Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rovvoo+rovon+perään.+Oisko+sulla+ennemmin+jottain+oikkeeta+aihetta+mistä+jutella+niin+kaikilla+oisi+mukavemppoo?
14.06.2020 12:49
En+lähe+mukkaan.+Mukavvoo+päivän+jatkkoo!+Oisko+sulla+mielluummin+jottain+asijjoo+mistä+jutella?
14.06.2020 12:42
Imitaattorille+tiedoksi:+en+itseäni+asiakirjoittajiin+laskekaan.+Ehkä+olen+enemmän+valittaja,+mutta+niin+olet+sinäkin,+ja+lisäksi+olet+vielä+häirikkö+kun+kiusaat+toisia.
14.06.2020 12:28
On+totta,+että+on+olemassa+politiikka-palsta+jossa+voisi+paremmin+puhua+persuista,+ja+maahanmuutto-palsta+jossa+voisi+"paremmin"+puhua+maahanmuutosta,+mutta+minun+mielestäni+vilkas+keskustelu+kaikenlaisista+aiheista+hyödyttäisi+Lieksan+palstaa.+Ongelmana+on+vain+häiriköinti:+se+että+siniset+asiakirjoittajat+eivät+saa+kirjoittaa+rauhassa,+vaan+levottomat+kiusantekijät+tunkevat+pitkästyneisyyttään+häiriköimään+toisinkin+ketjuihin.+Pitäisi+tunnustaa+asian+ja+roskan+rajat+ja+antaa+tilaa+toisillensa.
14.06.2020 12:04
Vaikea+luottaa+siihen+puhutko+totta,+mutta+tällä+kertaa+päätän+uskoa+niin.+Tällä+palstalla+on+kiusanhenkiä+jotka+anonyymiteetin+suojassa+esittävät+toisia+kirjottajia+ja+yrittävät+nostaa+riitoja+toisten+välille.+Nauttivat+kiusanteosta.+Hupinsa+kullakin.
Jos+olet+kuka+sanot+olevasi+niin+vastaan+sitten+näin:+en+jauha+persuista+paitsi+niissä+ketjuissa+missä+aiheena+ovat+persut.+Jos+olet+perussuomalaisten+kannattaja+ja+kirjoitukseni+närkästyvät+sinua,+en+mahda+sille+mitään.+Tämän+aiheen+käsittely+ei+kaiketi+ole+kielletty+palstalla,+siihen+varatuissa+ketjuissa.+En+tule+jauhamaan+persu-+tai+mamujuttuja+muita+asioita+käsitteleviin+asiaketjuihin.+Ne+ovat+muita,+anonyymejä+kirjoittajia+jotka+tekevät+näin.+Omatuntoni+on+tältä+osin+puhdas.
14.06.2020 11:46
Tätä+imitaattorin+toimintaa+palstalla+pidempään+seuranneena+voin+todeta,+että+kyseessä+ei+ole+älykäs+viisastelu,+vaan+henkilö+tekee+ilkeämielisesti+pilkkaa+Markkinat-nimimerkistä.
14.06.2020 10:57
Mitä+tästä+linkistä+pitäisi+kiistää?+Lähteesi+on+Suomi24+jonne+kuka+tahansa+saa+kirjoittaa+mitä+haluaa.
14.06.2020 10:55
En+jauha+persuista+vaan+kirjoitan+monesta+muustakin+aiheesta,+silloin+kun+aiheita+on.+Esimerkiksi+tämä+aloitus+oli+virkistävää+vaihtelua+persu/mamu-jankutuksiin,+ja+siksi+juuri+sitä+peukutinkin.+Mutta+kuinka+kävi,+kun+aloittaja+tämän+ketjun+teki?+Tulit+heti+ketjuun+vastustamaan+minua+ja+kirjoittamaan,+että+minut+pitäisi+saada+pois+palstalta.+Jos+olisin+kerinnyt+kirjoittaa+tähän+ketjuun+ennen+sinua,+olisit+tullut+haukkumaan+minua+pönttöpankoksi,+ropelipääfoliohatuksi,+kaivanut+esille+vuosia+vanhoja+kirjoituksiani+jotka+tulkitset+edelleen+tahallaan+väärin+vaikka+olen+ne+monta+kertaa+selittänyt,+ja+keksinyt+minulle+menneisyyttä+jonakin+lasten+pahoinpitelijänä?+Etkö+osaa+todellakaan+osaa+itse+miettiä+omaa+käytöstäsi+palstalla?
14.06.2020 10:50
Taas+yksi+korkeatasoinen+Suomi24-ketju.+Jos+tästä+jotain+positiivista+pitäisi+hakea,+niin+Seinäjoen+palsta+näyttää+olevan+vieläkin+toivottomampi+kuin+Lieksan.
14.06.2020 10:39
Itse+tuot+ihan+oma-aloitteisesti+esille+oman+tyhmyytesi+niin+että+minkään+väristen+anarkistien+ei+tarvitse+tehdä+sitä+puolestasi.
14.06.2020 09:27
Että+et+vääristäisi+totuutta+haluamaksesi,+äärioikeisto+asialla+Lontoossa+missä+tappelevat+jo+poliisin+kanssa.
14.06.2020 08:32
Elekee+luovuttako+vaan+ottakaa+hyvät+ajat+takaisin.+Tämä+palsta+on+edelleen+teidän+siinä+missä+muidenkin.
13.06.2020 21:50
Ano+kaataa+ensimmäisenä+Mannerheimin+ratsastajapatsaan+Kiasman+edestä.+Anossa+on+voimaa+kuin+pienessä+kylässä.
13.06.2020 20:16
Sitä+voipi+miettiä+miten+fiksua+oli+esim.+pystyttää+patsas+jollekin+orjakauppiaalle.+Selväähän+tuo+on,+että+ennemmin+tai+myöhemmin+tämä+patsas+päätyisi+Bristolin+satama-altaan+pohjaan.+Mutta+se+oli+vielä+sitä+aikaa,+kun+länsimaissakin+ihannoitiin+orjuutta.+Ei+oltu+vielä+kovin+sivistyneitä+silloin,+kun+näitä+patsaita+värkättiin.
13.06.2020 20:11
Patsaiden+kaatajissa+on+myös+rasseja+ja+persuja.+Britanniassa+on+jouduttu+laittamaan+myös+Mahatma+Gandhin+ja+Nelson+Mandelan+patsaat+suojelukseen.
13.06.2020 20:07
Tällä+tavalla+ne+keskustelut+juuri+me+nevät+tappeluksi.+Mutta+en+ota+syytä+niskoilleni,+koska+en+ole+ketään+palstalla+nimitellyt+tai+solvannut.+Mieluiten+yritän+esiintyä+sovinnollisesti.
13.06.2020 18:16
Englannissa+nakkasivat+yhden+orjakauppiaan+patsaan+satama-altaseen.+Siellä+on+hyvä+meininki.+😁
13.06.2020 16:15
Helteitähän+tuo+on+juhannukseksi+luvannut.+🌞
13.06.2020 16:12
Koko+ajan+täällä+valehdellaan+minun+niskoilleni,+mutta+ei+haittaa.😁
13.06.2020 16:08
Minä+viihdyn+palstalla+ihan+hyvin.+Mitä+nyt+välillä+nimitellään+valehtelijaksi,+foliohattuiseksi+ropelipääksi,+pöntöksi+ym.+mutta+ihan+mukavaahan+täällä+on.+😁+En+ota+itseeni.+Mutta+voisi+silti+taso+vähän+parempi+olla.
13.06.2020 16:00
20 / 141