Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
416
Kommenttia
1803
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lue+aloituksen+otsikko+aivoton+apina.
18.12.2021 17:35
Keräät+siis+toisten+vaimojen+kuvia+mainitussa+failissasi+ollen+tusina.
On+myös+huomattu+sinulla+olevan+facesta+imuroituja+naisten+kuvia.
Huippu+kuitenkin+että+olet+ryhtynyt+isukiksi+internetimuroiduille.
No+harrastuksensa+kullakin.
18.12.2021 17:05
En+katsele,+minä+arvostelen+oman+mieleni+mukaan+en+arvostele+toisten+arvosteluja+kuten+sinä.
Minun+vaimoani+on+arvosteltu+joten+....
Miten+sinun+vaimosi,+laitappa+kuvaa+arvosteltavaksi.
18.12.2021 17:02
Minun+mielestäni+TT:n+marssilaisen+näköinen+on+luihulumppu+mutta+sopii+toki+TT:lle+TT:n+ollen+myös+pelkkä+hukkapala.
Me+leikkaamme+nurmikkomme+itse+täällä+yhdessä+maailman+parhaassa+...+no+sinähän+luet+kaikkia+matkailuarvosteluja+niin+tiedät.
18.12.2021 16:55
Kyllä+ainakin+tämä+Sensei+kykenee+keskustelemaan+Neidin+kanssa+kun+vain+Neito+itse+kykenee+keskustelemaan+asiasta+vaihtamatta+puheenaihetta,+sekä+tämä+Sensei+neidon+tavoin+ei+tarvitse+sinun+kaltaista+apulaista+huutelemaan+anona+puskista.
18.12.2021 16:51
En+ole+osallinen+keskusteluun+ja+nuo+sun+tunnustukset+huvittaa.
Sinä+sen+sijaan+annat+ainakin+vinkkiä+olevasi+lappalainen,+no+ainakin+sulla+lienee+kuksa+siis+pienellä+koolla.
17.12.2021 11:17
En+ole+ottanut+kantaa+vaneriasiaan.
17.12.2021 11:09
Muistin+virkistämiseksi,+ei+riidan+haastamiseksi+sinun+kanssasi.
Etsi+itsellesi+riitakumppani+jostain+toisesta+saadaksesi+päivittäisen+tarpeesi+tyydytettyä.
17.12.2021 11:06
Hauskaa+luettavaa,+todella,+juntti+aakeelta+ja+laakeltaa+avautuu.
17.12.2021 10:35
Kosteus+ja+vetolujuus+on+kaksi+eri+asiaa.
17.12.2021 10:25
Moi.
Olenhan+minä+sanaillut+liikenteestä,+tosin+aiheena+enemmänkin+autoileva+turre+vuokramopoilijana,+joka+tuotti+motoristeja+kuin+sieniä+sateella+viitaten+rakennusammattilaistenkin+lisääntymiseen.
Suomessa+voidaan+pitää+harvinaisuutena+että+nähdään+kolari,+puhumattakaan+että+näkee+kun+motokuski+tai+lavamatkustaja+lennähtää,+tai+loukkaantuneita+/+hengettömiä+pitkin+raittia.
Täällä+liian+moni+on+nähnyt+ja+ehkä+montakin+kertaa,+sekä+todellakin+täysin+käsittämätön+määrä+ihmisiä+jotka+onnettomuuksissa+tavalla+tai+toisella+osallisia.
En+ole+viitsinyt+aiheen+keskusteluun+kovastikaan+osallistua+syystä,+että+Rakkaalle+on+syntynyt+ongelmaa+enemmälti+muut+aihetta+sivuuttavaan+kuten+onko+puukuulaistuin+ja+karvalakki+ym.+liivijengiä.
17.12.2021 10:05
No+joko+Numba+uskot+mitä+olen+sanonut+...+sama+tyyppi,+monta+nikkiä?
Nuo+ihan+kaikki+Neitosen+klooneineen+rakennusjutut+on+enemmänkin+vitsejä+aattele+ny,+kaksi+ok-taloa+rakentanut+ja+voi+valtavaa+kuinka+paljon+sanoja+niistä+Eedeni+mukaanlukien+ja+sitten+seuraavassa+vaiheessa+onkin+työväenopiston+rakennusmestari+joka+papereitaan+tarvinnut+vain+omissa+kohteissaan+.....+siis+missä+omissa+kohteissaan?
Teeteenä+ilmoitti+minkä+ikäisenä+ja+kuinka+helppoa,+mutta+minä+olen+valmistunut+amiksesta+mopoikäisenä+ja+mennyt+tekulle+17+vuotiaana.
Ei+todellakaan+ollut+helppoa+opiskelu,+joten+nuo+iltakouluselittelyt+omaan+arvoonsa.
On+noita+esitettyjä+kaiken+maailman+mittalaitteita+toki+olemassa+tarkoituksiin+joihin+ne+on+kehitetty,+mutta+betonin+vetolujuuksia+ei+kukaan+mittaile+hyvänen+aika+ennen+parketin+asennusta,+sen+nyt+tietää+jokainen+joka+yhdenkin+huoneen+parketit+on+asentanut,+ei+tarvitse+olla+edes+rakennusmestari.
450+neliöö+tolppien+nokassa+olohuonekorjeudella+8+metriä+ja+kuten+kuvasta+ilmeni+betonipalkkien+ja+pilareiden+dimensio+sama+kuin+suurissa+kauppakeskuksissa+on+havaittavissa+.....+funtsi+vähän+mitä+tuubaa+lykkää+Neito.
En+usko+edes+lattialiipaukseen+uima-allas+....+seli+seli+selitysten+jälkeen.
Jätti+uhkailut+väliin,+saas+nähdä+koska+taas+kiehuu+kun+ininää+kuuluu?
17.12.2021 02:49
Kirjoitin+omasta+puolestani,+en+toisen+puolesta+kuten+sinä+internetkovis+anona.
15.12.2021 20:36
Tervetuloa+kakaroiden+isukki+....+sitä+ennen+vain+....+räps+räps+....+kuumakalle+Eedenissä.
15.12.2021 19:54
Miten+on+urospuolinen+Neito+2010+tämä+suunta?
Ota+mukaasi+rakas+totuustarkkailijasi+niin+poistutte+sinä+bandana+ja+ystäväsi+kävelee+elämänsä+viimeiset+päivät+polvinivelen+toimien+täällä+Chiang+Maissa,+niin+ja+ota+toki+turvaksesi+työpäällikkökloonisi+joka+voi+videoida+kun+itket+....+mutta+sitä+ennen+....+räps+ja+räps.
15.12.2021 19:50
Bing+......+miten+perheenyhdistäminen+sujuu?
Onko+tehtäväsi+muuttaa+puheenaihetta?
15.12.2021 12:39
Neidon+elämään+vahvasti+on+kuulunut+sos+ja+rintamamiestalo,+isän+alkoholismi+ja+monen+monta+hänen+omaa+ongelmaansa,+kuten+mielisairaus,+kateus+ja+katkeruus.
Alan+ymmärtämään+miksi+nimenomaan+mainittuja+hän+toistaa+ja+esittää+niiden+olevan+vastapuolensa+elämää.
15.12.2021 12:19
Jaahas+että+silleen,+nyt+täytyy+Neito+hyvä+päivittää+taasen+omaelämänkertaa+noiden+lasten+suhteen,+kun+eka+exä+ei+aiemmin+ollut+tokan+exän+tyttären+äiti+mersumusoineen+ja+perintöineen.
15.12.2021 11:57
Nyt+kyllä+Numba+pahasti+häiritset+Neidon+kiinteistöjen+hintakehitysseurantaa+hänen+ollen+ostamassa+palan+paratiisiaan.
15.12.2021 11:32
Pääkalloni+etupuolella.
Etkö+löydä+riitakumppania+vaikka+naapuristasi+internetin+sijaan,+kun+exäsi+kään+ei+kovin+kauaa+ole+sinua+katsellut?
12.12.2021 08:07
53 / 91