Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1542

1. Jos+ei+ole+ollut+hengellisyyttä+yrittävät+elää+maan+päällist+en+ihmisten+kanssa.+Mutta+pian+he+syntyvät+uudestaan.+Olen+sen+kokenut+että+joku+henki+lähti+uuteen+syntymään.+Hän+yritti+luulla+että+hän+on+minä.++Kun+elää+ihmisten+kanssa+henget+ei+pääse+väliin.
  2. siis+noin+suloinenkuin+Ismo+olisi+voinut+olla+poika+ystävä.Ei+Ismo+olisi+voinut+olla.++++++(ei+voinut+olla+noin+suloista++koska++en+ollut++suloinen,+kelvollinen+sellaiselle.+Jos+sielut+olisivat+että+kuuluvat+yhteenniin+pitäisi+olla.+et+ulkonäöllä+ei+väliä.Niin+ajattelin+aina++tietysti.++++++En++sitä+sielua++kohdannut.(+ajallaan+++)++olitunteet++30+v+hetkestä+hetkeenesim++joskus++23+vuotiaana+muistane+ttä++ssattui++oli+tuska++että+kesäilta+meni+hukkaanLähdin+kävelylle+vain+++metsään.++(+ja+suutelin+sammakkoa+)++oli+tuska+++riutua.++++n+Tunteet+oli+ehkä16+vuotiaasta+++++kaikki+oli+tuskaa+kokoajan.+Kouluss+avälitunnit+ja+tunnit+ja+++opo+oli+kunnioittava,+se+oli+kummallistaotti+puhutteluun+++ja+kertoi++nuoruudestaan++että+oli+++jollekin+taidealalle+tahtonut.++(Ei+vapaaksi+taiteilijaksi+)+++Mies+puolinen.ehkäsiinäoli+vaikak+se+et+en+teinnyt+mistään+jalkoväli+tuntemuksista.++että+hän+oli+kunnioittava.+En+tiennyt+että+sellaista+on+olemassa.Ehkä++hän+oli+ollut+vaikak+joku+keisari.(+ei+minua+kukaan+ollut+kunnioittanut..+)(+en+tiennyt,+että+ensi+rakkauteni+oli++Irlannin+ja+Englannin+kuningas+ollut..+)(+Grete+Thunberg+oli+hänen+vaimo.++Toinen+vaimo+oli+s+ejonka+kanss+ahän+seurusteli.(+oli+kaksi+kuningatarta.En++sitäkäänolisi+arvannut.++myöhemminnäin+muotokuvasta+että++Zäppihän+tuo+on.++Ensin+oli+toinenkuningatar+ja+sitten+toinen++,+jostain+syystä.+en+muista.Eli+kuningas+Philip.+++++Tai+parempi+on+sanoa++"ensiihastus"+kuten+nuoret+nykyään+sanovat.Demistä+olenlukenut.se+on+oikea+sana.++ensiihastus.+++antaisiko+Luther+minun+pitää++kahta+hevosta?++yksi+ensinjoku+vanha+ravuri+vaikkaja+keskityn+hoitamaan+niitä.+++Ja+on+lumen+satamista+ja++sellaisia++++++++ehtii+kokea!++Jos+hän+suostuu.++esim.+siis+on+realistista.++viime+elämässä+tahdoinkai+juuri++tallin?+maatilan.+++Rakentui++se+talli,++1936,