Käytän näitä lääkkeitä ja pysyn ihan tolpillani... ainakin joskus
-Seroquel 300mg
-Optibar 40mg
-Moclobemid 200mg
-Ketipinor 500mg
-Abilify 50mg
-Olanzabin 1000mg
-Tenox 100mg
-Risperidon 150mg
Mitä lääkkeitä käytätte?
13
167
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja lehmät lentää
- Anonyymi
Mä haluisin joskus kokeilla vahvempia lääkkeitä mutta lääkäri ei määrää ku injektion
- Anonyymi
Risperidonia kukaan vedä 150 mg. Se on niin hyvä lääke , että tukka lähtee jo 2 mg:lla. Tisseistä tulee maitoa.
- Anonyymi
Kiitos tästä kontribuutiosta keskusteluun?
Onko tosiaan noin?
- Anonyymi
olantzapine 5 5 10mg, Abilify 30mg
- Anonyymi
Tuo "Abilify" on niin kamala lääkkeen nimikin, että itse en koskisi senkään takia. Näköjään joku uusi hitti, monilla käytössä.
Mutta siis totaalisen asiaton kommentti, ja syökää ne lääkkeet.
Jotain makua voisi olla lääkefirmojen valopäilläkin, vaikka valopäitä ovatkin. Lääkkeitä tehtaillessa, ja nimetessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "Abilify" on niin kamala lääkkeen nimikin, että itse en koskisi senkään takia. Näköjään joku uusi hitti, monilla käytössä.
Mutta siis totaalisen asiaton kommentti, ja syökää ne lääkkeet.
Jotain makua voisi olla lääkefirmojen valopäilläkin, vaikka valopäitä ovatkin. Lääkkeitä tehtaillessa, ja nimetessä.Lääkefirmathan (Big Pharma) siinä bisnestä tekevät ja osakkaat kiittävät hyvävelijärjestelmällä.
https://www.madinamerica.com/2019/10/there-is-no-such-thing-as-a-side-effect/
"Ei ole olemassa sivuvaikutuksia", on sivureaktioita ja pseudotieteellisiä eli valheellisia DSM-diagnooseja.
- Anonyymi
Mirtasapinia vielä vähän niin syö jo seinistä tapettiliisteritkin, jos ei muuta sokeria löydy.
- Anonyymi
Ketipinor 800mg
- Anonyymi
Neuroleptit aiheuttavat akatisian ja itsemurhan:
https://www.madinamerica.com/2019/09/schizophrenia-suicide-drug-connection/
https://fi.wikipedia.org/wiki/Akatisia
Huomatkaa madinamerica-linkin keskusteluosio ja sen erinomaiset linkit! - Anonyymi
Aloittajalla on eksynyt nollia vähän liikaa joidenkin millimäärien perään...
- Anonyymi
ton määrän hakee helposti sinisestä postilaatikosta.
Mitähän vielä? Mulla on lääkkeitä mitkä auttaa, en oo zombi. Mulla on kipulääkkeet psyykelääkkeet ja jonkillainen elämä, en voi suostua siihen pakko ajatella lapsia ja lapsenlapsia. Minua ei halua varmaankaan kukaan nähdä zombina. Vaikka ero olikin vasta helmikuussa se ei saa haitata lopunikää. Pakko ottaa nappeja kun on ainakin lapsenlapsi joka on viaton meidän aikuisten toilaaluun. En todellakaan halua elvistellä lääkkeiden kanssa, näyttää siltä että jotku muut tekevät sen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874