Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Arvokas pylly-haaste??!!

Anonyymi

222

9241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. Oikea asia. Eikä ole pakko asettua katselemaan. Perse se vaan on.

      • Anonyymi

        Saako persettä näyttää aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako persettä näyttää aina?

        Saa, ja se on myös suotavaa!


      • Anonyymi

        Pakko sitä on katsoa, jos yksi heiluu peppu esillä rannalla. Rannalla kaikki istuu veteen tai aurinkoon päin. Sitten nämä naiset hyllyttelee siinä edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa, ja se on myös suotavaa!

        Saa näyttää ja se on myös suotavaa!


      • Anonyymi

        Minäkin olen alkanut voima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa näyttää ja se on myös suotavaa!

        Se on voimaantumista kun kulkee tiukat, läpikuultavat Borat zimmarit jalassa, joista meisseli erottuu hyvin yksityiskohtineen.
        Sopii ihan hyvin myös kaupunkimiljööseen.
        Ei haittaa vaikka naisetkin kulkisivat vastaavanlaisissa.

        Miehille myös botoxia huuliin niin saa paremmat selfiet huulet töröllään.


    • Anonyymi

      Omko siinä ylös vedettävässä narussa mitään paperia?

    • Anonyymi

      Feministit vastustavat, nyt kaikki näkevät että he ovat naisia

      • Anonyymi

        Ei se vielä tarkoita että on nainen vaikka näyttää naiselta. On tissit ja pimppi. Kyseessä saattaa olla joku muukin kymmenistä sukupuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä tarkoita että on nainen vaikka näyttää naiselta. On tissit ja pimppi. Kyseessä saattaa olla joku muukin kymmenistä sukupuolista.

        Pointti oli se että feministillä on peniskateus ja alemmuuskompleksi, heikkoa itsetuntoa, pelkoa joka muuttuu vihaksi ja sitä kutsutaan virheellisesti voimaantumiseksi vaikka kyseessä on terapiaa vaativa vika ullakolla.

        Vastakkaisen sukupuolen vihaaminen kertoo aina hoidon tarpeesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä tarkoita että on nainen vaikka näyttää naiselta. On tissit ja pimppi. Kyseessä saattaa olla joku muukin kymmenistä sukupuolista.

        Samoin kuin että ei se penis vielä kenestäkään miestä tee! Jos tuntuu siltä.


      • Anonyymi

        Miesvihaajia happamia akkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli se että feministillä on peniskateus ja alemmuuskompleksi, heikkoa itsetuntoa, pelkoa joka muuttuu vihaksi ja sitä kutsutaan virheellisesti voimaantumiseksi vaikka kyseessä on terapiaa vaativa vika ullakolla.

        Vastakkaisen sukupuolen vihaaminen kertoo aina hoidon tarpeesta.

        Sittenpä olisi aika monen miehen kipin kapin kiiruhtaa hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kuin että ei se penis vielä kenestäkään miestä tee! Jos tuntuu siltä.

        Joo biologia on varmasti väärässä, uros ja naaras ovat vain keksitty juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo biologia on varmasti väärässä, uros ja naaras ovat vain keksitty juttu.

        Hän taisi tarkoittaa seksuaalisten suuntautumisten monimuotoisuutta. Biologiaan jämähtäneet eivät näe / ymmärrä kuin kaksi vaihtoehtoa. - Nm. Muu sukupuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän taisi tarkoittaa seksuaalisten suuntautumisten monimuotoisuutta. Biologiaan jämähtäneet eivät näe / ymmärrä kuin kaksi vaihtoehtoa. - Nm. Muu sukupuoli

        "Biologiaan jämähtäneet eivät näe / ymmärrä kuin kaksi vaihtoehtoa."
        Mitenpä sitä tervepäinen- ja järkinen voisi vaihtoehtoja kahta enempää ymmärtää kun sellaisia ei ole olemassa.
        Tuo "monimuotoisuus" on kehitysvamma, joka muutamilla tuntuu olevan, ja mikä ikävintä eivät itse "vinksahtuneisuuttaan" tunnu ymmärtävän.
        Nyt kun kaikenalan terapeutteja tuntuu olevan olemassa niin kai näille "monimuotoisillekin" jotain apua olisi saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli se että feministillä on peniskateus ja alemmuuskompleksi, heikkoa itsetuntoa, pelkoa joka muuttuu vihaksi ja sitä kutsutaan virheellisesti voimaantumiseksi vaikka kyseessä on terapiaa vaativa vika ullakolla.

        Vastakkaisen sukupuolen vihaaminen kertoo aina hoidon tarpeesta.

        Mielestäni se kertoo korkeasta älykkyydestä.
        Naisen paikan tietää jokainen mies, niin tietää kyllä jokainen nainenkin, mutta eivät vaan halua sitä myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Biologiaan jämähtäneet eivät näe / ymmärrä kuin kaksi vaihtoehtoa."
        Mitenpä sitä tervepäinen- ja järkinen voisi vaihtoehtoja kahta enempää ymmärtää kun sellaisia ei ole olemassa.
        Tuo "monimuotoisuus" on kehitysvamma, joka muutamilla tuntuu olevan, ja mikä ikävintä eivät itse "vinksahtuneisuuttaan" tunnu ymmärtävän.
        Nyt kun kaikenalan terapeutteja tuntuu olevan olemassa niin kai näille "monimuotoisillekin" jotain apua olisi saatavilla.

        Miksi kommenttisi ei sitten kuulosta tervepäiseltä ja -järkiseltä? - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä tarkoita että on nainen vaikka näyttää naiselta. On tissit ja pimppi. Kyseessä saattaa olla joku muukin kymmenistä sukupuolista.

        Sukupuolia on vain kaksi: mies ja nainen. Nainen synnyttää ja mies siittää. Muut ovat sitten silvottuja, psyykkisesti sairaita tai geneettisen virheen omaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolia on vain kaksi: mies ja nainen. Nainen synnyttää ja mies siittää. Muut ovat sitten silvottuja, psyykkisesti sairaita tai geneettisen virheen omaavia.

        Ku vaan tietäis mitä ne kymmenet sukupuolet on nimeltään niin viisas olisin. Joku varmasti tietää ja auttaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku vaan tietäis mitä ne kymmenet sukupuolet on nimeltään niin viisas olisin. Joku varmasti tietää ja auttaa!!

        Heidät määritellään muun- tai intersukupuolisiksi. - Nm. Monimuotoinen aihe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolia on vain kaksi: mies ja nainen. Nainen synnyttää ja mies siittää. Muut ovat sitten silvottuja, psyykkisesti sairaita tai geneettisen virheen omaavia.

        Juuri näin miehet on vittunahan vinguttajia...


      • Anonyymi

        Feministit vastustavat

        Feministit on kehopositiiviisia. Heillä on rölly ongelma.
        Muuten naiset !!!! Pyllyt esille:))


    • Anonyymi

      Narubikinit pois yleisiltä uimarannoilta. Sama kun kulkisi peffa paljaana. Naru peittää ainostaan ryppynarun jos pysyy paikoillaan. Jos haluaa paljastella niin siirtyy nude rannalle. Ei tule niitä meetoo kohtaamisiakaan niin herkästi.

      • Anonyymi

        Joo kuten siinä sketsissä:
        ”Ennen piti raottaa alushousuja, jos halus nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä, jos haluu nähdä alushousut!” :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuten siinä sketsissä:
        ”Ennen piti raottaa alushousuja, jos halus nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä, jos haluu nähdä alushousut!” :P

        Se on tämä nykyajan pikaruokakulttuuri, ei tarvitse enää pehmustetyynyä tuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä nykyajan pikaruokakulttuuri, ei tarvitse enää pehmustetyynyä tuolille.

