Anne+marie++de+albert+de+Luynes+++oliensimm+lapsi+++(+niin+en+ollut+Clauden+lapsi,+toisen+aviomiehen...++marie+Aimeen.+++++Ja++Clauden++Anne+marie++Guise++de+Lorraine+,oli+siis++Claude++Lorrainen++tytärNiihin+pitää+perehtyä+tai+menee+sekaisin+nimistä.++Jos+nyt+muistan+nuo+oikein.
  8. se+löytyy+++John+George+ll+Prince+of+Anhalt-Dessau+daughters++nimelläen+tiedä+aukeaako+se+alla+olevalla+++kuva+missä++tyttäret.++https://www.google.fi/search?q=John+George+II,+Prince+of+Anhalt-Dessau+daughters&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=xPyrMDnHNV5iVM,HDKfvMUMyYCOAM,_&vet=1&usg=AI4_-kSKBZ8ZIUwxXKNQWb8XGxTUxZnwpg&sa=X&ved=2ahUKEwiDkJ6_n4brAhXKvosKHeayCgYQ9QEwB3oECAoQDQ&biw=1920&bih=969#imgrc=xPyrMDnHNV5iVMja+sitten+tuoss+a+olen++mut+en+tiedä+miten.++Henriette+Amelia+on+++eräs+sukulainen.+++Kaikiss+amuiss+akuvissamuttatuoss+ahänen+miniatyyri+kuvassa+++selvästi+minä+olen.Mutta++Amelie+kuoli+jo+35+vuotiaana.Hänen+mie+s+tahtoi+toisen+naisen.++Ja+H+Amelie++kun+oli+50-60++kuten+tuoss+akuvassahäntä+10+v+vanhempi+Amelie,+++serkku+siis,+++oli+ehkä++15-20+v++jo+uudessa++elämässä+seuraavassa+elämässä.+???++olen+just+tuonnäköiennkuin+tuo+pottunokka.ja+++itkin+kun+luin++H+Amelien+lapsien+luettelon,++1+poikaa++,+joka++eli+vain+vuoden+,Olinko+siis++29++vuotias+Amelie++joka+itkin+serkun++18+vuotiana+ensimmäistä+poikaa(+ja++++veljeniminun+veljeni++ensimmäistä+poikaa..+++(+hän++avioitui+veljeni++kanssajoka+on+Jarkko+Aholakumpa+hän+olisi++jollevoisipuhua+mitä+vaanolla+oma+itsensäHän+siskonsa+kanss+a+vietti+lapsuuden+luin,heidät+lähetettiin+Luostariin+pariksi+vuodeksi+++kouluun?++jamut+ei+ole+fiilistäksoka+tuolaliennjarkko+teke+e++hirveän+numeronsiis++vaikenemalla++torjumalla++odottamalla+kunens+olemme+kuolelet+vanhainkodiss+a++ymshänel+ei+ole+kiriettähän++toivottaisi+hyvää+joulua++mieluiten++ehkäHYän+osaisi+kirjoittaa+sellaisen+asiankoska+Jouluan+pitää+olal+kiltti+++ehkä++tai+hänensihteeri+++jarjkolta+hyvää+jouluakuka+uhrautuu++++ne+osa+aolalnormaaleita++jos+on+vajaa++siis+eeva+tädilel+vaivapaus+en+kannat+avalta+akenenkään+vaan+vapautta.++tietuysti.+++vai+kelle+heidänpitää'olla+vajaita++n+eon+vaan+vajaita+täällä+ne+jotka+oli+jotain?++sanoo+mutta+on++heitä+jotka+oli++ylhäisiämitäs+he+on?+++Toni+oli+jokuesim++Ogilvie++1700++opettaja+jonka+kanssa++Ducches+Fitzgerald++avioitui.HYän+oli+ehkä++Zepedee?se+sopis+niinhyvin+s+enimi.++?++Toni+W+Zepedee+++J+ahänoli++kuningas+Alexandewr++minunpoika++jos+olin+Soussy.++Queen+++++pääsenkö++Skotlantiin++Findhorniin+talveksi+(+Cousy+on+vieras+ni9mi+(+Hyttynen+se+tarkoittaa+)J+anassau++Dietz+on+vieras.+++Olenko+voinut+olal+Nassau+Dietz++joka+on+vieras.(+onkokuvass+ajoku+muuu++kuin++Amelie+Nassau+Dietz???++Amelie+nassau+Dietzistä+on+lapsuudenkuva++ja+on++My+Heritage+sivulla++++kuva++missä++vasemmalla++äitinsä+Albertine+Agnes++(+oudon+näköisenä+)++++ja+oikealla+puolen+joku++nais+hnklö.++Kuvaa+ei+saa+suurennettua(++vaaleat+hiukset+näkyy.+En+usko+että++siis+en+ollut+se+oikealla+puolen+näkyvä+tyttö.+)Kuvahauss+atuo+maalaus+on+leikattuna+katki++että+näkyy+vain+vasemm+puoleinen+nais+hnklö+ja++alle+kirjoitettu+että+Albertine+Agnes.++(+vai++++jos+++hän+onkin+Amelie.(+tuo+kuvan++potret++lady+and+her+son++voisi+olla++se+Ruotsin++Dohna+Schlobitten++++(++?+mutta+kuka+heistä+Oliko+jollain+tuollainen+poika.++Louise++heidän+äiti++++vieraita+hänen+vanhempien+nimet+ainakin..++jos+My+Heritage+++Amelie+von+nassau+Dietz++laitettu+kuvavasem+puoleinen+++nais+hnklö+maalauksesta+++jos+hänolikin+Amelie+?++hän+on+erään+sukulaisen+näköinen++tai+on+selvästi+hän+siinä.++Kun+saisi+suurennettua++sen+maalauksen+siitä++My+Heritage+sivulta.++Miksi+s+e+muualla+on+katkaistuna+keskeltä++että+oik+puoleista++vaalea+tukkaista+tyttöä+ei+näy.++(+eikä+nimeä+ole+kerrottu++hänen+)++https://www.alamy.com/henriette-amalia-van-anhalt-dessau-1666-1726-echtgenote-van-hendrik-casimir-ii-vorst-van-nassau-dietz-sk-a-4313-portrait-of-henriette-amalia-of-anhalt-dessau-1666-1726-wife-of-hendrik-casimir-ii-prince-of-nassau-dietz-bust-slightly-to-the-left-pendant-of-sk-a-4439-part-of-the-collection-portretminiaturen-manufacturer-painter-marie-duchatelplaats-manufacture-brussels-date-1689-physical-characteristics-miniature-on-cardboard-material-cardboard-metal-glass-dimensions-medium-h-55-cm-b-42-cm-external-dimensions-h-63-cm-incl-table-and-eye-w-45-cm-incl-range-image348431851.html?pv=1&stamp=2&imageid=BE12CFD8-C604-4969-8032-3B4CEF049757&p=848187&n=0&orientation=0&pn=1&searchtype=0&IsFromSearch=1&srch=foo=bar&st=0&pn=1&ps=100&sortby=2&resultview=sortbyPopular&npgs=0&qt=prince of anhalt dessau&qt_raw=prince of anhalt dessau&lic=3&mr=0&pr=0&ot=0&creative=&ag=0&hc=0&pc=&blackwhite=&cutout=&tbar=1&et=0x000000000000000000000&vp=0&loc=0&imgt=0&dtfr=&dtto=&size=0xFF&archive=1&groupid=&pseudoid=&a=&cdid=&cdsrt=&name=&qn=&apalib=&apalic=&lightbox=&gname=>ype=&xstx=0&simid=&saveQry=&editorial=1&nu=&t=&edoptin=&customgeoip=&cap=1&cbstore=1&vd=0&lb=&fi=2&edrf=&ispremium=1&flip=0&pl=
  9. koin+taas+että+++Yhteiskunta++otsakkeen+alla+++++uskonnot+ja+uskomukset++otsake+++++++että+miksi+ei+ole+++hengellisyys+++nimikettä.++?++Selasin+sitten++mutta+ei+ollut+mitään+++hengellisiä+kirjoituksia.+?++eikä+hyviä+kirjoituksia++++mitkä+olisi+kiinnostanut++.Tuo+mitä+olitte+Hesarista++++++oli+kiinnostavaa.++että+niinvähän+hengellisiä?++johtuuko+s+e+kun+Adamin+Eva+ei++ole+hengellinen?Tai+Mooses+++joka+isäni+on+ollutai+nyt+ymmärrän+noista?++että+joku+nainen++"teki+minut+suureksi+"++Evasta+henkii+et++hänestä+olen+paha+jollekin+vajaalle++++?+ja+nuo+(+tuo+Venäjän+kuningas+oli+)+++että+enollut+aiemmissa+elämissä++joku++"suuri"olin+kai+tuo??+https://fi.pinterest.com/pin/538180224191218264/++olin+ehkä+hän,+++olen+ollut+sellaisten+yhteydessä+jotka+ei+antaneet++nimeä+mainitalukee+vain+++++Potrait++a++lady+and+her++Son++Nassau+Dietz+nimi+eikyllä+tuntunut+tutulta+++mutta++++sieltä+löytyi+tuttuja.Jos++kuvassa+on++Amelie+von+saxen+Eicenach,++(+(+Nassau+Dietz++syntyjään+)Amelien+mies++on+tuttu+++hän+hengaa+++kioskilla..Amelien+poikaan+tutustuin.++Hän++Cosmic+Jesus++nimellä+kutsuttu.++h+ekai+on+kilttejä.+++He+oli+Jussi+Parviaisen+seuruetta.++(+pääsin+heidän+mukaan++Kirjamessuilta+)++Minusta+tuntuu++Cosmic+Jesus+olisi+Amelien+poika+ollut.++Siitä+olen+varma,+että++koulukaverini++Amelien+serkku.Hänet+tunnista+a+varmasti.+++ja+++++nii+n+Amelien+miehen+isä++oli+kyllä+se++Mary+Plantagenetin1400+luvun+toinen++aviomies(++Duke+Glocester+kun+hylkäsi,++oli+sen+++ThomasWilkinsonin+puolisona.mutta+minun+pitäis+nukkua+kaikki+univelka.+++Olen+nukkunut+aivan+liian+vähän.++(+nyt++6,5+h++onnistui+nukkua.++++Saa+huomenna+vasta+rahaa++hakea+nukahtamislääkkeitä.
  10. kunjoudun+yksin+ilman+mitään+ihmisuhdetta+++++selviämään++ja+olen+kauan+ollut+yksin,+++++mutta++koetan+toimia+tunteesta,nyt+äsken++näytti+hauskalta+tuo++uutinen+että+++Sara+Siepinkielen+käyttö++törkeä,että+käyttää+v++alkuisia+++sanoja++(++se+on+mietittyyänyt++minua++se+v+alkuisten+sanojen+käyttö,sitä+on+ilmennyt++aina++ympärillänivaikka+en+kestä+s+itäen+KESTÄ++niin+raakoja+sanoja.++ilmeisesti++nuoret+++tahtoisi+vain+pitää++huoranakun+he+tahtois+vain+elää++intim+elämäähe+ei++tajua+++(+ei+tahdo+uhrautua?+)++ett+ä+++tunne+elämäni+on+oikeasti++vahvinta++tasoa+maailmassaSiis+he+ei+kestä+että+raiskattu+sellainen+joka++pyhä+ja+voimakkaasti+tuntevahe+yrittää+vain+luulla++huoraksi.++Se+onjokinhenkinen+energia.+++Nuoret++varsinkin+aina+lähetyyvilläni+alkaneet+käytt++v++ttu+sanaa.se+voijohtu+aulkonäöstäkinhe+arvelee+että+tuollainen+ei+tiedä++tunteistaei+ole+voinutkokea+rakkautta+++(??+)++(++puhuu+ko+he+kaikkien+rumien+lähettyvillä++v++alkuisia+sanoja+käyttäen?++)menin+sitten+katsomaan+Sara+Sieppi++++googlesta++ja+siellä+oli+bloginsa++++v+19..+++avasinEnsinnä…+++liian+lähikuvia…+Ja++mietin+kun+kyseli+(+varovasti+)mitä+te+tahtoisitte++blogissani+olevan?++että++kokeeko+hän+itsensä+äidiksi++vai+miksikä++Ihmiset+seuraa++niitä++Blogeja..+?++(+mietin+pitäisikö+minun++++tehdä++niin..katselin+tänäänjotain+tyttöä+++kun+ei+hän+huomannut..+++lasin+läpi+,++sivuprofiilia,++ja+mietinolisin+tahtonut+kysellä+mitä+ajattelee++,+miten+kokee,+++mutta+ihmiset++torjuvat+jos+heiltä+mene+e+kysymään+siten++sen+tiesi+tietysti+(+ajattelin+että++jos+etsisin++ihmisiä+vaikka+ilmoituksella+jotka++suostuisi++siihen+että+heiltä+kyselee..