En kestä tätä eristystä enää haluan munaa suuhuni

Anonyymi

Antaakaa nyt mulle suuhun munaa, niin imen pitkään ja hartaasti terskaa, vartta ja palleja kunnes laukeat suuhuni. Ja kyllä olen mies. Kaipaan spermaa suuhuni ainakin kahdesti viikossa. Antakaa mulle munaa. Ihan kuka vaan.

25

1661

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsoin ilmoitustasi voin antaa spermaa sinulle reilusti. Terveisin Somali Bi mies

• Anonyymi

Delaa rullahuuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delaa rullahuuli

Mitäs olet hyppää narikkaa dorka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delaa rullahuuli

Vedä sinä alahuules pään yli ja nielase.

• Anonyymi

Meitä munan imijöitä on paljon tarpeessa.
      olen 68-v bottom ja tarvitsen munaa ja spermaa suuhuni säännöllisesti.
      munaa suuhuni, please.

• Anonyymi

Mitäs olet kateellinen eunukki luuseripelle buaahaa.

• Anonyymi

Missäspäin suomea olet?

• Anonyymi

Sitä olis!!!

• Anonyymi

Porissakin haluaa suuhun sisään 57v

• Anonyymi

Mitäs olet katkeroitunut eunukki luuseripelle. Toiset pystyy sinä et buaahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet katkeroitunut eunukki luuseripelle. Toiset pystyy sinä et buaahaa.

Sää mää ja bää on nyt eunukki luuseripelle buaahaa

• Anonyymi

Porin Erotic Center alakerrassa käyn imemässä munaa ja nielemässä spermaa.
      72-v bottom

• Anonyymi

Oh multakin saisit

• Anonyymi

Kanta Hämeessä imettäisin joko luonnossa tai autossa sovitusti. T. Ukm bi 60v
      Ps. Siisti kalu ja terve!

• Anonyymi

Rane lutkuttaa sata lasissa sun kuivia luumuja

• Anonyymi

Missä päin

• Anonyymi

Aloitettu: 2020-04-18 14:15:42

• Anonyymi

Missäpäin olet?

• Anonyymi

mä annan. tuu jyväskylään. Oma kämppä. Rakastellaan,

• Anonyymi

Olen polvillani edessäsi ja sinun mulkkusi on kovana ja kuumana huulieni ulottuvilla. Nuolaisen ensin varoen kuumaa terskaa ja imaisen sitten sen suuhuni. Ihanan sileä kulli liukuu syvälle kurkkuuni ja käyt selällesi makaamaan minun kontatessa perässä päällesi peppu pystyssä. Otan jortikkaasi ahnaasti suuhuni edestakaisin niin pitkälle kuin kakomatta pystyn ja yhtäkkiä tunnen voimakkaat kädet lantiollani jotka nostavat takapuoltani esille. Tunnen kuinka sormi sujahtaa anukseeni rasvaten reiän auki ja sitten lämmin vaativa kulli tunkeutuu sisääni ja se työntyy syvään samalla kun suussa oleva on aivan pohjassa kurkussani. Nyt olen täynnä miestä ja kuulen sivulta äänen joka sanoo; otin kuvan panopuusta ja lähetin sen kaikille tutuille jotka haluavat tulla panemaan tätä yhteistä kiimapersettä tänään saan kerrankin kyrpää kyllikseni...

• Anonyymi

annan sulle

• mä annan

• Anonyymi

Täytyy olla rakoperseessä pahasti puutteita jos hän joutuu kullin imemistä kerjäämään.

• Anonyymi

mä annan, tuu Jyväskylään. Tuun vastaan.

• Anonyymi

Milloin ja missä, salaisesti...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      22
      1855
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1837
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      44
      1824
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1775
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1112
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1006
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      853
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      52
      824
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      807
    Aihe