Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Epäilen+että+s+eon+Eevan+maailmaa+++että++en+saanut+apua+vaan+vaurioitettiin.Jeesus+elää+äidilleen+Eevalle.++++Nuorena+oli+++jolle+mikä+vain+olisi+käynyt.++Miksi+he+ei+olleet+luoneet+mitä+odotti,++++++tuhans+vuosia+kehittynyt+sielu+mitä+tarvitsi,+vaan++vahingoitettiin+++.nyt+ei+ole+oikea+hetki.oli++toissailtana+että+oli+kirkasta+se++selitys++joka+kuului,++että,+++he+ovat+kaikki+niin+alkeellisia+siksi+että+he++pitävät++Eevaa++niin+suurena++kun+Eeva+olis+e++ensimmäinen+Raamatun+mukaan.++Minä+olin+joka+elin+Eevan+aikalaisena+ja+näin+hänet++elävänä,+olin+hänen+avustajaksi+asetettu.+++Viimeksi++minulle+muistutettu+että+hän++harjoitti+yhdyntää+++nähteni+(+mikä+merkitys+sillä+sitten+oli..+)++++tuo+henki+sanoo+että+tiesin+hänestä+jotain+,+minkä+takia+en+kunnioittanut+häntä++koskaan.+++++jokin+sanoi++että+++++(+asiat+on+sellaisia,+että+jonain+hetkenä+kun+koikenut+jotakin+kirkkaasti++voi+snaoa+sen+seuraav+päivänä+ei+ole+edes+varma+oliko+se+niin+mahdollisestijust+nyt+en+koe+tietäväni+mitään++erityisen+selkeästi.++Toivon+että+kirkastuu.+++Ett+Jumala+tuo+totuuden.++(+olen+nyt++ens+kerran+monene+viikkoon+nukkunut+9+hja+se+on+niin+eri++juttu+kuin+se++niin+vähän+nukkuminen?++se++4-5+h+enintään++pystyin+nukkno+sen+voin+kertoa+++++eilen+++näin+Eevan+hahmoa++suurena++todella+suurena+++koheltamassa++++hänen+siivoustyössä++++Kunolin+nukkunut+vain+1,+5+h+(+minut+herätettiin+aamulla++nukuttuani++1,+5+h.++eli+se+oli+väkivaltaa.++++Yritin+nukahtaa+uudestaan.++n++tunnin+päästä+alkoi+raiskaus.+++JKäsittääkseni++jotkin+parit+tahtoi+kokea+++seksiäja+se+kaikki+tuntui+sisälläni+++kun+he+koetti+korkeammalla+tasolla+kokea++++intim+elämänmikä+on+o0llut++minun+++juttu++minun+elämääolin+kykenevä+siihen(+ja+se+on+mihin+Eeva+ei++pystynyt.++Hän+ei+ymmärrä+mitä+se+korkea++intim+elämä+on+)Nuo+on+varmoja+asioita.++++++Se+tuliselväksi+++.++siis+se+tantrinen+pitkä+aautuas++++intim+eläm.++jos+he+teke+e+sitä++se+tuntuu+minun+sisällä+vaimeasti++käsitin+niin.+++eli+he+ei+voi+tehdä+sitä.++++(+kirosin+niin+perinpohjin++ettei+voi+sanoin+kuvatavihasin+siis+++kun+se+ei+ole+minun+aviomies+++Oli+oikeus+tehdä+niin.++++(+en+jaksa+kuvailla+sitä++++++P'äädyin+kai++rukoilem+et+Jumala+lakkauttaa++tämän+ihmiskunnan+että+jos++jollain+planeetal++ihmiset++raiskauttavat+++tuhansia+vuosia+kehittyneen++heidät+lakkautetaan+heistä+tehdäänjotain+bakteereita+hajotetaan+alkutekijöihin.++++++mut++jos+se+on+edessä+++ei+jaksa+ajatel++se+liian+epäinhimillistäJumala+on+hyvä+ja+voi+lakkauttaa+kaiken++tuskatta++kärsimyksettä.++ja+siihen+asti+elän++kuin+sitä+ei+tapahtuisi.++ahaa++tule+e+ilmi++miehet+pitivät+huorana++naista++jolla+oli+kykenevyys+rakkauteen++?++(+he+itse+eivät+kykene.naisella+on++hermokimppuja++800+alaosassa++miehellä+400nyt+selitti+henki+että++esim++ens+rakkaudelleni+riitti+se+mitä+hänellä+oli++että+mies+joka+jaksaa+sen+++rakakuselämän+on++jolle+riittää+se+mitä+hänellä+onja++että++hän+on+joka++auttaa+++naista++++ett+hänel+onjoku+jota+hän+auttaa..+Eli+hän+palvelee+sitä+että+nainen+voi+kokea+sen+autuuden+ja+hän+on+itse++siinä+hengessä+myösvaikak+ei+koe++niinpaljonkuin+nainen'(+niijojku+sano9i+et+hän+koke+evaan+siinä+nappulassa+++sen++pötkön+päässäett+siinä'+vaan+on+tunteet+fyysiset++niin+ilmeni++joskus++kun++raiskattiin++että++joku+henkilö+käsitti+sen+lopun+sitäennen+sitä+roiskausta++että+sellaista+ei+voi+tehdä++++ihmiselleettä+voi+ei+ei+tuollaista+ei+voi+olla+tuota+se+ei+voi+tehdä++tajusi+sekin+raakalainen(+siis++näytettin+miten+he+vakoili+ja+seurasi+sitä+raiskaustaja+kuulema+se++hetki+ennen+ruikkaamista++oli++missä+he+tajusivat+että+tuollaista+ei+voi+olla(+se+ei+merkinnyt+heille+että+murskasin+sitä+kehoa++silmistä++piikit+aivojen+läpi,sauvasekottimella+se+elin+päästä+juureenymsKuvittelin+veitsen+emättimeni+sisälle++kohti+sitä+elintä++(+en+anna+koskaan+sek+murto+osaa+++itseeni.+Tunteet+olivat+++++äärimmäisen+voimakkaat+++aluissa++aivoissa+,+++v++90-91++++++ensimmäiset+tuntee+t+olivat+tuskaaja+olivat++ylevämielisyyttä,+++että+miksi+he+tuhoavat+rakkauden+??+siis+oli+mahdotonta+että++joku++tahtoisi+tuhota+++itseltään+rakkauden+...+hän+ei+ymmärrä++että++hän+ei+välitä+sustaminunsisäisistä+tunteista..+++++yritti+juuri+käyttää+sitä++kidutusta+ja+väkivaltaa,tuhansia+raiskauksia+++ja+niiden+tulosta,++++jeesus+++yritti+olla++vaikk++vähän+pilkallienn+hilpeä+että+nyt+ois+niinkuinEeva++lehmä+lärvi+++++on+todel+vähänluottamusta+Salomo++raakalaiseenja+jos+äitini+on+tosiaan+parisielu++Jeesuksen.++(+tiedän+äidistäni+myös+++..++mitä+hän+oli.++)++(+Hän+taas++kunnioitti+Moosesta++joka+oli+isäni++niin+että+meni+ihan+sekaisin.++(Minä+olen+ollut+joskus+Moosekse+n+äiti.++Minulle+on+kerrottu.+++(+kuulin+isäni+huutavan++sitä,+huutavan+++"äiti"+minulle.+Olin+joskus+se.++Minulla+oli+niitä+suuria+++fiiliksiä++tunteita++kun+ihastuin++sellaiseen+joka+oli+niin+suuri..+ja+olin+valaistunut,+++++(+Ismo+Alankoon+)ja+sitten+oli+Apulanta,+++rakastin+niitä+lauluja.++Oli+musiikkivideoita..
  2. en+tuollaisista+poliittisista+asioista+tiedäalkoi++väsyttää+ja+rasittaa+++++te+ettesaakaikkea+joka+ikinenvaan+ensinolatav+alkukristityilläkunkäytetäänkristinuskon+keksintöjä+tai+käytettyja+alkukristityt+ja+perustajat+työönetty+syrjäänheille+annettava+eniten+ja+mitä+tarvitsevat+nytkirasitunkun+ei+ole+mitään+ihmisuhdetta++eikäole+ollut++50+vkukaan+ei+välittänyt+eilen+pääsenkö+nukkumaan+Bachilta+sain++1+unilääkkeen++mikäoli+välttämätön++rasittaa+++kun+kuvat+videot++kivoja++ehkä++mutta+++++ei+ole+kännykkääSiitä+katosi+kaikki+kevään+aikana+kuvaamani+++kunen+ollut+varmuuskopioinut++Tarvitsen+enemmän+varallisuutta!!!!päästä+tanssikursseille+++ja++tiet+kone+kursseille+mutta+nyt+olen+rasittunut+niitäkään+ajattelemaanette+te+saa+mi8tään!+selkään+ehkä!!!!9olette+lennelleet+lentoko9neil+ympäriinsä+ollut+kesämökit+asunnotette+vähää'käänkukaan+++ole++välittäneet+++kun+sielunäänikuuluu+ihmisistäettä+alkukristityllä+perustajalla++ei+oleei+mitään+kunniantajua+++ei+++oikeudentajua+++oikeudenmukaisuutta+en+ole+kuullut.++he+ihan+itsekkäästi+menee+vaan+asuntoihinsa+ei+piittaa+lainkaan+onko+perustajalla++koti+rahaa+++++olivat+hyvinkateellisia+kun+pyrin++Toni+W+n+luo+joka+oli+ja+on+menestynyt+++,++röyhkeitä+ja+kateellisia++++tyttöjä+naisiaen+tied+millainen+pitäisiollakun+ikävaiheet++20,+30,+40++menneet+++vaurioituneena+ja+kidutettunasilti+tahdon+tehdä+ja+toteuttaa+suunnitelmanitarvitsen+jonkun+ihmisen+++sen+oikean++luodun++jonka+kanssaJumalan+täytyy+olla+luonut+joku.
  3. Toinen+idea,+mikä+olioli+mennessä+puurolle++ja++ostamaan+venäläisestä+tavaratalosta+ilmapatjaa.++se+oli+että+köyhien+hotelli.++++Kun+on+paljon+++eläkkeellä+++,++työttömyyskorvauksella+++vähimmäismäärällä+eläviä+++++++esim+kun+luki+lehdessä+++että+kesämokkejä++vielä+missä+on+jäljellä++vuokrattavaksi,niiden+vuokra++on++800+viikonloppu??se+köyhä++eläkeläinen+ei+saa+niin+paljoa+kuukaudessa.++ja+matkat+ja+ruoka++maksaa.++++Hän+ei+voi+asua+hotellissa++++jossa++yö+on+100+euroa.++Tampereella+oli+MNK++hostelli+joss+aoli+20+e+yö.Etsins+euraavalla+kerralla+sitä+uudestaan+mutta+se+oli+lakkauttanut.+?+Siis+se+oli+kristillisten+nuorten+miesten+hostelli,++20+e+yö.++++++tajuan+tämän+aina++jos++etsin+tai+tarvitsen++paikkaa+missä+nukkua.++seudulla+jonne++oliisn+mennyt,+++oli++motellipaikka++100++esiinä++koin+että+todella++tahtoisin+että+siellä+olisi+joku++päästänyt+++vaikka+5+e+yö++nukkumaan++++++se+ei+ole+ohi+++se+voisi+olla+mitä+voisin+tehdä.++taas++nuo++tahtoo++aivastuksen+koska+olen+heitä++enemmänei+pidä+tahtoa++++kenellekään+++julkkikset+voi+olla++itsetuntoisia++jotka+ei+tahdo+sairautta+kenellekäänminun+piti+kirjoit+siit+flinsasta++ettäkun+herätetään+se+++jolla+oli+se,++++jos+hengitys+lakkaaksoka+koin++kun+nenäni+oli+tukossa++(+ollut+20+v+)että+tuntui+helpommalta++lopettaa+hengitys++++(+kun+tahtoo+nukkua+++ihanassa+väsymyksessä++++++ei+jaksa+taistella+ilmaa++sisälleen,tuntui+++ihan+keskeytti+hetkeksi+++sen+taistelun++vetää+ilmaa,+++voi+tuntua+helpommalta+leijua+sen+unen+mukana+++pois+++++(+siten+varmasti+se++Olli+Lindholm+lähtieikä+sydänkohtaukseen.+++)++Hänel+oli++uniapnea+++että+hengitys+oli+pysähtynyt++öisin+++++kertoi+haastattelussa.++++++Pitäisi+tarkkailla+++++sydänkäyrä+on+kyllä+kuvottava..ja+++syvän+unentilass+a+hengitystä+tuskin+havaitsee+?+++++miten+sen+huomaisi++onko+nukkuvalla+tukkeutunut+nenä+?++Meidän+pitää+rukoilla!?nukkumana+mennessä+puhdistaa+nenä.Pitää+tyyny+kohollakohotettu+tyytnynäkyi++tavaratalossakin´kiilatyyny+(+en+tie+donko+se+hyvä,mut+monesti+kun+minul+oli+nenä+tukoss+a+laitoin++pari+tyynyä+päällekkäinsilloin+ilma+kulkee++++tuo+pitäisi+englanninkielellä+kirjoittaaettä+herättää+++jos++nenä+tukkeentunut+++nukkuessa.+++Niin+ei+kukaan+kuole.
  4. Niin++muistin+ne+ideani.+Äsken++tyttö+sai+muistamaan+++kun++aloin+esitellä+ideoitani.++Puhuin+siitä+että+++voiollakuten+Aira+samulin++90+vuotiaana+kuin+50+vuotias++vai+40+vuotias.+++Myös+Cliff++Richard++tanssiii++75+vuotiaana++täysinkuten+30+vuotias.tuosta++ikä+asiasta+tul+,miel+se+ideani++++++se+oli+++++kun+kävin+apteekissa+++ostamassa+jotain+++nenäsuihkeen+++++(+niistä+paras+on+se+sininen+)+vitolin+tuoksuinen++risiini+öljy.(olenpaljon+maksanut++++löytääkseni+sen+parhaan.++(+HIh+)++Se+valkoinen++pakkaus+++on+sesam+öljyä++joka+on++ei+yhtä+hyvä'+nenään.eikä+ole+vitolia.+++(+Vitol+oli+vitamiini+jota+annetttiintippana+lapsena++,+isoäiti+antoi.++ja+se+tuoksui+maistui+vitolilta+++kuten+nenäsuihkeessa+sama++vivahdea++e++vitamiineja+se+on.++tms.++Ja+violetti+++sisältää+jot+kemiallista+ainetta+jota+mieluummin+ei+varmaan+kannata++laittaa+nenään.+++(+kokeilinsitä+viimeksi+ja+henget+varoitteli+että+ei+hyvä+aine+++se+lisä+aine+siinä.++eli+jos++rupeentuu++kuivuu++nenän+reunat+sisältä+päin.++ja+sitten++se++mehiläisvaha++hunaja++huulivoidepuikko+++se+mahtuusieraimeen+ja+sitä+voi+siellä+pyörittäää.ostin+sitä++molempia+lajejapepperminttu++on++ehkä+vähän+liian+++minttu++sieraimeen(+jossain+flunssassa+s+evoisi+++aja+a+flunssaa+tiehensä+?Pelkkä+hunaja++on+hyvä.++++(+joku+henki+väitti+ettei+se++välttäämät+niin+hyv+nenääntuo+tytt+ei+kestä+ett+olen+paljon+häntä+enemmänalas+se+laki++!+sqairas!+että++nuoret+ja+vanhat++samanvertaisiakja+kun+he+ei+toteuta+sitäsiinäa+sunnonhaussaei+ole+velallinen+ja+velaton+samanarvoinen.Vaankaupungin+asunnoissaovat+alkaneet+vaatia+ettäjos++on+maksuhäiriömerkintä(+he+soittavat+sinne+mistä+sa+akuulla+onko+hakijalla+kurjalla+jolel+lakisääteisesti+kuuluu++katto+pään+päälleonko+velkojavaikka+ne++olisi+muusta+kuin+asumisesta+Mikä+oikeus+heillä+tietää+ihmisten+velkoja???++ja+estää+asuminen+jos+on+velkaa??++siinä+tehd++velallinen+ja+velaton+eri+arvoisiksi.se+asia++on+niiden++ulosotto+systeemien+asia++eikä+asunnon+vuokraajien.+he+alkaa+ottaa+++ihmisen+tuloista+jonkin+summan.+++että+maksaa+vähin+erin++velkojaan.+++Ihmiset++yleensä+maksaa+vuokranminä+maksoin+aina+vuokran+++kaupungin+asunnossa+++yli+10+vuotta+kun+asuin.++(+he+vielä+purki++ne+talothe+tahtoi+kaikk+pahaa+++alkukristitylle++jolle+oikeasti+pitäisi+antaa++ensin+ja+enitenkun+kerran+krist+usk+rikkaudest+a+eletäänEEtwart+puhuu+tuollaMiten+menee+++joku+kysyi+Siinähän+tääl+,+sinähän+tääl..Okei..++++vai+onko+tuolla+vain+sama+ääni+kuin+Edwardilla.++Yhdellä+pojal+oli.edward+näkyi+eilen+kyllä.+++hänkinalka+aikääntyä++++kaikki+ikääntyy+++On+hän+Edward.+++++Mitä+mary++voisi+sanoa+hänelle??Edwardia++nauratti+s+e,++että+hän+Edward.+++Kun+tavoitin+hänet+tuossa.+Kysyin+muistaako+minua++1400+luvun+hovista.+++++++Eikö+kaupungin+asuntojen
  5. Nyt+sain+nukuttua++9+tuntia.+++Bachille+siitä+kiitos.++Jo+mennessä++bach+aluetta+kohti+muuttui+energia,+oli+suuri+joka+meni+hänen+luo.++(+he+luulee+että+olen+pieni+++nuo+ihmiset+)Häneltä+sain++saman+nukaht+lääkeen+jota++lääkärikin+määrännnyt.++Menin+ensinnä++sinne+missä+ilmapatjani+(+katselimme+urheilua+tv+stä+++totesin+että+++juostessa++naisetn+puvustus++ei+niinpaha++mutta++aibna+välillä++kameraan+ohi+käveli+joku+muuten+vaan++näyttäen+++törkeältä+pikkuhousuissa++Moni+nuori++häpesi+selväsrti+rintsikoissa+++esillä+oloaan(+Bach+ei+nähnyt+sitä+)+minä+näin++selkeästi++sen+vaikean+olon+sillä++tytöllä.++Olen+siitä+10000prosent+varma.++¨'tajusin+tuosta+kun++en+nukkunut+pitk+aikaan++tarpeeksi(+olin++4+h+nukk+++ja++sitten+1,5+h+ed+yönäja+olin+hyvin+huolissani+++kun+ei+väsyttänyt+++Bachkaan+ei+oll+nuk+ed+yönä+)++lohdutti+et+ei+senyt+niinkauheaaja++alkoi+väsyttääkin+++hiemanTuollaisen+yläkerran+asunnon+tarvitsen.++Ihmisiä+ei+häirinnyt+että+olinniin+vähän+nukkunut,eli+h+eovat+niin+paljonminua+alempia+++henkisesti.He++tykkäävät+olla+2+h+nukkuneen++kanssa+tekmisissä.++eli+minun+pitää+kuuluu+ollasellaisena+joka+olin+Mooseksen+perhettä'Davidin+perhettäJeesuksen+lähisukulainen++++ylhäinen+henkisesti++.(+ja+olen+se+aina+ollut+)++menin+++ilmapatjalle,+otin+kokonaisen++imovanen+++,se+on+se++annostus++normaali.+++nukahtamislääkkeen.sitten,++alkoi+hyttysyä+lennellä++päin+naamaa.++Tajusin+en++nuhkahda+täsäs.++yritinolla+luottavainen+ja+päättäväinen++++muttaen+voinut+siinä+olla.++ja+lähdin+menemään+teltalleni++(joka+näytti+ihan+hääteltalta+++hennolta++harsoiselta+)ja++nukuin+siellä+nyt+sitten+heti+ja+kunnolla.
  6. anteeksi+kirjoitusvirheet.+++ne+pilaavat++tekstin,+Kirjoitan+s+en+joskus+puhtaaksi.++elikkä+++kun+luin+tuon+äskeisen...Niin+++++jo+ennenkuin+palasin++telttaan+++++++(++sainolla++yhdessä+asunnoss+ayksin+jonkin+aika+aolin+siellä+)ai+Ismo+laulaa!!!!!!+++tuota+laulua...+++mul+on+unelma...++Joku+soitta+noita.++Jukka+Orma+soittamass+a+kitaraa.Pääseekö+heille+nukkumaan???++Kirjailija+Snelmanin+luo.+++muttahänkirjoitti++siveettömiä.+++se+susi++oli+ihan+hyvä+olento++ja+on.++++en+oikein+tiedä+miten+suhtautua+ja+mitä+sanoa.++Ketut++ovat+ok..++ja+supit++++niiten+kanssa+ei+ole+ongelmaa++(+kaikkien+kanssa++sujui+oikein+hyvin+++koko+talvi.+++oikeasti.+Hyviä+muistoja.++en+ehkä+jaksa+kirjoitta+a+ja+raportoida++kun+minulla+on+kokemuksia++enemmän+++muutamass+atunniss+akuin+joillain+on+kymmenissä+vuosissa.++Muistan+++++hetkestä+toiseen++viimeisimmät++++tietysti++j+a+koin+ne+++selkeästi.
  7. Tarkalleen+jos++raportoin++++anteeksi+kirj+virheet.++++On+ollut+vialla+siinä+että+en+ole+pystynyt+nukkumaan.+asioita+on+monia.++++++Ensimmäisenä+++päivänä+kun+palasin+++telttaan+nukkumaan.++Näin++++puretun+sairaalan+keskellä++menevällä+tiellä++suden+jäljen.+++en+siihen+reagoinut.++en+pelännyt.+Olin+jo+nukkunut+yön+siellä.++Minullel+++ilmennetty+se+susien+tialakin.(++Toissayönä+++nukuin+siis++4+tuntia,++teltassa.++(+ollut+vaikeuksia+saada+unta++ajoissa.sehän+ei+haitta+a+jos+on+sisätiloissamoni+teke+eniin+tuosta+väestäkinTääl+oli+joku+ryhmä',johon+huvikseni+menin,++ja+ilmeni+heti,+että+kaikillaoli+sama+ongelma,+he+ei+nukkuneet+yöllä.+++++niinhän+voi+tehdä+että+++nukahtaa++kun+pystyy+aamuyöllä+tai+aamulla+ja+nukkuu++yli+puolenpäivänmuttakun+on+teltassa+++johon+alka+a+paista+a+aurinkoaamu++seitsemää+kaumpaa+ei+voi+olla+sielläSe++asia+ollut+++on+mahdollista++että++laittaisin+teltan+yhteen+kohtaan+missä++varjoa+++taitaisi+olla+aamulla+++pidempään.++++niitä+kohti+a+ei+mielestäni+++ole+liikoja.rasitta+a+tuollaiset+jutut.+on+todella+rasittaavaa+siirtää+telttaa.++++sain+päähäni+että+olen+ehkä+eläinten+juomapaikan++tiellä(+siel+ei+kyl+llut+mit++polkua+veden+ääreen+++ei+ne+ehkä+juoneet++siinä+koskaanja+siirsin+teltanmikä+oli++hirvittävän+rasittavaapiti++kävellä+ja+kantaa+pari+kertaa++++ja+nyt+++on+ilm+niin++ett++siirsin+sen+taas++paikkaan++missä+olin+talven+ja+missä+kuulema+joku+huora+asusti+lähettyvilläja+harrasti+kuulema+naimista++++pääasiallisesti.++ja+koska+oli+liian+lähellä(+siellä+kauempana++heidän+pikku+pää+ei+ulottunut+sinnejoten+sinne+olis+viisainta+palatailmeisesti+++sain+nukuttua+vain+1,+5+h++koska+se++t76yttö+tahtoi+herätä+nussimaanja++s+eheidän+nussinta+++tuntuu+jostain+syystä+minun+sisällävaimeasti++++toisintona+++++se+johtuu+ksoka++minä+olen+ollut+jolal+ollut+rakkaus+elämä+kokreahe+ovat+ollete+ylhäisiä+titteliltään++löysin+just++koulukaveristani++toisenkin++aiem+elämän(+1600+luvulta+löysin+yhden+)oli+samassa+kuvassakin++Henriette+Amelien+kanssa.Eilen+tuli+eteen++hänen+1700+luvun+muotokuva.+++Myös+1900+l+alun+valokuvan+hänestä++(+ja+itsestäni+olen+löytänyt+)++(+ehkä+oli+lady+sarah+++(kuvittelin+niin++Olli+Lindholm+laua+atuolal+Rakkaus+on+lumivalkoinen..+autta+atunnetta+olemana+mukana...siis+kuvittelin+että++hän+olisi+ollut++Sarahin+tytär++Louisa+Bunbury.++Muttavoi+olla++++että++++Sarah+olisi+ollut+se,+joka+kävi+kylässä+Joelin+luonaolen+yrittänyt+etsiä+häntä.+++Se++Mimmi++Mustikka+suu+josta+Joel+lauloi.++(+Mustikkasuusiinä+voitte+++nähdä+Jeesuksen+)+hihihi++hihitän.Oliko+Jeesus+kiltti+++se+tyttö++lady+sarah?++jälkeenpäin+ajattelin+että+hän+ehkä+tahtoi+minun+näkevän+++kuka+sarah+oli.++Sen+oikean+sarahin.++ihana+tuo+laulu.++++Mä+olen+suuri+vielä.,..sanoo+Olli+Lindholm..hän+on+jossainjokuhän+syntyi+kohta++++sanoo+hän+++++++Tuo+saa+kyyneleet+silmiin.
  8. kerron+++ilmiöstä+++jolla+++minua++kiusattu++ja++rasitettuväitetään+että++ihmiset+tahtovat+olla++toinen+ihminen.++Minä+en+ole+sellainen.+++En+tahdo+olla+kukaan+muu+kuin+olen.++Löysin+paikan+jossa+sain+olla++rauhassa,++etäisyys+ihmisiin+oli,+++ja++jokin+auttoi+sillä+++että+en+nukkunut+++pääsemään++niistä+yksi+asia++niissä+ilmeisesti+on+vallanhalu+++++++en+kirjoita+tätä+parhaimmin+kun+en+ole+nukkunut+++tarpeeksi.++en+suostu+siihen+väkivaltaan+++että+++kukaan+lukisi+ajatuksiani++joudun+nyt+jo+fudaamaan+jotain+mulkkua+mä+en+ikinätajua+että+mä+en+saa+olla+joku+muu+ihminen+sanoi+tuo+++uskomaton+kuvotus++tämä+ei+ole+niin+hyvin+kirjoitettu.++++Minun+pyyntö++älä++yritä+olla+minä++en+tajua+miksi++se+pitäisi+sanoa++älä+yritä+olla+läheinen+minulle+++älä+koske++älä+yritä+koskea++kun+olin+++kehittymättömämpi+++ja++ihastuin+Ismo+Alankoon+ja+palvoin+häntä,en+olisi+tietenkään+koettanut+tunkeutua++hänen+sieluun+++olemaan+hän++tai+samanlainen+++++++mutta+kunkirjoitin+hänelle+ensi+kertaa,+19+vuotiaana+++yritin+ehkä+kirjoit++hänen+tyylillä++hieman+++++(++ei+se+sekamelska++mitä+kirjoitin+ollut+kyllä+++)+++++mutt+en+käsitä+mitään+siitä+että++yrittäisi+olla++sama++kuinjoku+muuvoitteko+ymnmärtää??+++että++olka+a+oma+itsenne+älkää+yrittäkö++yhtään++++nyt+jo+sinun+sielua+näkyy+sisälläni!+++jeesusko+se+mätäpaise+on?++siis+jotak+ovat++hiuora++siveettömiä(+sitä+++ehkä+tuli+esille+että+Sofia+Belorf++vaikak++luule+eolevansa+sama+muiden+ihmisten+kanssaett+sellainen+siveetön+luulee+olevansa+sama++(+Jeesushan+oli+se+siveetön++salomo+joka+ra+aasti+nai++joka+reikääja+se+taipumus+yhä+on+hänelläsiis+normaali+++tyttö+++kehittynyt++naisen+sileu+++vaikk+olis+vedetty+miten+alas+++++tuntee+inhoa++vierasta++miehen+kehoa+kohtaan(+siinä+nuo+kaikki+imbesillit+ovat++kehittynyt+sielu++että+he++elää+selibaatissa++he+ei+harjoita+mitään+yhden+yön+juttuja+++)++ei+he+nyt+imbesillejä+ole+++mutta++++siis+kehittynytsielu+joka+vedetty+alas++on+yleensä++siveellinen+++siis+normaali+kehittynyt+tytön+naisen+sielu+++inhoaa++++jotain+vierasta+tuntematonta+mies+kehoa++ja+sielua+++++mutta++Jeesus+joka+vedetty+alas+++tarjoa+a+seksiä+sänkyyn+menemistä+kelle+vainniinonko+Jeesuksella+ongelmia+siinä,++että+hän+"yhtyi"++900++reikäänSalomona.+++(+Saban+Kuningattaressa++joka+on+Amma+se++näkyy++hänkin++"yhtyy"++kehen+vain++++halannut+++miljoonia+ihmisiä(+mikä+on+inhottavaa+)++(+oikeasti+hän+tahtoo+olla+vallassaettä+ne+ovat+pieniä+jotka+hänen+vallassa+++muuten+hän+ei+halaisi(mutta+ne+ihmiset+luulevat+että++he+"valaistuvat+!"+siitä+halaamisesta++eivätkä+varmaan+tajua+että+heidän+pitäisi+olla+sen+läskin+Amman+vallassa+lopunikuisuutta.++(+Salomo++900++naisen++++reiän+++++meni++saban++kuningatta4renb+kanssa++vuoteeseenkerrotaan+Raamatussa,he+saivat+pojan,++Menelik+++josta+tuli+Kuningas.++++sitä+helppo+menettää+kunnioitus++kuningats+akohtana+kun+valvoo+rappukäytävässä+hapettomassa+ja+kuninkaalla+on++kesämökkiomakotitalo++kartano+Helsingissämutat++ei+piitta+a+vaikka+rukoilisi++että++saisi++jossain++++nukkua++tioedän+monai+kuninkaita+jotak+ei+ole+nyt+menestyneitä(+he+ovat+kilttejä..++he+poanostaa+siihenett+seuraavassa+el¨mässää++voivat+olla++tai+sitä+seuraavassa+++Venäjän+kuninkana+tiedän.++CDharlotta+Von+Hanoverin+puolison.++hän+on+ihan+ppikkuinennäinitseasiassa+hänbet+tänäänkun+olen+nukkunut++1,+5+h+++yölläja+viime+yönä++4+h++käänsin++selkäni+hänelle..+++kättä+heilautin++kun++tervehti++,++mutta++käännyin++sivuun+koska+sellaine+jjoka+ilomestyy+kun+on+nukkunut+++1,+5+h..miten+pieni+hän+on?++ja+ed+yönä+4+hjne.+++++voiko+hän+minua+auttaa.+Hän+viihtyy+niin+pienenä.++hän+on+hirvittävän+yksinkertainen.Joku++kertoi+että+venäläisiä++vihataanett+minäkin+siksi+++vainottu+ehkämutta+en+tiedä+kuka+venäläinen+olisin+ollut.+++Siis+ei+ehkä+vihata++vaan+pelätään+ja++tahdotaan++++torjua++syrjäyttää+tms.++en+ole++se+Charlotte++Von+Hanover+kaan+++++niis+piirroksiss+a+olisin+voinut+olla+näköinen.++en+teidä+kuka+olin++++1600+luvun+lopulla.Itkin++H+Amelian+lapsia.++Mutta+hän+on+selvästi+Niina.++Kunluin..++koin+että+itkin++ensimmäistä+kjoka++kuoli+++vuoden+ikäisenä.++siit+olis+voinut+päätellä+että+olisi+ollut+H+Amelia.++Mut+saatoin+ehkä+olla+++häntä+10+v+vanhempi+AmelieH+Amelien++aviomies++oli+++veli++++++10+v+vanhemman++Amelien.++Mutta++tajusinku+kirjoitin++Ancestryssa++oli+laitettu+aikuis+++muotokuva+Ameliesta++että+sillä+ei+tarkoitettukana++kuvassa+näkyvääjoka+olikin+sitten++Albertina+Agnes+Amelien+äiti,++vaan+siinä+seisoi++Albertina+Agnesin+vieressä+oikealla+puolella+++pitkä+++ehkä+vaalea+hiuksinen+++tyttö+++tai+naishnklö++joka++ilm+oli++Amelie.Rasputin+tuo+laulaa..+radio++taisin+tavata+hänet++kin+kerran!!+++Tuli+mieleen.+++Kohtasimme+yöllä++hän+oli+kävelyllä+++ja+olin+asunnoton+++Joku+vaan+sanoi+ett+hän+olis+ollut+Rasputin.+++vai+oliko+s+ejoku+muu+nimi.+Joku+naisten+mies?+jollaoli+paljon+naisia.++(+hä'n+oli+parrakas+ja+lihava+tyyppinen,++++muistaakseni.+)+hänkinolikiltti++ylhäinen+sielu.
  9. Sain+nukuttua+kaksi+tuntia++ilmapatjalla+ulkona+oli+ihanaa.+++Nukuin+vain+kaksi+tuntia+yöllä++oli+huolestuttavaa.++Hain+Rusta+kaupasta,+++kävelintuskaantuneena+sen+edessä++odottaen+avautumista,olin+2+h+vain+nukkunut,++++(+hultoasemalla+sai++1,50++aamupuuroa++,+teinmit+luvannut,+tulin+syöm+aamupuuron+++++ja+++++++olin+tuskaantunut+++16+v+vanhemman+kuvasta++++sanoin++elämä+on++niin+lyhyt+++++(+jos++sen+ikäisenä++ikäänty+++++Aira+samulin+ei++ole+ikääntynyt++++tahdon+tehdä+samanjaauttaa+ettänuoret+ei++tuhlaa+elämäänsä+++näkemys++on..Työmies+säikähti+kun+sanoin++,++lisäsin+että+100+vuodessa+ei+ehdi+kaikkea,++150+++ssä+vuodessa+?+++++kyll+ihmiset+alka+aelää++200+v+vaikkapa+++ei+ole+ihmeellisempääkuin+kännykkäminuloli+hyviä+ideoita+++vaikka+2+h+nukkunut....++2+muistaisinko+ne+...++++kävelin+kohti+sitä+huoltoasemaa...ei+ne+unohdu++mut+en+ehk+tässä+niitä+nimenomaisia+muista.++(+olen+myös+ajatellut+tehdä+"arkiston"+ihmisten+aiem+elämistä.+++että+olisi+monta+elämää+peräkkäin+kuvineen.+++J+atietoa+tästä+elämästä++++kunusein+harmittanut+miten+vähän+++ihmisestä+löytynyt++tietoja.+++Jos+myöhemmin+tahtoisi+tietää,+millaista+elämää+eli.++Sain+ilmapatja+++ja+pumpun,+++luulinkokoajan++jonottaneeni++venäläiseen+tavarataloon++++kun+nimi+Rusta...++++siitäoli+jotakin+ajatuksia++parina+päivänä..++kun+näin+Hong+Gongin+muuttunene+Rustaksi..++Kysyinkassalta+++onko+tämä+++venäläisten+omistuksessa?++++(+pidin+sitä+kantaasiakaskorttiakin+++suunnilleen++maanpetturuutena...en+varmaankaan+ota+sitä+mutten+kehdannut+sanoa.++Niin+hän+kertoi+että++ruotsalainen++on+Rusta++Garden,++Ruotsiss+a+on+noita+tavarataloja.Sitten+mietin+sitä++Ruotsin+prinsessa+Estelleä+++kun++lähdin+ulos.++Hän+oli+hyvin+kiltti+++vaikka+olin+nukkunut++niin+vähän.
  10. Anteeksi++nuo++..+ensimmäinenkuva+olisi+riittänyt+todella+hienosti++aivan+sama+on++kuin+1400+++Kuningatar.++olikin+liika+alaitta+akaikki++joiss+a+sama+hiuslaite.++Siinä+ilmenee..+++että+en+saanuttarpeeksi+koulutusta++kokemustaKuinka+hän+jaksaa+jo+stuoss+aonnoin+monta+kuvaa++yksi+olisi+riittänyt.laitan+sen+yhden+vaan+ja+poistan+nuo+liiat.++https://fi.pinterest.com/pin/124552745915899300/https://www.google.com/search?q=Susanna+Indren+Linnan+juhlat&tbm=isch&ved=2ahUKEwivhaeyyMrqAhWRzyoKHRBgAu0Q2-cCegQIABAA&oq=Susanna+Indren+Linnan+juhlat&gs_lcp=CgNpbWcQAzoCCAA6BAgAEBhQw8AkWJjZJGCE3CRoAHAAeACAATeIAcoFkgECMTSYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZw&sclient=img&ei=qoAMX6-IH5GfqwGQwInoDg&bih=967&biw=1920#imgrc=D9YD-s_tgkJAgM
  11. Niin+++Luther+1500+luvun++++on+toivoton+asia.+++Jos+on+kuuro.Siinäoli+NI(IN+paha+olla.+++Kun+korvatulpat.+++Mutta+hän+on+siihen+nähden+ollut+kiltti++++varmastikin.+++että+on+sellaisessa+helvetissä.++Hänon+kiltti+uskovaine.Siis+siinäoli+niin+toivottoman+paha+olla.mutta+samaa+ajattelinkun+syntyi+se+"aivovamma+"1999+syksylläaivojen+tunnealueiden+tunne+taso+romahti.++Siinäoli+Niin+paha+olla.ja+ilmeisesti+se+on+yhä.++?+eli+me+olemme+++vainottuja.+++Jotka+olimmejotain++ylhäisiäei+ole+ehkä+ihmekun+++eihän+sitä+ehkä+jaksa+jo0ta9in+hirveän+ylhäisiä+ihmisiä++Myös+Rikhard++jos+oli+Rikhard++on+kiltti.Oli+juoppo.+++on+yksinkertainen.,++Osa+avarmasti+olla+vaikka+julkisuudessa.Niinkirjoitin+sekavasti+tuon+;;;;++'että+hänen+nimeen+liitetty+Plantageneten+tiennyt+sitä..(+siis+en+tiennyt+että+Katherine+++Plantagenet.++)+Tai+muistanut.++...+eli+isä+oli+(+Katherinen+isä+)++Rikhard+Duke+of+Glocester,+Rikhard+Plantagenet.ja+tytär+Katherine+jonka+äitiä+eivät+ole+tienneetoli+Katherine+of+Plantagenet+,+Mary+os+Planatagenet+of+Yorkin+ja+Rikhard+of+Yorkin+(+Rikhard+PlanatagenetinRikhard+Duke+Glocesterin+)+tytär.+muttatuohan+on+ihan+selvää.++selvennän+siis.;++++Luin+siis+että+Katherine+++virallistettu+Plantagenet+nimisenä?Hän+avioituikin+++jonkun++aatelisarvoisen+kanssajoten++++Rikhardin++rakastettu++hänen+kahden++tai+kolmen+++lapsen+äiti+oli++aatelisarvoinen.Plantagenethan+hänoli+sitten.Jos+oli+Rikhardin+isän++avioton+lapsi.Rikhardin+sisarpuoli.+++++he+ei+ymmärtäneet+koska+isä+Rikhard+oli+jo+kuollutvarmaan+10+v+aiemmin.++he+vaan+rakastui+?Rikhard+oli+säälittävä++köyry+selkäinen.++Jonka+hiukset+aina+rasvaiset++muistan+sen,++hän+ei++pitänyt++siitä+ett+hänet+nähtäisiin++alastomana+eikä+peseytynyt.++Hänellä+oli+huone++jossa+kirjasto,+++library+ja+tähtitiedettä+harrasti?++ja+juotti+minulle+pikarillisia++punaista+viiniätm++väristä'+viiniä++++++++ja++tuli+paloi+takassa.+++Ja++syntyi+poika+John+++joka+sai++arvonimekseenJohn+Pontefreie+++++ja+++hän+on+siis+virallisesti++Duke+Glocesterin+lapsi,olen+viisi+tuntia+nukkunut..++++++Glocester+++oli+++oliko+16+vai+15+vuotias.++1467+++oliko+kun+syntyi++++niin+1469++oli+merkitty+ylös+että+lastenhoitaja+Alice+++sai++rahaa++John+Pontefreien+hoitamisesta..++olen+arvellut+hänolisi+ollut+äitinija+hänoli+ehkä+Melanie++joka+ollut++Amerikan++Presidentin+puoliso+nyt++ja+hän+oli+ehkä++kätilöjoka+tuli+auttamaan+++Cesilyä,++++jonka++kolme+neljä+lasta++oli++menehtyneet+++ja+++lapsi+jäi+eloon,+++ja+siksi+Cesily+oli+niin+suosiollinen++++ja+kätilön+tytär+++sai+jäädä++hoviin+++onhan+kyllä+Aurinkokuninkaan+hovissa+ollut+++KUningattaren+ja+++Kuninkaan+rakastajattaren++lapset..+Louisedelavalolieren++tytär+oli+kuninkaan+lenpilapsi++kerrottiin.++(+Aurinkokuningas+eli+++yhtäaikaisesti+Louisen+ja++kuningatar+vaimo++n+kanssa(+ja+sitten+kun+Louis+e+lähti+luostariin+eli++Athenais+Montespanin+ja+kuningatar+vaimon+kanssa++seuraavat+n+10+vuotta.++++ja++Montespanin+lapset+puettiin+jo+paremmin+kuin+Louisen,kultaisiin+pukuihinkin.+++++(+ja+sitten+oli+Maintenon+++viimeinen++vaimoja+hän+asui+samassa+rapussa+++kanssani++oikeastimutta+muutti+pois.+++(+kerroin++lähtöään+edeltävänä+päivänä+että+oli+Maintenon.++ehdin+kertoa.++++)+++tiedän+sen+varmasti+muotokuvasta.++Hän+vaan+oli+se+sama.++++++(+en+ole+varma++enikä+ole+ehtinyt+muistella++,+kun+en+ole+nukkunut++tarpeeksi.Melanie+näyttää+äidiltäja+näyttää+Alice+lta.+mutta+en+ole+varma.++Niin++oli+suuri+rakkaus+siis.+++??+++++1467++syntyi+John++Pontefreieja++1469+++?++Katherine,+++ja+1471++oli+raskaana++++kun++Earl+Warwick++vei+Rikhardin,+++17+-18-19+vuotiaan++++++to+Warwick+Castle,++ja+naitti++tyttärelleeenAnne+Nevillelle,++1472+häätjoten+++Rikhard+hylkäsi+++Maryn+++++++1472+++++++rakkaus+ei+ollutkaan+suuri+++Miten+minulla+käsitys+että+oli+raskaana.+Syntyikö+kolmas+lapsi.++Sitten+Mary+avioitui+++Wilkensonin+kanssa.+++Hekään+ei+ehtineet+olla+sitten+yhdessä++jos+tuolla+luki++että+1478++lähti+++++++++++1472+++++syntyi++lapsi,+++Rikhard+hylkäsi,++koska+se++avioituminenoli+++1474+?+1475+++oli+kylmää.....+++elääkö+täällä+++kysyi+Marykauheita+asioita+?++++++1476+++lapsia+on..+++1477++++talo+on.+++++WIlkenson+huolehti+Marystä.++ja+Mary+hänen+lapsista.+++edellisen+avioliiton.
  12. Tuolla+on+joku+ihmetellyt++lainaan+tähänThe+Mystery+of+Mary+PlantagenetThe+Mystery+of+Mary+PlantagenetReplies:+4Posted:+02+Jun+2012+4:32+AMSurnames:+Plantagenet,+Wilkenson,+WilkinsonHello,+I+have+hit+a+major+brick+wall+in+my+family+tree+and+I+need+some+help.On+several+websites,+the+mother+of+my+ancestor+William+Wilkenson+is+listed+as+Mary+Plantagenet,+b.+1449+in+London,+England+and+d.+1491+in+London,+England.+It+says+that+she+married+Thomas+Wilkenson,+b.+1445+and+d.+1478.+Everyone+has+Richard,+3rd+Duke+of+York+and+Cecily+Neville+listed+as+her+parents.+But+there+is+no+documentation+or+proof+of+them+ever+having+a+daughter+named+Mary,+and+based+on+her+supposed+date+of+birth+it+would+be+impossible+for+her+to+be+Cecily's+daughter.+Cecily+had+a+son+born+in+the+same+year.+Was+Mary+perhaps+illegitamate?+Did+she+exist+at+all?+Has+anyone+else+run+into+this+problem+with+Mary+Plantagenet?+Is+she+simply+the+product+of+someone's+damaging,+overactive+imagination?Tuohon+oli+vastattu++kolme+++henkilöä+jotak+arveli++yksi+että+mary+Plantagenet++kuvitteellinenhenkilö++ymskyllä+on+valta+a+ihmiselläMietin+luettua+kolmannen,++että,+++jos+laitan+++kuka+oli+Cesily,olen+elävänä+tavannut+hänet.+Mutta+sitten+oli+tuo+ihmeellinen+vastaus++++jonka+arvelen+olevan+oikea++++Currently+helping+my+sister+with+this+same+'mystery'.I+suspect,+based+on+following,+Mary+Plantagenet+was+the+illegitimate+daughter+of+Richard+Duke+of+York.++IF+she+was+Richard+and+Cecily's+daughter,+she+would+be+listed+as+Mary+of+York,+along+with+their+other+children.The+name+of+Plantagenet+was+given+to+recognised+illegitimate+children+of+that+family+including+Richard+III's+daughter,+Katherine.I+don't+think+anyone+will+find+the+name+of+her+Mother,+very+unlikely+that+is+recorded,+it+is+not+even+certain+who+the+Mother+of+Richard+III's+illegitimate+son,+John+was.I+think+she+has+to+be+a+'real'+person+based+upon+marriage+records+to+Thomas+Wilkersen+and+the+birth+of+their+two+sons,+that+seems+to+speak+for+itself,+especially+as+this+includes+dates.Hope+this+helps!+ja++siinä+sanotaan+että+++Rikhardilla++oli++virallistettu+tytär+Katherine?++siis+oliko0+hänellä+++avioton+lapsi++++olen+tähän+asti++miettinyt+että+++oliko++Edwardin+isä++Rikhardilla+rakastettu+++++++(+se+että+pojalla,+Edwardill+oli+++oliko++kolme++neljä+rakastajatarta++voisi+++olla+että+isälläänkin+oli++.Mitä+Katherinea+tarkoitetaan.+++vai+tarkoitaako+++minun+rakastetun+Rikahrdin+pojan+Rikhardin+aviotonta+tytärtä+minun+tytärtä+Katherineaja+toinen+lapsi+oli+John(+mutta+en+heidännimissä+Plantagenet+++ole+nähnyt.++++Kuka+KatherineKumpa+muisti+olisi+parempi.++Ai+nyt+vasta+ymmärrän..+++Rikhard+III++++en++tyttärestä+tosiaan+puhe,++(+siis+Kuningas+Rikhardin+pojan+++Rikhardin+++++avioton++tytär++++josta++tuo+ihmeellinenihminen+mainitsee++myös+että++hänen+äitiä+ei+tiedetä,++että++hänen+nimeen+liitetty+Plantageneten+tiennyt+sitä..+++++eli+isä+oli++++Rikhard++Duke+of+Glocester,+++Rikhard+Plantagenetja+tytär+Katherine++jonka+äitiä+eivät+ole+tienneetoli+Katherine+of+Plantagenet+++,++++Mary+++os++Planatagenet+of+Yorkin++ja++Rikhard+of+Yorkin+++(+Rikhard++PlanatagenetinRikhard++Duke+Glocesterin++tytär.++voisn+vaikkatuoda+julkisuuteen+Rikhardinvoisi++ottaa+DNA+testin,+että+onko+samaa+DNA+ta++kuin+haudasta+kaivetulla+++Rikhardin+++dna.++ei+hän+ole+läheinen.+++arvelen+kasvojen+vuoksi+olisi+ollut+Rikhard.++hänoli+joka+kidutti+minua++WaRSOWASSA.+++KORI+KÄDESSÄ+NÄLÄNHÄDÄSSÄ+KUN+KULJIN+MAASEUDULLA++Wolan+kylän.++Minulle+kerrottu,+että++hän++kidutti.++En+tiennyt+oli+Duke+Glocester++Rikhard.++++++on+hän+kiltti+vanha+mies.++Tahtooko+joku++tarjota+aterioita.+++Katsella++tv+täsitä’kään+eiole+ollut.+kaikke+amikä+kivaa+kaunista++++ylpeyden+aihe++onnellista++++he+vielä+elää++++he+ikääntyy+++hän+sanoi+ett+on+liian+vanha++ku+kysyin+Lutherin+maatilalleja+jokin+henki+sanoi+et++Luther+++saattaisi++++lähteä++ett+hänkinonniin+vanha+++Tajusin+että++++kuurous+on+niin+hirveääu+eilen+laitoin+korvatulpat,+++se+oli+niin+hirvittävää+++kuuro++ei+voi+olla+normaali+ihminen.+++Ajattelin+pahoitella+hänelle+++että+olin+vaativa+++kun+hän+kirjoitti+ihan++ääliöitä+asioita,(+hänelle+ei+mennyt+perille+et+olen+raiskattu+++tyrkytti+jotain++miestä++seurustelua++intim+elämää++kuurolla+onniinpaha+olla+että+ei+voi+vaatia+mitään.+Kuuro+on+helvetissä++kokoajan.+mUtta+ehkä+hän+kuulee+++ei+hänkokonaan+kuuro+ole.+J+akuulolaitteella++voisi+kuulla.
  13. Tietoisku:+Elizabeth+of+York+Tunnettu+:+Englannin+kuningatar,+äiti+Henrik+VIII+Syntynyt+:+11+helmikuu+1466+Lontoossa,+Englannissa+Vanhemmat+:+Edward+IV+ja+Elizabeth+Woodville+Kuollut+:+Helmikuu+11,+1503+Lontoossa,+Englannissa+Koulutus+:+Koulutettu+palatsissa+tulevaisuuden+kuningatarAncestrysta++löytyi++tytär+++Margaret.+Margaret+Wilkinson+family+treeParentsThomas+Of+Darrington+Yorkshire+Wilkinson1414+-+1490Lady+Mary+Plantagenet,+Duchess+Of+York1449+-+1491ChildrenAlice+Savile1487+-+1Minä+olin+++Edward+IV+n++isän+++tytär++siis+puolisisko+++++++jotkut+tuolla+arvelee+että+äiti+oli+Kuningatarmutta++muistin+sen+että+veimme+++sen+Edmund+Of+Yorkin+kanssajokaon+Ville+Valo++kukkia++Cecily+kuningattarelle,+kohti++siiloa++pyöreää,++tietä+pitkin+++hiekkatie+keskellä+niittyjä,++++ja+vartiomies+ratsasti+edellämme,++hevosen+takapuolen+muistan+ja++guard+in+rauhallisuuden.+Minusta+ei+tuntunut+että+Cesily+olisi+äiti.+++En+kestänyt+Edmundinkuolemaa.+?+oli+paljonitkua.+17++vuotiaana+kuoli++taistelukentällä+++kuten+lauluissaan+on+se++veri++ja+sitten+rakastuin+Rikhardiin?+veljeen.+++++Niin+minunkin+veli++puoliveli.+?Jos+nimi+pyyhittiin+pois+siksi..++Ei+sitä+mainita+kuin+sukutauluissa.+++?+++He+tietää+oli++++Plantagenet+of+York,++Niinminäolin+äiti++Rikhardin+salaperäisten+lasten+äiti+salaperäinen.+++nyt+pitää+olla+poik+ystävä+joka+pitää+arvossa+ainakoska+olimme++heTarjoa+a+ruuan,++syödään+++elokuvia+katsellaan+historiallisiamennään+kävelylle++puutarhoihin+päätetään+et+olemme+arvokkaita++,+kun+olemmeyms.++++https://www.genealogieonline.nl/family-tree-beers/P1436.phpLady+Mary+Plantagenet,+Duchess+of+York±+1449-±+1491Vanhemmat;++Richard+York+Plantagenet++Kuningas1411-1460Cecily+Neville+Plantagenet+++1415-1495(1)+1467aviomies+++Thomas+Roland+Wilkenson1445-1478aviomiehen+isä+?+++Sir+Thomas+Wilkenson,+Duke+of+York1420-±+1478ja+tuossa+++eritavalla+kirjoitettu++tuo+aviomies++++siis+siihen+lisätty+Sir.++Sir+Thomas+Roland+Wilkenson+Wilkinson1445-1478Ja+tuossa+on+poika+Sir+William+Wilkinson,+Duke+of+York1475-1526Tuolla+on+taas+kirjoitettu+++Genissä++Mary+Wilkinson+(N.N.)Birthdate:1449+Birthplace:London,+Greater+London,+England+(United+Kingdom)+Death:1491+(41-42)+London,+Greater+London,+England+(United+Kingdom)+Immediate+Family:+Wife+of+Sir+Thomas+Wilkinson+Mother+of+Roger+Wilkinson;+Robert+Wilkinson;+Sir+William+Wilkinson,+Sr.+and+Margaret+SavileEivä+t+ole+vanhempia++maininneet.++Family+search++tietää;;Lady+Mary+Plantagenet+of+York1449–1491My+Heritage+++++ei+löytynyt+++naisen+nimellä+++Mary+Wilkensonmutta+kun+aviomiehen+nimen+laittoi8+löytyi+että+oli+avioitunut+++Mary+Wilkensonin+kanssa+omaasukua+++PlantagenetOn+kuninkaallinen+jos+PlantagenetNiin+siinä+lukeekin!!!+++born+Plantagenet+of+York++!!!!+++Olin+Kuninkaan+tytär.++Thomas+Wilkenson+-+Historical+records+and+...+-+MyHeritagewww.myheritage.com+›+names+›+thom...-+Käännä+tämä+sivuThomas+married+Mary+Wilkenson+(born+Plantagenet+of+York).+Mary+was+born+in+1449,+in+London,+London,+England.+They+had+one+son:+William+WILKINSON.Sir+Thomas+Wilkenson,+1445+-+1478+Thomas+Wilkenson+syntyi+vuonna+1445,+paikassa+syntymäpaikka,+henkilöille+Thomas+Wilkinson+ja+Arabella+Wilkinson+(o.s.+Harrison).Thomas+meni+naimisiin+henkilön+Mary+Wilkenson+(o.s.+Plantagenet+of+York)+kanssa.Mary+syntyi+vuonna+1449,+paikassa+London,+London,+England.Heillä+oli+yksi+poika:+William+WILKINSON.
  14. 30 / 75