++++Siis+en+ymmärrä+ihmisistä+millaisia+he+ovat.++Äsken+näin++Sara+Siepin+-20+kirjoituksesta++että+siinä+oli+hyvin+nopea++ja+korkea++,+ylhäinen+energia..ja+menin++katsomaan+sitä+blogianiin+kohta+siellä+oli+bikinikuvaettä+huorat+päästetään+ylhäisiksi?+on+uskomatonta.tuollaiset+raakalaiset.(+en+pysty+tuntemaan+mitään..+++on+yksi+asia++mitä+tänään+havainnoin.++Luin++sitten+toista+kiinnostavaa+++otsikkoa,++Kauheimmat++kauheat++sänkykokemukset+++++(+tms+)ja++siinä++Rosanna+?+Kulju+++kertoi+että+oli+oksentanut++sängyssä.jossain+tilanteessa.+++Ja++kertoi+muutamastakin++huonosta+++kokemuksesta,+erimiehien+kanssa+.+ilmeisesti.kertoi++että++yhden+yön+suhteita+ollut+++++++ja++pidempiä+seurusteluja++yrittänyt++ja+puhui+jostain+tunteista..ajattelin+että+he+ovat+koettaneet+saada+tunteen++sellaiselle+jolla+yhden+yön+juttuja?++(+äsken+tuli+mieleen++että+kun+hänkuvassa+ei+ollut+täydellisen+kaunis..vähän+niink+minä+hirveän+näköinen++ja+kun+on++kaveri++sara+Siepin+että+jos+hän++siksi+puhuu+v++ttu+sanojakun+hänen+ruma+kaveri+ei+voi+löytää+rakkauttakun+miehet+ei+sieedä+sen+näköistä.
  11. Minusta+tuntui+äsken+että+tuossakin+ilmeni++sen+++siveettömän+naisen+energiakun+äsken+loppuitila+juuri+siihen++että++sanoin+että+++++hanukak+jakso,+katsoin+sen(kunsiinä+on+alaston+mies)++++Joka++taikinan+alle++++Pirkka+peklka+Petelius++taikinaan+leipoi+++sen+näyttelijän+jaksossa.++Eikö+ole+mitään++energiaa+Jumaalsta++että+luonut+ett+olis+minuell+sopiva+ihminen?++että+ei+vain+sen+naisen+energiaa+mikä+yrittää+tehdä++huoraksieli+alhaiseksi++todella+++raaaksi+kehittymättömäksi+yrittää+tehdä++sellaisen+joka+ei+ole+Mooseksen+aikanakaan+voinutoollaniin+kehittymätlön+kuin+hän.Olinjoku+Mooseksen+sukulainen.+ei+he+olleet+siveettömiä.++selitetty+et+ed+elämässä++tahdoin+alentaa++naisia?++nähdä+heidät+alhaisena?++He+oli+liian+vahvoja?oliaika+että+yht+äkkiä+kaikki+rupesi+tekemään+ryhtyi+tekem++taidetta.+eihän+sellaista+olel+koskaan++aiemminollut.++Että+naisilla+olisi+ollut+mitään+ammattiakaanja+yht+äkkiä+he+alkoi++olalkirjailijoita+elokuvanäyttelijöitä+Ei+ollut+Kuninagatar,+yksi+maassa+++ainoa+huomion+kohde+tms(+en+ole+ajatellut+tätä+asiaa++paljoa.++Mutta+elokuva++kirjallisuus++valokuvat++lehdet++kaikkien++kouluttaminen..++++en+ole+ajatellut++mitenkoki+sen+ajankoetan+kirjoittaa+siitä.++++++Niin+olinko+joka++alenta+a+tahdoin+ja+siksi++kaik+tahtoo+alentaa++tätävai+mistä+kysymys.++oli+ehkä+oikein++tahtoa+alentaa.++++Nyt+olen+ajatellut+että++koulupakko+on+väkivaltaa.+++että+mikä+oikeus+pakottaa+++käymään+koulua?Lasten++pitäisi+saada+päättää+itseja+lasten+vanhempien+pitäisi+saada+päättää+itse++lapsistaan.
  12. Tässä+on+nyt+kuulema+jotains+ellaista++että+eilen+ei+poistettu+mitään+koska+++he+"luuli"+että+olen+joku+suuri.++++?+++++?++Mutatolin+nukkunut+vain+3+tuntia.Ai+olenko+nyt+liian+suuri+?+kun+nukkunut+9+tuntia.+++Joku+eikestä+että+olensuurempi+häntä+ehkä.vai+missä++selitys.+++miksi+poisti.Olin+Eevan+seurassa+++,+kävi+n+siellä+kahvilla+missä+hänkinjos+hänoli+Eeva+.+Kyllä+hän+oli+Raamatun+Elisabeth.++Kyllä+hän+varmaan+oli+Bathseba.+++++Olemme+liian+erilaisia+ihmisiä.+Ei+meill+ole+mit++tekemistä+keskenämme.++En+kyllä+ajattele+että+hän++Eeva.+En+teidä.Näin++hänet+joka+oli+Venäjän+kuningatar+ja+näin+hänen+siskon.++Niiajatteline+ttä+kaik+jotka+olleet+ylhäisiä+ovat+alaspainettuja++täällä.+?H+eovat+ehkä++jotak++tahtoo+miellyttää+ihmisiä+ja+ihmisiä+miellytti+veidä+kaikki,++asemat+työt,+ei++anta+a++niille+joita+he++kadehti+vain?minul+oli+jokinyhteys++Toni+W++ja+Ismo+Alanko,++Toniollut+poikani+ja+Ismo+ollut+++mieheni,+++ja+oli+normaalit++tunteet+kaikessa++et+++tarvitsi+seuraa++etsi+++rakkautt+++suuria+tunteita+++yhdessä+elämistäyms+++mutta+he+ei+vaan++jakaneet+elämää+kanssani.++ja+tunteet+kuolivatja++++he+antoivat+rauhassa+kidutta+a+minuaJotkinnais+henget+ja+monetkin+tahtoivat+vain+alentaaKoin+esim+Tavastian+edessä+++että+olisin+vonut+mennä+sinne++++sisälle++heidän+luo..++mutat+ovi+oli+kiinni++hih..+++sitten+siihen+ilmestyi+tyttöjäja+++silloin+alkoi+tuntua+en+voi++päästä+sinne..++he+kadehti+niin+paljon+ne+tytöt+sitä+joka+heidänjoukosta+pääsisiOlivat+suuressa+kunniassa++ne+tähdet.++++Siinä+ymmärsin+sitä+tunne+energiaa.++niin+tänä+aamuna+++9+h+olinnuk+mut+ed+yönä+3++hniin+tunsin++energia+oli+ohut++++ei+ole+ollut+ennen,+aiemmin(+en+suostu+että+Jumala+laittais+minua+kehityksessä+alaspäinjos+50+v+saanut+olla+hyvä+energia++sitä+ei+heikennetätietystiolen+vain+kehittynyt+++oppinut++++++?++se+on+yksi+totuus+minkä+kokenut,++että+jos+on+rakkaus++ja+Jumalalla++täytyy+olla,++ei+anna+heikentyä+sen++vaikka+koiran+jota++rakastaa(+näintytössä+Kirkon+penkillä++edessäni+että+Jumala+ei+voisi+kestää+että+hänen+++ihana+elämänvoima+++vaurioituisi+++++Juamala+korjaisi+sen+ennalleen++(+eikä+heikentäisiNäen+tosiaankin+elämän++elinvoimanhituset+++olen+30+v+nähnytTeosofiasta+voi+lukea++elinvoiman+hitusen++++se+on++hengen++atomeja.+(+olen+valaistunut++joak++näen+violetin+valon,violet+fire+.++++Henkisen++Lighthouse+++järjestönnyt+putosi+Eeva++hän+ei+ole+edes+hengellinen.Hänestäkö+oli+kyse++Hänel+on+joku+muu+systeemi.En+tahdo+olla++Eevan+Adamin+vallassatahdon+vapaudenen+Mooseksen+en+kenenkäänmuunkaan+vallassa.++Minulle+selvitettiin+ja+selvisi++että+olin++enemmän+kuin+Krisna,++jossain+asioissakun+20+vuotiaana++Krisna+keskuksessa+kävin,+++minulla+oli+tunteet++en+ollut+psykopaatti.(+oli+normaalit+tunteet.++++Voimakkaat+tunteet.++++nyt++sanoo++että++se+hänen+vaimo+++palaa..++kun+en+tiedä+missä+olin+enemmän..++näen+hänet+erkaantuen+tai+pudoten...++?+++++(+en++ymmärrä+mitään++intim+elämästä..++27+v++selibaatissa+elettyäni+ja+oltuani+kidutettu+hetkestä+hetkeen++se+henki+luki+ajatukset+ja+vastasi+sadistisimmalla+tavalla++sitä+ei+voi+selittää+++kovin+hyvin..(Koine+tt+minusta++koetet+tehdä++++niink+Eeva+jok+ollut+alasti++kirjoitettu++Raamattuun++aina++++++mutta+entiedä+olisiko+hän+ollut+++se+täti++jonka+tänään+tapasin++en+teidä++onko+Eeva++kuten++ajatteli++ihminen++joku++mestari+taivaassa++jota+ei+tarvitse+ajatella+jota+ei+ole+olemassakana++ihmiselle+++Minua+vaan+raiskattiin..ja+se+johtui++++++(+20+vuoden+päästä+vasta+sain+teitää+)++liittyi++siihen+e+ttä+olin+ollut+siinä+arcadekuvassa(+onkos+e+tuolla+kunlaitoin+sen+linkin++)Voin+laitta+a+nämä+omille+sivuilleni.+Mutt+kerroinnyt+vaan+joilelkin+ihmisille.++sä+et+pitänyt+itseäsi+minään..+siksi+s+epoisti++++++sanoi++henki...++Ihminen+jolta+tuhottu+rakakuselämä++ei+ole+mitäänSen+tuhoamisen+hetkelläraiskauksen+hetkellä+kokee+totaalisesti+ja+absoluuttisesti+++jonkin++totuuden,(+että++ei+voi+olla++hengen+atomin+murto+osakaan+se+joka++liittyi+siihen++esimerkiksi.++No++Krisna++ei++suo0jellut++pelastanut++antoi+kajota+Krisnaliikeen+temppelin+lattiallakin+kun+istuinraiskattiin+siinäsamoin+Kirkon+penkillä,+ja+Kirkon+alttarin+edessä+++kerran.++Krisna++jolaloli+900+Gopi+tyttöä(+se+opetetaan++++se+on+historiallienn+fakta+siis900+Gopia,++"+antoi++"+ehkä+Jeesuksen+Kristuksen+++jolla+oli+900++vaimoa++Salomonin++inkarnaatiossaan.++Hänestä+tuli+Jeesus,+koska++oli+salomo,+jolal+oli++900+vaimoa.+700++Kuningatarta+vaimoa+ja+300+jalkavaimoa.++Ku8ninakiden+kunnioitus+oli+olemassaja+Raamatun+nimien+kunnioitus+oli++koin+ne++voimakkaasti++olin+joka+kunnioitin++todella.++Raamatun+henkilöitä,++(+ja+rakkautta+)+ja++Kuninkaita,++kuninkaallisia,aatelisia.(+Velipuolikuussa+oli++kiva+se+"aatelis"ylhäisö+rouva,++joka+++kyseli+tytöltä++mitä+he+olivat+tehneet++huvimajassa+vai+missä..+++veljen+kanssa++Se+puhetyyli...+++++olihan+loistavaOliko+se++se+Hanukka+jakso,+Joulukuun?++Muistin+vaan+että+tuonkohdan+näin+missä+teki++ihmisestä+hanukan.++niinkatsoin