Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Se+menee+todella+helvettiinMikä+loi+tuonEtttuos+alussa+luki.+Et+tein+videoblogi+terveisetSiin+näkyi+rintaAlimpaan+helvettiin.Minusta+ei+tosiaan+rinta+voi+näkyä+Ei+koko+elämässäni+ole+koskaan+näkynytJa+olen+niin+totaalisesti+ja+absoluuttisesti+VastakkainenMenee+helvettiin+se+mikä+luuli+voivansa+Olla+osa++Jos+minusta+on++kuva+1928.+Se+on+vieraan+ihmusen+kuvaJos+olin+se+henkilö,+sieluni+oli+ja+koki+ne+asiat,En+muista+niistä+mitään.+En+todella+tiedä+olinko+kuvassa+minä+vai+joku+muuKoin+tosiaan+rauhaa+että+saattoi+olla+joku+niistä+tummapitkätukkaisist+siskoista+tai+tädeistä,+Koska+minäen+ymmärrä+siitä+mitään+,.Jos+se+oli+joku+muuMiten+tuota+käsittelisi+että+Sofia+Miten+voi+niin+raaoiSa+alastonkuvissa+esiintyä+Ei+se+hänkään+ollut..+eisielu+tee+sitä+kahdestivarmastikaan
  2. Jos+laitan+aiem+elämän+ulkonäköniKumpa+olisin+sen+näköinen.Katselin+eilen+sitä+kuvaaJos+se+olin+minä+Se+oli+Albertine+Agnesin+näköinen1600+luvun.+Eli+olinko+tyttärensä+AmelieMiksi+itkin+Henriette+Amelien++lapsen.Kun+löysin+kirjoituksen+mis+ymmärsi+miksi+Nassau+nimi+vieras+,+siellä+luki+NasSauwsS.+Se+kirjoitettiin,+se+oli+tuttua,+Ensimmäinen+poika+eli+vain+vuodenMysteerio+on+että+miksi+itkin+todellista+itkuaMuistin+ja+koin+Jos+naapuri+oli+Henriette+Amelie?+Tai+jos+itse+olin++Siis+näin+kerran+eräs+naapureista+tai+ehkä+siskonsa+oli+H+Amelien+näköinen.+Myös+apistoli+Johanneksen+siskoOn+selvästi+yhdessä+muotokuvassa+Asmelua+Anhaltina,+tuon+Amelien+kuva.Se+on+vaikeaa+oikeasti.Erääs+muotokuvas+olen+näköineSe+on+selvästiminunkuvaMietin+jos+sisko+hänen+oli+H+Amelien+tytär+AmelieJa+hänestä+ne+,3+muotokuvss+jotka+hänen+näköisiäMutta+alla+hänen+mäköisen+kuvan+lukeee+Et+H+Amelien+kuvaAsmilia+Anhaltina..Toivon+että+Jumala+antaa+selvyyden.+Ed+elämäs+olin+sen+tyttären+,+Amelian+näköinen,Albertina+Agnesin+tyttären,+Jostavain+yksi+kuva+missä+heidät+tehty+vaaleahiuksisen+näköisiksiMolemmatMut+Agnes+oli+tummaJoka+ikisessä+muussa+muotokuvassa,+ja+tytär+Amelie+oliyhtä+tumma+armaan,+muotokuvassa+täysin+saman+näköinen++Amelie+kuin+Albertine+Agnes.Sisko+Louise+Henriette+v+vai+Louise+Katherine+Eikö+hän+ole+Sofia+Belorf.Elijokun+siitä+perheestä+saanut+aikAlastonkuva+esiintymisenSiltä+perustalta1600+l+alussa+oli+Ranskassa+niitä+kattomaalauksia+missäalastomat+serafit+kerubit+ihmiset+Ne+olivat+hienoja?+Mutta+tytön+Kasvoill+tuska+oli+vain+kun+jostai+syystä+meni+arcadekuvaanPaiseet+kaulassa+oli+,+kuolemanhätä,+En+ymmärrä+hänenmieltä+Jos+olin+H+Amelie+enkä+edes+näköinen++tummapitkätukkaisten+tätien+Jos+kuva+oli+jonkun+heistä.+Koin+yllättäen
