Kirjoittajien pahimmat mokat

Anonyymi

Mikä on mielestänne pahin moka, jonka kirjoittaja on tehnyt, että saa nyt jatkuvasti negatiivistä palautetta viesteihinsä?

Minun mielestäni oli tämä, joka kirjoitti "mukamas" ystävästään, että hän kuskaa rullatuolilla zombie miestään ja itse kuitenkin laittaa soseruokia omalle puolisolleen, siis kihlatulleen.

Mitä muuta tulee teille toisille mieleen?

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rouva pertikin kirjoituksen on voimakkaasti pakanamaan kartan puolelta.Yleensäkkin niissä kaikuu sama sanoma kuin hernekeitto olisi roihahtunut pöksyihin.

    • Anonyymi

      Minulle tulee vaan mieleen yksinäinen kainuulainen, joka kuvittelee elämänsä olevan niin erinomaista, että sitä kannattaa jokaisen tilaisuuden tullen tuoda esiin. Minua naurattaa tavattomasti hänen omakehu ja surkeat yritykset suunnata huomio tosiin kirjoittajiin. Usein syyttele perättömästi muita palstalaisia, mutta itse ei kestä lainkaan kritiikkiä vaan ilmoittaa poistettavaksi jokaisen viestin. Kuten luultavasti ikävä kyllä käy myös tällekin.

    • Anonyymi

      Anonyymit jää kasvottomaksi, ei aivan H-44 paljastaa itsensä kirjoituksillaan jossa ei tippaakaan sivistystä, hyökkäämällä iholle asti syy ei voi hyväksyä nimimerkillä esiintyvä haistattelee persuille. Hyökkään ainoastaan persuja ja heidän edustajiaan kohtaan syyttämällä heitä mitkä yleisesti tiedossa en valehte, voin olla ironinen liiottella.

      Miksi näin en mikään erikoinen kirjoittaja kohan kirjoitten ajankuluksi, palstan ulkopuolella en välitä politiikasta mitenkään erikoisesti.

      Palstalla tutut nimimerkit edelliseltä ikäosiolta, anonyymeistä tunnistaa joitakin tavasta ilmaista itseään. Jos olis jotain enemmän kiinostavaa tuskin täällä pyörisin.

      • Nimi merkki ettei jää epäselväksi


    • Anonyymi

      Yksi on että kirjoittaa rekatulla nimimerkillä itsestään jonkin heikkouden. Siitäpä saa kulla vuosien varrella.
      Toinen on jos kirjoittaa itsestään jotain hyvää. Valtava tarve monella on saada äkkiä luulot pois kirjoittajalta.
      Kolmas on kirjoittaa jokin vähän erikoisempi elämänsattumus. Pari-kolme kirjoittajaa hyökkää: tuon täytyy olla provo.
      Neljäs on puolustaa mitä tahansa vähemmistöä. Vastalauseita sataa.

      • Anonyymi

        Heikkous on eri asia kuin erittäin alhaista mielenlaatua osoittava loukkaus, kuten sairaan pilkkaaminen.


    • Anonyymi

      Yhtenä pahimmista mokista pidän sitä, kun värikkäitä muistelmia pidetään kuin tämän hetken tai ajankohdan tilanteina.

      • Anonyymi

        Eikös tuo ole kokoomukselle tyypillistä politiikkaa?


    • En tiedä onko moka, mutta ainakin suuri epäkohta ja asia joka aiheuttaa suurta närästystä ja poikii vihakampanjoita ja jäljittämistä on se tosiasia, että emme ole kaikki samaa mieltä miten palstaa tulisi käyttää.
      Osa käyttäjistä haluaa pitää palstaa edelleen pelkkänä anonyymien kommentoiden huutelupalstana, jonne saa kirjoittaa mitä mieleen milloinkin sattuu tulemaan ja etenkin alustana moittia ja kritikoida (lue: mollata, lytätä, ivata, pilkata ja jahdata) muita kirjoittajia, etenkin sellaisia jotka ovat kertoneet omasta elämästään avoimesti.

      Osa käyttäjistä, aina yhtä vähemmän, valitsi aikanaan, kun sellainen mahdollisuus oli, yhteisöllisemmän muodon kommunikaatioon, rekisteröitymällä, verkostoitumisella, kuvagallerian ja yksityisviestien mahdollisuuden.Palsta alkoi muistuttaa aina vain enemmän Facebookia, mutta keksityllä nimimerkillä ja blogimaiset aloitukset lisääntyivät, mikä sai taas tietyn osan käyttäjistä takajaloilleen.

      Minun suurin mokani oli todennäköisesti avoimuuteni (elämäni on kuin avoin kirja). Sen matkan aloitin tosin jo niin kauan sitten, että en osaa edes poiketa siltä.

      • Anonyymi

        Ehkä sinun suurin mokasi on kuitenkin se, että et ole lukenut sinulle tullutta palautetta, vaan jatkat samaan tyyliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun suurin mokasi on kuitenkin se, että et ole lukenut sinulle tullutta palautetta, vaan jatkat samaan tyyliin.

        Toiseksi suurin mokani on että vastaan anonyymien provoihin.


      • Anonyymi

        Yksi palstalaisista on käyttänyt palstaa pilkatakseen sairasta hoitajineen. Mikset ota siihen kantaa? Sama korottaa itsensä eturivin ihmiseksi, vaikka mikään ei siihen viittaa.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Toiseksi suurin mokani on että vastaan anonyymien provoihin.

        "Paloma01"

        Taitaa olla vielä kolmaskin moka. :)
        -
        Et vastaa vaikka joku rekkari kirjoittaa sinulle kauniin riimin.
        Lisäten riimiin pari kaunista musiikkia.
        Som grattis så att säga.

        H.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Toiseksi suurin mokani on että vastaan anonyymien provoihin.

        Ploma, tässä on se ristiriita. Jos ei ole poliitikko eikä vartalonsa mainostaja, ei voi kirjoittaa nimellä, tämä on ongelma
        Täällä on hulluja niin paljon liikkeellä

        Olet oikeassa, että olet joutunut - minusta se on mieshenkilö eikä nainen kuten korppis luulee - kiusaamisen tai jahtaamisen kohteeksi, mutta se on vielä aika lievää, pikkuasioihin puuttumista ja ivaamista ja ns. väärinkäsitystä joka sanasta, ja olet lisäksi kokonaan toisessa maassa, jossa gävleläiset eivät ole tästä palstasta kuulleetkaan, olet siis oleellisesti turvassa kuitenkin


      • huruksz kirjoitti:

        "Paloma01"

        Taitaa olla vielä kolmaskin moka. :)
        -
        Et vastaa vaikka joku rekkari kirjoittaa sinulle kauniin riimin.
        Lisäten riimiin pari kaunista musiikkia.
        Som grattis så att säga.

        H.

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi.
        Dina gratulationer kom fram och var riktigt uppskattade.

        "Tackar och bockar,
        niger och stiger
        på bordet tar ett steg
        är inte feg, bara lite tankespridd"
        Mikä ei titenkään ole mikään puolustus huonoille käytöstavoille.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi.
        Dina gratulationer kom fram och var riktigt uppskattade.

        "Tackar och bockar,
        niger och stiger
        på bordet tar ett steg
        är inte feg, bara lite tankespridd"
        Mikä ei titenkään ole mikään puolustus huonoille käytöstavoille.

        "Paloma01"

        Pää-asia on että huomaat.
        Minulta, kuten avio-mieheltäsikin, saat aina kaiken anteeksi. :)
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=HyVF-voIZA8

        H.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ploma, tässä on se ristiriita. Jos ei ole poliitikko eikä vartalonsa mainostaja, ei voi kirjoittaa nimellä, tämä on ongelma
        Täällä on hulluja niin paljon liikkeellä

        Olet oikeassa, että olet joutunut - minusta se on mieshenkilö eikä nainen kuten korppis luulee - kiusaamisen tai jahtaamisen kohteeksi, mutta se on vielä aika lievää, pikkuasioihin puuttumista ja ivaamista ja ns. väärinkäsitystä joka sanasta, ja olet lisäksi kokonaan toisessa maassa, jossa gävleläiset eivät ole tästä palstasta kuulleetkaan, olet siis oleellisesti turvassa kuitenkin

        Olen kai ollut aina tietoinen siitä että avoimuuteni ärsyttää joitakin ja varmastikin kiusaajiani on useampi kuin yksi, mutta ensimmäisenä paikalla on täällä Ruotsissa asuva naishenkilö jonka kanssa suksemme menivät ristiin jo alkumetreillä; varmasti olin osasyyllinen itsekin, mutta en periaatteessa koskaan kirjoita henkilöön kohdistuvia loukkauksia, vaan kommentoin mieluummin yleisesti. Poikkeuksena on ollut kun tämä (tai joku muu) Nemesini on saanut minut mukaan herjan heittoon. En ole ylpeä siitä.


      • Anonyymi

        Turhaa on mollata anonyymejä, kun rekatutkin lentelee anonyymeiksi. Tämän foorumin palstat on tunnetusti pilkan aiheena ja ymmärrän sen, kun olen näitä lukenut tämän koronan aikana.

        Palstat voisi pelastua vain sillä, että kirjaaminen tapahtuisi henkilötunnuksella ja sehän ei ole mahdollista.


      • """ suuri epäkohta ja asia joka aiheuttaa suurta närästystä ja poikii vihakampanjoita ja jäljittämistä on se tosiasia, että emme ole kaikki samaa mieltä miten palstaa tulisi käyttää."""

        No voi voi mikä moka toisilta kommentoijilta, kun eivät meinaa alistua vieläkään olemaan samaa mieltä kanssasi kuinka palstaa tulisi käyttää. Eivät suostu määräysvaltasi alle samanlaisiksi tasapäiksi kuin tarhan lasten odotetaan olevan.

        Tyytymättömyytesi palstaan ja sen kommentoijiin on jatkunut jo niin kauan, että en voi ymmärtää kuinka täällä pyörit kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa on mollata anonyymejä, kun rekatutkin lentelee anonyymeiksi. Tämän foorumin palstat on tunnetusti pilkan aiheena ja ymmärrän sen, kun olen näitä lukenut tämän koronan aikana.

        Palstat voisi pelastua vain sillä, että kirjaaminen tapahtuisi henkilötunnuksella ja sehän ei ole mahdollista.

        Riittäisi pelkkä rekisteröityminen ja kirjaaminen nimellä ja e-mail-osoitteella . Avatar tai nikki, ei tarvitsisi käyttää edes omaa nimeään kirjoittaessa kommentteja, ainoastaan rekisteröityessä.
        Minun puolestani voisi poistaa kokonaam mahdollisuuden kirjoittaa anonyyminä jos on kirjautunut. Uskoisin (voin tietenkin olla väärässä, sellaista on tapahtunut) että suuri valtaosa kirjautuneista ei uiskentele kaislikossa tai piiloudu puskiin heittämään kiviä ja piiloittamaan kättään. Että sellaista tapahtuu, voin ymmärtää ja olen ollut puskissa pari kertaa anona, mutta silloin allekirjoitan viestini. Joskus tapahtuu että kirjautuminen on mennyt vanhaksi ja teksti lähtee anonyyminä pelkästä huolimattomuudesta.

        Palsta voi pelastua vain siten että vakinikit ja rekatut pitävät pintansa ja anot alkavat kirjoittaa ottaen vastuun yksityishenkilöinä ja omassa persoonassaan sanomisistaan. On aika riisua naamiot ja olla oma itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa on mollata anonyymejä, kun rekatutkin lentelee anonyymeiksi. Tämän foorumin palstat on tunnetusti pilkan aiheena ja ymmärrän sen, kun olen näitä lukenut tämän koronan aikana.

        Palstat voisi pelastua vain sillä, että kirjaaminen tapahtuisi henkilötunnuksella ja sehän ei ole mahdollista.

        Iholle käyminen, anonyymi tai nimimerkki kyllä palstalla täytyy saada kekustella että hyökätään yksityisyyteen.
        Asiat erikseen, mielipiteet omia, instituutioita voi arvostella mielin määrin myös puolueita, politikkoja, hallitusta ym.

        Olenko väärässä millä tavalla on otettava huomioon muut keskustelijat, jos kyseenalaistetaan älykkyys, onnekksi ei pystytä arvostelemaan ulkonäköä, uskonnollinen vakaamus on henkilökohtaista tai siihen verrattava vakaumus.

        Moraalia sitä mielestäni voi arvostella, poliitikkoja ja puolueita voi arvostella, kyllä arvostelun kohteita löytyy, ilmoja, huonoa rahatilannetta, vaatetusta...jne.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Riittäisi pelkkä rekisteröityminen ja kirjaaminen nimellä ja e-mail-osoitteella . Avatar tai nikki, ei tarvitsisi käyttää edes omaa nimeään kirjoittaessa kommentteja, ainoastaan rekisteröityessä.
        Minun puolestani voisi poistaa kokonaam mahdollisuuden kirjoittaa anonyyminä jos on kirjautunut. Uskoisin (voin tietenkin olla väärässä, sellaista on tapahtunut) että suuri valtaosa kirjautuneista ei uiskentele kaislikossa tai piiloudu puskiin heittämään kiviä ja piiloittamaan kättään. Että sellaista tapahtuu, voin ymmärtää ja olen ollut puskissa pari kertaa anona, mutta silloin allekirjoitan viestini. Joskus tapahtuu että kirjautuminen on mennyt vanhaksi ja teksti lähtee anonyyminä pelkästä huolimattomuudesta.

        Palsta voi pelastua vain siten että vakinikit ja rekatut pitävät pintansa ja anot alkavat kirjoittaa ottaen vastuun yksityishenkilöinä ja omassa persoonassaan sanomisistaan. On aika riisua naamiot ja olla oma itsensä.

        Mitä hyödyttää, kun rekattuja nikkejä voi tehdä kymmeniä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """ suuri epäkohta ja asia joka aiheuttaa suurta närästystä ja poikii vihakampanjoita ja jäljittämistä on se tosiasia, että emme ole kaikki samaa mieltä miten palstaa tulisi käyttää."""

        No voi voi mikä moka toisilta kommentoijilta, kun eivät meinaa alistua vieläkään olemaan samaa mieltä kanssasi kuinka palstaa tulisi käyttää. Eivät suostu määräysvaltasi alle samanlaisiksi tasapäiksi kuin tarhan lasten odotetaan olevan.

        Tyytymättömyytesi palstaan ja sen kommentoijiin on jatkunut jo niin kauan, että en voi ymmärtää kuinka täällä pyörit kuitenkin.

        Palsta ei muutu paloman mieleiseksi, vaan paloman pitää sopeutua tai lähteä muualle. Mutta kun muualla ei kauan nipottajia siedetä, siksi se vaan täällä hakkaa päätään seinään sen ainoan kaverinsa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyödyttää, kun rekattuja nikkejä voi tehdä kymmeniä.

        Niin, tai vaihtaa rekattua nikkiä vaikka joka päivä.

        """Riittäisi pelkkä rekisteröityminen ja kirjaaminen nimellä ja e-mail-osoitteella .""", kerrottiin tuolla. Nimiä on maailma täynnä ja e-mail osoitteitakin voi aina hankkia uusia ja lisää.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Iholle käyminen, anonyymi tai nimimerkki kyllä palstalla täytyy saada kekustella että hyökätään yksityisyyteen.
        Asiat erikseen, mielipiteet omia, instituutioita voi arvostella mielin määrin myös puolueita, politikkoja, hallitusta ym.

        Olenko väärässä millä tavalla on otettava huomioon muut keskustelijat, jos kyseenalaistetaan älykkyys, onnekksi ei pystytä arvostelemaan ulkonäköä, uskonnollinen vakaamus on henkilökohtaista tai siihen verrattava vakaumus.

        Moraalia sitä mielestäni voi arvostella, poliitikkoja ja puolueita voi arvostella, kyllä arvostelun kohteita löytyy, ilmoja, huonoa rahatilannetta, vaatetusta...jne.

        Oli aloittaja sitten rekattu tai anonyymi ja aihe mikä vaan, niin ne pitää hyväksyä muiden kirjoittajien.


        Itse en ole tehnyt yhtään aloitusta, mutta solidaarisena ihmisenä en voi sietää sitä, että aloituksia arvostellaan. Eikö niitä vain voida ohittaa.

        On täällä aloituksia, jotka ei minua miellytä, mutta minulla ei ole oikeutta niitä arvostella tai toivoa, ettei niitä olisi.
        Yksikään kirjoittaja ei voi nostaa itseään täällä ns. määräjäksi, joka määrää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Itsensä hän vaan tekee naurunalaiseksi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niin, tai vaihtaa rekattua nikkiä vaikka joka päivä.

        """Riittäisi pelkkä rekisteröityminen ja kirjaaminen nimellä ja e-mail-osoitteella .""", kerrottiin tuolla. Nimiä on maailma täynnä ja e-mail osoitteitakin voi aina hankkia uusia ja lisää.

        Heh, tuossa 2000 luvun alussa mullakin oli monta e-mail-osoitetta ja kuka sen nimen tarkistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palsta ei muutu paloman mieleiseksi, vaan paloman pitää sopeutua tai lähteä muualle. Mutta kun muualla ei kauan nipottajia siedetä, siksi se vaan täällä hakkaa päätään seinään sen ainoan kaverinsa kanssa.

        Minä en ole koskaan pyrkinyt määräämään mitään, ainoastaan toivomaan että palstan sääntöjä ja nettietikettiä noudatettaisi kaikken meidän viihtyvyydeksi. Ei oman pesän likaaminen paranna mitenkään ilmapiiriä.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Riittäisi pelkkä rekisteröityminen ja kirjaaminen nimellä ja e-mail-osoitteella . Avatar tai nikki, ei tarvitsisi käyttää edes omaa nimeään kirjoittaessa kommentteja, ainoastaan rekisteröityessä.
        Minun puolestani voisi poistaa kokonaam mahdollisuuden kirjoittaa anonyyminä jos on kirjautunut. Uskoisin (voin tietenkin olla väärässä, sellaista on tapahtunut) että suuri valtaosa kirjautuneista ei uiskentele kaislikossa tai piiloudu puskiin heittämään kiviä ja piiloittamaan kättään. Että sellaista tapahtuu, voin ymmärtää ja olen ollut puskissa pari kertaa anona, mutta silloin allekirjoitan viestini. Joskus tapahtuu että kirjautuminen on mennyt vanhaksi ja teksti lähtee anonyyminä pelkästä huolimattomuudesta.

        Palsta voi pelastua vain siten että vakinikit ja rekatut pitävät pintansa ja anot alkavat kirjoittaa ottaen vastuun yksityishenkilöinä ja omassa persoonassaan sanomisistaan. On aika riisua naamiot ja olla oma itsensä.

        "Palsta voi pelastua vain siten että vakinikit ja rekatut pitävät pintansa ja anot alkavat kirjoittaa ottaen vastuun yksityishenkilöinä ja omassa persoonassaan sanomisistaan. On aika riisua naamiot ja olla oma itsensä."

        Se, että vakinikit ja rekatut "pitävät pintansa" on käytännössä palstan kuihduttamista, ei suinkaan mitään "pelastamista".
        Myös vakinikkien ja etenkin teidän rekattujen olisi syytä ottaa vastuuta omasta toiminnastaan palstalla, ei siis vain "anojen".

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Palsta voi pelastua vain siten että vakinikit ja rekatut pitävät pintansa ja anot alkavat kirjoittaa ottaen vastuun yksityishenkilöinä ja omassa persoonassaan sanomisistaan. On aika riisua naamiot ja olla oma itsensä."

        Se, että vakinikit ja rekatut "pitävät pintansa" on käytännössä palstan kuihduttamista, ei suinkaan mitään "pelastamista".
        Myös vakinikkien ja etenkin teidän rekattujen olisi syytä ottaa vastuuta omasta toiminnastaan palstalla, ei siis vain "anojen".

        Bessie

        "Anonyymi"

        Mitä haluaisit minulta?

        H.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Minä en ole koskaan pyrkinyt määräämään mitään, ainoastaan toivomaan että palstan sääntöjä ja nettietikettiä noudatettaisi kaikken meidän viihtyvyydeksi. Ei oman pesän likaaminen paranna mitenkään ilmapiiriä.

        Palstan sääntöjä ja nettietikettiä noudatettaisiin?

        No nyt ymmärrän sinua. Sinulle siis nettietiketti on sitä, että arvostelet täällä aloituksia ja sitä olet tehnyt usein.

        Onko sinulla todellakin noin huono muisti vai valehteletko jopa itsellesi?


      • Paloma01 kirjoitti:

        Minä en ole koskaan pyrkinyt määräämään mitään, ainoastaan toivomaan että palstan sääntöjä ja nettietikettiä noudatettaisi kaikken meidän viihtyvyydeksi. Ei oman pesän likaaminen paranna mitenkään ilmapiiriä.

        """... nettietikettiä noudatettaisi kaikken meidän viihtyvyydeksi."""

        Kaikkien teidän?

        Mikä sinut saa uskomaan, että kaikki viihtyvät sitten, jos sinä viihdyt?
        Nähdäkseni olet itse vain yksi niitä harvoja, jotka ovat osoittaneet viihtymättömyyttään palstalla ja silti roikut täällä.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Mitä haluaisit minulta?

        H.

        Järkeviä ja asiallisia kommentteja ainaisen ivailun ja lapsellisuuden tilalle.
        Mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järkeviä ja asiallisia kommentteja ainaisen ivailun ja lapsellisuuden tilalle.
        Mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.

        "Anonyymi"

        Kertoisitko minulle yhden esimerkin virheestäni.
        Saat tietenkin kertoa montakin.
        Pelkkä syytös kun ei saa mitään aikaiseksi.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi palstalaisista on käyttänyt palstaa pilkatakseen sairasta hoitajineen. Mikset ota siihen kantaa? Sama korottaa itsensä eturivin ihmiseksi, vaikka mikään ei siihen viittaa.

        Hei paloma, vastausta tuohon odotetaan? Sinä joka olet huolestunut anojen huonosta käytöksestä, hyväksyt törkeät solvaukset kaveriltasi , kunhan eivät sinuun kohdistu. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei paloma, vastausta tuohon odotetaan? Sinä joka olet huolestunut anojen huonosta käytöksestä, hyväksyt törkeät solvaukset kaveriltasi , kunhan eivät sinuun kohdistu. Miksi?

        Minkälainen solvaus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei paloma, vastausta tuohon odotetaan? Sinä joka olet huolestunut anojen huonosta käytöksestä, hyväksyt törkeät solvaukset kaveriltasi , kunhan eivät sinuun kohdistu. Miksi?

        Minä vastaan vain omista puheistani. Muut saavat selittää sanansa ja tarkoituksensa itse. En minä kaikkea allekirjoita mitä kaveritkaan puhuvat.


      • Tellukka kirjoitti:

        """... nettietikettiä noudatettaisi kaikken meidän viihtyvyydeksi."""

        Kaikkien teidän?

        Mikä sinut saa uskomaan, että kaikki viihtyvät sitten, jos sinä viihdyt?
        Nähdäkseni olet itse vain yksi niitä harvoja, jotka ovat osoittaneet viihtymättömyyttään palstalla ja silti roikut täällä.

        Nettietiketti on tarkoitettu luomaan yhteistä, yleistä, kaikille tarkoitettua viihtyvyyttä. Ellet sinä viihdy seurassa jossa puhutaan ihmisiksi ja kunnioitetaan normaaleja, hyväksyttyjä käyttäytymissääntöjä, niin se taidat olla sinä jolla on ongelma ja jonka pitäisi alkaa etsimään itselleen sopivaa seuraa toisaalta.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Nettietiketti on tarkoitettu luomaan yhteistä, yleistä, kaikille tarkoitettua viihtyvyyttä. Ellet sinä viihdy seurassa jossa puhutaan ihmisiksi ja kunnioitetaan normaaleja, hyväksyttyjä käyttäytymissääntöjä, niin se taidat olla sinä jolla on ongelma ja jonka pitäisi alkaa etsimään itselleen sopivaa seuraa toisaalta.

        Mutta eihän tämä ole se nyt tällä kertaa kuvailemasi seura.
        Vai pyörsitkö näin pian mielipiteesi tästä palstasta (tyypilliseen tapaasi).

        Jos en täällä viihtyisi tällaisenaan, niin en minä viitsisi tänne päin pyllistääkään. Helpompi itse poistua kuin alkaa toisia muuttamaan mieleisikseen, että itse viihtyisi.

        Eikö sinusta ala yhtään tuntua turhauttavalle tuo yrityksesi vielä näitten vuosien jälkeen muuttaa toisia keskustelijoita sinun viihtyvyydellesi sopiviksi, kun mitään et sillä saa aikaan muuta kuin että teet itsesi naurettavaksi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Mutta eihän tämä ole se nyt tällä kertaa kuvailemasi seura.
        Vai pyörsitkö näin pian mielipiteesi tästä palstasta (tyypilliseen tapaasi).

        Jos en täällä viihtyisi tällaisenaan, niin en minä viitsisi tänne päin pyllistääkään. Helpompi itse poistua kuin alkaa toisia muuttamaan mieleisikseen, että itse viihtyisi.

        Eikö sinusta ala yhtään tuntua turhauttavalle tuo yrityksesi vielä näitten vuosien jälkeen muuttaa toisia keskustelijoita sinun viihtyvyydellesi sopiviksi, kun mitään et sillä saa aikaan muuta kuin että teet itsesi naurettavaksi.

        Taas tuli esille asia jossa mokaan usein:
        ei tule riittävän usein käytettyä mahdollisuutta raportoida ylläpitoon kun tulet tänne myrkyttämään keskustelua kääntelemällä ja vääntelemällä sanottua, jankkaamalla ja kuvittelemalla olevansa nokkela ja passiivis-agressiivisella tavallasi loukata muita kirjoittajia (etenkin minua) Tänäänkin ilmestyit perääni alle aikayksikön. Etsitkö profiilistani mihin on viimeiksi kommentoinut? Taitaa olla tekemisen puutetta.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Taas tuli esille asia jossa mokaan usein:
        ei tule riittävän usein käytettyä mahdollisuutta raportoida ylläpitoon kun tulet tänne myrkyttämään keskustelua kääntelemällä ja vääntelemällä sanottua, jankkaamalla ja kuvittelemalla olevansa nokkela ja passiivis-agressiivisella tavallasi loukata muita kirjoittajia (etenkin minua) Tänäänkin ilmestyit perääni alle aikayksikön. Etsitkö profiilistani mihin on viimeiksi kommentoinut? Taitaa olla tekemisen puutetta.

        Eikö sekin ylläpitoon toisista kommentoijista aiheettomasti valittaminen ala tuntua sinusta jo turhauttavalle, kun mitään hyötyä tai tuottavaa tulosta siitä sinulle ei ole muuta kuin että saat purkaa sinne pahaa oloasi.
        Mistä tuo paha olosi sitten johtunee, niin sitähän en mene arvailemaan.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Taas tuli esille asia jossa mokaan usein:
        ei tule riittävän usein käytettyä mahdollisuutta raportoida ylläpitoon kun tulet tänne myrkyttämään keskustelua kääntelemällä ja vääntelemällä sanottua, jankkaamalla ja kuvittelemalla olevansa nokkela ja passiivis-agressiivisella tavallasi loukata muita kirjoittajia (etenkin minua) Tänäänkin ilmestyit perääni alle aikayksikön. Etsitkö profiilistani mihin on viimeiksi kommentoinut? Taitaa olla tekemisen puutetta.

        Näköjään et muista yhtään mitään mitä kirjoitat tai mitä teet?

        Etkös muista, kun suljit profiilistasi tiedot mitä ja missä olet kirjoittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään et muista yhtään mitään mitä kirjoitat tai mitä teet?

        Etkös muista, kun suljit profiilistasi tiedot mitä ja missä olet kirjoittanut.

        Aukkoja seurannassa.
        En pidä mitään kirjaa itse mitä sanon tai mitä teen, (minun ei tarvi, muut pitävät siitä huolen) mutta tiedän että olen palauttanut sen toiminnon kauan, kauan sitte.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Taas tuli esille asia jossa mokaan usein:
        ei tule riittävän usein käytettyä mahdollisuutta raportoida ylläpitoon kun tulet tänne myrkyttämään keskustelua kääntelemällä ja vääntelemällä sanottua, jankkaamalla ja kuvittelemalla olevansa nokkela ja passiivis-agressiivisella tavallasi loukata muita kirjoittajia (etenkin minua) Tänäänkin ilmestyit perääni alle aikayksikön. Etsitkö profiilistani mihin on viimeiksi kommentoinut? Taitaa olla tekemisen puutetta.

        Sinä ja ystäväsi olette kaksi palstan kielikelloa. itse voitte sanoa mitään vaan,
        mutta jos kritiikkiä tulee teille, niin eikö äkkiä itkemään ylläpitoon.
        Kuin kaksi lasta.

        terveiset "elämästä vieraantuneitten aivoruhjeisten alkoholisoituneitten
        perheensä hakkaajien matopäitten edustajilta."


      • Paloma01 kirjoitti:

        Aukkoja seurannassa.
        En pidä mitään kirjaa itse mitä sanon tai mitä teen, (minun ei tarvi, muut pitävät siitä huolen) mutta tiedän että olen palauttanut sen toiminnon kauan, kauan sitte.

        Nähtävästi olet sitten palauttanut sillä toisella (vai kuinka monta niitä on?) nimimerkilläsi sen toiminnon.

        Et ainakaan tällä nyt käyttämälläsi tai sitten olet vielä höperömpi kuin olen kuvitellutkaan, jos luulet palauttaneesi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Nähtävästi olet sitten palauttanut sillä toisella (vai kuinka monta niitä on?) nimimerkilläsi sen toiminnon.

        Et ainakaan tällä nyt käyttämälläsi tai sitten olet vielä höperömpi kuin olen kuvitellutkaan, jos luulet palauttaneesi.

        No nyt tuli sitten todistettua sekin...että stalkkaat minua profiilini kautta.
        Eipä sitten muuta :)


      • Paloma01 kirjoitti:

        No nyt tuli sitten todistettua sekin...että stalkkaat minua profiilini kautta.
        Eipä sitten muuta :)

        Nyt näyt hätäpäissäsi avanneen tämänkin nikkisi profiilin, mutta eipä ollut äsken auki, kun tarkistin koska joku anonyymi sanoi sinun sulkeneen sen, mutta itse höperyyksissäsi väitit avanneesi sen jo kauan sitten.


      • Anonyymi

        Tellukka vastaa palomalle kun paloma on vastannut ensin tellukalle.
        Se on keskustelua. Keskustelupalsta eikö tämä ole. Sinä siinä sitten hyppäsit hiihtämään tellukan perään jostain tyhjästä ilman asiaa .


      • Anonyymi

        Minusta Tellukka on varsinainen väriläikkä näillä palstoilla. Hänen oivaltavat (joskus näsäviisaat) kommenttinsa riemastuttavat minua.

        Näin vähemmällä verbaliikalla siunattuna tyydyn usein vain lukemaan.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Aukkoja seurannassa.
        En pidä mitään kirjaa itse mitä sanon tai mitä teen, (minun ei tarvi, muut pitävät siitä huolen) mutta tiedän että olen palauttanut sen toiminnon kauan, kauan sitte.

        Luuletko, että olisin niin pöllö, että kirjoittaisin moisen tekstin tarkistamatta asiaa.

        Eilen klo 20.02 ei profiilissasi näkynyt viestejä. Älä helvetissä syytä muita valehtelusta vaikka itse sitä teetkin.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Aukkoja seurannassa.
        En pidä mitään kirjaa itse mitä sanon tai mitä teen, (minun ei tarvi, muut pitävät siitä huolen) mutta tiedän että olen palauttanut sen toiminnon kauan, kauan sitte.

