Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1542

1. niin+sen+verran+väsynyt+et+ylläolevan+kirjotin+vahingos+anonyyminäSa+oin+et+pystyn+lopettamaan+sen+pallo+jutunkrist+usk+perustajana+mut+olen+ihmeissäni+et+mit+rAkkautt+ei+oleKiinalaiset+ajatteli+et+en+pyst+j+kirjoig+yäs+jumZ+seispLla++jos+ei+kenelläkää+ole+rakkauttatälläidiä+liovat++paha++olo.
  2. ei+hänel+ollut+rahaasain+1+jogurtinmeille+molemmille+(+näin+kasvoni+hissin+peilistäteki+paha+henki+nainen+naamaa+punaiseksi.se+tahtoisi+ett+ihmiset+luulisi+että+on+kuume.se+on+niin+paha.se+voi+aiheuttaa+punastumisen+ihan+tyhjästäJa+syyttäOlen+siitä+kirjoittanut+joskus+että+teki+sitä.silloin+oli+kyse+että+se+oli+henkilö+joka+ei+kirjoitajulki+ja+jota+punastutti+sellainenJa+se+väkivalloin+tunki+sisuksiini+luuli+olevansa+minä?Ja+sitä+punastutti++jokin+mikä+minua+ei.Sitä+ilmiötä+taas+on+ilmennyt.+(+koin+sen+punastumisense+oli+törkeä++sen+mielestä+Minä+punastun+joshäntä+punastuttinäen+kokoajan+sen+naisenSe+on+sisimmän+niin+paha+raiskausIhminen+ei+tunnu+aviopuolisonsakaan+päähänTahdon+että+Jumala+lakkauttaa+lyömistänsä+josJumalan+luomistyö+on+sielunraiskaus.Myyt+Jumalanhan+pitäis+olla+täydellinen.(+en+kai+tarvitsisi+kuin+vuoteen+missä+nukkua++hyvän+ihmisen+jolle+ensimäistä+minun+hyvinvointiEsim+Toni+w+Ismo+a+yms+ei+piittaa+miltä+minustatuntuu+kun+en+saa+voida+hyvin+kuten+nukuttua9+h.+he+ei+välitähe+ei+uhrauduhe+ei+laita+yhtä+kk+sosiaalitukeatai+tule+kanssa+i+vuokraamaan(+en+sa+ilman+jonku++tähden+tukeakun+luottotietoja+ei+oleOli+600+velkaaUlosotto+ottaa+70+e+kk+saaHe+ei+Ilkka+alangon+kartanoon+sijaa+vuodettaKrist+uskon+perustajalle??ei+välitä+vahingoidunko+valvoessaheistä+on+kivempaa+et+vahingoittuukoska+Krist+usk+perustaja+on+niin+kadehdittavaHänen+nai+en+haluaa+itselleen+pari+3+asuntoaJa+auttaa+kehitysmaalaista+lukemaan+lääkäriksimut+minulla+ei+ole+enää+yhtään+matkaamatkakortissaJumala+luo...+niin+et+kilometrejä+onvaan+n+3++pääsen+kävellenVäsyneenä+kaikki+on+alemmallaleveilläse+on+NAUTINTO+naiselle
  3. te+olette+kiltti+kun+tänään+ateisti+koska+isäni+Mooses+sekaisin+ateistinen+arvellut+olevansa+vuosikymmeniäJa+en+pystynyt+menemään+käymään+kun+en+saanut+nukkuaen+paljoa+vaikuttaa+osannut+kun+ei+mitään+rakkautta+eikä+asuntoa+läytynyt(+ja+kuulema+se+johtui+siitä+ett+olin+noi+söpö+ett+parisielu+tyttöystävät+ei+kestäneet+miehet+ei+olis+voinut+naida+heitä+kaikkein+ihanampana+ilmiönä+maailmassahe+oli+nii++alhaisia+kaikki+yvdessä+Minä+olisin+kyl+antanut+kodinai+en+ole+koskaan+kadehtinut+mutta+nyt+sai+et+naikkoset+tuhotaei.+Meeri+koutakNgas+kuulema+kirjoitettuani+alkoi+nusdia+sami+jahggan+kanssa+et+hänel+olis+jotain+enemmä+(+se+oli+liikaa+hänelle+että+pyysin+vastausta)se+oli+liiallista+sielunelämää+hänelleniin+ei+mies+eikä+nainen+auttanut+ei+vastannut+kirjeeseen+Menen+ehkä+Johan+Sebastian+Bachin+luosiel+oli+ainakin+joku+hänen+kaveri++(vaikka+hän+on+ihan+juntti.+nyt+käyn+kysymää+Auri+k+kuninkaan+herttuttRelta+5+e+lainaksiUlkotuli+sillä+pitää+ostaa+saa+3++Tiistaihin+selviää