bensa kallista

Anonyymi

Muutama päivä sitten bensa 95 ja 91 oktaani hinta meni ylitti 10% alkoholi versiolla 40bahtia litra, jota voidaan pitää jo thaimaan palkkataso huomioon ottaen aivan helvetin kalliina, siis saat 10 tunnin duudista alle 10 litraa bensaa, kun minimipalkkaa on 360 bahtia päivässä... ja suomessa rutistaan kallista menovedestä.
NumBall

50

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan bensa on halpaa kun sitä voi ostaa rahalla.

    • Nytkö siinä 95 onkin alkoholia seassa, jokunen viikko sitten oli pelkkää puhdasta bensaa.
      Tänään E20 39.10
      https://aijaa.com/CwTsbr
      Lähes bahtin viikossa hinta noussut parin kuukauden aikana.
      Aika tarkalleen 2 vuotta sitten E20 maksoi 14.00 bahtia litra kun sitä alettiin toyotaan tankkaamaan. Oli silloin joku tuettu hinta koronan takia

      • Anonyymi

        Niin en ole erotellut alkoholilla tai ilman, hauskaa sinänsä koska thaimaan bensamyyjät poistivat myynnistä vuonna 2018 regular 91 ja 95, eli kaikkiin bensoihin lisätään min 5% alkoholia, shell myi tänään 95 hintaan, 47,28 jossa on 10 prosentia alkoholia, regularia ei ole asemallla enää lainkaan.
        By NumBall

        Halvimillaan nafta on ollut 23 bahtia litra siitä on aikaa ainakin viisi vuotta, bensaa sai 26 Bahtia litra.


      • Anonyymi

        Googlematkaaja saarirasva ei kuittia saanut bensoista Asiantravel sensijaan sai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlematkaaja saarirasva ei kuittia saanut bensoista Asiantravel sensijaan sai.

        Saaristomakkara ei aja itse autoa eikä omista autoa. Se oli exän autoa. Kallista on bensa kyllä.
        https://ibb.co/fNjmPtC

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristomakkara ei aja itse autoa eikä omista autoa. Se oli exän autoa. Kallista on bensa kyllä.
        https://ibb.co/fNjmPtC

        T 2010

        Noin taasen on internetissä vilkas kuittien tilaus ja niiden aijaus rakkailla, vaan kuitit ei avomeban kuskilla räpylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristomakkara ei aja itse autoa eikä omista autoa. Se oli exän autoa. Kallista on bensa kyllä.
        https://ibb.co/fNjmPtC

        T 2010

        Kovin on tärkeää tuo auton omistaminen ja varsinkin kun oireilijalla itsellään on haaveilluusioliisinkiavomersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristomakkara ei aja itse autoa eikä omista autoa. Se oli exän autoa. Kallista on bensa kyllä.
        https://ibb.co/fNjmPtC

        T 2010

        Näin on, luin muuten tässä aikani kuluksi kirjan joka käsitteli vankilaa traditiona, uutta minulle oli että vankilat on suhteellisen uusi ilmiö, vanhimmat on peräisin 1700 luvulta, euroopassa, ja vankilat eivät olleet hööppösiä tuohon aikaan, kuitenkin oli pääasiassa kahdenlaisia vankeja rangaistus ja velkavankeja, näillä oli valtava ero olosuhteissa olla vankina, talousrikolliset joihin lähes kaikki velkavangit kuuluivat saivat yleensä liikkua vapaasti vankilan alueella, jopa järjestää juhlia siellä kunhan joku toinen ne vaan maksoi.

        Tosin ymmärränkin miksi näin, onhan talousrikokset rikoksina vähäisempi kuin vaikkappa pahoinpitelyt, tapot tai raiskaukset, joten tuomiokin on syytä olla vähäisempiä, tosin vankeusajat oli pitkiä, jopa kymmeniä vuosia, rangaistusvangit eivät juurikaan vapautuneet.

        Sitten oli vielä kolmas vankien ryhmä, tutkintavangit, näiden kohtalo oli karu, vankilat eivät olleet heitä varten, joten näitä säilytettiin poliisin putkissa, tai maaseudulla nimismiehen kotona maakuopassa, kunnes tuomio oli selvä.... jolloin heidät siirrettiin itse vankilaan.

        Koska erityisesti suomessa vankiloiden taso oli surkea, eikä sinne kukaan halunnut, edes väkisin, venäjän vallan alla kun oltiin, vanki saattoi pyytää karkoittamista siperiaan, että saisi elämässään uuden alun tai ainakin eräänlaisen sellaisen... näiden kohtalo on jäänyt monelta olisin auki, ja huomaa että nyt en maininnut mitään edes ulosotonpakoilusta, ja osakaslainoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristomakkara ei aja itse autoa eikä omista autoa. Se oli exän autoa. Kallista on bensa kyllä.
        https://ibb.co/fNjmPtC

        T 2010

        mistä sinä tiedät kuka on kenenkin ex tai puoliso, onko mielikuvituksesi tuotetta kaikki mitä täällä totuutena kerrot, tuollainen voi johtaa leivättömän pöydän ääreen, ja nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä sinä tiedät kuka on kenenkin ex tai puoliso, onko mielikuvituksesi tuotetta kaikki mitä täällä totuutena kerrot, tuollainen voi johtaa leivättömän pöydän ääreen, ja nopeasti.

        Varmaan tällä 2010 on vakavia ongelmia naisten kanssa, ei ihan terve merkki sekään että pukaa kakaroita yli 50 vuotiaana, oikein useita kappaleita, hänelle täysin tuntemattomassa kulttuurissa, jossa hänellä ei ole mitään tukiverkostoja...

        Kun hän on 70 lapset on just pahemmassa murkkuiässä, ei lapset tehdään nuorena jolloin niiden kanssa jaksaa vielä leikkiä, tosin epäilen vahvasti että kaikki on 2010 osalta mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tällä 2010 on vakavia ongelmia naisten kanssa, ei ihan terve merkki sekään että pukaa kakaroita yli 50 vuotiaana, oikein useita kappaleita, hänelle täysin tuntemattomassa kulttuurissa, jossa hänellä ei ole mitään tukiverkostoja...

        Kun hän on 70 lapset on just pahemmassa murkkuiässä, ei lapset tehdään nuorena jolloin niiden kanssa jaksaa vielä leikkiä, tosin epäilen vahvasti että kaikki on 2010 osalta mielikuvitusta.

        Tuo voi olla totta mutta kuin nämä pattayaan rakastuneet luulevat olevansa thaimaan eliittiä, pattayan savosta käsin, 24/7.


    • Anonyymi

      Laita tankkiin puolet kiljua niin ajo ei tule kalliiksi.

    • Anonyymi

      Numeromiehen kaikki kuitit menneisyydessä on maksettu käteisellä. Mietin vaan että miksi? Miksei käytä ikinä korttia? Väittihän tuo että kortit ei kelpaa seven elevenissä ja että pankit ei myönnä kortteja ja että ns pankkikortteja ei ole olemassakaan. Mutta onhan hänellä musta titaaniamex, joka lähetettiin hänelle automaattisesti. Se on kuitenkin salainen.
      Talviasukkaat käyttää käteistä, 15000 euroa voi tuoda Suomesta Thaimaahan ilman lupaa. Pysyvästi asuvat käyttävät Thaimaassa myönnettyä pankkikorttia. Numeromies on yksin asuva pa talviasukki, eikä välttämättä sitäkään enää.

      • Anonyymi

        On hyvä että sinulla on mietinnän aihetta, eli että ei aivosi olisi täysin toimimatta.


      • Anonyymi

        Hienoa kun olet huolissasi minun rahan käytöstä, käytänkö korttia vaiko en, käytän kun ostan bensaa isompia määriä, tai naftaa mutta mopot tankaan käteisellä, siis joka kuukausi käytän korttia, enkä väittänyt että eivät kelpaa seiskoissa vaan sitä eivät kelvanneet niissä seiskoissa missä olen itse käynyt, nyt kyllä kelpaavat.

        Siis minulla on Suomalainen, usalainen sekä kaksi thaimaalaista korttia, thaimaalaisia siksi kaksi että eläkkeet tulevat toiselle tilille toiselle siirrän aina käyttörahan, yleensä 10.000 bahtin seteissä, että jos kortti varastetaan tai katoaa, riski on maksimissaan tuo 10.000 bahtia.

        Ja voin vakuuttaa että nafta kuitit mitä makselen ja tänne muutaman aijannutkin, ovat maksettu kortialla.

        voit toki ihmetellä maksanko käteisellä tai kortilla, pattayan savossa, vaikkapa loppu elämäsi, olen pysyvästi thaimaassa, ollut jo vuosia kävin vuonna 2014, 2019 suomessa, muun ajan olen ollut täällä... joten terveisiä pattaya savoon.

        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun olet huolissasi minun rahan käytöstä, käytänkö korttia vaiko en, käytän kun ostan bensaa isompia määriä, tai naftaa mutta mopot tankaan käteisellä, siis joka kuukausi käytän korttia, enkä väittänyt että eivät kelpaa seiskoissa vaan sitä eivät kelvanneet niissä seiskoissa missä olen itse käynyt, nyt kyllä kelpaavat.

        Siis minulla on Suomalainen, usalainen sekä kaksi thaimaalaista korttia, thaimaalaisia siksi kaksi että eläkkeet tulevat toiselle tilille toiselle siirrän aina käyttörahan, yleensä 10.000 bahtin seteissä, että jos kortti varastetaan tai katoaa, riski on maksimissaan tuo 10.000 bahtia.

        Ja voin vakuuttaa että nafta kuitit mitä makselen ja tänne muutaman aijannutkin, ovat maksettu kortialla.

        voit toki ihmetellä maksanko käteisellä tai kortilla, pattayan savossa, vaikkapa loppu elämäsi, olen pysyvästi thaimaassa, ollut jo vuosia kävin vuonna 2014, 2019 suomessa, muun ajan olen ollut täällä... joten terveisiä pattaya savoon.

        By NumBall HHN 61v.

        Eikö tuo aasi nimenomaan kertonut olevansa talviasuja thaimaassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun olet huolissasi minun rahan käytöstä, käytänkö korttia vaiko en, käytän kun ostan bensaa isompia määriä, tai naftaa mutta mopot tankaan käteisellä, siis joka kuukausi käytän korttia, enkä väittänyt että eivät kelpaa seiskoissa vaan sitä eivät kelvanneet niissä seiskoissa missä olen itse käynyt, nyt kyllä kelpaavat.

        Siis minulla on Suomalainen, usalainen sekä kaksi thaimaalaista korttia, thaimaalaisia siksi kaksi että eläkkeet tulevat toiselle tilille toiselle siirrän aina käyttörahan, yleensä 10.000 bahtin seteissä, että jos kortti varastetaan tai katoaa, riski on maksimissaan tuo 10.000 bahtia.

        Ja voin vakuuttaa että nafta kuitit mitä makselen ja tänne muutaman aijannutkin, ovat maksettu kortialla.

        voit toki ihmetellä maksanko käteisellä tai kortilla, pattayan savossa, vaikkapa loppu elämäsi, olen pysyvästi thaimaassa, ollut jo vuosia kävin vuonna 2014, 2019 suomessa, muun ajan olen ollut täällä... joten terveisiä pattaya savoon.

        By NumBall HHN 61v.

        Esitellessäsi korttejasi siinä oli vain kasikornin ikivanha kortti ja pari jäsenkorttia. Ei ollut usalaisia eikä muitakaan kortteja titaaniamexista puhumattakaan. Eikö se ole raskasta olla aina yksin himassa nyt kun se vaimokin lähti? Rahaakaan kun sinulla ei ylimääräistä ole, niin et pääse Suomeenkaan sukuloimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitellessäsi korttejasi siinä oli vain kasikornin ikivanha kortti ja pari jäsenkorttia. Ei ollut usalaisia eikä muitakaan kortteja titaaniamexista puhumattakaan. Eikö se ole raskasta olla aina yksin himassa nyt kun se vaimokin lähti? Rahaakaan kun sinulla ei ylimääräistä ole, niin et pääse Suomeenkaan sukuloimaan.

