Vapaa kuvaus

Aloituksia

274

Kommenttia

1338

1. Kiitos+kovasti+vastauksestasi,+joka+niin+diplomaattisen+vaikeneva,+kuin+jokaisella+rakkaalla+tapana+ruskeakieli+kun+jokaisella.Minäkin+olen+suodatintani+hieman+säätänyt,+koska+palstallahan+automaattisesti+ladataan+syyllisyyksiä+erinäisiin+seikkoihin,+kuten+sinäkin+mm.+asuntoautoiluun.En+siis+viitsi+vaivautua+kilahtaneen+juttuja,+pauhatkoon+itsekseen+kun+nauttii+siitä+matkailunsa+puutostilassa+...+hehhee+......kutuboxi.Campingasiassa+kilahtanut+mainitsi+mersustamme+ja+vaikeni+esittäessäni+kysymyksen,+koska+hän+ryhtyy+kartoittamaan+Neidin+2010+illuusiorakennusta,+joten+sekin+toimestani+tiettyyn+koriin.Mitä+tulee+itse+elämään+sisältöinen+täällä+Chiang+Maissa+ym.+meidän+perheen+kesken,+niin+olen+toivottanut+tervetulleeksi+kotiseutukierrokselle+Neitosen+2010+kun+hän+ryhtyy+mieheksi,+mutta+se+ei+liene+koskaan+toteutuvan+syystä,+että+illuusio+ja+todellisuus+ei+kohtaa.Eukollasi+siis+on+työkavereita+täällä+thaimaassa,+joka+tarkoittanee+että+hän+on+töissä+täällä+thaimaassa+kun+sinä+junttilassa.Toivon,+että+joskus+meidän+perheen+tavoin+voitte+elää+yhteiseloa+joka+päivä.
  2. Kiitos,+eipä+kestä,+mitäpä+tuota+anteeksi+pyytelemään+turhasta,+jos+täällä+anteeksiantoja+ryhdytään+harrastamaan,+niin+johan+palstalla+pulinaa+alkaa+olemaan.Muistutan+kuitenkin+sinua+muistisi+virkistämiseksi,+että+olet+väittänytminun+olevan+Numball.Katsos+kun+asia+on+sillä+mallilla,+että+tällä+palstalla+ei+ole+ilmennyt+olevan+ainuttakaan+edes+joka+kykenee+pienoisia+thaikielen+selvennyksiä+tekemään,+joka+ilmenee+yksinomaan+tätä+aloitustasi+ja+kommentteja+tulkitessa.En+minäkään+tosin+osaa+riittävästi,+mutta+koska+täällä+Chiang+Maissa+minulla+nyt+vain+sattuu+olemaan+thaivaimo,+joka+osallistuu+silloin+tällöin+tähän+hupailuun.Kohteliaimmin+kysäisen+mielipidettäsi+ja+havaintojasi+näin+asian+sivusta,+mitäs+tuumaat+seikasta,+että+tätä+Namin+kyläpäällikön+uudisrakennusta+KUITTEINEEN+kun++kaksi+markettia+uutena+vuotena+tyhjäsivät+alkoholeista,+mutta+......+mutta+kukaan+ei+ole+kiinnostunut+niistä+illuusiokuiteista+...+???Hällä+olohuonekin+vallan+mahtava+ja+terdellä+jaku,+kiinnostaisiko+sinua+foto?Esiinnyt+myös+asianmukaisena+henkilönä,+joten+kysäisen+jos+sallit+....+mitä+mieltä+olet+tuosta+välihuutelijasta+wc-ankkoineen,+kiljuineen+ja+Niuvoineen,+hänhän+on+ryhtynyt+myös+Sinun+peppuseksesi+...+???++No+täällä+Chiang+Maissa+kaikki+ok+ja+nytkin+olen+istahtanut+kukkamarketin+omaan+vakipöytääni+hieman+seuraamaan+paikallista+elämänmenoa,+kun+vaimoni+tuossa+bablaa+omiensa+kanssa.Lootas+naapurissa+joten+päivittäiset+tarpeet+simppelisti+tuolta.Kun+nyt+päädyin+kirjoittamaan,+niin+totean+samalla+Sinulle+jolla+vakituinen,+että+huvittaa+näiden+rakkaiden+kertakäyttörakkaudet,+joiden+pariskuntien+tulevaisuudensuunnitelmat+tunteja+ja+päiviä,+ei+sen+enempää.Moips,+Senssu.
  3. Rakkaita+<+tai+>+.....+matemaattisiin+merkintöihin+olisi+syytä+tutustua,+että+ei+lukijakuntamäärä+perustuisi+myyttisiin+päätelmiin.