Vapaa kuvaus

Aloituksia

385

Kommenttia

1720

1. Katsos+vaan+tämähän+on+mukavaa,+että+täällä+on+ainakin+yksi+laatutietoinen+minun+lisäkseni,+joten+laitetaanpa+hieman+laatusanaa+palstalle.Normaali+heteromiehet+tällä+palstalla+paljonkin+aiheesta+ollut+mielipidettä+ja+moni+pitää+sporia+tyttöjen+mopoina,+mutta+ei+huomaa+että+"tytöllä"+on+jalkojen+välissä+enemmän+kuutioita+kahdessa+pytyssä+kuin+rakkaan+nelipyttyisessä+polttoainetta+säästävässä+perheautossaan.Äänistä+ensin+ja+todellakin+sinulla+on+ollut+huippuhuilut.Täällä+Chiang+Maissa+ja+varisinkin+myöhäiseen+aikaan+ja+yölläkin+on+kiusallista+saapua+kotiin+aiheuttaen+naapuruston+heräämisen+tai+muuten+häiritsemisen+samalla+alueella+jatkuvasti,+siksi+mulla+isoissa+molemmissa+pyörissä+Kess-Tech+elektronisesti+säädettävät,+jolloin+pystyy+ajamaan+lähes+äänettömästi.Muitakin+käytännön+juttuja+tulee+huomioida+joista+nyt+mainitsen+nämä+kanttrarellit+keskellä+väylää+ja+kadun+sekä+pihan+korkeuserot,+jotka+joskus+varsin+runsaat.Harrikka+on+madallettu+vaimon+käyttöön+sopivaksi,+jolloin+kokematon+saa+sen+"mahastaan"+kiinni+kanttarelliin.Kun+tullaan+pihan+suunnasta+kadulle+niin+pitkät+pakoputket+laatikkojen+alla+kolahtaa+pahasti+trutuaariin+ja+pahassa+tapauksessa+vaurioituu.Sama+ongelmahan+on+autoissa+joissa+maavara+säädetty+olemattomaksi+ja+niitä+nuoriso+suosii+täällä.Simppeli+ratkaisu.+painallus+säätimestä+ja+takapää+nousee+ennalta+säädettyyn+korkeuteen+10+sekuntia+ja+palautuu+automaattisesti.Peilien+valinta+on+myös+yksi+tärkeä+pointti.Täytyy+olla+kaksiosaiset+ja+selkeät,+myös+kooltaan+normaalia+isommat,+koska+takana+ja+sivuilla+yleisimmin+tapahtuu+enemmän+kuin+edessä,+joten+täytyy+olla+koko+ajan+tietoinen+mitä+ympärillä+joka+puolella+tapahtuu.Siitä+tulikin+mieleeni+hauska+juttu,+että+eräs+asensi+venhoonsa+webbikameran+koska+rahtilaiva+peitti+auringon+ja+päästi+äänen+tuut+tuut.Siis+moottoripyöräillessä+todellakin+täytyy+tietää+mitä+myös+takana+tapahtuu+että+ei+tapahdu+tuut+tuut+kun+joku+rekka+tulla+tormoottaa+täysillä+takarenkaaseen.Näin+tällä+kertaa,+moips.
  2. Jaahas+että+se+anonyymi+siellä+junttilassa+on+aloittanut+viikonloppunsa+varsin+aikaiseen+kellonaikaan.Vastataanpa+että+ei+purkaus+aivan+harakoille+mene.Neiti+Buudelista+olen+samaa+mieltä.Cha+Amin+tontti+oli+vaimoni+saamaa+perintöä,+oletko+sellaisesta+joskus+kuullut?Se+että+vaimoni+on+omasta+mielestäni+kaunis,+sekä+opiskellut+itsellensä+ammatin+voin+toki+sinulle+kasvotustenkin+kertoa.Tosin+ongelmana+on+se,+että+olet+itse+sitä+mistä+muita+syytät,+eli+anonyymi.Hyvää+viikonloppua.