Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. tuntui+vain+niin+loukattuna+kun+kirjoitukseni+perään+noin+hirveitä+kuvottavia+kirjoittija+se+tunne+on+mikä+Jumalasta(+olen+neitsyt++ja+ole++n+20+v+raiskattu+tyhjästä+ilmastamut+syntyy+sitten+ajatust+ja+ymmärrystäja+muistoa+tajuntaa+++järjestyksessä;+on+niin+paljonsiveettömyyttä,+miehet+ei+ymmärrä+että+se+loukkaa+pahoin+arvokkaita+terveitä+nais+ihmisiäettä+se+loukkaa+normaalia+tervettä+(++ja+muistan+miehet+on+avuttomiajA++tuli+vaan+mieleen+Raamatun+että+joka+sanastajonka+päästät+saa+tehdä+tiliä,että+olis+oltava+varo+ainen(+sanojen+ja+kirjoitukksen+voima+onEi+kannattais+kurjoit+myöskään+mitään+mikä+antaa+voimia+sille+pallero+azialle
  2. tuleeko+perille?
  3. en+suostu+et+krist+usk+perustaja+ja+valaistu+uuttanäin+kohdellaanTarvitsen+huono+fiilis+johtuu+siitä+ymmärrän+johtuu+koska+nukkunut+sen+vrt+ku+tarvitsen+8.4+++++9+h+nukuin.Ja+oli+hyvä+henki.Jumala+auta+valaistunutta+sitten+olen++nukkunut+(+Luther+ei+ymmär+mitä+on+rakkaus,+en+ole+koskaan+sen+kanssa+joka+vain+pitää+siitä+et.sieluani+tuhotaan+sillä+etten+saa+nukkua+)to++6,45pe+4,5la+?+ehk+5su+5,10ma+++7+hti++6,5nyt+5+hEn+ole+väsy+nyt+en+ole+ylhäi+entäs+maas+alkoivat+alhaisesti+kokea+vaikutuksiaylhäisen+huonosti+kohtelemisestaTämä+siis+on+ylhäinen+Ja+toivoo+Jumala+rankaisee+perinpohjinsielut+jotka++nukkuivat+minun+perustaman+kristinuskon+rakennuksissasähkösahoin++sähkö+krist+usk+keksintö+tehdyissä+,+autoin++auto+krist+uskon+keksintö+nostokurjinnyt+alkoi+vähän+väsyttää