Näin+kirjoittaa+TeeTeemme+jolla+haaveilluusioperhe+thaivaimolla+ja+kahdella+thaimaalaisella+lapsella,+heillä+ei+ole+lainkaan+mitään+sopeutumiseen+yhteiseloon+kuuluvia+erikoisuuksia.Kaikki+puhuu+sujuvasti+suomea,+thaita+ja+rallienglantia.Jopa+lapsetkin+taikatempun+omaisesti+on+omaksunut+junttikulttuurin+simsalabim."Siihen+voin+todeta+omalta+osaltani+että+minulla+enemmän+lapsia+kuin+sinulla,+minulla+on+ihan+mukavasti+omaisuutta,+minulla+on+parempi+auto+kuin+sinulla,+minulla+on+nuorempi+ja+kauniimpi+vaimo+kuin+sinulla,+olen+terveempi,+nopeampi+ja+voimakkaampi+kuin+sinä,+olen+ollut+ammattikiekkoilija+ja+opettaja,+luottotietoni+on+kunnossa,+omistan+omakotitalon+sekä+kerrostaloasunnon,+elän+rakkausavioliitossa,+minulla+on+kavereita+ja+harrastuksia,+olen+kiinnostunut+monista+asioista+ja+otan+aina+selvää+asioista+ennenkuin+alan+esittämään+pätevää."TT+on+ottanut+selvää+kuten+olemme+saaneet+havaita+myös+Numban+luottotiedoista+ennenkuin+alkasi+esittämään+pätevää.Hän+elää+rakkausavioliitossa+nyt+kun+webbirunkutti+aiemmin+2+vuotta.