Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielenkiintoista+näin+avainasiakkaan+näkökulmasta.
Nyt+on+nähty+mersun+avain+ja+mopon+avain.
Olisi+mielenkiintoista+nähdä+traktorin+avain+ja+jakoavain.
Aloittajalle+ystävällinen+pyyntö,+voisitko+laittaa+mobedisi+avaimen+ja+vaimosi+puuropaketin+puunoksalle?
30.01.2022 10:40
Ikikiukullahan+on+ongelmana+että+mun+etunimen+kaks+ekaa+on+J+ja+O+mutta+olenhan+sanonut+että+koko+nimi+selviää+simppelisti+....+räps+räps+....+vaan+mahdottomuus.
29.01.2022 04:06
Mitä+hei+jos+hakisit+itsellesi+jonkun+keskustelukumppanin+etkä+huutele+vieraisiin+pöytiin+juntti,+katsos+kun+minä+ja+Numba+puhutaan+keskenämme+niin+se+on+meidän+välistä+keskustelua,+ymmärrätkö+....+apina?
29.01.2022 03:57
Mitä+enemmän+paniikkia+Neidolla+päällä+niin+sitä+enemmän+sanankäyttö,+sanavalinnat,+aiheet+on+lähes+samoja+kaikilla+klooneilla.
Ihan+nyt+vakka+esimerkkinä+tuo+joku+kuitti+ja+sen+käännös+aivan+kuin+meidän+tulisi+alituiseen+vaimoillamme+käännättää+tuollaisia,+että+saavat+sitten+taas+aiheen+meidän+lähetelleen+kysymyksiämme+.....+"Omaishoitajillemme"
Maanantaina+sitten+on+Pattayan+avajaiset.
29.01.2022 03:48
Lähinnä+nyt+otin+kantaa+ilman+laatuun+jota+Rakkaat+tarkailee+vertaillen+eri+kaupunkeja.
En+väittänyt+mainitsemani+tekniikan+olevan+mikään+uusi,+vaan+vertasin+sitä+ukonilmaan+jota+Rakas+pitää+nähtävyytenä.
Kovin+on+kiukkuinen+tuo+Neiti+Urosnaaraan+työtä+tekevä+klooni+ihmetellen+että+me+heräilemme+aamulla+joka+hänen+mielestään+outoa.
29.01.2022 03:23
Anna+jo+aiheen+Numba+olla+johan+tuo+Neito+Laiffina+kertoi+samasta+ongelmastaan+omalla+pojlallaan.
Wiki+ja+g+on+täynnä+tietoutta+narsismista+eri+asteisina+ja+kaikenmaaliman+addikteista+ja+addigteista,+kuin+myös+paniikkihäiriöistä+ja+400+aivotarähdyksen+seuraamuksista+10+vuoden+alkoholismiputken+kanssa,+joten+se+siittä.
Derveisiä+tänään+däältä.
26.01.2022 12:24
Olen+sanonut+ja+sanon+edelleen,+kyllä+sinä+olet+tosi+kova+internetfeikki+ja+sanoja+sinulla+riittää+puskahuuteluihisi+enemmän+kuin+komppanialla+naisia.
Laita+aijaten+se+räpsy+hyvä+Neito+niin+kutsun+sinut+tänne+Chiang+Maihin+ja+lupaan,+sinä+itket+polvillasi+minun+edessäni.
Ja+kuten+ennenkin,+jatka+sinä+valitsemallasi+tyylillä,+hauskaahan+sun+hermoilujas+on+lukea.
26.01.2022 11:59
Kiitos+suunnattomasti+että+sanavalinnoillasi+ja+ulosantisi+tasolla+osoitat+olevasi+mikä+olet.
26.01.2022 11:35
Mielenkiintoinen+kuin+myös+erittäin+harmillinen+tapaus+tämä.
Olen+aiheesta+kirjoittanut+saaden+vastineeksi+pelkkää+Rakkaiden+naamailua.
