Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
STMariaSalome
profiilit
STMariaSalome
STMariaSalome
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1484
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+hän+olekaan+lady+Sarahin+poika+Oli+uusia+kuvia+pojista+Oli+myös+Oli+myös++G+Aston+de+Orleansista+useampia+muotokuvia,+hän+on+vain+yhdessä+näköinen+
😑☺😏🤗🤔
20.03.2020 17:28
Ei+hän+olekaan+lady+Sarahin+poika+Oli+uusia+kuvia+pojista+Oli+myös+Oli+myös++G+Aston+de+Orleansista+useampia+muotokuvia,+hän+on+vain+yhdessä+näköinen+
😑☺😏🤗🤔
20.03.2020 17:28
Kohtasin+
Henryn+!!Ruohonjuuressa+.Oli+ostamassa+valkosipulia+mikä+pitää+klronan+poissa+Hän+elää!kdrroin+hänestä+luulin+hänen+kuolleen.+Lady+Sarahin+poika+mikäs+hänen+nimi+oli...muistin+sen,+tunnistin+hänet+hän+oli.....No+hän+on+uskovainen+ja+E+lää!me+lähdemme+ehkä+eristyksiin+maalle
20.03.2020 16:29
Kohtasin+
Henryn+!!Ruohonjuuressa+.Oli+ostamassa+valkosipulia+mikä+pitää+klronan+poissa+Hän+elää!kdrroin+hänestä+luulin+hänen+kuolleen.+Lady+Sarahin+poika+mikäs+hänen+nimi+oli...muistin+sen,+tunnistin+hänet+hän+oli.....No+hän+on+uskovainen+ja+E+lää!me+lähdemme+ehkä+eristyksiin+maalle
20.03.2020 16:29
Saatoin+olla+Louise+Mary++joka+oli+tytär+Louise
+Lennoxin+joka+oli+Adamin+Eva++,ja++Louise+Maryn+isä+tuo+joka+tarjosi+kahvia+kirjaston+jälkeen+yksinkertainen+ja+lihava+kiltti+varmaankin+kun+Evan+aviomies+ollut+1700+(+hänet+näin+muotokuvassa+1700+luvun+isän+näköisenä.+Tuollaisten+vihjeiden+kautta+selvitän+kuka+olin.LouiseMary+syntyi+1760+ja+oli+avioton.+Sisko+LouiseCharlotte+oli+hyvin+lyhyt+selkäinen+muotokuvasta+näkee.Louise+Mary+oli17+v+vanhempi+siskojaan
19.03.2020 19:32
Olis+paras+ettei+olisi+luotu+Eilen+tapasin+Sarah+cadoganin+en+tiedä+tarkoittiko+Ett+olin+sitä+sukua,+(+lennoxien+siskojen+äiti,+Aristocrats+sarjassa+kirjassa+4+siskosta+kerrotaan.+Setäni+vaimo+on+Caroline+Lennox+joka+oli,+ja+tätini+oli+Emily+Lennox.+Joten+olin+sitä+sukua+luultavasti+Monia+heitä+olen+kohdannut,+tiedän.+Leirintäalueen+työnt
ekijätyttö+oli+Emilyn+tytär.+Emilyn+luona+tapasin+poikansa(joka+halasi+poskea+väkisin.(+Se+voi+kertoa+olin+sukulainen+)He+ovat+samannäköisiä+kuin+olivat+1700+muotokuvissa.+Emily+ja+Caroline+viihtyivät+aina+yhdessä+.+S+yntymäpäiviä+järjestivät
19.03.2020 18:56
Kahvilapitäjä+just+sanoi+"Mäkoskin+sua😲😯!!"vahingoßa+jotain+asiakasta+"
"Mitä+nyt+tehdään?😐nyt+pitää+amputoida+käsi"
Mut+he+su+sulkee+Kahvilan+ens+vkoksi
19.03.2020 14:23
Joku+tarjosi+ruuan+🙂🍪🍽en+vaan+ole+nälkäinen🍐😶😣Haen+kahvia+Makaroonia+ja+tuorejuustoa+++on+edessä+(+ne+siveettömät+naiset+on+niin+pahoja??ett+kun+tuskin+jaksaa+syödä+ei+ole+kiva+syödä+saisiko+nuo+laitettua+pussiin+tai+purkkiin,neihanaa+syödä+ku++tulee++nälkä🗨💜💚
19.03.2020 14:14
Unohdin+lIaittaa+nimen+ylläolevaan
19.03.2020 14:01
Toivon+kuitenkin+Jumalan+lKkaavan+olemasta+
Kirjoitin+pitkästi+j+painoin+häät+nää+ja+se+katosi😶😞😴😴😒😴onpakkomennänukkHyvääyötä+turvallistaihmeellist🦉🐊
19.03.2020 02:09
Sarah+Cadogan+hoippui+vastaan+ja+ilahduin+en+löydä+hymiötä++sille😨tääl+ei+oikein+ole+Siis+Lennoxin+siskojen+Aristocrats+äiti.taisi+olla+Ei+ollutkaan+Maria+Guzenina)erehdyin.et+hän+ois+ollut+(muotokuvasta+siis.)
19.03.2020 01:29
Menin+hakemaan+rahaa+jos+saisi+että+riittäisi+perjantaina+kun+saa+On+sen+verran+että+sai+ruokaa+perjantaiksi+asti+Typerä+viiruspaskajuttu+)(liikalisääntyminen+ja+että+hylkää+perustajan+joka+sai+just+juustoa+ja+leivän+ostettua🐈😙😙
Kirjoitaminulle+Sinä+seoikeajonka+kanss🌻kirjoittelemme+ja+tutustumme😍🌿💐
17.03.2020 20:55
Bussi+se+oli+olin+yksin+siinä+,niin+tahdoin+kirjoittaa+kun+siel+oli+talo+näyttävä+luulin+se+on+päiväkoti+mutta+joillakin+olikin+itsekkäästi?O.makaunistalo+Kävelin+pimeää+tietä+ja+mietin+alue+vois+olla+tuttu+mut+en+ole+koskaan+ollut+ja+sitten+näin+järven+yllättäen+Koinkaik+talot+itsekkäinä+ja+ankeahenkisinä+Järven+rannalla+mökki+voisi+olla+minun?asuttava+Sitten+näin+ikkunasta+joku+pelasi+tietokonepeliä+ankeassa+hengessä+enkä+kestänyt+sitä!!on+pakko+löytää+ihminen+jonka+kanssa+menemme+evankelioimaan+hengellisyyttä+perustamme+ankeita+niin+olivat+
🦊
17.03.2020 20:15
Täällä+on+valokaupunki+
Ja+musiikki+a+taksin+radiosta+🐶
17.03.2020 19:53
Ajelen+tutustumaan+Espoon+suuntiin+Tunsin+kaukaa+
Järven+Hengen!ja++se+oli+järvi+Omakotitalo+alue+tietä+kun+kävelin+pimeässä+tuntemattomas🦄
17.03.2020 19:44
Tuolla+luki+että+joka+kuudes+voisi+kuolla+mutta+ei+varmaan+Suomessa+tarvitse+olla+niin+He+ei+Kiinassa+kestä+että+on+niin+paljon+ihmisiä+ja+antaa+heidän+kuolla+tavalliseen+flunssaan+.+Jumala+voi+pitää+elossa+pitää+terveenä+tai+parantaa.
17.03.2020 09:54
se+on+paha+henki+mikä+tehnyt+jonkin+++rokon,+++ei+se++ole+missään+veressä.++
Ei+ole+virus.++++++se+tehnyt+jostain+syystä++++(minulle+yritti+tehdä+hampaisiin+vaivaa...+s+ehenki.
s+ekipu+vaihteli++eri+hampaissa
ala+hampaissa++
kulma+hampaan+kohdilla
(+missään+ei+ollut+vikaa+oikeasti+)+ja++tänään+ei+ollut+sitä+enää+(+oli+eilen+ja+toissapäivänä.++
se+oli+niins+elkeätä+että+sen+teki+henki.+++(++desinfioin+++desinf+aineella
ja+hammastikuilla++++hammasharjalla.+)
mutta++++se+kipu++vaihteli+++
se+vaan+tahtoi+tehdä'+sitä+se+henki+++++++se+olis+vaan+tahtonut
se+oli+joku+paha+nainen.+++
hyvät+henget+++sai+sen+pois+++sen+pahan+hengen.
14.03.2020 21:52
en+teinnyt,++kahlasin+läpi+lumen+painavaa++kuormaa+raahaten++
otin+kahvia+++(+pesin+ulostetta+housuista+++ai+unohdinkin+toisen+pyykkipussin....+++)
En+tied+miten+ja+mistä++jotain+ruskeaa++noih+housuihin+Mihinlaitoin+ne+kuivumaan!??++taisin+unohtaa...+++(+onne+henkarissa+.+++)+++(+en+ulosta+housuihin+++
niin+tuo+setä+(+joka+ollut+säveltäjä+Linzt+(++on+aivan+varma+asia
laittoi+jot+musik+täh+koneelle+soimaan
(+kauhea+amusiik+sanoin+(++mutta+samalla++jokin+sanoi+että+Nyt+ne+ampuu+siihen+Janitaan+jotain+paukur++++(+näin+näkynä+++++että+jos+en+ole+suuri++tässä++
Mutta+onneksi+Litz+oli+myös+suuri+vaikak+on+hämmästyttävän+epä+älyllinen.++
(+ja+hänestä+henki,++että+++++(+se+tyttö++kuole+e+siellä++,+hän+ymmärsi,++ja++
hänestä+henki+että++Janita++voi+pelastua++ja+++Anton+sanoi+samoin,+Anton+Brucker.
(+sä+et+tiedä+mitens+e+kirjoitetaan++kun+sä+olet+vajaa,+sanoo+tuo+pyhä+joka+ollut+
ja+joku+kuningas+hänoli++parempaan+suuntaan+mennyt+++setä.+++
(+että+hänen+täytyy+lähteä+poi+s+sieltä+)++sanoivat+he.
01.03.2020 14:21
vähänmasenta+akunnäis+hoveis+ei+ole+tarjoll+ruokaa.
ja+eilen+sain+2+e++supille.+++
olen+nyt++saanut+tiedon+mikä+on+vialla,
26.02.2020 13:37
se+ei+ole+ihme+ett+nuoret+on+nähneet++josontietokoneet+internet+ja+kännyköissä+internet
he+ei+ole+normaaleja
niink+30+v+sitten+oli+uteliaisuus+
heillä'+ei+ole
mit+normaalia+
heitä+suojelee+se+että+heillä+ei+ole+tunteita
+ei+normaalit++tunteet.++
olenkokoajan+sen+vallassa+että+ei+men++parhaimmin++
en+sa+amit+ä+tarvitsen
on++++++ei+vastaa+tunteeseen
ei++välitä+sielustani
En+pysty++kasvattamana++en+välittämään++yhdestäkään+nuoresta+tai+lapsesta
koska+minulal+ei+ole+yhtäkään+ihmisuhdetta.
en+ole+voinut+mitään++
en+pysty+välittäm+miljoonista+ihmisistäkun+ei+ole+yhtäkään+ihmistä+minulla.++
en+ymmär+mit++väliä+++tekeekö+he+niintai+noin
ettäonko+he+kaikki++kilttejä+hyviä+(++s+evaikutelma+on+ettäovat++kaikkikilttejä+ja+hyviä
kuljen+vaan++keskel+ihmisten++näen+nöyriä+kilttejä+hyviä+ihmisiä
(sukup+elimiä+ei+ole+joutunut+ajattelemaan.
televisiota+ei+ole+ollut.
17.02.2020 17:14
53 / 75