Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+thai+saapuu+suomeen,+on+hänellä+ilman+kansainvälisiä+lappusia+lupa+ajaa+thaikortillaan+määräajan.
Thai+korttia+vastaan+saa+suomalaisen+ajokortin.
Minun+vaimoni+ajoi+täällä+thaimaassa+ensimmäiset+auto-+ja+moottoripyöräkortit+hieman+ennen+suomeen+matkustamista.
Tällä+kikalla+hän+sai+ison+pyörän+kortin+vaikka+ei+ole+koskaan+isoa+tuolloin+ennen+ajanut.
En+valokuvannut+tänään+passeja+matkalta+koska+emme+ole+matkalla+ja+valokuvasin+TT:n+tilauksesta+täsmälleen+kuten+hän+tahtoi.
21.04.2021 18:48
Voi+valtavaa,+nyt+tämä+aivoton+on+tehnyt+vaimostani+suomen+kansalaisen+ja+tietää+missä+tupruttelenkin.
Sait+tämälleen+mitä+tilasit+vaimoni+thaipassin+ja+minun+sekä+poikamme+suomipassit,+mitä+ihmeen+passeja+vielä+tulisi+olla.
Et+edes+ymmärrä+omia+kirjoituksiasi.
Jatka+poju+juttujas+tuolla+tavallahan+säästit+virtuaalikympin.
21.04.2021 18:05
Kunhan+kiusaan,+heppu+sai+mitä+tilas+ja+sitten+alkoi+piipittään.
21.04.2021 17:58
No+tulipa+luettua+tuokin.
Minun+vaimoni+on+asunut+suomessa+ja+muistaakseni+aijasin+kuvan+hänetä+lähetystön+vaakunan+alla+kun+sai+viisuminsa+suomeen,+avioiduimme+siis+thaimaassa+ja+heti+suomeen.
Vaimoni+on+tehnyt+työtä+meidän+omissa+firmoissa,+sekä+edelleenkin+hänellä+on+suomessa+nimissään+firma+ja+omaisuuttakin.
Hänen+ajokortin+saantirumbasta+olen+kertonut.
Hänellä+on+pysyvä+määrävälein+uusittava+oleskelulupa+suomeen+ja+kelakorteistamme+olet+kirjoittanut+tuhat+sanaa.
Ei+vaimollani+ole+suomen+passia,+vaan+minulla+ja+pojallemme,+vaimon+passi+on+luonnollisesti+thai.
Ei+vanhentuneet+passit+ole+suomessa+vanhentunut+vaan+sinähän+tahdoit+vanhoista+passeista+valokuvan,+joten+kaivoin+ne+esiin+ja+räps.
Kuksakuvan+hinta+tällä+hetkellä+virtuaalivaluuttaa+pa-vedonlyönneistä,+joten+antaapa+olla+koska+juttus+muuttuu.
Sait+passikuvat+joita+tilasit.
21.04.2021 17:27
Näin+kirjoitit+enkä+ota+kantaa+kirjitukseesi+numballe+ja+numbasekoituksellesi.
Jos+aloittaja+S+vielä+haluaa+todistella+mainitsemaansa+asiaa,+niin+laitapa+nyt+todistettavasti+uusi+kuva+niistä+passinkansista+kuksan+kera+ja+siten+että+oikeat+alakulmat+on+näkyvissä.
Olen+aivan+varma+että+sellainen+kuva+ei+onnistu.
Saman+kuvan+laitoit+vuosi+sitten+ja+kaksivuotta+sitten.+Pyysin+uutta+kuvaa+missä+näkyy+vanhat+ja+uudet+passit.+Tiedän+ettei+se+onnistu.
Niitä+vanhoja+ja+uusia+passeja+oli+ensimmäisessä+kuvassa+3+3.+Sinun,+vaimon+ja+pojan.
Nyt+on+jäljellä+2+2,+eli+sinun+ja+ex-vaimon+pojan,+joka+ei+asu+luonasi+mutta+passi+jäi+luoksesi.
NYTKÖ+TÄYTYYKIN+OLLA+MAISEMAAKIN+PASSIKUVISSA+???
Maisemaa+saat+kun+tuot+sitä+kymppitonniasi+lupaan,+maisemaa+nimittäin+katselet+selälläsi+tatamissa.
Ps.+Internetimuroitu+lapsi+on+hauska.
21.04.2021 17:19
Joo+näin+nämä+rakkaiden+jutut+aina+päätyy+loppuun+käsitellyiksi.
Etkö+nyt+mielestäsi+saanut+mitä+tilasit?
Olet+feikki,+et+ole+ensiviikolla+täällä,+sekin+asia+on+loppuun+käsitelty,+siis+jatkappa+poju+totuustarkailuas.
21.04.2021 17:10
Sorry+väärä+kuva+mutta+tässä,+laadi+oikein+hyvä+piipitys+jälleen.
https://aijaa.com/2oKy6z
21.04.2021 17:04
Ai+että+nyt+ikkunanlautaselitys,+niin,+minähän+kysyin+mitä+seuraavaksi.
5+donaa+aijauksistasi+.....+aha+.....+ok.
https://aijaa.com/0iAyds
21.04.2021 16:58
Huopatossu+oli+hauska+lataus,+mutta+bumerangia+tulee.
5.000+egee+että+sulta+ei+löydy+aijattavaksi+karanteenihotellin+lappusia,+eikä+lennosta+mitään.
https://aijaa.com/0iAyds
Jos+tahdot+niitä+sikareita+niin+onnistuupa+sekin.
Arvaappa+onko+täällä+hauskaa+????
21.04.2021 16:39
Et+muuten+pyytänyt+vanhoja+passeja,+lue+kirjoituksesi,+mutta+pistetään+myös+vanhat+passi+joista+kulmat+leikattu.
Kerro+siis+asetelma+ja+montako+sikaaria+ja+miten.
21.04.2021 16:25
Ole+hyvä+ja+kerro+miten+sikaarit+tulee+asettaa+ja+montako+sikaaria+laitan,+niin+saat+täsmälleen+sellaisen+kuvan.
21.04.2021 16:23
Jep+katsos+kun+korkoa+korolle,+lienet+muistavan+puhutun.
Kuksakuva+täällä+Chiang+Maissa+alkaa+olemaan+arvossaan+ja+pa:t+yrittää+kinuta+sitä+ilmaiseksi,+ei+tule+onnistumaan.
Nämä+internetfeikit+heittää+ilmoille+aivan+mitä+sylki+suuhun+tuo,+mutta+eivät+kykene+muuhun.
2010+on+feikki+internetimuroidun+tyttärensä+kanssa+ja+nämä+muut+hänen+ryhmäläiset+Neidin+sivuprofiileja+ja+mikäli+ei+ole,+niin+mielenvikaisia+joka+tapauksessa.
Aattele+40.000+egee+ja+piipitys+jatkuu,+saa+nähdä+mikä+passikuvassani+tällä+kertaa+on+väärin?
21.04.2021 15:00
Ai+niin+vielä,+onhan+se+maatalouslomittajan+perheen+isäntäkin+jokusen+tonnin+heikkona+hetkenään+luvannut+heti+tilille.
21.04.2021 14:41
Alkaa+olemaan+aikamoinen+virtuaalipotti+rakkailla+pelipöydällä:
Jari+Lahdesta+10.000
Neito+3+kaverinsa+kanssa+20.000
Nyt+tämä+TT+10.000
Tuohan+on+jo+40.000+egee+vastaan+asunko+täällä+Chiang+Maissa.
Ainoa+ehtoni+asian+todistamiseksi+että+Neito+osoittaa+uskottavuutensa+itsestään,+siis+uskottavasti+eikä+vihjaillen,+niin+kutsun+koko+populan+tänne+Chiang+Maihin+ja+kyseisen+summan+saa+herrat+luovuttaa+hyväntekeväisyyteen,+ellei+nyt+sitten+vaikka+kymppitonnia+pistetä+ensin+hauskanpitoon+ja+Neidin+sairaalakuluihin+nappaan+häntä+pataan+ensin.
21.04.2021 14:37
Ai+niin+vielä,+miten+toimitat+kymppitonnisi?
Noh+antaa+olla,+voit+maksaa+sen+vaikka+hyväntekeväisyyteen+sitten+täällä+Thaimaassa+ja+aijata+kuitin,+kiitos.
21.04.2021 14:26
Ole+hyvä+huopatossu.
https://aijaa.com/hVpozu
Pistäppä+tuleen+kuvaa+jostain+ensiviikon+tulostasi+tänne+Thaimaahan+ja+kysy+Neidolta+voisitko+vaikka+tavata+hänet+ja+hänen+internetimuroidun+tyttärensä,+kun+nyt+olette+10+vuoden+palstatuttuja.
Mitä+seuraavaksi?
21.04.2021 14:25
Totuustarkkailija+on+erittäin+arvovaltainen+henkilö+päättämään+kuka+kukin+on+jopa+yhdistäen+kaksi+yhdeksi+ja+päättäen+että+he+asuvat+suomessa,+sekä+vaatii+todisteita+kaikesta+mahdollisesta+vetäen+herneen+nenäänsä+kun+kyseenalaistetaan+hänen+omaa+matkailuansa+kahden+viikon+kuluttua.
Ei+toki,+turpaile+tavallasi,olethan+sinä+jopa+mersumme+tilanteen+kartoittanut+todisteena+jopa+omat+sanasi.
15.04.2021 16:41
Kuka+kinuaa+kuksaa+päivittäin?
1,5+vuoden+kuvaasi+en+katso.
Nappaa+kuva+asiakirjoistasi+kehden+viikon+päästä+matkaltasi+....+aha+....+ok+.....+feikki.
15.04.2021 15:30
Ei+sinuntarvitsekaan+ymmärtää,+enkä+minä+epäilyaiheestasi+lähde+sananvaitoon,+kullakin+omia+mieliiteitä+ja+minun+mielipiteeni+sinusta+on,+että+sinulla+on+vakavia+ongelmia,+olet+feikki,+etkä+muuten+kykene+edes+osoittamaan+nyt+letkauttamaasi+kahden+viikon+päästä+matkailuasi+tapahtuvaksi+millään+kuvalla+tänäpäivänä.
Ole+mitä+mieltä+tahansa+mutta+kun+sinä+ajattelet+minua+joka+ikinen+päivä+tavallasi,+niin+varmuudella+olen+vaikuttanut+sinun+arkeesi,+on+se+sitten+a-pesua+tai+ei,+mutta+sinä+ajattelet+minua+se+on+varma.
Outo+heppu+.....+meidän+väliselle+keskustelulle+????+Sinähän+keskustelet+kahden+eri+henkilön+kanssa+pitäen+kahta+henkilöä+yhtenä,+ei+sellainen+toiminta+nyt+ihan+järkevimmästä+päästä+ole.
15.04.2021 15:24
Hyvä+Jyväskylän+kyselijä+ja+todisteiden+kinuaja.
Mitä+jos+toimisit+kuten+vaadit+toisia+toimimaan?
Aijaappa+poju+jotain+todellista+aiheestasi+seuraava+matkasi+tänne+Thaimaahan,+niin+olet+muutakin+kuin+vain+muiden+arvostelija+ja+epäilijä.
Kiitos+jo+etukäteen.
15.04.2021 14:48
52 / 81