Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6322
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+tuli+tuosta+narsistikommentista+sellainen+vaikutelma,+että+se+oli+kopioitua+tekstiä.
11.09.2021 18:15
Sellainen+se+olisi+meidänkin+uuni,+ellei+sitä+aina+ensin+kesyttäisi.
Nuohooja+neuvoi+laittamaan+kuumailmapuhaltimen+tuhkaluukusta+puhaltamaan.
Jos+uuni+on+kauan+käyttämättä,+laitan+puhaltimen+puhaltamaan+noin+20min.
Annan+sen+olla+päällä+kun+teen+valkean.
Kun++kunnon+veto+alkaa+otan+sen+pois.+Ei+tule+yhtään+savua+pirttiin.
Sähköpattereita+pirtissä+käytän+vai+vuorokauden+mennessäni+keväällä+mökille.
Niin+se+meidänkin+kotitalo,+kun+oli+ensimmäisen+kerran+puoli+vuotta+asumatta,+piha+kun+viidakko+ja+ketut+kulki+ikkunan+alta.
Pyykkikonetta+olen+tässä+laulattanut.+Huomenna+palaan+mökille+pyykkisäkkeineni.
Kissa+vaipui+masennukseen,+kun+ei+pääse+ulos.+Syömässä+ja+laatikolla+käy,+muuten+nukkuu+koko+ajan.
11.09.2021 14:37
Ketjun+alussa+oli+monta+kivaa+kommenttia.
Minä+en+puolustele+ketään,+sanoin+vain,+mitä+tässä+ketjussa+havaitsin.
Ei+minkäänlainen+´´kimppuunkäyminen´´+kenenkään+taholta,+ole+kivaa.
Voisi+vähän+ajatella,+että+suurin+osa+(näin+uskon)+haluaisi+keskustella+ja+jutustella+rauhassa.
Tämä+palsta+olisi+mukava+tapa+keskustella+erilaisista+asioista+laidasta+laitaan+ikätovereiden+kanssa,+mutta+mielestäni+keskinäinen+sapelien+kalistelu+hankaloittaa+keskustelua.
11.09.2021 11:45
Jos+puolueettomasti+tarkastelee+tämän+ketjun+kommentteja,+niin+voi+tulla+vain+siihen+tulokseen,+että+ketjun+rauhan+rikkoja+on+joku+muu,+kun+aloittaja.
11.09.2021 11:00
Oikeasti+asiahan+on+niin,+että+kun+puhutaan+sodasta+ja+afganialaisista.
Puhumme+miehistä+jotka+sotivat,+sortavat+naisia.
Mikä+vaivaa+islaminuskossa++olevia+miehiä,+miksi+miehen+kunnia+on+naisen+jalkojen+välissä.
Eikö+ole+muuta+sarkaa+miehisyyteen,+kun+tappaminen+ja+alistaminen.
Tanskalaisessa+dokumentissa+taannoin+näytettiin,+kuinka+alle+koulukäisillä+lapsilla+oli+kiväärit+ja+opetettiin,+että+amerikkalainen+vääräuskonen+pitää+tappaa.
Miehiä+olivat+kaikki+opettajat.
Oltteko+koskaan+kuulleet,+että+joku+pakolaisena+tänne+tulut+nainen,+olisi+syyllistynyt+johonkin+rikokseen.+Minä+en.
11.09.2021 00:34
Asun+kisuni+kanssa+.+Talvisin+olemme+paljon+vain+kahestaan,+kerrostalossa.
Kesäisin,+kun+asumme+maalla,+on+vilskettä+toisinaan.+On+kissaa,+koiraa,+ihmistä.
Olen+paljon+yksin,+mutta+yksinäisyyttä+en+tunne.
Työelämäni+vastapainoksi,+nyt+eläkkeellä+ollessani+nautin+rauhasta.
Omaiseni+pitävät+kokoajan+yhteyttä.
Koska+olen+vielä+voimissani,+saan+itse+valita+mitä+elämälläni+teen.
10.09.2021 23:43
Huippuosaaja+mielestäni+tarkoittaa+erikoisosaamista+jollain+alalla.
Viisaus+taas+on+jotain,+joka+voi+olla++mukana+huippuosaamisessa,+mutta+jotain+toista+asiaa+ei+voi+sisäistää+ja+ymmärtää.
Joku,+jolla+ei+ole+mitään+huippuosaamista,+voi+olla+hyvinkin+viisas.
Mihin+perustat+väitteen+ettei+tänne+tulla,+kun+hintataso+on+korkea+ja+palkka+matala,+huippuosaajille.
10.09.2021 21:03
Muistoja+tuli+mieleen+Ramonan+hienosta+matkakertomuksesta.
Asuntovaunua+olen+itse+vetänyt+Norjan+vuoristossa.+Silloin+ei+vielä+asuntoautoja+ollut,+ne+alkoivat+sitten+yleistymään+aika+nopeaan.
Liikenteessähän+auto+on+kätevämpi,+kun+vaunu,+mutta,+kun+leiriytyy,+vaunun+voi+irroittaa+ja+lähteä+autolla+tutkimaan+paikkakuntaa.
Ihan+piti+googlata+tuo+riekonmarja,+täällää+etelässä,+kun+semmoisia+ei+ole.
Näköjään+ihan+käyttökelpoinen.
Viime+viikon+loppuna+piti+nuorison+tulla+plantaasille,+siirsivät+viikolla,+eli+nyt+olen+kotona+kisun+kanssa,+nyt+pyykkikone+hyrisee.+On+noitä+mökeillä+kertynytkin.
Melkoiset+jatsit+oli+sängyn+alta+toiselle,+ennenkuin+kissan+kiinni+sain.
+Hän+kun+tietää+aina+mitä+on+meneillään+ja+piiloutuu.
Lämmittelin+pojille+mökit+ja+tein+petit+ennen+lähtöäni.
Toissapäivänä,+kun+olin+roskikselle+lädössä,+kannoin+kuutta+pussia+käsissäni+auton+perään.+Joku+pieni+vanha+kannonnypykkä+siinä+ja+hups,++mummu+nurin+ja+kierähti+alamäkeen.
Vähänaikaa+kuulostelin,+kuinka+ämmän+kävi.+Ei+kuinkaan,+seuraavana+päivänä+huomasin+reidessä+pari+mustelmaa+ja+käsivarressa+yhden.
Yhtenä+yönä+säikähdin,+kello+oli+yli+puolen+yön.+Katselin+jotain+telkusta+ja+huomasin,+kun+ulkona+alkoi+valo+välkkymään+puiden+takaa.
Ajattelin+kuka+kumma+tähän+aikaan+taskulampun+kanssa+tiellä+kulee.
Sitten+ajoittain+välkkyminen+jatkui.++Suurella+todennäköisyydellä+olivat+elosalamoita.
Mielenrauhaa🌻
10.09.2021 19:29
Kyllä+se+ihan+sama+´´Hunkki´´+on,+joka+60+ssakin+tuoliaan+tarjosi.
10.09.2021 18:02
Niin.+olen+pahoillani,+en+voi+sille+mitään.
Itselläni+on+jo+3+lapsenlapsenlasta.
Ymmärrän+olevani++onnellinen.
Toivon+myös+Sinulle+kaikkea+hyvää.
08.09.2021 21:26
Ihanan+ihana+kommenttisi.
Tiedän,+että+kohta+kutsu+tulee++tämän+viimeisen++päiville+joka+juuri+syntyi,+
Aika+ison+rahasumman+olen+laittanut+kaikille+syntyneille.
Nykyään+eivät+enää+suosi+kastamista+niinkuin+me+ennenvanhaan,+pitävät+niinsanottuja+nimiäisiä.
Minä+ajattelen,+että+jokainen+saa+tehdä+niinkuin+itse+ajattelee+parhaaksi.
08.09.2021 20:40
Itse+olen+sellaista+kuvaa+saanut,+että+juuri+sota+ja+väkivaltaisuudet+ovat+monen+elintason+romahduttaneet+näissä+maissa.
Kun+yhteiskunta+on+riekaleina,+ei+ole+mitään+näköalaa+edetä+mihinkään+suuntaan,+edes+miehillä,+naisista+puhumattakaan.
Pelko+ja+näköalattomuus+ajaa+lähtemään.
Meidän+suuri+ylellisyytemme+ovat+rauha,+ei+tarvitse+pelätä+poliisia+eikä+sotilaita.
Vahvemmat+yleensä+kestää+vaivalloisen+matkustamisen.
Toinen+asia+on+sitten+epärehelliset+ja+väkivallan+lietsojat+ja+terrorijärjestöihin+houkuttelijat.
08.09.2021 15:45
Mitäköhän+mahdat+tarkoittaa.
En+ole+kuullut+kaukosäätimen+päivityksestä+koskaan.+En+myöskään+päivittänyt+säätimiä.
08.09.2021 14:41
Täytynee+minunkin+myöntää,+että+jossain+kohtaa+piti+kääntää+katsetta+poispäin+TV:stä.
En+silti+ihan+pensaaseenkaan+halua+päätäni+pistää.
Sitä+selvemmäin+taas+näkee,+miten+hyvä+meillä+on+täällä+pohjolassa.
08.09.2021 14:34
Mielestäni+eivät+ole,+suurilta+osin.
Ei+elintasopakolaisella+ole+varaa+maksaa+10+000-15+000+euroa+salakuljettajille.
Syyrian+pakolaisiakin,+kun+on+haastateltu,+ovat+sanoneet,+että+heillä+oli+ihan+hyvä+elämä+aiemmin.
Aina+ei+ole+tietenkään+helppo+tietää+ihmisten+motiiveista.+Sen+selvittäminen+on+viranomaisten+tehtävä.
08.09.2021 13:12
Sarjan+ekajakso+tuli+uusintana+heti+seuraavana+päivänä.
Sarja+vaikuttaa+mielenkiintoiselta+ja+ainakin+minä+sain+vaikutelman,+että+työtä+on+tehty+sarjan+eteen+todella.
Areenassa+myös+sarjan+tekemisen+taustoista+asiaa.
Jos+sarjasta+kiinnostuu+kannattaa+lukea.
Kommentoin+tuolla+70++Paloman+aloittamaan+ketjuun+aiheesta,+mutta++eipä+siellä+keskustelusta+oikein+mitään+tullut.
08.09.2021 13:05
Perheiden+yksityisoloihin+on+viranomaisenkaan+vaikea+mennä+vahtimaan+24+tuntia+vuorokaudessa.
Tarkoitin+asianmukaisella+sitä,+että+lain+ja+asetusten+puitteissa+tutkitaan+ja+sitten+vasta+hutkitaan,+jos+aihetta+on+ja+löytyy.
Myös+sitä,+että+ohjaamisella,+tiedonjaolla+yms.+pyritään+samaan+ihmiset+sopeutumaan+yhteiskuntaan,+kun+he+kerran+täällä+ovat.
Taikasauvaahan+ei+kenelläkään+ole.
07.09.2021 14:18
2/3+osaa+noilla+leireillä+olleista+suomalaisista+on+kotiutettu+ja+ainakin+lapset+aiotaan+tuoda+kaikki.
Kaikkia+noita+asioita+mitä+mainitsit+ovat+juuri+nyt+viranomaispohdinnoissa.
Todisteita+rikollisesta+toiminnasta+lienee+hankala+saada.
Uskon+kyllä,+että+viranomaisemme+toimivat+asianmukaisesti.
07.09.2021 12:52
Tälläisiä+sarjoja,+ei+tehdä+ilman+hyvää+taustatyötä.
Niin+myön+ohjaaja-käsikirjoittaja++M.K+on+tehnyt,+myös+yhteistyössä+poliisinkin+kanssa.
Niinpä+hän+areenassa+kertoo,+että+Suomeen+tulevista+turvapaikan+hakijoista+n.+90%+tule+salakuljetettuna.
Yksi+ihminen+maksaa+salakuljettajille+10+000-15+000+euroa.
Suomeen+suuntautuvan+ihmissalakuljetuksen+liikevaihto+yli+30+milj.+euroa.
Myös+yksi+päänäyttelijöistä+(Osazuwa)+on+tehnyt+taustatyötä+haastattelemalla+pakolaisia.
Miksi+joillakin+on+tarve+lytätä+toisten+ihmisten+työ,+ilman,+että+tietää+faktoista+yhtään+mitään.
07.09.2021 12:24
Mee+nyt+kuule+Hunkki+sen+rullatuolis+kanssa+sinne,+missä+pippurikasvaa.😏
06.09.2021 20:02
170 / 317