Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lepa123
profiilit
lepa123
lepa123
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+tuo+hirvitys+käy.+Annos+150mg+saan+unet+ja+herään+virkeänä,+kaikki+ei+vaan+käy+kaikille,+turha+yleistää+että+huono+lääke+ei+sais+myydä.+Niinku+sanoin+mulle+käy.
30.12.2021 09:54
Ite+olen+ajatellut+ottaa+levozsiinia+2500mg+ja+pullon+kossua+,+miten+käy?+Olen+aivan+tosissani,+kivut,+unettomuus,+ero,+persaukisuus+jne+vaivaa.+Mulla+ei+paljon+vaihtoehtoja+oo.
Mitä+uniin+tulee+niin+toimii,+ja+aamulla+olen+virkeä.+Mulla+on+annostus+50-100mg+iltaisin.+Kerrankin+joku+lääke+toimii,+lääkkeen+puolesta+ei+valittamista,+elämäni+kohdalta+kyllä.+Miten+mun+käy?
22.11.2020 21:32
Moikka.+Senverran+kommentoin,+että+mullahan+on+myös+uniongelma..+Viikkositten+aloitettiin+ketipinor+25mg+ja+siitä+asteittain+ylös,+nyt+on+175mg+ja+nostaa+tarvii+vieläkin.+Tässähän+nähdään+miten+lääkkeet+purevat+eritavalla.+En+väheksy+sinua+ja+varmaan+tilanteesi+on+mielestäsi+kauhea,+joten+sinun+täytyy+ruveta+lääketehtaiden+koekaniisiksi.+Olen+mies+50++mutta+tämä+on+minun+kokemus+joka+on+rankka,+eikä+näinollen+toteudu+hetkessä.+Aloin+käyttämään+mieliala+lääkkeitä+vuonna+1995,+rankkataival,+mutta+minkäs+teet.+Toivon+että+sinun+ei+tarvitse+lääkkeitä+käyttää,+niin+kauvan+että+olet+OK.+Kaikkea+hyvää+sinulle.
01.11.2019 05:57
Ymmärrän.+En+halua+loukata,+mutta+eipä+tuossa+tilanteessa+paljon+positaavista+olekkaan.+Voin+vaan+myötäelää,+itselläni+ei+tuo+eturauhas+ole+kovin+aggresiivinen+mutta+on+kuitenkin.+Paska+homma.+Koita+jaksaa+kaikesta+huolematta+T.+Kohtalon+toveri.
25.10.2019 19:30
Niin+minäkin.+En+tartte+junia,+rekkoja,h,autoja+vaan+olla+itsekseen.
25.10.2019 19:21
Kyllä+näin+o.+Ja+pahuuttaan,+maksakoot.
25.10.2019 19:17
Mitähän+vielä?+Mulla+on+lääkkeitä+mitkä+auttaa,+en+oo+zombi.+Mulla+on+kipulääkkeet+psyykelääkkeet+ja+jonkillainen+elämä,+en+voi+suostua+siihen+pakko+ajatella+lapsia+ja+lapsenlapsia.+Minua+ei+halua+varmaankaan+kukaan+nähdä+zombina.+Vaikka+ero+olikin+vasta+helmikuussa+se+ei+saa+haitata+lopunikää.+Pakko+ottaa+nappeja+kun+on+ainakin+lapsenlapsi+joka+on+viaton+meidän+aikuisten+toilaaluun.+En+todellakaan+halua+elvistellä+lääkkeiden+kanssa,+näyttää+siltä+että+jotku+muut+tekevät+sen.
25.10.2019 18:30
Miksi+kysyt?++Tosin+vastaan+tai+sanon+kymmenenvuoden+jälkeen.+Onko+vielä+oxsepamii+se+tais+silloin+olla.
23.10.2019 06:23
Vai+noin+pääsi+käymään.+Ottiko+pelkästään+viinaa+ja+triptyliä?+en+usko+että+triptyylillä+ja+viinalla+sais+nirrin+pois.+Taisi+ottaa+jotain+muutakin,+vai+otettiinko+testit+ja+ruumiinavaus?+En+tietenkään+pyydä+kokeilemaan,+lääkkeet+ja+viina+on+aina+huono+yhdistelmä.
22.10.2019 19:44
Kuulehan+sie.+Jos+elämä+on+rikki+niin+ei+siinä+paljon+unta+tule,+tai+sitten+olet+psykoosissa.+Tiedän+kokemuksesta.+Toinen+juttu+on+se+jos+oot+valvonut+useita+päiviä,+olet+ehkä+torkahtanut+ja+siitä+sekaisin,+ja+sitä+vois+kutsua+promillittomaksi+humalaksi.+Kolmas+on+relaaminen,+kun+olet+stressitön+varmasti+nukut.
19.10.2019 22:01
Olen+ajatellut+samoin,+ero+kun+tuli+ajattelin+mitä+olisin+voinut+tehdä+oikein+että+näin+ei+olisi+käynyt.+Olen+ajatellut+vieläkin+että+miksi+ihminen+tajuaa+silloin+vasta+onnen+kun+sen+menettää.+Se+on+tunne+juoksevasta+vedestä,+kun+vettä+ei+tule+hanasta+silloin+sen+huomaa.
Itse+olen+yksinäni+itkenyt+kun+kuuntelen+musiikkia.+Sieltä+tulee+vieläkin+sellaista+musiikkia+joita+ennen+kuunneltiin,+ja+se+tuntuu+ahdistavalta+ja+kaihoisalta+samaanaikaan.+Oltiinhan+yhdessä+32v+ja+ikäni+on+55v+ja+mies.
19.10.2019 20:44
No+jopas+sattu.+Olin+koulukiusattu+ja+sitten+kiusaaja.+Minua+kiusattiin+vaatteista,+lihavuudesta,+ja+tietty+tyhmyydestä.+Kerran+sitten+tuli+kiusaajia+kimppuuni+3+yhtäaikaa,+jostain+sain+voimaa+ja+vedin+kaikkia+kuonoon.+Sitten+minut+hyväksyttiin+Kovien+jätkien+porukkaan,+aloin+siis+itsekkin+kiusata+pienempiä.+Se+oli+kovaa+aikaa.
Vanhemmiten+muutuin,+mutta+oli+paha+olla+kun+muistin+kiusatun.+Meni+noin+kolkytvuotta+kunnes+tuli+se+päivä,+kun+etsin+kiusatun+kaverin+asuinpaikkaa+jos+oli+ees+hengissä.+Mutta+löytyi+kaveri+(Jari+)+löytyi+myös+puhelinnumero,+itselläni+oli+asiat+kunnossa,+vaimo+kaksi+lasta+talo+ja+mitä+voi+edes+kuvitalla.
ja+sitten+tuli+päivä+kun+piti+tasata+tilit.+Jari+vastasi,+esittäydyin+ja+kerroin+asiani.+Sitten+hän+muisti+minut.+Kysyin+Jarilta+miten+jakselet,+vastaus+oli+ihme,+hyvin+mulla+menee+vaimo+kaksi+lasta,+ja+vakituinen+työ.+Pyysin+anteeksi,+Jari+vastasi+ei+mitään+hätää,+pyysin+anteeksi+ja+sain+anteeksi.+Ajatelkaa+nyt+ihmeessä,+mulla+meni+yli+kolkyt+vuotta+kun+sain+asian+pois+mielestäni
Aina+ei+asiat+mene+yhtä+hienosti,+voi+olla+etteivät+ole+hengissä,+jotkut+ei+tule+ajatelleeksi+koulukiusaaja,+että+se+vaikuttaa+ehkä+lopun+ikää.+Vapautunut.
10.10.2019 06:01
1 / 1