Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+se+cittarin+henkilökunta+on+niin+hirveän+iloista+ja+huomaavaista+omille+tutuilleen,+mutta+keskivertoasiakkaan+silmissä+ei+niin+hirveän+iloiselta+vaikuta,+eikä+tarviikaan.+Saa+olla+väsynyt+ja+kiireinen+eikä+tarvitse+jatkuvasti+lirkutella.+En+kaipaa+tervehdyksiään+enkä+halua+uida+kenenkään+iholle+lipertelemään+kauppiaan+++kanssa.+Riittää+kun+tavarat+ilmestyvät+hyllyyn+ja+kassan+kautta+pääsee+ulos.+Siitäkin+huolimatta+teen+suurimman+osan+ostoksistani+S-kaupassa+missä+hinnat+ovat+edullisemmat.
22.11.2019 16:02
Olen+kieltämättä+kyllä+aika+komea.+Mitäs+tuota+turhaan+kieltämään.
22.11.2019 13:25
Sikäli+kuin+minä+tiedän,+näitä+asioita+ei+tarvii+laittaa+työhakemuksen.+Ja+miksipä+en+tietäisi,+koska+olen+joka+alan+asiantuntija?
22.11.2019 11:45
Työnhaussa+syrjitään+ihmisiä+jotka+eivät+osaa+poseerata+itsevarmasti+kameroiden+edessä+eivätkä+nauti+itsensä+esittelystä.+Pitää+osata+olla+jo+sopivasti+narsisti+jos+haluaa+pärjätä+tässä+maailmassa.
22.11.2019 11:18
Naapurin+mummokaan+ei+tavallisesti+ole+ollut+kiinnostunut+tekniikasta,+mutta+odottaa+nyt+innokkaasti+Vekkilän+jollia.+Se+on+kuulemma+semmoinen+linko+mitä+muilta+huoltoyhtiöiltä+ei+löydy.
22.11.2019 10:47
Uutisissa+lukee,+että+nykyään+työpaikkahakemukseen+pitää+laittaa+jo+kuva+mukaan.+Jos+ei+laita+kuvaa,+ajattelevat+että+on+niin+ruma+että+on+jotain+salattavaa.+Jos+laittaa+kuvan,+ajattelevat+että+onpas+ruma+eikä+kutsuta+haastatteluun.+Nyt+myös+miesten+pitää+olla+komeita+päästäkseen+töihin.+Aiemmin+ulkonäköpaineita+oli+vain+naisilla.
22.11.2019 10:09
Ei+pysty+maksamaan+takaisin.+Halla+joutuu+ottamaan+velkaa+niin+kuin+muutkin.
22.11.2019 08:12
Mikko+Kärnä+(keskusta)+on+eduskunnassa+ärsyttävä+palstajankuttaja.+Kärnä+haukkuu+nyt+Pirkka-Pekka+Peteliusta+joka+pyysi+anteeksi+saamelaisilta+ja+romaneita+vanhoja+sketsejään.+Kärnän+mukaan+eletään+taas+mielensäpahoittajien+aikaa.+Todellakin+Kärnä+pahoitti+niin+mielensä,+kun+joku+tuntee+katumusta+ja+pyytää+vilpittömästi+anteeksi+vanhoja+tekojaan.+Tähänkin+piti+vielä+mennä+väliin+jankuttamaan,+vaikka+Petelius+teki+vilpittömän+ja+asiallisen+teon.
22.11.2019 08:11
Vekkilän+jollilla+on+aina+viiden+vuoden+takuu.+Kyllä+siinä+naapuritkin+menevät+vihreäksi+kateudesta,+kun+pihassa+seisoo+mahtava+jolli.
22.11.2019 07:54
Vekkilän+yhteystiedot+on+piilotettu+tarkoituksella,+koska+asiakkaaksi+pääsee+vain+sisäpiirin+suosituksella.+Asiakkaana+ovat+Lieksan+merkittävimmät+ihmiset.+Siinä+vaiheessa+kun+on+Vekkilän+asiakas+ja+omistaa+ikioman+jollin,+voi+katsoa+kuuluvansa+Lieksan+eliittiin.
21.11.2019 19:31
En+poistattanut+viestiäsi.+Minun+nähdäkseni+siinä+ei+ollut+mitään+sääntöjen+vastaista.+Tekoäly+taas+asialla.
21.11.2019 10:38
Jatketaan+keskustelua+sitten+taas+kun+haluat+keskustella+itse+aiheesta.
21.11.2019 10:14
Perustelusi+kumoaa+itse+itsensä.+Jos+irakilaisten+motivaationa+olisi+ilmainen+raha,+silloinhan+he+kaikki+tulisivat+Suomeen+eikä+kukaan+jäisi+Ruotsiin.+Silti+itsekin+sanot,+että+heitä+on+enemmän+Ruotsissa+kuin+Suomessa,+eli+Ruotsi+houkuttaa+irakilaisia+enemmän,+vaikka+siellä+ei+ole+yhtä+hyviä+"loisimisetuja".
21.11.2019 10:03
Ai+Suomen+kansalainen+voi+vain+haaveilla+siitä,+että+kunpa+pääsisi+kunnan+järjestämään+asuntoon+täysihoidolla+saamaan+päivärahaa?+No+jaa.+🙂
Tosiasiassa+jos+luit+äskettäin+tulleen+selvityksen,+ainakin+irakilaiset+päin+vastoin+loukkaantuivat+siitä,+että+heille+annettiin+ilmaista+kotoutumisrahaa.+He+eivät+voi+käsittää+järjestelmää+missä+ihmiset+laiskistetaan+ilmaisella+rahalla,+mutta+meille+suomalaisillehan+se+on+tuttua.+🙂
21.11.2019 08:48
Talouden+asiantuntijat+lyttäävät+persujen+varjobudjetin.+Persuilla+on+budjettinsa+taustalla+kaikkein+vähiten+konkretiaa+ja+oikeita+laskelmia.+Kokoomuksen+varjobudjetti+on+kaikkein+konkreettisin+ja+toteuttamiskelpoisia.
20.11.2019 13:49
En+ole+poistattanut+mitään.+Kuten+sanoin+jo+aiemmin,+minua+ei+haittaa.
Joskus+jonain+aikana+ihmiset+olisivat+olleet+iloisia+siitä,+että+lapset+saadaan+turvaan+sairailta+hyväksikäyttäjiltä.+Nyt+eletään+toista+aikaa+ja+vastustetaan+lasten+pelastamista+hädästä+ja+hyväksikäytöstä.
20.11.2019 13:29
"Tästä+emme+tule+kunnialla+selviämään"+ei+ole+ollut+suomalaisten+asenne+koskaan.+Aina+ollaan+selvitty+ja+tullaan+selviämään.+Suomalainen+luonne+on+sellainen.
20.11.2019 12:38
Sotien+luonne+on+muuttunut.+Ei+ole+enää+suuria+valtioiden+välisiä+yhteenottoja+vaan+enemmän+paikallisia+kähinöitä.+Sota+on+silti+edelleen+sotaa,+ja+ihmiset+kärsivät+siitä+ja+joutuvat+lähtemään+pakolaisiksi.
20.11.2019 12:35
Näin+niin+kuin+suvakillisesta+näkökulmasta+katsottuna+ihmiselämä+on+aina+arvokkaampi+kuin+materiaalinen+hyödyke.+Ihmiselämä+on+korvaamaton,+koska+kun+se+on+kerran+menetetty,+sitä+ei+saa+takaisin.+Tieverkosto+ei+häviä+mihinkään+vaan+odottaa+kärsivällisesti+sitä,+että+on+taas+rahaa+sen+korjamiseen.
20.11.2019 11:59
Vähälumisia+talvia+varten+Vekkilällä+on+tietysti+lumitykit+joilla+tykittää+lunta+pihoille+joita+päästään+sitten+linkoamaan.+Mies+on+nero,+siitä+ei+pääse+mihinkään.
20.11.2019 11:35
130 / 141