Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan+kyllä,+kun+joskus+oli+suorastaan+työ+päästä+työpaikalle,+kun+oikein+oli+pyryttänyt.
Jäällä+olen+autolla+ollut+vaan+liukkaan+kelin+koulutuksessa,+taitaa+olla+jo+melkein+30+vuotta+siitä+ajasta.
11.01.2021 16:52
Jostain+muistan+lukeneeni+sellaistakin,+että+aina+ennen,+kun+ilmasto+alkaa+jäähtymään,+ilmassa+on+korkeat+hiilidioksiidipitoisuudet.+(En+tiedä+asiasta+mitään,+mutta+näin+luin.)
Noita+sukupuuttoja+maapallon+elinaikana+on+ollut+5+(+Uljas+umiversuni+TV5)
11.01.2021 14:29
Käväisin+siinä+ruokakaupassa,+ainakin+viikoksi+on+evästä,+kun+uhkasit+lumipyryllä+ja+pakkasilla.
Niin,+en+tiedä+tekevätkö+tuon+´´persutuksen´´+minun+niskaani+tahallaan,+vai+eikö+ole+oikeammoista+sanottavaa.
Ajatteluni+on+kenties+sitten+niin+erilaista.
Kun+esim,+seuraan+vaalipaneelikeskusteluja,+en+asetu+TV:n+viereen+asenteellisena.
Kuuntelen+mitä+kukin+sanoo,+(aika+paljonhan+on+näitä+´´vappusatasia´´+puheissa),
sillä+perusteella+muodostan+mielipiteeni.
Mielestäni+asioiden+tilasta+pitää+rakentaa+kokonaiskuva.
Jokaisella+asialla+on+kaksi+puolta+ja+joillakin+useampiakin.
11.01.2021 14:19
Sanovat+ajavansa,+ainakin+äänekkäimmät,+näin+mediassa+ovat+kertoneet.
Tuskin+uskovat+siihen+itsekään,+oikeasti.
Tässä+iässä+on+sama,+mutta+nuorille+EU+on+hyvä+mahdollisuus,+kyllä+Suomi+tulee+siinä++pysymään,+toivottavasti.
11.01.2021 12:18
Ja+siinä+toinen+persu.
Mulla+on+semmoiset+kyllästetystä+puusta+tehdyt+pitkät+tikkaat.+Voin+kyllä+tulla+apuun,+jos+tarvitset.
11.01.2021 12:13
Jaa,+oletko+Sinä+persu,+kun+persuna+olemisesta+noin+paljon+tiedät?
11.01.2021 12:11
Tarkkaan+en+ole+katsonut,+mutta+kyllä+se+yli+2+tuntia+on.
Koneeni+on+jo+aika+vanha.
10.01.2021 22:52
Sää+ja+ilmasto+ovat+kuitenkin+hiukan+´´naimisissa´´+keskenään.
Eli+ilmasto-käsityshän+syntyy+pitkän+ajan+sääoloista.
Eli+ei+yksi+lämmin+talvi+tai+yksi+kylmä+kesä+kerro+ilmaston+kokonaistilasta+mitään.
Näin+olen+ymmärtänyt,+kun+nuo+meteorologit+näitä+joskus+selvittäneet.
10.01.2021 22:51
Kiitos.
Kaikki+eivät+vaan+millään+ymmärrä+sitä,+että+asioita+voi+tarkaskastella+eri+näkökulmista+kiihkoilematta.
Se+mikä+on+yhden+ihmisen+totuus,+ei+välttämättä+ole+sitä+toiselle.
Kenties+nämä+poteroissa+olevat+pitävät+ajatuksensa+säästöliekillä,+eihän+persu-sanan+hokeminen+paljon+aivoja+rasita.
10.01.2021 22:32
Noin+minäkin+asiasta+ajattelen.
Silloin+tällöin+joku+vaan+on+sitä+mieltä,+ettei+jostain+saisi+täällä+keskustella.
10.01.2021 22:22
Kerran+vuodessa+suurinpiirtein+ostan+pesukoneen+puhdistukseen+tarkoitetun+pakkauksen.
Sen+sisältö+pesuainelokeroon+ja+sitten+90+ohjelma+päälle.++Pitäisi+taas+tuo+juttu+tehdä.
Tiskikoneelle+on+sellaisia+tabletteja,+että+voi+laittaa+astianpesun+kanssa+yhtäaikaa.
10.01.2021 22:17
En+ole+lääkäri,+mutta+tuo+´´lievää+kipuilua+mahassa+ja+selässä´´+kiinnitti+huomioni.
Kannattaisi+miettiä,+milloin+se+alkoi,+oliko+se+ruokahalun+menetyksen+aikoihin.
Onko+mikään+muuttunut+elämässä+yleensä.
Kerroit+tuosta+aiemmasta+ruokahaluttomuuden+ajasta.
Mieleen+tuli,+että+sen+taustalla++saattoi+olla+osin+fyysinen+ja+osin+psyykkinen+tressi.+Eivät+leikkaukset+koskaan+ole+pikkujuttuja+potilaalle.
Jos+tuo+jatkuu,+niin+sinuna+kääntyisin+lääkärin+puoleen+noiden+kipuilujen+vuoksi.
Sitäpaitsi,+syömättömyys+aiheuttaa+aliravitsemusta,+joka+puolestaan+johtaa+uusiin+terveysongelmiin.
10.01.2021 18:45
Katsoin+aiemmin+tuon+ohjelman.
Siinä+entinen+vihreä,+siis+puolueesta+eronnut+kertoi+liittymisensä+ja+eronsa+syitä.
Ihan+mielenkiintoinen+ohjelma+minusta.
Luultavasti+tulee+vieläkin+uusintana.
10.01.2021 18:19
Tiedä+häntä.
Samaa+kai+voisi+spekuloida+joka+ketjusta.
Vaan+miksi+sitten+ylipäätään+on+ikäpalstat+olemassa,+jos+niihin++ei+mikään+aihe+kuulu?
10.01.2021 18:12
Mukava+oli+ulkoiluilma+tänään.
Kissa+on+varpaat+kynnyksellä+oottamassa,+kun+palatessa+oven+avaa.+Sitten,+nau,+nau+ja+säärihierontaa.
On+sitä+tullut+itsekin+ihmeteltyä,+mihin+se+yle-vero+oikein+menee,+kun+uusintaa+uusinnan+päälle+ja+asiaohjelmat+senkun+vähenee.
Yle+on+poistanut+mm.+sellaiset+hyvät+asiaohjelmat,+kun+Suomi-express,+kuningaskuluttaja,+ajankohtainen+kakkonen,+Stiller.+Nyt+sitten+viikonlopusta+uutistuotantoa+vähennettiin.
On+tainnut+Yle+unohtaa+varsinaisesta+tehtävästään+ainakin+puolet.
Tuo+amerikan+Melania+sanoi+jo+kauan+sitten,+että+kun+presidenttikausi+on+ohi,+hän+ottaa+avioeron.
Ilmeisesti+hän+nyt+yrittää+ilmentää+sitä,+ettei+hänellä+ole+tekemistä+Trumpin+toilailujen+kanssa.
10.01.2021 16:52
Kyllä+ikäihminen+terapiasta+apua+saa,+ihan+kuin+nuoremmatkin.+(Tietysti+saattaa+olla+poikkeuksiakin+kaikissa+ikäryhmissä).
Varsinkin,+jos+on+itse+vastaanottavainen+avulle.+Vaikeampaa+tietysti+silloin,+jos+potilas+kertakaikkiaan+kietäytyy,+saada+mieli+muuttumaan+ja+asia+toimimaan.
Raivokohtauksien+taustalla+saattaa+myös+piillä+masennus,+sitä+ei+aina+tulla+ajatelleeksi.
10.01.2021 16:38
Voe+voe,+hyvät+anot+15,39+ja+15,39+ja+15,40,+en+minä+vaan+tiedä,+enkä+aio+pohtiakaan.
Kysykää+niiltä,+joita+tämänmoiset+asiat+vaivaa.
10.01.2021 15:49
Minä+en+puolusta+yhtään+ketään.
Olen+sanonut+täällä+monta+kertaa+ja+sanon+taas.
En+kuulu+mihinkään+puolueeseen.+En+kannata+mitään+ääri-ilmiöitä.+On+se+sitten+oikealla+tai+vasemmalla.
Tapani+tarkastella+asioita+(myös+politiikkaa)+on+asioiden+punnitseminen+monelta+puolelta,+minun+maailmani,+kun+ei+ole+mustavalkoinen.
Olen+törmännyt+tuonkaltaiseen+epäluuloon+aiemminkin+.+Jos+esim.+sanon,+että+joku+Halla-ahon+ajatus+on+minusta+miettimisen+arvoinen,+heti+on+joku+huutamassa+rasistia,+tietämättä+edes+mitä+rasismi+tarkoittaa.
Ilmastonsuojelu+ei+ole+mikään+vihreille+korvamerkitty+asia.
Jos+oikein+tutustuu+siihen+mitä+milläkin+taholla+oikeasti+tehdään+ilmaston+hyväksi,+huomaa+hyvin+pian,+että+siellä+vähemmän+ehditään+huutelemaan.
Sekään+asia+ei+ole+niin+mustavalkoinen,+että+kun+++oman+kaksion+vierestä+menee+bussi,+sinne+minne+haluan,+niin+muista+viis.+Tälläkin+asialla+on+monta+yhteensovitettavaa+puolta.
Kaikissa+puolueissa+on+laitansa+ja+laitansa.
Kertoivat+joskus+Haavistonkin+vanhoista+autoista+ja+eräskin+näkyvällä+paikalla+oleva+vihreä+nainut+öljymiehen.
10.01.2021 15:41
Jos+täältä+kaikki+politiikkaa+käsittelevät+jutut+laitetaan+politiikkaosastolle,+ei+tänne+montaa+juttua+jää.
Ookkona+huomannu?
10.01.2021 14:32
Hoidettavasi+vaikuttaa+erittäin+haastavalta.
Nähtävästi+mainitsemasi+traumaattinen+kokemus+on+jäänyt+täysin+purkamatta.
Mitä+kauemmin+sellainen+tilanne+jatkuu,+yleensä+vaikeammaksi+käy.
Hänkin+on+näköjään+oppinut+oman+kaavan,+millä+purkaa+pahaa+oloaan.
Ikävä+kyllä+se+ei+auta+häntä+yhtään,+johtaa+vaan+lähellään+olevan+auttajan+/auttajien+loppuun+palamiseen.
Joka+kunnassa+kuuluu+olla+joku,+joka+antaa+ohjausta+vaikeissa+tapauksissa.
Lähinnä+tulee+mieleen,+että+terapia+olisi+se+keino,+josta+apua+voisi+olla.
Joskus+on+niinkin,+että+hoidettava+raivoaa+vaan+läheisilleen,+joten+viestiä+vaikeasta+tilanteesta+on+vaikempi+saada+hoitavalle+taholle+perille.
10.01.2021 14:29
215 / 315