Vapaa kuvaus

Aloituksia

356

Kommenttia

1616

1. Hyvä+Neiti+kuumakalle+paniikkihäiriöinen+hukkapala,+ai+ettäkö+vallan+viimeisen+kerran+hermostutan+sinut,+nou+ei+viimeinen+kerta.Yksi+viimeisistä+hermostuneisuuksistasi+minun+toimestani+tapahtunee+kun+itket+polvillasi+minun+edessäni+täällä+Chiang+Maissa.Olet+edelleenkin+tervetullut+titteliotteluun+kun+ryhdyt+mieheksi+neitimäisen+olemuksesi+sijaan+ja+etsit+sieltä+faileistasi+jotka+sinulla+näyttänee+olevan,+sen+kirjoituksesi+vedonlyönnistäsi+kolmen+kloonikaverisi+kanssa+jostain+Pattayan+baarin+pöydästä.Siis+uskottavuutesi+Eedenistä+räps,+20+donaa+seteleiksi+ja+haaveilluusioavomeban+starttaus.Et+kykene+muuhun+kuin+sanoihin+kuten+olen+sanonut+ja+sanasi+on+amisikäisen+mielisairaan+tasolla.
  2. Olisin+jättänyt+Neiti+Urosnaaras+kommentoimatta,+mutta+koska+tahdot+viljellä+joka+kirjoituksessasi+tuota+numerosenseitäsi+niin+annan+oman+mielipiteeni.Olkoot+Pattaya+mikä+on,+ei+se+paremmaksi+sinun+kirjoitteluillasi+muutu+ja+tosiaan+kaikilla+ihmisillä+ei+ole+samat+mielenkiinnot,+joten.....Tottakai+rannat+saarilla+on+paremmat+ja+hyvät+verrattuna+moneen+muuhun,+mutta+kaikille+ranta+ei+ole+välttämättömyys.Minun+mielestäni+yksi+mistä+pidän+täällä+Chiang+Maissa+väittämättä+että+tämä+olis+jotenkin+paras,+on+kuitenkin+se,+että+länsimaiset+turret+täällä+ei+edusta+pääsääntöisesti+samaa+kaartia+kuin+Pattayalla+vastaavasti.En+ota+kantaa+seksiturismiin+mutta+mikäli+itse+huomaat+niin+noin+puolet+omasta+kirjoituksestasi+koski+aihetta+ja+taas+baareja.Se+on+hyvä+mielestäni,+että+täällä+aiheeseen+ei+panosteta+niin+valtaisasti+kuin+Pattayalla.Täällä+on+golffareille+omansa,+kulttuuria+ja+historiaa+mielinmäärin,+luonontoa+jota+ei+ole+Pattayalla,+enemmän+oikeaa+thaimaata+siis+sellaista+joka+ei+ole+esim.+näkymää+pilvenpiirtäjistä.Tottakai+Pattayalla+on+ravintolatarjontaa+ja+varsin+kattavaa,+sekä+kainsainvälistäkin,+mutta+arvelen+että+turre+matkaillessaan+tänne+thaimaahan,+enemmänkin+tahtoo+kokea+thaimaalaista+keittiötä+ja+sitä+täällä+on+todella+tarjolla.Vuoristo+muun+luonnon+ohella+ei+ole+sinun+ihannoimaa+metropolia,+siksi+tänne+suuntaavatkin+turret+jotka+ei+tahdo+viettää+lomaansa+metropolissa,+vaan+oikeassa+thaimaassa.Reppureissaajia+kuten+todettu+on+täällä,+mutta+minun+mielestäni+se+on+todella+kaikkine+matkailukokemuksineen+aivan+jotain+muuta+kuin+sinun+poikasi+joka+saapuu+isukin+luo+ja+lähtee+tutustumaan+kulttuuritarjontaan+avomersulla.Täällä+on+aivan+kertakaikkisen+taitavia+käsityöammattilaisia,+siis+henkilöitä+joiden+elämään+ei+millään+tavalla+kuulu+ravintola-+ym.+turrepalvelut+ja+on+keskittymiä+missä+tarjolla+näiden+ihmisten+tuotteita.Minä+suosin+heidän+palveluitaan+ihan+huonekaluista+lähtien+joita+jopa+juurakoista+valmistettu+sinun+ostaen+ikeasta+mäntypöydän+täällä+thaimaassa.Santtu+esimerkiksi+mutta+sinäkin+käynyt+täällä+useasti+ja+kerrot+jopa+täällä+olevan+ystäviäsi,+joten+oudoksun+näkökantaasi+Chiang+Maita+kohtaan,+miksi+matkustat+tänne+jos+et+pidä+kaupungista.Kyllä,+kaupunkikuva+on+vanha,+siis+ei+alituinen+rakennuskohde+kuten+Pattaya,+mutta+sen+takiahan+monet+valitsee+tulla+tänne.Naisväki+tykkää+aina+vaan+käväistä+gaten+portilta+kävelykadulle+jossa+sokeat+pojat+aina+samassa+paikassa+keskellä+katua+istuen+hankkivat+elantonsa.Minä+smuutipaikkani+vieressä+ulkoalueen+pöydässäni+tuota+aikaa+viettäen+usein+saan+seuraa+koska+3+tuolia+pöydässä+vapaana.Tottakai+syntyy+keskustelua+ja+näen+kadulla+kulkevat+turret,+joten+kyllä+tässä+tietoisuus+on+karttunut+mitä+sorttimenttia+matkailijat+edustaa.Sulla+lienee+siellä+sun+Pattayallasi+pääkatuna+ollen+se+rantabule+ja+siellä+päivystävät.Täällä+onneksi+sama+vähäinen+palvelu+ei+ole+keskittynyt+"Pääkaduille"+vaan+omaan+pieneen+ympyräänsä.Käsitätkö,+ei+ole+siis+vertailukelpoisia+keskenään+arvostellen+kumpi+on+parempi,+vaan+on+kyse+kahdesta+täysin+erilaisesta+kaupungista+ja+turre+valitsee+itselleen+omien+mieltymysten+perusteella+kohteensa.Tämä+siis+minun+mielipiteeni.