  3. Nyt+me+tarvitaan+talo+Että+Jumala+antaa.Tuollainen+Juttelin+omakotitalojen+ihmisten+kanssaMenin+pihaan+kysym+onko+heidän+poika+joka+paketautoon+teki+asumustaKun+heidänkin+poika+asui+paketautossaPiha+oli+kaunisKristityt+voisi+pitää+pihajuhlan+joka+viikko+(+Menee+hukkaan+pihansa+kauneus+jokahetkiTänäänkin+ei+kukaan+katseleKukat+turhaan+kasvavat+ja+kaikki+kauneus+tyhjän+päiten+Sitten+edessä+oli+(+päätin+ehdottaa+joka+viikkoisia+pihajuhlia)+joku+täti+moitti+pikkukoiranomistajaaHänellä+oli+koir+kak+pussi+ja+hän+keräsi+aina,+mutta+nurmikolle+ei+saanut,+sen+reunaan+tehd+koir,Kysyin+onko+heillä+huonet+mis+nukkuaPiristyinrukoilem+Jumalalta+saada+talon+hyväntekeväisyytenä+Hirvittäväon+itsekkyys+et+paril+ihmisel+on+taivaallisuus+omakotitalo.+Vaikka+eivät+ole+taivaallisia+hengellisiä+Päästäisin+taloon+ihmiset+koska+on+tylsää+vain+omakotitalossa+yksin++Tuollakin+kuuluu+jotain+marmatusta+pihallaKasvaa+itsekäs+lapsi...joka+pitää+selvänä+hänellä+minun+kristinuskossa+on+oma+taloSitten+he+on+vanhoja,+eikä+he+pääse+taivaaseen+Helpompi+kamelinmennä+neulansilmästäRaamatussa+sanotaanOn+paha+antaa+heidän+olla+itsekkäitä+Ei+heillä+ole+omaisuutta,+on+vain+rapistuva+kehoOn+sielu+Jos+sielu+ei+päästä+taloonsaVaik+joku+kituu+kun+ei+voi+nukkuaHe+ovat+vaan+töykeitä,+hyväksytäänEn+hyväksy.+Kuka+pystyyKuka+ansaitsee+talon++kenellä+oikeasti+on+omaisuusKenellä+on+Jumala+kun+Jumala+antaa+kokoajan+Kaikki+pyytää+Jumalalta+kaikkea+Ja+Jumala+vaan++antaa+Jumala+on+antajan+kanssa+auttajan+kanssa
  4. Tuossa+oli+miel+kiintoistaKun+luin+kaik+kirjoittamaniEttä+ei+jaks+lukea+sitä+mis+ei+ollut+enää+fiilistäEn+lukenut+loppua,+muistan+tiedän+kirjoitin+sen+huonos+tuntees+ja+henges.Se+kyllä+henkii+siitä.Olin+nuk+liianvähän++Ilmaantui+sairas+tunne+että+Hendrik+Casimirin+olis+pit+olla+jotain+Oliko+hän+aviomies+vai+veli,+Hän+on+laulaja+Jarkko+....sukunime+AholaJoka+Kirkoissa+laulaa.+En+pitänyt+siitä+tunteesta,Ei+sitä+enää+ole.+En+tosiaantiedä+kukaolin.++Etenin+ehkä,Tänäkin+aamuna+,+En+kaike+aik+katsele+kuvia+mutta+edistystä+tapahtuuLöydän+aina+jotain+Nyt,+että+eräsH+Amalien+kuvaksi+nimetty,+Asmalie+AnhaltinaArvelen+onkin,+ja+on+,+selvästi.+Ehkä+hänen+parisielu+Joka+ehk+John+apostoli+oliHän+oli+myös+se+William+Qonquer+tmsTurkkilaisena+Qonquer.+En+nyt+muista+nimeäJa+hän+oli....kuka+aatelinen+se+olikaan..Niin+hänen+siskoEn+tiedonkoihan+parisieluOn+kyll+kiltti+Yukteswar+GiriSoitti+avaimet+unohtui,+tahtoisin+juoda+kahvin+loppuun,+ni+ei+ihan+heti+tarvinnut+lähteä+sinne+avaamaanKyllä+se+sisko+on+siinä+muotokuvassaAsmilie+Anhaltina,Olisiko+seAmalien+,+Albertine+Agnesin+tyttären+muotokuva(+Josta+muotokuvaa+ei+ole+ollut)+??Kuva+lapsena+on+ja+sekinon+tuollainen+vähän+vaalea+hiuksinen.(+Jos+sii+nä+todella+on+Albertina+Agnes+ja+Amalie+tyttärensä(+Koska+poika+kuvassa+ei+näytä+Hendrik.+casimiriltaJa+alaston+vauva+on+pojan+näköinenLiekö+siinä+on+eri+perhe+kuin+väitetään.Tuonnäköinen+ei+Albertine+Agnes+ole+ollutMuissa+muotokuvissa.Aloinmyös+miet+olinko+se+minä+1928+<Arcade+kuvassaJos+se+olikin+joku+siskoistaHe+tumma+pitkätukkaiset+saattoi+olla+sen+näköisiä,Vai+olenko+se+minä