Kiinteistöhuolto Vekkilä

Anonyymi

Mistä tämän firman yhteystiedot läytyy kun nettisivuilla ei ole muuta kun yrityksen esittely, liekö sivusto vielä kesken?
Talvi tulee ja tarvitsen auraajaa.

14

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etsi jotakin todellista firmaa. Vekkilää ei ole olemassakaan ja aihe on jo käsiteelty toisessa ketjussa.

    • Anonyymi

      Mene mileisairaalaan niin siellä on valmiiksi aurattu piha,,luulisin.

      • Anonyymi

        Missä on lähin Milei-sairaala. Voisin tutkituttaa oman mileini. Mileini on kyllä kunnossa, mutta onko se riittävän suuri.


    • Vekkilän yhteystiedot on piilotettu tarkoituksella, koska asiakkaaksi pääsee vain sisäpiirin suosituksella. Asiakkaana ovat Lieksan merkittävimmät ihmiset. Siinä vaiheessa kun on Vekkilän asiakas ja omistaa ikioman jollin, voi katsoa kuuluvansa Lieksan eliittiin.

      • Anonyymi

        Jollin pitää olla lisäksi käyttökuntoinen ja kovaa käyttöä kestävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jollin pitää olla lisäksi käyttökuntoinen ja kovaa käyttöä kestävä.

        Vekkilän jollilla on aina viiden vuoden takuu. Kyllä siinä naapuritkin menevät vihreäksi kateudesta, kun pihassa seisoo mahtava jolli.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Vekkilän jollilla on aina viiden vuoden takuu. Kyllä siinä naapuritkin menevät vihreäksi kateudesta, kun pihassa seisoo mahtava jolli.

        Jollin koko ratkaisee todellakin usein onnistuneen lopputuloksen. Pienen jollin käyttö voi pilata hyvin alkaneen suorituksen ja usein pitää turvautua lopuksi käsityöskentelyyn. Oikean kokoisella jollilla työ onnistuu viimeiseen pisaraan saakka, kuten on kuvaannollisesti on usein sanottu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jollin koko ratkaisee todellakin usein onnistuneen lopputuloksen. Pienen jollin käyttö voi pilata hyvin alkaneen suorituksen ja usein pitää turvautua lopuksi käsityöskentelyyn. Oikean kokoisella jollilla työ onnistuu viimeiseen pisaraan saakka, kuten on kuvaannollisesti on usein sanottu.

        Naapurin mummokaan ei tavallisesti ole ollut kiinnostunut tekniikasta, mutta odottaa nyt innokkaasti Vekkilän jollia. Se on kuulemma semmoinen linko mitä muilta huoltoyhtiöiltä ei löydy.


    • Anonyymi

      Ennen muinoin Hankkijalla oli hyviä linkoja siementämiseen, mutta sitten tuli markkinoille Vekkilä, joka päihitti vanhentuneet ja tehonsa menettäneet hankkijalaiset vehkeet. Vekkilän kylvölaite on ennenkuulumattoman tehokas, koska se on kaksisuuntainen. Kylvöä voi suorittaa sekä edestä että takaa. Kylvettävän vaon kokokaan ei vaikuta lopputulokseen.

    • Anonyymi

      Vekkilä on tullut takaisin vaimonsa luo. Sitäpaitsi he eivät eronneet vaan Raimo oli biettämässä vapaata.

      • Anonyymi

        Jyväjemmari -lehti kirjoittaa viime numerossaan, että Vekkilä oli testaamassa kylvölaitettaan parin viikon ajan Pornaisissa. Testivaot oli huolella valittu ja siemenlinko toimi odotettua paremmin jokaisen vaon kohdalla. Vain muutaman kerran siemeniä oli lentänyt vaon viereen, kun kylväminen oli vaihdettu takakylvöstä etukylvöön, kertoo lehden toimittaja Urpo Junttila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväjemmari -lehti kirjoittaa viime numerossaan, että Vekkilä oli testaamassa kylvölaitettaan parin viikon ajan Pornaisissa. Testivaot oli huolella valittu ja siemenlinko toimi odotettua paremmin jokaisen vaon kohdalla. Vain muutaman kerran siemeniä oli lentänyt vaon viereen, kun kylväminen oli vaihdettu takakylvöstä etukylvöön, kertoo lehden toimittaja Urpo Junttila.

        Vekkilä toimittaa myös kasvuturvetta, multaa kananpaskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jyväjemmari -lehti kirjoittaa viime numerossaan, että Vekkilä oli testaamassa kylvölaitettaan parin viikon ajan Pornaisissa. Testivaot oli huolella valittu ja siemenlinko toimi odotettua paremmin jokaisen vaon kohdalla. Vain muutaman kerran siemeniä oli lentänyt vaon viereen, kun kylväminen oli vaihdettu takakylvöstä etukylvöön, kertoo lehden toimittaja Urpo Junttila.

        Onhan Vekkilä kansainvälisestikin tunnettu liikemies. Maailman turuilla liikkuessaankin hän muistaa juurensa Lieksassa ja Pielisen Karjalassa. Linnan juhlissa myös hänet näemme, joskin todennäköisesti ilman siemenlinkoa. Joka vuosi ovat linnan juhlien muotiasiantuntijat ihastelleet Vekkilän jollia.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Onhan Vekkilä kansainvälisestikin tunnettu liikemies. Maailman turuilla liikkuessaankin hän muistaa juurensa Lieksassa ja Pielisen Karjalassa. Linnan juhlissa myös hänet näemme, joskin todennäköisesti ilman siemenlinkoa. Joka vuosi ovat linnan juhlien muotiasiantuntijat ihastelleet Vekkilän jollia.

        Tuskin maltan odottaa linnan juhlien alkamista televisiossa ja Vekkilän ilmestymistä juhlien keskipisteeksi. Olen havainnut viimeisimmissä linnanjuhlissa ikäleidien polvien vapinan heidän nähdessään Vekkilän kaikessa komeudessaan. Vapina ei ole johtunut vanhuudesta, vaan parhaassa kunnossa olevan jollin lumoavasta vaikutuksesta arvon leideihin. Ihailevia huokauksia kuuluu monista suista. Minunkin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe