Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Ison+Omenan++vihkosessa,+esitteessä+luki+että++Roberts?+kahvilan++++korvapuustit+ovat++käsite..++++Muistin+sen,++kun+sai+ruuanjaosta+isoimman+korvapuustin+minkä+olen+nähnyt,olisikos+e+++josta+luin.+++(+oli+TODELLA+hyvä+korvapuusti++(+söin+pienemmän+)++kahvin+kanssa++minkä+ilmaiseksi+sai.++Tahdonoikeasti+toteuttaa++kaikkatselen+ihmisiä++kauhulla+/+ja+miettien++/++ikääntyneitä,+++ja++++(+sain+näkemystä+nuoruudesta++)+mut+ei+just+ole+oikea+fiilis++ja+hetki+sitä+selostaa.++Elämänkaari...+++++mut+joku+eilen+tahtoi+että+en+vanhennu++++onhyväen+vanhennu++++ulkonäöltä++++(+Ismo+Alangon+laulua+kun+kuului++siinä++taas+koki+jotainelämäntarkoituksellista.+++Näinjotain+ikääntyneitä++jotk+ei+olleet++vastenmiel+näköisiä,+ja+molemmillaoli+nahkatakki.+++!+?+++Nahkatakki+siis+++pitää+nuorena??mikähän+sen+salaisuus++kannatatako+pitää+yhteys+eläimiin,++joillaon+nahka..meneekö+ihmisiltä+eläimellisyys+++...?++must+nahkatakki++ni+he+ei+olleet+yhtään+vastenmiel+++(+iällä+ei+ollut+väliä.++(+ja+värikäs+kassi+oli+toisella..+++)++mutta+sumeat+silmät..+++(+ne+oli+varmaan+tekonahka+a+kyllä+)+Jos+se+johtuu+Fonziesta??++Hän+oli+Onnenpäivien++supersankari++He+ei+olleet+vastenmielisiä+ketkään++++++tv+ssä(+katselintoissapäivä+kaksi+jaksoa++Veli+puolikuu..(+lopun+laulusta++tuli+kyyneleet+silmiin..++++Kun+sitä+aina+kuuli,+olohuoneessa++missä+tv,++VeliPuoli+kuu+kun+loppui+++oli+Armas+Elaine++laulu.++++(+ne+oli+samoihin+aikoini++Onnenpäivät,++Velipuolikuu,Pieni+Talo+Preerialla..+++Dallas+++oli..++++Muppet+Show..+++ja+mikäs+e+yksi+sarja+oli..+++missä+oli+++kotkannenäinen+mies..++ja+homopoika,++ja+muita+hahmoja+en+muistakaan..++++Oliko+hänellä+käsinuket++joillepuhui+tai+jotka+puhui??++++J+a+Archie+Bunker,+Perhe+on+pahin++++sarja++meni+myös...++kaikkia+niitä+joskus+katselin++++mistään+en+ololtu+innostunut++tai+välittänytSe+nauratti++kirjoitin++päiv+kirjaan++se+missä+kokannenä+ja++homopoika+++kun++he+laittoi++hedelmiä+astianpesukoneeseen+tmssesarjan+osa+++oli+hyvä...++++Pidin+Velil´puolikuusta++..mutta+olin+kaikelel+vähän+ylenkatseinen++vaikak+olin++vain+neuroottinen+ja+alemmuskompleksinen++mutat+en+innostunut+tv++sarjoistaVasta++Amadeus+Mozart+++siihen+elokuvvan+rakastin+sitä++olin+20++++ja+Olemisen+Sietämätön+Keveys++mysöJa+tahtoisin+nähdä+sen+++nytuudestana(+s+eonmitä+raiskattu++,+kerätty+you+tubeen+kaikki++kohtaukset+missä+jot++rakkauselämää+++++tahtoisin+nähdä+sen+elokuvan++++siel+on+vaan+pätkiä.++Mutt+muistan,+++että++näin+senalkua+uudestaan..++ja+että+vaikakolin+niin++kokenut+sen+elokuvanniin+täydellisenä+elokuvana,++elin+++sen+mukana++niin+++(+siinäoli+ed+elämän+henkeä..+)+++s+eoli+sieltä++Warsowa+keski+euroopastaHeilläkinolikoira...+++he+ajoi+traktoriakin+++siel+soitti+kuin+puolalaiset+?+jot+tanssimusiikkia+++++(+heillä+oli+Suuri+rakkausUskoinsuureen+rakkauteeen!!+++++(+en+teidä+oliko+sitä.++)kerran++kun+ajoin+ohi++jonkun+pojan,+pikkulappsen++tunsin+++hetken++että+MITEN+suuret+tunteet+voi+olla+lasta+kohtaan++ja++että+++suojelee+lasta+tahtoo+suojelusta++++(+en+tiedä+oliko+minulla+tunteet++lasta+kohtaan,+kun+sain+pojan+?+ilmeisesti+++v+36+++(+en+tiedä+söinkö+sitä+Hillaa,++Hilla+hevosta.+++Se+syntyi+1938.++(+se+ehkä++teurastettiin+syötiin++minusta+tuntui+siltä++tietoa+ei+oleMut+löysin+toissapäivä++toisen+Zorza+Pelkinskan+varsan+Mlecha+Pelkinskan++kuvan,++++en+ensinhuomannut+että+++Zorzan+varsa...++huomioin+vain+että++jalat+heikot,++ei+ole+saanut+ruokaa++tarpeeksi.+++Sitten+vasta+huomasin+vuosiluvun++1939.++Loppuiko+sieltä+kaura+heti,+++pitiköä+se+antaa+ihmisille?
  2. https://www.loc.gov/resource/cph.3c39027/Tuossa+on+se+kuva.+++Sitä+voi+++suurentaa,++siinä+näkee+selvemmin+että++hän+ei+oikein+tiedä+mitä+tekee+kuvassa++(+ei+tahdo+olla+siinä.+)jostainsyystä+vastointahtoa++ja+tuskassa+meni+kuvaan.++(+ei+se+kummempi+ole+++voi+sen+katsoa.+++++Siitä+näkyy+sen+asian+henki.++Nyt+kun+olin+ruuanjako+jonossa++++ajattelin+sitä++niinä+päivinä+että++siksi++ovat+olleet+prostituoituja++++varmasti++pelkästään+että+nälänhädässä.+++naiset.++Että++jos+ei+saisi+rahaa+eikä+ruokaa++++Se++olisi+niin+++sietämätöntä+että+sellaista+ei+voi+olla.+++++Sitten+oli+toinen+kuva+missä++potkaisee++++tuska+kasvoilla.+++Toivottavasti++miehet+välittävät++ja+ihmiset++ja+löydän+rakkauden+++++että+++pystyisi+++oiekasss+fiiliksessä+tekemään+++turvallisuuden++ym++eteen++++että+se+säilyyen+ehkä+usko+todeksi+mitään++++nälänhätä+tms++kauhujavoi+olal+että++tämä+on+unta.esim+++kun+hyönteiset+jäättyy++pakkasellatai++missä++eläimet+ovat+kun+sataa++kylmänä+syksynä..++eihän+ne+oikeasti+voi+kastuttuaan?+läpimäräksi+kuivua++kylmällä+ilmalla.Miksi+ihmisen++varpaat+"jäätyy"+(+minull+tallill+aina+jäätyi+varpaat+ja+patteria+vasten+sulatin+ne++10+vuotiaana..niin+miten+hevosen++jalka+ei+jäädy++vaikka+on+ilman+sukkia++jääkylmässä+tallissa.Ehkä+tämä+on+unta.+++++J+akaikki+saa+oll+a+hyvin+Hyviä+unia.+++Painajaisestahan+ihminen+herää+heti.Ei+Jumala+voi+olla+niin+julmaei+voisi+olla++painajaista+joka++jatkuisi.++(mut+minulla+ehkä+oli+Warsowassa.++)++++++39-44
  3. Ikävä+että+tuo+ei+ole+hyvinkirjoitetttu+.+Osaan+kyllä+kirjoitta+a+hyvinkin+sen.++Nyt+näköjään++meni+uni,ja+se+johtuu+ilmeisesti+että++se+päävuokralainenei+osaa++sitä+asuntoa+pitäävaan+minun+pitää++vieläklin+ajatella+häntä+oli+kuvottavaapitää+tehdä+kirje+että+minä++maksan+vähin+erin+sen++velanrahasumman+jota+he+vaati+velkaiselta+valtioltaihmiset+ei+pysty+maksamaan+Lumolle+mitäänse+velallinen+valtio+maksa+a+heidän+vaatimat+summathe+nosti+vuokraa+++840++stä++900+++aanja+siksi+++jäänyt+jot+maksamattaen+tiennyt+miten+paljonminun+pitää+vähästä++valtiolta+samaastani+elälkkeestä+laittaa++kuukausittain++sen+ahtaan+pikkukolon+maksuihine+tt+he+saa++jotain+10+000+kk+palkkaa++ne+neidit+sielläihmisten+pakko+rajoitta+a+syntyvyyssen+mukana++miten+paljon+on++rakennuksia+En+tiedä+jos+Lumo+on++vaikka++hyväntekeväisyyttäkin+että+niiden+talojen+ostaminen+tai+rakentaminen++ja+ylläpito+lämmittäminen+maksanut++paljonkin+Lämmitystä+ei+kyllä++yleensä+ole+paljoa+tarvinnut++olen+huomannut.Jos+sopii++että++laitan++pankin++suoraveloitukseen+sen+summan+mikä+pitää+asumistuen+lisäksi+maksaasopiiko+se.++Ja+++sitten+hän+voi+etsiä+ja+löytää+sopivan+alivuokralaisen.++Voin+siihen+asti+maksaa++sen+150+e+kkja+olla+teltassa.+++Mutta+nyt+hän+esti+nukkumisen.++Kun+lähestyy+se+että++he++tahtoo+sen+2500++2+vkon+kuluessa.+?++minulla+ei+ole+yhtäkään+ihmistä+jolta+saisi+enempää+kuin+50+e.++Jos+senkään.++++Pitäisi+hakea+tavarani+sieltä.Pitää+järjestää+varasto++minne+voin+viedä.se+henkilö+estää+minulta+nukkumisen+jos++joudun++++tapaamaanhän+sietää+minua+vain+2-4+h+nukkuneena.++Toivon+tosiaan+että+hän+saa++olla+siellä+asunnossa.++ilmeisesti+tuolalisia+seurannut++siitä+arcadekuvsta-en++tosiaan+ymmärrä++sellaista+tyttä++etä+miten+ei+kaajatellut+että+miten+se+vaikutta+apoikiin++tai+miehiin++sellaisen++missien+alusvaatekuvan+näkeminen(+miksi+he+ei+mieti+kukaan.+++Käydessäni+hakemass+a+nukahtamisläkkeitä+++oivalsin++..+tai++kun+olin+nukkunut++parina+yönä+peräkkäin++n+2+h..++tajusin+++että+++se+tyttö+oli++ehkä+niin+heikkoen+ole+koskaan+tuntenut+heikoksi+sitseäni++nyt+kun+nukuin+niin+vähän+kuukausia++(+en+tiennyt+että+niin+vähän+voi+nukkua)tunsin+viimein+itseni+heikoksi(+ja++koska+sitä+ei+ole+enää+++sain++niitä+nukahtamis+lääkkeitä+en+enää+ymmärrä+sitä+asiaamutta+ymmärsin+sen++sinä+hetkenä+kun+tunsin+että+pääni+oli+heikko..vähästä+nukkumisestatajusin+++etät+se+tyttö+oli+++heikko+ja+te+ette+ymmärrä+jos+ette+ole+heikkoja++?minä+en+ainakaa+ymmärrä.++mutt+sill+hetkellä+ymmärsin+että+se++että+on+heikko++oli+syy+++(+ja+hänkään+ei+saanut+ehkä+nukkua(+ja+kun+olin+heikko+tajusin+että++sille+ei+voi+mitään+tmsett++hän+oli+niin+hirveän+heikko,++että+sitä+ei+voi+ymmärtää+tavallinenihminen++hän+oli+alaarvoinen++kyvytön+mitätön++niink+imbesilli+++tms.++??+(+ei+sesitäkäänollut+se+jheikkous+++se+olijotain.+++(+mutta+se+sana+oli+heikko.++ja+kunoli+heikoss+a+tilassa+niin++koki+että+++siinä+oli+selitys.+Mutta+en+enää+ymmärrä+sitä.+en+tajua+miten+niin+ääliö+ala-arvoinen+voiolla.Ilm+hän+ei+myöskään+voinut+nukkua?+++Amerikassa.+++Alkamassa+oli+se++Great+Depressionnuoolivat+olevinaan+että+aaahhh++ihana+a+tuo+on++ihailtava+palvottava+ihmeellinen+ylempi+ylhäinen+++++en++tiet+ole++raiskattuna+20++v+++++++Kukahan++tarjoaisi+kahvin.+++Olisikohan+1+e.++voi+olla+että+on+sen+verran.
