Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Jos+poistit+mitä+kirjoitin+sen+flunssan+voittamisestaOn+uskomatonta.Aioin+kopioidA+sen+juuri+vihkoonKoska+kirjoitin+vahingossa+anonyyminäKirjoitin+hyvinisäni+joka+oli+Mooses+on+teidän+ihanne+varmaan.+Hän+ei+usko+Jumalaan.++Voiko+olla+ett+teksti+on+teillä+?
  2. Mieleen+tuli+junan+vessassa+ett+joku+Kastilian+kuningstar+ol+HAmalien+lastenhoitajatar+ollut+varmaankinNiin+katsoin+Kastilian+kuningatar..Mut+en+jaksa+nyt.+Ja+eteen+tuli+++yritti.++Bikineissä+tuo+KatrieMinä+ainakaan+en+hyväksy++Mikä+heitä+vaivaaNytmenetin+otteen+kokoasiastaMenen+syömään+Söin+suklaata+ja+kahvin+ja+omenamehua.++En+tied+vaik+olis+ollut+kuningatar+Kastiliasta.+Mutta+bikinikuvat+++minä+ainakaan+en+hyväksy++en+siedä+++en+tiedä+olinko+se+tyt+joka+oli+arcadekuvassa+1928.+Mutta+minä+ainakaan+en+hyväksy+sellaista++Mutta+siinä+se+mysteerio+onEttä+miten+sellaista+voi+tapahtua+tehdä+selviääkö+seOnko+ett+ensin+huijataan+kuvaan+tyttö+joka+ei+tiedä+mitä+se+intim+elämä+on++jos+ei+kertakaikkiaan+tiedäSe+on+ehkä+samakuin+näyttäisi+kasvot+tai+nenän+En+hyväksy+siinmitää+En+voisi+tehdä+sellaista+enkä+ymmärrä+miten+voisiEn+tiedä+olinko+se+tyttö+vai+onko+se+joku+muuEn+ennen+viime+vuotta+ei+koskaan+tullut+mieleenkään+että+olisi+ollut+missään+kuvassa++kun+en+olisi+voinut+ollaLöytyi+yksi+hetki+jossa+ymmärsin+ehkäOli+että+ruoka+loppumassa+eikä+rahaa+tajusin+että+jos+ei+saisi+ruokaa+tajusin+hetken+että+siinä+tilassa+se+ei+tuntunut+merkittävältäEtt+vaikka+näkyisi+keho+kuvassa+En+osaa+selittää+kun+en+ole+siinä+tilassa+nytKoin+ihan+hetken+jonkun+ymmärryksen+Jota+en+muista+tässä+enkä+ymmärrä+Enkä+ole+varma+siitä+Minul+ei+ole+nytmitään+otetta+noista+Puolialastikuvassa+näkymisasioistaMutta+taas+tuli+sellainen+eteen.Miksi+on+Frisolla+sellaisia+tyttöjä.Äidistään+H+Amaliasta+oli+yksi+kuva+missä+hän+oli+viaton+,+imetysikäinen+vauva+sylissä+ja+rinta+paljaana.En+siedä+sellaistakaan+kuvaa.Enkä+sitä+että+rintoja+näkyi+puvun+allaSen+aikaista+muotia+Hän+oli+vähän+raa+an+näköinen..Raskastekoinen+jossain+kuvissa
  3. Ei+se+ollutkaan+Eeva+!+joka+oli+hänen+vaimo++Yhdessä+muotokuvassa+oli++Eevan+näköinen.+(+sama+oli++Henriette+Amalien+kuvissa++..hän+yhdessä+muotokuvassa+tehty++eevan+näköiseksi.++Se+liittyi+ehkä,+ettähänestä+tehty+kuva+jossa++rinta+näkyy,+kun++imemis+ikäinen+vauva+sylissä.++)(+muissakin+muotokuvissa++rinnat+kyllä++näkyvillä+puvun+alla.++)ja+sitten+on+sellainen++naaman+kuva,+missä+on+eevan+näköinen+ja+ilme++minusta+sanoo+että++minun+on+pakko++olla++"Eeva+",+++tympeänä..++(+ei+ole+missään+muissa+muotokuvissa+++vaaleahiuksisenkaan+eikä++Eevan+näköinen+eikä+sen+näköinen.(+++Niin+se+Louise+++löysin+hänestä+toisen+muotokuvan+++eikä+hän+ollut++kaan+Eevan+näköinen(olis+voinut+olla+äitini.+)(+aika+pieni.+pienen+näköinen.++(+Siis+Lennox+suku.+++Kuninkaasta+Englannin++lähtöisin.++(+1700+)++ja+Henriette+Amalie+++oli+1600.++++(+Anhalten+-Dessau.++)
