Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1527

1. en+kyllä+tahdo+ketään++hänen+enkä+kenenkään+valtaan.Minä+ainakinlakkaan+olemasta+sielunase+oli+selvä'+kun+kajosi+++antoi+Jumalla+jkajota+sukup+elimiin97-98++esim.+++En+tahdo+olla+olemassa+kun+Jumala+voi+anta+a+kajota+sukup+elimiin++sielu+a+joka+neitsyt+ja+joka+++väkivallaton+yms.++Tuo+tyt+oli+todella+++ääliö++yksinkertainen+ja+poik+ystävänsä+samoin+++kun+asuin++vuoden+heillähe+oli+ihan+lapsia.+++Soitin+Kirsti+kuosmaselle++että+tulis+kasvattamaan.++ei+hänole+täydellinen+ihminen+mutta+kuvat+hienoja.++++En+tahdo+edes+muulel+planeetalle++6tahdon+että+Jumala+tekee++karhunkaiseksisopivana+hetkenä+++++ei+tuskaa+kauhua+++niin+alhainen+++Jumala+joka+++antoi++lamannutta+atunteet+tunne+alueesta+aivojenniin+alaarvoinen+++++hetken++kun+Joel+seisoi+vasemnm+puoella++ja++katseli+ylitseni++tyttöä++joka+ehkä+oli+se+salome+,+oikea++saint+salome++++aktivoitui++aivojen+hermoradat++ja+tunsin+rakkautta,ja+tunsin+sitä+kohta+a+vasten++miten++"roudassa"+muu+aivoni+oli++siis+en+ole+voinut+normaali+tunteella+arvioida++ja+kokea+asioita+vaan+häväisty+hetekstä+hetkeenKoin+sen+kun+tunne+romahti++1999++++yhtenä+hetkenä,+++koin+sen+jälkeen++esim+tunnin++++että+muistin+normaalin+tunteen+++koin+miten+seksuaalinen+tunne+++meni++tavoittamattomiin,+ylitse(+eikä+kukaan+ole+tehnyt+++auttakseen+mitäänselvää+oli+mitä+tarvitsinjonkun+seurass+aollanut+se+soitt+poik+tuli+istum+kahvilaan++vasta+päätä++(+olem+liian+erilaiset+)++++tuo+henkii+sanoi+hän+ei+koskaan+anna+sulle+mitä+sä+tarvitset+++tai++olet+häntä++suurempi,Jeesusta++++++++siis+jeesukselle+annettu+kaikki+valta+maan+päällä+luki+jossainja+hän+ei++antanut+ei+anna++sopiva+a+ihmistä++missä+minull+tunteet+?+hän+ei+välitä+mitä+sä+tarvitset+vaan+se+akka,++sanoi+henki+++nyt..Eeva+siis..niin+en+elä+heidän+maailmassajotka+yritti++20+v+raiskaamalla++tuhota++sieluni+psykopaatiksise+ei+heitä+häiritse++voin+mennä+vaikka+yöksi..++++Tunne+toimi,+hermoradat+aktivoitui,(+tietysti+kun+ei+ole+ketäänjota+kohtaan+tuntea++aamusta+iltaanesim++jos+tänne+kirjoitt++joku+tai+vaikka+facebookiin+ja+pyytää+ihmisiltä+vaikka+kokemuksia+jostain+asiasta++hän+saa++satoja+kirjeitä',+mutta+minulle+ei+tule+yhtäkään(+mikä+sen+tekee???+++)+++jokin+selittää+että++jeesuksen+teki++joku+paha++nainen(+ja+hän+ei+anna+koskaan+ihmisille+sellaista+jota+he+rakastaisi+tai+joka+sopisi+heille++?++++nyt+ehkä+antoi+sitte+Jutta.++Gulfsen++parisielun?++++että+hän+olisi+suurempi+kuin+joku+neitsyt+tmsjostain+sellaisesta+syystä..samoin+ovatko+Meeri+ja++sam+Yaffa+parisieluja??+jokin+väitti+niin+++että+heillä+siksi++olisi+ollut++rakkauselämä++suuri..joudun+kokoajan+kokemana+että+minulta+s+eon+tuhottu+++se+oli+jo+ensim+kerrastaEevasta+ilmeni++kerrottiin+että+hän+tahtoi+raiskattavan+++loputtomasti++että+en+vois+enää++tajuta++++siis++ihminen+ei+kestä+yhtä+raiskausta++(+Muistan++sen+nyt..+)+++että+koska+se+oli+toivotonta+ja+myöhäistä'+tahtoi+että+tuhottaisiin+++perinpohjin++++ne+oikeat+tunteet++jotka+ei+kestä++yhtä+raiskausta++(+niin+++se+henki++ilmaisi,+sanoi+)++mutta+Jumalani+suojele+e+minua++vaikka+en+olekaan++havainnut+sitä+ja+kokenutmutta++pakkohan+olla+täydellinen+Jumalan.raiskauksessa+on+juuri++se++tunne+++"raivostuttava"+(++ei+voi+sanoin+kuvailla+)++että+s+eluulee+että+voi+tehdä+tuon++ja++pakottaa+jatkamaan++++elämääLöysin+lopulta++n+19+v+raiskaamisen+jälkeen++sen+mikä++oli+++jotenkinriittävää,että++sen+henkilön+sielu+lakkautetaan+olemasta.kaikin+voimin+raiskauksen+aikana++rukoilin+että+sen+sielu+lakkautetaan+olemasta.++joka+sen+teki,.+J+akoin+++että+ei+ole+atomin+murto+osa+sieluani+joka+liittyi+jotenkinsiihen+raiskaukseen.(+minua+raiskattiin+siellä+Jonsun+talossakin.+Vuoden+kun+asuin.++Tyhjästä'+ilmasta+siis.++Tahdon+++puutarhan++maatilan++ehkä++++en+tied+ku+en+ole+kokenut..(+toimia+tunteiden+mukaan..++)+++nyt+on++7++een+päivään++rahatontaRuuanjaosta+sai++ruokaa+++ja++menen+uudestaan+loppuviikolla,+++ruoka+a+on.+++++Hän+on+voinut+käsitellä+kuviaanminulla+ei+ole+kännykkää++++en++ole+ollut+kursseilla+++++(+koin+++hetkisitten+että+tanssitunneille+pitäisi+päästä!!+että+just+oikea+hetki.++oikea+aika.+Olen+voimissani++nuori+++miksi+ei+ole+luotu+++++että+saisi+mitä+tarvitsee++jos+on+perustajia++(+aion+elää++terveesti++siihen+asti+kunnes++Jumaöla++hyvä+täydellinen++++ei+siin+tarvi+oll+mitään+kauhua++s+evoi+olla+kuin+nukahtaisi++kauniiss+a+luonnossa+++ja++silmräpäyksessä+onkin+joku+karhunkainen+++sittenkun+on+sen+aika+++koska+ei+voi+kehittyäei+voiolla+rakkauselämää++ei+oikeasti+kehittyätanssimaan+aion+opetella+laulamaan+lauluja++yms.++++teen+omia+lauluja.++(+onhan+s+ekiva+kokeilla+kunon+KaiKKI+systeemit!!+Oman+kotistudion+voi+saaada+ja+yksin+soitta+akaikki+a+instrumentteja++siihen+ei+tarvitsisi++kuin++vaikka+10+000+++mikä+ei+ole+++mitään+monillekaan++kristuskonkeksintöjä+ja+vaurautta++käyttäville++++(+ei+minul+ole+tietoa++kotistudion+hinnasta...…+++)++olenkyl+ajatellut+että+pitäisi+osata+soittaa+jotain+instrument+ennek++alkaisi+++sävelt
  2. Joensuun+Gospelfestivaalit+–+25.+Gospelfestarit+13.-16.8+2020Gospelfestivaalit+–+nettijuliste+ja+tukikohde.+By+Tiedotus.+Rosa+Kansala+on+jälleen+tehnyt+upeaa+työtä+julisteemme+kanssa.+Tätä+mainosta+saa+jakaa.https://maatanakyvissa.fi/tuolla+näköjään++oli++gospel+festareita.++++menen+katsomaan++Joensuuhunmistä+saan+rahan+matkaan++kuka+avustaa+?+kuka+lähte+e+mukaan?++maatanäkyvvissöä+++(+joku+sanoi+että+minä+olen+tehnyt+tuon++ett+minä+tein+noita++Jeesukselle++festareita.+++(+itse+havainnoinsiel+oli+sumea+silmäinenjoku++(+olennähnyt+muitakin.+++++Jenni+Varttiainen++ja+jollainmuullakinoliihan+suemat+silmät++koska+en+ole+saanut+nukkua.sittens+anoi++se+oli+se+tyttö++joak+nais+++siellä++jossain++jollasellainenkorkea+++nussintajonka+kirosinperinpohjinn+kun+se+laitettiin+minun+sisällä+tuntumaan,+++minulla+siis+ollut++vuosituhansina+se+rakkaus+elämämitäs+nyt+tänään+vois+tehdä.++kuka+auttaa++Maata+näkyvissätarjoa+aruuaankyydin++lähte+ekanssa+++misäs+on+rakkaus?nuo+nuoret+tytöt+oli++ihankuin+minäminulelonluotu+joku++ja+elämä+ja+tarina+++++(+nii+katsokaa+tuo+Maata+näkyvissä.katselintunteetta.++++Ääntä+ei+saanutkuulumaan.++(muistinväärintuon+soittajapojan+nimen..+)++Eeva+meni+tupakalle.++(+sätkiä+kyseli++Mutta+hyvässä+kunnossa+on!!++Hänonkiva+ihminen.+++Jos+olenkirjoit+jot+pahaayritin+vain+++kuvasta+ajotaintunteitayms.++en+hänelle+tahdo+mitään+pahaa+++++enkäsanoa+mit+paha+ahänestä.++Mut+en+hänen+vallassa+elä+.(+Hän+sanoi+että+voin+nukkua+hänen+luona.++++Eikä+mitään+tarvitse+maksaa.+Voin+hyvin+nuk+siell+mis+olen+teltassa,++niin+entarvitse.++Muttakun+tule+epakkanen++sanoi+että+sitten++.++Kuka+lähte+ekäymään+Lutherinluona?+katsotaan++pellot++++gospel++juttu+on+liiallinenensialkuun+ainakinen+tahdo+mit+suurat++tuollaist+joukkoa+joka+ei+välitä+minusta+edesjos+menisin+heidänkaupunkiinolisin+tyhjässä+kaupungissa
  3. koen+elämää+tarkoitukselliseksi+kunkohtaan+ihmisiäniinmiksi+minua+pidetty+yksinaamusta+iltaan+kaikki+juhannukset+joulut+uudet+vuodetjoina+en+tahtonut+olla+yksin++30+vuotiaana++40+vuotiaana++eikö+siel+ole+mitäänihmistä??????++jos+Jumal+antanut+minulle+kaikki++ideat+++ymmärryksen+++++++eikö+mitään+++Luther++on+kuulovammainen++siinäpajhat+henget+siis+ehkä+siveettömien+naisetn+niihin+liittyen+saaneet+aikaan++hä'nkin+onyksin+Saako+ne+voittaa?+ne+pahat+henge?+kenelläon+valta++kuka+järjestäämiksi+ei+löydy+ihmisuhdettaPaikka+a+joss+akyläilläRahaa,+kun+tarvitseejonkunkanss+aon+hauska+a+kivaa+++tahdon+että+ME+tehdään+se++jotka+Jumala+luonut++löydetään+rukki+jostain+laiteaan++aitaus+lampailleklusipää+akka+joka+haluaqa+valtaa+o0lal+ylempi++me++heitetää'n+mielestämme++elämästämmemeityä+on+vaan+me++ja+meidän+elämäjokuonpilannut+fiiliäksiehkä+se+Jannikan+äiti++1600+luvulla??me+ei+välitetä+Jannikastaei+katsella+voicea++ajetana+autolla+jonnekinpelastetana+nuporia!heitä+ei++lavalle++valmistautumatytominaja+sellaisian+jotka+++ei++kuulumeidän+elämäänei+tiedä+meistäyrittää+menestyä+enemmänkuin+krist+uskon+perustajaJannika+teke+e+mti+teke+esillä+että+on+mökki+ja+omakotitalome+tehdään+mitä+tehdään++sillä+mitä++meillä+++ei+kai+se+yozen+vienyt+fiiliksiäni++minä+enhänestä+välitä+ei+kuulu+elämääniei+ole+eikä+tule+olemaan+minua+ylempiesimerkiksi.hänelle+on+annettu++maatila++++kun+hän+oli+miellyttävästi+epä+äluyllinenkuten+blondit+onmutta++kanssa++poik+ystävän++jonka+Jumala+luonutja+jonka+kanss+a+meil+ei+nyt+voi+olla+intim+elämääkoska++oli+20+vuoden+raiskaus++mutta+rakkaus+onkaikenvoittava++++me++pidetään+vaikka++lampaista++Karitsoistaen+tiedä+mistä+hän+pitää++++mitä+hän+tahtoo+tehdä+++hoippua+huoltoasemalle?+++++se+blondi+koettaa+viedä+tunteetMutta+julistinjuurihän+ei+ole+minua+ylempi+eikä+tule+koskaan+olemaan.++et+min+en+tee++sitä+intim+eläm+koskaan+++nii+ja+heidät+raiskattaan+niin+perinpohjin+ettei+vät+hekään+teeJumala+vaan+on+sellainen.+++haen+kahvia+nyt
  4. Jos+ihmisiä+olisi+puolet+vähemmän++saisivat+ihmiset++rahaa+enemmän.++Eikä+ne+lapset+tunkisi+++vanhempien+asuntoihin+ja+työpaikoille.++miksi+++sanotaan+että+väestömäärä+lisääntyy?+++++Se+on+pakko+estää.++Miksi+ollaan+avuttomia+siinä+että+++ihmiset+lisääntyvät+liikaa+?minun+pitäis+löytää+se++poika+kaveri++se+oikea+++ja+voimem+aja+asitä+asiaa+että+pitää++uhrautua+silloin+hyvät+ihmiset+ei+lisäännyjossain+hirveissä+maissa+he+voi+estä'ä+niitä++vastuuttomia++kehittymättömiälisääntymästä++++Mistä+he+yleensäkään+saa+elannon+en+ymmärrä.++ihmisiä+hirveä+määrä.++eikö+jossain+maassa++voida+laskea+rahatja+asunnot+++++ja++että+monelle+ihmiselle+on++asunto+++++ja+arpoa+vaikka+ketkä+saa++hankkia+lapsen.++++me+ei+voida+antaa+lisääntyä+tässä+maailmassalapselle+on+vain+joku+kaamea+tehdastyöpaikkakaan+++tarjolla+Miten+estetään+++++++niin+kuin++koronassa+?+++naiset+ja+miehet+asua+eri+rakennuksissanapsaistaan+poiikii+++ne+munajohtimetehkä+epäluonnollisuus+tehnyt+maailmasta+tällaisenlasten+kuoleminen+enne++++esti+olemasta+liika+a+ihmisiä?+++ja++lyhyt+elinikä++joskus+++eikö+tääl+ol+e+mitään+rakkautta???++joku+ihminen+minulle.++(+ne+isot+kaupungit+on+niin+epä'luonnollisia(mikään+ei+ole+++liian+epäluonnollista+++siellä+ei+voida+vaatia++luonnollista++lisääntymistä++Ehkäisyvälineet+on+++vähentäneet++?+lisääntymistä..++ihmisil+on+vaihe+ollut+jona++se+intim+eläm+on+heidän+mielestä+vain+++johonkinmuuhunkuin++lapsen++hedelmöitymiseenen+ole+tyttyytyväine+Jumalaan++en+ymmärrä++miksi+ei+mit+ihmisuhdettani++voinlaittaa+sen+kuvan
  5. No+hei!+++Olenkyllä+ihan+tavallinen+ihminen.+++tuli+mieleen++,+ett+kannattaa+anta+aminulle+se+ihmisuhde,+++se+voi+vaikuttaa++Maustetyttöihin++myönteisesti.se+pelastaa+maailmaa.olette++hengenpelastaja!+++menin+katsomana++uutta+laulua++(kuului+jossainsitä+)++Kaisa+++suhtautuikin+minuun++negatiivisesti,++ilmaisi+jotain+vihaakin.+??++(+näin+sne+hengessä+)+++minunitsetunto+ei+kestänyt+ett++olin+väärässä..ei+se+ollut+itsetuhoinen+lauluniink+kirjoitin+et++eivät+menisi+itsetuhoiseen+suuntaan.++(+se+oli+jollekulle+tehty+laulu+++)++++++se+onikävää+kun++ei+kestä+jotain++et+on+huono+olone+kaksi+ja+kolmas++seuraava++joita+en+ole+kuullut++ne+olivat+tosiaan+itsetuhoisen+kuuloisia+++++kyllä.++(+mietin+että++s+eolihuonoa+energiaa+että+ensimmäiseksi+kuulinjonkin+ei+itsetuhoisen+laulun+ja+koin+että+olin+varmaankinihan+väärässä.+kuka+sen+teki?++kuka+tahtoo+hyvää+kuka+tahtoo+pahaa+++++(+ajattelin+se+oli+taas+niitä+energioita+++niin+kaksi+asiaa++++ja+kolmasettä++hänenkannattaisi+laula+aomasta+elämästään?Paula+ja+Toni+teki+samalla+tavalla+että+alkoi+laula+a+josatin+muusta+kuin++omasta+elämästä++Paula+ei+kertonut+yhdelläkään+rakkauslaululal+millaista+++Rasmuksen++laurin+kanssa+oli..hänkinlauloi+nyt+että++oli+Oulusta+ja++rikosrekisteri+hänellä..+vaikak++ei+varmaan+hänellä+ole+eikä+ole+Oulusta???++vai+onko++niin+sittenkuulin+hänessä+ihan+alkuun+Grete+Thunbergin+ääntäja+sitten+kuulin+Jonsun+ääntä.++Tuntemattoman++Jonsu+Melody.++++he+on+vähän+saman+näköisiä.+Vai+oliko+hän++se+Yozen++,+nimen+muuttanut.++++(+ja+Toni++lauloi+jotain+epämääräisyyksiä++,+ei+omasta+elämästään+niin+se+ei+kosketa.++Minusta+tuntuu+siltä.++++se+kuulosta+asiltä+että+laulaa+jostain+mistä+ei+todella+välitä+kaikesta+sydämestään++ja+sielustaan.+++++sitten+piti+sanoa..+++mutta+onko+asioita+liikaa.
  6. mietin+tuota++siivojattaren+kanssa+seurusteleeniin+sanoi+tuo+että++"sä+alensit+ne+kaikki+"+ne+luuli+vaikka+mitä+teit+että+sä+olet+huora+"Siis+se+miellyttää+ihmisiä+++ajatella+että+joku+oliis+huora.Olin+hirvittävässä+tuskassa+++warsowan+maaseudull+wolan+kylässä+nälänhädässä++++joku+siellä++sanoi+varmana+että++saa+ruokaa+jos+teke+ejotain++suostuu+johonkinen+tiedä+mihin+mitä+teinjoku+kidutti+siell+++on+selvitetty++selvinnyt.++(+he+ei+ymmärrä+mitä+on+tuska+?+)++++se+oli+varmaan+v++43+ja+44+++++menehtyi.+v+1923++raiskattiin++++++se++täydellinen+tyttö+++tuomarin+tytär++psykologiksi+opiskellut+??++muusikko,++klassisen+musiikineva+paula++täti++ei+sietänyt+et+minuloli+tunteet++tuhansien+vuosienIsmo+oli+luultavasti++muslimi+elämässä+Turkissa++Ameerahin+mies?ehkä+Osman?++Selimin+poika?++kun+koin+että+Leyla++Sultana++Hasekioli+äitini+++(+muotokuvass+ahänen+)++ja+Humasah++myös.++Jos+hänoli+poikaystävän+äiti.++Kun+ei+heidän+vaimoa+ole+kerrottu.kai+heillä+joku+nainen+oli.+++Amira+ja+osman++kuulosti+mahdolliselta.sae+kirjailija+joka+lähti+++oli+Murad.+en+tiedämiksen+saa+päähäni+nimeä++yhäkään.++++Se+jonka+poika+kirjoitti+Ruotsissa+valitus++romaanin+++että+isänsä+ei+välitä.+Näin+hänet+Kirja+messuilla++mutta+en+mennyt+puhuttelemaan.++Onko+Jumala+luonut+rakkautta!!??+normaalia+mennäänostamaan+herneenpalkoja+vaikka++kauppatoriltaLähdetään+jonnekin+mökille+?tahtoisinkeskustella..+tykkään++miettiä+mitä+on+kokenutjakaa+++kuulumisia+++++miten+voi+mitä+tuntee+ajattelee++sen+mukaan+miltä+s+etuntuu+siinä.+++siis+eikö+s+eole+sellaista?+miks+minurt+jätetään+yksin??(+kehittyi+tuollainen++selväkuulo...+++++(+en+siitä+piittaa..+)++apua+pitää+mennä++sinne+ruuanjakoon!!++Ehdin+hyvin...+++just.
  7. En+mä+tunne+suaMä+olen+liian+pieni+sille+jätkälle+äijälle.+Eppu+Normaalin+laulaja+sanoi+noin.+++++++Että+Jeesukselle+liianpieni+vai?++Olen+Jeesuksen+kanssa?Vai+onko+joku+muu+mestari.++++Buddhan+olen+ehkä+tavannut+Muhammedin+tavannut.++Niin++eikö+voi+uhrautua!!??+eikä+miettiäonko+liian+pieni?tai++liiansuuri+++++(+niin+hei8ssä+on+vialal+ett+eivät+ole+olleet+hengellisiä??eilenkoin+kirkon+oven+edessä+++sellaisen+puhtaan++++liikutuksenhyvin+puhui+Pappi..++++(+korjjasin+sniitä+saanoja++mitkä+ei+minulel+sopineet++täysinmut+en+tykkää+tähän+laittaa+sitä+++s+eoli+se...++++että+sanoi++Ylentäkää+sydämenne+Herran+puoleenkorjasin++Ylentäkää+sydämenne+Jumalan+puoleen++Se+herra....+++++Jeesus+itse+sanoi++Miksi+sanotte+minua+hyväksi,+kukana+ei+ole+hyvä,+Jumala+yksinon+hyvä+"++se+lukee+Raamatussa.++Sain+sen+talletettua+++kännykkäänmut++en+tiedä++miltä+se+kuulostaa..+++Sen+viimeisen++"biisin.."++se+oli+todella+kaunis++se+laulu."Villinä+ja+vapaana+++Volga+++Volga++"laula+anyt..sä+oot+mitätön+vaan+niille+++Jeesus+sanoi++minulle..+++(+kun+en+ole+nukkunut(+mut+he+on+heidän+syy..ku+eivät+ole+ant+nukkumpaikkaa+++sielulle+joka+näkee++elonhitusten+tanssin(+näinnäkynä+sitä+venäläistäkin+joka+ostanut+saaren..+++hän+oli+hyvä+ihminen...(+++se+ei+ollut+mitään++suunnitelmallista++++,+oli+viaton+ihminen+sanoo+tuo+laulaja.++)Hän+oli+vaan+voittaja+siellä+nonii++rakkauden+täytyy+voittaaminul+ollut++tunnteet+aivoiss+a+tuhannet+vuodet+ja++33+ensim+vuottajoten+normalain+tunne+elämän+pitää+voittaatarvitsen+jonkun+johon+tunne+kohdistaa.
  8. Ei+ollaihmisiä+jos++ilmasta+ruoka+a++++kuulin+edellisistä+kommenteista+jotka+tahtoi+olal+myönteisiöäettä+he+meni+sen+alle++,+mitättömiksimä+haluun+vana+sellaista+et+säet++voi+olljotain+(+niink+kasvattaess+aterveesti+++kasvimaallakuka+on+terve++voittamaan+++++kateelliset++tai+sairaat++++(+nauratti+et+kirjoitin++ed+++kateelliset+naiset++voittaa....niin+pahoja+he+on.+?+++++siis++voittaa++ne+kateelliset+naiset++jotka++jostain+syystä+tahtoo+puuttu+atoisten+elämäänMinä+en+ole+sellainen+rakkaus+seurustelu+asioissa++++en+kadehtinut+ismoa++ja+hänen+tyttöystävää++rakastin+vaan+laulujaanen+Tonin+yhtäkään+tyttöystävää+++++en+ulkona+näkemiäni+parejaminul+on+ollut++rakkautta+ja+tunteita++aiem+elämissä+++++En+tahdo+mitään+pahaa++ihmisille++sellaista+mitä+minulle+tehty.näytti+nyt+että+++jotkut++pahat+ei+tahdo+minun+tuntevan..ja+että++en+siedä+jotain++ylös+päästettyä++siis+huoraa+kehittymätöntä+naista+se+luule+eolevansa+minua+enemmän+ja+ylempinyts+e+alkoi++kiristellä+hampaitaanmitenniipaha+olsi+ylempi++en+minä+kiristele+hampaita+koskaan++se+meni+helvettiin+jos+se+ei+anna+sun+olla+voittaja+sanoo+tuo+laulaja++2+Sähköt+sain+sähkökitaraan.."+Eppu+normaali.+++Hei+Eppu+Normaali+++tutustutaanko+me+?+++++En+mä++tunne+suaMä+olen+liian+pieni+sille+++jätkälle++++äijälle.++++Jeesukselle+vai??++Eppu+Normaali+on+liian+pieni.+++"Sähköt+sain+sähkökitaraan++Sähköt+sain+en+muuta+tarvitsekaanSoitan+loppuun+asti+taivaat+teen+tähtineen..+niin+eikö+se+ole+sitä+että++antaa+ne+tähdet+++(+kävin+Lutherinluona++kylässä+++pohjoisuomessa+++(+asui+silloin+)+niin+sielläopin+että+silmissäni+Ei+ole+vikaa..tähhdet+oli+isoja+ja+kirkkaita!++kun+saavuimme+pihalleen+++.Täällä+näin+tähdet+tihruina+++ja+luulin+että+silmissä+on+vikaa.++Voisitet+antaa+vaikak++++mitä.++Kahvipöytään+kutsua.+++leivonnaisia+++kun+on+nälkäPaistaa++leivinuunissa+++karjalanpiirakoita
  9. nyt+löytääpoika+ystävä++!+++nyt+voitetaan+huonot+energiat+on+rakkaus+!+++oelnhan+ainakin+joka+lähden+elokuviin+ja++mustikoita+poimimaan++ja+henkisiintilaisuuksiin++++parannamme++ihmiset++siitä+++++kaikesta+voisimem+vaikak+matkusta+a++kasvattaamaan+vihreitä+lehtiä++että+jossiankaupungiss+aolisi++niinpaljon+vihreitä+kasveja++että+näkyy+kuvassa.+++joka+ikkunasta+roikkuisi+ammppeli.+++mut++tykkään+6tehdä+niinet+välitän+siit+kasvista+jonka+annan(+lopetetaan+tehttaat+?+vähinerinniin++++mennään+syömään+sellainenamerikk+juustopiiras+Puumalan+torille++?Käydään+katsomassa+lampaita.++++++eilen+suretti++kun++tehty+lastenkirjoja++vrmaan+saadakseen+rahaa,+palkkaa.++++joku+on+kasvanutjoka+sopivaMitä+sinä+tahtoisit+tehdä??