        Miksi kannat huolta vaimoni lähdöstä, eikö sinun pitäisi kantaa huolta vaimostasi jos sinulle on sellainen siunaantunut, luulen että sinulle edes kahden vuoden parisuhde on saavuttamaton, tietysti on kasikornin kortti vanha, olen asunut täällä pitkän aikaa enkä viitsi hakea uutta kun tuokin toimii hyvin.. tosin ei sekään kortti ole kolmea vuotta vanhempi.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin vimmatusti kinkkailemaan 200km päähän sitten työpaikalle, saa työmatkakorvauksen sitten... nooh Juha Mietohan veätisee jo aamutuimaan ennen töihinlähtöä muutaman sadan kilometrin lenkin jo ennen aamu mämmiä eli noin pitää..

    • Anonyymi

      Ajelin eilen Levi-Helsinki välin. Olipa tosi hiljaista. Nyt vaikuttaa jo hinta, Levin päässä lähellä 2e 40 cent/l.

      Mitä Sannukka ei saanut aikaiseksi, sen teki Putiinin hahmoon muuttanut Pena.

      • Anonyymi

        Pena ??

        Mahdatko tarkoittaa Pentti Linkolaa ?

        Sama kuin koronasta, ei riitä tämä sota, puttepossun olisi höökittävä koko arsenaalillaan Kiinaan ja Intiaan, myös Usa ja Brasilia olisi paras hoitaa rajakahakka tyylisesti, muutama muukin ylikansoitettu kylä olisi paikallaan rypäleille, Narodnost-slaviankan mukaisesti.


    • Anonyymi

      INTIA lankeemassa, rupia-ruplakauplus, ölleä rupialla, heh, siitä se sota vasta alkaakin. Kukas tekee meidän työt, koska ne onkin jo siellä ?

      kirstunpohja häämöttää sano NÄÄS

      • Anonyymi

        Smert Oligargi

        Ne jotka möivät suomalaisen työn, niille meidän omille jutkuille kutku kaulahan


    • Anonyymi

      Dieseli alkaa olla oluen hinnoissa.

    • Anonyymi

      Ruotsissa bensa on muutoinkin halavempaa ja nyt antavat vielä ison tankillisen ilimaiseksi, verroihinkin tullee uusia alennuksia. Ruotti hakkee kilipilu-ettuu.

    • Anonyymi

      Maaöljyn maailmanmarkkinahinta on laskussa, paitsi Suomessa, Porissa 95 2,5 e/l

      Pitääkin lähteä Pattikselle tankkaamaan, ei Pattijoen kuntaan, kun liittyi Poriin, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Koronatartunnat ovat lisääntyneet Kiinassa ja 17 miljoonan asukkaan Shenzhenin kaupungin koronasulussa.

        Minkä puttepossu saa ylös, sen horona tuo alas.


      • Anonyymi

        Hinnat nostettiin sen vuoksi että jenkit saa toimitettua liuskekiviöljynsä Eurooppaan hyvään hintaan ja että Suomi saa maksettua Olkiluoto kolmosen yhtiöille velkansa jonka lupasi takaamalla sille hyvät markkinat. Veronmaksajat siis takasivat TVO:n ja ranskalaisyhtiöiden lainat.


    • Anonyymi

      Hyvin Olki palaa, vaan Olkiluoto ei tule toimimaan koskaan. Ranskanpullat nauravat partaansa, tsuhna maksaa, myös Mainilan lerputtimet, uudelleen ja uudelleen.

    • Anonyymi

      Jos euroista puhutaan, niin Nesteellä Viipurissa 95 hinta 31 senttiä

      Samoin jos menet Piipunpihalle, se sama 31 senttiä on housussa, mutta kun menet Lappeenrannan Nesteelle, niin 229 senttiä, joka ei mahdu aluhousuun.

    • Anonyymi

      Mikähän siinä on, että kun menee tankille, alkaa toivoa, että miehittäjä laittaisi polttoaineen hinnan kohdilleen.

      Voiko vähintään ruotsit tulla pitämään kansalaisista oikeaa huolta ?

      Nuo idän hinnat olisivat kyllä sopivimmat, mutta koska Suolen käyttö siellä on estetty, saattaisi alkaa ahdistamaan.

    • Anonyymi

      Eihän tuo vielä kallista ole, koska sain maksaa rahalla tankkauksesta.

      • Anonyymi

        Menkää Marjupoliin tankkaamaan !


    • Anonyymi

      Tuleeko nyt kesällä marjanpoimijoita, ukrainalaisia tai thaikkuja ?

