Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1526

1. niin+se+taitaa+olla+että+Krishna+jolla+oli+900+Gopi+tyttöä+antoi+Jeesuksen+Kristuksen++jolla+oli+Salomonina+900+vaimoa.Siksi+Jumalanpalveluksessa+luetaan+"+Jeesus+Davidin+poikaSalomo+oli+kuningas+Davidin+poika.ja+hänen+äiti+oli+Bathseba,+/+Bathseva+,+jonka+oikea+nimi+oli+Seva,(+se+lukee+Raamatussa+)+arvelen+että+Seva+omi+Evan,+Adamin+Evaninkarnaatio.+Siksi+hän+oli+nii++suurimerkityksinen(+joten+Evan+voi+nähdä+Bathseba+maalauksessakin,+eli+tavallinen+nainen(+mi+nua+kyllä+loukkaisi+ne+alastonkuvat+"+Bathseba+kylpee"+en+niitä+kannustakatselemaan+niitä+on+tehty+paholaisen+ajamanapahojen+henkien+ajamina+vaikuttamina+tehneet+ainakin+120!!kpl+"+Batsheba+kylpee+"maalauksia1400-1700+luvulla+eri++kuuluisimmat+taidemaalarit
  2. jatkui+yhä+se+väkivaltaRukoilinJumalalta+että+Jumala+rankaiseetotaalisesti+sen+sielun+joka+tunkeutui+ilmenemään+näkynä(+se+hymyili++vaikka+minua+sattui.(+enemmän+kuin+perinpohjin+sattui+että+joku+miestunkeutui+mieleenitytön+mieleen+,+ilmenemäänLuki+ajatukseni+ja+se+on+vainaja,+nyt+se+haihtuu+etääntyy+++(+minua+sattui+että+Jumala+antoi+sen+tunkeutua+sinä+olet+enemmän+kuin+Jumala,+joka+siellä+olet,joka+tahdoit+että+se+ei+voi+koskea+sieluuniNiinkuin+meillä+O+n+yksityisyys+asunnossa,sinä+et+myöskään+pöllön+silmälasipäinen+voi+tunkeutua+mieleeni(+onko+se+toinen+vainaja?+minäkin+olin+enemmän+kuin+Jumalasiinä+että+en+antanut+koskea+sukup+elimiin+Krishna+on+mitättömyys+jolla+oli+900+Gopi+tyttöä+(+jos+luette+Krishna+liikkeestä+ja+se+kusipää+jonka+luona+jouduin+olemaanasunnottomanajoka+oli+kutsuttu+Selim+julmaksi,joka+1500+luvulla+teloitti+ih.isiä+Turkinjohtajana,+samoin+teki+Suleima,+hänen+isä(+joka+oli+Jeesuksen+inkarnaatio+)+Suleima+Suuri.+Suleima+oli+minun+isoisä+ja+Selim+setä?en+tahdo+pahaa+tietysti+Olen+pahoin+pettynytmiehet+sovinistisia+sairaitaen+noita+asioita+kyl+halunnut+selittäävaan+olla+oma+itseni+kuten+olen+ollut+Niin+++Jeesus+oli+Salomo+jolla+oli+900+vaimoaja+hän+ei+siksi+ymmärrä+rakkauselämä+asioita.(+Salomo+oli+n+1400+v+ennen+Jeesusta,+siinä+oli+inkarnaatio+joka+vuosisatatai+useampi(+hän+oppi+kuolemaan+Jeesus+on+sellainen++Ihmeellistä+minusta+on+että++Salomo-Jeesus+(+Yeshua+)-+Suleima+siis+kaameaa+jos+hän+oli+niin+väkivaltainenSuleima+n/a,++en+todel+käsitä+siit+mitäänmutta+väkivaltainen+on+kristinuskon+historia(+onneksi+nyt+ei+ole+kun+ei+sitä+voi+kestääja+se+oli+huonoa+vaan,+pahaasietämätöntämutta+nyt+ollut+henkinen+väkivaltaettä+minun+kanssa+ei+ole+keskusteltuse+voi+pohjautua+että+Jeesus+oli+Kain,+Eevan+poikajaEeva+on+alkujaan++joka+oli+alaston+Hän+on+niin+kauan+ollut+"psykopaatti"niinkuin+alastomana+poseeraavat+ovat,raakoja++minä+olin+muut+alkuperäiskansaHawai+illa+tai+missä+se+oli+missä+se+paratiisi+aluemistä+Evan+Adamin+poikien+luettelo+Raamatussaalkunsa+sai+heillä+oli+Kain,+Seth+ja+AbelRaamatun+mukaan+,+lapsia+Adamilla+ja+Evalla.+he+oli+minulle+varmaan+lapsia+vaan+kun+olin+Evan+avustaja.
  3. minulle+myös
  4. tulkaa+minu++luo!.
  5. tuohon+tuli+supmi24fi+päiv+kysumyskuink+suht+mölkeilyynvastaavallanjalua+tuoei+saa+pakottaa+vastAamaan!+miten+tuon+ärsyttävän+kyltin+saa+tuosta+öoisja+samasta+asiastakun+avaa+kännykän+siinä+on+joku+koron+luku??siis+tyhjä+kännykän+screen+ja+siinä+joku+lukuen+ole+kertaakaan+vilkaissutkaan,+en+olenähnyt+++mitä+siin+lukeeOletan+ett+siinä+on+joku+kasvava+luku?+sehän+kertoo+että+pitävät+siitä+hommastatahtovat+ollsen+vallassaSe+o+n+ihan+törkeää+pakottaa+ihmistä+sellaista+katsomaan!!+se+on+pahuus+!mitä+sellaisella+tiedolla+tekee?se+saa+ihmisiä+paniikkiin+ja+uskomaan+ja+lisää+sen+pahan+voimaaSiinä+saa+lukea+jotain+että+Jumalan+suojaa+teille