Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Tässä+on+nyt+alla+lisäyksiäettä+onko+teksti++eheä+kokonaisuus.++;;;;se+oli+Jumalasta+kyllä+++ku+n+olin+++kuullutmenee+oikeuteen2500++maksamattomia+vuokravelkojaen+saanut+unta+asunnossa++++taaskaan++Aloin+pelätä++aamulla++päävuokralaistanäin+näyn+AmmastaPäävuokr+++lainen++ollut++guru+Yukteswar+Giri+++Intiassaed+elämän.++he+selvisi+hyvin+helteistähelle+kesän...+++(+Lisäys..+++;++siis+ei+Jumalasta++että++vuokravelkoja+vaaditaan++rahattomalta+vaan+++että++++++ulkona+kun+pimeäärahaa+ei+saanut+vielä+klo++01++kään+automaatista..++aloin+todel+väsynyt+ollaulkona+oli+pimeää+!!!++++satoi+++ei+telttaa++sateessa+pystyttää+pimeässä+++Rasitti++taskulamppu+osta+apiti+keräsin++voimmakkaimman+valon+taskulampun,+p0aristot,teltan,+++50+e++(+joku++vei++pihaniityltä+telttani..se+oli++repaleinen+++jo+liian.++(+kepeil+olis+vonut+tehd+jotain+mutten+tietystis+aa+aikaan)+++++(+ett+tekisi+itse++vaikak+teltan+)++(+oli+niin+iso++aukk0os+iin'kunjoku+alkoi++potkia+sitäymmärsinhän++vihasi+intiaaneja++18000en+kokenut+mit+vihaa++tm,s++ett+joku+löi+littanaksi+teltanNostin+sen+pystyyn+vaan.Oli+humalassajust+sinä+yönä'kun+asunnoton+tyttö+olisi++voinut+tulla+nukkumaan+sinneolin+just+kutsunut+häntäja+katsonut+aikatauluja+hänelleJoku+humalainen+oli+molemmat+teltat++lyonyt+ihan+littaanse+on+yksi+energiajoku++alhainen+mätä+nainenk0oetta+apitää+minut+sellaisen+ajolal+ei+ole+ketäänniin+ku+seuraksee4ncvaikk+kiroan+hänet+joka+hetkestäperinpohjinsamoin+ne++läskit+tai+vanhat+jotka+tahtois++jakaa++kaksoisleuan+taio+roikkuvat5+rinnatkirpoan+joka+hetkestäjona+he+tahtoisi+sellaista+minuss+a+nähdäInhoan+vanhuuttase+on+paholainenjoka+++kajoaa++kehoonkoins+enkin+aSIANETTÄ+++huulet++muuttui+yhtäkkiä+paksuiksise+oli+vaan+lisäänjhnyt+kollageenia+niihinse+kusipää+akkaettä+suu+olis+paksui+ja+r7uma(kuten++Sofialla+yhdessä++7+päiväälehdessäsaitten+se+äkkiä+sai+poiistumaana+sen+kollageeninettä+olis+taas++kuoleva+rappeutuva++rumase4n+vitunkantajan++mieliksise+on+saanut+luvan+rappaeuttaa++ihmiset+n+60+v+tienoillaja+se+nautiskelee+silläAira+samulin+on+joka+++selvinnyt+hyvinon+40+vuotiaan+näköinen++90+vuotiaana.++eli++huulet+voi+olla+paksut++että+vittupäälloä++saatanan+vieraalla++perkjelleennaisellaon+siinä+nautintojatai+huulet+voi+taas+++mennä+ohuemmaksi+ja+kehosta+poistuu7+kollageeni9a25+vuotiaasta+alkaensiksi+ett6ä+vitunkantajat+tmselki+ainakin++paikka+missä+nukkua++asua+ei++synnyttäää+++ihmisiäkun+tarvitsee+paljon+yksi+ihminenkaksiokin+on+pieniei+sa+aolla+ihmisiä++enemmän+kuin+on+asuntojaei+synnyttäää++vauvoja++jos+ei+ole+heille+antaa++asunto.+++++he++surma+a+vanhat++tieltä?vapautuu+asuntoja.+onko+rakkaus.ei+minulle+olejolla+elämä+elämättä.++ei+ketään+kenen+kanssa+elää.++vanheneminen+ei+ole++mikään+itsestään+selvyysemme+ole+kasveja.++Puut+elää+++yli+sadan+vuodenmutta+kun+ne++kehittyy+vain+kasvaen++kokoaihminenolis+voinut+kehittyä+henkisesti++?++että+voisiko+järjestyäettä++guru+Yukteswar+Girija++krist+usk+alkukristittytämä++++saisi+paika+jostainvierashuoneen+nukkua++On+kai+rikkaita+ihmisiä?on+parital0oja+omakotitaloja+++tyhjäksi+jääneitä+tal9ojaniin++tuo+Sultan...++äsken++veke4+hampurilaista+odotin,(+1+e+kpl)++++kulki+ohi++Suleiman+(+Jeesuksen+inkarnaatio..)