Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sack23
sack23
sack23
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
289
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ois kivaa ollla sun kansssa
18.03.2025 09:02
saat musta
18.03.2025 05:22
mä annan
17.03.2025 15:17
jos oot nuori ja komee oot mun.
16.03.2025 14:13
Mä haluun sua
16.03.2025 14:11
ois jkivaa tavata ja suudella
16.03.2025 10:39
haluan sua-
16.03.2025 04:44
Huomaan, että oot fiksu. Sulla on järkee. NIinhän minäkin olin nuorena vaikka mikäkin king. Mutta en enää. Se loppu, koska sitä ei ole mitään järkee. Oon nykyään hissun kissun. Ei kiirrettä, radio kuuntelua, kirjoja ja kodin siivousta, ulkoilua ja kaupassa käyntiä ; ruokaan.
Siinä se. Ei mitään hokkus-Pokkus meinikiä-
ps. no joskus otan tai sitten en. ( viinaa )
t. mara
12.03.2025 19:08
saat multa.
09.03.2025 02:18
Niinpä niin. Elämä on kovaa. Kyllä sä vielä löydät oikean ja jos eti löydä; saat mut.
08.03.2025 21:58
Hyvä kirjoitus. Kaikkee hyvää sulle. t. mara
08.03.2025 14:38
Hienosti kirjoitettu. plussat sulle. Ois kiva olla kanssasi.
08.03.2025 14:19
haluun , asun Palokassa
02.03.2025 14:54
ois kiva tavata. Asun palokassa.tuu mun luo. Katotaan miten kemiat pelaa.
02.03.2025 12:55
Tuu mun luo. Nähdään vaikka Palokan terveyskeskussa.
02.03.2025 12:31
käykö Palokan kirjasto. Sulle sopivaan aikaan.
02.03.2025 10:40
Ota yhteyttä. Pidetään hauskaa. Saat mut.
02.03.2025 09:45
Kirjoitit hienosti. Ota yhteyttä. Ois kiva olla kanssasi. t. mara
20.02.2025 23:35
hyvin kirjoitettu, oot hyvä tyyppi.
09.02.2025 09:15
Olen kiinnostunut. Oma kämppä Jyväskylässä. Tuu mun luo, kaipaansua.
09.02.2025 09:04
7 / 15