Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1527

1. Onko+joku+niin+paha+että++otti+pois+kun+kirjoitin+että+itkin+Ahtisaaren+rouvaa+ajatellessa?+Miten+niin+pahaa+ihmistä+voisi+olla+olemassa+Ehkä+sitä+ei+ole+otettu+pois+Ajattelin+kirjoittaa+että+koska+luin+ett+7+h+sitte+Ahtisaarell+myös+todettu,+mutta+ovat+hyväkuntoisia+eikä+oireita+Että+pidetään+heidät+sellaisinaAha+se+muikku+halusi+olla+suuriSe+on+muka+suuri+se+paskaaivo+joka+poisti+pyhän+viesti++kyynelistä+Näen+sen+miehen+Nyt+hän+levittää+käsiä+et+hän+on+muka+Jeesus+ristillä+++++++Tais+näin+ett+nyt+vasta+se+pallo+muka+alkoi+lisääntyä+teidän+ei+pidä+uskoa+siihen+Meidän+pitää+rukoilla+että+sepä+ei+sitä+tee+He+on+olleet+ihan+kunnossa+koska+he+he+on+suuria+ihmisiäNiin+nuo+tytöt+tuossa+sanoi+että+he+hävisi+koska+tunsin+itkua+,+he+kuulosti+törkeän+röyhkeitä.Siis+he+luulee+että+he+vois+tuntea+,+enemm+kuin+Krist+uskon+perustaja+,+eikä+mitän+sääliä+tai+kunniantuntoa+Myös+näin+jonkun+pahan+naisen
  2. Oli+kyllä+Sateenkaari+ihmisille+ohjelmaa+Kallion+Kirkossa+ainakin,+luin+Kirkon+ohjelmasta+,+suru+ett+ei+Jeesus+ollut+pelastaja+siinä+missä+ei+voi+uhrautua,+Eikä+välittänyt+että+perustaja+jos+olin+kristinuskon+tarvitsin+enemmän+kuin+ihmiset+Enem.än+kuin+alimman+avustuksen+ja+asunnottomuuden+Ja+kateellisten+vainon+kun+olin+sieluna+kunnossa+,+vähittäinen+kidutuksen+ja+tuhon+(sielun)+joka+korvaamaton+tuho+Pidin+aina+kiinni+oikeista+tunteista+oli+aina+joku+johon+olin+rakadtunutkin+en+ymmärtänyt+ett+sieluni+ei+merkinnyt+mitään++vaikka+Tonille+ja+Sipelle+he+luulee+vaan+heill+ln+joku+elämä+Ukon+ja+Martan+ja+nussimiensa+naisten+joille+koti+ja+monta+kotia+kun+koriin+asunnottomana++en+saanut+nukkua++.