Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lukuisamman+kerran,+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+vaikka+te+kaikki+Pattayan+rakkaat,+kun+joukkonne+päämiehenä+toimii+Neito+2010+mieheksi+ryhtyneenä+ja+taloutensa+saattanut+tasolle,+että+kykenee+olemaan+mies+sanojensa+takana.
Mikäli+Neito+ei+kykene+aloittamaan+miehisyyttään+valokuvilla+Thaimaan+kauneimman+ollen+suomessa+juhannuksena+ja+jouluna,+niin+vaihtoehtona+on+valokuva+kylän+komeimman+talon+vedenpudistushuoneesta+hippitatuoinnilla+ja+sama+uima-altaaltaan+tatuoinnillaan+ja+taustalla+talo,+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo.
15.04.2021 14:33
Hauskan+mutta+varsin+ristiriitaisen+kommentin+sait+aikaiseksi+kahden+rivin+kirjoituksellasi.
13.04.2021 17:55
Jaa+taisin+minä+mersukuvan+pistää+ja+kukkamarketista+muistaakseni,+sekä+monta+muuta+joita+en+viitsi+luetella.
13.04.2021 17:23
Olen+aijannut+kuitin+kerran,+mutta+palautteen+johdosta+se+on+toistaiseksi+viimeisin.
Vastakysymys,+mikä+saa+sinut+uskomaan+että+on+olemassa+kylän+komein+talo,+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo?
13.04.2021 17:21
Älä+nyt+hyvänen+aika+Numba+ala+uskomaan+ton+Nollan+juttuja,+sehän+on+tämä+helkamauunin+toistaja+tyhannen+facekaverin+valikoiduilla+valokuvilla.
Koska+oot+viimeksi+nähnyt+Nollan+aijauksen+jossa+esimerkiksi+niitä+typeriä+tatuointeja.
Mulla+ei+mee+läpi+yksikään+sen+jutuista.
Olenko+todennäköisesti+paljoakaan+puhunut+palturia?
En+ole,+jos+nyt+hieman+valkoisia+maustettuja+valheen+murusia,+mutta+niiden+tarkoitus+on+ollut+vain+.....+en+viitsi+sanoa+koska+jokainen+täyspäinen+havaitsee+niiden+tehokkuuden+pikkusielun+toiminnassa+24/7.
Tuo+synttärijuttu+tosiaan+onkin+hupaisa+sattuma+josta+olen+myös+naamailua+lukenut+ja+sen+johdosta+oheinen+askarteluni.
+https://aijaa.com/IjuuMt
13.04.2021 17:14
Jaahas+että+sihteeri+sitten+jatkoi+piipittäen.
Kuten+sanoin,+moi+minun+puolestani.
13.04.2021 04:04
Mitä+mahtanee+päivystys+tarkoittaa+kun+me+molemmat+samaan+aikaan+3:17+kirjoitettiin+eri+aloitusten+alle,+mutta+naamaile+mitä+naamailet.
Kuules+kun+me+nyt+kahdestaan+ollaan+aamuvirkkuja,+niin+laitettaisko+juttu+pakettiin?
Mene+nyt+muutamia+askelia+sinne+vedenpuhdistamoosi+ja+ota+selfie+tatuoidusta+hippimerkistä,+sekä+sama+sen+jälkeen+altaasi+kupeeseen+niin+että+kylän+komeinkin+näkyy.
Kun+nämä+aijaat,+niin......
Minä+laitan+Kuksani+tuohon+romumersun+etulokasuojan+päälle+vierellä+ollen+yksi+laatupyöristämme,+otan+kuvan+joka+niin+että+molempienajoneuvojen+rekisterikilvet+näkyy+ja+aijaan.
Mikäli+kuviesi+sijaan+joudun+lukemaan+alituista+jotain+piipitystäsi,+niin+en+vastaa+siihen+vaan+juon+kupposen+kaffia+Kuksastani+ja+potatopotato+....+eli+moi.
