Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6304
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sivut+oli+muuttunut+just+silloin,+kun+oli+lehdissä+huijarivaroitus.
Soitin+pankkiin.+Kaikki+oli+ok.
Varmuuden+vuoksi+laitoin+osoitteen+kirjainmerkkiin+uudestaan.+Jotta+tuli+varmaan+suoraan+pankin+osoitteeseen.
16.02.2021 19:00
Katselin+Iltalehteä.
Espoossa+ja+Jyväskylässä+taas+alaikäiset+pahoinpidelleet+alaikäisiä.
On+mennyt+käsittämättömäksi+touhu.
Miten+lapset+päätyvät+tuolle+tielle.
Onko+vanhemmuus+hukassa?+Opettajilta+on+kuitenkin+viety+auktoriteetti.
Ainakin+sellaista+kuvaa+saanut+mediasta.
16.02.2021 17:54
Ensin+pitää+katsoa,+kenen+kirjoittama+juttu+ja+onko+lähde+merkitty.
Monet+toimittajien+nimet+tulevat+tutuiksi,+myös+lähteet.
Oudoista+kannattaa+aina+miettiä+ja+yrittää+tutkailla+mistä+ne+on+kotoisin.
Varsinkin,+jos+lukee+itselle+vieraampia+medioita.
Kiinnostavaa+varsinkin+vähän+oudompaa+uutista+kannattaa+katsoa,+onko+siitä+missään+muualla+ja+jos+on,+onko+samanlaista+vai+erilaista+tekstiä.
Sitten+on+tietysti+erikseen+mielipiteet+ja+uutiset.
Oman+mielipiteen+muodostamiseen+tarvitsee,+useista+eri+lähteistä+ja+näkökulmista+kerättyä+tietoa.
Mielipteen+muodostamisessa+pitäisi+osata+erottaa+asia+ja+henkilö+toisistaan.
Näin+sen+näen.
16.02.2021 17:09
Eipä+tänään+mitään+harmituksia+näkynyt,+mutta+jokin+aika+sitten,+yhdessä+kaupassa+ei+kortti+kelvannut+millään.+(Muualla+kyllä+kelpasi+samana+päivänä.)
Sattui+olemaan+50+euroina+pussissa+ja+riitti+juuri+ostoksiini.
Sen+jälkeen+olen+pussissa+pitänyt+100+euroa+rahana,+vaikka+kortilla+enimmäkseen+maksankin.
15.02.2021 21:08
Minulla+on+ollut+molemmat,+se+maan+raja+ja+paku.
Kyllä+sinne+maanrajaan+ja+varsinkin+sieltä+pois+oli+paljon+hankalmapi+mennä+ja+poistua,+kun+pakuun.
Pakussa+saa+nousta+autoon+ja+tulla+pois+paljon+vartalo+suorempana.
Maanrajassa+oli+ajoasentokin+paljon+niveliä+rasittavampi,+kun+korkealla.
Aloittajalle:+Nuoripari+osti+toissavuonna+sellaisen+kaasu-bensahybridin.+Kaasulla+enimmäkseen+ajelevat.
15.02.2021 19:58
Pitääkö+tuo+persusaarna+nyt+tähänkin+ketjuun+tuoda.
Eikö+sitä+nyt+riittävästi+ole+jo+muualla+näillä+palstoilla.
15.02.2021 19:20
Sinä+vastasit+minulle+ja+minä+Sinulle,+en+tiedä+miksi+mielestäsi+osoite+oli+väärä.
13.02.2021 21:55
En+kerkee+nyt+enää+jaaritella,+lähden+saunaan.
Sinulle+toivon+hyvää+viikonloppua+ja+toivottavasti+löydät+iloisempaa+mieltäkin.
13.02.2021 17:46
Minä+söin+tänään+kalakeittoa+ja+syön+huomennakin.
Itse+syksyllä+pyytämästäni+hauesta.
Kun+miltei+järvestä+suoraan+pakkaseen+laittaa+(perkuun+tietysti+teen)+säilyy+hyvin.
Noista+pienistä+aina+videoita+saan.
Pojantyttären+poika+oppinut+ryömimään+ja+pojanpojantytär+sanoja+opettelee.
Miniä+oli+niin+reteetä,+kun+tyttö+hoki+mummi,+mummi.
Täytyy+tässä+mennä+kohta+irrottamaan+auton+akusta+piuhat.+Latailin,+kun+viime+talvena+kävi+niin,+että+akku+olikin+tyhjä,+kun+piti+lähteä.
Sen+se+tekee,+kun+sydäntalvenaikaan+vaan+asiointipaikoissa+käy,+niin+lyhyttä+ajoa,+ettei+akku+lataudu.
13.02.2021 17:23
En+oikein+ole+sisäistänyt+tuota+vihreiden+ympäristöpolitiikkaa.+Mielestäni+liian+yksisilmäistä.
Kokonaisuuden+hahmotus+puuttuu.
AlfaTV:n+metsäkeskustelu+oli+mielenkiintoinen.+
Käytännössä+suuret+toimijat+ovat+tehneet+oikeita+toimenpiteitä+viime+aikoina.
Keskustan+politikoilta+olen+viimeksi+kuullut+järkeviä+puheita++liittyen+luontoon.
13.02.2021 17:00
Oletkos+Sinä+noussut+tänään+´´väärällä+jalalla,+´´+kun+tällainen+keskusteleminen+noin+pännii.
Etkö+ole+huomannut,+että+yleensäkin+ihmiset+keskustelevat+asioista+joille+eivät+voi+mitään,+joille+eivät+tee+mitään.
Tämä+kyseessä+oleva+asia+on+sellainen,+että+jokainen+voi+tehdä+jotakin,+jotkut+vaan+eivät+tee
vaikka+voisivat.
13.02.2021 15:54
Alkiolaiset+olivat+ennen+persuja.
Jossain+vaiheessa+puhuttiin+niinkin,+että+puolueet+ovat+liian+samanlaisia,+selkeitä+eroja+vailla,+äänestäjän+vaikea+löytää+itselle+sopiva.
13.02.2021 15:47
Luin+tuosta+alta,+että+hääpäiväsi+on+huomenna,+joten+onnittelut+Sinulle+ja+kumppanillesi.
13.02.2021 15:38
Ajattelen+niinpäin,+että+ei-Alkiolaiset+keskustalaiset+lähellä+vihreitä.
13.02.2021 15:32
Aurinko+mokoma+on+piiloutunut+jonnekin.+No+silti+lähden+lenkille+jossain+vaiheessa.
Nyt+oottelen,+kun+rättikone+saa+työnsä+valmiiksi.
Siivoillut+olen+aamupäivällä.+En+tykkää+epäjärjestyksestä.+Siedän+sitä+kyllä+tarpeen+mukaan.+(Mökillä+kun+on+paljon+ihmisiä+ja+eläimiä+kesäisin,)
Hiihtämisestä+on+juttua+ollut.
Siitä+on+yli+10+vuotta+minun+osaltani.
Silloin+kun+veli+ja+edesmennyt+siskoni+asuivat+korvessa+kotitilalla,+siellä+käydessä+tuli+talvitouhuja+touhuttua.
Vanhoilla+puusuksilla+hiihtelin+joskus+ja+enemmän+tykkäsin,+kun+potkukelkalla+kylätietä+huristeltiin.
Siellähän+ne+suulissa+vanhat+sukset+ja+kelkat+kököttävät.
En+ole+vuosikausiin+pelannut+pasianssia,+nyt+jostain+kumman+syystä+yht´äkkiä+sain+sen+päähäni+ja+pari+peliä+pelasin.
Kaappia+siivotessa+löysin+Domino-pelin,+täytyy+viedä+mökille.+On+siellä+kaapissa+500,+800+ja+1500+palan+palapelitkin,+joskus+olen+ne+tehnyt.
Mökillä+on+jos+jonkinnäköisiä+sisä-+ja+ulkopelejä.
Saunapäiväkin+tänään.
13.02.2021 13:16
Itse,+kun+käyn+päiväkävelyllä,+on+tullut+mieleen,+että+jotkut+eivät+ole+varmaan+kuulleet+koronasta,+eikä+turvaväleistä+mitään.
Nuoriso+tulee+polkupyörillä+kahta+rinnan+ja+suurina+rykelminä+keskellä+käytävää.
Aikuiset+käsikynkkää+keskellä+käytävää.
Eilen,+kuulin,+että+joku+tulee+nopeammin,+kun+minä.+Menin+aivan+jalkakäytävän+reunaan.
Tämä+hekilö+meni+keskellä+käytävää+ohi,+hyvä,+ettei+hihaani+hipaissut,+kun+suurien+lumivallien+takia,+jalkakäytävät+ja+kävelytiet+ovat+kapeammalla,+kun+muuten.
Ihmetyttänyt,+etteikö+koulussa+asiasta+valisteta.
On+turha+syytellä+THLää+ja+hallitusta.
Meistä+itsestämme+se+lähtee.+Järjen+käyttöä+ei+laki+kiellä,+eikä+sen+käyttämättä+jättämisestä+ole+suositustakaan.
13.02.2021 12:54
Tuli+semmoinen+systeemi+mieleen,+että+jos+laittaisi+pienen+tyynyn+muovikassiin+ja+reisien+sisäpuolelta+ottaisi+kassinsangoista+kiinni+ja+sitten+menoksi.
13.02.2021 12:44
Lapsena,+kun+ei+ollut+pulkkia,+revittiin+pahvilaatikosta+palanen+ja+laskettiin+sillä.
12.02.2021 22:03
Täytyypä+kysyä+kirjastosta.
Katsoin+Elon+haastattelun,+tuli+ihan+pari+jokunen+päivä+sitten.
+Ihan+asiaa+puhui.
12.02.2021 18:49
Kyllä+ne+Suomen+rajojen+takaa+tänne+tiensä+löysi.
Edelleen+levittäjistä+ei+näytä+olevan+pulaa,+kun+kylillä+käy,+niin+näkee.
Jos+jokainen+olisi+vastuullisempi,+tilanne+olisi+parempi.
12.02.2021 15:54
198 / 316