        Millonhan naisten polkupyöriinkin saadaan KÖYDESTÄ tehdyt satulat, että tunteevat olonsa kotosaks? :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuten siinä sketsissä:
        ”Ennen piti raottaa alushousuja, jos halus nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä, jos haluu nähdä alushousut!” :P

        Eihän hanuriin työnnetty naru ole edes vaate, tekee pahaa jo ajatus sen hajustakin


      • Anonyymi

        Komppaan täysin: paljastelijoille on jo paikkansa: nuderannat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hanuriin työnnetty naru ole edes vaate, tekee pahaa jo ajatus sen hajustakin

        Narubikinit ja varvassandaalit ovat kauheita kapineita.
        En ole ikinä pitänyt kumpiakaan, mutta varmasti sattuvat sekä "persikkaan", että varvasväliin.

        Piikkikorkokengät myös boikottiin. Kolme tuttua telonut jalkansa kipsikuntoon. Lisäksi venähdyksiä.

        Onko pakko satuttaa itseään näyttääkseen paljasta pintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hanuriin työnnetty naru ole edes vaate, tekee pahaa jo ajatus sen hajustakin

        Nimenomaan näin. Tuo naru persvaossa on täynnä tiedätte mitä.. Erittäin epähygieeniset... Hyi...


      • Anonyymi

        Tuon upponarun marinoimisen hoitaa jo ne keskimääräiset vähintään 30 pierua päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon upponarun marinoimisen hoitaa jo ne keskimääräiset vähintään 30 pierua päivässä.

        Jos paukutat ilmaa tuossa määrin, syöt ruuansulatuksellesi epäsopivaa muonaa. - Nm. Elämäntavat syyniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Tuo naru persvaossa on täynnä tiedätte mitä.. Erittäin epähygieeniset... Hyi...

        Niinpä voimme todeta, että parasta olisi, kun kaikki (ainakin naiset) kulkisivat kokonaan ilman ns. bikineitä. Kyllähän kaikki tietävtät mitä kaunista siellä alla on. Rehellisyys maan perii... yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paukutat ilmaa tuossa määrin, syöt ruuansulatuksellesi epäsopivaa muonaa. - Nm. Elämäntavat syyniin

        Gastroenterologian tohtori sanoo: "Jokainen ihminen piereskelee keskimäärin 20-30 kertaa päivässä":
        https://www.stara.fi/2017/05/09/voiko-pierun-pidattelemiseen-kuolla/

        Me Naiset -lehtikin kertoo:
        "Parikymmentä pierua on päivässä on aivan normaalia, jopa välttämätöntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gastroenterologian tohtori sanoo: "Jokainen ihminen piereskelee keskimäärin 20-30 kertaa päivässä":
        https://www.stara.fi/2017/05/09/voiko-pierun-pidattelemiseen-kuolla/

        Me Naiset -lehtikin kertoo:
        "Parikymmentä pierua on päivässä on aivan normaalia, jopa välttämätöntä"

        Päästöjen kosteudessa on partikkeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gastroenterologian tohtori sanoo: "Jokainen ihminen piereskelee keskimäärin 20-30 kertaa päivässä":
        https://www.stara.fi/2017/05/09/voiko-pierun-pidattelemiseen-kuolla/

        Me Naiset -lehtikin kertoo:
        "Parikymmentä pierua on päivässä on aivan normaalia, jopa välttämätöntä"

        Olen sitten silläkin lailla harvinainen tapaus; 'harrastan' ilmausta aika harvoin eli oikeastaan vain silloin, kun olen syönyt jotain vatsalleni / ruuansulatukselleni epäsopivaa. Vai johtuisiko se siitä, että suoli toimii useammin kuin olisi tarpeellista. - Nm. Hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paukutat ilmaa tuossa määrin, syöt ruuansulatuksellesi epäsopivaa muonaa. - Nm. Elämäntavat syyniin

        Hoida vaan omat asiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoida vaan omat asiasi

        Yeap, mulla ei ole ilmavaivoja kuin joskus hyyyvin harvoin. - Nm. Pieru poikittain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten silläkin lailla harvinainen tapaus; 'harrastan' ilmausta aika harvoin eli oikeastaan vain silloin, kun olen syönyt jotain vatsalleni / ruuansulatukselleni epäsopivaa. Vai johtuisiko se siitä, että suoli toimii useammin kuin olisi tarpeellista. - Nm. Hah

        Ei sinulla suoli voi toimia muita useammin mutta harvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuten siinä sketsissä:
        ”Ennen piti raottaa alushousuja, jos halus nähdä perseen. Nykyään pitää raottaa persettä, jos haluu nähdä alushousut!” :P

        Tosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Tuo naru persvaossa on täynnä tiedätte mitä.. Erittäin epähygieeniset... Hyi...

        P as kaa


    • Anonyymi

      Ämmillä on ruvennut isopyörä heittämään lopullisesti.

      • Anonyymi

        Ämmänä olen kyllä aivan samaa mieltä, jo on persaukset arvossaan ja mitä isompi sen parempi ? ei jaksa ymmärtää moista hinkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmänä olen kyllä aivan samaa mieltä, jo on persaukset arvossaan ja mitä isompi sen parempi ? ei jaksa ymmärtää moista hinkua.

        Sama kun olisi ilman, kai se tulee seuraavaksi kun kehopositiivisuus saa virtaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kun olisi ilman, kai se tulee seuraavaksi kun kehopositiivisuus saa virtaa lisää.

        Must toi koko ”kehopositiivisyys” sanahirvio on vaan synonyymi: ”Oon liian laiska tekemään mitään vartalolleni”? :/

        ”Hyi saatana! Onpas ruma ukko/akka/jokumuu tuolla peilikuvassa! No mut! Ei se mitään! Koska nykyään rumakin on kaunista, koska: Kehopositiivisyys! Lisää munkkia koneistoon!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmänä olen kyllä aivan samaa mieltä, jo on persaukset arvossaan ja mitä isompi sen parempi ? ei jaksa ymmärtää moista hinkua.

        Luulisi tuntuvan pahalta,kun naru hankaa persevakoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tuntuvan pahalta,kun naru hankaa persevakoa.

        Mistähän tuli sanonta ennen vanhaa kun housut meni persvakoon niin ne oli "nimismiehen hampaissa". En ole oivaltanut asiayhteyttä vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tuli sanonta ennen vanhaa kun housut meni persvakoon niin ne oli "nimismiehen hampaissa". En ole oivaltanut asiayhteyttä vieläkään.

        En tiedä, mutta voisin arvata. Polliisi vei putkaan ihmisiä niskapersotteella, joten siinä tohakassa voi vaikka housut livetä kannikoiden väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta voisin arvata. Polliisi vei putkaan ihmisiä niskapersotteella, joten siinä tohakassa voi vaikka housut livetä kannikoiden väliin.

        Mä taas veikkaan et se persaus vaan haisi samalle ku nimismiehen jutut, niin ...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmänä olen kyllä aivan samaa mieltä, jo on persaukset arvossaan ja mitä isompi sen parempi ? ei jaksa ymmärtää moista hinkua.

        Jokaisella on oma persuksensa,mutta onko aivan pakko olla räävitön,jotain kannattais säästää ihan yksityisyyteen. Sanoo täti-ihminen 40v. ,ja joo on mulla nätti peppu,ettei tarvii vetää kateellisuuskorttia esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Must toi koko ”kehopositiivisyys” sanahirvio on vaan synonyymi: ”Oon liian laiska tekemään mitään vartalolleni”? :/

        ”Hyi saatana! Onpas ruma ukko/akka/jokumuu tuolla peilikuvassa! No mut! Ei se mitään! Koska nykyään rumakin on kaunista, koska: Kehopositiivisyys! Lisää munkkia koneistoon!”

        No mikä kenenkin mielestä on ruma. Eihän tässä nyt kauneudesta ollut kyse,olkoot jokainen millainen on kunhan itse sietää itseään.Mutta on se kyllä noloo kulkea julkisella paikalla vako esillä.Blumberscrack ei näytä nätiltä kenelläkään.Hammaslanka hankaa,tuleeko orkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma persuksensa,mutta onko aivan pakko olla räävitön,jotain kannattais säästää ihan yksityisyyteen. Sanoo täti-ihminen 40v. ,ja joo on mulla nätti peppu,ettei tarvii vetää kateellisuuskorttia esiin.

        Ei tarvitse pillastua, huumoriakin maailmaan mahtuu, ainakin toisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tuntuvan pahalta,kun naru hankaa persevakoa.

        Tuntuuhan se pahalta vaikka olis hoikkakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmänä olen kyllä aivan samaa mieltä, jo on persaukset arvossaan ja mitä isompi sen parempi ? ei jaksa ymmärtää moista hinkua.

        Paljonko maksaa silikonit persiiseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tuli sanonta ennen vanhaa kun housut meni persvakoon niin ne oli "nimismiehen hampaissa". En ole oivaltanut asiayhteyttä vieläkään.

        nimmismiäs olt persenaama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma persuksensa,mutta onko aivan pakko olla räävitön,jotain kannattais säästää ihan yksityisyyteen. Sanoo täti-ihminen 40v. ,ja joo on mulla nätti peppu,ettei tarvii vetää kateellisuuskorttia esiin.

        Mist tiiät et on nätti? :P Peilaileks sä sitä useinkin?

        Mä en o ainaka nähny omaa persettäni vuosikymmeniin, joten mul ei o hajuukaan (tai no! Haju on kyllä toisinaan. Mutta siis: ei havaintoa :D ) miten ”nätti” mun pärsse on!? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tuntuvan pahalta,kun naru hankaa persevakoa.

        Se on haitallinen ja epähygieeninen.. Ällöttävä suorastaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma persuksensa,mutta onko aivan pakko olla räävitön,jotain kannattais säästää ihan yksityisyyteen. Sanoo täti-ihminen 40v. ,ja joo on mulla nätti peppu,ettei tarvii vetää kateellisuuskorttia esiin.

        Sama juttu. Nätti peppu on mullakin mutta en sitä kaikille halua esitellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksaa silikonit persiiseen ?

        Mitä syvemmäksi sontavaon teet sitä enemmän siellä sitten vaan on pinta-alaa tuhrattavaksi ja pyyhittäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse pillastua, huumoriakin maailmaan mahtuu, ainakin toisten.

        Hyvä, että huumori kukkii tässäkin sotkussa!!


    • Anonyymi

      Kun seuraa näitä paljastelijoita jotka keikistelevät rannalla niin pian huomaa mikä on tarkoitus. Miehillä alkaa teltan pystytys ja neitoset kikattaa aivan kippurassa. Tahallista seksuaalista härnäämistä.

      • Anonyymi

        Ai onks toi ”*ullinkiusaaminen” sun ielestäs joiu uus juttu vai!? :D

        Juuei! :/

        Ilmeisesti naiset sit haluis, et miehet ei enää kihottuis heistä ollenkaan, niin: Sit ois vissii hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onks toi ”*ullinkiusaaminen” sun ielestäs joiu uus juttu vai!? :D

        Juuei! :/

        Ilmeisesti naiset sit haluis, et miehet ei enää kihottuis heistä ollenkaan, niin: Sit ois vissii hyvä?

        Jospa kiihottaa toisiaan.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä, kiusantekoa koska aivan yhtä hyvin voisi olla niinkuin radiotoimittaja kimmovehviläisen vaimo: bikinit yllä eikä mitään alapäässä. Kaunista o.
        Mielestäni räävittömyys ei ole kaunista vaan pieni salamyhkäisyys ja peittely. Ihminen päivän valossa rannalla ilman housuja on surkuhupaisa näky oli sitten maijamehiläinen tai twerkkauksen ammattilainen... tosin nenään ei ehkä tuolloin kiinnitetä huomiota laisinkaan. Kolmenkympin korvilla tulee jokin identiteettikriisi naisilla silloin ujoimmatkin jättävät salaa pois vaikka rintaliivit puseron alta tai alkkarit kotiin nojatuolin kädensijalle. Jotta näytelkää ruttua narun alla jos se kiihottaa mutta älkää perkeleet istuko taksiin niillä naruilla. Minä en tahdo istua limojenne päälle seuraavana matkustajana.
        Tuija joka nauraa epätoivoisille perseiden näyttäjille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa kiihottaa toisiaan.

        Tolla vois olla sit ihmiskunnan kohtalon kannata joitain asiaan liittyviä pieniä lieveilmiöitä, kuten: Sukupuutto?

        Ja eihän sitä koskaan tiiä vaik ne dinosautuksetkin olis kuollu sen takii sukupuuttoon, ku ne Tyrannosaurus Rex uroot oppi hyppimään vaan toistensa selkään? :P :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, kiusantekoa koska aivan yhtä hyvin voisi olla niinkuin radiotoimittaja kimmovehviläisen vaimo: bikinit yllä eikä mitään alapäässä. Kaunista o.
        Mielestäni räävittömyys ei ole kaunista vaan pieni salamyhkäisyys ja peittely. Ihminen päivän valossa rannalla ilman housuja on surkuhupaisa näky oli sitten maijamehiläinen tai twerkkauksen ammattilainen... tosin nenään ei ehkä tuolloin kiinnitetä huomiota laisinkaan. Kolmenkympin korvilla tulee jokin identiteettikriisi naisilla silloin ujoimmatkin jättävät salaa pois vaikka rintaliivit puseron alta tai alkkarit kotiin nojatuolin kädensijalle. Jotta näytelkää ruttua narun alla jos se kiihottaa mutta älkää perkeleet istuko taksiin niillä naruilla. Minä en tahdo istua limojenne päälle seuraavana matkustajana.
        Tuija joka nauraa epätoivoisille perseiden näyttäjille

        Ne tuskin on perkeleitä (kuvottavaa mikä kielen käyttö sulla). Toisekseen jos sulla ei itselläs oo narustringit päällä niin miten ne "limat" voi suhun tarttua taksin penkiltä? En tiedä miten limaisena sä liikut kaupungilla (ehkä kannattaisi huolehtia vähän omasta hygieniasta, voipi olla merkki hiivasta), epäilen ettei kovinkaan moni nainen erityisen limaisena kulje. Ja kuinka monen naisen sä kuvittelet matkustavan uima-asu päällä taksilla???


    • Anonyymi

      Juu son kyl jännä juttu, et arvon naisten pelfieiden esimerkin innoittamana minäkin postasin oman perseeni kuvan Instagrammiin. Mut jostain kumman syystä se poistettiin!? :/ Selkeesti kaikilla ei o esteettistä silmää miessukupuolen persausten erinomaisuudelle?

      • Anonyymi

        Saako mies postata kikkeIikuvia jos tuntee sen voimaannuttavaksi?


      • Anonyymi

        jatka vain ja kikkelikuvia myös se vasta voimaannuttaakin näin kehopositiivisena aikana. Uimrannalle vain kalukukkaro suojaksi. Sama pitää sallia miehille ja naisille. Se tasa-arvo pitää muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako mies postata kikkeIikuvia jos tuntee sen voimaannuttavaksi?

        Kysy Kärnältä :P :D


      • Anonyymi

        No ei tietenkään ,se on patriarkaarista sortoa,miehistä toksisuutta,hyihyi,jos vielä karvainen perä niin,mä romahan,miituumiituumiituu...piipaapiipaa.Kaikkea sitä joutuu NAINEN kestämään;


      • Anonyymi

        Sanoisin että oli ihan mies, joka tuon edellisen kirjoitti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että oli ihan mies, joka tuon edellisen kirjoitti...

        Ei ollu, vaan on vieläkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että oli ihan mies, joka tuon edellisen kirjoitti...

        No ei ollu ukko rikä lesbo,vaan ihan pilke silmäkulmassa kirjottava muija jota ottaa aivoon tämä nykyinen jatkuva miituu ja miespuolisten ihmisten jatkuva mollaus ja syyttely.Vähän pipoa löysemmälle ja leikitään tällä yhteisellä hiekkalaatikolla sovussa eikä aina heitellä hiekkaa silmiin.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämän tyylinen kehopositiivisuus ei kiihota mitään kansanryhmää. Siinä voi uimakoulukin unohtua, kun katselee näitä kehopositiivisuus näyttelyä.

    • Anonyymi

      naisten syy kun miehet hukkuu suu auki uimarannalla.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan on kiva katsella kun nuoret naiset käyttää pieniä biksuja kun ovat hoikkia eivätkä mitään laardiperseitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se vain niin on että naisen etupuoli on takapuoli. Kun nuori nainen pyllistää niin nikä sen kauniimpaa ja saa hymyn huulille.

      Wanha Könsikäs

      • Anonyymi

        ”Naisten pikkuhousut eivät ole maailman paras asia, mutta hyvin lähellä sitä!” :P

        nimim: Old perv


      • Anonyymi

        Tiukka ilman roikkuvia huulia on kivan näköistä pikkupöksyissä...


    • Anonyymi

      Pierettimet ykkösuutisena päivästä toiseen. Idioluutio on saavuttanut huippunsa, nykypäivän tärkein asia on pyIIy!

      • Anonyymi

        JeeeeeeeKardashian


      • Anonyymi

        Mutta mikä olisi tärkeämpää kuin naisen pylly?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JeeeeeeeKardashian

        Kiva varmaan vanhana kun täytteet roikku polvissa kun nahka venyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä olisi tärkeämpää kuin naisen pylly?

        Tissit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä olisi tärkeämpää kuin naisen pylly?

        Itseäni kiinnostaa naisessa enemmin se etupuoli
        peräpään jätän ruotsalaismielisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaa naisessa enemmin se etupuoli
        peräpään jätän ruotsalaismielisille.

        Etupuolella ei mitään


    • Anonyymi

      Eikö saman tien riisuta kaikki pois ja ollaan reilusti kehopositiivisia ja koko keho voimaannuttavia !
      Arka se on joka biksut laittaa!

      • Anonyymi

        Persepositiivinen parempi termi.
        Kaikki paitsi perse on turhaa.


      • Anonyymi

        Juu no oon ainaki vähintää kerran viikossa ihan hiton kehopositiivinen tuolla sauna nimisessä kehopositiivisuuden temppelissä! :P Joten sinne passaa tulla kumartelemaan mun kehopositiiviselle keholle erittäin positiivissa lämpötiloissa!


    • Anonyymi

      Koettakaa nyt jo jum**auta päättää!!
      Onko se oikea asuste kokovartalokaapu vai perse paljaana pyöriminen?

      Molempia ei voi valita!

      • Anonyymi

        Sekasorron luominen tässä on pääasia!


      • Anonyymi

        No voihan,kun pyörii siellä kaavun sisällä per.e paljaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasorron luominen tässä on pääasia!

        Nyt äkkiä joku muotitoimittaja lanseeraamaan keisarinnan uudet bikinit tyylillä keisarin uudet vaatteet. varmasti joku höynä tähänkin innostuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt äkkiä joku muotitoimittaja lanseeraamaan keisarinnan uudet bikinit tyylillä keisarin uudet vaatteet. varmasti joku höynä tähänkin innostuisi.

        No eks ne läpinäkyvät muovi-plastikka bikinit o keksitty jo aikaa sit ja o ”clous inuf”? :P


    • Anonyymi

      En todellakaan ole feministi, mutta mua yököttää tää peräpäiden esitteleminen. Joka instassa eukko on perse pitkällä "voimaannuttavat" persbikinit jalassa. Sori vaan eukot, mutta aika harvoilla näyttää hyvältä. Jos on luikku tai sitten iso ja roikkuva perse, niin hyi hitto. Eikä muillakaan kaunista. Minkä ihmeen takia sitä ahteria pitää tunkea joka paikkaan??

      • Anonyymi

        Just tää "voimauttavat pyllybikinit". Että voi olla v*ttu ajatukset prseessä koko ajan.


      • Anonyymi

        Ennen oli pärstän kuvia joka kantilta ainakin kerran päivässä. Nyt on sitten persposket paljaan. Tunnistaako niistä kukaan kenen kuvia?


      • Anonyymi

        Siksi juuri kaikki perseiden esittelyt pois julkisilta paikoilta. Se on itsensä paljastelua. Jos yksi paljastelee, niin silloin se on kaikkien oikeus ulkonäöstä riippumatta. Ei pelkästeen hyväperseisten oikeus. Paljaat perseet kuuluvat johonkin muualle, kuin julkisille paikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli pärstän kuvia joka kantilta ainakin kerran päivässä. Nyt on sitten persposket paljaan. Tunnistaako niistä kukaan kenen kuvia?

        Juu ja eks enne niit söpöilykuvia kutsuttu ”duckfaceiks”? Mite ois jos nimettäis noi perskuvat ”buttfaceks” niin: Auttaskohan se asiaa? :P :D


    • Anonyymi

      Perseen esittelyssä ei ole mitään huvittavaa. Sitte myös miehille samanlaiset uikkarit. Kyllä naisilla pitää olla samat oikeudet kytätä miesten alastomia perseitä ja pullottavia etumuksia. Miksi se olisi vain varattujen miesten oikeus?

      • Anonyymi

        EPÄTASA-ARVOHÄLYTYS!!!

        Miks NAISILLE pitäs esitellä muka MYÖS etupuoltakin, kun ei naisetkaan esittele kamelinsorkkiaan!


      • Anonyymi

        Borat-Speedot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EPÄTASA-ARVOHÄLYTYS!!!

        Miks NAISILLE pitäs esitellä muka MYÖS etupuoltakin, kun ei naisetkaan esittele kamelinsorkkiaan!

        Esitteleehän ne. Tännekin on linkattu monia kuvia kamelinsorkista.


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa vaikka pylly näkyy, jokainen saa käyttää millaisia vaatteita haluaa. Kellä on syntyessään vaatteet päällä.

      • Anonyymi

        Ei sinua haittaa mutta monia haittaa tai joitakin se kiihottaa.. Kumpi häiritsee enemmän.. Paljas pylly tulkitaan seksuaaliseksi, on iät ajat tulkittu ja yksi asia johtaa sitten toiseen.. Sekin on luonnollista ja sitäkö haluat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua haittaa mutta monia haittaa tai joitakin se kiihottaa.. Kumpi häiritsee enemmän.. Paljas pylly tulkitaan seksuaaliseksi, on iät ajat tulkittu ja yksi asia johtaa sitten toiseen.. Sekin on luonnollista ja sitäkö haluat..

        Eivätkö haitta ja kiihotus ole jokaisen omien korvien välissä? Ns. oma moka. Miksi vähäpukeisen pitäisi niistä huolehtia ja pukeutua toisten mielen mukaan? Jos sulle tuikutuntemattoman ihmisen paljas pylly tarkoittaa jotain seksististä ajatusta, jota pitää jatkaa ja "johtaa sitten toiseen", niin sulla on ongelma, ei vähäpukeisella. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


    • Anonyymi

      Vaikka kuinka keksittäisiin uusia termejä, se ei muuta sitä tosiasiaa, että naisia kiinnostaa esitellä persettään kenelle tahansa kuvan näkevälle tai ohikulkevalle miehelle vain siksi, että sitten voi kuvitella kaikkien perseen näkevien miesten haluavan sitä persettä. Eräänlainen voimafantasia. Naiset eivät kiihotu samalla tavalla kenen tahansa vehkeiden näkemisestä.

      • Anonyymi

        Niin yrität siis laillistaa raiskausta? Sulle on oma nimikin... Niin, se onkin incel-mies! 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yrität siis laillistaa raiskausta? Sulle on oma nimikin... Niin, se onkin incel-mies! 🤮

        Antaminen ja väkisin ottaminen taitaa kuitenkin olla HIEMAN eri asia?

        Tai sit täs maailmassa ei muita panemisia tapahdukaan kun raiskauksia? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaminen ja väkisin ottaminen taitaa kuitenkin olla HIEMAN eri asia?

        Tai sit täs maailmassa ei muita panemisia tapahdukaan kun raiskauksia? :/

        "joutuu antamaan sitä miehelle tämän käskystä", miten toi on sun mielestä vapaaehtoista antamista? Että täysin tuntematon voi tulla sanomaan tietyllä tavalla pukeutuvalle että nyt annat ja se on pakko koska sun perseestä näkyy osa. Sulla on aika vääristynyt käsitys monesta asiasta. Taidat olla incel.


      • Anonyymi

        En nyt tiedä miten muslimimaat liittyy tähän asiaan mitenkään? Kyseiset maat kun ovat lain alaisuudeltaankin aivan erilaisia, eihän naisilla ole siellä minkäänlaisia oikeuksia. Suomessa sen sijaan on, eikä kenelläkään ole oikeutta päättää toisen puolesta kenen kanssa maata, toisin kuin nuo incellit ehdottelevat. Mutta joo, inceleissä ja muslimimiehissä on kyllä jonkun verran samaa. Nuokin ilmeisesti haluavat naiset yhtä alistetuiksi kuin islam.


    • Anonyymi

      Taas on hornettimiehet keksineet uuden pyllytempun yrittämishaasteen. Kuka onnistuu tekemään sen matalimmalla lentäen, saa eniten pisteitä.

    • Anonyymi

      Siittä vaan vaikka "tavarat" näytille ja missä sekä milloin vain.
      Kyllä siihen ajan kanssa joku roti muodostuu.

      • Anonyymi

        Kajaanissa on Suomen suurimmat perseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa on Suomen suurimmat perseet.

        Onko kuvalinkkiä


      • Anonyymi

        Passiin myös kuva pierettimistä tunnistamisen helpottamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa on Suomen suurimmat perseet.

        Tuo muuten on totta. Saman havainnon olen tehnyt. Olen asunut koko työikäni ulkomailla ja Helsingissä ja muualla Suomessa ja eläkeukkona olen kajaanilaistunut.
        Siihen kiinnittää huomiota kuinka lihavia kajaanilaiset nykyään ovat ja persaus naisilla sen mukainen. Ei vain naiset vaan jopa nuoret aikuiset miehet ovat vatsakkaita makkaralla ja oluella kyllästettyjä.


    • Anonyymi

      Arvostelukyky on kyllä ihan hemmetin harvinainen lahja ihmisissä. - Nm. Hörähdys

      • Anonyymi

        Turha mitään mee too kampanjaa käydä jos lähes paljaan perseen lykkää äijjien nokan alle. Tarjollahan se siinä sitten..
        Antaa ymmärtää mutta ymmärtääkö antaa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha mitään mee too kampanjaa käydä jos lähes paljaan perseen lykkää äijjien nokan alle. Tarjollahan se siinä sitten..
        Antaa ymmärtää mutta ymmärtääkö antaa...?

        Tutustu sellaiseen asiaan kuin henkilökohtainen koskemattomuus. Löytyy perustuslaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha mitään mee too kampanjaa käydä jos lähes paljaan perseen lykkää äijjien nokan alle. Tarjollahan se siinä sitten..
        Antaa ymmärtää mutta ymmärtääkö antaa...?

        Mieähen miete, ei ymmärrystä henkilökohtaisesta koskemattomuudesta. - Nm. Ei hyllytavaraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieähen miete, ei ymmärrystä henkilökohtaisesta koskemattomuudesta. - Nm. Ei hyllytavaraa

        Vai: Ei hyllyvää tavaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai: Ei hyllyvää tavaraa?

        Kyllä hyllytavaraa tarkoitin, mutta miksei, onhan se monella melko hyllyvä. - Nm. Hörähdys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha mitään mee too kampanjaa käydä jos lähes paljaan perseen lykkää äijjien nokan alle. Tarjollahan se siinä sitten..
        Antaa ymmärtää mutta ymmärtääkö antaa...?

        Niin miehille pitäis varmaan laittaa laput silmille, eikä saa katsoa koska se on muuten seksuaalista häirintää..


    • Anonyymi

      Kyllä hyvää esimerkkiä kasvaville lapsille!! Yrittäkää edes käyttäytyä takapuolienne kanssa. Kyllähän se meillä kaiķlla on mutta viisas se joka sen peittää.
      Apinat kulkee ahterit paljaana!!

      • Anonyymi

        Lapsi ei edes huomaa koko takapuolta, on kaikkea muuta toimintaa, mutta Kukkahattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi ei edes huomaa koko takapuolta, on kaikkea muuta toimintaa, mutta Kukkahattu!

        Lapsikin huomaa pyllyn. Todellakin huomaa. Miksi ei huomaisi? Lapset opetetaan pukemaan ja käyttäytymään. Jos joku lapsi esittelee takamustaan, niin häntä torutaan siitä. Koulussa jos sen tekee, niin joutuu kasvatuskeskusteluun. Todellakin lapset ihmettelevät, että miksi tuo tai tuo on ilman housuja.
        Ei lapset ehkä hipsteri-stringeissä näe eroa tavallisiin liian pieniin pikkuhousuihin, mutta naruista kylläkin.
        Tai jos joku emäntä laittaa paidan vielä siihen päälle..hahhaa! Näyttäähän siinä täysin pylly olevan paljaana=D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi ei edes huomaa koko takapuolta, on kaikkea muuta toimintaa, mutta Kukkahattu!

        Lapsi kyllä huomaa paljaan perseen ja ihmettelee suureen ääneen, että miksei tolla ole housuja, niin se on ja tottahan se on. Housut ovat yksipuoliset, jos edes sitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi ei edes huomaa koko takapuolta, on kaikkea muuta toimintaa, mutta Kukkahattu!

        Lapset kyllä huomaavat kaiken / kaikenlaista, mutta he suhtautuvat juttuihin luonnollisesti niin kauan, kunnes heidän vanhempansa pilaavat luonnollisuuden ja viattomuuden. - Nm. Pikkuihmisillä on se, mitä aikuisilla ei ole


    • Anonyymi

      Ollaanko menty taaksepäin ihmisen kehityksessä? Nähty on, että paljaspehvapaviaanit kääntävät takapuolensa niitä eläintarhoissa tuijottaville ihmisille, kun ovat kyllästyneet näiden seuraan.

      Nyt on jokin tuntematon virus pesiytynyt naisten aivoihin, kun ihan ilman maksua itseään näyttävät. Jos kumartuisivat, voisi peräpukamat vaikka pullahtaa näkyviin.
      Voi kamala!

      • Anonyymi

        Ai olisko se sillo muka hyväksyttävämpää jos ottaisvat maksun!? :D :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olisko se sillo muka hyväksyttävämpää jos ottaisvat maksun!? :D :/

        Vrt:
        ”Mä oon palkkamurhaaja ammatiltani, mut toisinaan mä tapan ihmisiä myös huvikseni”
        ”Ai no, ei toi ensin mainittu o ollenkaan paha asia, jos kerta työksesi, mutta ton jälkimmäisen mä kyllä tuomitsen”

        Ei näin! :/ ... eihän?


    • Anonyymi

      Voi kamala, miten onkaan nautittu liukkaista keleistä!
      Oli sitten lestaatti tai pakana!

      • Anonyymi

        Mihin kohtaan naru pannaan, jos tavara on kukkakaali?


    • Anonyymi

      Siis kehorauhan vuoksi jokainen saa pukeutua just niinkuin haluaa. Tuo että käsket pukeutumaan puoli-perse paljaaksi, on ihan sama kuin käskisit pukeutumaan säkkiin kehorauhan vuoksi. Kampanjoit pukeutumisessa ohjeistavia vastaan ohjeistamalla pukeutumisessa. Tekopyhää 😞

    • Anonyymi

      KAnnattaa pitää sitten mielessä kun kuvia jaatte että pitää olla hyvännäköinen. Rumat ihmiset ei kuulu näihin piireihin.
      Kaikki nämä fatshamingit ei koske sitä 50 vuotiasta läskiä ja rypyllistä 10 lapsen äitiä ketä sen pitäisi koskea.

    • Anonyymi

      Peput vaan näkyviin, ei niitä ole pakko katsella jos ei halua

      • Valitettavasti niitä peppuja on PAKKO KATSOA jos näihin stringeihin pukeutunut ihminen heiluu edessä rannalla. Yleensä rannalla ollaan rintamasuunta veteen päin. Ainakin jos vahdit muksujasi. Ja vaikka ui lapsen kanssa, niin ei aikuinen jaksa siinä rantavedessä niin kauaa "uida" kuin lapsi ja menee pyyhkeelle vahtimaan. Nämä narupyllytyypit on just siinä. Joten kyllä sitä on pakko katsoa.


      • Anonyymi
        AnttiAnna kirjoitti:

        Valitettavasti niitä peppuja on PAKKO KATSOA jos näihin stringeihin pukeutunut ihminen heiluu edessä rannalla. Yleensä rannalla ollaan rintamasuunta veteen päin. Ainakin jos vahdit muksujasi. Ja vaikka ui lapsen kanssa, niin ei aikuinen jaksa siinä rantavedessä niin kauaa "uida" kuin lapsi ja menee pyyhkeelle vahtimaan. Nämä narupyllytyypit on just siinä. Joten kyllä sitä on pakko katsoa.

        Tunnen aivan samoin kun joudun katselemaan paidattomia miehiä. Kermana kakun päällä on sellaiset pallomahat ja man-boobsit omistavat miehet. Ja sitten kun ne nostaa höllyvän käsivarren ja karvat pelmahtaa esille. Mutta sitten mietin että onneksi voin kääntää pääni. Ei ole mikään pakko jäädä tuijottamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen aivan samoin kun joudun katselemaan paidattomia miehiä. Kermana kakun päällä on sellaiset pallomahat ja man-boobsit omistavat miehet. Ja sitten kun ne nostaa höllyvän käsivarren ja karvat pelmahtaa esille. Mutta sitten mietin että onneksi voin kääntää pääni. Ei ole mikään pakko jäädä tuijottamaan.

        Jos käännät pääsi ja lapsi ui siinä möhömahasta viistoon takana, et näe, jos hän hukkuu. Tottakai mieluummin vahdin lapsia kuin käännän pääni. Ihmisellä on kuitenkin sellainen näkökenttä, että silloin on pakko katsoa myös niitä möhömahoja ja pyllyjä, joita ei peitä mikään. Ja ne pyllybikinityypit pyllistelee niin, ettei se naru peitä sitä anusta.


    • Anonyymi

      slut = lutka, horo, lumppu... Eli naiset haluaa nyt valkopestä lutkana olemisen pyhäksi arvoksi? Eipä sitten volloteta "valkoisesta heteromiehestä", kun se kutsuu naista lutkaksi.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy aiheeseen? - Nm. Ongelmasi nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aiheeseen? - Nm. Ongelmasi nimi

        Suora käännös...liittyy siten


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paviaanit taitaa kyllä olla jo aika kaukaistakin sukua isoihin ihmisapinoihin verrattuna?
        Mut toki jos sä haluut samaistua heihin, ja sulla on yhtä turpea ja punainen perse, niin ... siittä vaan!


    • Anonyymi

      Miksei samantien mennä vain bikinien yläosalla?
      Tuollainen perseileminen on jotenkin perverssiä.

    • Anonyymi

      Ei perus bikineissä mitään pahaa, mutta olen varmaan jo niin vanha etten ymmärrä.. Pelkkä sana "pyllybikinit", just.

      Aikoinaan jos farkkusortseista näkyi kankut niin se oli aika noloa.

      Toivottavasti tuo tyyli menee ohi.

      Enkä muutenkaan tajua mitä voimaannuttavaa siinä on.

      En halua nähdä kenenkään paljaita perseitä.

      Miehet vois kyllä laittaa kampanjan jossa se vako näkyy housuista kumartuessa, yyyyh. Voimaannuttavaa
      🤭

      • Anonyymi

        Ei vaan kampanjan, jossa se EI NÄY! :/

        (Hyi prkl taas tuli paastopäivä ku meni ruokahalu koko päiväks. Kiitti vaan! :)


    • Tuolla vilahti sana peniskateus, freudilainen humpuukisana. jolla jotkin luuserit yrittävät ärsyttää feministejä. Ei onnistu. Jokainen nainen tietää, että miehet ovat aivan lääpällään, jos saavat edes nähdä naisen sukupuolielimet.

      Mikäli ylipäänsä olisi aihetta puhua kateudesta, miehet potisivat vittukateutta, mutta ei se niinkään ole. Miehetkään eivät kadehdi, vaan tuntevat suunnatonta vetovoimaa naisia kohtaan. 🌹👀

      • Anonyymi

        Mä taas väitän et esim. lepakkonaisia ei vois vähempää piinikset kiinnostaa, samoin kuin homomiehiä ei paljon pimpsukan näkemiset lääpännytä? Ja lääpällään olo nyt ei vissiin missään vaiheessa tarkoita samaa kuin, että: ”Wow! Minäkin haluun tollasen!” Vai?

        Mut jotku rekkalesbot todennäkösesti varmaan haluiskin sen kikulin?


    • Aivan liian laimeaan kampanjaan tarvittaisiin jytyä. Sitä saataisiin, jos kampanjoivat siskot kuvauttaisivat itseään etupuolelta ilman turhia bikinin alaosia ja esiintyisivät näin rannallakin. 🌹

      • Anonyymi

        Mä taas haluisin nähdä ne etupää-kuvat ennemmin ilman niitä yläosia! :P


    • Anonyymi

      Loppu slutshamingille??? Eli tarkoittaako tämä sitä, että naisen ei tarvitse enää hävetä olla "slut"? Mutta kun mies kutsuu häntä sellaiseksi, niin taas valitetaan kun valkoinen heteromies on niin toksinen...

      • Naisen ei tarvitse hävetä eikä ujostella yhtään mitään. Sellaisenaan naiset ovat ihania ja suloisia. 🌹


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Naisen ei tarvitse hävetä eikä ujostella yhtään mitään. Sellaisenaan naiset ovat ihania ja suloisia. 🌹

        Naiset voivat tehdä paljon pahoja asioita. Itsensäpaljastelu on aivan yhtä väärin naiselta kuin mieheltä. Tässä narujutussa vain nyt höllätään rajoja törkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset voivat tehdä paljon pahoja asioita. Itsensäpaljastelu on aivan yhtä väärin naiselta kuin mieheltä. Tässä narujutussa vain nyt höllätään rajoja törkeästi.

        Minua ei yhtään haittaisi vaikka vilauttelisivatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset voivat tehdä paljon pahoja asioita. Itsensäpaljastelu on aivan yhtä väärin naiselta kuin mieheltä. Tässä narujutussa vain nyt höllätään rajoja törkeästi.

        Itsensäpaljastelija vilauttaa salaa, nauttii pelästyttämisestä. Naisimmeiset bikineissään eivät ole mitenkään salaisesti liikkeellä eivätkä ainakaan pelästyttämismielessä. - Nm. Eri asiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei yhtään haittaisi vaikka vilauttelisivatkin.

        Moni nainen vilauttelee oikein mielellään ja tykkää siitä kun se huomataan.
        Meillä on tuttavaperhe jonka rouva käyttää lyhyitä tai leveähelmaisia mekkoja ja vilauttelee stringeihin verhottua pyllyään minlle aina sopivan tilaisuuden tullen. Enempää ei ole tehty, mutta tästä leikistä tykkäämme kumpikin: hän saa vilautella pyllyään (ja joskus avointa etumustaan) ilman vaaraa ja minä saan nauttia niiden katselemisesta. Emme ole koskaan edes puhuneet aiheesta, mutta hänen poskiensa punoituksesta huomaan kuinka hyvältä hänestäkin tuntuu. Tämä on tapahtunut vuosien varrella varmaan parisataa kertaa.
        En menisi tämän pitemmälle hänen kanssaan, sillä sitten tämä ihana leikki loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensäpaljastelija vilauttaa salaa, nauttii pelästyttämisestä. Naisimmeiset bikineissään eivät ole mitenkään salaisesti liikkeellä eivätkä ainakaan pelästyttämismielessä. - Nm. Eri asiat

        Itsensäpaljastamista on myös julkinen paljastaminen. Sun salailupointti ei perustu lakiin.


    • Anonyymi

      On taas semmonen juttu, ettei tiedä, itkiskö vai nauraisko.