++poika,elikuka+se+seuraava+oli..seuraava++++Selim!!!!+++Selim+on+uskovainenja+hänellä+on+koraani.+++Hänonliian+erilainen+kun+ei+ole+kokenut+rakkautta.++ymmärsinjoku+aika+sittenettä++se++esim++tekee+hänet+oudoksi.hänel+ei+ole+ollut+ketään+++sanoo+++rakastan+JeesustaEi+hän+ymmärrä+edes+++mitä++se++kristityn++oikea+henkimutta+sitä+ei+ilm+voinut+olla++++koska+Jeesus+ei+ollut++sitä+mitäkaikest+sielusta+ja+sydämestä+olevana++++olisi+tehnyt+ja+ollut++mutta+hänen+luona+on+yksi+asunnotonjoka+ihan+outo+tyyppiminul++vieras+ja+paha+olla+hä'nen+seurassa++(+ruuanjaossa++olen++ollutseurassaan.(+niin+majotuin+hänen+luona+++joskus++vuosi+asittemutt+hän+itse+menetti+asunnon+)++oli+ajatus++jos+vuokraisimme++omakotitalonMutta+onko++että++++saisi+sellaisten+kanssa++++joiden+kanssa++ei+ole+läheinenmistäs+ejohtuu++ett+just+++sellaisia+joita+ei+ymmäroli+asunnoton+tyttöoliisn+mennyt+vastaan+terminaalille,+jos+tahtoi+tulla++piha+telttaan++nukkumaanMietin+just++että+ei+ole+luotu++että+olisi+ollut+++sellainen++jonka+kanssa++jotain+tunnelmaa+++Silkkiniittyjen+yli+keski+yöllä++kulkeaei+mitään.+++++olisi+ollut+vain+vierastamistaHän+liian+erilainen++++voiisn+kuvitella++jotain+tunnelma+a+voisi+olla++++mutta+ei+ole+++luotu++sellaista++tarinaa.++Olisi+ollut+vain++tukalaa+++pitkän++vaalean+nuoren+tytön+kanssa+kulkeahän+kokee+jollain+e+ri+tavalla+++eI+HÄN+TAHTONUT+EDES+SIELTÄ+tRIPLASTA+LÄHTEÄTAI+EI+USKALTANUT.++Sitten+hän+löysi+++jonkun+komeron+kuulemayhteisö+talosta++Siellä+ei+ollut++muuta+huonetta+vapaana++kysyin.
  2. Voisiko+joku+antaa+paikan+nukkua,++että+jaksan++tutkia.++teen+sitä+kyllä+vaikak++en+ollut+nukkunut+ollenkaan+toissa+yönä+++++mutta+en+voi+lukea+++mitä+kirjoittanut++++valvoneena++siinäon+huono+enegrgiaja++en+suostu+siihen,+vaurioittamiseenkrist+uskon+perustajan.++jonkun+täytyy+autttaa.+++Kirjoitin++Kalevi+Riikosellemutta+siinä+ei+ole+vapautunut+fiilishänkinonniitä+++joka+tahtooolla++sovinistinen++joku++++++..........auktoriteetti++ei+ole+vapautunutta++tuollaisen++vanhan+sedän+luonaTunteehan+sen+fiiliksen+ja+henge4nonilmeistätahtoisin++jonkun+auton+kyydissämitä+Jumala+on+luonut?++täytyy+olla+onnellisuutta.++(+lisään+tähän;;jos+tähän+tuli+jonkun+huortan+energiapalakoon+alimmassa+helvetissäse+naisenliha+sieluet+ksoke+m8inuun+saat5ana++apinan+pillutuntuu++että+huora+jota+ei+voi+kyllin+murskatajos+luiulee+e+tt+minun+pyhyyde4n+yhteydesä+voisi+ollaminun+sileun+siisei+kiinnosat+olenko+pyhäse4+vittu++ei+koske+sieluuninäyttää+että+se++saanut+energiallaan+aikana+että+tuo+kuulostikuin++tahtoisi+tehdä+jotain+saatanqanhj+lima+jalkovälki+asioita+autossase+tekee+tuota+se4++huoramyöskaään+en+kasvata+sitä+siveelliseksien+teidä+mitä++voi+tehdämikä+on+Jumalastaminul+pitää+olla+mikä++J7umaOLASTA+MINULLEAINKAAN+EI+KSOKE+SIELUUNISE+SIVEETÖNen+myös+Sofian+kuvia+katsosietämättömiä+raakuudessaabikineissä+alasti+samoin++Martinan++mus+video++esiintyminen+++(++ei+voi+katsoa+niitä)martinassa+oli+voimaa...++mut+mitä+sekään+m9inua+hyödyttää.+++saako+heillä+nukkua?mutta+ei+voi+koska+ovat+niitä+siveettömiä.Jotka+olleet+ylhäisiä++ei+åpitäisi+olal+sellaisia.ilmeisesti+onett+kaikkijotka+menestyneetova65t+siveettömyyden+hyväksyviäsiinäkään+ei+ole+fiilistäe+ikä+tarkoituksellisuutta++minullaon+vaan+väsymystäe+tt+kukaan+ei+välitäei+oel+luotu+++sopiva+aihmistätao+paikkaa++minen+mennäeilöen+menin+asunnolle+ja+se+olo++onni+ja+mikä+Jumalasta+++niuin+perinpohjin+kun+valvoin++auki+yön9olevassa+kaupassaja+odotin++että+kello++00+tai+01++tulisi+raha+tililleostaisin+teltanmut+ei+huittanut+sitä+pimeällä+mennä+pystyttämäänei+ollut++patjaapimeässä+olis+pitänyt+kasvimaalta+hakea+lapio+ja+tehdä+kuoppa++Käytännössä+++tuntui+raskaalta++yöllä,+ja+ed+yön+valvoneena.++++(+poliisit+on+aika+kilttejä+hyvinkilttejäkun+heillä+on+naimistavarmaankin+rakkauselämäett+jaksavat++hengen+varallista+työtäja+että+olla+hyviä+++jaksavat++heill+on+varmaan+hyvät+vaimot++En+tahdo+heidän++"apua"++en+mitään+++Kaupungin+asunnon+ottaisinolin+hakijana+kirjooitin++olen+teltassa+++oli+myöhä+syksy++talven+alkusiell+teltassa+olin+talvenei+he+antaneet+asuntoa+++Kaupung+asunnot+alkoivat+myösvaatia+luottotoetojaon+käsittämättömyysnyt+on+kehittynyt?++kansa+joss+aei+ole++humalaisia++heikkojahe+kuoli?+++ei+ole+ravintoloissa+ihmisiäei+ole+spurguja+olemassaKaupungin+pitää+antaa+++heikoilelasunto++on+selvääeikä+vaatia+luottotietojaantaa++350+e+kk+vuokraasuntoeiikä++aja+a+heikoimpia++joilal+ei+luottotietojaetsimääN?+++800++e+kk++vuokraa+vaativilta+?jotka+soittaa+++heti+ja+kysyy+luottototiedotei+ole+sääliävaikak+påakkaseen+kuolisi+ihmi8nenei+anna+++ne+jotka+kysyy+luottotietoja++mitään+paikka+amissä+nukkua+yösiell'ä+++yökahvila++++nimeä+en+muistaasunnottomilel+vaadittiin+että++piti+istua+tuolilal+yöei+lattialle+saanut+käydä+nukkumaan++vaikak+miten+kitui+kun++alkoi+väsyttäävarmasti+joutuu+kansakokemaan+senettä++ihmisen+pakkonukkuaja+krist+usk+perustajia+kun+olenJeesuksen+lähisukulainen++(++aattelin+eilen++että++pitäisi+tehdä+laki+että++saa+nukkua+missä+tahansa.Voisi+käydä+nukkum+ostoskeskuksen++käytävälle,+seinustalle,laittaa+patjansa++++++(+niin+tuohon+loppui+Lisäysja+alla+mitä'++aiem+kirjoitin.++;;voiko+joku+selittää?+miksi++niin+kurjaa++??löysin++tuosta++siskosta++hänen+joka+Sofia+oli,+++Nyt+viimeiseksi+muotokuvan+jollainen+en+takuuvarmasti+ole+ollut.++Muot+kuvat+ovat+++hienojamiel+kiintoisiaja+parempi+mitä+enemmäniitä+onkun+ovat+eri+näköisiä+eri+muotokuvissa++olenjust+ajatellut+että++saisi+olla++mahdollisimman+monta+muotokuvaa+++en+löytänyt+kuin+kaksi++kuvaa+Amelie+++++mutta+sukunim8i+on+mahdotonnassau+dietz..hänoliviim++5+vuotta++aviomieseräänjonka+olen+nähnyt+pari+kertaa++R+kioskilla(+ja+ollut+ärtyisä+henkilöHieman+ruma++mies+henkiklö.++(+Takuuvarmasti+sama.++)kuin+Amelien+aviomies++Sachsen+Eisenach++(+jollain+tavoin+tuttu+on+ollutvarmaankin+++Henriette+Albertinin+aviomies+sanoo+sä+0let+vihainen+ihminen,kuvassaan...+++++suututtaa+kun+en+löydä+ja+muista++tuo+n+ruman+miehen1600++nimiä....++'ja+äkeä+ja++sen+tyyppinen+että+ei+mi8tään+tekemistä+hänen+kanssaqtakuuvarma+sovinistiAmelien+miesjonkak+kanssa++5+viimeistä+vuotta+oli+siis+Sachsen+Eicshenach++Herzog..(minusta+Markgräfin++,++tuntui+tutulta..Herzogin+++tuttu+a+sekin..++++siitä+miltä+sanat+kuulostaa++++tietää+jotain.jotkinon+tuttuja++ja+osaa+lausua+ne++täydellisestisiksi+Ville+valo+tms++laulavat+täydell++englantiakoska+ovat+olleet+englantilaisia.
  3. en+jaksa+tällaista.+++Nyt+oli+hyvä++kahvi+++ja+juustoveke+1+e.++siii+onjoku+tarkoitus+oltavaonhan+oltavaMerkitsee+++että+on+ollut++ylhäinen+++ymmärrän+sensillä+on+arvoamutta+väsyttää+sekin..Sofia+ja++Stefan++saaneet++myönteisyyttä+osakseen++ja+löysin+heistä+keit+ovatolleetaiem+elämän++muotokuvia.++Stefan+ja+Martina+olleet++ylhäinen+aviopari.++Puolisot.++++Ja+Sofia+ollut+ylhäinen,+++hänen+aviomies++oli++Stefanin+tyyppinenmuistaakseni+mutta+ei++ehkä+Stefantai+sitten+oli+Stefan+en+katsonut+tarkemmin.+++ostin+lahjan+Sofialle+1+e+maksavan++++Voin+kirjoit++heille+että+olisi+se+lahja+.++olin+kai+Sofian+sukua.+Olin+ehkä.+++1600+luvulla.+Sofia+sanoi+kuvassaan;+sisko...+++mutta+++en+nyt++muista++Niin+mielestäni+olen+tuos+kuvassa+++jossa++oli+hänen+sisko...(+ja+isä+näytt+muotokuvass+isältämutta+voinutolla+jossain+muussa+elämässäJa++Amelie+Solms+Braunfels+++tuntui+isoäidiltä..++voisi+olla++++Sisko+++Albertine+Agnes+++van+Nassau+Dietz+++Mutta++nimi+Nassau+Dietz++oli+aivan+mahdotonei+tuttu.+++olintäysin+varma++en+ole+ollut+miikään+nassau++dietzLuin+sitten+++Dietz+++on++latinanankiele4n+sanasta++Imperial+Diet+++++on+tuttu+sana..+++(+myös+kaupungit++alueet++dietin+ympärilllä+olivat++tutumpia+nimiä+++++++++luki+että++saksaksi++diet+on+Reichtagtuo+on+tuttu.++ovatko+oikeasti+++Herrzog+von+Reichstag++sitten?++jäi+epäselväksi.++Muotokuvien+alla+lukee+++Nassau+Dietz.++jäi+epäselv++miten++Dietz?+on+sakasan+kielellä+Reichtag??se+on+niinpaljon+parempi+sana.
  4. tarvitsen+tukijan++Tahtoisin+sanoa+++kun++tääl+vieressä++verenpainemittarikirjastossa+++että++en+usko+että+kannattaa++käyttää+sitä'.Niinmonet+pahat++henget++voi+tahto+a+siihen+lukemiaKannattaisi++pysyä+kunnossa,+liikkuaMiten+saisin+liikunnanohjaaja+koulutuksen++tai+personal+trainer++Nii+mitä+hyödyttääjoku+veremnpaine+mittaus+tulos?jos+he+saa+teille+korkean+lvun+he+tahtoo+pitää+siitä+kiinniettä+olette+kaikkien++verenpaineisten+tuki++tmsmahdollisestiEi+kannata+katsoa++vaan+pysyä+niihyväss+kunnossa+kuin+voiEi+kannata+mennämih++kroona++mikroskooppi+tutkimuksiinHe+tahtopo++tietylle+määrälle++sellaisen++jos+sellaist+onolemassaluulin+aina+että++se+small+box++on+joku+vatsan+vaivaluinjoku+aika+sitten+että++se+oli+missä++pieniä+paiseita++iho+ja+kasvot+täynnä.Monet++näytti+menehtyneen+small+boxin+takia.++eihän+sellaista+enää+ole+olemassa.+++niin+tarvitsen+tukijankrist+usk+perustajanaolen+nukk++5+h++pari+vkoa+++Viime++yönä++nukuin++yli+7+h+koska++olin+valvonut+ed+yönkuka+jaksaaamutta+&TARVITSEN!!+s3en++aut5tajan!!jollaon+ti8lillä+rahaatai+joka+on+rakkausei+elämä+tällä8istä+voi+olla.+++eikö+Jumala+ole+rakkaus?