        Lisään vielä, että sinulla näyttää olevan todella vaikeaa ymmärtää, että täällä on kirjoittajia ja lukijoita joilla on hyvä muisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että sinulla näyttää olevan todella vaikeaa ymmärtää, että täällä on kirjoittajia ja lukijoita joilla on hyvä muisti.

        Ja sinun on ehkä hieman vaikea ymmärtää että olen vain lähinnä huvittunut moisesta seurannasta koska itse en välitä pitää kirjaa sanomisistani ja sanomatta jättämisistäni. Siitä pitää huolta muut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka vastaa palomalle kun paloma on vastannut ensin tellukalle.
        Se on keskustelua. Keskustelupalsta eikö tämä ole. Sinä siinä sitten hyppäsit hiihtämään tellukan perään jostain tyhjästä ilman asiaa .

        Ei se mene noin. Minä kommentoin jotain aihetta ja alle aikayksikön lentää Tellukka paikalle sanomassa että olen väärässä. Ivallisesti, pilkallisesti, tarkoituksenaan ainoastaan mitätöidä mielipiteeni ja kerätä tyylipisteitä. Mutta jos sinä saat v........sta kickesejä, niin omapa on asiasiasi. Ei se ole keskustelua.
        ***
        Mutta nyt saatte jatkaa ilman minua, aihe ei jaksa kiinnostaa loputtomiin. Kun ei mitään uutta.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ja sinun on ehkä hieman vaikea ymmärtää että olen vain lähinnä huvittunut moisesta seurannasta koska itse en välitä pitää kirjaa sanomisistani ja sanomatta jättämisistäni. Siitä pitää huolta muut.

        Huvittunut olen minäkin siitä, että et ymmärrä eroa seurannalla ja hyvällä muistilla.

        Sinuahan pitäisi sääliä, mutta sääli on kuulemma sairautta, niin jätän väliin.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Iholle käyminen, anonyymi tai nimimerkki kyllä palstalla täytyy saada kekustella että hyökätään yksityisyyteen.
        Asiat erikseen, mielipiteet omia, instituutioita voi arvostella mielin määrin myös puolueita, politikkoja, hallitusta ym.

        Olenko väärässä millä tavalla on otettava huomioon muut keskustelijat, jos kyseenalaistetaan älykkyys, onnekksi ei pystytä arvostelemaan ulkonäköä, uskonnollinen vakaamus on henkilökohtaista tai siihen verrattava vakaumus.

        Moraalia sitä mielestäni voi arvostella, poliitikkoja ja puolueita voi arvostella, kyllä arvostelun kohteita löytyy, ilmoja, huonoa rahatilannetta, vaatetusta...jne.

        Poseerahan tuossa kuvassa mies puhtaissa haalareissa , milloin se kerkeää töitäkin tekemään, kun kuuntelee ainoastan työmiehen turinoita?


    • En saa kovin paljon negatiivista palautetta, mutta osani olen minäkin saanut.
      Suurin mokani on ollut että olen provosoitunut vastaamaan tahallisen ilkeisiin kommentteihin jotka jatkuvat loputtomiin jos ei itse lopeta.
      On muitakin mokia, mutta tämä tuli ensimmäisenä mieleen.

    • Anonyymi

      Nikit ja anonyymit paskapönttöön,kunhan itse kukin siivoaa suuvärkkinsä ja ajatusmaailmansa niin kukaan tuskin pahoittaa mieltänsä joutavista ja typeristä kommenteista,näillä kymmenillä olisi jo terveellisempää heittää politikointi ja kiistely ja antaa vapaus kannattaa sitä mikä puolue on lähinnä omaa ajatusmaailmaa sekä äänensä antaa sille joka mahdollisesti asioitasi parhaiten hoitaa.

      • Anonyymi

        Meinaatko, että jossain tietyssä iässä pitäisi lopettaa ajattelu ?
        Miksi muumioitua jo ennen kuin ikä alkaa tehdä tehtävänsä ?
        Eikö ikääntyessä saa olla kiinnostunut asioista, joista on aina ollut kiinnostunut ?
        Ajatustenvaihto niistä pitää ajattelun joustavana ja tuo uusia näkökulmia asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että jossain tietyssä iässä pitäisi lopettaa ajattelu ?
        Miksi muumioitua jo ennen kuin ikä alkaa tehdä tehtävänsä ?
        Eikö ikääntyessä saa olla kiinnostunut asioista, joista on aina ollut kiinnostunut ?
        Ajatustenvaihto niistä pitää ajattelun joustavana ja tuo uusia näkökulmia asioihin.

        Kiva lohkaisu vain elävöittää, toimii kuin täkykala syöttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että jossain tietyssä iässä pitäisi lopettaa ajattelu ?
        Miksi muumioitua jo ennen kuin ikä alkaa tehdä tehtävänsä ?
        Eikö ikääntyessä saa olla kiinnostunut asioista, joista on aina ollut kiinnostunut ?
        Ajatustenvaihto niistä pitää ajattelun joustavana ja tuo uusia näkökulmia asioihin.

        Mielestäsi pertikin pakanamaan pörinätkö on rakentavaa .sivistävää ,keskustelua aikaansaavaa toisia haukkumalla saa aikaiseksi vain aneemisen mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi pertikin pakanamaan pörinätkö on rakentavaa .sivistävää ,keskustelua aikaansaavaa toisia haukkumalla saa aikaiseksi vain aneemisen mielen.

        Koeta ymmärtää pertikin mielentilaa:
        Jatkuva, tauoton ropina hänen korvissaan saa hänet levottomaksi.
        Tuo ropina kuuluu Perussuomalaisten laariin satavista äänistä.
        Ja se jatkuu, jatkuu, jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta ymmärtää pertikin mielentilaa:
        Jatkuva, tauoton ropina hänen korvissaan saa hänet levottomaksi.
        Tuo ropina kuuluu Perussuomalaisten laariin satavista äänistä.
        Ja se jatkuu, jatkuu, jatkuu...

        Pertik-reppana on ottanut elämää suuremman tehtävän Perussuomalaisia vastaan .
        Jotain samaa on kuin Quieten vastaan tuulimyllyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta ymmärtää pertikin mielentilaa:
        Jatkuva, tauoton ropina hänen korvissaan saa hänet levottomaksi.
        Tuo ropina kuuluu Perussuomalaisten laariin satavista äänistä.
        Ja se jatkuu, jatkuu, jatkuu...

        Persuilla ja kannattajilla sataa kohta vetelät pöksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva lohkaisu vain elävöittää, toimii kuin täkykala syöttinä.