      • Anonyymi

        jukrat saa valtiolta paremmin rahaa, niiden ei tarvii poimia ljiepuskansa eteen, thaikut poimii !


    • Anonyymi

      Huoltovarmuuskeskus havaitsi tällä kertaa että dieselin lisäaineen huoltovarmuutta ei olekaan ja vaarana on rahtiliikenteen pysähtyminen. Purkkiruoan hamstrausta on jo havaittavissa. On tää yksi saatanan hyvinvointivaltio kun mikään ei pelaa vaikka on maailman eniten virkamiehiä ja asiantuntijoita....

    • Anonyymi

      Huoltoepävarmuus toimisto ostaa bensaa ja diiseliä Tallinnan kampaajalta!

      Ja se kampaaja toiselta suomalaiselta Tallinnassa joka vetää kampaajaa nenästä ja myy suoraan Huoltoepävarmuudelle.

      Sitten Suomen Poliisi takavarikoi sen toisen omaisuuden, rahat ja loistoautot ja istuu niiden päällä seuraavat 10 vuotta....

      V***u mitä toimintaa - kaikilta osapuolilta! "On onni syntyä Suomeen!"

    • Anonyymi

      Raakaöljyn maailmanmarkkinahinta on laskenut jo pitään, mutta mariinimaassa pumpulla yhä kovat kiskurihinnat

      • Anonyymi

        Etkö ole huomannut, suomessa on kaikessa vain yksi hintakehitys, aina ylöspäin, samaa peruja on korkeiden pomojen palkka jos on haasteita nostetaan palkkaa, jos ei ole taas nostetaan liksaa, ja mikä sitä on nostaessa itselleen kun veronmaksaja pieree jo muutenkin verta.


    • Anonyymi

      ValeUutinen ja ValeMedia, se tulee tästä nykytilanteesta mieleen.

      Nythän iltapaskat sekä Yle & Hs uutisoivat, että AdBlue, kiisselin sekaan laitettava lisäaine, on loppu.

      Heh Heh

      Adblue on nimensä mukaisesti KUSTA joka on värjätty siniseksi, verotussyistä. Polakit tuota valmistaa eikä siitä ole pulaa.

      Siihen sininen Urea-tankkiin voi kusta, jos siltä tuntuu. Verottaja jos näkee, tulee kiimoihinsa.

      • Anonyymi

        Saa tulla kusemaan meitin mersuihin ja rekkoihin Selective Catalytic Reduction ainnehet, kiljukusina ilmeisesti, Niuvan ainehilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tulla kusemaan meitin mersuihin ja rekkoihin Selective Catalytic Reduction ainnehet, kiljukusina ilmeisesti, Niuvan ainehilla.

        Meitin Sannushka päätti tuplata ulkomaille maksettavat ilmastotukirahat. Se tarkoittaa 250 miljoonaa euroa riihikuivaa jonkun poliitikon tuulimyllynlämmittäjän sukulaisille. Suomi lopetti uuden ydinvoimalan hankkeen ja energiavajauksemme lähentelee 50%.
        Öljy, turve ja kivihiili tulee takaisin käyttöön, tai valot sammuu puolesta Suomesta. Toinen vaihtoehto on nostaa sähkönhinta sellaiseksi ettei köyhäkansa enää voi käyttää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitin Sannushka päätti tuplata ulkomaille maksettavat ilmastotukirahat. Se tarkoittaa 250 miljoonaa euroa riihikuivaa jonkun poliitikon tuulimyllynlämmittäjän sukulaisille. Suomi lopetti uuden ydinvoimalan hankkeen ja energiavajauksemme lähentelee 50%.
        Öljy, turve ja kivihiili tulee takaisin käyttöön, tai valot sammuu puolesta Suomesta. Toinen vaihtoehto on nostaa sähkönhinta sellaiseksi ettei köyhäkansa enää voi käyttää sitä.

        Pitäisi sinun tietää että köyhän kansan sähkölaskut maksaa me veronmaksajat, joten vaikka sähkönhinta nousee se ei rasita köyhien taloutta, toisin kuin palvelualoilla duunia tekevät pienipalkkaiset, töllössä tuli ohjelma jossa oli köyhä, hän kertoi ettei ole koskaan saannut edes 2000 euroa palkkaa, ja hänellä oli neljä ammattitutkintoa,ikää vajaa 40 vuotta...

        Näitä on paljon suomessa.

        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi sinun tietää että köyhän kansan sähkölaskut maksaa me veronmaksajat, joten vaikka sähkönhinta nousee se ei rasita köyhien taloutta, toisin kuin palvelualoilla duunia tekevät pienipalkkaiset, töllössä tuli ohjelma jossa oli köyhä, hän kertoi ettei ole koskaan saannut edes 2000 euroa palkkaa, ja hänellä oli neljä ammattitutkintoa,ikää vajaa 40 vuotta...

        Näitä on paljon suomessa.

        By NumBall HHN 61v.

        Bumba heräsi molemmilla nimimerkeillään, mutta puhut osittain asiaa. Köyhyysraja Suomessa lasketaan olevan 1 229 euroa kuukaudessa. Rajan alapuolelle jäi vuonna 2019 654 000 henkilöä eli 12,1 % väestöstä. Tuo on siis vain raja, eikä tarkoita että Suomen köyhimmät saisivat tuon verran kuukaudessa.
        Tiedän monia yksinasuvia, joilla jää elämiseen kuussa vain 300-400 euroa, kun vuokran omavastuu on maksettu. Heidän sähkölaskunsa maksaa täydentävä toimeentulotuki.

        Matalapalkka-aloilla työskentelevät ovat kaikkein pahimmassa tilanteessa, sillä he maksavat kaiken itse. Kela ja sossu ovat tiukentaneet tukiperusteita rajusti koska Kelalta on rahat lopussa. Ukrainan pakotteet iskee pahiten Suomeen ja syksyyn mennessä tuhansilta on mennyt taas duunit, luottotiedot, kämpät alta ja auto myyntiin.

        Eipä näkynyt pakotteita USA:ta kohtaan kun hyökkäsivät valheiden avulla persianlahdelle ja siellä kuoli yli miljoona ihmistä yhteensä ja kuolee edelleen. Yli satatuhatta siviiliä meni ja bunkkereihin osui luolapommeja jotka tappoi kerralla satoja naisia ja lapsia. Kukaan ei älissyt että nyt ei osteta amerikkalaisia tuotteita ja nyt ei tehdä niiden kanssa kauppaa enää ollenkaan. Vallitsee melkoinen kaksinaismoralismi tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bumba heräsi molemmilla nimimerkeillään, mutta puhut osittain asiaa. Köyhyysraja Suomessa lasketaan olevan 1 229 euroa kuukaudessa. Rajan alapuolelle jäi vuonna 2019 654 000 henkilöä eli 12,1 % väestöstä. Tuo on siis vain raja, eikä tarkoita että Suomen köyhimmät saisivat tuon verran kuukaudessa.
        Tiedän monia yksinasuvia, joilla jää elämiseen kuussa vain 300-400 euroa, kun vuokran omavastuu on maksettu. Heidän sähkölaskunsa maksaa täydentävä toimeentulotuki.

        Matalapalkka-aloilla työskentelevät ovat kaikkein pahimmassa tilanteessa, sillä he maksavat kaiken itse. Kela ja sossu ovat tiukentaneet tukiperusteita rajusti koska Kelalta on rahat lopussa. Ukrainan pakotteet iskee pahiten Suomeen ja syksyyn mennessä tuhansilta on mennyt taas duunit, luottotiedot, kämpät alta ja auto myyntiin.

        Eipä näkynyt pakotteita USA:ta kohtaan kun hyökkäsivät valheiden avulla persianlahdelle ja siellä kuoli yli miljoona ihmistä yhteensä ja kuolee edelleen. Yli satatuhatta siviiliä meni ja bunkkereihin osui luolapommeja jotka tappoi kerralla satoja naisia ja lapsia. Kukaan ei älissyt että nyt ei osteta amerikkalaisia tuotteita ja nyt ei tehdä niiden kanssa kauppaa enää ollenkaan. Vallitsee melkoinen kaksinaismoralismi tässä maailmassa.

        Kuka lienee bumbattaja joka tietää .....

        Täydentävää toimeentulotukea myöntää kunnan sosiaalitoimi ja edellytyksenä ensinnäkin on positiivinen toimeentulotukipäätös kelalta.
        Kela tuolloin myöntää tuen myös sähkölaskuun.

        Näitä minä tiedän monta tapausta selittelyjä on turhan paljon tällä palstalla naapureista, kavereista, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bumba heräsi molemmilla nimimerkeillään, mutta puhut osittain asiaa. Köyhyysraja Suomessa lasketaan olevan 1 229 euroa kuukaudessa. Rajan alapuolelle jäi vuonna 2019 654 000 henkilöä eli 12,1 % väestöstä. Tuo on siis vain raja, eikä tarkoita että Suomen köyhimmät saisivat tuon verran kuukaudessa.
        Tiedän monia yksinasuvia, joilla jää elämiseen kuussa vain 300-400 euroa, kun vuokran omavastuu on maksettu. Heidän sähkölaskunsa maksaa täydentävä toimeentulotuki.

        Matalapalkka-aloilla työskentelevät ovat kaikkein pahimmassa tilanteessa, sillä he maksavat kaiken itse. Kela ja sossu ovat tiukentaneet tukiperusteita rajusti koska Kelalta on rahat lopussa. Ukrainan pakotteet iskee pahiten Suomeen ja syksyyn mennessä tuhansilta on mennyt taas duunit, luottotiedot, kämpät alta ja auto myyntiin.

        Eipä näkynyt pakotteita USA:ta kohtaan kun hyökkäsivät valheiden avulla persianlahdelle ja siellä kuoli yli miljoona ihmistä yhteensä ja kuolee edelleen. Yli satatuhatta siviiliä meni ja bunkkereihin osui luolapommeja jotka tappoi kerralla satoja naisia ja lapsia. Kukaan ei älissyt että nyt ei osteta amerikkalaisia tuotteita ja nyt ei tehdä niiden kanssa kauppaa enää ollenkaan. Vallitsee melkoinen kaksinaismoralismi tässä maailmassa.

        Joo noin köyhän ura on suomessa helppo, ei huolta huomisesta kun yhteiskunta pitää huolen, Suomi on tehnyt lukuisan joukon virheitä, 80 luvulta lähtien, jolloin ilmaiset ammattikurssikeskukset lopetettiin, tämä oli valtava takaisku suomen kansantaloidelle, jos et saannut töitä, menit kurseille ja ainakin jotain opit siellä, sait jopa ilmaisen ylläpidon, aamupala, päivälläinen ja illallinen tulivat kuin manulle illallinen, vielä iltapalalla käyntikin meni valtionpiikiiin, tiedän monia jota kävivät useita kursseja, hitsaria, muuraria, maalaria olennasta on se että ihimisiä ei jätetty kotiin makaamaan, jolloin pääsit eteenpäin elämässä... Ja näitä virheitä on vinopino, muitakin muistan kun työantajani lahjoitti traktoreita afrikkaaan, siellä ne oli vuoden päästä vielä samassa paikassa minne en oli jätetty, kun ei kukaan osannut niitä ajaa, tai edes halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lienee bumbattaja joka tietää .....

        Täydentävää toimeentulotukea myöntää kunnan sosiaalitoimi ja edellytyksenä ensinnäkin on positiivinen toimeentulotukipäätös kelalta.
        Kela tuolloin myöntää tuen myös sähkölaskuun.

        Näitä minä tiedän monta tapausta selittelyjä on turhan paljon tällä palstalla naapureista, kavereista, jne.

        Turhan hyvin tunnut tietävän miten toimeentulotukipäätökset tulee siellä Chiang Maissa...? Taitaa olla paraikaa sitä omakohtaista kokemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan hyvin tunnut tietävän miten toimeentulotukipäätökset tulee siellä Chiang Maissa...? Taitaa olla paraikaa sitä omakohtaista kokemusta.

        Vittuilun voi lopettaa jos ei tahdo palautetta.
        Asumispaikkakunnnalla ei ole merkitystä mitä tietää ja mitä ei tiedä.
        Mikäli sinä olet kiinnostunut enemmänkin toimeentulotuista, niin lue kelan julkaisut ja lopeta selittelyt että naapuri...kaveri....serkun tyttö....ym.


    • Anonyymi

      Elektrolyyttinen Vety,

      ei akkuauto,

      TULEVAISUUS

      • Anonyymi

        Ei käy viherhipeille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe