Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sallittaneen+hieman+jatkaa+että+vaikka+olenkin+äidinkieleltäni+kuten+mainittu,+niin+sanavalintasi+"Parhausjärjestys"+hymyilyttää.
Toiseksi+kun+rankaat+jotain+kuuluisaksi+ensin+muuttaen+sanotun,+niin+muistanet+omat+kuuluisat,+että+mikäli+ei+kestä+muutaman+kuukauden+liiketoiminnan+alamäkeä,+niin+parempi+laittaa+pillit+pussiin.
Mikäli+sinulla+on+tavoitteena+saada+alkolla+polttamasi+sbugeaivot+jonkun+verran+toimintakykyisemmiksi+vielä+elämäsi+aikana,+niin+suosittelen+jättämään+vähemmälle+kaiken+tuon+maailmantilanteen+opiskelun+ja+erottamaan+toisistaan+kaksi+eri+henkilöä,+kokeile+vaikka+lieneekin+sinun+aivoillesi+ylitsepääsemätön+yhtälö.
Pistetäänkö+Dille+pieni+leikkimielinen+kisa+pystyyn+?
Aijaan+sun+nautittavaksi+vaimoni+thaipassin,+jonka+sivujen+välissä+vaikka+5+Hoffia+ja+varmuudella+varjot+kunnossa.
Sinä+vastavuoroisesti+aijaat+oman+vaimosi+passin,+jonka+sivujen+väliin+olet+tuikannut+yhden+samuraimiekkasi+kärjen.
Eikös+olekin+hupaisa+pieni+kuvaleikki,+joten+jään+odottamaan+kuvaasi,+simppeliä+eix+vaan.
18.08.2020 10:06
Ai++että+kuuluisat+manaamat?
Kuules+Loppuun+taputeltu+2010+/+44+/+CHLANG,+kirjoittele+viisauksiasi+ja+muista+toki+oman+pikku+egosi+pönkittämiseksi+aina+heittää+irvailu.
Korjaan+nyt+kuitenkin+hieman+ja+annan+sinulle+aihetta+toisella+ja+kolmannella+jne.+persoonallasi+jatkaa.
Olen+vain+todennut+totuuden,+että+tulee+konkurssitsunami+tänne+ja+sellainen+myös+tuli,+sekä+edelleenkin+on.
En+ole+lähtenyt+asiassa+mitään+maailmantilastoja+tutkimaan+selvässä+asiassa.
Meidän+perhe+on+asiassa+toiminut+siten,+että+kukaan+läheisistämme+eikä+työntekijöistä+ole+joutunut+ahdinkoon,+se+ei+ole+ollut+halpaa,+mutta+rahalla+on+kerrankin+ollut+parasta+mahdollista+käyttöä,+mitä+rahalle+voi+ajatella.
18.08.2020 09:45
No+niin+että+silleen+pääsi+käymään+Neiti+2010+Näppärelle.
Dillellä+onkin+aikamoinen+työpäällikkö+asiamiehenään+ja+ystävänään.
Voi+voi+kun+nyt+vuosien+illuusiorakennus+sortui+yhdellä+pienellä+näppäilyvirheellä.
Se+on+sitten+Namit+loppuun+taputeltu.
Nyt+sitten+voikin+palata+lähtöruutuun+jauhamaan+Niuvaa,+Amaliaa+ja+sen+sellaista+muuta+Pattayan+rakkaan+sydämellä+olevaa+viisautta.
Terveiset+täältä+Thaimaan+Chiang+Maista+näillä+sanoin.
16.08.2020 18:49
No+mutta+oikein+hyvää+huomenta+sinne+suomeen+sitten+kun+heräätte,+täältä+saunan+terassilta+Phuketista+toivotan.
Saas+nähdä+mitä+savusaunoja+Kläpillä+aiheesta.
Joo+tosiaankin+saunaan+yleensä+mennään+syystä+tai+huvikseen+ja+kuumuus+on+se+juttu,+mahtava+oivallus+kertakaikkiaan.
Vallan+sietämättömän+kuumaakin+täytyy+olla.
Tuli+mieleeni+yksi+toinenkin+kulttuuri,+nimittäin+Pattayalainen+ruokakulttuuri+johon+olennaisena+osana+kuuluu+annosten+valokuvaus+ja+hintaväittelyt,+mutta+mutta+on+myös+ruotsalais-suomalainen+Ikean+lihapullakulttuuri+tarjolla+sielä+missä+kassat+laulaa.
Junttien+parisuhdekulttuuri+onkin+sitten+aivan+oma+kulttuurinsa.
Jatkaa.......+moi.
05.08.2020 02:18
Katsos+vaan,+täällähän+joku+on+veikeän+aloituksen+bablannut+rakkaiden+pohdittavaksi.
Saas+nähdä+mitä+ADHD+Multimiljonäärin+exä+piipittää+aiheeseen,+kun+heräilee+suomen+suvessa+namin+varvasaltaan+viereisessä+talossa+sohvalta+olohuoneessa,+johon+huoneeseen+mahtuu+omakotitalo.
Harmi,+että+kamera+tippui+altaaseen+juuri+kun+oli+imuroinut+norsukuvan+ja+vauva+sanonut+huuhaa.
01.08.2020 02:49
Voi+rakas+sinua,+sehän+tarkoittaa+sitä+että+olen+kuvaillut+täällä+aikana+jolloin+sinä+olit+vielä+peruskoulussa.
27.07.2020 08:15
Toinen+Sensei+täältä+pienoisen+hyvä+Neiti.
Olen+sanonut+enkä+kirjoitustesi+johdosta+mieltäni+muuta,+osoitat+edelleenkin+olevasi+arvostettujen+lajien+häpeäpilkku,+vaikka+yritätkin+pönkittää+noilla+pientä+egoasi.
Olet+kertonut+sadat+katutappelusi+ym.+laakista+katuun+ohikulkijan+jne.
Ymmärrettävää+mikäli+työn+johdosta+joutuu+käyttämään+taitojaan+tatamin+ulkopuolella,+mutta+sinä+koet+hienoksi+kaiken+väkivallan+kaikissa+tilanteissa+ja+olemuksesi+osoittaa,+että+hakeudutkin+sellaisiin+tilanteisiin.
Normaali+ihmiset+ei+joudu+tilanteisiin+koko+elämänsä+aikana,+joita+sinulla+satoja.
Sinulla+on+kaksi+pahoinpitelytuomiota+ja+olet+jopa+niistä+ylpeä.
Mitä+tulee+sinun+Pandailuun+toimestani,+niin+tapaamisaloitteen+olet+tehnyt+sinä+tarjoten+rahaa+ja+minä+olen+sen+hyväksynyt+edellyttäen+sinulta+muutaman+valokuvan,+mutta+et+ole+kyennyt+mainittuun.
Kyllä,+minä+tiedän+miten+kaltaisesi+kuumakallet+yli-itsevarmat+paniikkihäiriöiset+tipahtaa+laakista,+minun+ei+tarvitse+sinun+tavoin+pullistella+tuollaisilla+kirjoituksilla,+ne+vain+hymyilyttää.
Mainitsin+kerran+ystäväni+Leinon+Ykän,+sinä+kirjoittelet+nimiä+joita+henkilöitä+kunnioitat,+Ykä+pistäisi+10+teikäläistä+polvilleen+sinun+ihmetellen+reaktioaikasi+viivettä+myöhemmin.
Minä+häviäisin+myös+vyöni+väristä+huolimatta+Ykälle,+mutta+sinä+olisit+itkevä+ja+armoa+itkevä+Panda+todella+vilkkaasti.
Tosin+pillityskokemuksesi+polvillasi+edessäni+jää+sulta+kokematta,++koska+sinussa+ei+ole+miestä+oman+ehdottamasi+vetosi+taakse.
Olen+sanonut,+jatka+ihmeessä+haaveilluusiosatujasi+sieltä+varvas-altaasi+kupeesta+rikkinäisen+kamerasi+kanssa,+juttujasi+onkiva+lukea.
27.07.2020 07:54
Niin+mutta+aatteleppa+että+laiffi+on+eläny+junttilassa+koko+elämänsä+ja+eilen+oivalsi+suomalaisten+asuvan+suomessa,+se+vasta+oivallus+sanon.
18.07.2020 11:28
Kyllä+maailman+asiat+koskettaa+mutta+tapa+niitä+käsitellä+Pattayan+matkailupalstalla+ei+kiinnosta.
Minä+sateen+sattuessa+valitsen+auton,+mutta+onhan+tuokin+elämys.
18.07.2020 11:26
Kerää+Neiti+pottis+ja+tule+tutustumaan,+mutta+sen+aikaa+kun+taiteilet+pa:na+haaveilluuioelämääsi+niin+pidä+puutarhaasi+ja+polskuttele+varvasaltaassasi+fanittaen+itseäsi+vaikka+laiffina+kommentoiden+kaikkea+maailmalla+tapahtuvaa.
18.07.2020 10:44
En+ota+kantaa+kirjoituksiisi+joissa+yhdistelet+eri+henkilöiden+kirjoituksia+maustaen+niitä+omillasi+Savolaiseen+perustapaan+saadaksesi+irvailla.
Minä+olen+asioista+omaa+mieltäni+eikä+niitä+mielipiteitäni+sinun+muutoksesi+muuta.
Meillä+on+se+kuitenkin+se+ero+että+sinä+esität+mielipiteitäsi+Thaimaasta+sieltä+Suomesta+ja+minä+täältäThaimaasta,+joten+ainakin+minä+asetan+sinun+irvailusi+omaan+arvoonsa.
18.07.2020 09:58
No+kiitos+kommentista.
Luin+tuossa+Neidin+näkemyksen+maailmalta+ja+hän+totesi+kutsuvansa+lapsensakin+mahdollisesti+tänne+Thaimaahan,+joten+emme+ole+kaikista+asioista+erimieltä.
Tosin+minä+en+aikaani+viitsi+käyttää+maailman+asioiden+käsittelyyn+Neidin+tavoin,+joten+hän+sen+tehköön+koska+kiinnostunut+aiheestaan.
Koronasta+ja+sen+vaikutuksista+täällä+Thaimaassa+sen+verran,+että+olemme+osallistuneet+varsin+suurella+panoksella+usean+ihmisen+ahdingon+auttamiseen,+että+en+viitsi+aiheesta+lähteä+keskustelemaan+henkilöiden+kanssa,+jotka+on+ostanut+Pleikan+ajankulukseen+ja+irtisanonut+työntekijänsä+itse+anoen+työttömyyskorvauksia+yrittäjänä+Suomessa.
18.07.2020 09:52
Joo+mekin+Chiang+Maissa+asutaan+hieman+toisaalla+kaupunkimaisemista,+se+on+mukavempi+niin,+kun+ei+ole+naapuri+muutaman+metrin+päässä.
Ootko+jotain+remonttia+ajatellu+mökkiin?
Aikamoinen+on+rakkaiden+seurakunta,+kohteliaisuudesta+monikkona+mainitsen.
14.07.2020 04:31
Moro,+niinhän+se+on.
Olet+aamukaffilla+kuten+minäkin+ja+aivoton+sitten+pitää+lukua+meidän+"veljesten"+eturauhasista+kun+joskus+herää+tai+on+tuotantolinjalla.
Miten+uusi+koti,+onko+mieluisa?
Katsoin+tässä+että+olisko+aihetta+antaa+johonkin+bablaan+vastinetta,+mutta+eipä+tuossa+oikein+mitään+tavallisuudesta+poikkeavaa+ollut,+joten+jääköön+tämä+tähän.
Mukavaa+päivää+sulle+ja+vaimolles.
14.07.2020 03:47
Mielenkiintoista.
Junttilan+lauantaiaiheena+ollut+maahanmuuttoaiheet,+farmari+syönyt+fisua+ja+tukenut+taimia,+Aasi+toivottanut+hyvää+yötä+ja+muut+perinteiset.
Elämän+kiertokulku+jatkuu+Pattayan+matkailupalstalla+dejavuu+samalla+varmuudella+kuin+maapallo+pyörii,+sen+tietää+lapsikin.
11.07.2020 20:14
Katsos,+täällähän+vedonlyöntiluimuilija+on+kovanaamana+taas.
11.07.2020 09:46
Taitolaji,+pistä+paemmaksi+koska+sun+juttus+jo+pölisee+dejavuu.
11.07.2020 09:37
Kiitos+jälleen+kerran+että+ajattelet+minua,+hyvin+noudatat+a-pesusi+tarkoitusta.
Haittamaahanmuutosta+kovasti+sanaa+johon+totean+että+mukavan+leppoista+täällä+Phuketissa+kun+ei+pyöri+jaloissa+kaltaisesi+haittafallet.
10.07.2020 16:09
Terve+aloituksen+sanailija.
Voisiko+aamun+paremmin+housut+jalassa+alkaa+kuin+saada+lukea+varsin+oivallista+sanailuasi.
Täytyy+tunnustaa,+olet+sitten+kuka+kummanen+tahansa,+niin+hymyä+aiheutat+täällä+....+siis+täällä+Thaimaassa,+koska+olen+täällä+Phuketissa.
Kiitän+sinua+aamukaffihetkeni+hymyjen+voimalla.
06.07.2020 03:18
Hauskaa+luettavaa+noi+sun+purkaukset+ja+koska+senssuttelu+sullee+ominaista+niin+palautetta+tässä.
Ensinnäkin+kyllä+minä+ihan+riittävästi+yrittämistä+olen+harjoittanut,+enkä+omasta+tietoisuudestani+sinun+kanssasi+lähde+vänkäämään.
Ilmoittelet+omiasi+ja+vaimon+omisuuksia,+velkoja+ja+AAA+lukituksia,+olet+taas+elementissäsi.
Taitanee+sun+henkilökohtainen+AA-luokitus+sbugekaudeltasi+vaikuttaa+vieläkin.
En+voi+sanoa+kuin+että+voi+hyvänen+aika+sentään+minkälaisia+ihmisiä+Savo+päällään+kantaa,+ettäkö+oikein+iso+olohuonekin,+niin+kyllähän+siinä+sun+olohuoneessa+tosiaan+kuvan+perusteella+oli+pilarit+ja+palkit+dimensiota+sitä+luokkaa,+että+sinne+ainakin+mahtuu+sun+egos.
En+viitsi+muuta,+voit+jatkaa+tästä+viikonloppuasi+omana+pep-pu-se-na-si.
Sanoisinko+että+mun+vaimo+on+rikkaampi+kuin+sinä+....+no+en+sano.
04.07.2020 08:30
64 / 85