Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1542

1. Ajattelin+tuota+lukiessa+ett+Jeesus+auttoi+koska+olette+uskovaisia+Ja+koska+de+oli+Jeesus+teippiä+oli+selvää+että+Jeesus+tiesiMißsä+hänen+teippi+on.Miksi+olette+niin+omituisia+että+tuollaKohtaa+väänsitte🥁+asian🎼🎶joksikin+muuksi?+Että+teidän+alitajunta+Se+oli+kyllä+Jeesus+joka+tiesi+missä+hänen+Teippi+on+Miksi+te+ette+siinä+uskoneet+ihmeeseen?
  2. Nyt+olen+niin+vain+4+h+nukk😴😢koska+,oli++hirvittävän+väsynyt,yöllä,+mut+joku+otus+ravaski+teltan+ohi+ja(taskulampulla+häipyi)tahdoin+löytää+äänen+kännykkään+,oli++säätänyt+sen+jotenkin+pois,+ja+yhdistin+sen+Lutheriin+joka+kuuro+kuulovammainen+ollut(voi+olla+ett+se+oli+henkien+kiusaa,että+kykenee+kuulemaankin+)ett+hän+varmaan+ei+tahtonut+ääntä+kännykkään...Suden+jälkiä+tääl+on+ollut+,+kuukausi+sitten+tms+Jeesuksesta+näkyä+oli+että+piteli+sen+suden+päätä+vasten+itseään+Ymmmärsin+hän+vois+tehdä+niin+,se+on+niin+kiltti+susi,+rekikoira+ollut+Minä+ajoin+sen+ärähtäen+pensaasta+ja+kuulin+sen+surumielisen+ulvonnan+sitten+😢🐴🐺viikkoja+eteenpäin+näin+sen+taas,+ja+se+ilmensi+sellaist+kunnioittavuutta+sen+olemus+niin+perinpohjaista+kunnollisuutta+etten+pelännyt+sitä+ja+pieni+se+oli,sitten+keksin+ett+jos+Jeesus+siksi+piteli+sen+päätä+ja+olivat+toisilleen+läheiset+ett+hänenkin+oli+ollut+nälkä,ja+paistoin+tulella+muikkuja+ja+keitin+kanan+munia+ja+ke+on+lihapullia+laitoin+niitylle+,+mutta+ei+se+ollut+syönyt+Siitä+päättelin+sillä+on+ruokaa+Eilisen+epäluottamukseen+liittyi+Luther+kun+oli+paha+ihminen,huonoihin+kokemuksiin+muistoihin+että+asunnolla+jolla+en+voi+olla+siel+on+paha+mies(ajattelinkineilen+koin+että+ihmiset+ovat+paljon+pahempia+kuin+sudet+Niin+se+on+)pesin+hiukset+suihkua+kävin+mutta+koin+ett+Fazerin+Marja-piiras+ja+ruisjuustoleipäni,molemmissa+näkyi+suden+raakuus,+suden+henki+,+raaka+,+ymmärsin+ett+he+yhdistänet+minut+suteen+,+susi+ei+ole+paha+sudelle+eikä+ihmiselle++,Olin+vihainen+soit+koronasta++de+saa+olla+loppu+nyt+Älkää+AiHeUttTako+Aikuiselle+ENEMp+Oiretta+kui++lapselle++,+ei+se+korona+ole+mikään,+se+voi+olla+vain+lapsen+kehossa+veressä+ei+aiheuta+mitään👅🙏🙌👪💑🥇🎃
  3. Minul+oli+kaik+flunssat(+he+sanoo+ett+olin+just+sielu+joka+uskoi+kuumeeseen,+että+sellainen+asia+on+olemassa,+aiem+vuosisatoina,+aiem+i+nkarnaatioissa+Minul+on+ollut+kuulema+kaikki+flunssat+mitä+täällä+ollut+yleensä,+Oli+vesirokko+tai+tulirokko+lapsena,+ja+varm+yleens+vuosittain+joku+flunssa,+kuume+kurkku+kipeä+penisilliini+kuuri+keuhkoputken+tulehdus+antibioottikuuri+(mut+noihin+ei+nykyään+lapsi+tai+nuori+kuole,ei+tullut+mieleenkään+((+kenellekään+Jos+nyt+on+Australian+metsäpalot+,+2+lasta+Kiinassa,+Tiede+lehden+ym+odote+väestömäärän+kasvusta+(+täällä+ei+riitä+happi+Arvelen+sen+flunssan+ei+tarvi+olla+sen+pahempi+kuin+muidenkaan+ei+pitäis+odotta+että+siihen+kuolla+mut+nyt+ei+jakseta+olla+niin+hyviä?+Koska+he+Kiinassa+Olen+Lukenut+sen+uutisen+vuonna+19,+en+ole+keksinyt+sitä+Kaikki+tietää+että+siellä+sai+saada+vain+1+lapsen+ja+nyt+luki+v+19+uutisissa+he+antaneet+luvan+saada+2+lasta+Ja+odote+että+v+30+väkiluku+lisääntyisi+kaikissa+maailman+miljoonakaupungeissa+ja+Australian+metsät+ei+tee+happea