Mitä lääkkeitä käytätte?

Käytän näitä lääkkeitä ja pysyn ihan tolpillani... ainakin joskus
-Seroquel 300mg
-Optibar 40mg
-Moclobemid 200mg
-Ketipinor 500mg
-Abilify 50mg
-Olanzabin 1000mg
-Tenox 100mg
-Risperidon 150mg
13292
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Joo ja lehmät lentää

Äänestä

Mä haluisin joskus kokeilla vahvempia lääkkeitä mutta lääkäri ei määrää ku injektion

Äänestä

Risperidonia kukaan vedä 150 mg. Se on niin hyvä lääke , että tukka lähtee jo 2 mg:lla. Tisseistä tulee maitoa.

Äänestä
  • Kiitos tästä kontribuutiosta keskusteluun?

Onko tosiaan noin?

Äänestä

olantzapine 5 5 10mg, Abilify 30mg

Äänestä
  • Tuo "Abilify" on niin kamala lääkkeen nimikin, että itse en koskisi senkään takia. Näköjään joku uusi hitti, monilla käytössä.

Mutta siis totaalisen asiaton kommentti, ja syökää ne lääkkeet.

Jotain makua voisi olla lääkefirmojen valopäilläkin, vaikka valopäitä ovatkin. Lääkkeitä tehtaillessa, ja nimetessä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo "Abilify" on niin kamala lääkkeen nimikin, että itse en koskisi senkään takia. Näköjään joku uusi hitti, monilla käytössä.

Mutta siis totaalisen asiaton kommentti, ja syökää ne lääkkeet.

Jotain makua voisi olla lääkefirmojen valopäilläkin, vaikka valopäitä ovatkin. Lääkkeitä tehtaillessa, ja nimetessä.

Lääkefirmathan (Big Pharma) siinä bisnestä tekevät ja osakkaat kiittävät hyvävelijärjestelmällä.
    https://www.madinamerica.com/2019/10/there-is-no-such-thing-as-a-side-effect/

"Ei ole olemassa sivuvaikutuksia", on sivureaktioita ja pseudotieteellisiä eli valheellisia DSM-diagnooseja.

Äänestä

Mirtasapinia vielä vähän niin syö jo seinistä tapettiliisteritkin, jos ei muuta sokeria löydy.

Äänestä

Ketipinor 800mg

Äänestä

Aloittajalla on eksynyt nollia vähän liikaa joidenkin millimäärien perään...

Äänestä

ton määrän hakee helposti sinisestä postilaatikosta.

Äänestä

Mitähän vielä? Mulla on lääkkeitä mitkä auttaa, en oo zombi. Mulla on kipulääkkeet psyykelääkkeet ja jonkillainen elämä, en voi suostua siihen pakko ajatella lapsia ja lapsenlapsia. Minua ei halua varmaankaan kukaan nähdä zombina. Vaikka ero olikin vasta helmikuussa se ei saa haitata lopunikää. Pakko ottaa nappeja kun on ainakin lapsenlapsi joka on viaton meidän aikuisten toilaaluun. En todellakaan halua elvistellä lääkkeiden kanssa, näyttää siltä että jotku muut tekevät sen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Käytän näitä lääkkeitä ja pysyn ihan tolpillani... ainakin joskus
-Seroquel 300mg
-Optibar 40mg
-Moclobemid 200mg
-Ketipinor 500mg
-Abilify 50mg
-Olanzabin 1000mg
-Tenox 100mg
-Risperidon 150mg

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu