Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+Neiti+kuumakalle+paniikkihäiriöinen+hukkapala,+ai+ettäkö+vallan+viimeisen+kerran+hermostutan+sinut,+nou+ei+viimeinen+kerta.
Yksi+viimeisistä+hermostuneisuuksistasi+minun+toimestani+tapahtunee+kun+itket+polvillasi+minun+edessäni+täällä+Chiang+Maissa.
Olet+edelleenkin+tervetullut+titteliotteluun+kun+ryhdyt+mieheksi+neitimäisen+olemuksesi+sijaan+ja+etsit+sieltä+faileistasi+jotka+sinulla+näyttänee+olevan,+sen+kirjoituksesi+vedonlyönnistäsi+kolmen+kloonikaverisi+kanssa+jostain+Pattayan+baarin+pöydästä.
Siis+uskottavuutesi+Eedenistä+räps,+20+donaa+seteleiksi+ja+haaveilluusioavomeban+starttaus.
Et+kykene+muuhun+kuin+sanoihin+kuten+olen+sanonut+ja+sanasi+on+amisikäisen+mielisairaan+tasolla.
23.02.2022 16:45
Sallinetko+Neito+minun+tässäkin+asiassa+olla+kanssasi+samaa+mieltä,+mutta+huvittaa+miksi+et+hyväksy+Kläppiäsi+kokkikaveriksi+ja+keskustelemaan+juhannuksena+kaikesta,+aivan+kaikesta+mitä+teillä+on+yhteistä.
23.02.2022 16:30
Kun+sinulla+on+vuosien+takaiset+kirjoituksesi+faileissasi,+niin+voit+muistiasi+virkistää+seikasta,+että+toit+asian+esille+ennen+lehtikirjoitteluita,+mutta+edelleenkin+kiitos+nykyisistä+kirjoituksistasi.
Viljely+toisten+kirjoituksista+....+jep+.....+jos+ne+jättäisi+rakkaat+pois+amiskirjoitteluiden+ohessa,+niin+jutut+olisi+hieman+toisella+tasolla.
23.02.2022 16:17
En+ole+vaihtanut+persoonaa,+sekä+on+sinulla+todella+paha+olla+kun+joka+asiasta+täytyy+kiukutella.
Mitä+sinä+olet+mahtanut+antaa+puheena+olevaan+keskusteluun?
En+pidä+Numban+kommenteista,+mutta+en+pidä+sinunkaan+kommenteista.
Neidin+aloitus+ja+jatko+oli+asianmukaista+ja+oikeaa+mielipidettä,+jota+harvoin+saa+lukea,+joten+päädyin+kommenttiini.
Sinä+voisit+oman+pääsi+sisällä+jo+pikkuhiljaa+ryhtyä+päättelemään+mikä+ihme+siellä+on+vialla.
23.02.2022 16:06
Kiitoksen+aiheuttaa+Neidille+kirjoittamansa+joka+sana,+olen+samaa+mieltä,+mutta+asiassa+on+myös+se+puoli+josta+en+pitänyt+aikanaan,+että+tuli+asiassa+ottaa+heti+alussa+palstalle+informoitavaksi+sankarisukeltajan+menneisyys,+sekä+päätelmät+saako+pressalta+mitalin.
Nuo+kaikki+ihmiset+jotka+tekivät+kaikkensa+pelastustehtävissä+on+jokainen+sankareita.
23.02.2022 15:47
Asiaa+puhut+Numba+mutta+ei+isoa+moottoripyörää+vaaralliseksi+tee+moottoripyörä+vaan+sen+kuski.
Hinta+on+yksi+tekijä,+sekä+luonnollisesti+kuten+kaikissa+kulkuneuvoissa,+että+se+palvelee+sitä+asiaa+mitä+varten+se+on+hankittu.
Valtaosa+hankkii+skootterin+hinnan+ja+käyttötarpeen+mukaan.
Motoristit+yhtälailla+saman+mukaisesti,+mutta+siihen+yleensä+liittyy+harrastus+tai+ainakin+mielenkiinto+harrastukseen.
Kun+puhutaan+laatupyöristä+kuten+Inkkareista+ja+Harrikoista,+niin+silloin+ostopäätöksiin+perustuu+niin+monta+seikkaa,+että+sitä+on+turha+ryhtyä+selvittämään+näille+maailman+viisaimmille+katkerille+ja+harrikkakateellisille.
Ps.+Eikös+esimerkiksi+Pattayan+uutisissa+nimenomaan+ole+usein+kun+joku+falle+on+järjestänyt+itsensä+hengettömäksi+isolla+vuokrapyörällä+asenteen+ollessa+Pattayan+rakas.
21.02.2022 02:28
Joo+onhan+se+hienoa+että+Neiti+Urosnaaras+2010+on+motoristi+kaikkine+tietoineen+ja+on+pappatuntureitakin,+joten+ohessa+hieman+tästä+aiheesta+joilla+ei+voi+kotinurkissa+ajella+vaan+täytyy+olla+moppe.
https://youtu.be/tEaENxmntj4
https://youtu.be/s5vYhtDhC7w
Tervetuloa+lämpimästi+Neito+2010+tänne+Chiang+Maihin+kokemaan+ja+pätemään+mikäli+on+selkärankaa+muuhunkin+kuin+internetpääpätykseen,+eli+räps+vaan+ja+olet+tervetullut,+mutta+selväksi+on+käynyt+että+et+kykene.
Katsos+sinäkin+Neito+mikäli+olisi+selkärankaa+olla+sanojesi+takana+oikeassa+elämässä+niin+jopa+näkisit+livenä+kitaran+muotoisen+polvi+maassa,+jos+hieman+lähdettäisiin+kotiseutukierrokselle.
20.02.2022 19:40
Hei+rakas+Urosnaaras.
Olet+siis+elämäsi+aikana+pitänyt+kirjaa+kulmapotkupukkauksien+kaltaisista+ja+siitä+että+olet+liikkunut+elämäsi+aikana+40.000+tuntia,+no+hyvähän+se+on+pitää+lukua+noin+tärkeistä+seikoista.
Joo+oireesi+tulee+ja+menee,+on+huomattu.
Olet+itse+kertonut+10+vuoden+alkoholismistasi,+mutta+muistisihan+ei+ole+kunnossa+ja+tarinoiden+muuttuminen+normaalia+sinulle.
Voi+olla+kuukausikännisi+on+suositusten+rajoissa+mutta+outo+on+suositus+jonka+perusteella+ilmoittelet+känneistäsi+alituiseen+palstalla.
Speksejä+...+kilpaile+sinä+spekseilläsi+muiden+kanssa,+minä+vain+annoin+takaisin+koska+sinä+olet+kuten+kirjoitin,+vaivautunut+aiheeseesi+minun+suuntaani+tuhannella+sanalla.
Olen+elämäni+aikana+kerran+käynyt+Kuopiossa+ja+Savonlinnassa,+mutta+kummassakaan+emme+edes+yöpyneet,+taisi+jäädä+aivan+vain+torikahveihin+ne+piipahdukset.
No+jatkappa+sinä+nyt+sitä+Eedenihaavettasi+niin+katsotaan+mikä+aiheesi+on+seuraava.
17.02.2022 16:41
Hyvä+antaa+itsellensä+pisteitä+ja+kertoa+että+muutkin+antavat,+vaan+ne+muut+kun+ei+ole+mielipidettään+ilmaisemassa.
Olet+sinä+joo+jopa+ihan+tavallinenkin,+on+huomattu+ja+ulosantisikin+sen+osoittaa,+varmaankin+lapsesi+ja+exäsikin+ylpeitä+sanankäytöstäsi.
16.02.2022 18:02
Voi+että+sentään+kuinka+kertakaikkisen+hieno+ihminen+sinä+olet+2010.
Muuta+ei+voi+sanoa,+olet+todella+esimerkillisen+ylivertainen.
16.02.2022 16:10
Voi+hyvänen+aika+sentään+sanon+minä,+en+muuta.
15.02.2022 18:31
Minä+pidän+sinua+piipittäjänä+ja+sinä+selittelet+koska+vaan+matkustamisesta+joten+tervetuloa+räpsyn+jälkeen.
Sinulla+on+seli+selit+kyvyttömyyteesi+räpsätä+eedeniä,+koska+ei+ole+eedeniä,+joten+jatka+noita+samoja+väitteitä+suomesta+piipittäjä.
