Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
EbA_N3n
profiilit
EbA_N3n
EbA_N3n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ehtoollisella+syntejä+saada+anteeksi.+Ne+on+anteeksiannettu+Jeesuksen+sovitustyön+kautta+ja+piste!+Meidän+Kristukseen+uskovien+tehtävänä+on+kulkea+valkeudessa,+niinkuin+Hän+on+valkeus.+-+Eli+raamatun+mukaisesti+-+niin+hänen+poikansa+veri+puhdistaa+meidät+kaikesta+synnistä.+Huomatkaa+sana+"puhdistaa"+on+preesens+muodossa.+Se+puhdistaa+meidät+koko+ajan,kun+vaellamme+valkeudessa.
22.09.2019 23:09
Mikä+ihmeen+sakramentti?+En+löydä+"sakramentti"sanaa+raamatusta.+Jeesus+sanoi:"+Niin+usein+kuin+te+juotte+tästä+maljasta,+tehkää+se+minun+muistokseni.+"+Eli+muistoateria.+Selkeää,+eikö+vain.
22.09.2019 23:03
Siis,+mitä+tarkoitat+Tauno?+Mikä+on+raamatun+suurinta+raiskausta?+Ja+mihin+vl:t+(tarkoittanet+vanhoillislestadiolaiset)+pystyy?
22.09.2019 22:57
Piti+guuklettaa.+Kesitas+onkin+https://www.sweetpress.com/en/imp/kesitas-de-arcor/
21.09.2019 07:43
Taidat+olla+kaalee?+Ei+vaaleet+oo+tuollasii.🤔😁
20.09.2019 21:42
Uskonharhainen+on+termi,+josta+en+ole+aikaisemmin+kuullut.+Onko+se+joku+harhauskoinen+tai+uskoo+johonkin+harhoihin?+Onko+nämä+uskonharhaiset+joitakin+sairaita,+niinkuin+viittaat?+Mulle+ei+tuo+oikein+avaudu.++Maailmassa+ei+ole+edes+epäjumalia.+On+vain+Jumala+ja+ihmisten+tekemiä+jumalia,+joita+voi+sanoa+epäjumaliksi,+esim.+kaikenlainen+materia.
20.09.2019 21:34
Sano,+tuo+selvällä+suomenkielellä.+Mitä+mahdat+tarkoittaa?
20.09.2019 19:20
En+kyllä+pilkannut+körttivirsiä.+Kysyin+vain,+onko+se+ainoa+oikea+tyyli.+Olisiko+jo+aika+haudata+sotakirveet?
20.09.2019 16:34
Oikeesti,+hui+kauhee.+Sitä+vähän+oon+ihmetellyt,+kun+ennen+oli+voimakasta+sanomalta+oleva+kuoro.+Nyt+se+ei+sytytä+yhtään.+Mutta+se+on+sen+Ison+Kirjan+tila+tänään.+Ei+kannata+ihmetellä,+että+on+vaikeuksissa.+Selittelevät+vaikeuksien+syytä+ummet+ja+lammet,+mutta+ei+haluta+nöyrtyä+ja+palata++ristille.+Ottavat+mieluummin+"uutta"+ylistysvoitelua+Hillsongista.
20.09.2019 12:51
Raittiiseen+elämään+ei+kuulu+myöskään+tupakointi.+Raittius+käsittää+myös+hengellisen+raittiuden,+josta+voisi+joku+pitää+vaikka+kokonaisen+luennon.+Mutta+voimme+jokainen+itse+tutkimalla/lukemalla+raamattua+löytää+mitä+on+raittius.
20.09.2019 06:41
Aika+pahat+sanat+teillä,+niinkuin+myös+tuolla+saalemin+vanh.veljellä.+Mutta+miksi+teitittelet+minua.+En+edusta+mitään+nimittämääsi.+Mutta++jotta+vähän+tuomionhenkeä+sinusta+ja+minusta+saadaan+pois+kuunnelkaamme+tämä+laulu+aivan+rauhassa.+https://youtu.be/a58ig7A7Sjk
20.09.2019 06:24
Niin,+että+körttivirret+on+ainoa+oikea+musiikkityyli...+Ai,+niin+ei+se+ollut+tyyli...+Se+on+sitten+niin+väärin,+jos+musiikissa+on+rytmiä.
Sanon+itse+musiikin+osaajana,+että+musiikki+ei+ole+musiikkia+ilman+rytmiä.