        Mikä "kiva lohkaisu" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertik-reppana on ottanut elämää suuremman tehtävän Perussuomalaisia vastaan .
        Jotain samaa on kuin Quieten vastaan tuulimyllyt.

        Kylläpä olette kateellisia Pertikille. On kyllä syytäkin.
        Tunnette jatkuvaa alemmuudentunnetta Pertikkiin nähden.
        Siihenkin on teillä syytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä olette kateellisia Pertikille. On kyllä syytäkin.
        Tunnette jatkuvaa alemmuudentunnetta Pertikkiin nähden.
        Siihenkin on teillä syytä.

        Päivän paras vitsi.
        Sillä huumorilla kai sinä tuon kirjoitit, etkö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi pertikin pakanamaan pörinätkö on rakentavaa .sivistävää ,keskustelua aikaansaavaa toisia haukkumalla saa aikaiseksi vain aneemisen mielen.

        Aneemista jurtikkia on kiva kiusata lukematta sen sontaa jota voi tukea
        Ihme ukko kun ei alkeellista suomea osaa
        Vaikkei virheillä sinänsä
        merkitystä ole niin kyllä alkeellisista avuttomuuksista tyhmyystason näkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta ymmärtää pertikin mielentilaa:
        Jatkuva, tauoton ropina hänen korvissaan saa hänet levottomaksi.
        Tuo ropina kuuluu Perussuomalaisten laariin satavista äänistä.
        Ja se jatkuu, jatkuu, jatkuu...

        Ja se on syrjässä kasvanut oppimaton vähän alkeellinen
        Vanhaan aikaan se ei näkynyt mailla niin selvästi

        Nyt se levittää pölhöyttään julkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertik-reppana on ottanut elämää suuremman tehtävän Perussuomalaisia vastaan .
        Jotain samaa on kuin Quieten vastaan tuulimyllyt.

        Pertikki on 100 x fiksumpi kuin sinä ja kaikki muut persuhönöt yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aneemista jurtikkia on kiva kiusata lukematta sen sontaa jota voi tukea
        Ihme ukko kun ei alkeellista suomea osaa
        Vaikkei virheillä sinänsä
        merkitystä ole niin kyllä alkeellisista avuttomuuksista tyhmyystason näkee

        Mikä rimanalitus, mutta tyypillistä persua. Persu ei koskaan yllä riman yli.
        Limboilee aina ali, kun ei parempaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on syrjässä kasvanut oppimaton vähän alkeellinen
        Vanhaan aikaan se ei näkynyt mailla niin selvästi

        Nyt se levittää pölhöyttään julkisesti

        Sinä pölhöyttäsi levität mollaamalla älykkäämpääsi.


    • En ole pahemmin muitten mokia seuraillut,
      itseäni on aina silkkihansikkain täällä kohdeltu,
      eihän tämä ole "haudanvakavaa" hommaa.

      Olen asioistani ja mielipiteistäni kirjoittanut niin kuin olen ne kokemut,
      se jos joku haluaa kommentoida negatiivisesti,
      se on kokonaan hänen mokansa, ei minun.
      Ja niitähän lueskelen hymyissä suin,
      kun tarvetta sanoa viimeinen sana ei ole.

      https://youtu.be/sMlpM640wEE

    • Anonyymi

      Ploma, olet itse poikkeus palstalla, muutaman muun järkevän lisäksi,

      ei tällaiselle saitille voi rekisteröityä järkevät

      Tämän henkilökunta on epäluotettavaa työkkäristä halvalla otettua ja tietoturva mitä sattuu

      Eläkeläisenä nyt tietenkin voisi jos on pihalla elämästä jossain nurkkasuomessa höpötyksineen

      Mutta aktiiviosaaja ei voi rekistöröityä hörhösaitille, joku extyöntekijä voi murtautua ja sitten ... käy huonosti

      Eli tänne voi rekisteröityä jurtikit ja niiden jutut ovat sitten sitä itseään jurtikkia

      • Anonyymi

        Et siis pidä rekattuja järkevänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pidä rekattuja järkevänä?

        Pääosin en. Poikkeuksia on. Usein luen vain Ploman juttuja

        Se täytyy nyt muistaa että suomi24 henkilökunta on halpatyövoimaa ja siksi vaarallista

        ovat it-alalla vaarallisia koska lähdettyään ne voivat murtautua tietoihin

        Jos henkilö on aivan ulkona eläkeläinen voi ehkä rekistöröityä

        Mutta aktiiviosaaja ei voi. Tänne valikoituu siksi jurtikkeja


    • Anonyymi

      Kirjoittajien pahimmat mokat ? Aloittaja tarkoittaa siis meitä rekattuja kirjoittajia ja tahtonee maalittaa heistäkin vain muutamia, eikö ? Me vähemmän kiinnostavat olemme saaneet olla rauhassa, ainakin melkein...))

      Anonyymithän eivät mokaa, ainakaan heitä ei voi osoitetta eikä heitä vastaan voi nostaa syytettä...))

      Asioita on taidettu puida niin monta kertaan, että ne alkavat kohta menettää uutisarvoaan, kiinnostavuuttaan. Naiivi ehdotus: entä jos nostetaan otsikohin kirjoittajien onnistumiset, hyvät aloitukset, nimetään hyvät keskustelijat? Siinä voisi olla jotakin uutta ja ennen kokematonta.
      Vitsi, vitsi, riidan siemen on varmasti kylvetty jokaiseen ylösottoon, kun joku tulee nimeltä mainituksi positiivisessakin mielessä. Siksi Anonyymiys on omiaan luomaan tiettyä tasavertaisuutta palstakeskusteluun. Pitäisiköhän kaikkien ruveta Anoiksi ?

      • Anonyymi

        Höpsis höpsis etteikö anot mokaa ;)
        Useinkin käynyt niin, että "anolla" jäänyt vahingossa rekattu nikki päälle ;)

        Kyllä ihan rekkautumattomana anona minä olen mokaillut. En ole tarkistanut jotain tietoa ja se onkin vääräksi todistettu. Ei mitään kuolemanvaaraa kuitenkaan ole ollut :)

        Ihanaa, kun en ole täydellinen. Se olisi sietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis höpsis etteikö anot mokaa ;)
        Useinkin käynyt niin, että "anolla" jäänyt vahingossa rekattu nikki päälle ;)

        Kyllä ihan rekkautumattomana anona minä olen mokaillut. En ole tarkistanut jotain tietoa ja se onkin vääräksi todistettu. Ei mitään kuolemanvaaraa kuitenkaan ole ollut :)

        Ihanaa, kun en ole täydellinen. Se olisi sietämätöntä.

        Ihanaa, että minun lapsenikin ovat epätäydellisiä ja mokaavat ja jopa lastenlapset mokailevat, mutta niin mukavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että minun lapsenikin ovat epätäydellisiä ja mokaavat ja jopa lastenlapset mokailevat, mutta niin mukavasti.

        Kuvittele, että joku olisi täydellisen täydellinen.
        Ei sen kamalampaa ole, kun täydellinen.
        Kyllä sitä on tullut mokattua, niin elämässä, kun kirjoituksissa, mutta eihän se ole kuin hetki, kun kaikki on menneisyyttä.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Kuvittele, että joku olisi täydellisen täydellinen.
        Ei sen kamalampaa ole, kun täydellinen.
        Kyllä sitä on tullut mokattua, niin elämässä, kun kirjoituksissa, mutta eihän se ole kuin hetki, kun kaikki on menneisyyttä.

        No mikä siinä täydellisyydessä niin kamalaa on, muka?

        Tässä kun katselen ympärilleni niin näen montakin "täydellistä" asiaa.

        Sain taas koiran kaverikseni muutamaksi päiväksi. Tuossa se on lattialla reporankana. Täydellinen 'talviturkissaan', nätti kuin mikä vaikka turkki onkin aivan liian pitkä. Varmasti kuuli tuolini hieman kääntyvän ja luultavasti myös tiesi/tunsi/vaistosi hyväksyvän ja rakastavan katseeni sillä vaikka ei silmiään avannut tai korvaansa lotkauttanut muuten, niin lopulta vastasi minulle tamppaamalla muutaman kerran lattiaa hännällään. Samalla aaltopituudella ollaan, täydellinen kaveri.

        Iso tulppaanikimppukin on täydellinen, ilmankos kun itse sitä hyvän aikaa sommittelin täydellisyyttä tavoitellessani. Maljakkoa pidin täydellisenä jo silloin kun sen aikoinaan hankin ja sitä se on edelleen.

        Täällä en ole "mokannut", itse asiassa en edes ymmärrä kuinka voisin täällä mokata.

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä täydellisyydessä niin kamalaa on, muka?

        Tässä kun katselen ympärilleni niin näen montakin "täydellistä" asiaa.

        Sain taas koiran kaverikseni muutamaksi päiväksi. Tuossa se on lattialla reporankana. Täydellinen 'talviturkissaan', nätti kuin mikä vaikka turkki onkin aivan liian pitkä. Varmasti kuuli tuolini hieman kääntyvän ja luultavasti myös tiesi/tunsi/vaistosi hyväksyvän ja rakastavan katseeni sillä vaikka ei silmiään avannut tai korvaansa lotkauttanut muuten, niin lopulta vastasi minulle tamppaamalla muutaman kerran lattiaa hännällään. Samalla aaltopituudella ollaan, täydellinen kaveri.

        Iso tulppaanikimppukin on täydellinen, ilmankos kun itse sitä hyvän aikaa sommittelin täydellisyyttä tavoitellessani. Maljakkoa pidin täydellisenä jo silloin kun sen aikoinaan hankin ja sitä se on edelleen.

        Täällä en ole "mokannut", itse asiassa en edes ymmärrä kuinka voisin täällä mokata.

        Bessie

        Asiat voivatkin olla täydellisiä ihmisille. Ihmiset eivät, sehän ei ole inhimilläistä.
        Jos kuvittelisi olevansa täydellinen, mitä mieltä siinä olisi. Mitä enää voisi elämältä saada ja odottaa.
        Minulla on kissakaveri. Kun kaiken aikaa yhdessä ollaan, niin yhteisymmärrys on hyvä.
        Kesäisin koiriakin kuuluu kavereihin.
        Bernhandilainen riemastuu aina ihan hassunlailla, kun minut näkee. Kesäisin ollaan paljon samoissa maisemissa.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Asiat voivatkin olla täydellisiä ihmisille. Ihmiset eivät, sehän ei ole inhimilläistä.
        Jos kuvittelisi olevansa täydellinen, mitä mieltä siinä olisi. Mitä enää voisi elämältä saada ja odottaa.
        Minulla on kissakaveri. Kun kaiken aikaa yhdessä ollaan, niin yhteisymmärrys on hyvä.
        Kesäisin koiriakin kuuluu kavereihin.
        Bernhandilainen riemastuu aina ihan hassunlailla, kun minut näkee. Kesäisin ollaan paljon samoissa maisemissa.

        Koirat tunnistavat hyvät ihmiset ja näyttävät ilonsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koirat tunnistavat hyvät ihmiset ja näyttävät ilonsa.

        Kiitos sanoistasi. Kun on maalta kotoisin, tottui siihen pienestä pitäen, että eläimet ovat osa elämää.
        Se kukkokin joka ajoi minua takaa, kun olin 2-vuotias, pääsin rapuille pakoon.


    • Anonyymi

      Moni haluaa kuvitella olevansa täydellinen ja onkin,
      siihen asti kunnes joku toinen löytää "virheitä".
      Sen jälkeen täydellinen toteaa: Onneksi en ole täydellinen.
      Se olisi sietämätöntä.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, olisiko täydellinen ihminen "niin kamala",
      kun sellaista ei ole koskaan nähty ja kaikilla taitaa olla vähän erilainen
      käsitys siitä, minkälainen on täydellinen ihminen.

    • Anonyymi

      Limboilee aina ali, kun ei parempaan pysty.

      Pioma, sinun velvollisuus selittää katolisena ettei limbo ole alitus
      Selitä näille raukoille pöntöille


      • Tellukka kirjoitti:

        Osaathan sinä itsekin googlata. Miksi se pitäisi Pioman sinulle tehdä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Limbus

        Siis yksi niitä katolisen kirkon (ja valitettavasti myös lut.kirkon, kun Lutherilta jäi uskonpuhdistus kesken) Raamatun ulkopuolisia ihmisoppeja.


    • Kai se, etä yleensä kirjoittaa tänne..

      • Anonyymi

        Näin on ; ))


    • Anonyymi

      Tämä palsta on hyvä esimerkki aika oppimattomista sivistymättömistä
      jotka eivät keskustele vaan väittävät päättömiä


      Kieltävät asioita mutta eivät perustele

      Yksinkeraiset sielut kinaavat alkeellisesti yksinkertaisuuksien kanssa ja pysyvät tyhminä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe