Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tzutzu
profiilit
tzutzu
tzutzu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
48
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sie+vastasit+ensin+kysymykseesi+maanpäällisellä+ajatuksella.+Mitäs+jos+elämän+tarkoitus+onkin+Ikuisuus,+ei+tulevaisuus,ei+tavoitteita+eikä+huomista.
Yks+aamu+kuuntelin+selvänäkijöitä+telkkarista+ja+ihmisten+puhelinsoittoja,kaikilta+soittajilta+tuntui+puuttuvan++jotain
jos+minulla+olisi+niin..
Lähdin+lopulta+mussukan+kanssa+lenkkipolulle+ja+jäin+miettinään+kävellessä+tv+ohjelmaa
mitä+me+etsimme,+mitä+minä+etsin,etsinkö+mittään.Se+ei+selvinnyt+vaikka+teimme+3km+lenkin.+
Tullessamme+pois+polulta+näin+maassa+jotain+tosi+kiiltävää,päässä+välähti+että+taisin+löytää+arvokkaan+timantin.
Nostin+ja+puhdistun+pienen+hopean+värisen+pinssin+,johon+aurinko+teki+kiilto+kepposen.
Löytö+oli+pinssi+hopean+värinen,+valkoinen+tähti++toisella+puolella+ja+toisella+luki+peace
En+voinut+uskoa+sitä+todeksi,+otin+sen+vastaukseksi+minunkin+kyselyyni+etsimisestä,+kyllä+se+on+Rauha.
28.08.2019 09:45
Siehä+et+tiiä+mittää;))
Jos+näkee+painajaisia+silloin+voi+pelätä+nukkumista.+
Jo+vanhastaan+sanotaan+,+et+älä+nuku+onnesi+ohi,sillonkin+pelätään+nukkumista,+siinä+voi+mennä+rahat+ja+rakkaudet.
28.08.2019 09:14
kuolemanpelko?
Pakko+ei+oo+jos+ei+taho,+on+mieli+lauseeni.
,+jote+voin+vastata+viestiisi+,jos+tahon,sori+sinulle
Tuleva+mieheni+ja+Suuri+Rakkauteni+kuoli+yllättäe1982.
Istuimme+iltaa+kahden+tv+katselen.kaikki+oli+rentoa+ja+onnellista.Menin+edellä+vuoteeseen+ja+jonkin+hetken+päästä++hänkin+tuli.Tunsin+hänen+kääntyilevän+muutaman+kerra+ja+sitten+herätti+minut.
tzu+tzu+kuuntele+minua+nyt+tarkasti+Rakkaani+pyysi+,+hän+oli+laittanut+valot+ja+totisena+ehkä+vähän+järkyttyneenäkin+++sano+että+hän+kävi+
äsken+rajalla,+millä+ihmeen+rajalla+utelin+,minäkuolin+äsken.
Hän+nousi+ylös+ja+pyysi+minut+myös+istumaan,+olet+sanonut+aina+pelkääväsi+kuolemaa+sinun+ei+tarvii+pelätä+enää,minun+pitää+puhua+sinulle+nyt,+sano+että+et+pelkää.+Sillä+jos+kuolen+uudelleen+en+pääse+takaisin,+asialla+on+siksi+kiireTätä+hän+vaan+hoki.
Mieheni+oli+tekniikan+ammattilainen,+eikä+koskaan+osoittanut+kiinnostusta+edes+puhumaan+yliluonnollisesta+asioista.
Muulla+ei+ole+merkitystä+nyt+vain+sillä+ettet+pelkää+lähtösi+kohdalla+ja+sitten+hänellä+meni+taju.+Soitin++anbulanssin+ja+hänet+vietiin+sairaalaan.+Seuraavana+aamuna+hän+soitti++muistutti+minua+kauniista+kuolemasta+ja+vannotutti+viellä+etten+saa+pelätä.
Illalla+tuli+soitto+että+hän+menehtyi+yllätyksellisesti+jota+ei+voitu+sairaalassa+odottaa.
Usein+kysytään+kuolevan+viimeiset+sanat,odottaen+että+hän+sanoo+jonkun+kuolemattoman+ajatuksen,+kuulema+hän+on+niin+itsessä+ettei+muuta+tajuaakaan.
Rakkaani+tiesi+kuolevansa,+hän+kävi+Rajalla,+hän+rakasti+minua+niin.+että+kuolemansa+hetkelläkin+halusi+pelkoni+pois.
Miten+ihmeellistä,+noitten+hetkien+arvo+suurenee+vain+vanhetessa.
27.08.2019 21:32
Muuttasin+piirun+verran+luonnon+lakeja.
Syntyessä+ihmiseksi+pitäisi+hyväksyä+ehdot,+että+elämässä+pitää+sopeutua+,hyväksyä,+alistua.+ottaa+ja+antaa+ja+jos+et+taho,ei+ole+pakko.
Meet+vaan+takas+avaruuden+kiertokulkuun,ootat+jos+tarjotaan+seuraavaa+pysäkkiä+ja+muuta+olomuotoa+ellää+ja+kysytään+taas+ehdot,+jos+tahot+elämän+suostutko+,,sinä+otat+tai+jätät+mutta+ei+ole+pakko.
Odotellessa+aina+parenpaa+tilaisuutta+voi+olla+ettei+sitä+tule+enään+tai+sitten+se+on+niin+lyhyt+,ettei+siihen+kuulu+kokemuksia,
Sitä+tulee+toiselle+ravinnoksi.
<Ehkä+sittenkin+teit+oikean+valinnan++kun+tarkemmin+mietit+ja+kuuntelet+La+dolce+vitaa+Saarikolta
27.08.2019 18:42
moikka
Yks+vanhan+kansan+ihminen+antoi+neuvon+murehtimisesta+jotta,,+
Murehi+yks+asia+kerrallaan+aina,+uudestaan,+uudestaan,+unehditko+murehtia,+jatka+murehi+uudestaa..uudestaa...+aikansa+kun+jatkat+et+ennää+jaksa+sitä+sammaa,+näillä+sanoilla+hän+neuvoi
.Esimerkkinä+sano+myös,jos+syöt+yhtä+ja+sammaa+ruokaa+joka+päivä+jatkuen+kuukausien+ajan,saat+varmaa++tarpeeksi,ehkä+loppu+elämäkses.
en+mene+takuuseen,+mutta+vanhoilta+ihmisiltä++......no+niin
27.08.2019 10:56
Minulla+ei+ollut+nukkeja+ollenkaan.+Näin+sanoisin+jos+äiti+eläisi.
+Äiti+oli+sairas,+on+tämän+päivän+käsitys+hänestä.+En+saanut+nukkea+koska+se+tiesi+,että+tulen+laps+kainalossa+kottiin.
10+vuotiaana+teimme+ystäväni+Anjan+kanssa+minulle+nuken.tarvitaan+tyyny+ja+tyynyliina,+liina+otettiin+pois+ja+kosmus+kynällä+piirsimme+kasvot,keskelle+naru+niin+tuli+alakroppakin.
Sitä+kanniskelin+lonkalla+niinkuin++siihe+aikaa+aideillä+oli+tapa+ja+sitten+viellä+liina+päähän++solmu+eteen+niinkuin+nuoremmilla+äideillä,vanhemmat+köytti+liinan+taakse.
Kello+lähenteli+neljää+tyyny+takas+paikalleen+oman+pään+alla,+niin+nukuttiinkin+yhdessä:))
Kyllä+tytöt+ossaa.
27.08.2019 10:39
Heippa+taas
Oon+nyt+sen+verran+alottelija+etten+saanut+nimerkkiä+edelliseen+kirjotukseen,vastaan+tähän
,+Me+olemme+tietäjiä+,tiedetään+mikä+lapsuudesta+jää+ihaniksi+muistoiksi+,+miten+tärkeitä+ja+lohduttavia+tallaiset+muistot+on+
Jos+oisin+ymmärtänyt+olisin+kysynyt+mummoltani+enenmän+.
Kerroit+tapahtumia+ihan+kuin+ne+ois+minulle+sattuneet+paitsi,+talvi+leikkjiä++en+muista.+Keinu+oli+niin+suosittu+että+muistan+keinulaudan+usean+uusimisen+-
Nänä+minun+kauniit+muistot+ovat+Ruotsista.+Yksi+ikävä+kuuluu+siihen,+kerron+sen+vain+pääpiirteiltä.Tämä+on+ainoa+asia+joka+on+vaatinut+ajan+ja+pitkän+ajan.+
Ruotsissa+kyläiltiin+naapureissa,+joulukuusi+oli+tapana+heittää+jonkun+naapurin+parvekkeelta+,se+oli+laulua+ruokaa+ja+juomaa+ja+erlaisia+leikkejä+koko+perheiden+kanssa+siis+heidän+kuusi+heitettiin+ja+oma+sitten+ilman+seremonioita+takapihalle+kotona
Naapurin+tyttö+oli+minua+vanhenpi+alaluokalla+koulussa+ja+minä+3+vuotias.+Menimme+tytön+huoneeseen+yläkertaan+,hän+oli+ainoa+lapsi+ja+hyvin+hemmoteltu,+leluja,+nukkeja,+pelejä+ja+vaikka+mitä+huone+täys+kuin+kaupassa+ikkään
Hän+sai+lääkärin+pakkauksen+jossa+oli+siteitä,laastari,lääkepullo+ja+letkuja+jos+minkä+laisiaHän+kävi+paljon+lääkärissä+en+tiedä+mikä+vaivasi+mutta+joululahja+oli+varmaan+ostettu+sitä+katsoen.
Hän+käski+minut+potilaaksi+pani+maaten+näytti++sukkapuikon+ja+sanoi+tällä+rokotetaan+eikä+koske+yhtää++ja+niin+hän+työnsi+sukkapuikon+minuun.
Huusin+vietävästi+kaikki+ihmiset+ryntäsivät+yläkertaan,+muistan+vain+mamman+turvallisen+saippuan+tuoksun+hänen+ottaessa+minut+syliin.
.Aika+on+unohduttanut+kaiken+muun+vai+olenko+edes+koskaan+muistanut+tapahtumasta+enenpää.
27.08.2019 10:17
Kysyin+kerran+samaa+hoitajalta,+hän+kielsi+ehdottomasti,päiväs+aikaankin+niihin+on+sallittu+määrä++määrätty.+Minun+otetaan+vain+tarvittaessa.+siis+jos+sydän+oireilee.+
Jos+tuntuu+ettei+lääke+ole+riittävä+puhu+lääkärille,+hän+muokkaa+lääkityksen+jos+on+tarvis.+Jos+se+on+pelko+miksi+tahdot+ottaa,se+voi+kääntyä
päinvastaiseksi.Pelkoonkin+on+lääkettä.kyselehän+tietäviltä.
25.08.2019 11:50
3 / 3