Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6656
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä olen tehnyt edunvalvontavaltuutuksen, muistaakseni sitten, kun se ajankohtaiseksi tulee (jos tulee) niin valtuutettu tarvitsee lääkärin todistuksen, että ko. ihminen on kyvytön asioitaan hoitamaan ja käyttää vielä se paperi maistraatissa hyväksyttävänä.
17.01.2026 13:35
Mulla menee nettipankkiin ja laitoin sillai, että hyväksyn ne, ennenkuin menee maksuun.
Siinä näkee, että ne on oikein ja pysyy ajan tasalla itsekin.
16.01.2026 23:15
Niinpä, kohta tästä maailmanjohtajien järjestämästä sotkusta ei ota erkkikään selkoa.
Varsinkin, kun USAssa on tuollainen huithapeli päämiehenä.
Putin nauraa partoihinsa, kun Trump sotkee maailmaa.
Venäjältähän sanottiin, että Grönlanti kuuluu Tanskalle.
No Naton porukkaahan sinne nyt meni.
Kyttäsin tuossa, kun Häkkäsen piti olla MTV:llä 22,35, mutta urheilu näytti olevan tärkeämpää.
16.01.2026 23:11
Trump on Kolumbian lisäksi uhannut myös Kuubaa ja Meksikoa.
On kuulemma lopettanut Venezuelan öljynkin viennin Kuubaan.
16.01.2026 22:20
Eikös se ole poliisilla ihan normaali käytäntö, että keskeneräisistä jutuista ei tietoja julkisteta, tutkinnallisista syistä.
Näinollen myös muita asiaan liittyviä on kehoitettu pidättäytymään olemaan asiasta puhumatta.
Ei siinä mitään ihmeellistä salailua tarvitse olla.
Uskon, että tutkimuksen tulokset julkaistaan, kun poliisi sen oikea-aikaiseksi katsoo.
16.01.2026 22:08
Se voi olla sitten siinä ero, kun minä hyväksyn ne manuaalisesti.
16.01.2026 20:14
´´Jos summa ylittää rajan, jonka olen sille laskulle antanut.´´
En ole kyllä laskuille mitään ylärajaa laittanut.
Mahdatkohan nyt tarkoittaa TILIN päivittäistä nostorajaa.
Se mulla kyllä on.
16.01.2026 19:41
Mulla on muutama lasku e-laskuna.
En ole kuullutkaan mistään maksurajan laittamisesta.
16.01.2026 19:08
Aamulla selailin uutisia ja näin tuon uutisen.
Täysin käsittämätöntä.
Trump on niin omahyväinen, ettei edes tajua, mistä on oikeesti kysymys.
Luulisi ymmärtävän, ettei Nobel ole siirreltävissä.
Ylisti sitten Machadoa suurin sanoin, ennen on hänet sivuuttanut täysin.
Kyllä on lapsellista touhua henkilöiltä, jotka ovat maailmanlaajuisesti näkyvällä paikalla.
16.01.2026 13:18
Veli kanssa käytti tuota maksupalvelua.
Sitten meni näkö niin huonoksi, että numerot meni väärin ja tuli bumerangina takaisin kirjeet.
Poikani kävi hänen kanssaan pankissa ja kaikki laskut laitettiin suoravelotukseen.
Nyt on vaivatonta.
16.01.2026 13:00
Lunta sataa, taidan jättää lenkin väliin.
Päiväpeittonani on sisareni virkkaama peite ja siinä oli pieniä purkaumia.
Eilen innostuin ne korjaamaan ja sitten laitoin pesuun ja silitin päälle,
Kaapissa maannut kymmeniä vuosia kaksi omaa virkkaamaa peitettä ja yksi pitkä verhokappa.
1 on pikkusänkyyn, toinen liian lyhyt nykysänkyyn ja verho tarvii reunuksen.
Ne on ollut niitä ´´sitten joskus-hommia´´ no nyt se joskus vihdoin tuli.
Radiosta tuli mukavia vanhoja kappaleita, johdatti ajatukset aikaan, kun joskus ´´Oskarin hovissa´´ käytiin naistentansseissa.
Eipä näillä polvilla enää hirviä kovin isoja kuvioita tehdä.
On tuota Promesaakin tullut seurattua.
Kun sarja venutetaan pitkäksi, aina tuppaa käymään niin, että se latistuu ja hidastuu ja muisteloilla pitkitetään entisestään.
Muistan kun se alkoi. Ohjelmaoppaassa luki, että osia on sata. Kun se sata oli lopuillaan, yks kaks tuli 100 lisää ja toinen tuotantokausi ja sitten tulikin 250 osaa ja yht´äkkiä olikin 3 ja 4 tuotantokausi.
Olin laskenut, että 100 osaa loppuu kesäkuussa.
Jos olisin tiennyt, että loppua ei näy, en olisi ruvennut katsomaan.
Tuli tunne, että kun alussa pitkään aikaan ei mainittu mitään tuotantokausista, haluttiin pikkusen huijaamalla koukuttaa katsojat.
Kesällä en välittäisi mistään pitkistä sarjoista, on niin paljon muuta mukavaa.
6 asteeseen on pakkanen tippunut.
Lapissakin näyttää helpottavan. Kasvit lepää talvisin, lapin luonnossa kasvit parhaat ravinteet keräävät.
15.01.2026 14:41
´´Tämä porukka täällä ei pysty keskustelemaan........´´ siis puhuu itsestään.
No niin, koko kommenttisi on tyypillistä kommenttieni vääristelyä, joten tämä oli tässä.
14.01.2026 21:06
Sanoin ainoastaan mielipiteeni.
Juuri siksi, kun tiedän, että sairaimmallakin on ihmisarvo, minua suututtaa kommentit, joissa ikäihmisistä sanotaan miten ne ei osaa mitään, ei ymmärrä mitään, ei pysty mihinkään jne...
Ei minun kuppini helpolla heilu, mutta nyt vissiin tuli reuna vastaan.
14.01.2026 19:52
Jos se olisikin vaan yksi kommentti. En niin mitään olisi virkannut.
Ei ole inspiraatiota avata keskusteluita.
Olin vanhuspsykiatrian ammattilainen, en vielä ihan edesmennyt, eläkkeellä pyöreästi 16 vuotta. 😏
14.01.2026 19:22
Miksi minulla paha olo olisi.
Joskus kuppi läikkyy kun jatkuvasti vanhoja ihmisiä solvataan, vähätellään ja ivataan.
Tuo on jatkunut ketjusta toiseen jo kauan.
Etkö ole huomannut.
Minulla on aika pitkä pinna joskus vaan joku riittää.
14.01.2026 17:02
Sinä olet se, joka ei pysty keskustelemaan yhtään mistään.
Milloin missäkin ketjussa käyt vähättelemässä, aliarvioimassa ja ivaamassa kommentoijia.
Jos etsit heikon itsetunnon kohennusta, olet väärällä tiellä.
14.01.2026 14:48
Siis jos käytetään eläinten munuaisia ja maksaa ruuaksi, niistä saadaan paljon puriineja. Ei siis sovi kihtitautiselle.
13.01.2026 23:00
Se oli herrasväen tauti ennen, kun köyhällä ei ollut varaa viiniin ja olueen.
Yleensä se alkaa isovarpaasta, mutta periaatteessa voi tulla muihinkin niveliin.
Pienten kalojen nahkan lisäksi (jotka jo mainittiin) puriineja on eniten myös maksassa ja munuaisissa.
13.01.2026 21:40
Aivan kauheeeeeta huumoria, vanhan mummun vanhasta kissasta.
Meinasin ihan ruveta silmille hyppimään, niin tyrmääviä laatusanoja.
Kyllä osasitkin olla uskottava.
No en minä minnekään oikeasti hypi, minä olen lauhkeampi kun sika, eikun lammas. 😏😼🐷
13.01.2026 19:23
Laita nyt pikkusen jäitä hattuun.
13.01.2026 15:58
13 / 333