Mitä+tulee+matkustamisestasi+Numban+luo,+niin+neitimäistä+selittelyä+kun+et+kykene+hänen+kanssaan+nimelläsi+edes+facekeskusteluun.
Ai+ettäkö+pelkuri,+jepjep+ja+joo+kirjoittaa+internetin+kovanaamaisin+nimimerkki.
15.02.2022 18:19
Räps+ja+tervetuloa,+miksi+ei+voi+ajata+kuvaa+Eedenistä?
15.02.2022 14:46
Vastasin+kirjoitukseen+jossa+naamailit+minulle,+et+Numballe,+sorry+apina,+jatka+toki+valisemallasi+linjalla+koska+siitä+nautintoa+saat,+muista+ottaa+kuukausikännit+kerran+kuussa+tilipäivänä.
13.02.2022 17:26
Olisko+sun+jo+korkea+aika+vaihtaa+harrastustasi+suomiforkalta+johonkin+toiseen?
Oivia+vaihtoehtoja+voisi+olla+babysitteri+Neidin+internetimuroiduille,+niin+hänelle+jäisi+enemmän+aikaa+palstaoireiluihin.
Entä+Laiffin+lapset,+heitäkin+voisit+kuskailla+vaikka+raxiin+ja+seinäkiipeilemään,+sekä+rannalle+jätskille.
Huono+ajatus+ei+suinkaan+olisi+myöskään+ostaa+kuukausikortti+bodareiden+peilisaliin.
Ruoanlaittokursseja+on+paljon,+jopa+sushikursseja,+sekä+ihan+perinteisiä+kaltaisellesi+uusavuttomalle.
No+jotkut+ja+jotkut+ei,+päätös+oman+elämän+ajanvietosta+on+toki+omasi.
13.02.2022 17:02
Hieman+taas+luin+näitä+2010:n+&+klooniensa+kirjoitteluita+liittäen+niihin+minut+ja+kun+ihmisellä+on+tarve+ottaa+kännit+kerran+kuussa+ja+myös+on+koeponnistettu+kymmenen+vuoden+sburguputkella,+niin+varmasti+on+vaikuttanut+aivotoimintaan+joka+ilmenee+selkeästi+kirjoituksista.
13.02.2022 16:00
Noin+Neiti+sitten+päätti+antaa+ulosantia+ja+sanankäyttökin+varsin+yhtenäistä,+miksette+pidä+keskenänne+enemmän+yhteyttä+rakkaat+kun+kaikilla+sama+mielenkiinto?
11.02.2022 20:43
Zumba+ja+Dumba,+sekä+Sie+ja+Mie,+naapurit+ja+kaverit.
11.02.2022 20:42
No+onhan+mukava+huomata+että+saarillakin+loman+aikana+ajatellaan+minua+tarinoita+väsäten+että+saa+irvailla+sitten+niihin+perustuen.
No+kullakin+omat+lomamieltymyksensä.
Perhe+nyt+kuitenkaan+en+yhdisty+junttilaan,+mutta+tarinoi+mitä+sylki+suuhun+tuo+kymppisi+kuiteista+ja+onhan+tuo+hienoa+kun+palstalla+on+todella+paljon+rakkaitan+niin+yksi+pohjekahjo+on+ihmeellisyys+kun+matkustaa.
Laittaisi+paperinsa+puunoksalle+ja+valokuvaa+uudestaan.
11.02.2022 20:40
Olisin+jättänyt+Neiti+Urosnaaras+kommentoimatta,+mutta+koska+tahdot+viljellä+joka+kirjoituksessasi+tuota+numerosenseitäsi+niin+annan+oman+mielipiteeni.
Olkoot+Pattaya+mikä+on,+ei+se+paremmaksi+sinun+kirjoitteluillasi+muutu+ja+tosiaan+kaikilla+ihmisillä+ei+ole+samat+mielenkiinnot,+joten.....
Tottakai+rannat+saarilla+on+paremmat+ja+hyvät+verrattuna+moneen+muuhun,+mutta+kaikille+ranta+ei+ole+välttämättömyys.
Minun+mielestäni+yksi+mistä+pidän+täällä+Chiang+Maissa+väittämättä+että+tämä+olis+jotenkin+paras,+on+kuitenkin+se,+että+länsimaiset+turret+täällä+ei+edusta+pääsääntöisesti+samaa+kaartia+kuin+Pattayalla+vastaavasti.
En+ota+kantaa+seksiturismiin+mutta+mikäli+itse+huomaat+niin+noin+puolet+omasta+kirjoituksestasi+koski+aihetta+ja+taas+baareja.
Se+on+hyvä+mielestäni,+että+täällä+aiheeseen+ei+panosteta+niin+valtaisasti+kuin+Pattayalla.
Täällä+on+golffareille+omansa,+kulttuuria+ja+historiaa+mielinmäärin,+luonontoa+jota+ei+ole+Pattayalla,+enemmän+oikeaa+thaimaata+siis+sellaista+joka+ei+ole+esim.+näkymää+pilvenpiirtäjistä.
Tottakai+Pattayalla+on+ravintolatarjontaa+ja+varsin+kattavaa,+sekä+kainsainvälistäkin,+mutta+arvelen+että+turre+matkaillessaan+tänne+thaimaahan,+enemmänkin+tahtoo+kokea+thaimaalaista+keittiötä+ja+sitä+täällä+on+todella+tarjolla.
Vuoristo+muun+luonnon+ohella+ei+ole+sinun+ihannoimaa+metropolia,+siksi+tänne+suuntaavatkin+turret+jotka+ei+tahdo+viettää+lomaansa+metropolissa,+vaan+oikeassa+thaimaassa.
Reppureissaajia+kuten+todettu+on+täällä,+mutta+minun+mielestäni+se+on+todella+kaikkine+matkailukokemuksineen+aivan+jotain+muuta+kuin+sinun+poikasi+joka+saapuu+isukin+luo+ja+lähtee+tutustumaan+kulttuuritarjontaan+avomersulla.
Täällä+on+aivan+kertakaikkisen+taitavia+käsityöammattilaisia,+siis+henkilöitä+joiden+elämään+ei+millään+tavalla+kuulu+ravintola-+ym.+turrepalvelut+ja+on+keskittymiä+missä+tarjolla+näiden+ihmisten+tuotteita.
Minä+suosin+heidän+palveluitaan+ihan+huonekaluista+lähtien+joita+jopa+juurakoista+valmistettu+sinun+ostaen+ikeasta+mäntypöydän+täällä+thaimaassa.
Santtu+esimerkiksi+mutta+sinäkin+käynyt+täällä+useasti+ja+kerrot+jopa+täällä+olevan+ystäviäsi,+joten+oudoksun+näkökantaasi+Chiang+Maita+kohtaan,+miksi+matkustat+tänne+jos+et+pidä+kaupungista.
Kyllä,+kaupunkikuva+on+vanha,+siis+ei+alituinen+rakennuskohde+kuten+Pattaya,+mutta+sen+takiahan+monet+valitsee+tulla+tänne.
Naisväki+tykkää+aina+vaan+käväistä+gaten+portilta+kävelykadulle+jossa+sokeat+pojat+aina+samassa+paikassa+keskellä+katua+istuen+hankkivat+elantonsa.
Minä+smuutipaikkani+vieressä+ulkoalueen+pöydässäni+tuota+aikaa+viettäen+usein+saan+seuraa+koska+3+tuolia+pöydässä+vapaana.
Tottakai+syntyy+keskustelua+ja+näen+kadulla+kulkevat+turret,+joten+kyllä+tässä+tietoisuus+on+karttunut+mitä+sorttimenttia+matkailijat+edustaa.
Sulla+lienee+siellä+sun+Pattayallasi+pääkatuna+ollen+se+rantabule+ja+siellä+päivystävät.
Täällä+onneksi+sama+vähäinen+palvelu+ei+ole+keskittynyt+"Pääkaduille"+vaan+omaan+pieneen+ympyräänsä.
Käsitätkö,+ei+ole+siis+vertailukelpoisia+keskenään+arvostellen+kumpi+on+parempi,+vaan+on+kyse+kahdesta+täysin+erilaisesta+kaupungista+ja+turre+valitsee+itselleen+omien+mieltymysten+perusteella+kohteensa.
Tämä+siis+minun+mielipiteeni.
11.02.2022 13:31
38 / 81