19.09.2019 21:59
Kyllä+näin+on.+Mutta+on+myös+ns.+neutraalia+musiikkia.
19.09.2019 21:53
Mikäs+tyyppi+tää+Anonyymi+Aloittaja+on?+Mikä+musiikki+on+syntistä+ja+mikä+synnitöntä?+Musiikki+on+musiikkia.+Kaikki+ollaan+syntisiä.+Toiset+on+armahdettuja+ja+toiset+ei+ole+pyytäneet+armoa,+joten+voivat+hukkua+synteihinsä,+jos+eivät+niitä+hylkää+ja+ota+armoa+vastaan.+Ei+musiikissa+ole+itsessään+mitään+pahaa.+Musiikki+koskettaa+sielua+olkoon+hengellistä+tai+"hengetöntä".
19.09.2019 21:15
Kyllä+nyt+Maunolla+pomppas.+Älä+aina+vedä+liian+musta-valkoiseksi+asioita.+Mika+Karola+on+aina+ollut+tuollainen+liikkuvainen+ihminen,+mitä+olen+häntä+n.+25+vuoden+aikana+seurannut.+Ei+se+mistään+afrikasta+ole.+Ja+ei+kaikki+mitä+afrikassa+olisikin+ole+sielunvihollisesta.+Mika+Karolan+uusimman+äänitteen+pohjavire+on+kuitenkin+mielestäni+tämä+linkissä+oleva+laulu.+https://youtu.be/a58ig7A7Sjk++Vai+haluatko+senkin+tuomita?+Seinäjoen+helluntaisrk+on+kyllä+eksyksissä,+mutta+ei+kaikki+mitä+siellä+on+kokouksissa+ole+tuomittavaa.+Siunausta++insinööri+Mauno,+toivon+hieman+avarakatseisuutta+ja+saakoon+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+ja+Jumalan+rakkaus+ja+Pyhän+Hengen+osallisuus+olla++kanssasi.
19.09.2019 09:24
Itse+kävin+sivarin+yli+28+vuotta+sitten.+Sen+jälkeen+olen+ollut+koko+ajan+työelämässä+ja+tehnyt+fyysistä+työtä.+Nyt+n.+10+vuotta+yrittäjänä.+Aina+maksanut+veroni+ja+muut+velvollisuudet+kuin+pitää.+Olen+siis+loinen+ja+veltto+ym+ym.+mitä+kuvailit,+kun+vain+olen+sivari.
18.09.2019 18:27
Markku+Veilo+on+ehken+parisen+kymmentä+vuotta+saarnannut.+Aluksi+Hattulan+Kotikirkossa...+Vähän+lakihenkistä,+mutta+on+paljon+raitista+opetusta.+Joskus+erikoisia+tulkintoja+raamatusta.+Tuli+ison+yleisön+tietoisuuteen+tatuointeja+käsittelevästä+saarnasta.+Sen+seurauksena+oli+monilla+radiokanavilla+haastatteluissa+mm.+RadioRock.+Markku+Veilo+on+monesti+ok,+mutta+usein+raskasta+kuunneltavaa.
17.09.2019 23:42
https://youtu.be/MyfpNzT59Vw+Tuossa+linkissä+on+jotain+juttua+siitä.
17.09.2019 23:34
Menestysteologiaa...+ja+muuta+harhaoppia.+Kannattaa+kiertää+kaukaa.+Tuossa+linkissä+jotain+mainintaa,+jos+ja+kannattaa+kuunnella.+https://youtu.be/MyfpNzT59Vw
17.09.2019 23:26
Lahti.+Ei+tuota+tarvitse+arvata.+Hyvän+homman+kuitenkin+nähdäkseni+tekivät.+Ei+siitä+isosta+ketjusta+paljoa+haittaa+ole.+Tällä+kristillisellä+pk.+lla+on+hyvä+maine.+"Tavalla+tai+toisella+kunhan+vain+Kristusta+julistetaan".+Lisäksi+"parasta+sanomaa,+parhaaseen+maaperään".+Tänä+aikana,+jos+koskaan+tarvitaan+kristillisiä+kouluja+ja+päiväkoteja.+Niin+hullua+opetusta+tulee+kaupungin+kouluista,+että+ei+uskois.+En+ole+tuosta+mainitsemastasi+seurakunnasta,+mutta+siunaan+sitä+työtä.
17.09.2019 23:17
8 / 9