Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

1. voin+jo+oikein+hyvin++On+kaakaota+ja+löytyi+oivarii+i+margarii+i+(+pakastimeen+olin+laittanut+Juuston+ja++margariinin+.+ei+se+tyttö+ollutkaan+Nergissahkatsoin+niitä+kuvia+ja+ei+hän+ollutkaan++Mutta+löysin+kuka+ehkä+olin??+Nergissahin+äiti+kun++koulukaverini+SEL+ästi++Ayse+Kadin+Sultan,Nergissahin+äiti,+ja+siinä+yhteydessä+näkyi+sukulainen+Mihrisah+Sultan++1547+syntynytEntä+jos+olin+hän,+Sehzade+Mustafan+tytärja+Fatma+Sultan+in+Mutta+olisin+ehtinyt+olla+noitavainoissa+ennen+sitäolin+siellä??
  2. Höhlä+,+ei+ainuttakaan+kertaa+ainuttakaan+lausetta+ymmärtänyt+10+v+aikanaMutta+hyvä+hän+oli+myö+teidyydeßä+new+ageJa+muönteisyydessä🌎positiivisuudessa+esim+ett+ei+kollagénin+tarvitse+vähentyäJa++varmasti+ett+se+pallero+johon+nyt+ihmiset+UskoivatEttä+riittäis+happi+kun+Kiinassa+synnyttää+saivat+luvan+kokeellisesti+2+lasta+viime+vuonnaHän++varmasti+ymmärtää+ett+se+ei+ole+mikään+se+pallero+Lapsilla+se+voi+olla+veressä+eikä+se+aiheutaMit+flunssaa++ja+50+%+lapsista+lievä+flunssaMinun+olis+hyv+kirjoit+kun+On+nukkunutRakkaudessa+elää+Löytyä+se+henkilö+se+oikeaOlen+rukoillut