  5. Vasemmalla+puolella+on+järvi,+sileä,+ja+sen+takana+kumpu+tai+vaara,+fjäll.Muistan+noita+että++missä+päin+hahmotan,+Että+se+järvi+oli+vasemmalla.+Talosta+päin+sitten+varmaan.+En+sitten+kyll+paljon+enempää+muista....Oli+tie+jonnekin+kylän+keskustaan+ja+siellä+olivarmaam+Rovasti,+vallesmanni,+jotain+sellaista.+En+tiedä+mikä+vsllesmanni+on..Kreivi+..+Ruotsin+vallan+aika..Kuka+oli+Kuningas+Oliko+VenäjänkinEttä+oliko+se+Venäjän+valtaOlis+kiva+muistaa!!!!;!+Mutta+olen+5+h+vain+nukkunut++noin+pari+viikkoa.+Siis+yössä,+tai+vuorokaudessa.+Nyt+pitäis+rahan+riittää+hakea+unilääke+Että+nukkuu+illasta+aamuun+kun+ei+auringossa+voi+nukkua.+Mut+jos+valvoo+yön+nukkuu+seuraavana+iltana.Mut+ei+ole+kiva+mennä+susien+keskuuteen+sellaisena+joka+ei+ole+nukkunut.Kuuron+tytön+luona+voi+olla+yön+yliMutta+en+nuku+siellä.Pidän+vaan+kiinni+että+olen+inhimillinenParhaani+yrittävä+Jumalalle+eläväEn+pysty+nukkumaan+kuurojen+energioissa.+Heillä+on+alempi+energia+On+hirvittävän+sumea+oloJos+nukkunut+kuuron+vieressäLuther+on+myös+puolikuuro.+Ilmeisesti.Voisi+kuulolaitteella+kuullaSanoi+että+se+maksaisi+50+000??se+kunnollinen+kuulolaite?+Voisi+kokeilla+jotain+halpaakin+arvelen(+Oli+kerra+ilmoitus+jostain+edullisesta+kuulolaitteestaTätini+luonakin+nukuin+kuurojen+ja+sokeiden+laitoksen+vieressäJos+ei+ole+aatelisellaYlhäisellä+rakkautta+auttaa+ja+tukea+Meitä+vainotaan+tuolla+tavallaHeikot+tahtois+vetää+alasHe+ei+pysty+muuhun(+Nauran+kuulin+Jeesuksen+äänen+itsestäni;"+He+ei+pysty+muuhun"+Jeesus+oli+injarnoituneena+Suomeen+mutta+on+syntynyt+muualleOnnepyörä+levy+n+laulun+etsinKirjoutin+siitä+siis+Proffiilistani+voitte+katsoaKaik+ihmeelliset+kirjoitukset+Jeesuksen+vieressä+yön+nukkuneen
  6. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Onnenpyörä_(albumi)Niin+tuossa+on+!+Näkyy+kannessa+levyn+Ismo+cowboy+hatussa,+ja+henkseleissä+näkyy.Siinä+on+aikakausia.Springtime+for+Hitler,Oli+sen+intiaani+1800+jälkeenJaa+hän+ymmärsi+sen+Me+oltii.+Intiaanien+ystäviäIsmolla+on+laulujakin+"+viimeinen+mohikaani"+Ja.++"Kullankaivajat"+.Jos+Ismo+tulusi+telttaan+asumaan+myös+olisi+turvallista.Me+voitaisi+perustaa+"Preeriat+takaisin+intiaaneille"Trump+voisi+kustantaa+puhvelilaumat+sinne.Mutta+niitä+ei+surmattaisi.Puhvelinmaitoa+myydään+jossain+tai+juustoa.En+kyllä+syö+sitä.+Mutta+he+jos+tahtoisi.Tai+puhvelinlihas+tahtooko+he.Vapauden+He+oli+todella+ylväitä+!+Intiaanit.+Valokuvissa.1800+lopulla.+He+varmaan+tahtoi+kokea+jotain+uuttaEikristinuskonkaan+Jumala+muuten+olisi+päästänyt+sinne?+Mutta+tietysti+alkuperäisväestölle+kuului+maa.Me+oltiin+lapsia+kun+meidät+sinne+vietiin.(+Marikon+laulun+sanoista+kuului+3+sta+lauseesta+rivistä+se+karavaani+vankkuri...Eli+ei+hän+ollut+tyttäreni+(+sanoi+että+oli+ehkä+täti?+)Olin+kai+lapsi+sillä+vankkurimatkallaRuotsist+a+lähdettiinVankkurit+muistan+hyvinSiis+ei+tiet+sielt+asti+vankkureilla+Vaan+meren+ylitys+oli.+PelottavaJa+kauhea+matka+sinne+seudulle+Nuorena+Joka+sitten+kihlautui+avioituiRuotsiahan+Ismo+osaa.....+Ruotsista+lähdettiin+Äiti+vei+siisIsä+oli+se.++Nimikunnyt+tulis+mieleen....Kaktusviinaa.......mikä+hänen+nimi+onLaulaja.+Joka+avioituijonkun+tummatukkaisen+kanssa(+He+haluaa+vaannussia.+VarmaankinMikä+se+nimi+oliSaunasta+hän+ouhuiHän+on+joku+sovinusti+minun+suhteen+ymimielinen+tshtoo+ollaTosi+yksinkertainen+kuului+olevan+kirjoutuksissaanAlkeellisia+lauluja+suurimäärä.Nimiei+nyt+tule+mieleen.Arvelin+ett+hänn+ei+lähtenyt+Amerikkaan+en+tiedä+miksi.Yhden+siskon+tiedän+ei+ole+läheinen,ei+ole+kuuluisa.++Mari+oli+siellä.+Lypsi+lehmät.Isä+ajoi+niillä+suurilla+hevosillaPohjoisRuotsin+hevonenMuistan+sen+omemuksen.Vaikka+oliko+ne+jotain+ardenneja?muistaa+metsää,Ja+se+oli+Lapin+lähettyvillä.+Oli+vuono+vai+tunturi+kumpu+siellä.Järven+takana.+Vai+vaara.+Miten+löytäisi+paikan.+Sjö.+Mikä+Sjö.+Eiköse+ole+järvi?+Se+kiinnostaa.+Missä+on+elänyt.+Koira+oli,+olisiko+voinut+olla+poroja.
  7. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fool_BullMedicin+man+hän+oli.+Me+paransimme+yrteillä+myös+ihmisiä.+Oliko+hän+intiaanioppaamme,Läheisestä+Dakotasta.+Siellä+oli+Medicin+nimisiä+paikkoja+paljonMedicin+vuori..++mikä+se+oli+englanniksi..Medicine+Place+etc.Niin+muistan+että+me+kerätttiin+yrttejä,Ja+oli+purkkeja+tai+pulloja,+mihin+tehtiinUutteita?Muistan+kun+täällä+oli+rahapula+että+se+olisi+kuulunut+minulle+,+se+yrtti+parannus+asia,+ilmaistiinKun+monet+alkoi+harjoittaa+harjoitti+sitä(+Muistan+sellaisen+Ett+olisin+saanutHe+oletti+ett+osaan+(+Siis+että+se+oli+vähän+väärin+että+veivät+kaiken+mikä+meillä+ensin+oli++)+?+Niin+väitettiin+mutt+en+ymmärtänyt+yrteillä+lääkitsemisestä+Ehkä+voisi+olla+intuitiota+,+mikä+auttaa,+johonkin+Mutta+kun+ei+ole+ollut+yhtä+ihmissuhdetta+Ei+ole+oikea+henki+tai+fiilis+monia+ihmisiä+kohdataEn+tahdo+mitään+intuitiots+heidän+asioihisilloin+oli+Aviomies+ja+lapsia+ja+ehjä+elämä.Ostin+preeria+kukan++echina+fortes+Mutta+se+kuoli+talven+aikana+ja+maa+vietiin+minultaNyt+keväällä+ottivat+palstaniKun+pidin+sitä+intiaanien+tapaan+luontoa+kunnioittaen+Nyt+huomaan+kyllä+että+syntyi+49+Medicinman,Ja+tietääkseni+olimme+60.+70+luvulla+siellä+ehkä+801880.+Sitten+menehdyin+synnytykseen.Lapsia+tyttäriä+oli+paljon.+(+Sain+pitää+kasvini+yhdellä+kulmallaSiinä+on+oikeastaan+koko+palstaEn+tiedä+saako+siihen+koko+palstalle+tehdä+,+Ei+ole+ilmestynyt+ketään+sitä+ottamaanUusi+palstanpitäjä+teki+aidat+korkeat+Kauriilta+suojaksi(+Entiselle+palstalleni+viereen.+En+tunne+yhtään+mitään+sen+takia+että+se+ei+ole+enää+minun+palsta.
  8. Tuntui+kun+otsikkoa+katsoin+nyt+että+se+henki+että+oletko+sinä+minulle+jotain!+En+taida+olla+ajattelin+Päävuokralainen+osaa+olla+köyhä.Hän+oli+Yukteswar+Giri+Guru+Intiassa+ed+elämässä.+Jotkut+osaa+ollaSiis+että+osaavat+olla+köyhien+ihmisten+kanssaHe+on+yleensä+henkisestiköyhiäYksinkertaisia.+En+ole+rakastanut+ketäänOlen+esim+kontaktikykyinenOn+ihan+sairasta+ett+kykaanei+osaa+vastata+s+postiin.Olen+eilisenkin+kirjoittanut+viestejä+Meeri+Koutaniemelle+videoita+ja+kuvia+lähetin+ja+Alexander+Rybakille,++eikä+he+ole+vastanneet+mitään.+Olen+oppinut+kun+kirjoitin+Ismo+Alangolle+ja+Toni+Wirtaselle.++Eikä+he+vastanneet+Ville+Valo,+ja+Marko+Poetsin.+Eikä+kukaan+muukaan+vastannut.Njassa+ja+Norppa+radiocityn.+Heillekirjoitin+Kukaan+ei+koskaanvastannut.Opin+sellaiseksi+etten+kärsi+siitäMinusta+oli+kivaa+lähettää+jotain++Ei+eilen+tullut+mieleenkään+että+he+vastaisiHe+on+niin+alhaisia+ihmisiä+ett+sulla+ei+ole+aivoja+sanoi+henki+nytNiin+ne+pahat+henget+alkoi+olla+oikeassaNe+ei+enää+panetelleet+vaan+ihmiset+oli+niin+alhaisia.+Kuin+ne+henget+sanoiTaidan+mennä+kahvilleKumpase+eräs+aatelinen+olis+siellä+taas
  9. Saa+nähdä+onko+Jumalaa+kristinuskon+perustajallaSoitti+päävuokralainen+että+oikeuteen+menee+2500+maksamattomia+vuokriaOlen+kristinuskon+perustaja,+Jeesuksen+sukulainenAsunnottomana+8+v+olin+Kukaan+eiminusta+välittänyt.+Vaikka+olin+fiksu+Olin+valaistunut+olin+se+sielu+joka+kristinuskonperustajaKukaan+ei+vastaa+s+postiin+(+Niin+vähällä+rahalla+ei+selviä+minkä+kuukaudessasaa+Ei+pystynyt+ostamkännykkää+läppäriäOli+paha+ollasiitä++kun+olisin+tahtonut+tehdä+elokuviaNyt+ulkonäkö+on+huonompi.+En+siedä+nähdäTarvitsisi+kaksoisleuan+leikkaukseen+1400+e+Miks+tämä+tähän+pitäis+lopettaa.+Teitä+kiinnostaa+ulkonäkö+vaan?++Sijeesus+on+köyyhäjätkävaanNiin+.+Tuli+tuoseteen+kun+siivosin+pussia+jossa+oli+ehkmuutakin.+Ku+roskaa+sieltä+se+sininauhaliitonLappu+jonka+Eeva+antanut+niin+revin+sen.Hänestä+on+lähtöisin+että+minua+raiskattiin+20+vuotta+tuhottiin+sieluOsasinko+kirjoittaa+hyvin?+Että+hän+antoi+minulle+muutamankin+kerran+sininauha+liiton+numeronKoska+hän+asuu+sininauha+liiton+yksiössä,Koin+sen+todella+kuvottavana+vallanhalunaEttä+täs+tilanteessa+se+lappu+löytyi+käsiiniHänel+on+tietysti+ylimmän+kerroksen+asuntoMinulle+tietystiolisi+annettumummojen+välistä+alemman+kerroksen+asuntoEn+tahdo+elää+kenenkään+vallassa.Puistossa+saa+teltassa+nukkua,+laillisesti.Ei+ole+laissa+kielletty.+Esim+puistoissa.Ja+metsissä+on+jokamiehen+oikeus.Näin+unta+missä+minull+oli+2+saksanpaimenkoiraa,+ja+kaksi+poliisia+tuli+siihen+ovelle.Tai+se+toinen+oli+ilmestynyt+oli+vaan+yksi+Ja+havaitsin+että+nyt+on+kaksi,Siellä+oli+yksi+susi+viime+talven+kun+nukuin+teltassa.(+Just+luin+päiväkirjastani+tuossa+äsken+ettäheräsin.+Teltas+yksi+aamu+huudahtaen+Piski!!+Oikeasti+huhusin+sitä+piskiäni+teltan+ovesta+Sitten+vasta+kunnolla+heräsin++olin+unessa+kokenut+että+minulla+on+piski.Näin+sen+monta+kertaa.+Ei+ne+tule+lähelle+ihmistä.Ei+ole+vaaraksi+ihmisille.++Mutta+suellä+pitää+uskoa+Jumalaan+että+Jumala+putää+ne+eläimet+joiden+pitää+syödä+joku+söpö+pupuSe+siinä+on+olen+osannut+olla+ajatuksenkansetJumala+huolehtii+niistä+elikoistaan+En+ymmärrä+niistä+asioista+En+kestä+kirkassilmäisen+hiirenkään+repimistä++mutta+Jumala+on+luonut+niin+ehkä+se+onjotain+mitä+en+ymmärräEttä+se+hiiri+tai+kani+ei+koe+mitäänCity+ketut+pitäisi+kylläruokkia+Hirveä+laiha+kettu+juoksi+tääll+pihan+poikkiAivan+nälänhätäisen+laiha+Eilenkin+laitoin+sille+ruuan+Kanit+eivät+ole+luonnon+eläimiä+vaan+kesykaneja,Citykanit,+ja+ne+pitää+talvella+ruokkia.
  10. En+tahdo+lakata+sieluna+olemasta+onhan+se+epäinhimillistä+Joku+taisi+poistaa+kun+kirjoitin+niin.Siitä+miten+selvitä+että+Jumala+antoi+raiskata+Tyhjästä+ilmasta++20+vuotta+Selibaatissa+tietysti.+Ei+koskaan+koSke++tähän+sieluun+seuraaviss+elämissäkään+sukupuolielimiin+En+vain+tiedä+miten+silloin+kehittyä+Ymmärrys+on+sen+vuoksi+että+intim+elämä+oliJa+normaalit+terveet+tunteet+vuosituhansien+perustalta+.++Adamin+Evalla+ei+ole+Hän+on+kuin+lehmä+Perustan+ajattelun+ja+kokemisen+tietysti+niihin+terveisiin+tunteisiin+ja+kokemuksiin+jotka+olen+kokenut++Jos+on+Joonatan+Leijonamielen+maailma+Nanginjal+minne+menivät++muu+maailma+(+Koin+että+ei+ole+atomin+murtoosa+sieluani+kukaan+joka+liittyi+raiskaukseen+jollain+tavoin.+Ja+luotan+uskon+tunteeseen+(+joka+oli+absoluuttinen)+ja+kunnioitan+sen.++(+Siinä+raiskauksessa+koki+hyvin+voimakkaasti+kirkkaasti+ja+absoluuttisesti+)En+silti+pysty+säilyttämään+sitä+tunnetta+tässä,(+Aivojeni+tunnealueet+lamaannutettiinvuonna+1999Tunne+taso+putosi+romahti,+ja+siitä+eteenpäin+Raiskaus,+mistä+kerroin+,+(+alkaen+1997+)+Vaiheet.++Kukaan+ei+auttanut+ei+ilmaantunut+tueksi+ei+löytynytOnko+tarkoitus+tehdä+Eva+lehmän+kaltaiseksiArvelen+niinSe+on+syynä.+Ja+ei+tule+olemaan+atomin+murto+osa+sieluani+Eva+Adamin+,+jossa+koin+hän+ilmaisi+että+nautti+raiskaamisestani.+Eva+kun+kuvattu+alastomana,+ja+hän+oli+myös+Bathseva,+Evan+inkarnaatio+Bathseba,+Oikea+nimi+Seva,+Raamatussa+kerrotaan+se,Kuningas+Davidin+Otti+vaimoksi+kun+näki+kylpemässä+SevanJa+hänt+alett+kutsua+Bath+Seba+Heidän+poika+Salomo,+seuraava+kuningasoli+heidän+poika+(+Davidin+ja+Sevan++Salomo(+Salomo+(+joka+Jeesuksen+inkarnaatioOli+jo+Kain+ina+ilmeisesti+Evan+poikaMinä+olin+joka+avustin+paratiisisaarella+Evaa,Ja+siksi+tiesin+olla+häntä+koskaan+kunnioittamatta+Ilmeisesti.++Kuten+ihmiset+yleensä+ehkä+kunnioittavat+Evaa+luulevat+hän+on+joku+suuri+Säilytin+omat+tunteeni++Nyt+he+raiskauttivat+tämän+sielun+V+1923+edell+elämässä+tapahtui+raiskaus+Ensimmäisen+kerran+.+Kun+ihminen+raiskattu+Normaalitunteinen+tuhansia+vuosia+kehittynyt+sielu..En+varm+sielläkään+tahtonut+kenenkään+koskevan+enää+++mutta+sellaiselle+tuodaan+sitten+joku+joka+herättää+luottamuksen.++Elämänhalu+tunteet+ovat+suuretMutta+kadun+sitä+vain.+Että.++Olin+Lutherin+puoliso.+1933-+1944.+++Että+hän+oli+niin+suuri+sielu+luotettavaJa+oli+sen+tyyppinen+että+hänellä+ainakin+tässä+elämässä.+Jotka+hänen+puolisoita+olleet+ovat.+Vähemmän+kauniita.+(+Katarina+von+Borg+ei+ollut+Muotokuvassa+1500+luvulla+erityisenkaunisEikä+tässä+elämässäkään+oleEn+tiedä+1900+l+alusta..++minullla+oli+kauniit+kasvotKehossa+lyhyt+selkä+Se+tyt+josta+välitti+täällä+vaikkei+tunne+häntä+Onko+sitten+parisielu+oli+Miss+Rainy,+jazz+laulajatar.