13.04.2021 03:46
Paljon+sanoja+taasen+mutta+vastaan+tuohon+toiseen+oireiluusi+skenaariosta+ja+muistutan+maininnastani+konkurssitsunami,+sekä+mikäli+muistan+oikein+niin+olet+kertonut+kyvystäsi+tunnustaa+olevasi+väärässä,+joten+miten+ne+kassat+laulaa,+vai+muistellaanko+Tamin+viisasta+sanontaa+että+...+no+toki+sinä+sen+tiedät.
13.04.2021 03:37
Kävitkö+koivunjuurella+pisillä+ennen+vai+jälkeen+kirjoituksesi?
13.04.2021 03:20
Aloittajalle+sydämellinen+kiitos+ja+hatunnosto+kuten+tapana+sanoa,+ai+että+mistäkö?
No+siitä+että+aloittaja+hallitsee+taitolajin.
Voisipa+sitä+tässä+samalla+jotain+lausahtaa+muihinkin+keskustelusarjoihin,+mutta+antanee+olla+koska+kyllä+niissä+juntti+oireilee+ilman+ruokintaakin.
Jos+joku+ihan+oikeasti+on+kiinnostunut+esimerkiksi+mikä+on+täällä+Thaimaassa+joidenkin+maanviljelijöiden+ahdinko,+niin+lukekaapa+Kerosen+tuere+artikkeli.
Ystävällisin+terveisin.
13.04.2021 03:17
"Kuten+olen+sanonut"..."Kuten+lupasin"..."Ainoa+ehto+edelleenkin".
HöpöhöpöFeikki.
Olen+pari+vuotta+sitten+"sanonut"+että+tervetuloa+toimittamaan+20+donaasi+tänne+Chiang+Maihin,+kun+vain+osoitat+uskottavuutesi+selityksillesi,+eli+tunderisi+aijaten+suomen+juhannuksesta+ja+joulusta.
Sinä+et+kykene+mihinkään+muuhun+kuin+feikkeilyyn,+mutta+KUTEN+SANON,+jatka+toki+koska+kaipaat+myötätuntoa+tällä+palstalla+fanittaen+itse+itseäsi.
Ritiläristeykseen+hippitatska+näkyvissä+ja+vedenpuhdistamoon+hauis+pulleana,+sitten+näps+näps+sillä+sun+maisemakameralla+johon+stanssaat+sitten+ajan+ja+päivän+vasempaan+alakulmaan.
Terveisiä+somekavereillesi+apina.
08.04.2021 18:48
Aikanaan+olen+sanonut,+koska+sinä+ajattelet+Kuksaa+ja+laatupyöriämme+ilman+kuviakin+elämäsi+tappiin+asti.
Mitäs+mieltä+muuten+olet+siitä,+että+kylän+komeimmassa+talossa+on+haaveilluusiouima-allas,+joka+valokuvauskiellossa+muilta+osin+kuin+ritiläristeyksestään?
Tule+ihmeessä+rantahuvilalle+Neidon+kanssa,+kun+hän+on+vapautunut+internetpuolustuskaartistaan+ja+ryhtynyt+mieheksi.
06.04.2021 12:20
Jos+kykenet+asiaa+käsittelemään,+niin+vastaisitko+tuosta+päivystyksestäsi+joka+tällä+kertaa+oli+10+minuuttia?
06.04.2021 10:50
Kiitos+Numba+ajokorttimaininnasta.
En+viitsinyt+kyseiseen+vanhakorttiasiaan+kantaa+ottaa.
Ollaan+näemmä+yksi+ja+sama+henkilö+perusteella+samat+herjat.
Tuolla+herjaperusteella+20+rakasta+on+yhdistynyt+yhdeksi.
En+viitsi+muuta,+moi.
06.04.2021 10:34
Siinä+kohtaa+missä+Neidinkin+kortin+etunimi+näkyy,+katso+tarkkaan,sitäpaitsi+minun+etunimeäni+en+sinulle+anna+tiedoksi.
02.04.2021 10:55
Kiitos+ystävällisestä+kommentista+johon+kohteliaasti+lausun,+että+sinulla+ei+ole+edes+jonkun+toisen+vanhoja+kortteja+passista+puhumattakaan,+mutta+taasen+mikä+pääasia,+sinä+ajattelet+minua+myös+pitkänä+perjantaina+ladaten+noita+kateellisia+ja+katkeria+purskahduksiasi.
Kuksan+aika+tulee+aikanaan+olen+sanonut,+koska+sinä+Kuksattelet+ilmankin.
Koska+narahtaa+kossunkorkki?
02.04.2021 10:50
Minun+korteissa+ei+ole+osoitetta,+mutta+numerosarjoja+kuten+kerroin.
Aikana+jolloin+ensimmäiset+korttini+hankin,+niin+vaimollani+oli+talonkirjat+jossain+huitsissa,+jonne+minutkin+kirjattiin+vaikka+siellä+taisi+asua+ainoastaan+joku+mummunsa+serkku.
Sittemmin+tietysti+on+kaikki+kirjattu+nykyiseen+osoitteeseemme,+mutta+se+ei+välity+kaikkiin+asioihin+automaattisesti,+vaan+muutoksista+täytyy+ilmoittaa+itse+jos+katsoo+aiheelliseksi.
02.04.2021 10:03
No+terveppä+mieheen+yksikkökaksikon+toinen+osapuoli,+katsos+kun+meillä+nuo+eläkekortitkin+hieman+erilaisia.
Joku+kysyi+mitä+korttien+takapuolella+ja+katsahdin.+Eipä+paljoa,+toisessa+moottoripyörän+kuva+ja+toisessa+kolme+eri+kokoluokan+autoa,+sekä+numerosarjoja.
Kyllä+olen+asunut+mutta+näille+vihreille+nuorikoille+nämä+korttiasiat+on+vielä+niin+"jänskiä"+että+aiheenaan+Jari+lahdesta+Aasina+vallan+aiheeseensa+takertunut.
Joo+rauhaisaa+pääsiäistä+sinne+Hua+Hiniin+myös+vaimollesi+minun+vaimolta.
Se+muuten+tuo+Harrikkakateus+on+hauska,+kun+Neito+taasen+avautui+tavallaan.
Moips.
02.04.2021 09:37
47+mallinen+HD+maksaa+tänä+päivänä+enemmän+kuin+sun+haaveilluusiodugati.
02.04.2021 08:35
Kuules+Aasi,+seuraavassa+hieman+muistin+virkistämiseksi.
Ensinnäkin+tällä+palstalla+minun+lisäkseni+lausahtelee+ainoastaan+yksi+täysjärkinen+ja+hän+on+Numba.
Aikanaan+minun+vaimoani+hutsuteltiin+ja+kerroin+tuolloin,+että+korkoa+korolle+tulee.
Lieneekö+tuo+koronkorko+tähän+mennessä+tuottanut+montako+sataatuhatta+sanaa,+en+tiedä,+mutta+a-pesu+on+ollut+totaalisen+onnistunut.
Sinäkin+Aasi+piipitysvollotit+ylläpidolle+valituksistasi+ja+jopa+rikosilmoituksen+ilmoitit+tehneesi.
Tänä+päivänä+nämä+minun+vaimoni+hutsuttelijat+ovat+kovasti+herrasmiehiä+nokka+roikollaan,+kun+minä+lumputtelen.
Minä+en+ole+myöskään+kirjoitellut+omista+ajokorteistani,+mutta+kyllä+minulla+kortit+on.
En+tosin+ajele+laatupyöriämme+ajokorteilla,+kuten+tyhmyyttäsi+kysymyksen+esität.
Ps.+Tuo+.?+pistekyssäri+muuten+on+kovin+tarttuva+kirjoitustyyli.
01.04.2021 10:56
53 / 81