Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tzutzu
profiilit
tzutzu
tzutzu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
48
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sori+anteeksi,+en++millää+pahalla+nauruskellu,+sinun++selonteko+tuntu+vaan++niin+naisellisen+söötille,+kuin+enne+Naisen+Logiigga+Speden+ohjelmassa,ihanan+näyttelijän????+en+muista+just+nimee,+voi+,voi,+tota+muistia+no+ehkä+sinä+muistat+hänet.
31.08.2019 22:36
no+no+mites+itses+kanssa.Tuollanen+panettelu+panee+epäilemään+sinun+hartioita+ja+etumusta.Yleensä+tallaset+kirjotukset+purkaa+omia+pienuuksiaan.
31.08.2019 10:01
Onha+se+kieltämättä+totta,+suomalaiset+miehet+ei+ole+näöllä+pilattuja.,mutta+onha+hyö+ihan+käyttökelpoisia,ei+kaikilla+ole+varaa+mennä+ulkomaille+miesjahtiin,Suomessa+olevat+ulkolaiset+on+jo+viety,+maalaistyttö+ei+pärjää+näille+kaupungin+kaunottarille,onha+se+ymmärrettävää++kun+he+on+veistelty+miehen+makuun+.
31.08.2019 09:54
Kyllä+sinä+hänet+tunnet,+kaikki+Joonaksen+tuntee.En+ole+koskaa+tajunnu+tota."että+oikein"+onko+se+hyvä+vai+paha+asia,+onko+niin+hyvä+ettei+sanotuksi+saa,+niinko+se+Suklaa+mainos+tai+sanat+ei+vaan+puhujalla+riitä.+No+mukavat+jatkot+kaikesta+huolimatta+Ritalaan
31.08.2019 09:42
Hyvä+kysymys+ja+hyvä+tietää.+
Kahta+asiaa+minä+tiedän+++rospuutosta,+ne+on+jo+sanottu+täällä+.Mukava+ko+mies+kysyy+jottain+eikä+aina+vaan+tiedä+++++;)
Ei+kai+tuo+sentään+ihan+vieras+sanakaan+ole+,milläs+muute+kuvailisit+hajalla+olevaa+tietä+tai+vaimon+kuukausin+esiintyvää+pahantuulisuutta.
31.08.2019 09:08
kyllä,+suulaimmat+miehet++puhuivat+"on+rospuuttikelit+kotona+ja++muija+on+kuin+p........n+ammuttu+karhu"+kun+tulivat++kioskille+pilsnerille.
Olin+kesä+apulaisena+kesäkioskilla+siks+tiiän+ukkojen+jorinat;))
31.08.2019 08:54
Sinun+vastaus+tuli+jotenkin+kuin+apteekin+hyllyltä,+sinulle+ei+merkkaisi+muu+kuin+Rakkaus.ihanaa.
Nykyää+tahtoo+ihmisillä+olla+ehtoja+rakkauteenkin,minä+mukaan+luettuna.
30.08.2019 18:08
Se+on+vaan+kummallista+että+suomalaiset+miehet+ovat+niin++kateellisia+toisilleen+ja+kun+he+kuitenkin+ovat+toistensa+peilikuvia.
Enbuske+on+miellyttävä,tietorikas.herkkä.Häntä+katsoo+ja+kuuntelee+mielellään+tvssä+oli+sitten+asiaohjelma+tai+ajanviete.Hänellä+on+miellyttävä+puheääni.
Toivon+että++kestät+heidät+kateeliset+tietäen+mistä+parjaus+johtuu.
Muista+vaan+että+,Sinä+Olet+Paras+Joonas+Ensbruke+Maailman+kaikkeudessa,+siis+ainutkertainen.
Niinhän+muutkin+olisi.+jos+vain+tietäisivät+sen.
30.08.2019 17:39
tzu+tzu+
allekirjoitus+edellisee+Rituliinille
30.08.2019 14:32
jos+joku+kokeili+menneekö+läpi......+samaa+mieltä+huono+vitsi++hah+hah+ton+verran+yrityksestä,+kaikest++pittää+olla+kiitollinen+mitä+vanha+saapi
30.08.2019 13:37
Ystävyys+on+kuin+pikkuinen+ukko
sillä+on+kädessä+avain++ja+lukko
sillä+se+sitovi+ystävät+yhteen
niinkuin+maamies+pellolla+lyhteen.
toinen+viellä+muistokirjasta
Viel+on+sulla+leikin+aika
aika+armas+lapsuuden
sulle+loistaa+taivaan+tähdet+
siintää+saaret+satujen.
30.08.2019 13:32
oooouuu+ootko+Makriina+sieki++ollu+veljesi+vartija;)
En+uskokkaan+et+sinusta+kaunis+pellavapää+ole+sellasii+hommii,+jos+joku+rumia,+siehä+saatat+jioa+ottaa+syyn+niskoilles+sinulla+mennee+säälin+puolelle+ko+okieesta+narusta+vetää.
Kiitos+ajastasi+täällä.
30.08.2019 11:24
täydellinen+.....mikä+kuvaisi+viellä+suuremmaksi
30.08.2019 11:10
Ihana+oivallus+Sinulla+ystävyydestä.
Minulla+on++vanha+repaleinen+on+muistovärssy+kirja,noin20-40+luvun+ajoilta,+muistot+on+iso+osa+jumalaa+pelkääviä+lauseita.+Hurjaa+että+lapsen+muistoihin+pantii+sellasii+värssyjä.
On+siellä+muutama+nättikin+kute+
Kun+ystävän+sä+valitset
muista+silloin+tarkoin
ystäviä+kyllä+saa+mut+uskollista+harvoin
toinen+kansiin+kirjoitettu
Kun+lehdet+putoo+ja+kannet+jää
niin+kansissa+säilyy+muisto+tää.
kansissa+säilyy+muisto+tää.
30.08.2019 11:07
kaikki+hyvin+läpäsin+viellä+autojen+havannointi+kyvynkin,+en+taida+ihan+kalkkis+viellä+ollakkaa.
Sinul+oli+hyvä+aihe,+josta+kiertämällä+pääsi+minun+mieliaiheeseen.
Vanhat+tavarat.
kerron+joskus+kivan+jutun+,en+tässä+ko+tämä+om+meidän++makriinan+ketju
30.08.2019 10:51
Voi+minua+pitäs+lukea+kirjotus+enne+kun+lähettää,+minä+kun+hämärissä+kirjotan+aina.+siis+lopussa+-+mielikuvituksissa-+on+oikea+sana,nyt+nolotti+kovin,+mutta+huomena+voi+vissii+nauraakin+kommellukselle.+anteeksi
28.08.2019 18:22
Sie+tuut+kyllä+pärjäämään+missä+vaan,+on+sulla+sellaset+kielenkannattimet.
28.08.2019 12:09
herran+tähden+miksi+sie+sitä+jättäisit.Jos+on+hyvä+mies+pidä+omastas+kiinni,+ei+niit+joka+oksalla+kasva
Hymyile++vaan,+pussaa+miestä+ja+sano+omaisille+et+mie+tulin+laittamaan+teille+vähän+draamaa++ja+heh+heh+päälle+iloisesti.
Kuka+sellasta+"hulluu"+vois+epäillä.
Tuossa+elämän+vaiheessa+on+paras+pelata+huumorilla;)
tämän+vinkkasi+sinulle+pelinainen+:)
28.08.2019 12:06
niinpä+,,,nykyaikan++sanotaan+kun+ukko+kutittaa+et+,,,+mitä+sie+hullluuu+...++teet+++;)
28.08.2019 11:57
Yks+pikku+juttu,+sydän+kipeelle+merkityskin.
Älä+nuku+vasemmalla+kyljellä+siinä+muut+elimet+painaa+sydäntä+ja+saattaa+antaa+tuntemuksia,+joita+luulee+sydänkivuiksi.
28.08.2019 10:08
2 / 3