  4. Setä+on+kyllä+++joka+oli+George,+++(++joka+näytti+isältäni+muotokuvassa+)++(+on+lihava+ja+hy+vin+iäkäs+++On+mielenkiintoista...+++olinko+?++Louise+Mary+?+Joka++asui+Woodendissä.++Georgen+tytär.++++(+hän+on+tarjonnut+kahvin+usein+,++mutta+++on+hyvin+yksinkertainen,++mikä+on,+että+on+kiltti++hyvinkiltti.(+Siis+herttuan+veli.++(++en+tied+mikä+määrrää++onko++titteliä+vai+ei+?+mitenyksi+veli+on+Duke+ja+toinen+ei+ole?++tai+ollut.+++(+minustakaan+ei+tarvi+tietää+kaikist+maailman+asioista,++olen+alkanut+arvella+että++saa+olla+sellaisess+a+kuplassa,+++missä+ei+tiedä,+että+ei+joudu+vastaamaan+sellaisesta+mistä+ei+tiedä+?++en+ole+varma+siitä.+++Kysytäänkö+ihmisen+suhtautumista++kaikkeen+tapahtuvaan.++?v+03++koin+että+tunne+elämäni+ei+selviä++hyvin+kipeästi+koin+senolin+myös+yksinkertainen,++joka+elelin++saks+paimen+koirani+kanssa++(+ja+tahdoin+olla+kiltti+ihminen+ja+olin+kai.+++en+ollut+tahtonut+mitään+pahaa+++kenellekään++++Jouduin+menem++++(+olin+kyllä+valaistunut...jo+vuonna++1997...++)+++++bussill+menin+eläinsairaal++katsom+koiraajoka+oli++2+vkoa+siel+++++muistan+hetken+bussissa,++että+tunne+elämäni+ei+selviäja++olen+siitä+++ei+katkera++vaan+++(joka+hetki+siitäkin+alkaen+)+ett+en+ymmärrämiksi+he+++antaa++tuhota+sielun???++jos+on+haava,++se+sidotaan,++++mutta+sielussa+jos+on+haavajonka+pystyy+täydellisesti+++kertomaan+++mitä+siinä+on++mitkä+ovat+reunat,++mitä+se+tarvitsee++++++++ymmärsin+mitä+tarvitsintarvitsin++saada+olla+esim+2+vkoa+++jonkun+seurassa,++tai+2+kk++,(++Toni+W+ja+Ismo+Alanko+++++Ville+valo+++oli++joita+lähdin+tapaamaan++(++tarvitsi+ihmisen+jolla+on+sielu+ja+itsetuntoja+älyllinen++,+kuten+he++pystyvät+haastatteluissa+puhumaan+++ovat+järjellisiä++Ovat+sielullisia+++(+rakastin++Apulannan+biisejä...+++(+se+oli+just+se+aika++(+löysin+ne+,+k+asetin++v+03,+++(+ehkä+Jumala+on+++tuona+aikana+++kasvattanut++luonut++jonkun+ihmisen+joka+on+sopiva.esim++jarkko++Kirkoissa+laulava++Ahola+ei+vastannut+mitäänse+juuri+on+kuolema++tunteillesielulle+hänel++ei+ole+mitään+asiaa+sinne+kirkkoon+(+Kirjoitin+aika+monta+viestiä.++Ellei+osoite+ollut+väärä.(+hänen+levy+yhtiö+lupasi+välittää+viestin+hänelle+eikä+vastannut+siihenkään.(kirjoitin++hänen+nimellä+gmailmeni+se+jonnekin+.+ei+tullut+vastausta+ettei+olisi+hänen+osoite.+(+saman+tein+Janitallemitään+vastausta+ei+tullut+)++he+halua+a+vaan+olla+ylpeitä+täydellisiä+heidän+++jossain++"suur+osassa."++?eivät+ole+kommunikointi+kykyisiä.++++(+Jannika,++laittoi+sulun+++kun+lähetin+hänelle++viestin+Facebookissa+)Tälle+palstalle+kirjoittavat+ovat+hirveän+pieniä+usein..+ei+heidän+tarvitse++osata+vastata.