Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. voin+jo+oikein+hyvin++On+kaakaota+ja+löytyi+oivarii+i+margarii+i+(+pakastimeen+olin+laittanut+Juuston+ja++margariinin+.+ei+se+tyttö+ollutkaan+Nergissahkatsoin+niitä+kuvia+ja+ei+hän+ollutkaan++Mutta+löysin+kuka+ehkä+olin??+Nergissahin+äiti+kun++koulukaverini+SEL+ästi++Ayse+Kadin+Sultan,Nergissahin+äiti,+ja+siinä+yhteydessä+näkyi+sukulainen+Mihrisah+Sultan++1547+syntynytEntä+jos+olin+hän,+Sehzade+Mustafan+tytärja+Fatma+Sultan+in+Mutta+olisin+ehtinyt+olla+noitavainoissa+ennen+sitäolin+siellä??
  2. 🏗rakensivatMinun+perustama+kristinusko+kuulemaAnnan,+neitsyt+Marian+äidin+tiedän+TUL+miel+kun+syntyy+uudestaanOn+ollut+hyvä+ihminen,+on+paremmin+hänen+asiat.?+Hän+ollut+toimistotyössä+ja+nyt+reuma+Ei+ehkä+ole+kovin+hengellinen+ollut+kuten+isänikään+joka+oli+MoosesTai+hänen+mies+Joakim,+jonka+piirustusilloissa+kävin+(+olimme+samas+taidekoulussa+)Hän+oli+ensim+vuosikurssillaMinä+olin+hänen+vaimon+kans+samal+luokalla+toisella+vuosikurssillaTaidekoulu+Maa+oli+Herttoniemessä+silloin.Hän+on+höylä,+ihan+täys+juntti+minun+kannalta(+he+tahtoi+vain+raiskauttaaEi+alkukristityil+ole+mit+rakkaut+yhteenkuuluvuutta+yhteensopivuuttaEi+yhtäkään+alkukristittyä+en+tiedä+jotka+sopis+yhteen+olis+rakkaus