Helluntailainen naapurini pitää Guadalupe Pindedan lauluista, mutta unohtaa sopivasti sen, että kyseessä on syntinen nainen, jonka musiikkia ei ole lupa kuunnella ja nauttia siitä!
Löysää on hellaredien moraali nykyään kun tuollaista sallitaan! Taisi olla pastorikin sitä kuuntelemassa tässä eräänä iltana ja lienevätkö jopa tanssineet!
Guadalepe Pineda on syntinen nainen!
6
160
Vastaukset
Guadalupe jes söör saa soittaa
- Anonyymi
Nyt on tehty kyllä niin suurta syntiä,tuota ei voi hyväksyä,helvettiin menevät,toisin kuin murhaajat,raiskaajat lasten hyväksikäyttäjät,he pääsevät taivaaseen,koska hellarit armahtaa.
Mikäs tyyppi tää Anonyymi Aloittaja on? Mikä musiikki on syntistä ja mikä synnitöntä? Musiikki on musiikkia. Kaikki ollaan syntisiä. Toiset on armahdettuja ja toiset ei ole pyytäneet armoa, joten voivat hukkua synteihinsä, jos eivät niitä hylkää ja ota armoa vastaan. Ei musiikissa ole itsessään mitään pahaa. Musiikki koskettaa sielua olkoon hengellistä tai "hengetöntä".
- Anonyymi
Musiikin tyylisuunta kertoo jo paljon sen esittäjien uskonnollisesta vakaumuksesta. Heavy-rockin palvojien ja muiden keskuudessa on tunnettua käsimerkki nimeltään pirunsarvet, joka on suora kannanotto kristilliseen uskoon ja sitä vastaan.
Monet Death Metal ja Punk bändit ovat uskomuksiltaan ateistisia ja kristinuskon vastaisia: mainitut tyylisuunnat ovat jo lähtökohdiltaan antikristillisiä, mutta sanoitukset tekevät niistä vielä enemmän Raamatun tai uskontojen vastaisia.
Atheist, Death, Deicide, Morbid Angel ja Obituary
ovat ateististen bändien nimiä ja jos kuuntelet kappaleiden sanoituksia, niin huomaat uskontojen ja kristinuskoisen sanoman.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Death_metal
https://en.wikipedia.org/wiki/Punk_subculture Anonyymi kirjoitti:
Musiikin tyylisuunta kertoo jo paljon sen esittäjien uskonnollisesta vakaumuksesta. Heavy-rockin palvojien ja muiden keskuudessa on tunnettua käsimerkki nimeltään pirunsarvet, joka on suora kannanotto kristilliseen uskoon ja sitä vastaan.
Monet Death Metal ja Punk bändit ovat uskomuksiltaan ateistisia ja kristinuskon vastaisia: mainitut tyylisuunnat ovat jo lähtökohdiltaan antikristillisiä, mutta sanoitukset tekevät niistä vielä enemmän Raamatun tai uskontojen vastaisia.
Atheist, Death, Deicide, Morbid Angel ja Obituary
ovat ateististen bändien nimiä ja jos kuuntelet kappaleiden sanoituksia, niin huomaat uskontojen ja kristinuskoisen sanoman.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Death_metal
https://en.wikipedia.org/wiki/Punk_subcultureKyllä näin on. Mutta on myös ns. neutraalia musiikkia.
Ei ole minun musiikkimakuani vastaava, mutta kyllähän rouva Pineda laulaa osaa:
https://www.youtube.com/watch?v=e2bjYVONyq8
Noin yleisesti ottaen hihhulin tuomitsema musiikki on sitä parempaa, eikä tämäkään huonoa ole. Suosittelen jos tykkää espanjalaisista / latinalaisamerikkalaisista rytmeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568