Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Hauskaa+kun+aina+sinun+täytyy+Senssutella+kun+vänkäät+Numban+kanssa,+olen+näemmä+tehnyt+sinuun+suuren+vaikutuksen.Poikasi+siis+on+nyt+20+v+ja+ollut+opissasi+aikoinaan+pari+vuotta,+sekä+sinä+olet+nyt+ollut+täällä+thaimaassa+yli+10+vuotta+....+etävalmennuksesi+on+tehokas.Minulle+riittää+vaimoni+Buddhalaisuus,+en+yritä+niitä+oppeja+omaan+elämääni+soveltaa,+tosin+arvostan+korkealle.Mitä+tulee+salaisiin+tontteihin,+niin+onhan+sinullakin+sellainen+ja+valokuvauskiellossa,+koska+sekin+on+vain+henkien+talo+sairaassa+päänupissasi.Hauska+ilmiö+josta+olen+Numban+kanssa+100+%:sesti+samaa+mieltä,+sinä+olet+kateellinen+ja+katkera+ainut+rakas+tällä+palstalla+samoine+juttuinesi+nimimerkistäsi+huolimatta,+ei+ole+mahdollista+popula+joka+jauhaa+samaa,+samaa,+samaa,+ja+samaa+totuustarkkailua+samoin+sanakääntein+vuosikausia.
  2. Voi+kuinka+mukavaa+on+huomata,+että+minua+ajatellaan+ja+vallan+ääneen+nauretaan,+se+lämmittää+mieltäni,+kiitos+siitä.Mikä+voisikaan+olla+järkevämpää+viikonlopun+viettoa+kaamoksessa,+kuin+ajatella+minun+elämääni+moninaisin+ajatuksin,+olen+vallan+otettu+saamastani+huomiosta+arkien+osalta,+mutta+kun+mainittua+tapahtuu+viikonloppunakin,+niin+täytynee+antaa+erittäin+suuri+kiitos.Moottoripyöräily+ainakin+otsikon+osalta+ja+sen+hiirimainintaan+viitaten+totean+kuten+aiemminkin,+että+kyseisen+kaltainen+asenne+on+normaalia+harrikkakateellisille,+eikä+se+voi+aiheuttaa+aiheesta+vastavuoroista+asianmukaista+keskustelua+aiheesta.Uudistan+aiemman,+että+kun+keskustelukumppanin+tiedot+perustuvat+ainoastaan+musta+tuntuu+ja+rintaliiveihin,+sekä+Laatupyörien+pulttien+sinkoiluun,+niin+ei+ole+aihetta+varsinkaan++sananvaihtoon+anon+kanssa+tällä+foorumilla+enempään.Mitä+tulee+varsinaiseen+normaaliheteroiden+tänne+Thaimaahan+matkailuun+ja+haaveilluusioasumiseen,+niin+seuraavaa+totean+ja+olen+100+%+oikeassa,+eikä+asia+muuksi+muutu+anosivuhuuteluilla.Tällä+palstalla+ei+tulla+koskaan+näkemään+seuraavia+valokuvia+illuusiohenkilön+Neiti+2010+Loppuuntaputellun+toimesta:Tinder+Suomessa+juhannuksena+ja+jouluna.Tinderin+mainittujen+illuusiomatkojen+leimoja+passissaan.Neidon+2010+ja+haavevaimonsa+passeja+leimoineen+samassa+valokuvassa.Neidon+kylän+komeinta+taloa,+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo.Neiti+2010:n+talon+pihalle+rakentamaa+hotellin+uima-allasta+siten,+että+samassa+kuvassa+Neito+kauniine+tatuointeineen+tuttipullo+kädessään.Moottoripyöräilyä+koskien+ei+tule+koskaan+olemaan+Neidon+haaveducati+parkissa+valokuvaten+varvasallas+taustalla.Tiedän+palautteen+olevan+peililausuntoja+Kuksastani,+joten+uudistan+vaikka+se+ei+ymmärrykseen+asti+menekään,+kyllä+te+aikanaan+saatte+minulta+kuvia+mutta+ette+aikana+jolloin+Senssuttelu+ja+Kuksattelu+toimii+automaattisesti+ilman+kuviakin.Mukavaa+viikonloppua+teille+matkailupalstan+parissa+sinne+Suomeen,+meidän+perhe+täällä+Thaimaan+Chiang+Maissa+sen+sijaan+harjoittaa+face-to-face+sosiaalista+kanssakäymistä+Thaimaalaisten+kanssa.
  3. No+mukavia+kysymyksiä+anoidiootilta+taasen,+joten+vastataanpa.Vetoon+toki+pääsee+mukaan+ja+olisikin+hyvä,+että+joku+auttaisi+Neitiä+rahallisesti+että+kykenee+oman+osuutensa+kartuttamaan+esittämälleen+tasolle.Lippujen,+kuittien+ja+passien+väärentämisitä+ja+tavoista+olen+jo+riittävästi+kuullut+sinulta,+joten+hyödynnä+omia+tietojas.Ai+että+mitä+syytäkö,+no+sitä+syytä+että+yrittää+illuusioida+olevansa+täällä+thaimaassa+kylän+komeimmassa+talossa+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo+ja+että+pihassa+vanhasta+matkamuistokuvasta+sepitetty+uima-allas.Ei+sinun+rakas+tarvitsekaan+keksiä+miksi+en+ole+sinulle+laittanut+kuvia,+keksi+sen+sijaan+miksi+sinä+et+ole+laittanut+kuvia.Kuksaa+olen+sinulle+tarjonnut+a-pesuna+ja+sinähän+poju+kuksattelet+koko+loppuelämäsi,+se+on+minun+määräykseni+ja+sinä+tottelet+24/7.Kyllä+huomaan+että+kukaan+muu+ei+epäile+kympin+tarinoita+ja+se+minua+huvittaakin+että+kaikki+uppoaa,+kukapa+itseään+epäilisi.Se+mitä+sinä+tiedät+facesta+on+toinen+juttu+ja+niinhän+tuossa+44+joka+myös+on+kympin+asiamies+vahingossa+oli+kirjautuneena+CHLANGIKSI,+joten+se+siitä+tietämyksestä.Sinä+kysyt+paljon+ja+tuossa+vastaukset,+joten+sallinnet+yhden+kysymyksen?Kerroppa+miksi+ei+kiinnosta+tuttipullo+varvasaltaan+ylimenokourun+kohdassa+ja+kliks?Sinäkin+aina+kysyt+ja+annat+vastauksen+samantien,+joten+kerron+miksi+ei+onnistu+varvasallaskuva,+no+siksi+että+se+on+täällä+thaimaassa+hotellin+pihassa+ja+Neito+Savossa.