Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6304
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai+keskustelee.
Tarviiko+samaan+jankutukseen+kymmentä+ketjua.
22.02.2021 23:47
Kovin+on+mennyt+yksipuoliseksi+persutukseksi+ja+natsitukseksi.
Ei+moinen+haukkuminen+ole+edes+mitään+keskustelua.
22.02.2021 23:18
Rokotehan+kehitetään+aina+jotain+virusta+vastaan.
Jos+joku+virus+muuntautuu+paljon,+ei+se+mikään+ihmeasia+ole,+jos+toisenlaiseen+kehitetty+rokote+ei+toimi.
Olisihan+se+loistavaa,+jos+ei+tarvittaisi,+kun+yksi+rokote,+jolla+lähtisi+kaikenmaailman+virukset.
Ihmiskunnalla,+kun+ei+ole+sen+parempaakaan+keksintöä+yrittää+tautia+hillitä.
Mielestäni+voisimme+olla+kiitollisia+niille+ihmisille,+jotka+puurtavat+tämänkin+taudin+voittamiseksi.
Juuri+lehdessä+kerrottiin,+kuinka+on+iso+joukko+ihmisiä,+jotka+kärsineet+koronataudista+kuukausitolkulla.
22.02.2021 22:24
Tuo+minunkin+mieleeni+tuli,+etteivät+tilastot+varmaan+näytä+kaikkea.
Mutta+voisi+olla,+että+jos+ei+itse+ilmoittamista+olisi,+haittailmoituksia+olisi+vielä+vähemmän.
Tärkeintä+on+tietenkin,+että+vakavimmat+tulisivat+julki.
22.02.2021 16:56
Rokote+ainakin+toimi.
Haittavaikutusilmoitus+kannattaisi+tehdä.
Täältä+löytyy+lomake,++https://www.fimea.fi/vaestolle/laakkeiden_turvallisuus/haittavaikutusilmoituksen-tekeminen
22.02.2021 15:41
Minäkin+otin+tällä+kertaa+kausi-influenssarokotteen,+toinen+kerta+kun+yleensä+otin.
En+ole+sairastanut+kun+1:n+influenssan,+joskun+-80+luvulla.
Flunssaakaan+en+edes+muista+koska+viimeksi+olisi+ollut.
Ihmiset,+kun+pitävät+etäisyyksiä+nyt+ja+pesevät+käsiään,+ei+pöpötkään+niin+helposti+kulje.
21.02.2021 22:45
Ensimmäiseen+lauseeseesi:+Mitään+tuollaista+en+ole+väittänyt+tietäväni.+Flunssaan+ei+ole+rokotustakaan.
Jokin+aika+sitten+uutisoivat,+että+koronarajoitusten+noudattaminen+on+todennäköisesti+vaikuttanut+influenssan+vähenemiseen.
21.02.2021 21:45
Miksi+sitten+et+itse+ryhtynyt+politikoksi+ja+mennyt+tekemään+asioita+paremmin?
Pankkitiliäänkin+voi+kasvattaa,+jos+itse+tekee+jotakin.
20.02.2021 19:32
Kiitos+sanoistasi.+Kun+on+maalta+kotoisin,+tottui+siihen+pienestä+pitäen,+että+eläimet+ovat+osa+elämää.
Se+kukkokin+joka+ajoi+minua+takaa,+kun+olin+2-vuotias,+pääsin+rapuille+pakoon.
20.02.2021 19:28
Osa+ihmisistä+on+ottanut+kausi-influenssarokotuksen+ja+nyt+kun+koronataudin+myötä+on+rajoituksia+aika+hyvin+noudatettu,+influenssakaan+ei+ole+päässyt+entiseen+mallin+leviämään.
20.02.2021 19:23
Joku+oli+laittanut+vastauksen,+kertoen+Matti-nimestä.+Ei+sitä+vaan+ollut,+olisin+kiinnostunut,+lähelläni+on+Matti-niminen+henkilö.
20.02.2021 19:16
Missäspäin+tuo+Kymsote+vaikuttaa,+en+äkkiseltään+muista.
20.02.2021 17:54
Juuri+tuosta+syystä+kaupat+eivät+vaadi+maskia.+Pitäisi+olla+valtakunnallinen+pykälä+(jota+tällä+hetkellä+ei+ole),+että+kaikkien+täytyy+pitää+maskia.
20.02.2021 17:24
Sanna+Marin+ei+ole+pikkutyttö.+Hän+on+yli+kolmikymppinen+nainen.
Varsinkaan+tänäpäivänä+ei+pääministerin+pesti+ole+helppo.
Mikä+ivailun+aihe+on+se,+että+on+työskennellyt+kaupan+kassalla.
Minusta+se+on+ihan+päinvastoin.+On+ihailtavaa,+että+on+itse+tiensä+raivannut+huipulle.
Kukaan+ei+tiedä+olisiko+joku+hoitanut+pääministerin+pestin+paremmin+vai+ei.
Jos+on+näkyvällä+paikalla+yhteiskunnassa,+pitäisikö+naisen+pukeutua+tuhkaan+ja+säkkiin.
Minun+mielestäni+ei.
20.02.2021 17:09
Asiat+voivatkin+olla+täydellisiä+ihmisille.+Ihmiset+eivät,+sehän+ei+ole+inhimilläistä.
Jos+kuvittelisi+olevansa+täydellinen,+mitä+mieltä+siinä+olisi.+Mitä+enää+voisi+elämältä+saada+ja+odottaa.
Minulla+on+kissakaveri.+Kun+kaiken+aikaa+yhdessä+ollaan,+niin+yhteisymmärrys+on+hyvä.
Kesäisin+koiriakin+kuuluu+kavereihin.
Bernhandilainen+riemastuu+aina+ihan+hassunlailla,+kun+minut+näkee.+Kesäisin+ollaan+paljon+samoissa+maisemissa.
20.02.2021 16:57
Maria+oli+minunkin+nuorena+kuolleen+mummuni+nimi.+Äidin+toinen+nimi+oli+Maria,+jota+hän+vanhemmiten+vallan+käytti.
Liekö+se+lähtöisin+neitsyt+Mariasta,+kun+on+ihan+kansainvälinen.
Isänpuolelta,+kun+suomensivat+sukunimensä,+niin+ottivat+eri+nimiä,+eli+veljeksiä+oli+kolmella+eri+sukunimellä.
Itse,+kun+olen+lueskellut+aika+paljon+elämäkertoja,+historiallisia+romaaneja,+siellä+on++usein+mukavia+nimiä.
Romaanista+tämän+nimimerkkinikin+keksin.
20.02.2021 16:05
Kuvittele,+että+joku+olisi+täydellisen+täydellinen.
Ei+sen+kamalampaa+ole,+kun+täydellinen.
Kyllä+sitä+on+tullut+mokattua,+niin+elämässä,+kun+kirjoituksissa,+mutta+eihän+se+ole+kuin+hetki,+kun+kaikki+on+menneisyyttä.
20.02.2021 15:24
Kiitti+tiedosta.+Eipä+tuo+paha+hinta+ole.+Tällä+kylällä+on+1+pieni+kauppa,+joka+myy+kirjojakin.
Täytyy+kysyä+sieltä.
20.02.2021 15:19
Asiaa+puhut.
Pojantyttäreni+on+kiinnostunut+asioista.
Hän+toi+3+vuotta+sitten+minulle+kirjan++´´Isoäiti,+kerro+minulle´´+siinä+on+kysymyksiä+ja+vapaata+kirjoitustilaa.
Sitä+pari+talvea+täyttelin+ja+muistiani+pinnistelin.
Myös+vanhojen+valokuvien+taa+ja+albumissa+viereen+olen+kirjoitellut+nimiä+ja+vuosilukuja+minkä+tiesin.
Niihinkin+pojantytär+on+ilmaissut+kiinnostuksen,+sovimme,+että+kun+yhdessä+mökillä+ollaan+kesällä,+tuon+niitä+sinne+ja+katsellaan.
Sisareni+kanssa+kerran+menimme+hautausmaalle,+missä+tiesimme+sukuja+olevan+maan+povessa.+(varmaan+jo+parikymmentä+vuotta+sitten)
Löysimme+tuttuja+nimiä+useita+ja+venäjältä+lähtöisin+olevan+isosisämme+haudan.
20.02.2021 13:09
Mitä+se+maksoi?
19.02.2021 19:01
196 / 316