  4. se+vähä+uni+johtuu+vaan+siitä+että+++pitäisi+maksaa+2500++vuokravelkaa.(+sanoine+ttä+Lumo++vaatii+velkaiselta+valtiolta++n+350+e+kk++asumistukea+ja+n+150+e+++eläkkeestä+tai++mikä+tuki+onkaan,++työtttömyys++tmsminkä+velkainenvaltio++maksaa++++Lumolle+ahtaassa+++2+huoneen+asunnossa+++++asui++++totaalisetsi++yhteensopimattomatraiskaaja++ja+rauiaskauksen+uhrihän+kiltisti+++antoi++paika+n+minulelhavaitsin+alkuun++jo+että+en+voi+nukkua+jos+hän+on+läsnä.Hän+asui++puolivuotta+muuaalla.+Luulin+että+hän+on+sellainen.+(+aika+vain+kului.+++9++400+e+kuukaudessa++ei+riitä+paljoon.Juuri+laskin+että+jos+ostaa++jogurtin+päivässä,mihinlaitta+a+omenan+palasia++pilkkoa+omena++++että+on+terveellistäja+pysyy+silmät++kunnossapitää+syödä+hedelmiä+marjoja++vihreitä+kasveja+++tmselävää+ravintoa?+++1+jogurtti+päivässä+++on+jot++17+e+kk.ja+omena+päivässä+++tai+kaksi+(+luomuomenia+tietysti+ostaa+ettei+tarvitsisi+kuoria+)++jnese+on+++n++30+++e+++kk.++ne+yhteensä++1+jogurtti+ja++1-2+omenaa++++47+e?+++sitten+pitää+olla+proteiinia.+(++olis+e+teoria+että++vanhentuvat+ei+jaksa+syödä?+ei+syö+tarpeeksi+?++huomasin++pyörällä+ajaessa+ehk+ä+pitäisi++jatkuvasti+ajaessa+++otta+a+proteiinia?++(+oli+kivaa+kun+löytyi+kaupasta++60%+ale++vege..++++mitä++ne+grilli+vartaita..+(+enole+grillannut++)+++++ja+ne+oli+hyviä+siihen+öljyyn+kastaen+mitä+pussillinen++pakkauksessa,+pysäkillä+söin++ja++mietine+ttä++pitääkö+näin+tehdä?++että+kesken++10+km+pyörä+ajomatkaa++ottaa+sitä+proteiinia(+tuntui+että+se+oli+niin++)++vehnä+gluteiini+ona++edullista++kikherne+jauhonkanssa+++keittää+palasiksiMutat++ei+aina++ole+voinut++keittää+kun+se++asukas++jonk+kans+ei+voi+olal+samas+asunnossa+oli+paikalla(+ja++sainnukuttua++2-+4+hHänelle+sopi+se+++että+niin+vähän+nukkunut+++muutenolinliian+vahvaHäne+i+olluty+taiteilija+vaan+työmies+joka+teki+lavasteita++ja+minulal+todel+paha+olo+kun+tarvitsen+sieluni++tehdä+korkeatasoisesti++taiteellisen+työn++henkisen+työn(+ei+hänmitään+työtä+++enää+tehnyt+Oli+ollut+juoppo++(+ja+menettänyt+jonkin+omakotitalon+Ymmärsin+että+hän+ehkä++aivovamman+saanut+kun+oli+lapissa+joutunut+yöpymään+yllättäen++40++C+pakkasessa?(+entiedä+kertoiko+siitä+siksi+en+tiedä+tulikos+iitä+vamma.++(+sanoi+että+kusi+jäätyi+kaarelle(+en+voi+niin+raa+asti+puhuvan+kanssa+asua.en+minkään+ukon.++++(+sanoi+myös+++että++"+ja+pillua+ei++sitten+tarvitse+lohkaista+"en+voi+niin+raa+asti+puhuva+a+ajatellakaan.++niins+e+oli+++se+tyttö++1928++joak+meni+arcadekuvaanjoak+kuten+missien+alusvaate+kuvattai+ei+sellainenkaanvaan+tuska+oli+kasvoilla(+mutta+en+tiennyt+sitä30+v+aikana+kun+minulle++vaikeuksia+en+olis+voinut+kuvitellakaan+että+olisin+ed+elämässä+++ollut+missään+puolialastonkuvassa.++he+antaa+tehdä+niin+kuin+Sofi+Belorfinhänenkuvat+paljon+rivompia+kuin+missä+olinja+sitten+tahtovat+rangaista+seuraavan+elämänJos+saivat+sen+tytön+että+hänellä+ei+ollut++++/+ole+suojelijaa+++enää,+miestä,+(+++++sillä+tytöllä+oli+kolme+isoa+paisetta+kaulassahän+ei+ollut++saanut+nukkua+++näin+kuvasta++mutta+oli+muutenkin++näkövammainen,+silmät+oli+sumennettu.+++(+olen+ymmärtänyt+niin.,++Että+hän+näki+ihmisten+kasvot+vain+valkeina+läiskinä.+++Ismo+oli+paha+ihminen+hänelle..+(+1800+luvun+elämän+aviomiesIsmo+oli+++vain+adam++henkinen++(+sanoi+henki+äsken.olin+pieni+++se++alkuasukas++tyyppinen++++Adamin+J+aEvan+aikana++voisinlaitat+sne+kuvansiinä+näkyyy+hä'ne+i+tahdo+esiintyä++näkyy+selvästi.+++En+teidä++miksi+meni+kuvana+jos+oli+3++suurta+paisetta+ja+oli+kuoleman+hädässä.+(+mietine+ttä++he+ei+yleensäkään+antaneet+hänelle+mitään++kuin+rahalla++(+niin+kuin+nytkin+)++raha+a+maksamalla?++hänoli+ylhäisempi?+kuinihmiset+yleensä+herkempi+tunne+elämä+kehittynyt+tms.+++++++Joku+sanoi+että+muslimeilla+on+aina+se++intim+elämä+mitä+kristityt+ei+++ole+pystyneet++/+eivät+pysty++tekemään+++autuas++tantrinen.+??+Minulla+oli+se+.+Kristinuskossa+se+ei+ole+yleensä+onnistunut+vai?++Niin+en+ollut+niinylhäinen+++titteliltä,+++asema++nimi++ei+ollut+?++en+ole+löytänyt+kuka+olin+1600,1700+++++että+niillä++ylhäisillä+eiollut+sitä+rakkaus+elämääLaitan+sen+kuvan.+++(+ja+hän+näyttää+kieltä+siinä+kuvaajalle.
  5. Niin+alla+on+mitä+tahdoin+tehdä.+++Kuvasta+++muistelin+mitä+muistin++1900+luvun+alusta++edellisestä+elämästä.+++https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=35N7Oty7&id=701D6739207AE7E4BBD93839564E72110C21AC7E&thid=OIP.35N7Oty731vfOwJKAmqJzQHaE7&mediaurl=http://s3.amazonaws.com/presspublisher-do/upload/3850/oct2014/bandola/Ballada_C1.jpg&exph=333&expw=500&q=Zorza+Pelkinska&simid=608009426011490451&ck=A3551D0502740356494DA078761D5194&selectedindex=14&ajaxhist=0&vt=0&sim=11&adlt=demote&shtp=GetUrl&shid=20317d66-ecc9-4579-bfb3-48e0803459a7&shtk=QkFORE9MQQ==&shdk=TMO2eXR5aSBCaW5naWxsw6Qga29odGVlc3RhIHd3dy50b20tYXJhYmlhbnMuY29t&shhk=SoK3LSVJfcp9X726FG9WXHf9/En00EwImUfy/9Sl/Jo=&form=EX0023&shth=OSH.2FbgqX1GDGyyvkRaaMgShATuulee+aina..+++1975+++epätodellisen+näköine+++(+tuossa+on+ajan+henkeä++36-40++Ihans+en+miehen+henkeä,++nojatuolissa+istuvan,+++(kuin+isäni+olisi+tuossa+varsassa..++)++onko+hänniinpieni+kuin+varsa.++++Ai..++27+år….++++75+-+27+++++se+on+meid+aikana+syntynytniin+siinä+ons+e+henki…++1938+?+++Juuri+aikanani+syntynyt++48++syntynyt?++++melkein+sitten.kaameaa+kunhajoo++noin+vanha..+++27+v+++++näkyy+se+hajoaminen..++Se+onmelkein+epätodellinen,++henkiolento.++Se+onihanhenkiolento.++Mutta+on+sitä++mieheni+henkeä,+Jakubin+++sen+ajan+ihmisiä+eli++ehkä++se+poikani+eli..+++tuo+on+ihan+kammottavalla+tavalla++sen+ajan+henkeä.+++Tuo+on+kuin+joku+unihevonen.-++Bandola++tamma++ja++Ballada++varsa++++Partner+onisä?+vaikka+lukee+että+emä.Siinäon+kaikki+hyvin+tuossa+hevosessa+mutta+se+vaan+jotenkin+hajoa+a+ilmaan..++se+haihtuu+selvästi..+++++Kuvaan+tuli+henki.++++Minne+++Bandolan+henki+meni+sitten?Se+näki+unia,++ja++jossain+unessa+se+meni,+ei+palannut+tuohon+++joka+haurastui+ja+haihtuiJossain+jotkut+oli+taas+valmiit+ottamana+varsan+vastaanhe+jaksoi,+lannan+luoda…++++(+noillaoli+arvoa+)+minul+ei+ole+arvoa++++ni+en+jaksa+teen+3+h+nukkuneena++koska++aika+kuluu++++,minulonhyvä+energia+ja+nuori+yhäkuka+auttaa?+että+saan+tehdä++muistella+kirjoittaa9+tuntia+nukkuen.1983++++tuo+lähti++++++8+vuotta+tuosta+eteenpäin..+++(+kuvasta+)++34++vuotiaaksi+eli.
  6. Eli+tahdon+ennenmuuta+nukkua++9+tuntia.+Sitten+teen+fiiliksen+mukaan.++En+ole+niin+hirveästi+tehnyt.++++Laitoin++yhden+tussipiirroksen+kuvankoska+tein+vain+sen+yhden.+++Yksipäiväja++tärkeintä+siinä+olis+e++että++++havaitsin+ett+++voidaan+yrittää+aiheuttaa++käsien+tärisemistä.Auttaisin++ikääntyviä+ihmisiäkinon+tehtävä+käsiharjoituksiapiirtäminen+ajoi+heti+pois+sen+++mikä+koetti+saada+kättä+tärisemään.Olen+siten+terve+mielinen+että+kun+näen+filmejä+jotka+on+todella+++hallitulla+kädellä+kuvattu+++pidän+siitä+vain++että+heill+ä+onniinihana++käsien+hallinta+ai+nyt+se+OlliKalajoki+erkani+tästä+hän+ei+pidä+siitä?++++Joku+olikuvannut+++delfiinejä..++ja+joku+karhun+päästä+saanut++ämpärin+pois++..(hänolis+e+kuningas+++muotokuvassa..++Davidin+aikainen+en+muista+kuka+kuningas.++kun+olen+vaan+3+h+nukkunut.+++++Niin+meillä+on+aikamme+++että+pystyy+tekemäänjotain++Kunens++ihmienn+alaka+aelää+vaikak+200+vuotta.++eikai+se+ihmeellisempääole+kun+kännykkä++kuulento++lentokoneet+++yms.++Pitää+vaan+keksiä+miten+++estää+s+e+kollageenin++vähentyminensitä+vanhentuminen+on.+++++että+s+ekuulema+vähenisi++25+vuotiaasta++Siksi+kasvot+muuttuu+++++monet+on+80+vuotaiaana+ihan+nuoren+näköisiä.++Olikos+e+Ritva+Valkama++joka++oli+laihtunutkin+ja++80+vuotiaana++ihan++nuori+.vaikka+40++v+näköinenkasvoilta.++ja+sitten+pitäis+olla+valmis+lähtemäänkin..+++Eilen+katselin+kukkia,++että+tuollaisia+voisi+++istutta+a+mökin+viereen++ja+minkä+väriseksi+maalaisi++mökins+einän.++Niis+kukis+onnistunut++väri+++ja+yhdistelmä+että+tuolalisia+katselisi++vanhana++ja++näkissi+niisäs+Jumalan++että+uskalta+alähteäkun+näkisi+kukiss+a+miten+++Jumala++++niin+kauniita+täydellisiä+kukkia+++luonutja+ne+iltahämärässä++ja+sytyttäisi+tulen+++uuniin++,
  7. Oikeasti+++tahtoisin++tehdä+kirjan++en+hukata++++aikaa+++++(+se+onkidutusta++sadistista+++)juur+luin+eilen+jostaine+t+joku+60++v+++syntymäpäiväonnittelut++Minualla+on+aikaa++esim+siihen+asti+kirjoittaa+joka+päivä++Tehdä+kirja++todella+kidutusta+että+++ei+paikkaa+missä+nukkua.nukuin+3+tuntia++++ja++kirjoitan+sellaisena.++laitan+alle+mitä+kirjoitin+++tuosta++puolan+arabian+hevosen+kuvasta+muistelin+edellistä+elämää+++tahdon+tehdä+sitä.++++(minua+ei++miellytä+++sekään+että+ihmisiä+rangaistaan++että+he+joutuu+sitten++olemaan+jotka+tahtoisi+tehdä+jotain+mutta+ei+anneta+paikkaa+nukkua++jossain++2080+++luvulla+esim.+++en+voi+mennä+sjnne+++(+joku+henkis+anoi+että+se+onpieni+ihminense+jakub++Kuba++Luther++1500en+voi+mennä+kuuron+alapuolellehän+tarjoaisi++huonetta+hänenhuoneen+alapuolellakuulemma+jos+olen+samass+akerroksessa+jotainihme+myrkkyä+erittyy++savupiipusta+ja+haisee+siel+huoneesseli+4+päivän+päästä+hän+tahtoo+++viedä+takaisinkaupunkiin+minut+koska+olen+h'äntä+ylhäisempi++new+age+enkä+mikään+evankelisluterinen++++rajoittuneisuus.on+morm0onejahän+itse+oli+juutalainen++++ed+elämässä++(+ja+viettää+yhä+sapattia+lauantaina.++)Kuka+olis+hyvänormaal+ihminen++Jari+Sarasvuo??+saako+heillä+nukkua+?+ja+saan+tehdä+mitä+tahdon.++Teen+srjakuvaalbumin+ehkäja+kirjan++pari+kirjaa++++++70+vuotiaaksi+mennessä+ehdinjotain+tehdäpäiväss+ei+jaksa+++++kun+alkaa+aamulla+++muistella+++tms++kirjoittaaon+alku+aina+paras+henki+++ei+voi+kirjoittaa++8+h++päivässä++++ja+tahdon+tehdä+kasvimaitatanssikoulun+nuorille+++omavaraista+tilaa++kuten+pientilat+olivatperinne+tilaa+++++Poikakaverini+kanssa++rukkeja++kangaspuita+pellavaa+minulla+kasvaa++juuri,++ei+se+ole+mitenk+ihmeellistä.++olenjoka+kesä+kasvattanut+pellavaaOlen++keski+aika+messuilla+++nähnyt+monta+kojua++jotka+myy++hirveällä+hinnalla+pellava+vaatteitaOlennähnyt+miten+kauniita+++luonnonvärjäyksellä+värit+ovat+villassaOli+villapaita++ja+pipoja++naapurissa+++pääsiäisen+aikaan+vai+joulunen+näe+mit+mieltä+miksi++en++tekisi+sitä+mikä+on+kaunista.++puhdasta++tervettä.++++(+miten+paljon+jää+jostain++suuristakaan+asioista??++huomasin+joskus+Apulannasta++että+++ei+++(+esim+nuoruuden+kuvia+Tonista++++miten+monta+niitä+on+kuvahaussa++tms.+)++(+he+teki+sen+museon++siellä+on+parissa+huoneessa+jotain.
  8. se+olikiva+tavata+ihminen+joka+kertoa+höpötti++++tai,+joka++puhui+todella+itselleen+tärkeästä+asiasta+++niin+isäni+tuli+mieleen+++jokin+väit++et+isäni+luule+e+että+tahtoisin+sen+tädinolevan+sellainen+kuin+on,++++että+minä+olen+joka+pidän+sellaisesta++Niin+pidäns+ellaisesta++joka++++ei+kokoajan+ylläpitä+sitä+hillittyä+hallittua+järkevää++joka+tahtoo+nopeasti+eroon++jolla+ei+ole+mitään+asiaa++(+en+ymmär+mit++määrätietoisen+näköisistä+ihmisistä+++En++tietysti+tahdo+että+hän+olisi+aivovammainen+++++tms++tv+ssä+puhuu+niitä++fiksuja++taiteilijoita++esim+jotka+osa+a+puhuaen+tied+miksi+en+ole+kohdannut+heitä++Se+++tietokirjailija+Anu...+++en+muista+sukunimeä+nytoli+krijastossa+puhumassa++sielläkinOli+hyvää+henkeä++sinä+iltanalöysdin+srjakuva+albumisn+joka+1900+l+alun+elämästä+kertoi,ja++se++kirjailija+puhuimutt+kun+menin+puheen+jälkeen++hänelle+sanomana++jotain+hän++yhden+lauseen+++ihan+pelokkaan+paniikiss+a+olevan+näköisenä+kuunteli++(+en+olltu+erityisen+pelottavan+näköinen++hän+vana+lähti+kipittämään+korkokengilläniin+s+eolikinniin+että+hänellä+oli+kirie+junaan!!ja+akaisemminkun+tapasin+hänet+kerran++kysyinehdinkysyä+uskooko+hän+Jumalaan,+ja+sanoi+Ei+usko.++Kortelainen.+++silloinkinkatsoi+ihan+peloissaan+olevan+näköisenä+sieltä++jonosta+minne++meni.++Sofi+Oksanen+oli+sellainen+jolle+puhuin,+kerroin,+++mitä+olin+kokenutHän+odotti+taksia+ja+tupakoi.++Ei+hän+sanonut+mitään.++meni+taksiin.++sitten+näin+hänet+++kerran+kaupassa++ja+kutsuin+håäntä+erääseen+yhteisö+taloonei+hän+snaonut+mti++eikä+tullut+sinneja+sitten+oli+se+++(+annoin+hänelle+sen+Ratsukesä+kirjan+++++jossain+kun+oli+puhumassa,(+kun+hänkirjotti+aistillisesti++ja++se+rstdsukesä+kirj+aoli+hyvinkirjoitettu+aistillisestija+ilman+väkivaltaaseuraav+jkerrankun+näin+hänet++oli+Raut+tie+asem+ede+stelttasattumalt++kuljin+siitä+ja++hän+oli+siellä++jakamassa+nimikirjoituksia+ni+kysyin+lähtisikö+jonnekin+kahvilaan++missä+voisi+jutellaniin+alkoi+huutaa++sormet+täynnä+sormuksia++että+++hankinsulle+lähestymiskiellon+++Häivy+siitä(+en+ollut++vuoteen+ainakaan+häntä++nähnyt+++tajusin+vasta+myöhemmin+et+hän+mielsi+sen++epä+luotettavaksi+kun+kävin+3-+4++hänen+esitelmätilaisuudessase+hänkaameaa+olljulkkis++ihme+on+enemmänkine+tt++uskaltavat+ollase+runotäti+oli+kyllä+vain+kivakivempikuin+sofi++joka+ei+voinut+sanoa+mitään+++jonk+pitiolla+asiallinen+kirjailija+++(+mut+minul+oli+voimia+enemm+silloin+++koin+olevani+arvoss+avieläne+Sofin+tapaamisetsiit+eteenpäin+kin+vain+vahingoitettiin+++monta+vuotat+siitä+eteenpäin++kellari+asuntositten++kerrostaloasunto+missä+ei+voinut+nukkua+++ja+oli+ihminenkjoak+tahtoi+vain+pahaaja+sitä+edellinenkinjonka+olohuoneess+anukuin+oli+seen+ollut+kokenut+vielä+hapetonta++rappukäytävää..+++en+ollut+valvonutnukuin+normaalisti++9+h..++En+ollut++vielä+raiskattu++joka+päivä+siitä+eteenpäinkin..++(+tyhjän+ilman+kautta+++++jostain+syystä+++(+en+ymmärtänyt+syytä.++Silloin+vielä+pidin+Ismoa+arvossa++kun+Sofille+puhuinkerroin+Ismosta+jotain++,+pidin+omaa+tunne+elämää+sielunelämää+kokemuksia+ni+arvossauskoin+että+Jumala+++suojelee++ja+välittää+++(+nyt+on+saanut+kaksi++yötä+nukkua++++n+9+h+++en+taas+saanutunta+yöllä++mutta+++aamulla+oli+harmaa+taivas+satoi+ni+pystyi+nukkumaan+kymmeneen.++en+teid+onko+tosiaan+et5tä+eeva+on+sse+sovinanis+tätiettä+tuo+tumamlyhyt+tukkaienn+väh+äitini+näköinen++täti++oli+joku+sukulainen+myös+siellä+Eeva+Adamin+paratiisisaarella++alkuasukkaita++ja++teisi+milaline+nEeva+on.++++mut+minua+ei+suojellut+mikään,+eoi+pelastanutpioti+mennä+katsomana+miten+Mira+Luoti+voi..eilen+ja+näin+hänbel+ollut+levykinhänkinon+ehk+alkuasukkaisden+tyyppinen..++mutat+se+siveettömyysyhden+kerrna++kun+näin++Mirasta++salakuvattuja+kuvaimisäs+lapsensa+ja+hän+puhumassa++puhelimeen++hyvin+innostunene+ja+elävän+ja+inhimillisen+näköisenä+++,++se+herätti+hyvin+voimakkan+tunteennehkä+surumileisen+surullisen.(+en+tiedä+miksi.Voiko+Jumala+auttaa+++++että+tunteet+säilyvätniinkun+olin+jutellut+sen+tädin+kanssarunoilija+täti++ja+tajusin+sen+asian++että+hän+ei+tosiaankaan+ole+tuollainen+oikeasti,+vaan+että+oli+paljon+++älyllisempi+lahjakkaampi+kykenevämpi+++ennensitä+liian+isoa+lääkeannosta++niin++näin+että+hänen++pää+kutistui.+++hän+kunnioitti+jotain+minussa++Hänen+pää++tunne+kutistui++minun+tunteen+mukaiseksisiksi+minun+pitää+saada++joku+johon+kohdistaa+tunteet!!!++jonkun+pitää+uhrautua!+++jokin+sanoi+että+Ismo++oli+todella+paha++hylätessään+minut,++olin++ehkä+1600++muslimielämässä+Turkissa+hänen+rakastettuja++1800+luvulla+++oli+aviomieheni+?+++ja+nyt+ei++välittänyt+minustaTai+lauluissa+välitti+paljonkin,+hän+lauloi+minulle++(+voisn+laittaa+sen+yhden+laulun+tähän+++jokin+sanoo+myös+et+hänen++vaimo++kun+oli++Anne+Neville+Earl+Warwickin+tytär++saatta+aolla+hyvin+yksinkertainen+koska++Warwick+on+nyt+hyvin+yksinkertainenjokins+elitti+et+ed+elämäs+kunnioitin+häntä++koska+oli+Guru++silloinGuru+Yukteswar+Giriettä+olin+siksikin+niin+yksinkertainen++et+kunnioitinsitä+gurua
  9. Tietokonesali+++tuntui+aika+epäluonnolliselta.++Tahdon+terveeseen+elämään.++Siis+luonnon+keskuuteen.++++Kohtasin+erään+tädin+++Joka+kertoo+aina+että+syötyään+jonk+lääkemäärän+++hänen++pää+vammautui.++Tajusin+sen+ilm+vasta+nyt,++että+niitä+lääkkeitä+oli++niin+paljon++todella,+hänet+olisi+pit+viedä+vatsahuuhteluun.+++Ymmärsin+mitä++selitti+että++hän+oli+hyvin+lahjakas++ja+normaali+ja+hän+tahtoisi+olla+sellainen.+++Se+ol+vuosikymmeniä+sitten,+oli+kirjastotyöntekijä++ja+aikoi+jonnekin+opiskelemaan.+++siinä+oli++ainoa+kohtaaminen++kuukausiin+tai+vuosiin+++missä++joku+oli+ihminen,++herätti++jotain+tunnetta+++inhimillisyyttä++(+en+tied+osaanko+selittää...++)++että+hän+oli+ihminen.++Hän+tahtoi+jotain+++kertoi+jotain,+monta+kertaa+saman+asian.++kunnes+++oikeasti+toivoin+että+hän+saisi+sen,+++(+sanoin+hänelle++aiemminkin+että+++hänellä+on++ollut++taiteellinen+ja+epäsovinnainen++elämä,+kirjastotyöntekijänä+olisi+ollut+vain+tylsää.++++Hän+on+erikoinen.++Voi+vaikka+istua++risti+istunnassa+++kahvilan+tuolilla,+(+ja+muistaa+ulkoa+runoja+ja+lausuu+niitä+++)ja+hänenottamat+valokuvat+olivat+epä+täydellisiä++tulee+mieleen+nyt..++kaik+ovat+jossain+täydellisyys+hengessä+,mis+kaikk++muotoutu++kauniiksi+täydellisiksi+asetelmiksi++(+pinterest+esim+on+täynnään+niitä++)++Hänen+kuvat+oli+normaaleita+++niink+minäkin+lapsena+otin+ihan+epä+täydellisiä+kuvia.muistaakseni++++(+ei+ollut++rahaa++ostaa++filmejä+ja++++teettää+kuviksi+)++en+paljoa+ottanut+kuvia+++sitten+++(+hän+antoi+2+e++minulle+kun+kysyin+juustoveken+(+1+e+maksavan+voisiko+ostaa)nii+hissillä+näkyi+sellainen++n+ormaali+terve+täti++millainen+hän+tahtoi+olla,++Kysyin+siltä+tädiiltä+++että+++mitä+te+tahdotte?+++tahdotteko+te+olla+tuollainen++terve+ja+normaali?++kunnollinen+++++tms++++++hän+ei+edes+katsonut+minua,+++hänel+siistit+vaatteet+ja+ryhti,+ja++sanoi++että+++niin++tahtoo+ja+pitää+olla+++tietysti,++minä+en+osaa+teille+tätä+selittää.että+miten+epäihminen+se++siisti+kunnon+täti++ja+yleensä+kaikki+ohikulkijat.++Se+++runollinen+täti+++joka+ei+ollut+täydellinen++++ihminen++joka+ei+katso+ei+vilkaisekaan++ei+kerro+mitään+++ei+kerro++asioistaan+,+++++eikä+tahdo+mitään..++++joku+ihminen+tämän+varmaan+ymmärtää.++++(++hän+istui+hissin+eteen,++maahanhissiä+odottaessane+normaalikunnolliset+seisovat+ryhdikkäinäheitä+ei+voi+puhutella++++he+ei+ekrro+mitään+asioitajos+he+jostain+sanovat+he+ovat++hallitusti+ja+hillitysti++normaalin+rajoissa+++he+ei+kerro+jotain+++++yksityisasioitaan++tai+jos+he+kertoo++he++ovat+hyvin+asiallisia++järkeviä+++lyhytsanaisia+++(+olen+aian+pitänyt+ihmisitä+jotka+puhuvat..+++junissa++kuunnellut++jne++)+++olis+kiva+jos+ei++tarvitsisi+olla+niin+järkevä+hallittu+++luotaantyöntävä++etä+tässä+on+sinulle++5+sekuntia+lausesitten+++häipyy+++se+henkilö+++(+en+olis+voinut+kuvitella+että+rocktähdet+ovat+niin+sovinnnaisi+a+myösheill+ei+ollut+mitään+++sydämellisyyttä+yltiöpäisyyttä++että+tule+vaikka+tuntikausiksi++takahuoneeseenvaik+ovat+siel+tuntikausia++ja+kertoisivat+itkien+koko+elämän++historiansa..ja+MITEN+he+vihasivattai+miten+he+kaipaavat++mut+ei+he+kaipaa++J+Karjalaisella+on+joku+talo++..+miss+tahtooolla+rauhassa+Harkimo++tykkäsi+aja+a+utolla,
  10. en+kyllä+tahdo+ketään++hänen+enkä+kenenkään+valtaan.Minä+ainakinlakkaan+olemasta+sielunase+oli+selvä'+kun+kajosi+++antoi+Jumalla+jkajota+sukup+elimiin97-98++esim.+++En+tahdo+olla+olemassa+kun+Jumala+voi+anta+a+kajota+sukup+elimiin++sielu+a+joka+neitsyt+ja+joka+++väkivallaton+yms.++Tuo+tyt+oli+todella+++ääliö++yksinkertainen+ja+poik+ystävänsä+samoin+++kun+asuin++vuoden+heillähe+oli+ihan+lapsia.+++Soitin+Kirsti+kuosmaselle++että+tulis+kasvattamaan.++ei+hänole+täydellinen+ihminen+mutta+kuvat+hienoja.++++En+tahdo+edes+muulel+planeetalle++6tahdon+että+Jumala+tekee++karhunkaiseksisopivana+hetkenä+++++ei+tuskaa+kauhua+++niin+alhainen+++Jumala+joka+++antoi++lamannutta+atunteet+tunne+alueesta+aivojenniin+alaarvoinen+++++hetken++kun+Joel+seisoi+vasemnm+puoella++ja++katseli+ylitseni++tyttöä++joka+ehkä+oli+se+salome+,+oikea++saint+salome++++aktivoitui++aivojen+hermoradat++ja+tunsin+rakkautta,ja+tunsin+sitä+kohta+a+vasten++miten++"roudassa"+muu+aivoni+oli++siis+en+ole+voinut+normaali+tunteella+arvioida++ja+kokea+asioita+vaan+häväisty+hetekstä+hetkeenKoin+sen+kun+tunne+romahti++1999++++yhtenä+hetkenä,+++koin+sen+jälkeen++esim+tunnin++++että+muistin+normaalin+tunteen+++koin+miten+seksuaalinen+tunne+++meni++tavoittamattomiin,+ylitse(+eikä+kukaan+ole+tehnyt+++auttakseen+mitäänselvää+oli+mitä+tarvitsinjonkun+seurass+aollanut+se+soitt+poik+tuli+istum+kahvilaan++vasta+päätä++(+olem+liian+erilaiset+)++++tuo+henkii+sanoi+hän+ei+koskaan+anna+sulle+mitä+sä+tarvitset+++tai++olet+häntä++suurempi,Jeesusta++++++++siis+jeesukselle+annettu+kaikki+valta+maan+päällä+luki+jossainja+hän+ei++antanut+ei+anna++sopiva+a+ihmistä++missä+minull+tunteet+?+hän+ei+välitä+mitä+sä+tarvitset+vaan+se+akka,++sanoi+henki+++nyt..Eeva+siis..niin+en+elä+heidän+maailmassajotka+yritti++20+v+raiskaamalla++tuhota++sieluni+psykopaatiksise+ei+heitä+häiritse++voin+mennä+vaikka+yöksi..++++Tunne+toimi,+hermoradat+aktivoitui,(+tietysti+kun+ei+ole+ketäänjota+kohtaan+tuntea++aamusta+iltaanesim++jos+tänne+kirjoitt++joku+tai+vaikka+facebookiin+ja+pyytää+ihmisiltä+vaikka+kokemuksia+jostain+asiasta++hän+saa++satoja+kirjeitä',+mutta+minulle+ei+tule+yhtäkään(+mikä+sen+tekee???+++)+++jokin+selittää+että++jeesuksen+teki++joku+paha++nainen(+ja+hän+ei+anna+koskaan+ihmisille+sellaista+jota+he+rakastaisi+tai+joka+sopisi+heille++?++++nyt+ehkä+antoi+sitte+Jutta.++Gulfsen++parisielun?++++että+hän+olisi+suurempi+kuin+joku+neitsyt+tmsjostain+sellaisesta+syystä..samoin+ovatko+Meeri+ja++sam+Yaffa+parisieluja??+jokin+väitti+niin+++että+heillä+siksi++olisi+ollut++rakkauselämä++suuri..joudun+kokoajan+kokemana+että+minulta+s+eon+tuhottu+++se+oli+jo+ensim+kerrastaEevasta+ilmeni++kerrottiin+että+hän+tahtoi+raiskattavan+++loputtomasti++että+en+vois+enää++tajuta++++siis++ihminen+ei+kestä+yhtä+raiskausta++(+Muistan++sen+nyt..+)+++että+koska+se+oli+toivotonta+ja+myöhäistä'+tahtoi+että+tuhottaisiin+++perinpohjin++++ne+oikeat+tunteet++jotka+ei+kestä++yhtä+raiskausta++(+niin+++se+henki++ilmaisi,+sanoi+)++mutta+Jumalani+suojele+e+minua++vaikka+en+olekaan++havainnut+sitä+ja+kokenutmutta++pakkohan+olla+täydellinen+Jumalan.raiskauksessa+on+juuri++se++tunne+++"raivostuttava"+(++ei+voi+sanoin+kuvailla+)++että+s+eluulee+että+voi+tehdä+tuon++ja++pakottaa+jatkamaan++++elämääLöysin+lopulta++n+19+v+raiskaamisen+jälkeen++sen+mikä++oli+++jotenkinriittävää,että++sen+henkilön+sielu+lakkautetaan+olemasta.kaikin+voimin+raiskauksen+aikana++rukoilin+että+sen+sielu+lakkautetaan+olemasta.++joka+sen+teki,.+J+akoin+++että+ei+ole+atomin+murto+osa+sieluani+joka+liittyi+jotenkinsiihen+raiskaukseen.(+minua+raiskattiin+siellä+Jonsun+talossakin.+Vuoden+kun+asuin.++Tyhjästä'+ilmasta+siis.++Tahdon+++puutarhan++maatilan++ehkä++++en+tied+ku+en+ole+kokenut..(+toimia+tunteiden+mukaan..++)+++nyt+on++7++een+päivään++rahatontaRuuanjaosta+sai++ruokaa+++ja++menen+uudestaan+loppuviikolla,+++ruoka+a+on.+++++Hän+on+voinut+käsitellä+kuviaanminulla+ei+ole+kännykkää++++en++ole+ollut+kursseilla+++++(+koin+++hetkisitten+että+tanssitunneille+pitäisi+päästä!!+että+just+oikea+hetki.++oikea+aika.+Olen+voimissani++nuori+++miksi+ei+ole+luotu+++++että+saisi+mitä+tarvitsee++jos+on+perustajia++(+aion+elää++terveesti++siihen+asti+kunnes++Jumaöla++hyvä+täydellinen++++ei+siin+tarvi+oll+mitään+kauhua++s+evoi+olla+kuin+nukahtaisi++kauniiss+a+luonnossa+++ja++silmräpäyksessä+onkin+joku+karhunkainen+++sittenkun+on+sen+aika+++koska+ei+voi+kehittyäei+voiolla+rakkauselämää++ei+oikeasti+kehittyätanssimaan+aion+opetella+laulamaan+lauluja++yms.++++teen+omia+lauluja.++(+onhan+s+ekiva+kokeilla+kunon+KaiKKI+systeemit!!+Oman+kotistudion+voi+saaada+ja+yksin+soitta+akaikki+a+instrumentteja++siihen+ei+tarvitsisi++kuin++vaikka+10+000+++mikä+ei+ole+++mitään+monillekaan++kristuskonkeksintöjä+ja+vaurautta++käyttäville++++(+ei+minul+ole+tietoa++kotistudion+hinnasta...…+++)++olenkyl+ajatellut+että+pitäisi+osata+soittaa+jotain+instrument+ennek++alkaisi+++sävelt
  11. Joensuun+Gospelfestivaalit+–+25.+Gospelfestarit+13.-16.8+2020Gospelfestivaalit+–+nettijuliste+ja+tukikohde.+By+Tiedotus.+Rosa+Kansala+on+jälleen+tehnyt+upeaa+työtä+julisteemme+kanssa.+Tätä+mainosta+saa+jakaa.https://maatanakyvissa.fi/tuolla+näköjään++oli++gospel+festareita.++++menen+katsomaan++Joensuuhunmistä+saan+rahan+matkaan++kuka+avustaa+?+kuka+lähte+e+mukaan?++maatanäkyvvissöä+++(+joku+sanoi+että+minä+olen+tehnyt+tuon++ett+minä+tein+noita++Jeesukselle++festareita.+++(+itse+havainnoinsiel+oli+sumea+silmäinenjoku++(+olennähnyt+muitakin.+++++Jenni+Varttiainen++ja+jollainmuullakinoliihan+suemat+silmät++koska+en+ole+saanut+nukkua.sittens+anoi++se+oli+se+tyttö++joak+nais+++siellä++jossain++jollasellainenkorkea+++nussintajonka+kirosinperinpohjinn+kun+se+laitettiin+minun+sisällä+tuntumaan,+++minulla+siis+ollut++vuosituhansina+se+rakkaus+elämämitäs+nyt+tänään+vois+tehdä.++kuka+auttaa++Maata+näkyvissätarjoa+aruuaankyydin++lähte+ekanssa+++misäs+on+rakkaus?nuo+nuoret+tytöt+oli++ihankuin+minäminulelonluotu+joku++ja+elämä+ja+tarina+++++(+nii+katsokaa+tuo+Maata+näkyvissä.katselintunteetta.++++Ääntä+ei+saanutkuulumaan.++(muistinväärintuon+soittajapojan+nimen..+)++Eeva+meni+tupakalle.++(+sätkiä+kyseli++Mutta+hyvässä+kunnossa+on!!++Hänonkiva+ihminen.+++Jos+olenkirjoit+jot+pahaayritin+vain+++kuvasta+ajotaintunteitayms.++en+hänelle+tahdo+mitään+pahaa+++++enkäsanoa+mit+paha+ahänestä.++Mut+en+hänen+vallassa+elä+.(+Hän+sanoi+että+voin+nukkua+hänen+luona.++++Eikä+mitään+tarvitse+maksaa.+Voin+hyvin+nuk+siell+mis+olen+teltassa,++niin+entarvitse.++Muttakun+tule+epakkanen++sanoi+että+sitten++.++Kuka+lähte+ekäymään+Lutherinluona?+katsotaan++pellot++++gospel++juttu+on+liiallinenensialkuun+ainakinen+tahdo+mit+suurat++tuollaist+joukkoa+joka+ei+välitä+minusta+edesjos+menisin+heidänkaupunkiinolisin+tyhjässä+kaupungissa
  12. 27 / 75