Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. en+suostu+et+krist+usk+perustaja+ja+valaistu+uuttanäin+kohdellaanTarvitsen+huono+fiilis+johtuu+siitä+ymmärrän+johtuu+koska+nukkunut+sen+vrt+ku+tarvitsen+8.4+++++9+h+nukuin.Ja+oli+hyvä+henki.Jumala+auta+valaistunutta+sitten+olen++nukkunut+(+Luther+ei+ymmär+mitä+on+rakkaus,+en+ole+koskaan+sen+kanssa+joka+vain+pitää+siitä+et.sieluani+tuhotaan+sillä+etten+saa+nukkua+)to++6,45pe+4,5la+?+ehk+5su+5,10ma+++7+hti++6,5nyt+5+hEn+ole+väsy+nyt+en+ole+ylhäi+entäs+maas+alkoivat+alhaisesti+kokea+vaikutuksiaylhäisen+huonosti+kohtelemisestaTämä+siis+on+ylhäinen+Ja+toivoo+Jumala+rankaisee+perinpohjinsielut+jotka++nukkuivat+minun+perustaman+kristinuskon+rakennuksissasähkösahoin++sähkö+krist+usk+keksintö+tehdyissä+,+autoin++auto+krist+uskon+keksintö+nostokurjinnyt+alkoi+vähän+väsyttää
  2. ei+hänel+ollut+rahaasain+1+jogurtinmeille+molemmille+(+näin+kasvoni+hissin+peilistäteki+paha+henki+nainen+naamaa+punaiseksi.se+tahtoisi+ett+ihmiset+luulisi+että+on+kuume.se+on+niin+paha.se+voi+aiheuttaa+punastumisen+ihan+tyhjästäJa+syyttäOlen+siitä+kirjoittanut+joskus+että+teki+sitä.silloin+oli+kyse+että+se+oli+henkilö+joka+ei+kirjoitajulki+ja+jota+punastutti+sellainenJa+se+väkivalloin+tunki+sisuksiini+luuli+olevansa+minä?Ja+sitä+punastutti++jokin+mikä+minua+ei.Sitä+ilmiötä+taas+on+ilmennyt.+(+koin+sen+punastumisense+oli+törkeä++sen+mielestä+Minä+punastun+joshäntä+punastuttinäen+kokoajan+sen+naisenSe+on+sisimmän+niin+paha+raiskausIhminen+ei+tunnu+aviopuolisonsakaan+päähänTahdon+että+Jumala+lakkauttaa+lyömistänsä+josJumalan+luomistyö+on+sielunraiskaus.Myyt+Jumalanhan+pitäis+olla+täydellinen.(+en+kai+tarvitsisi+kuin+vuoteen+missä+nukkua++hyvän+ihmisen+jolle+ensimäistä+minun+hyvinvointiEsim+Toni+w+Ismo+a+yms+ei+piittaa+miltä+minustatuntuu+kun+en+saa+voida+hyvin+kuten+nukuttua9+h.+he+ei+välitähe+ei+uhrauduhe+ei+laita+yhtä+kk+sosiaalitukeatai+tule+kanssa+i+vuokraamaan(+en+sa+ilman+jonku++tähden+tukeakun+luottotietoja+ei+oleOli+600+velkaaUlosotto+ottaa+70+e+kk+saaHe+ei+Ilkka+alangon+kartanoon+sijaa+vuodettaKrist+uskon+perustajalle??ei+välitä+vahingoidunko+valvoessaheistä+on+kivempaa+et+vahingoittuukoska+Krist+usk+perustaja+on+niin+kadehdittavaHänen+nai+en+haluaa+itselleen+pari+3+asuntoaJa+auttaa+kehitysmaalaista+lukemaan+lääkäriksimut+minulla+ei+ole+enää+yhtään+matkaamatkakortissaJumala+luo...+niin+et+kilometrejä+onvaan+n+3++pääsen+kävellenVäsyneenä+kaikki+on+alemmallaleveilläse+on+NAUTINTO+naiselle
  3. mistä+he+löytyvät?+valehtelija+kreatonisti(+kuulostaitte+kyllä+epätoivoiselta)+(+en+tiet+valehteleen+tiedä+mikä+on+kreatonisti+Niin+siellä+on+vielä+kurjempaa+nyt+siellä+maalla?tai+pohjois+Suomessa?+kyläilkää+vaan+kavereiden+luona,Jumala+pitää+terveenä.