Yhtälailla+olen+ohjeistanut,+että+on+hyvä+ajatella+ensin+ja+vielä+usemman+kerran+ennen+kuin+lataa+bablaa+tai+toimii,+nämä+ohjeeni+perustuu+elämänkokemukseeni.
Me+kävimme+kitarnamuotoisen+kanssa+aikanaan+tämän+ruljanssin+lävitse+ja+hän+sai+matkustuluvan+kanssani+lopulta+puhelinkeskusteluni+lähettilään+kanssa+lopputuloksena+muutamaa+päivää+ennen+pomppua.
Lehtiartikkelista+luonnollisesti+ei+selviä+kaikkea,+mutta+on+siinä+outoja+piirteitä,+kuten+äidin+yksinhuoltajuus,+sekä+visahakemus+tutustumaan+suomeen.
Ensinnäkin+asiakirjojen+päivämäärillä+on+suuri+merkitys,+kuten+aviomiehen+passileimoilla.
Hieman+hullunkurinen+selitys+aviomieheltä+jolla+aiemmin+myös+jälkikasvua,+että+päättää+tehdä+lapsen+thainaisen+kanssa+ja+että+tämä+sen+jälkeen+suomeen+tutustumaan+suomeen,+tällaiset+jutut+pitäisi+jättää+omaan+tietoonsa+eikä+julkistaa.
Erittäin+merkityksellisiä+asiakirjoja+on+mm.+esteellisyystodistus+aviomieheltä+ns.+sinkkutodistus+joka+tulee+laillistaa+ulkoministeriössä+ja+jossa+asiakirjassa+on+kihlatun+nimi.
Tämänkin+asiakirjan+päiväyksellä+on+merkitys.
Kun+kerran+ei+ollut+pariskunnalla+joka+ymmärrykseni+mukaan+avioitui+täällä+thaimaassa+tarkoitus+että+vaimo+samalla+reissulla+matkustaisi+suomeen,+niin+miksi+mies+ei+ole+laillistanut+avioliittoa+myös+suomessa.
Asiassa+bablat+rahoista+ja+siitä+ns.+vaarasta+että+vaimo+ei+matkustaisikaan+vain+tutustumaan+on+järjettömiä,+mutta+pariskunta+itse+on+ne+puheenaiheiksi+antanut.
Simppeli+ja+selkein+toimintamalli+on,+että+avioliitto+laillistetaan+molemmissa+maissa+ja+molemmat+on+huoltajia.
Sitten+reilusti+ja+rehellisesti+matkustuslupahakemus,+sekä+selvitys+että+suomessa+on+tarkoitus+anoa+oleskelulupaa+perusteella+perheen+yhdistäminen.
Se+taasen+on+pariskunnan+täysin+henkilökohtainen+asia+tapahtuuko+perheen+yhdistäminen+siten+että+vaimo+ja+lapsi+jää+sinne+suomeen,+vai+ostaako+tiketin+pompulle+takaisin+tänne+thaimaahan+kun+on+niin+sanotusti+tutustunut+suomeen.
Nämä+asiat+on+sen+verran+vakavia,+että+niitä+ei+kannata+sössiä+heti+alusta+alkaen.
Meidän+rakas+TT+jonka+on+osoittanut+olevansa+.....+sanonko+.....+no+en+sano+.....+mutta+sen+sanon,+että+kaikella+varmuudella+TT:n+"kihlattu"+lapsineen+ei+matkusta+sinne+suomeen+kuluvana+vuotena.
25.01.2022 01:40
Kiitos+kommentistasi,+luin+sen+mielenkiinnolla+ja+koska+vaivauduit+vastaamaan,+niin+kohteliaisuuttan+vastaan+sinulle+takaisin.
Aloitat+kirjoituksesi+maininnalla,+että+kuullostan+joltakin,+johon+totean+että+niin+sinäkin+kuullostat,+mutta+en+viitsi+sanoa,+koska+aloituksessani+kuten+kirjoitin+että+ei+palautteet+olisi+piruilua.
Tosin+sinulle+se+on+mahdottomuus.
Minulla+ei+ole+koskaan+ollut+alkoholiongelmaa+eikä+tule,+sekä+aloituksen+kertomani+on+totta.
Sinä+olet+omasta+aiheen+ongelmastasi+kirjoittanut,+sekä+lähes+jokainen+kirjoituksesi+jotenkin+aihetta+sivuaa,+mutta+se+on+sinun+tapasi+ja+mielenkiintosi.
Ihmiset+jotka+tykkää+ottaa+kännit+on+heidän+asiansa,+mutta+minä+en+kykene+juomaan+känniin+asti+syystä,+että+nukahdan+sitä+ennen,+enkä+pidä+mainitusta+olotilasta.
Minun+terveyteni+on+hallinnassa+vaikka+lieneekin+kuolinsyy+aikanaan,+eli+liikaa+steressiä+työelämän+aikana,+läpän+vahvistuen+ja+se+on+yksi+syy+miksi+elän+leppoisasti+nykyään.
Vaimoni+ei+ole+valittanut+miehisistä+kyvyistäni,+se+riittää+minulle+vaikka+ei+sinulle.
Minulla+ei+ole+rokotekammoa+ja+olen+saanut+3+rokotusta,+sekä+harrastan+liikuntaa+kohtuullisesti+omasta+mielestäni.
Kyllä+kuten+kirjoitin+tuprutteluni+ei+ole+hyväksi.
Kirjoitiko+nyt+Numballe,+Numban+mielikuvitushenkilölle,+vai+minulle?
Mukavaa+jatkoa+sinulle+hileviskiesi+ja+siihen+liittyvän+psyykkisen+ja+fyysisen+hyvinvointisi+kanssa,+mutta+olisi+ollut+mukavempi+lukea+mitä+pyrin+puheenaiheeksi+aloittamaan,+että+minkälainen+on+kommentoijien+omat+mieltymykset+ja+tavat.
23.01.2022 13:39
Anonyymi+bablaa+siis+anonyymille,+grattis.
Minä+en+ole+anonyymi+enkä+osallinen+mainitussa+rikosasiassa+ainakaan+vielä.
Minut+voi+tavata+täällä+Chinag+Maissa+aivan+ilman+sakkojenkin+maksamista,+kun+räps+ja+räps,+niin+kutsun+tervetulleeksi.
22.01.2022 19:02
Ellet+sinä+ole+tänään+viisaampi+kuin+vuosi+sitten+elämänkokemukseesi+perustuen,+niin+olet+idiootti+joka+tosin+tiedetään+jo+entuudestaan.
Sinulle+tärkeämpi+on+päivittäin+irvailusi+palstalla,+joten+sinun+asiasi+mihin+tärkeysjärjestykseen+asioita+asetat.
Taitaa+Neidon+päiväsakot+perustua+hieman+erilaisiin+summiin+kuin+antaa+ymmärtää+tällä+forkalla.
22.01.2022 18:54
Kovin+se+tuntuu+tämän+Neitimme+ja+hänen+rakkaan+seurakuntansa+mielenkiinnot+Pattayan+osalta+kiteytyvän+noihin+baareihin+ja+niihin+liittyviin+aiheisiin+100%.
Meillä+täällä+Chiang+Maissa+paikallisilla+on+enemmänkin+toiveena+matkailijoita,+joiden+mielenkiinto+on+muuta+kun+kännääminen+ja+perseenosto.
Tosin+hetkelliset+viirusnytkähdykset+ei+tilannetta+kummoisesti+muuta,+mikäli+mainitsemani+tsunami+saapuu+ja+Neitohan+aina+kaikkea+vertaa+suomeen,+vaan+ei+nyt+kun+vertailu+on+epäedullinen+Neidon+mielipiteelle+ja+tarkoitushakuisuudelleen.
Aika+näyttää,+mutta+luetaan+ensin+ensiviikon+höpöhöpö+seliselit+kovanaamaneidon+rapukesteistä+ja+hänen+kloonien+muut+piipitykset.
22.01.2022 02:51
Saatko+tyydytystä+noista+alituisista+jutuistasi.
Jos+joku+tahtoo+omasta+pullosta+juoda+lennolla+niin+eihän+tuo+nyt+ole+mikään+ongelma+ostaa+viinansa+turvatarkastuksen+jälkeen+ja+juoda+se+huiviinsa+koneessa.
21.01.2022 19:13
Asia+on+provosoitu+rakkaan+taholta.
Kyse+mainitusta+vuokranmaksusta+on+kuten+kerrottu,+paperitekninen+asia,+ei+suinkaan+se+että+rahaa+vastaan+saa+asua+puolisonsa+kanssa.
Nämä+asiat+menee+yli+ymmärryksen+näillä+pilkunnussijoilla.
21.01.2022 18:52
Asiaa+voisi+tarkastella+muultakin+näkökannalta+kuin+Neidin+omalta,+eli+mikä+on+syy+että+exä+ei+viihtynyt+lomaansa+viettää+Neidin+kanssa+tehden+jotain+mikä+molempia+kiinnostaa?
21.01.2022 18:43
Voi+hyvänen+aika+sentään,+kenen+sanoista+anonyymi-idiootti+vastaa?
21.01.2022 18:39
Jaahas+se+on+sitten+tämä+laiffi+tehnyt+omalta+osaltaan+päätöksen+että+minä+en+ole+Numban+mielikuvitusolento,+joten+annetaanpa+pienoinen+palaute.
Pärrää+poju+raha-asioista+rakkaillesi+jotka+palvoo+bisnesluokkaa+jossa+maksua+vastaan+kaikki+on+ilmaista,+minä+en+ole+sanaakaan+lausunut+runsaasta+rahankäytöstä.
Minulla+on+kolme+täysi-ikäistä+lasta+siellä+suomessa+ja+alaikäine+täällä+Thaimaassa,+joten+voinet+ryhtyä+selvittämään+noita+juttujasi+vaikka+sille+naapurisi+15+vuotiaalle+isälle.
Ai+että+juonko+lentoasemalla+27+euron+konjakkeja?
Täytyy+kuules+olla+rehellinen+että+minulla+ei+ole+hajuakaan+mitä+ne+maksaa,+eikä+minun+matkustaminen+ja+alkoholi+kuulu+samaan+asiaan.
Jos+sinulla+Vantaalaisen+on+tarve+syödä+viineineen+Helsinki-Vantaa+lentoasemalla+ennen+lennähdystäsi,+niin+siinäpähän+sitten+syöt+ja+juot,+mutta+älä+siitä+mulle+piipitä.
Ymmärrän+täysin+ja+olen+tietoinen+mainitsemistasi+rahan+kulutuksista,+joten+siirrä+tähtäimesi+bisnestä+jumaloiviin+jotka+kopioivat+finskin+ruokalistoja+sun+muuta+tuubaa.
Ihmettelen+miksi+et+anna+lapsillesi+muuta+matkailukokemusta+kuin+Pattayan+ympäristöineen?
21.01.2022 03:00
Niin+luikkiikin+ja+sen+johdosta+Neiti+on+oikea+nimi+hänelle.
Oletko+muuten+lukenut+hänen+uhkauksiaan?
20.01.2022 20:46
Kommenttisi+on+hieman+ristiriidassa+2010:n+väitteen+kanssa,+että+minä+olen+mielikuvitushenkilö,+voisitko+vinkata+jonkun+oikeusjutun+missä+uhrin+päässä+asuva+mielikuvitushenkilö+on+tuomittu+syylliseksi+"Omasta"+kohtalostaan.
Olet+kyllä+viisas,+erittäin+viisas,+varmaan+Pattayan+rakkaiden+viisain.
20.01.2022 20:42
40 / 81