      • Anonyymi

        Kyllä mua on naurattanut monessa kohdassa. - Nm. Immeiset ovat hassuja


      • Anonyymi

        Tarvitaan vielä pitkät housut joissa iso pyöreä aukko anuksen ympärille.


    • Anonyymi

      Rumien, etovien, ihraisten pyllyjen ei pitäisi näkyä missään. Kaikilla pyllyilla ei ole oikeutta olla esillä.

      • Anonyymi

        Ei tässä ole ollutkaan puhe siiderivalaiden laardiperseistä vaan nätieistä pyllyistä.


      • Anonyymi

        Ai miksi ei? Vapauttakaa pyllynne-liike. Tuleeko rannoille pyllypoliisi,ja vääränlaisesta saa sakot?


    • Anonyymi

      Pyllybikinit voimaannuttaa syvältä!

      • Anonyymi

        Enemmän stringejä naisten kenttäurheiluun.


    • Anonyymi

      Ihan jees tämä. "Kehorauhan" puolesta ? Olisi mieluummin maailman rauhan puolesta.
      Eukkoni on pulskan puoleinen ja pylly XXL-kokoa, Hän pyllisti koko komeutensa ja yritin ottaa kuvan, mutta ei siitä mitään tullut. Kameran linssi halkesi.

    • Anonyymi

      Totuuden nimessä on todettavana, että paljaan perseen näyttäminen on tasan tarkkaan paljaan perseen näyttämistä, olkootkin eräiden mielestä kehopositiivisuutta.. 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Tämä on huutava vääryys! Äijienkin pitäisi käyttää naru-uikkareita, joissa on vain nuru persuksien välissä ja niukka kangas peittämässä miesmakkaraa.

        Se vasta olisi todellista tasa-arvoa Suomessa, jossa vauhkotaan milloin mistäkin maailmalla vallitsevasta idioottimaisesta trendistä. Se kertonee terveen järjen puutteesta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on huutava vääryys! Äijienkin pitäisi käyttää naru-uikkareita, joissa on vain nuru persuksien välissä ja niukka kangas peittämässä miesmakkaraa.

        Se vasta olisi todellista tasa-arvoa Suomessa, jossa vauhkotaan milloin mistäkin maailmalla vallitsevasta idioottimaisesta trendistä. Se kertonee terveen järjen puutteesta....

        No onkos sua joku kieltänyt pukeutumasta borattiin?


      • Anonyymi

        Ne, jotka näkyvät, ovat pyllyn posket. Se ehkä rumempi paikka on siellä niitten poksien välissä. - Nm. Toisilla hyvät, toisilla ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne, jotka näkyvät, ovat pyllyn posket. Se ehkä rumempi paikka on siellä niitten poksien välissä. - Nm. Toisilla hyvät, toisilla ei

        Moni ei ole tainnut huomata, että pakarat näkyvät myös tavallisista uimapuvuista ja bikineistä. Ongelma tässä on, että kun on stringit, niin näkyy enempi jos pyllistää. Ja uidessa sekä vesileikeissä ihminen pyllistää aina. Tällöin näkyy jopa se kohta, johon auringon ei pitäisi paistaa. Tällaisia asioita moni ei halua rannalla nähdä.

        Lisäksi stringit nähdään melko seksuaalisia vaatteina. On vaikeaa nähdä niitä julkisilla paikoilla, kun on tottunut näkemään ne vain alusvaatteina tai jopa seksivaatteina.


    • Anonyymi

      Pidän pelkkää munakukkaroa, perse on paljaana. Voimaannuttavaa, paitsi jos se sattuu auringossa palamaan.

    • Anonyymi

      Jos kerran naiset saa kulkea lähes alasti julkisella paikalla, eikä siitä saisi sanoa moitteen sanaa, minäkin aion sitten kulkea lyhimmissä 80-luvun shortseissa mitkä löydän, vaikka muna pullottaisi kuinka, enkä aio hyväksyä mitään moitteita asiasta!

      • Anonyymi

        Tietenkin, olet rohkea mies, anna munan vain pullottaa lyhyissä 80-luvun shortseissa. Saat paljon kiimaisia katseita rantabulevardilla käyskennellessäsi...ellei feministit hälytä poliisia paikalle sukupuolisiveellisestä käytöksestä johtuen.....voisit piruuttasi kokeilla tuota temppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin, olet rohkea mies, anna munan vain pullottaa lyhyissä 80-luvun shortseissa. Saat paljon kiimaisia katseita rantabulevardilla käyskennellessäsi...ellei feministit hälytä poliisia paikalle sukupuolisiveellisestä käytöksestä johtuen.....voisit piruuttasi kokeilla tuota temppua.

        Mitäs poliisilla siihen olisi sanottavaa, anatomiasta johtuvat muodot ovat kuitenkin shortsien sisäpuolella eikä mitään epäsiveellistä paista paljaana muiden nähtäväksi, päinvastoin kui naisten perseet tuollaisissa bikineissä...


    • Anonyymi

      Koko jengi on näköjään täysin sekaisin, mutta poikkeavathan tänne vain kirjoittelee kun. Minäkin.

      • Anonyymi

        No, mitä mieltä itse sitten olet? Täällä on ollut todella paljon erilaisia mielipiteitä, joten on outoa niputtaa kaikki samaan.


    • Anonyymi

      Täällä on todella sairasta sakkia, kateellisia toisten arvostelijoita varmaan osa kyvyttömiä kun harmittaa kun näkee paljon mutta ei pysty. Siitä kai nää jutut kertoo.

      • Anonyymi

        Ei pysty ... Siis mihin ei pysty?


      • Anonyymi

        Mitähän tuolla sepustuksella tarkoitit... 🤔


    • Anonyymi

      Jos juovuksissa työntää paljaan perseensä kiinni poliisiauton sivulasiin, niin voiko se voimauttaa nykyjään? Meinaan kun kaveri menneisyydessä teki sen, niin silloin eivät hänellä jalat, edes koskettaneet maata, kun jeparit hänet, paljain persein heittivät, piipaa-auton takapenkille.. Minusta se paljas perseensä, silloin kaverin puolesta, näyttänyt ainakaan mitenkään voimauttavalta.

      • Anonyymi

        Poliisi ei ymmärtänyt että kaveri oli pukeutunut itseään varten ja oli voimaannuttavalla pyllyvakokävelyllä.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin miehetkin sitten kankkujaan esittelemään, tasa-arvoa siis...

      • Anonyymi

        Hullu maailma - mitähän seuraavaksi "tarpeeksi voimaannuttavaa" trendiä tuolta suuresta maailmasta rantautuu pieneen pikkuruiseen Suomeemme.....hulluja suomalaisia, kun seuraavat hulluja ja mielipuolisia trendejä...mitä milloinkin. On elämä yhtä trendien perässä juoksemista tyyliin....no kun muuallakin, niin miksei meilläkin. Suomeksi sanottuna - pelkkää paskaa.


    • Anonyymi

      Jostain syystä paljastavan pukeutumisen voimaannuttavasta vaikutuksesta puhuvat eniten timmit nuoret naiset, jotka ovat keskittyneet vartalonsa ja ulkonäkönsä treenaamiseen ja huoltoon. En ole nähnyt montakaan ylipainoista, appelsiini-ihoista naista pyllykuvissa. Miksi en? Miksi näiden nuorten kaunotarten viesti kaikkien kehojen samanarvoisuudesta ei mene perille?

      Mutta on ymmärrettävä, että nykyajan nuorten naisten täytyy kilpailla pornomallien ja julkkisnaisten kanssa seksikkyydessä ja enemmän tai vähemmän pornoriippuvaisten nuorten miesten huomiosta ja ihailusta, joten on ymmärrettävää, että otetaan samat aseet käyttöön: pornahtava seksikkyys, "hottius". Kun eivät paremmasta tiedä.

      Minusta olisi hienoa, jos naiset enemmän toisivat ulkonäössään esille enemmän viehätysvoimaansa, kauneuttaan, sulouttaan tai eleganssiaan raa’an selkäytimeen vaikuttavan "seksikkyyden" sijasta.

      Naisen arvo on romahtanut somen tulon jälkeen ja nettipornon yleistyttyä joka miehen käteen. (90 % nuorista miehistä katsoo pornoa säännöllisesti.) Nuoret naiset keskittyvät treenaamaan persettään ja syventyvät meikkausohjeisiin sen sijaan, että kehittäisivät itsestään myötätuntoisempaa, kärsivällisempää, lempeämpää tai selkeämpää naista.

    • ihmisillä' on jokin seks aalisuuden taju

      (luinpikaisesti noita mit kirjoitettttu Joku sanoi että jos sanot jotain
      jonkun bikini kehosta , niin kehu! Ei sellaista voi määrätä!
      jos ei koe myönteisesti
      jos on paha olla
      että joku tunkee seksuaalisuutta herättäävää liian intiimiä näkyä
      ei kenenkään pakaroiden väliin tahdo katsoa
      myös rehellisesti kertoi sen että näytät törkeältä.
      Miten he muuten tietäisi minkä vaikutuksen tekevät.
      siis näky on liian intiimi

      ei tahdo katsoa vieraan ihmisen sitä aluetta minne penis tunkeutuu,
      ( just eräs mieshenkilö sanoi että hän tahtoisi panna Sofia Belorfia perseeseen. )
      Näky on törkeä ja sen saa sanoa.

    • Anonyymi

      Sana "intiimi" on menettänyt merkityksensä, kohta mikään ei ole intiimin piirissä. Se tarkoittaa myös sitä, että seksin kiinnostavuus vähenee.

    • Anonyymi

      Miksi tämä kehopositiivisuus pitää tuoda esiin siten että vedetään kalsarit persvakoon ennen ihmisten ilmoille lähtöä? Hä?

    • Anonyymi

      Naiset itse ovat kovia arvostelemaan toisia naisia ja miehiäkin. Missä vaan on kaksi tai enemmän naisia koolla niin heti alkaa toisten kovaääninen arvosteleminen.

    • Anonyymi

      No jos haluaa näyttää lutkalta niin siitä vaan, jotain rajaa tähän muotiinkin. Voi näyttää hyvältä näyttämättä halvalta. En ikinä pitäis tuollaisia nykytrendin mukaan siistejä biksuhousuja rannalla ja syy ei ole siinä etteikö olis pokkaa vaan siinä, et miks helvetistä haluaisin nolata itseni ja näyttää tyhmältä. Sitten ihmetellään kun ihmiset hymyilee selän takana,eikä tosiaankaan siks et olis niin siisti kroppa ja makeet uudet naruhousut, myötähäpeästä. :) NOLOA porukkaa.

      • Anonyymi

        Myötähäpeä ei kerro narubikinien käyttäjistä mitään, sinusta melkein kaiken. - Nm. Ahdasmielisen tunnusmerkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötähäpeä ei kerro narubikinien käyttäjistä mitään, sinusta melkein kaiken. - Nm. Ahdasmielisen tunnusmerkki

        naru on ahtaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naru on ahtaassa

        No jos onkin, niiin miksi se ahistaa sua ? - Nm. En ummarra


    • Anonyymi

      Ja te ns muun sukupuoliset ja ne, jotka väittää olevan jotain muitakin sukupuolia, kuin nainen ja mies : olisko aika tarkistaa lääkitys? :)

      • Anonyymi

        Täällä oli muitakin, jotka ovat jääneet / jämähtäneet pimeällä keskiajalle. - Nm. Avarru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli muitakin, jotka ovat jääneet / jämähtäneet pimeällä keskiajalle. - Nm. Avarru

        Nimierkki Avarru, eihän tuota narua kuulu sulkea kosteisiin ilmapäästöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli muitakin, jotka ovat jääneet / jämähtäneet pimeällä keskiajalle. - Nm. Avarru

        Kiitos mutta jämähtäneen pimeän pyyllyvaon ei tarvitsekaan avartua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mutta jämähtäneen pimeän pyyllyvaon ei tarvitsekaan avartua

        Juuu ei, se on ihan terveysjuttu ettei se avarru. Mutta ajattelun, asenteen, tiedon ja ymmärryksen pitäisi ... - Nm. Yritä edes


    • Anonyymi

      Nuorempi sukupolvi ei enää osaa nauttiakaan seksistä ilman jotain bilehuumetta tai kettinkejä. Nuoret naiset saa vähemmän orgasmeja kuin isoäitinsä. Yhdyntöjen määrä on vähentynyt 20 % lyhyessä ajassa. Tämä vilauttelu- ja pornokulttuuri tekee seksistä niin tylsää.

      Kuvaavaa, että nuoret naisetkin puhuu "panemisesta" viitatessaan seksiin. Eläimellinen ja ankea verbi viittaamassa moniulotteiseen ja intensiiviseen kohtaamiseen. Mutta ei kai se kaikille ole tosiaankaan sitä.

    • Anonyymi

      kätöppä kuules sohvan persuusta stana

    • Anonyymi

      nää pylly-haaste tyypit on aina niitä samoja, jotka muutenkin etsivät väylää esitellä ahteriaan, milloin satoja selfieitä punttisalin peilistä ja milloin osallistumalla "paras ahteri"-skaboihin.
      Tää on niille taas hyvä tekosyy änkeä ahteriaan framille ja nyt "ylevällä tekosyyllä" verhottuna. Tuskin noita kiinnostaa muu, kuin hei katsokaa mun ahterii!!!
      Tommonen hassu naru pakaroiden välissä näyttää tosi vaivaannuttavalta eikä voimaannuttavalta. Alkaa väkisinkin miettiä, että hankaako se kovastikin siellä. Olisivat mielummin ihan nakuina. Se olisi voimaannuttavaa eikä niin teennäistä kun tommonen biksuja "markkeerava" hiertävä naru.
      Miksi oikeasti, ihmiset eivät voisi olla ihan nakuna uimarannalla?

      • Anonyymi

        Mallia otettu sumopainijoilta... 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Anustulppa ainakin olisi hyvä olla.


      • Anonyymi

        Nudistirannat ovat erikseen heille, jotka haluavat olla alapää paljaana, sillä sitähän tuo on, jos joku pieni lappu on enää etupään ja tissien peittona. Sitten ovat nämä selvästi paljastelijat. Naisista tämä piirre tunnetaan huonosti, koska naisille pidetään luonnollisena näyttää alastomuutta.


    • Anonyymi

      paljonkos maksoi epsanjassa plästickirurgilla teetetty sohvaperse?

    • Anonyymi

      Kerran näin miten paksuposkinen mies poltteri sikaria metsän rajalla, olin näkevinäni myös savua, mutta kun katsoin tarkemmin, huomasin erehtyneeni..

    • Anonyymi

      Joo perse paljaaksi ja sit ei tiedä missä persekuvat vilistää. Ainakin savonlinnassa otetaan paljon valokuvia uimarannoilla niin järjestelmökameroilla kuin luureillakin...

    • Anonyymi

      Kaevakäsi saattaa koskea ja xxxxx.

    • Anonyymi

      Eilen Hietsussa oli tuhansia ählymiehiä katselemassa suomalaisia kehopositiivisia naisia.

    • Anonyymi

      jotain rajaa

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika. Ottakaa kaikki vaate riekaleet pois ja vaatikaa nakuna kehorauhaa yleisellä paikalla.
      Mikä ihmeen hinku naisilla on tuoda kaikki tarjottimella paikasta piittaamatta?

    • Anonyymi

      No, eihän sitä raaski kalliita täytteillä pumpattuja persposkia ja tissejä vaatteilla peittää. Kaikkien täytyy nähdä ja ihailla.
      Miehenä en arvosta tuollaisia naisia.
      Luomu ja pieni siveys kaunistavat naista.

      • Anonyymi

        Suomalaisnaiset eivät valitettavasti kaunista peppujaan vaikka sille olisi tarvetta vaan pumppaavat vain rintojaan.


    • Anonyymi

      Paremminkin irvokas peppuhaaste. Ennen vanhaa jos alsti juoksi kylillä tai paljasteli itseen vietiin hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe