Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OutoSim
profiilit
OutoSim
OutoSim
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Lue+Joel+Hallikaisen+kirja.
Katso+poliitikkoja,+jos+teet+pienenkin+virheen,+olet+hukassa.+Miksi+haluat+joutua+kaikkien+töllisteltäväksi.+Et+pääse+lähinpään+K-markettiin+rauhassa.+Alkoon+sitä+vähemmän+"
Hyviä+pointteja!+Lakerikengistä+tehdään+iso+numero+ja+lautakasa+pihalla+voi+raskauttava+juttu.
Entä+miten+olisi+jos+kirjoittaisi+niin+hyvän+ja+mielenkiintoisen+kirjan+että+Joel+Hallikainenkin+sen+innostuisi+lukemaan?+(Olen+esiintynyt+samassa+konsertissa+J.+Hallikaisen+kanssa+ja+vaihtanut+muutaman+sanan.+On+hieno+esiintyjä+ja+mielestäni+todella+hyvä+tyyppi.+Kirjaansa+en+vielä+ole+lukenut,+siitä+miinukset+minulle.)
Mitä+poliitikkojen+virheisiin+tulee,+niiden+julkistaminen+kannattanee+leimata+tuoreeltaan+poliittiseksi+ajojahdiksi.+Jos+siinä+onnistuu+jatkuvasti+ovat+asiat+vielä+hyvällä+tolalla+ja+avustajakaarti+on+toiminut+kuten+pitääkin.+Kuuluisuus+on+vain+entisestäänkin+kasvanut.+Alkoon+voinee+laittaa+bulvaanin+-+varsinkin+jos+on+kovin+kehuskellut+omalla+raittiudellaan+-+ja+marketista+voi+luultavasti+tilata+päivittäistavarat+kotiin.
10.05.2019 13:10
"onks+siinä+ees+heppoja??"+kysyi+nimimerkki+Anonyymi+7.5.2019+klo+19:37
Aika+paljon+riippuu+siitä+mihin+sanalla+"siinä"+viitataan.+Tulkitsen+tällä+kertaa+viitatun+ratsastuskeskukseen+ja+vastaan+ON.+Katso+esimerkiksi:
https://sims.fandom.com/wiki/Equestrian_center+ja+vertaa++vaikka+alsimharan+viestiin18.12.2013+22:23+edellä.+Hevosten+astutus+edellyttää+hevosia+l.+"heppoja".
08.05.2019 09:21
Kuuluisuutta+on+ensinnäkin+monen+tasoista.+Voit+tulla+kuuluisaksi+kotikylässäsi+tai+maakunnassasi,+mutta+voit+saavuttaa+kuuluisuutta+myös+maan+rajojen+ulkopuolella+ja+tulla+jopa+maailmankuuluksi.
Tee+jotakin+uskomatonta+ja+persoonallista.+Keksi+jotakin+mitä+kukaan+nero+ei+ole+osannut+keksiä,+luo+verratttomia+taideteoksia,+kehitä+jokin+(mielellään+hyvin+erikoinen)+taito+tai+tyylisuuntaus+huippuunsa+ja+esittele+sitä+televisiossa+tai+muussa+mediassa.+Hanki+hetkessä+valtava+omaisuus+ja+lahjoita+se+näyttävästi+hyväntekeväisyyteen+jne.+jne.
Ole+valmis+tekemään+tavaton+määrä+työtä.+Monet+kuuluisat+henkilöt+ovat+ponnistelleet+kauan+ja+määrätietoisesti+pitkiä+aikoja+tullakseen+kuuluisiksi+ja+työskennelleet+kenties+vieläkin+kovemmin+pysyäkseen+kuuluisina.+Toisaalta+on+mahdollista+tulla+kuuluisaksi+silkalla+onnellakin,+vaikka+se+ei+olekaan+kovin+todennäköistä.+Esiinny+realitysarjassa+tms.
Tälle+palstalle+kirjoittamalla+ei+tule+kuuluisaksi,+vaikka+kysyisi+samaa+asiaa+kahdesti+ja+jättäisi+kysymysmerkin+kirjoittamatta+kummallakin+kerralla.+
Tällä+palstalla+ei+saavuta+kuuluisuutta,+vaikka+kyselisi+Sims-peleihin+liittyviä+asioita+ja+jättäisi+mainitsematta+mikä+peliversio+on+kyseessä.
Tällä+palstalla+kukaan+ja+mikään+ei+ole+mitään,+mutta+_tunnetuksi_+voi+kuitenkin+tulla+kirjoittelemalla+vaikkapa+omalla+rekisteröidyllä+nimimerkillään.
07.05.2019 22:56
"...+en+tiedä+miten+laittaa+nais+simini+Elenan+raskaaksi+vain+24-tunniksi.+Osaisiko+joku+auttaa!?!?"
Edellä+jo+Anonyymi+vastasi+ansiokkaasti,+mutta+voinhan+minäkin+yrittää.+:)
+Minä+laittaisin+-+jos+24+tunnin+raskauksia+haluaisin+-+peliin+modin,+esimerkiksi+vaikkapa+tuon+seuraavana+linkittämäni+-+ja+sen+lyhyimmän+1+vrk+-+version:
http://modthesims.info/d/603971/longer-shorter-pregnancy-for-sims-famous-patch-compatible.html
Raskausaikaa+lyhentäviä+modeja+löytyy+useita+muitakin,+mutten+viitsi+niitäkään+itse+kokeilla+pelissäni+enkä+siksi+tiedä+kuinka+hyvin+tai+luotettavasti+ne+toimivat.+Elleivät+modit+tai+niiden+asentaminen+kiinnosta,+niin+ehkäpä+joku+huijaus+toimisi+haluamallasi+tavalla.+Hakusanoilla+"sims+4+shorter+pregnancies"+(tai+jotakin+siihen+samaan+suuntaan)+löytyy+yhtä+ja+toista+jota+varmaan+voisi+kokeilla+pelissä+jos+kiinnostaa.
06.05.2019 12:15
Mulla+on+sellainen+mielikuva+että+lemmikeillä+on+ollut+mahdollisuus+työuriin+Sims+2:ssa+ja+Sims+3:n+konsoliversiossa+(mutta+ei+Sims+3:n+tietokoneversiossa).+En+tiedä+tätä+kirjoittaessani+että+olis+varsinaisia+työmahdollisuuksia+lemmikeille+Sims+4-pelissä,+mutta+voin+tietenkin+olla+väärässä.
Sen+mukaan+mitä+olen+itse+tähän+mennessä+pelannut+Sims+4:n+Kissat+ja+Koirat-lisärillä+olen+huomannut+vain+"metsästäjä"-luonteenpiirteen+joillakin+koirilla,+eli+ne+voivat+löytää+ja+kantaa+kotiin+mahdollisesti+arvokkaita+esineitä,+mm.+(hiomattomia)+jalokiviä+tai+sen+semmoisia.
Tosi+pahoillani+etten+voi+kertoa+kuinka+lemmikit+saa+töihin+Sims+4-pelissä.+Olisi+minustakin+kiva+pelissä+seurata+kuinka+kissat,+koirat+tai+hamsterit+yms.+lähtisivät+aamulla+töihin+ja+palaisivat+ylpeinä+paksun+tilipussin+kanssa+sieltä+iltasella.+Sims+2:ssa+tuo+mielestäni+on+mahdollista.
Ei+mun+mielestäni+ole+silti+mahdotonta+että+joku+olisi+Sims+4:ään+kehittänyt+esimerkiksi+modin,+jonka+asennettuaan+pelaaja+voisi+laittaa+lemmikit+töihin.+En+vaan+ole+sattunut+vielä+moista+näkemään.
29.04.2019 09:29
5 / 5