Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. koen+elämää+tarkoitukselliseksi+kunkohtaan+ihmisiäniinmiksi+minua+pidetty+yksinaamusta+iltaan+kaikki+juhannukset+joulut+uudet+vuodetjoina+en+tahtonut+olla+yksin++30+vuotiaana++40+vuotiaana++eikö+siel+ole+mitäänihmistä??????++jos+Jumal+antanut+minulle+kaikki++ideat+++ymmärryksen+++++++eikö+mitään+++Luther++on+kuulovammainen++siinäpajhat+henget+siis+ehkä+siveettömien+naisetn+niihin+liittyen+saaneet+aikaan++hä'nkin+onyksin+Saako+ne+voittaa?+ne+pahat+henge?+kenelläon+valta++kuka+järjestäämiksi+ei+löydy+ihmisuhdettaPaikka+a+joss+akyläilläRahaa,+kun+tarvitseejonkunkanss+aon+hauska+a+kivaa+++tahdon+että+ME+tehdään+se++jotka+Jumala+luonut++löydetään+rukki+jostain+laiteaan++aitaus+lampailleklusipää+akka+joka+haluaqa+valtaa+o0lal+ylempi++me++heitetää'n+mielestämme++elämästämmemeityä+on+vaan+me++ja+meidän+elämäjokuonpilannut+fiiliäksiehkä+se+Jannikan+äiti++1600+luvulla??me+ei+välitetä+Jannikastaei+katsella+voicea++ajetana+autolla+jonnekinpelastetana+nuporia!heitä+ei++lavalle++valmistautumatytominaja+sellaisian+jotka+++ei++kuulumeidän+elämäänei+tiedä+meistäyrittää+menestyä+enemmänkuin+krist+uskon+perustajaJannika+teke+e+mti+teke+esillä+että+on+mökki+ja+omakotitalome+tehdään+mitä+tehdään++sillä+mitä++meillä+++ei+kai+se+yozen+vienyt+fiiliksiäni++minä+enhänestä+välitä+ei+kuulu+elämääniei+ole+eikä+tule+olemaan+minua+ylempiesimerkiksi.hänelle+on+annettu++maatila++++kun+hän+oli+miellyttävästi+epä+äluyllinenkuten+blondit+onmutta++kanssa++poik+ystävän++jonka+Jumala+luonutja+jonka+kanss+a+meil+ei+nyt+voi+olla+intim+elämääkoska++oli+20+vuoden+raiskaus++mutta+rakkaus+onkaikenvoittava++++me++pidetään+vaikka++lampaista++Karitsoistaen+tiedä+mistä+hän+pitää++++mitä+hän+tahtoo+tehdä+++hoippua+huoltoasemalle?+++++se+blondi+koettaa+viedä+tunteetMutta+julistinjuurihän+ei+ole+minua+ylempi+eikä+tule+koskaan+olemaan.++et+min+en+tee++sitä+intim+eläm+koskaan+++nii+ja+heidät+raiskattaan+niin+perinpohjin+ettei+vät+hekään+teeJumala+vaan+on+sellainen.+++haen+kahvia+nyt
  2. Jos+ihmisiä+olisi+puolet+vähemmän++saisivat+ihmiset++rahaa+enemmän.++Eikä+ne+lapset+tunkisi+++vanhempien+asuntoihin+ja+työpaikoille.++miksi+++sanotaan+että+väestömäärä+lisääntyy?+++++Se+on+pakko+estää.++Miksi+ollaan+avuttomia+siinä+että+++ihmiset+lisääntyvät+liikaa+?minun+pitäis+löytää+se++poika+kaveri++se+oikea+++ja+voimem+aja+asitä+asiaa+että+pitää++uhrautua+silloin+hyvät+ihmiset+ei+lisäännyjossain+hirveissä+maissa+he+voi+estä'ä+niitä++vastuuttomia++kehittymättömiälisääntymästä++++Mistä+he+yleensäkään+saa+elannon+en+ymmärrä.++ihmisiä+hirveä+määrä.++eikö+jossain+maassa++voida+laskea+rahatja+asunnot+++++ja++että+monelle+ihmiselle+on++asunto+++++ja+arpoa+vaikka+ketkä+saa++hankkia+lapsen.++++me+ei+voida+antaa+lisääntyä+tässä+maailmassalapselle+on+vain+joku+kaamea+tehdastyöpaikkakaan+++tarjolla+Miten+estetään+++++++niin+kuin++koronassa+?+++naiset+ja+miehet+asua+eri+rakennuksissanapsaistaan+poiikii+++ne+munajohtimetehkä+epäluonnollisuus+tehnyt+maailmasta+tällaisenlasten+kuoleminen+enne++++esti+olemasta+liika+a+ihmisiä?+++ja++lyhyt+elinikä++joskus+++eikö+tääl+ol+e+mitään+rakkautta???++joku+ihminen+minulle.++(+ne+isot+kaupungit+on+niin+epä'luonnollisia(mikään+ei+ole+++liian+epäluonnollista+++siellä+ei+voida+vaatia++luonnollista++lisääntymistä++Ehkäisyvälineet+on+++vähentäneet++?+lisääntymistä..++ihmisil+on+vaihe+ollut+jona++se+intim+eläm+on+heidän+mielestä+vain+++johonkinmuuhunkuin++lapsen++hedelmöitymiseenen+ole+tyttyytyväine+Jumalaan++en+ymmärrä++miksi+ei+mit+ihmisuhdettani++voinlaittaa+sen+kuvan
  3. No+hei!+++Olenkyllä+ihan+tavallinen+ihminen.+++tuli+mieleen++,+ett+kannattaa+anta+aminulle+se+ihmisuhde,+++se+voi+vaikuttaa++Maustetyttöihin++myönteisesti.se+pelastaa+maailmaa.olette++hengenpelastaja!+++menin+katsomana++uutta+laulua++(kuului+jossainsitä+)++Kaisa+++suhtautuikin+minuun++negatiivisesti,++ilmaisi+jotain+vihaakin.+??++(+näin+sne+hengessä+)+++minunitsetunto+ei+kestänyt+ett++olin+väärässä..ei+se+ollut+itsetuhoinen+lauluniink+kirjoitin+et++eivät+menisi+itsetuhoiseen+suuntaan.++(+se+oli+jollekulle+tehty+laulu+++)++++++se+onikävää+kun++ei+kestä+jotain++et+on+huono+olone+kaksi+ja+kolmas++seuraava++joita+en+ole+kuullut++ne+olivat+tosiaan+itsetuhoisen+kuuloisia+++++kyllä.++(+mietin+että++s+eolihuonoa+energiaa+että+ensimmäiseksi+kuulinjonkin+ei+itsetuhoisen+laulun+ja+koin+että+olin+varmaankinihan+väärässä.+kuka+sen+teki?++kuka+tahtoo+hyvää+kuka+tahtoo+pahaa+++++(+ajattelin+se+oli+taas+niitä+energioita+++niin+kaksi+asiaa++++ja+kolmasettä++hänenkannattaisi+laula+aomasta+elämästään?Paula+ja+Toni+teki+samalla+tavalla+että+alkoi+laula+a+josatin+muusta+kuin++omasta+elämästä++Paula+ei+kertonut+yhdelläkään+rakkauslaululal+millaista+++Rasmuksen++laurin+kanssa+oli..hänkinlauloi+nyt+että++oli+Oulusta+ja++rikosrekisteri+hänellä..+vaikak++ei+varmaan+hänellä+ole+eikä+ole+Oulusta???++vai+onko++niin+sittenkuulin+hänessä+ihan+alkuun+Grete+Thunbergin+ääntäja+sitten+kuulin+Jonsun+ääntä.++Tuntemattoman++Jonsu+Melody.++++he+on+vähän+saman+näköisiä.+Vai+oliko+hän++se+Yozen++,+nimen+muuttanut.++++(+ja+Toni++lauloi+jotain+epämääräisyyksiä++,+ei+omasta+elämästään+niin+se+ei+kosketa.++Minusta+tuntuu+siltä.++++se+kuulosta+asiltä+että+laulaa+jostain+mistä+ei+todella+välitä+kaikesta+sydämestään++ja+sielustaan.+++++sitten+piti+sanoa..+++mutta+onko+asioita+liikaa.
  4. mietin+tuota++siivojattaren+kanssa+seurusteleeniin+sanoi+tuo+että++"sä+alensit+ne+kaikki+"+ne+luuli+vaikka+mitä+teit+että+sä+olet+huora+"Siis+se+miellyttää+ihmisiä+++ajatella+että+joku+oliis+huora.Olin+hirvittävässä+tuskassa+++warsowan+maaseudull+wolan+kylässä+nälänhädässä++++joku+siellä++sanoi+varmana+että++saa+ruokaa+jos+teke+ejotain++suostuu+johonkinen+tiedä+mihin+mitä+teinjoku+kidutti+siell+++on+selvitetty++selvinnyt.++(+he+ei+ymmärrä+mitä+on+tuska+?+)++++se+oli+varmaan+v++43+ja+44+++++menehtyi.+v+1923++raiskattiin++++++se++täydellinen+tyttö+++tuomarin+tytär++psykologiksi+opiskellut+??++muusikko,++klassisen+musiikineva+paula++täti++ei+sietänyt+et+minuloli+tunteet++tuhansien+vuosienIsmo+oli+luultavasti++muslimi+elämässä+Turkissa++Ameerahin+mies?ehkä+Osman?++Selimin+poika?++kun+koin+että+Leyla++Sultana++Hasekioli+äitini+++(+muotokuvass+ahänen+)++ja+Humasah++myös.++Jos+hänoli+poikaystävän+äiti.++Kun+ei+heidän+vaimoa+ole+kerrottu.kai+heillä+joku+nainen+oli.+++Amira+ja+osman++kuulosti+mahdolliselta.sae+kirjailija+joka+lähti+++oli+Murad.+en+tiedämiksen+saa+päähäni+nimeä++yhäkään.++++Se+jonka+poika+kirjoitti+Ruotsissa+valitus++romaanin+++että+isänsä+ei+välitä.+Näin+hänet+Kirja+messuilla++mutta+en+mennyt+puhuttelemaan.++Onko+Jumala+luonut+rakkautta!!??+normaalia+mennäänostamaan+herneenpalkoja+vaikka++kauppatoriltaLähdetään+jonnekin+mökille+?tahtoisinkeskustella..+tykkään++miettiä+mitä+on+kokenutjakaa+++kuulumisia+++++miten+voi+mitä+tuntee+ajattelee++sen+mukaan+miltä+s+etuntuu+siinä.+++siis+eikö+s+eole+sellaista?+miks+minurt+jätetään+yksin??(+kehittyi+tuollainen++selväkuulo...+++++(+en+siitä+piittaa..+)++apua+pitää+mennä++sinne+ruuanjakoon!!++Ehdin+hyvin...+++just.
  5. En+mä+tunne+suaMä+olen+liian+pieni+sille+jätkälle+äijälle.+Eppu+Normaalin+laulaja+sanoi+noin.+++++++Että+Jeesukselle+liianpieni+vai?++Olen+Jeesuksen+kanssa?Vai+onko+joku+muu+mestari.++++Buddhan+olen+ehkä+tavannut+Muhammedin+tavannut.++Niin++eikö+voi+uhrautua!!??+eikä+miettiäonko+liian+pieni?tai++liiansuuri+++++(+niin+hei8ssä+on+vialal+ett+eivät+ole+olleet+hengellisiä??eilenkoin+kirkon+oven+edessä+++sellaisen+puhtaan++++liikutuksenhyvin+puhui+Pappi..++++(+korjjasin+sniitä+saanoja++mitkä+ei+minulel+sopineet++täysinmut+en+tykkää+tähän+laittaa+sitä+++s+eoli+se...++++että+sanoi++Ylentäkää+sydämenne+Herran+puoleenkorjasin++Ylentäkää+sydämenne+Jumalan+puoleen++Se+herra....+++++Jeesus+itse+sanoi++Miksi+sanotte+minua+hyväksi,+kukana+ei+ole+hyvä,+Jumala+yksinon+hyvä+"++se+lukee+Raamatussa.++Sain+sen+talletettua+++kännykkäänmut++en+tiedä++miltä+se+kuulostaa..+++Sen+viimeisen++"biisin.."++se+oli+todella+kaunis++se+laulu."Villinä+ja+vapaana+++Volga+++Volga++"laula+anyt..sä+oot+mitätön+vaan+niille+++Jeesus+sanoi++minulle..+++(+kun+en+ole+nukkunut(+mut+he+on+heidän+syy..ku+eivät+ole+ant+nukkumpaikkaa+++sielulle+joka+näkee++elonhitusten+tanssin(+näinnäkynä+sitä+venäläistäkin+joka+ostanut+saaren..+++hän+oli+hyvä+ihminen...(+++se+ei+ollut+mitään++suunnitelmallista++++,+oli+viaton+ihminen+sanoo+tuo+laulaja.++)Hän+oli+vaan+voittaja+siellä+nonii++rakkauden+täytyy+voittaaminul+ollut++tunnteet+aivoiss+a+tuhannet+vuodet+ja++33+ensim+vuottajoten+normalain+tunne+elämän+pitää+voittaatarvitsen+jonkun+johon+tunne+kohdistaa.
  6. Ei+ollaihmisiä+jos++ilmasta+ruoka+a++++kuulin+edellisistä+kommenteista+jotka+tahtoi+olal+myönteisiöäettä+he+meni+sen+alle++,+mitättömiksimä+haluun+vana+sellaista+et+säet++voi+olljotain+(+niink+kasvattaess+aterveesti+++kasvimaallakuka+on+terve++voittamaan+++++kateelliset++tai+sairaat++++(+nauratti+et+kirjoitin++ed+++kateelliset+naiset++voittaa....niin+pahoja+he+on.+?+++++siis++voittaa++ne+kateelliset+naiset++jotka++jostain+syystä+tahtoo+puuttu+atoisten+elämäänMinä+en+ole+sellainen+rakkaus+seurustelu+asioissa++++en+kadehtinut+ismoa++ja+hänen+tyttöystävää++rakastin+vaan+laulujaanen+Tonin+yhtäkään+tyttöystävää+++++en+ulkona+näkemiäni+parejaminul+on+ollut++rakkautta+ja+tunteita++aiem+elämissä+++++En+tahdo+mitään+pahaa++ihmisille++sellaista+mitä+minulle+tehty.näytti+nyt+että+++jotkut++pahat+ei+tahdo+minun+tuntevan..ja+että++en+siedä+jotain++ylös+päästettyä++siis+huoraa+kehittymätöntä+naista+se+luule+eolevansa+minua+enemmän+ja+ylempinyts+e+alkoi++kiristellä+hampaitaanmitenniipaha+olsi+ylempi++en+minä+kiristele+hampaita+koskaan++se+meni+helvettiin+jos+se+ei+anna+sun+olla+voittaja+sanoo+tuo+laulaja++2+Sähköt+sain+sähkökitaraan.."+Eppu+normaali.+++Hei+Eppu+Normaali+++tutustutaanko+me+?+++++En+mä++tunne+suaMä+olen+liian+pieni+sille+++jätkälle++++äijälle.++++Jeesukselle+vai??++Eppu+Normaali+on+liian+pieni.+++"Sähköt+sain+sähkökitaraan++Sähköt+sain+en+muuta+tarvitsekaanSoitan+loppuun+asti+taivaat+teen+tähtineen..+niin+eikö+se+ole+sitä+että++antaa+ne+tähdet+++(+kävin+Lutherinluona++kylässä+++pohjoisuomessa+++(+asui+silloin+)+niin+sielläopin+että+silmissäni+Ei+ole+vikaa..tähhdet+oli+isoja+ja+kirkkaita!++kun+saavuimme+pihalleen+++.Täällä+näin+tähdet+tihruina+++ja+luulin+että+silmissä+on+vikaa.++Voisitet+antaa+vaikak++++mitä.++Kahvipöytään+kutsua.+++leivonnaisia+++kun+on+nälkäPaistaa++leivinuunissa+++karjalanpiirakoita
  7. Oliko+hän++se+Mary+of+Cousy,++(+muotokuvassa+samantyyppinen?++)++1200+l++Skotlannissa+kuningatar+++vai+olinko+minä+jonka++näköinen+tuo+minusta++oli+sam+hahmo+oli+eräässä++maalauksessa+Mooseksestamissä+Mooses+löysi+vettä+++kivestä,+kalliosta++ja++jalattoman+näköinen+++tyttö(+kuten+on+myös++tuossa+1200+l+maalauksessa+”+jalattomaksi+”maalattu..Skotlannin+++Mary+of+Cousyoli+puhetta+siitä..+++Maryn+aviomiehen++++kohtasin++(+toisen+aviomiehen..+++)++ja++hän+oli+veljeni+edellisessä+elämässä.Taita+a+olla+poistunut+se++filmi+you+tubesta?++missä+hän+soitti+saksofonia+1900+l+alun++jazz++tms++musiik+++filmipätkässä.++en+ole+varma+mutten+löytänyt+sitä.+++(+ja+hänoli+Jerusalemin+kuninkaan+poika+)+++mutta+minulle+ilmeni,kun+löytyi+tietoja++tuosta,+++että++hän++oli+ottanut+toisenkin+vaimon..ja++näytti+että+he+olisi+olleet+yhtä+aikaisesti?+++siis++Mary+Cousyn++elossa+ollessatoinen+vaimo++++++kuvittelin+että+Mary+siis+häipyi++sieltä..++ei+elänyt+eläm+loppuun+++hänen+luona.++siis+että+avioero.jokin+höpisi++että+++hän++oli+paha+minulle+++ja+on+yhäkin+kuulemma++mutta+on+sentään+veli+,+ed+elämän+ett+ei+hänihan+paha+a+tahdo.++muttahän+on+niiden+seksi++tytöjen++++kanssa++…+++ehkä+on++sen+Harryn……..ööööö+Meghanin+parisielu???++en+tiedä++joku+oli+jonkun.++Vai+oliko+se+Jannikan.++Noita+tummapitkätukkaisia.+++seksi+tytöllä+tarkoitan+sexy++++…++++Meghanillakin+muodokkaita++pukuja.++sexykkään+näköisiä.++(++Minullakin+oli++jakkupuku++++suht+vart+myöt++++yksi+valokuva+?+löytyi++(+1923+++suunnilleen)+++Mary+Cousysta+++oli+yksi+muotokuva++jossa+oli+myös+vartalonmyötäinen+puku.+++J+a+tummat+hiukset+näkyivät.+++Se+voisiolla+tyyppiseni+++(+aiem+elämän++itseni+näköä+)++?+Lady+sarahin+näköä(mut+en+ehk+++kai+ollut+Sarahvaan+jonkun+tytär.+?++se+henki+henki..++että+eräs+tuntemani++tyttöse++kuulovammainen+++olisi+ollut+se++toinen+vaimo+++jonka++Jerusalemin+kunink+poika+ottihenki+henki+että+hän+oli++paha++minulle.tuo+kuulovammainen+oli++joka+osasi++”+sanoa+perse+++kerran++raa+astiyleensäkin+++naiset+ovat+raakoja+++krist+uskossaperse++v++ttu+++sanat+++hyvin+kauniillakin+++Minä+en+ole+sellainen+en+koskaan+ole+sanonut++perseeksi++enkä+voisi+sanoa.+++en+koskaan+sano+p++ska++tai++kusi++että+käydä+kusella++++(+ei+Eevakaan+tee+niin+++)+Ei++kunnolliiset+tädit++käytä+sellaisia+sanoja..++Mutat+kauniit+…+++Sofia+halventaa+itsensä…+++tai+Martina+(+häness+oli+voimaa…+++kun+katsoin+++jotain+esiintymist(+laulua..+oli+voimaa..++++mutt+teki+sitten+ihan+sexy+shown+++johon++ei+kestänyt+sanoa+ajatella+mitään.++siis++noloa..++++ja++että+jos+tekisi+sillä+voimalla+++ei+tiedä++miten+sen+kokisi.++++en+tied+miks+pitäis+suhteut+itseä+kaikkeen++ja+vertaillane+sexy+esiintymiset+on+aina++ala+arvoisia+++ne+ei+herätä+kateuttakaikki+tietää+siis+että+sillä+ei+ole+mitään+joka++on+sexy+vaatteissa++ehkä+Martinalla+alkoiolla??+rakkaus++Stefanin+kanssa++,+9+v+kun+jo+olleet+yhdessä.++(+sellaistakin+voi+olla+että+jotkut+eroavat+koska++heillä++on+rakkaus.+Minulle+väitettiin++henki+henkiettä+++joka+otti+sen+jakkukuvan+minusta..se+Klausin+kihlattu++Paula+Wedekindjonka+kans+meni+kihloihin+++raiskattuana+minutja+joka+enem+eeva+tyyppinen++että++hänen+parisielu+ei+kestänyt+sietänyt+että+tällä+tytöllä+oli+enemmän+kuin+hänelläse+eeva+tyyppi+täti+tylsä++kuollut++tunteinen+lehmätahtoi+antoi+raiskata+tämän++tumma+pitkä+tukkaisenvain+tummapitkätukkaisissa+olen+nähnyt+elämänhengenja+se+on+ollut+ihana++he+saattoiolla+parisielut+Klaus+ja+Paulamutta+he+erosi+++heill+ei+voinutolla++rakkaut+kun+Klaus+oli+raiskaaja++ja+Klaus+ryhtyi++homokseksuaaliksi+(+löysi+Suomesta++rakkauden+kohteen,+miehen+)++(minusta+tuntuu+että+Paula++Wedekind+otti+sen+kuvan.+++(+Jos+se+oli+minusta..++++varmasti.+++Kumpa+löytäisin+sen.Pinterestissä.+++++se+on+iso++vartalokuva+++jakkupuku+++pitkät+rasta+hiukset++kävelee++laatikko++käsissään++,+++lähetä+se+minulle+ole+kiltti++ja+sen+ympärillä+on+1900+l+alun+naisten+kasvojen+kuvia++(+kuvastaako+se+jotain.+?+++heillä+ei+näkynyt+vartaloa.++?sekin+oli+kaunis.+++niiden+kaunis+kasvoisten+naisten+vartalokinoli+kaunis.++Miksi+oli+iso+kuva++siitä++tummapitk+tukkaisesta++jokaoli+inhimillinen…+kasvoiltaan+kasvojen+ilme(+mutta+kädet+oli+raa+at…++++hän+oli++1800+luvulla+ed+elämässään+ollut+fyysisessä+työssä..(+meillä+oli+karjatila…++avustin+synnytyksissä++lehmien..++kasvatin++hevosia,red+horses+++…+++ja+kannoin+kaivolta+vettä+++karjalle…+++(+näen+jotain+kuivia+maissin+varsia+++kuivassa+maassasiellä+porotti+aurinko…+keski+lännessä…vankkureilläa+mentiin+sinne…Joak+on+++pappina++ArmonVirta++seurakunnassa++oli+matkan+johtaja+++minusta++tuntuu++hän+oli+myös+Aurinkokuninkaan+henkilääkäri..(+Prinssin+tappaja++ksi+kutsuttu.+)++Nyt+hän+rukoile+e+ihmisten+parantumisen+puolesta.
  8. 2.++ajattelin++mennä++kirkkokahville++(+kun+rahaa+ei+ole+)+2.80++oli+tilillä++ja++tahdoin+karamelleja++lohdukseni+++kun+ei+ole+mitään+ihmisuhdetta+++luotu+minulle+++(++tai+missäon?++Jumaal+on+luonut?++Jumala+auttaa+ja+johdattaa+++olivat+hyviä+++++ne++1+e++++siitä+edullisesta+++(+mtä+sen+ihan+söhlöntyöntekijän+sumea+silmäisen+ääni+minusta+kuuluI?(+Jumala+on+tietoinen++..)+++sen+vaalean++ihan++rillien+taa++supistettu+silmäisen+tädin..(++miele+skävi+jos+teissä+onniinpieniä+++että+hän+on+teille+ylhäinen+++se+tavistätihänestä+muistuu+piirre+josta++en++ehkä+pidä+++(++sitä+havaitsin+eilenmyös+junassa++(+mutta++teissä+saatta+a+olla+se+joka+ymmärtäää+++myösse+Jumalan+luoma++++Eli++,+tuo+vaalea+täti+ja+hänen+ääni+++koska+++äsken+tapasin+erään+tädin+joka+hänen+tyyppinen..++myös+vaalea+ja+ihan+sumea++silmälasien+takana.+++en+oikeastaan+tykkää+näistä+analysointi+asioista+++(+näistä+)Pidin+niistä+yksinkertaisista+mitä+tapahtui+(+sanoin+en++jaksa+mitään+kieroiluja++++)+++joo+nuo+tekee+hirveän+numeron+siitä+jos+syö+jotain+makeaa.++se+onyksi++jota+en++jaksa++ylipäänsä+syöminen+on+ällöttävää+++jos+katselee+tai+kuuntelee+jonkun+syömistämakea+ei+ole+parempaa++kuin++suolainen+hyvä+ruoka++Esim+++ruuanjaosta+kun+sain++varhaissipuleita++++(+en+ole++ostanutkoskaan+sipuleita+koska++krisnaliike+opetti+että++ei+saa+syödä+sipulia.+(+En+myös+osta++leivonnaisia+joissa+on+kananmunaa.++)mutta+jos+ruuanjaosta+saa+++pullaa++++tai++nyt+sai+sipuleita,++syön+ne.++En+osta+jogurttia+yleensä++++he+ei+hapatettujakaan+hyväksymutta+syönjos+ruuanjaosta++saa++++(+paitsi..++että++jogurtti+jos+on+päivänkin++vanha+päiväykseltä++sitä+ei+voi+syödä++se+on+niin+pahaa.+ne+menee+roskiin+jos+on+päivän+kaksi+++3+liian+vanhoja+jogurtteja.++)+++Sipulikastike..+kun+sai+kermankin,+kaurakermaa+taisi+ollase+oli+nii+mielettömän+hyvää+perunoiden+kanssa.+paljon+parempa+akuin+karamellit.++++ym+kin+ruuaat+ovat.++Krisna+liikeen+ruoka..+++on+hyvää..+mitä+ravintolana+myyvät.paitsi+viimeiseksi+++kun+kävin+he+tarjosi+Kidney+papujaymmärsin+siitä+että+he+ei+jaksa+ruokkia+minua..olinliian+ylhäineheill+on+tylsää+elämääkun+he+tekee+vaan+niitä++rituaaleja+++ja+minä+teen+elokuviaja+vaadin+niin+Jumalalta+että+saan+tehdä++koska++onkeksinyt+nuo+ihmeelliset+laitteet++ja+olen+perustajia+++,+krist+uskniin+kai+saan+käyttää+niitä+viimeisimpiä+ja+olenihan+lahjakas++ja+on+taidekoulutus.++Tai+pyydän+Jumalalta++ja+++Jumala+on+antanut+tehdä++mut+nyt+just++tuo+vanha+kännyk++joka+on+hyvä+ja+parassiin+on+ollut+joku+probleem.++Teinnyt+viimeksi+tiedonannon+Kirkolta+)++++eli+havainto+++vaalea+lyhyt+tukkaisesta+++tä’distä+oli++++kun+asuin+sen+uskovan+pojan+luona+ja+hän+paastosi++5+vkoa+++ennen+Joulua++++hän+oli+sumea..+++hän++ei+ollut+huolissaan..hän+tiesi+että++voi+elää+vaikka++vesipaastolla+5+vkoa.++++Siinä++tilanteessa++se+lohdutti..+++sellainen+tuki.++++Se+poika+selvisikin+siitä+paastosta.+++nyts+e+henki+joka+tietää+++sanoi+että+++niissä+ylhäisissä+on+se++että+he+luulee++että+se+joka++++ei+ole++niitä+ylhäisiä(+Hän+oli+Selim+Julma++)++++hih++olen+kiltti…+++siis+oli+ylhäinen+titteli.+++Hän+oli+joku+Eevan+poika+++ilmeisesti.+++Mietin+ett+ei+ole+Abel++?+ollut?++en+tiedä.+++++niin+ett+ne+ylhäiset++++minä+en+ollut+niitä+kuuluisia++kuuluisa+ylhäinen+nimi++vaan+olin+jonkun+tytär,+++josta+ei+kerrota+mitään+eikä+muotokuvaa+löydy.+??++On+mahd++et+olin++Elisabet+Cousy+++++++Satu+Cousy++++(++siis+kokeilinkirjoittaa+tuohon..Elisabeth++oli+väh+sam+näköinen++(+Kuningatar+Elisabet+++ei+se+pitkä+++neitsyt+kuningatarhän+taita+aolla+Pirkko+Jalovaara++++vaan+pieni+Elisabet++++(+joka+on+äitini+näköinen+)+++siis+muotokuvasta+tule+emiel+ett++tuo+on+ollut+äitini++jossain+elämässä+++eli+Elisabeth+of+York
  9. se+oli++ihan+hirvittävää+++++++++kun+mietti+toimeentuloa++mietin++voisiko+olla+kuvaamtaid+opetttms++++olen+saanut+sen+että+en+ole+niin+rajoittunut+++kuin+he+joutuvat+olemaanja++koska+se+oli+hirvittävää,itkin+++oltuani+päivän+töissä+++sairaalassa+(+siivoamassa+)++ja+laitoin+lautaset+pöytään,olin+miesten+psykiatrisella+osastolla+++oliko+2+vkoa++töissä++ja+sitten+nuorten+osastolla.Olin+jo+taidekoulussa+mutta+tarvitsin+rahaa.++Olisiko+se+sitten+ollut+kesä,+kun+olin+2+vkoa+töissä.++Niin+itkin+++olin++niin+herkkätunteinen+voimakastunteinen+++sairaala+oli+helvettiniin+kuin+yliopistokin+oli+++kun+kävin+siellä.+++Siksi+tahdon+perustaa+++sellaista+++mitä++tahtoisin.+++mut+minulta+on+estetty+ihmisuhteetse+eervavittu++++yritti+näkyä+minua+ylempänä++äskenhänon+psykopaatti+mittätäättömyys+Adamnussi+ensin+Lilithiä++kerrotaan++(+voin+lainata+tähän+sen+++Lilith+oli+ensimmäinen+vaimo++Se+oli+Eeva++,+jonka+takia+joutui++alastonkuvaan(+koska+hän+on+alastonkuvissa++voin+laitta+a+muutaman+tähän++)++lainasin+allaolevan++tekstistä+LilithPohjoismaisen+perinteen+kantaja++++Googlesta+.”Juutalaisuudessa+toki+ajatellaan,+että+koko+ihmiskunta+on+saanut+alkunsa+Aatamista+ja+Eevasta,+mutta+ensimmäinen+nainen+hän+ei+suinkaan+ollut.+Ensimmäinen+Jumalan+luoma+nainen+ja+Aatamin+ensimmäinen+vaimo+oli+nainen+nimeltään+Lilith.+Tämä+nainen+kyllä+mainitaan+kristittyjenkin+Raamatussa,+yhdessä+kohdassa+Jesajan+kirjassa+(34:14),+jossa+luetellaan+demoneita.+”Villikoirat+ja+sakaalit+siellä+kohtaavat,+villivuohi+villivuohta+kutsuu.+Siellä+lepäilee+Lilit,+öinen+velhotar,+sieltä+hän+löytää+rauhallisen+sijan.”+Historiallisesti+Lilith+on+vielä+juutalaisuuttakin+vanhempi+hahmo+ja+hänet+löytää+jo+Babyloniaa+edeltävien+sumerilaistenkin+kirjoituksista+nimellä+Lilitu.+Hänet+mainitaan+myös+niin+sanotuissa+kuolleen+meren+kääröissä,+jotka+sisältävät+tietoa+ajasta+ennen+juutalaisuuden+ja+kristinuskon+syntyä.+Tämä+näkyvimmin+babylonialaisessa+ja+juutalaisessa+mytologiassa+esiintyvä+nainen+mainitaan+kuitenkin+Raamatussa+ainoastaan+yhdessä+kohdassa+ja+siinäkin+vain+vilaukselta.+Miksi+hänestä+ei+kerrota+enempää+kristittyjen+pyhässä+kirjassa?+No,+villinä+veikkauksena+sanoisin+yhdeksi+syyksi+sen+miksi+Lilith+”erosi”+Aatamista.+Vanhojen+legendojen+mukaan+nimittäin+Lilith+karkasi+paratiisista+ymmärrettyään,+että+hänen+olisi+pitänyt+elää+alamaisessa+suhteessa+Aatamiin.+Lilithin+karattua+Jumala+loi+hänen+tilalleen+Eevan,+hyveellisen+ja+alamaisen+naisen.”+En+voi+laittaa++Batshebasta+tehtyjä+maalauksia.++++Eikä+niitä+voi+katsoa.
  10. Toivon+oikeasti+Jumalan+lakkauttavan+itsensä+ja+luomistyönsä++koska+++muut+ihmiset+voivat+päästä+++jonkun+ihmisen+pään+sisälle.++tahdon+lakkauttavan+itsensä+koska++ei+ole+luonut+minulle+mitään.++Olen+monta+kertaa+kirjoittanut++ja+pyytänyt++löytää+sen+Jumalan+luoman++oikeanjonka+luona+kylässä+vaikka+käydä+++toivon+ett+lakkautta+a+itsensä++++esim+luettuani+äsken+80+++++kirjoituksenmitä+mieltä+elämässä+on+kun+ihminen+heikennetään+++rappeutetaanja+kaikki+on+takanapäinkaikkioli+köyhyyttä+tuskaa++yksinoloa+++en+ymmär+++jos+olen+krist+usk+perustajia+miten++voitu+kohdella+sitenToivon+ett+lakkauttaa++ilman+mitään+tuskaa++kauhua+hätää++kaiken++++mitä+ei+olisi+tarvinnut+koskaan++ollakaan.en+ymmär+mitään+syytä++laitta+a+jot+vaippoja+lapselle+ja++höpöttää+sille+(kunminullekaan+ei+mitään+ihmistä+ollutriittääkö+se+e+ttä+en+suostu+++jos+olen+krist+usk+perustaja++Mutt+en+tahdo+Venäjän+hyökkäävän+tänne.++++tai+kenenkään+muunkaan.++Että+en+suostu+että+annetaan+ihmisille+kaikenlaista+ennen+kuin+minulle+perustajana+annettu+mitä+tarvitsin.+++Mutta++en+tahdo+elää+koskaan+++++en+yhdenkään+niistä+kanssa+elä+koskaan+jotka++näkyivät+pääni+sisälle+tunkeutuneena++++eivät+ole+minkään+sielun+++atomin+murto+osakaan+++tätä+sielua.+++En++elä+niiden+sielujen+kanssajoiden+kanssa+eläen+++päätyi+että+heillä+oli+koti++asuntominulal+ei+se+ehkä+tahallista++++että+olisi+tasoitettu++kun+he+olivat+aivan+mitättömiä+++ihmisiäHe+tiesivät+että++tälle+tehdään+niin(+s+eon+yksi+mikä+näytettiin+ja+opetettiin+että+tulevaisuus+suunnitellaan++unen+aikanaja+he+tietävät++mitä+tulee+tapahtumaanhe+tahtoivat+häväistä+yksi+raiskaus+++yksi+sekuntikin++on+++missä+tunsi++jotain+absoluuttisesti+++mutta+se++ja+nyt+on+että+Lutherinkirkko+olkoon+kirottu.yksi+asia+oneilen+kun+kävelin+ohi+kirkontunsin+surua+ym+tunnetta+Jumalanpalveluksissa+olevaa+hartautta+++ja+surua++kun++osoittautui+huijaukseksi++kaikki+se.++++En+osaa+hyv+kirjoittaa?+++ett+tunsin++voimakkaasti++sen+kaik+myönteisen+mitä'+on++(+olin+joka++pidin+kaikest+a+siitä++Jeesuksen++++ymmärsin+sen+asian+++kun+se+tapahtui+tosiaan+siinäkin+että++tunsin+voimakkaasti++jotain+++siitä+et+olisin+isäni+luona+käynyt+++(+joskus+keväällä++koin+sen+)ja+++havaitsin++,+että+s+eoli+joku+nainen+++nyt+s+enäyttääs+itä++sen++saatanpillunkantajan+sielua++tajuntaavaadin+että+Jumala+lakkautta+a+sieluni+jos+++sen+lesbon++sielu+koskee+++mitään+sielunatominkana+murto+osaa+sieluuni+++tai+kenenkään+muun.+++Sellaista++filosofia+a+ei+ole+ollut+koskaan++tuhansina+vuosinaettä+niin+olisi.Kuolemanraja+kokemuksissa++sielu++nousee+++näkee+katonrajasta++kehon,kaikk+++toim+piteet+mit+sille+tehdään+jos+oli++jokin+++onnettomuus+++mink+takia+irtosi+kehosta+++ja+++++++ei+koskaan+ole++kerrottu+että+++jokin+muu+sielu+tunkisi+sen+sielun+päähän+tai+olisi++sen+päänsisällä+++++vaan+kerrottu+että+++sielu+++voi++silmänräpäyksessä++liikkua..+ja++yleens+oll+se+musta+tunneli,+jonk+läpi+valoa+kohti,++++++(+mutta+en+tahdo+kuolla++vaan+elää+elämän+loppuunmutta++ei+mit+rahaa+sässty++vaan++2+vkoa+ilman+raha+a+pitää+elää.Kiltti+1700+sukulainen+(?+)++antoi+1.+50+äsken+ja+menen+ostamaan++taas+näytettiinjonkun+hnklön++tajuntaa+++tajuntani+sisälläKuvottavaa+raiskausta++.+++Miksi+Jumala+ei+luonut+mitään+ihmistä+minulle??se+johtuu+eevasta?++jeesuskesta(+jäi+kesken+tuo+++mitä+kerroin..et+tajusin+että+s+eoli+joku+nainen+joka+tahtoi+tunteilal+että+käy++ikääntynyttäisäänsä+katsomassa++Hänellä+oli+tunteeja++hän++he++olsi+tahtoneet+ett+minulla+tunteita++sellaiselle+jonka+kanss+aei+ole+oollut+mit+tekemistä+ja+joka+tyahtoi+paha+aminulel+ja+joka+on+tyytyväinen+kun+olen+vahingoittunut+++(+minul+ei+vaan+ollut+mit+tunteita++ei+ongelmaakaan++Minul+olisi+ollut+vain+++ne+kaksi++isäni+ja+häennnaisystävä++jotka+esim+sanoi+et++miksi+sä+mitään+hengellisyyttä+++++(+he+ei+ymmärtäneet+MItään+siitä++ateisteina+++suunnilleen.+++++eivät+ole+läheisiä++++yksinkertaisia+ihmisiäja+siinä+olla+tunteita!?++että++siel+++(+menin+sinne+koska+olin+asunnoton+++yhden++kuukauden+teltass+apihalla+olin++epätoivoisess+a+tilanteessa.+++++Sitten++laitoin+sinen++yhden++kasvilava+puulaatikon++kasvimaan.+++Isäni+ei+antanut+laittaa+sitä+uudestaan+se+oli+yhden+kesän.++(+siis+nyt+kysyin+kesän+alussa++joskus,+olisin+voinut+ehkä+kasvimaan+tehdä.+++mutta++se+nainen+siis+++väkisin+yritti+niitä+tunteiluja++työntää+minulel+ja+++koieka+kanssani++++++sen+opin.++++ja+erkanin+siitä.+en+tahdo+tunteiluja+enempää+kuin+ollut+lapsena+tai+nuorena++++en+sellaista+kohtaan+joka++esim+ei+osaa++autta+alainkaan++kun+olen+10+v+asunnoton+ollut+++ei+hän+ymmärrä+siitä+mitään++mutta+se+ilmennyt+että+++hän+tahtoi+minun+vahingoittuvanminä+kirjoitin+että+hän+oli+Mooses+hän+nousisiitä+henkisesti+++(+kun+olin++nöyrän+näköinen+sill+yhdel+filmillä++se+oli+seur+päivänä++kun+olin+soittanut+isälleni+++ja+kuuline+tt+hänen+äänessä+oli+älyä++hän+puhui+nopeasti++älyllisestiEn+tiedä+liittyikö+se+siihen++et+oli+n+jollekin+nöyrämutta+en+sille++et+hän++olisi+mikkään++minkä+vallassa+koskaan