Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. lepa123
                                                1. Keskustelu24
                                                2. lepa123

lepa123

lepa123 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 7v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                0 aloitusta · 12 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minulle tuo hirvitys käy. Annos 150mg saan unet ja herään virkeänä, kaikki ei vaan käy kaikille, turha yleistää että huono lääke ei sais myydä. Niinku sanoin mulle käy.30.12.2021 09:54
                                                • Ite olen ajatellut ottaa levozsiinia 2500mg ja pullon kossua , miten käy? Olen aivan tosissani, kivut, unettomuus, ero, persaukisuus jne vaivaa. Mulla ei paljon vaihtoehtoja oo.

Mitä uniin tulee niin toimii, ja aamulla olen virkeä. Mulla on annostus 50-100mg iltaisin. Kerrankin joku lääke toimii, lääkkeen puolesta ei valittamista, elämäni kohdalta kyllä. Miten mun käy?
                                                  22.11.2020 21:32
                                                • Moikka. Senverran kommentoin, että mullahan on myös uniongelma.. Viikkositten aloitettiin ketipinor 25mg ja siitä asteittain ylös, nyt on 175mg ja nostaa tarvii vieläkin. Tässähän nähdään miten lääkkeet purevat eritavalla. En väheksy sinua ja varmaan tilanteesi on mielestäsi kauhea, joten sinun täytyy ruveta lääketehtaiden koekaniisiksi. Olen mies 50 mutta tämä on minun kokemus joka on rankka, eikä näinollen toteudu hetkessä. Aloin käyttämään mieliala lääkkeitä vuonna 1995, rankkataival, mutta minkäs teet. Toivon että sinun ei tarvitse lääkkeitä käyttää, niin kauvan että olet OK. Kaikkea hyvää sinulle.01.11.2019 05:57
                                                • Ymmärrän. En halua loukata, mutta eipä tuossa tilanteessa paljon positaavista olekkaan. Voin vaan myötäelää, itselläni ei tuo eturauhas ole kovin aggresiivinen mutta on kuitenkin. Paska homma. Koita jaksaa kaikesta huolematta T. Kohtalon toveri.25.10.2019 19:30
                                                • Niin minäkin. En tartte junia, rekkoja,h,autoja vaan olla itsekseen.25.10.2019 19:21
                                                • Kyllä näin o. Ja pahuuttaan, maksakoot.25.10.2019 19:17
                                                • Mitähän vielä? Mulla on lääkkeitä mitkä auttaa, en oo zombi. Mulla on kipulääkkeet psyykelääkkeet ja jonkillainen elämä, en voi suostua siihen pakko ajatella lapsia ja lapsenlapsia. Minua ei halua varmaankaan kukaan nähdä zombina. Vaikka ero olikin vasta helmikuussa se ei saa haitata lopunikää. Pakko ottaa nappeja kun on ainakin lapsenlapsi joka on viaton meidän aikuisten toilaaluun. En todellakaan halua elvistellä lääkkeiden kanssa, näyttää siltä että jotku muut tekevät sen.25.10.2019 18:30
                                                • Miksi kysyt? Tosin vastaan tai sanon kymmenenvuoden jälkeen. Onko vielä oxsepamii se tais silloin olla.23.10.2019 06:23
                                                • Vai noin pääsi käymään. Ottiko pelkästään viinaa ja triptyliä? en usko että triptyylillä ja viinalla sais nirrin pois. Taisi ottaa jotain muutakin, vai otettiinko testit ja ruumiinavaus? En tietenkään pyydä kokeilemaan, lääkkeet ja viina on aina huono yhdistelmä.22.10.2019 19:44
                                                • Kuulehan sie. Jos elämä on rikki niin ei siinä paljon unta tule, tai sitten olet psykoosissa. Tiedän kokemuksesta. Toinen juttu on se jos oot valvonut useita päiviä, olet ehkä torkahtanut ja siitä sekaisin, ja sitä vois kutsua promillittomaksi humalaksi. Kolmas on relaaminen, kun olet stressitön varmasti nukut.19.10.2019 22:01
                                                • Olen ajatellut samoin, ero kun tuli ajattelin mitä olisin voinut tehdä oikein että näin ei olisi käynyt. Olen ajatellut vieläkin että miksi ihminen tajuaa silloin vasta onnen kun sen menettää. Se on tunne juoksevasta vedestä, kun vettä ei tule hanasta silloin sen huomaa.
                                                  Itse olen yksinäni itkenyt kun kuuntelen musiikkia. Sieltä tulee vieläkin sellaista musiikkia joita ennen kuunneltiin, ja se tuntuu ahdistavalta ja kaihoisalta samaanaikaan. Oltiinhan yhdessä 32v ja ikäni on 55v ja mies.
                                                  19.10.2019 20:44
                                                • No jopas sattu. Olin koulukiusattu ja sitten kiusaaja. Minua kiusattiin vaatteista, lihavuudesta, ja tietty tyhmyydestä. Kerran sitten tuli kiusaajia kimppuuni 3 yhtäaikaa, jostain sain voimaa ja vedin kaikkia kuonoon. Sitten minut hyväksyttiin Kovien jätkien porukkaan, aloin siis itsekkin kiusata pienempiä. Se oli kovaa aikaa.

Vanhemmiten muutuin, mutta oli paha olla kun muistin kiusatun. Meni noin kolkytvuotta kunnes tuli se päivä, kun etsin kiusatun kaverin asuinpaikkaa jos oli ees hengissä. Mutta löytyi kaveri (Jari ) löytyi myös puhelinnumero, itselläni oli asiat kunnossa, vaimo kaksi lasta talo ja mitä voi edes kuvitalla.

ja sitten tuli päivä kun piti tasata tilit. Jari vastasi, esittäydyin ja kerroin asiani. Sitten hän muisti minut. Kysyin Jarilta miten jakselet, vastaus oli ihme, hyvin mulla menee vaimo kaksi lasta, ja vakituinen työ. Pyysin anteeksi, Jari vastasi ei mitään hätää, pyysin anteeksi ja sain anteeksi. Ajatelkaa nyt ihmeessä, mulla meni yli kolkyt vuotta kun sain asian pois mielestäni
                                                  Aina ei asiat mene yhtä hienosti, voi olla etteivät ole hengissä, jotkut ei tule ajatelleeksi koulukiusaaja, että se vaikuttaa ehkä lopun ikää. Vapautunut.
                                                  10.10.2019 06:01

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202625

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin5

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen191

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.

Stara

• Ex-prinssi Andrew voitti oikeuskiistan – Epstein-tutkinta jatkuu siltiBritannian kuningas Charlesin veli Andrew Mountbatten-Windsor on voittanut poliisia vastaan
                                                • Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia