Pistetäänpä tällainen aloitus.

Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään.

Hieman kun muistelee niin mainitulla nimimerkillä oli myös sininen, vaan ei ole enään.
Sen sijaan hänellä on siniset Hellä ja Koukku.

Neiti kunnioitti sinistä Nasua jota kiitti kirjoituksistaan jotka osaltaan on aiheuttanut hänen thaimaahan muuttamisen.
Näitä 28x:stä Marttaan asti sinistä Nazia ei kukaan ole kaivannut pitkään aikaan, joten hymyä hieman aiheuttaa, miksi veli on jätetty.

Aasi huitoi tekstiä liukuhihnalta suomiforkalle ollessaan puuroa syövän luona, mutta vaikeni junttilaan palatessaan, eikä kenelläkään ole ikävä häntä.

Jorkit ja Vilit, sekä Kontulan kingi sun muut on vallan veljeskunnasta kadonnut.

No mitä voimme tästä päätellä....? Voisko letkauttaa että EI TEITÄ ANONYYMEJÄ KAHTA VOI OLLA.

Hyvää viikonloppua kaikille Moimoille, ei teitä Moimoita montaa voi olla.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain hieman tietoja, nämä kirjoitukset tulevat pääosin 8-10 ip.osoitteesta, osa on todennäköisesti vpn palvelujen osoitteita, parhaillaan selvitetään osoitteiden haltijat...

      • Hyvä juttu.
        Yksi on minun, joka vaimoni nimissä, mutta Chiang Mai tuolloin tarkoittaa minua, olen mielelläni asianosainen asiassa ja yhteydenotto lienee viranomaistaholta, tosin voisin yhteystietoni antaa asiamiehellesi, mutta se ei liene tapa nyt tässä asiassa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hyvä juttu.
        Yksi on minun, joka vaimoni nimissä, mutta Chiang Mai tuolloin tarkoittaa minua, olen mielelläni asianosainen asiassa ja yhteydenotto lienee viranomaistaholta, tosin voisin yhteystietoni antaa asiamiehellesi, mutta se ei liene tapa nyt tässä asiassa.

        Ei ole tarpeen, asia etenee painollaan, minun ei tarvitse siihen enää puuttua lainkaan, aikanaan tulee tieto kun esitutkinta päättyy ja juttu siirtyy syyttäjälle, joten juttu oli osaltani tässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarpeen, asia etenee painollaan, minun ei tarvitse siihen enää puuttua lainkaan, aikanaan tulee tieto kun esitutkinta päättyy ja juttu siirtyy syyttäjälle, joten juttu oli osaltani tässä.

        Jep.
        Omalta osaltani tosin toivon asianosallisuutta siksi koska kun on olemassa lopullinen esitutkintapöytäkirja, niin se on julkinen asiakirja kaikille asianosaisille vaikka ei olisikaan epäiltyjen joukossa tai sittemmin syytettyjen joukossa ja tuon asiakirjan tahdon haltuuni siinä olevien nimien johdosta, jolloin saan tietooni myös Neiti tappolistan laatijan tiedot.
        Tottakai muidenkin idioottien nimet kiinnostaa.
        Juttus menee satavarmasti rosikseen.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jep.
        Omalta osaltani tosin toivon asianosallisuutta siksi koska kun on olemassa lopullinen esitutkintapöytäkirja, niin se on julkinen asiakirja kaikille asianosaisille vaikka ei olisikaan epäiltyjen joukossa tai sittemmin syytettyjen joukossa ja tuon asiakirjan tahdon haltuuni siinä olevien nimien johdosta, jolloin saan tietooni myös Neiti tappolistan laatijan tiedot.
        Tottakai muidenkin idioottien nimet kiinnostaa.
        Juttus menee satavarmasti rosikseen.

        Joo ne tuomiot on julkisia asiakirjoja ne voi vaikka netissä julkaista, tutkinnanjohtaja oli sitä mieltä että tämä site olisi syytä lopettaa, sekä huuto,net, kummatkin työllistää heitä turhaan... lisäksi oman turvallisuuteni takia asian esille tuonti oli välttämätöntä, mutta tosiaan asia etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ne tuomiot on julkisia asiakirjoja ne voi vaikka netissä julkaista, tutkinnanjohtaja oli sitä mieltä että tämä site olisi syytä lopettaa, sekä huuto,net, kummatkin työllistää heitä turhaan... lisäksi oman turvallisuuteni takia asian esille tuonti oli välttämätöntä, mutta tosiaan asia etenee.

        No tähän tämä sitten johti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tähän tämä sitten johti.

        On annettu ystävällinen ohjeistus "Ajattele ensin, ajattele vielä toisen kerran, oireile vasta sitten", mutta se ei ole mennyt kuumakalle paniikkihäiröisen neidin ymmärrykseen.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun viestit tulivat kaikki samasta IP-osoitteesta. https://ibb.co/wLFdcCP
      JokkePapan osoitteesta jolla on kova kunto ja mahtavan terveet pohkeet.
      Vähäsuolainen majuri Tikkaavan kosken lennostosta. Majurilla on pelkästään naamassa enemmän suolaa kuin Suomenlahdessa.

    • Anonyymi

      Ihmettelet siis numerosensei. että minne on väki kadonnut, kyllähän se on ihan varmasti sinun ansiota. Asialliset kirjoittajat eivät tänne enää viitsi mitään kirjoittaa, varmasti sinun ansiostasi. Eipä ole enää Santtu kirjoitellut, Asiantravelin tiedän kirjoittelevan palstalle joka myös lukeakseen vaatii tunnistautumaan, mukavia tarinoita ja kuvia on laitellut.

      • Anonyymi

        Senssulle kiitos että "Asialliset" nasu, vili, kingi jne. on kadonnut ja Santtukin on saanut syytöksen väitteellä että on Senssu.

        Miksi täytyy tunnistautua lukeakseen?


      • Anonyymi

        Niinkö ainoa asiallinen kirjoittaja on ollut Santtu josta kiitos hänelle, pattaya rakkaiden yhteinen tahtotila on riidan aikaan saanti, tavalla tai toisella 2010 johdolla, näytä 10 vuoden aikana yksikin muu asiallinen kirjoitus, minun kirjoituksia ei lasketa, tunnistautuminen olisi hyvä asia, vahvan tunnistautumisen kautta, siihen loppuisi paskanpuhuminen, luulempa että jos täällä on yleensä ollut lukijakatoa, vaaka kallistuu kyllä kopio chiangmaihin, amaliaa ja onkopoikiin, sekä niiden seurannaisiin, sinäkin voit hyvin laittaa framelle yksikin kirjoittamasi asiallinen viesti, eipä taida ihen heti vastaan tulla, nyt on turha valittaa kun kurat on jo housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ainoa asiallinen kirjoittaja on ollut Santtu josta kiitos hänelle, pattaya rakkaiden yhteinen tahtotila on riidan aikaan saanti, tavalla tai toisella 2010 johdolla, näytä 10 vuoden aikana yksikin muu asiallinen kirjoitus, minun kirjoituksia ei lasketa, tunnistautuminen olisi hyvä asia, vahvan tunnistautumisen kautta, siihen loppuisi paskanpuhuminen, luulempa että jos täällä on yleensä ollut lukijakatoa, vaaka kallistuu kyllä kopio chiangmaihin, amaliaa ja onkopoikiin, sekä niiden seurannaisiin, sinäkin voit hyvin laittaa framelle yksikin kirjoittamasi asiallinen viesti, eipä taida ihen heti vastaan tulla, nyt on turha valittaa kun kurat on jo housuissa.

        Framemajuri Hiekkaharjun resupetteri unohtaa oman olemassaolonsa ja sivupersoonansa.
        Menepäs palastelemaan Rolls Royce vaihteeksi. Pattayan ja Thaimaan kanssa sinulla ei ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ainoa asiallinen kirjoittaja on ollut Santtu josta kiitos hänelle, pattaya rakkaiden yhteinen tahtotila on riidan aikaan saanti, tavalla tai toisella 2010 johdolla, näytä 10 vuoden aikana yksikin muu asiallinen kirjoitus, minun kirjoituksia ei lasketa, tunnistautuminen olisi hyvä asia, vahvan tunnistautumisen kautta, siihen loppuisi paskanpuhuminen, luulempa että jos täällä on yleensä ollut lukijakatoa, vaaka kallistuu kyllä kopio chiangmaihin, amaliaa ja onkopoikiin, sekä niiden seurannaisiin, sinäkin voit hyvin laittaa framelle yksikin kirjoittamasi asiallinen viesti, eipä taida ihen heti vastaan tulla, nyt on turha valittaa kun kurat on jo housuissa.

        Joka kerta lun kirjoitat kommentin tänne, osoitat tyhmyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta lun kirjoitat kommentin tänne, osoitat tyhmyytesi.

        Lun mitä se on tarkoitat varmaan kun, mutta kirjoitustaito on hukassa, olet oikeassa joka kerta kun jotain kirjoitan jokin pattayan rakastuneen saa aktivoitumaan, tyhmyyteen minulla on tässä porukassa varaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe